Авиокомпании и линии |
Post Reply | Page <1 7677787980 242> |
Author | ||||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #1541 Posted: 22-Mar-2014 at 11:02 | |||
Целосно сме отсечени од источна Европа
|
||||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #1542 Posted: 22-Mar-2014 at 12:03 | |||
Летен ред на летање(лето 2014) од и кон Скопје и делумно Охрид - Редовен и Нередовен(сезонски) авиосообраќај.
1. Нередовен авиосообраќај http://caa.gov.mk/Upload/File/red%20na%20letanje%20carter%202014%20novo%20mk.pdf 2.Редовен авиосообраќај http://caa.gov.mk/Upload/File/red%20na%20letanje%20sezona%202014.pdf |
||||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1543 Posted: 22-Mar-2014 at 16:08 | |||
Да затоа колку што прочитав негде на екс-ју блогот , ЈАТ (Аир Србија сега) ќе воведат линија за Москва по цена од 130 евра (нешо така).
|
||||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #1544 Posted: 22-Mar-2014 at 17:22 | |||
Нешто грешка си прочитал..... Како мислиш Аир Србија (јат) ?? Па тие веќе имаат години наназад линија Белград-Москва!! |
||||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1545 Posted: 23-Mar-2014 at 09:17 | |||
Епа можеби ја намалиле цената , незнам ,знам дека пред еден месец кога барав некој информации во коментари прочитав дека Белград- Москва е 130 евра карта (што е многу малку) |
||||
markoboj
Newbie Joined: 20-Mar-2011 Location: Praha Online Status: Offline Posts: 31 |
Quote Reply #1546 Posted: 23-Mar-2014 at 10:24 | |||
Оломоуц - Брно - 77 km. (и поблизу е, зашто аеродромот Брно е на север). Острава - Брно е 170км. Но најинтересна е поврзаноста Брно - Виена само 133км. Може слободно Брно да се промовира како Виена север како Мемминген кој е 135км оддалечен од Минхен, па е Минхен запад |
||||
„Шчо напраифме и шчо требит да праиме за однапред?“ Мисирков
|
||||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #1547 Posted: 23-Mar-2014 at 20:43 | |||
Ако веќе спомнуваме за ефтина алтернатива на Виена - 85 км. источно е аеродромот во Братислава.Само кај нив Рајан е во иста улога како Виз во Скопје.
|
||||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #1548 Posted: 24-Mar-2014 at 20:34 | |||
Денес на ТВ покојзнае кој пат повторно беа најавени новите летови на Wizz Air и НАЈБИТНО ОД ЦЕЛИОТ ПРИЛОГ беше тоа што на крајот од прилогот напоменааа дека во моментот во тек се преговори со уште една позната нискобуџетна авиокомпанија која треба да почне да оперира кон три нови дестинации од Скопје(врочем тааа информација во ноември месец ја спомна премиерот кој каза дека во тој момент тогаш треба да започнат преговори со упте една компанија за 3 нови дестинации).... Се надеваме дека наскоро во блиска иднина ќе добиеме и конкретни(позитивни) информации....
|
||||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||||
avijacijamk
Senior Member Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
Quote Reply #1549 Posted: 24-Mar-2014 at 23:37 | |||
Лесно да се претпостави т.е веќе кажано од порано тоа е Easyjet. Тие беа заинтересирани заедно со Визер пред офицјално да влезат во Македонија. |
||||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #1550 Posted: 25-Mar-2014 at 01:05 | |||
Здравје боже - па ќе видиме |
||||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #1551 Posted: 25-Mar-2014 at 10:20 | |||
Сега забележав дека - со летниот ред на летање од и кон Скопје, Кроациа има новитет во однос на код-шеер соработка така да на нивните попладневни летови во понеделник и петок ќе ги има и ознаките на САС - скандинавиан аирлинес (SK 9330), истото важи и за Аир Србија каде и тиe ќе имаат код-шеер соработка на попладневните летови(секој ден) каде ќе стои до нивната ознака и ознаката на Таром (RO 9211) од Романија!!
Edited by Obedineta Makedonija - 25-Mar-2014 at 10:24 |
||||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #1552 Posted: 26-Mar-2014 at 17:51 | |||
Пред 1 саат поминав низ улица Никола Вапцаров(која води од бившо МакДоналдс кон плоштад) каде на самиот крај на улицата наспроти Тренд се местеа светлечки рекламни панели за одбележување на деловниот простор каде ќе биде сместено претставништвото на Ал Италија, Значи италијаните полека но сигурно навлегуваат малку позериозно на нашиот пазар!!
|
||||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #1553 Posted: 26-Mar-2014 at 18:08 | |||
Малку забуна ми направи првата дестинација, пошочно операторот на истата.... Дали некој од останатите како например Tranquilis има некое инфо за што станува збор ? Или е некоја грешка
http://skp.airports.com.mk/Upload/Downloads/Doc/MK-EU-MAP_5_SummerTimeline14.pdf |
||||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||||
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #1554 Posted: 27-Mar-2014 at 11:26 | |||
Интересно. Најверојатно е грешка - можеби нешто слично било планирано пред месец-два, па останало во некоја табела. Во секој случај рутата би била директна, Wizz Air не оперира thru flights. Edited by Tranquilis - 27-Mar-2014 at 11:26 |
||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #1555 Posted: 27-Mar-2014 at 13:28 | |||
Бодрум и Анталија се во Азија. Него, ај клик на линкот ))) www.wizzair.mk Шо ти е курназ! Edited by гитардемон - 27-Mar-2014 at 13:30 |
||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #1556 Posted: 27-Mar-2014 at 14:10 | |||
Благодарам за линкот. I'm on it. |
||||
markoboj
Newbie Joined: 20-Mar-2011 Location: Praha Online Status: Offline Posts: 31 |
Quote Reply #1557 Posted: 27-Mar-2014 at 22:27 | |||
Може одговор од Tranquilis, или мислење? Една страна поназад имавме и мала дебата. Благодарам. |
||||
„Шчо напраифме и шчо требит да праиме за однапред?“ Мисирков
|
||||
avijacijamk
Senior Member Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
Quote Reply #1558 Posted: 28-Mar-2014 at 00:05 | |||
@Tranquilis има шанси некогаш да се воведат летови и од Охрид? Поради близината со Албанија Охрид е екстра конекција за цел регион.
|
||||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #1559 Posted: 28-Mar-2014 at 01:18 | |||
МАKЕДОНЦИТЕ МАСОВНО ЛЕТААТ СО ПОЕВТИНИ БИЛЕТИ
НИСКОБУЏЕТНИТЕ АВИОКОМПАНИИ ИМAAТ ПАТНИЦИ КОЛКУ И РЕГУЛАРНИТЕ Нискобуџетните авиокомпании што оперираат од земјава полека ги преземаат патниците на регуларните авиопревозници. Бројките покажуваат дека с` повеќе наши граѓани при патувањата се одлучуваат за нискобуџетни летови, за сметка на големите авиокомпании. Така, според бројот на превезени патници во текот на минатата година, „Визер“ е на првото место далеку пред големите „Туркиш ерлајнс“ и „Аустријан ерлајнс“. Пониските цени на билетите, но и с` повеќето достапни дестинаци до кои оперираат нискобуџетните авиокомпании, доведуваат до константен пораст на нивниот број патници. Податоците на „ТАВ Македонија“ покажуваат дека трите нискобуџетни компани кои летаат од Скопје, „Визер“, „Флај Дубаи“ и „Пегасус“, лани заедно превезле 440.127 паници. За разлика од нив, со регуларните авиокомпании патувале 481.809 лица. Најмногу летале со „Визер“ и тоа 358.003 патници, што е зголемување за неверојатни 241 отсто споредено со 2012 година. Оваа компанија ја следат „Туркиш ерлајнс“ со 127.855 превезени патници и „Аустријан ерлајнс“ со 104.995, додека останатите авиопревозници имале од 25.000 до 57.000 патници во текот на 2013 година. Пристапна цена Македонката Тања Kрстовска, која повеќе години живее во Kопенхаген, често ги користи услугите на нискобуџетните компании, особено кога станува збор за кратки патувања каде што нема потреба да носи многу багаж. - Една од предностите што мене многу ми значи е тоа што можам да ја купам картата само неколку недели однапред и сепак да платам пристапна цена. Разликата во цената со регуларните компании е прилично голема ако го користам основниот пакет кај нискобуџетните и ја купам картата неколку месеци однапред. Друга предност е што нискобуџетните компании нудат директни летови до саканата дестинација, па не треба да планирам трансфер и да губам време помеѓу летовите - вели Kрстовска. Таа последнава година до Македонија патува со „Визер“ од Малме, линија за која вели дека владее многу голем интерес поради многубројните македонски иселеници во Шведска и во Данска. Според статистиката на „ТАВ Македонија“, најпопуларни дестинации од македонските аеродроми се Истанбул, Виена, Цирих, Лондон и Малме. На три од наведените пет дестинации летаат нискобуџетни компании, од кои за Лондон и Малме има само нискобуџетни летови, а летови за Истанбул имаат и двата вида авиокомпании. Намалување на трошоците Токму брзиот раст и продор на нискобуџетните компании во регионот ги принуди регуларните авиокомпании да преземат разни мерки за да може да им конкурираат. Словенечкиот национален превозник „Адрија ервејс“ почна да воведува елементи кои се карактерисктични за нискобуџетните летови. Раководството на компанијата објави дека од следниот месец ќе почне да ги наплаќа храната и пијалаците на своите летови, што според очекувањата би требало да се одрази и на цените на билетите. - Со тоа нема многу да заработиме, но значително ќе заштедиме имајќи предвид дека се смалува целата прехранбена логистика. Kога ќе ја спроведеме мерката, единствените трошоци на аеродромите ќе ни се сведат на полнење гориво - изјави за словенечките медиуми директорот на „Адрија ервејс“, Марк Анжур. Дополнително, оваа авиокомпанија во своите авиони ќе додаде дополнителни седишта, практика што исто така ја користат нискобуџетните компании. Дел од авиокомпаниите почнаа да ги редуцираат летовите во регионот. Хрватскиот национален превозник „Kроација ерлајнс“ во летниот ред на летање објави дека ќе има еден лет помалку неделно од и кон Скопје. Наместо 9 лета како минатата година, ќе има 8 во текот на неделата. Нашите граѓани најчесто го користат Загреб како попатна дестинација за европските метрополи. Оваа компанија ги скратува и летовите кон Виена и кон Приштина. ШТЕДАТ НА СЕ Сите нискобуџетни компании функционираат на сличен принцип. Директно летаат на релативно блиски дестинации што не се оддалечени повеќе од 1.500 километри, при што најчесто користат само еден тип авиони. Тие користат второстепени, регионални аеродроми бидејќи таму аеродромските такси се многу пониски отколку на големите воздушни пристаништа. За време на летот не се служат бесплатна храна и пиење, како што има при летовите на регуларните авиокомпании. Билетите не се нумерирани со што се намалува времето за сместување на патниците, а имаат и помалку екипаж во авионот. Резервацијата и купувањето билети се врши исклучиво преку интернет, а во цената е вклучен само рачен багаж. Чекирање на дополнителен багаж се наплаќа. Ваквите компании немаат свои претставници и шалтери на аеродромите и на тој начин дополнително ги намалуваат административните трошоци. Даница Тунтевска-Вујовиќ http://www.dnevnik.mk/?ItemID=234404026D82914D9DCA19B3E56BAF59 |
||||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||||
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #1560 Posted: 28-Mar-2014 at 08:52 | |||
Мислењето е веќе цитирано, затоа и го пратив линкот погоре. Доколку има какви било шанси, ќе ви кажам. Во секој случај, во 2014-та тешко да има нешто ново од Скопје. |
||||
Post Reply | Page <1 7677787980 242> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |