Авиокомпании и линии |
Post Reply | Page <1 4748495051 242> |
Author | |||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1741 |
Quote Reply #961 Posted: 13-Jun-2012 at 09:50 | ||
Неаргументирано и напразно не збори !!!! Значи Повикотт кој го објави Владата аплицирале 3 авио компани и тоа : EasyJet, WizzAir, Croatia Airlines. A само една била сериозно заинтересирана која ги добила субвенциите (или EasyJet или WizzAir) позз |
|||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|||
gorazd
Senior Member Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
Quote Reply #962 Posted: 13-Jun-2012 at 11:02 | ||
veke e potvrdeno deka se raboti za Wizz
a bidejki Bobi go spomna Mat eve nova episoda od serijata "Kon Tiki Sky": KonTikiSky konecno dobija dozvola od nasite da operiraat dva dnevni leta na relacija Skopje-Bucharest (haha) http://macedonianaviation.blogspot.de/2012/06/kon-tiki-sky-granted-licence-for-double.html #popcorn |
|||
Bobi
Newbiе Joined: 31-Mar-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #963 Posted: 14-Jun-2012 at 10:42 | ||
Тоа беше само мое размислување,а не презентирање на некои факти или аргументи.А што ќе излезе на крај од целата работа ќе видиме кога ќе заврши,поточно кога ќе почната да ги реализираат летовите.
|
|||
vladegf
Senior Member Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 637 |
Quote Reply #964 Posted: 14-Jun-2012 at 11:55 | ||
46&2
Senior Member Joined: 04-Jan-2008 Location: Куманово Online Status: Offline Posts: 347 |
Quote Reply #965 Posted: 14-Jun-2012 at 12:23 | ||
Одлични вести, единствено што ми смета се дестинациите Милано и Ајнтховен. Мислам дека подобро ќе беше Будимпешта, Брисел или да кажеме некој град во Франција. А за другиве дестинации не се ни сомневам дека ќе бидат искористени посебно во летните периоди. |
|||
I use public toilets and I piss on the seat.
|
|||
toasumjas
Senior Member Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
Quote Reply #966 Posted: 14-Jun-2012 at 12:35 | ||
http://dnevnik.com.mk |
|||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #967 Posted: 14-Jun-2012 at 12:40 | ||
А дали сте знаеле дека базелскиот аеродром е технички во Франција, а не во Швајцарија... Можеби затоа Wizz Air ќе лета таму...
|
|||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||
gorazd
Senior Member Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
Quote Reply #968 Posted: 14-Jun-2012 at 13:26 | ||
da, aerodromot e podelen megju dvete drzavi i tuka e verojatno fintata ; ) |
|||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2084 |
Quote Reply #969 Posted: 14-Jun-2012 at 13:41 | ||
КОНЕЧНО
Милано е одлична дестинација. Освен за фудбал види само RyanAir од Милано за кај се не лета http://www.ryanair.com/en/cheap-flight-destinations А што се однесува до Балез, Виз за првпат ќе лета таму. Така излага. Само ме изненади што ја нема Будимпешта. И што се случи со Пиринејскиот полуостров? Изгледа рокада се случи. Edited by alexsend - 14-Jun-2012 at 14:00 |
|||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #970 Posted: 14-Jun-2012 at 14:35 | ||
|
|||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #971 Posted: 14-Jun-2012 at 23:34 | ||
Значи од зимскиот ред на летање се очекува прав бум во бројот на летовите на СКП.
Само Уиз ќе држи 8 дестинации кон кои ќе летаат вкупно 17 пати неделно, односно 34 во двете насоки. Тоа се цели 150 лета месечно или околу 1800 лета годишно, што навистина изгледа импресивно. За да ја остварат бројката од 120 000 патници зацртана за првата година ќе треба да превезат по 66,6 патници по лет во просек, што мислам дека е тотално изводливо. Можеби оваа година ќе стигнеме до некои 900 000 патници, при што следната година доколку се задржи овој раст (а сметам дека со доаѓањето на Уиз тој може да биде и над 20%) ќе ја пробиеме заветната бројка од милион патници. Сепак мислам дека растот ќе запре кон 2014-2015 кога бројот на патници ќе се доближи до некој таван од околу 1 400 000 патници. Исто така мислам дека тоталниот максимум на Скопје (во поволни услови на светска економска слика и дебело заживување на македонската економија) е околу 2 милиона патници годишно. |
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
mr bombastic
Senior Member Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
Quote Reply #972 Posted: 15-Jun-2012 at 01:46 | ||
Значи стварно не ми е јасно, објавуваат листа на дестинации до каде ќе треба да не поврзе избраната авиокомпанија (Виз ер) а нема поврзување со пиринејскиот полуостров
Штета, ќе беше супер да имавме лет до Барселона/Мадрид... |
|||
gorazd
Senior Member Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
Quote Reply #973 Posted: 15-Jun-2012 at 08:45 | ||
kako sto se slusa, Kompanijata ja ubedila vladata deka nema nikakva ekonomska opravdanost za takvi letovi barem vo zimskata sezona , sto e sepak razbirlivo. Edited by gorazd - 15-Jun-2012 at 08:49 |
|||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #974 Posted: 15-Jun-2012 at 09:35 | ||
Ама чекај бе малку! Нели за таа намена добиваат СУБВЕНЦИИ, за да пуштат летови кон дестинации што не се целосно исплатливи во моментов. Ако информацијава е точна, тогаш ова е тотално несериозна работа и пак криминал како со ТАВ, кога ја убедија владата дека нема економска логика да има аеродром во Штип и со тоа си заштедија 100 милиони евра или половината од инвестицијата. И како тоа може да има едни услови на тендерот за сите компании и после да се менуваат условите само за една компанија. Па така никогаш нема да видиме посериозни инвестиции кај нас поради ваквиот коруптивен третман на компаниите.
Срамота, токму поврзувањето со Мадрид/Барцелона, Париз, Брисел, Москва... итно му требаше на Скопје, а не врски за удобство на иселениците во Шведска и Швајцарија! Тендерот беше катастрофа во самиот почеток кога не се даваа средства за една дестинација туку ги ставија сите во пакет, пак сега со оваа исклучивост (не се сомневам дека зборот убедија всушност е ја подмитија Владата) тотално се зацементиравме. Затоа што не треба да се заборава дека со овие дополнителни 6 дестинации пазарот полека се заситува и со секоја следна дестинација шансите за влез на уште една нова се се помали бидејќи пазарот го достигнува максимумот. Edited by Andrej_LJ - 15-Jun-2012 at 09:36 |
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
buco55
Newbiе Joined: 20-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 12 |
Quote Reply #975 Posted: 15-Jun-2012 at 11:01 | ||
Нови авиолинии на Скопје му се повеќе од потребни, за тоа нема дискусија. Нема да биде ништо чудно доколку во иднина видиме повеќе превозници кои "застануваат" во Скопје или на неколку странски дестинации во еден лет по примерот на ЈАТ за Белград-Амстердам-Брисел или Белград-Скопје-Охрид а со тоа и бројот на дестинации до каде ќе може директно да се лета да се зголеми.
|
|||
toasumjas
Senior Member Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
Quote Reply #976 Posted: 15-Jun-2012 at 11:29 | ||
Ако ништо друго сега многу полесно можете да се поврзете со цел пиринејски полуостров за ефтини пари. На пример преку Милано со Рајанер или Виз ќе доплатите уште 10-20 евра и не само пиринејски, ќе отидете било каде( Тенерифе, Ибица, Мајорка, Сицилиа, Сардиниа, Мароко, кипар итн)
Edited by toasumjas - 15-Jun-2012 at 11:31 |
|||
gorazd
Senior Member Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
Quote Reply #977 Posted: 15-Jun-2012 at 11:32 | ||
yep my words, i ja go sporediv uslovot za let do pirinejskiot ostrov so Stipskiot Cargo aerodrom, i na kraj ni se desava ista sutiacija.
ako sme zlobni moze i da spekulirame deka tenderot e "naracan" od Wizz , bidejki ne e nikakva tajna deka Wizz pokazaa interes da otvorat novi destinacii od Skopje (bas ovie gastarbajterskive) i onda se desi zatisje pa se pojavi tenderot ... mozebi ke vidime nov tender naskoro, ovojpat skroen za potrebite na EasyJet, Ryan i norwegian (i onaka ostanaa pari na raspolaganje) Edited by gorazd - 15-Jun-2012 at 11:36 |
|||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #978 Posted: 15-Jun-2012 at 11:41 | ||
Горазд, те молам не шпекулирај и не ги извртувај моите тези и заклучоци!
Ако летаат полни авиони кон Базел и Дортмунд (дај Боже), тогаш кој К им требаат субвенции, нели ионака ќе бидат полни авионите? За n-ти пат прашувам: целта нели беше да се воспостават линии за кои македонците сонуваат и имаат потреба многу време, како и да се поттикне туризмот кај нас, или да се дадат субвенции за линии од кои ионака има пазарна потреба и оправданост, а со тоа се и профитабилни?!? Значи никој не ја спори потребата дека линии кон иселеничките центри треба да има, но тие треба да си бидат чисто пазарни. Субвенциите да одат за дестинации од кои и Македонците и Македонија и туризмот ќе имаат директен профит: Мадрид, Франкфурт, Амстердам, Париз, Москва, Брисел, Будимпешта, Берлин... Горазд и ако може едно лично прашање: каде живееш ти, онака ме интересира оти многу се залагаш за линииве. Edited by Andrej_LJ - 15-Jun-2012 at 11:42 |
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
Gjorgjiev Jr.
Groupie Joined: 28-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #979 Posted: 15-Jun-2012 at 12:02 | ||
Амстердам/Ајндховен се од големо значење, не само поради големиот интерес покажан од туристи од земјите на Бенелукс последниве години, но поради и големиот број на нашинци кои живеат во оваа земја, а ретко кога може да начекаат прилично ефтина авионска карта директно до Скопје.
Два-пати годишно летам Амстердам - [Белград/Виена/Будимпешта итн) - Скопје и често патниците се жалат дека ај што картата е прилично скапа за дестинацијата, па и мораат да летаат двапати и понекогаш да чекаат по 3-4 часа по аеродроми. Уште во почеток лошо искуство и лоша слика за туристичката дестинација. Овој потег ќе го олесни и ќе ја намали цената на патување и на нашите во Бенелукс кој сакаат да си појдат дома и на нашинците во Македонија кој сакаат да ги посетат земјите на Бенелукс. Ако има побарувачка од една страна, се подразбира дека ќе мора да има и повратен лет, инаку како би се вратиле тие луѓе назад дома? Ова е само мое лично мислење за поврзаноста со земјите од Бенелукс, а за тоа колку овој тендер е праведен и како сиве овие средства ќе бидат/се искористени, нема да дискутирам. А и да бидеме, искрени, ако нема интерес за некоја дестинација и компанијата нема економска добивка од сето тоа, зашто тогаш воопшто би летала на таа дестинација, и покрај тие Владини субвенции? Edited by Gjorgjiev Jr. - 15-Jun-2012 at 12:05 |
|||
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #980 Posted: 15-Jun-2012 at 12:10 | ||
Andrej_LJ сосема е валидно тоа што се буниш против фактот против субвенционирање на линии кои имаат економска оправданост само по себе. Знам дека нема да ти е лесно ни тебе ни на други ама во целата ситуација јас гледам малку надеж дека некој ради профит ненамерно, иако во вид на мали чекори, како еден вид спореден ефект со ова има допринос до развојот на авио-транспортот. Имено ако навистина сите тие линии се економски оправдани и авиокомпанијата прима субвенции ќе нуди евтини летови што ако имаме среќа ќе резултира со константно полни авиони, нешто што другите играчи во авиотранспортот нема да го превидат па ќе сакаат дел од тој колач на патници па или ќе пуштата конкурентски летови или летови до други аеродроми во некоја непосредна близина за да прават конкуранција за патниците од поширокиот регион. На пример новата линија до Дортмунд ќе биде конкурентна на летовите за Дизелдорф и Базел може да биде конкуренција на летовите за Цирих.
|
|||
Post Reply | Page <1 4748495051 242> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |