build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 119120121122123 242>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #2401 Posted: 06-Oct-2015 at 19:30
Интересно.

Од листата, ми мириса дека има шанси преку Рајанер да се поврзат главните аеродроми во Брисел и Амстердам, ако ја отворат базата. Претпоставувам дека преку нив ќе биде и регионалниот аеродром во Британија. Веројатно ќе додадат и нешто во Германија како Нидерајн Визе. Само да не биде Мастрихт во Холандија. Франција е голем знак прашалник. Според мене само Шарл де Гол има логика, но не гледам кој би влегол на тој пазар. Се надевам ќе бидам пријатно изненаден.

Според досегашните информации, базиран авион во Скопје од страна на Рајанер би бил изненадување.

Тоа што целата статија е од име на ТАВ..

Edited by Tranquilis - 06-Oct-2015 at 19:33
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #2402 Posted: 07-Oct-2015 at 09:23
Не верувам дека е игра тоа што соопштението е на ТАВ. Можеш да замислиш, тие моментално се осеќаат како послабиот партнер во цела оваа приказна околу растот на сообраќајот. Освен тоа, логично е ТАВ да го искористи периодов на media attention на СКП и да се ангажира околу носење на legacy. Ти сигурно добро знаеш, приоритетите на државата и на операторот во однос на типит на авиокомпанијата во основа се различни.
Околу Ryanair, според очекувањата што ги имаш, мислам дека ќе бидеш доста изненаден Авион секако дека ќе биде базиран.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #2403 Posted: 07-Oct-2015 at 11:01
Убаво е ако биде базиран, отвора повеќе опции и можности за изненадување.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #2404 Posted: 07-Oct-2015 at 12:45
Доколку се исполни тоа со Рајанер дали тоа значи дека ќе следи и целосна локализација на целата услуга како што е македонска верзија на веб страната и слично?
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #2405 Posted: 07-Oct-2015 at 14:17
Originally posted by Navigator

Не верувам дека е игра тоа што соопштението е на ТАВ. Можеш да замислиш, тие моментално се осеќаат како послабиот партнер во цела оваа приказна околу растот на сообраќајот. Освен тоа, логично е ТАВ да го искористи периодов на media attention на СКП и да се ангажира околу носење на legacy. Ти сигурно добро знаеш, приоритетите на државата и на операторот во однос на типит на авиокомпанијата во основа се различни.
Околу Ryanair, според очекувањата што ги имаш, мислам дека ќе бидеш доста изненаден Авион секако дека ќе биде базиран.


Само не ми е јасна Post Festum реакцијата на Рајан - од кога заврши јавниот повик за субвенциии(не дека нема да добијат) само која логика е во игра ме интересира или изгледа не потценија па после сватија дека има бенефит и во нашиот пазар....
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #2406 Posted: 07-Oct-2015 at 14:39
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Navigator

Не верувам дека е игра тоа што соопштението е на ТАВ. Можеш да замислиш, тие моментално се осеќаат како послабиот партнер во цела оваа приказна околу растот на сообраќајот. Освен тоа, логично е ТАВ да го искористи периодов на media attention на СКП и да се ангажира околу носење на legacy. Ти сигурно добро знаеш, приоритетите на државата и на операторот во однос на типит на авиокомпанијата во основа се различни.
Околу Ryanair, според очекувањата што ги имаш, мислам дека ќе бидеш доста изненаден Авион секако дека ќе биде базиран.


Само не ми е јасна Post Festum реакцијата на Рајан - од кога заврши јавниот повик за субвенциии(не дека нема да добијат) само која логика е во игра ме интересира или изгледа не потценија па после сватија дека има бенефит и во нашиот пазар....

Тоа второто. И потценувањето траеше со години. А имаа можност да бидат тоа што сега е Wizz во земјава.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #2407 Posted: 07-Oct-2015 at 16:02
Originally posted by Navigator

Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Navigator

Не верувам дека е игра тоа што соопштението е на ТАВ. Можеш да замислиш, тие моментално се осеќаат како послабиот партнер во цела оваа приказна околу растот на сообраќајот. Освен тоа, логично е ТАВ да го искористи периодов на media attention на СКП и да се ангажира околу носење на legacy. Ти сигурно добро знаеш, приоритетите на државата и на операторот во однос на типит на авиокомпанијата во основа се различни.
Околу Ryanair, според очекувањата што ги имаш, мислам дека ќе бидеш доста изненаден Авион секако дека ќе биде базиран.


Само не ми е јасна Post Festum реакцијата на Рајан - од кога заврши јавниот повик за субвенциии(не дека нема да добијат) само која логика е во игра ме интересира или изгледа не потценија па после сватија дека има бенефит и во нашиот пазар....

Тоа второто. И потценувањето траеше со години. А имаа можност да бидат тоа што сега е Wizz во земјава.
Samo podaleku od arogantniot Irec, koj si igra so zivotite na patnicite...!
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #2408 Posted: 07-Oct-2015 at 16:06
Originally posted by Denko

Samo podaleku od arogantniot Irec, koj si igra so zivotite na patnicite...!


Uste kolku puti ke go povtaras ova ....Wallbash
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #2409 Posted: 07-Oct-2015 at 16:08
И според се ова кажано испаѓа на сон им текнало дека го потцениле пазарот и одеднаш оп ќе стационираат авион во Скопје? Во Хрватска едвај со скептицизам влегоа во Задар или кај беше и тоа само на сезонска база а сега кај нас испаѓа доѓаат како на црвен килим со авион и се тоа?Некако не ми штима тоа колку и да звучи добро.За сама база они би требало да воведат минимум 5 линии. Во други земји каде што лета Рајанер и има многу добри цифри немаат база а не па кај нас...Али да видиме и тоа
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #2410 Posted: 07-Oct-2015 at 16:33
Originally posted by avijacijamk

И според се ова кажано испаѓа на сон им текнало дека го потцениле пазарот и одеднаш оп ќе стационираат авион во Скопје? Во Хрватска едвај со скептицизам влегоа во Задар или кај беше и тоа само на сезонска база а сега кај нас испаѓа доѓаат како на црвен килим со авион и се тоа?Некако не ми штима тоа колку и да звучи добро.За сама база они би требало да воведат минимум 5 линии. Во други земји каде што лета Рајанер и има многу добри цифри немаат база а не па кај нас...Али да видиме и тоа


Не се напнувај, други се математиките!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #2411 Posted: 07-Oct-2015 at 16:36
Originally posted by gorazd


Originally posted by Denko

Samo podaleku od arogantniot Irec, koj si igra so zivotite na patnicite...!
Uste kolku puti ke go povtaras ova ....Wallbash
Sekogas koga ke bide spomnet. Ti smeta?
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #2412 Posted: 07-Oct-2015 at 16:40
Originally posted by Navigator


Тоа второто. И потценувањето траеше со години. А имаа можност да бидат тоа што сега е Wizz во земјава.


Da ne se precenuvame....  Ryanair pred se e orientiran kon zapadnoevropskiot pazar i negovite potrebi za razlika od Wizz cija osnova za egsistiranje e rabotnata migracja istok-zapad. Zatoa i ne e cudno sto Wizz sletuva na mesta kako Tuzla i Skopje a Ryanair vo Ibiza ili Marrakesh.
Ryanair raboti na strategija kako da dostigne 20% od aviopazarot vo Germanija pa kje mu ja mislel za nasiov si skromen pretezno gastarbajtersko-rodninski pazar.

Pricinata sto Ryanair odednas e "zainteresiran" za Skopje lezi pred se vo serioznata ponuda od nasa strana  i vo nisto drugo. (citaj €€€€€€€€) Uspehot na Wizz e samo minoren dopolnitelen faktor.

(nekoj gore gi spomna javnite povici, cisto sumnjam deka nekoj nadvor od MK uopste cul za niv pogotovo za poslednite dva koi bea objaveni samo na stranata ma ministerstvoto i toa na makedosnki, ispravka ako gresam , mnogumina i po drugi forumi postavuvaa prasanje kade se objaveni tie povici)

I jas se soglasuvam so toa deka baza na Ryan vo SKP bi bilo prilicno iznenaduvanje
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #2413 Posted: 07-Oct-2015 at 17:00
Originally posted by gorazd

Pricinata sto Ryanair odednas e "zainteresiran" za Skopje lezi pred se vo serioznata ponuda od nasa strana  i vo nisto drugo. (citaj €€€€€€€€) Uspehot na Wizz e samo minoren dopolnitelen faktor.

Апсолутно не си во право. Не постои "сериозна понуда од наша страна". Тоа што важи за Wizz, ќе важи и за Ryanair. Wizz имаше визија и муда и сега го собира кајмакот во Македонија. Сите други нивни LCC конкуренти ќе собираат трошки, освен ако не настапат агресивно.

Originally posted by gorazd

I jas se soglasuvam so toa deka baza na Ryan vo SKP bi bilo prilicno iznenaduvanje

Подобро мали очекувања и изненадување, отколку високи очекувања и разочарување
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #2414 Posted: 07-Oct-2015 at 17:02
Originally posted by gorazd

Pricinata sto Ryanair odednas e "zainteresiran" za Skopje lezi pred se vo serioznata ponuda od nasa strana  i vo nisto drugo. (citaj €€€€€€€€) Uspehot na Wizz e samo minoren dopolnitelen faktor.(nekoj gore gi spomna javnite povici, cisto sumnjam deka nekoj nadvor od MK uopste cul za niv pogotovo za poslednite dva koi bea objaveni samo na stranata ma ministerstvoto i toa na makedosnki, ispravka ako gresam , mnogumina i po drugi forumi postavuvaa prasanje kade se objaveni tie povici)I jas se soglasuvam so toa deka baza na Ryan vo SKP bi bilo prilicno iznenaduvanje


Еве ќе те исправам

"Сериозната" понуда од наша страна е незначителна во однос на вкупната инвестиција и ризикот. Една единствена лоша линија од Скопје може да ги оштети многу повеќе од субвенциите доколку се обврзани да ја оперираат. Тоа што 5 милиони евра за три години ти се чинат многу само покажува колку е сиромашна Македонија и каков е бизнис дискурсот.

Единствената разлика во однос на периодот до пред три години е токму успехот на Wizz. Во недостиг на претходни резултати и релевантни податоци и тоа како гледаат на Македонија со скептицизам.

Edited by Tranquilis - 07-Oct-2015 at 17:02
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #2415 Posted: 07-Oct-2015 at 17:03
Originally posted by Navigator

Originally posted by gorazd

Pricinata sto Ryanair odednas e "zainteresiran" za Skopje lezi pred se vo serioznata ponuda od nasa strana  i vo nisto drugo. (citaj €€€€€€€€) Uspehot na Wizz e samo minoren dopolnitelen faktor.

Апсолутно не си во право. Не постои "сериозна понуда од наша страна". Тоа што важи за Wizz, ќе важи и за Ryanair. Wizz имаше визија и муда и сега го собира кајмакот во Македонија. Сите други нивни LCC конкуренти ќе собираат трошки, освен ако не настапат агресивно.

Originally posted by gorazd

I jas se soglasuvam so toa deka baza na Ryan vo SKP bi bilo prilicno iznenaduvanje

Подобро мали очекувања и изненадување, отколку високи очекувања и разочарување


What he said.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #2416 Posted: 07-Oct-2015 at 17:05
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by avijacijamk

И според се ова кажано испаѓа на сон им текнало дека го потцениле пазарот и одеднаш оп ќе стационираат авион во Скопје? Во Хрватска едвај со скептицизам влегоа во Задар или кај беше и тоа само на сезонска база а сега кај нас испаѓа доѓаат како на црвен килим со авион и се тоа?Некако не ми штима тоа колку и да звучи добро.За сама база они би требало да воведат минимум 5 линии. Во други земји каде што лета Рајанер и има многу добри цифри немаат база а не па кај нас...Али да видиме и тоа


Не се напнувај, други се математиките!


Извини ако не се сите на твое ниво но да те потсетам ова е форум за сите а не конгресна сала за "експерти". Незначи ако знаеш 2 работи и имаш 3 информации дека си нешто подобар од другите
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #2417 Posted: 07-Oct-2015 at 17:24
Originally posted by avijacijamk

Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by avijacijamk

И според се ова кажано испаѓа на сон им текнало дека го потцениле пазарот и одеднаш оп ќе стационираат авион во Скопје? Во Хрватска едвај со скептицизам влегоа во Задар или кај беше и тоа само на сезонска база а сега кај нас испаѓа доѓаат како на црвен килим со авион и се тоа?Некако не ми штима тоа колку и да звучи добро.За сама база они би требало да воведат минимум 5 линии. Во други земји каде што лета Рајанер и има многу добри цифри немаат база а не па кај нас...Али да видиме и тоа


Не се напнувај, други се математиките!


Извини ако не се сите на твое ниво но да те потсетам ова е форум за сите а не конгресна сала за "експерти". Незначи ако знаеш 2 работи и имаш 3 информации дека си нешто подобар од другите


Не се работи за информации и знаење - се работи за упатеност и следење на работите, а немам намера да навредам некој - туку да укажам на нешто, како и да е ако не ме разбра, работатат е поволни услови што ТАВ што државата а и анализите - може за позитивен бизнис..... Во Хрватска едно е што трошоците на аеродромите се поголеми и друго што не добиваат никаква помош од државата!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #2418 Posted: 07-Oct-2015 at 17:39
Originally posted by Navigator


Апсолутно не си во право. Не постои "сериозна понуда од наша страна". Тоа што важи за Wizz, ќе важи и за Ryanair. Wizz имаше визија и муда и сега го собира кајмакот во Македонија. Сите други нивни LCC конкуренти ќе собираат трошки, освен ако не настапат агресивно.


em velis deka deka ne postoi seriozna ponuda od nasa strana em deka za Ryan i Wizz ke vazi istoto (site dobro znaeme sto vazese za Wizz)
Ok razbiram deka ne bi bilo fer da se izdvojuvaat pogolemi sredstva za "arogantniot" Irec otkolku za topliot Orban pardon Wizz ... ali deka Ryanair samoinicijativno se ponudil da leta za SKP  ... bi ostanal bez zborovi vo toj slucaj

za Wizzair: Vizijata i mudata na Wizz da leta za Makedonija ke povtoram lezat vo samata strategija na Wizzair da go spojuva istokot i zapadot. Da ne se lazeme , Wizz vo Skopje samo go kopirase ona sto go zapocna vo Belgrad nekolku godini ponapred (tek na krajot se pusti vo avanturi ala barcelona) . Zatoa da zborime za nekoja posebna vizija e preterano. Megutoa imaa smelost tuka sme site na ista linja

a kajmakot ....
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #2419 Posted: 07-Oct-2015 at 18:15
Originally posted by gorazd


Originally posted by Navigator

Апсолутно не си во право. Не постои "сериозна понуда од наша страна". Тоа што важи за Wizz, ќе важи и за Ryanair. Wizz имаше визија и муда и сега го собира кајмакот во Македонија. Сите други нивни LCC конкуренти ќе собираат трошки, освен ако не настапат агресивно.

em velis deka deka ne postoi seriozna ponuda od nasa strana em deka za Ryan i Wizz ke vazi istoto (site dobro znaeme sto vazese za Wizz)Ok razbiram deka ne bi bilo fer da se izdvojuvaat pogolemi sredstva za "arogantniot" Irec otkolku za topliot Orban pardon Wizz ... ali deka Ryanair samoinicijativno se ponudil da leta za SKP  ... bi ostanal bez zborovi vo toj slucaj za Wizzair: Vizijata i mudata na Wizz da leta za Makedonija ke povtoram lezat vo samata strategija na Wizzair da go spojuva istokot i zapadot. Da ne se lazeme , Wizz vo Skopje samo go kopirase ona sto go zapocna vo Belgrad nekolku godini ponapred (tek na krajot se pusti vo avanturi ala barcelona) . Zatoa da zborime za nekoja posebna vizija e preterano. Megutoa imaa smelost tuka sme site na ista linja a kajmakot ....



gorazd што зборуваш ти? Зар сериозно мислиш дека Скопје е дестинација која може да се спои со Тенерифе, Њу Дели, Кејп Таун и слично!? Прва работа линија како линија се воведува онаму каде постои потреба и побарувачка. Дали линијата е гастрабајтерска или е туристичка се зависи од пазарот и она што се бара. Да бевме пазар како Холандија еве да речеме Амстердам Шипол каде што стандардот е смешно да се спореди и секој просечен холанѓанец годишно патува по 2-3 пати некаде па да те разберам али во земја каде што масивно луѓето се иселуваат и имаме дијспора која патува чат пат тоа е сосема друго. Во првиот случај имаме развиен пазар каде што стандардот+потребата за диверзификација во дестинации овозможува платформа за секакви дестинации. Македонија е бедна земја каде што единствени луѓе кои патуваат се или гастрабајтери или студенти и сите други кои одат да видат некого кој живее на страна. Процентот што патува само ради "туризам" е смешен и скоро небитен. Визер, Рајанер па и другите LCC компании во првобитна форма историски гледано се јавиле како конкурентност на сите оние што носеле монопол и високи цени. Меѓутоа во глобални рамки никаде не се брои тоа дека го поврзуваат истокот и западот. Постојат таму каде постои фреквенција. Крај на приказната. Моделот според кој функционираат е поразличен но сепак целта е скоро иста. Сакаш да кажеш дека пример Милано-Маракеш или Милано-Тимисоара постојат ради многуте туристи?Не. Постојат затоа што меѓу тие 2 точки постои значителен број луѓе кои патуваат без разлика дали се туристи,емигранти или работна класа.Во авиобизнисот тоа е она што се брои. Тоа што владата го направи со субвенционирање на Визер е една од најпаметните работи што бар за мене владата ги направила. Во ситуација каде што Македонија не постоеше на мапата воопшто и со таков чекор дојдовме до стадиумот каде што сме сега....мислам дека доволно кажува. Самото движење на нашата дијаспора е рефлектирано во дестинациите достапни преку Визер. Дали Fly Dubai постои затоа што ние одиме секој викенд во Дубаи на шопинг? Апсолутно не, постои ради тетка Резанка што треба да стигне од Австралија и нашите што работат по Дубаи,Катар итн. Тие со шопинг на прсти можеш да ги изброиш. Да не го направеше Визер тоа што е ние сеуште же бевме баш небитни и никој нема да не погледне ниту да размисли како варјанта.Јас сум повеќе од среќен што тоа е веќе колку толку во процес и ќе биде и е докажан модел дека за нас функционира.Е ризичен меѓутоа е потик за да се направи нешто.А во врска со сигурноста....чим паѓале авиони на Swiss и Air France...да не зборам лошо ама... Ако визер го спојува истокот и западот...Тогаш Рајанер го прави обратното...Т.е си ги носи работниците дома и пак на арбајт.И да не ги заборавиме викенд прошетките.Тоа што велиш дека визер има таква стратегија...Кажи ми која друга компанија воспоставува линии ради реда без интерес? Освен Turkish Airlines јас незнам кој друг би се вклопил во таков опис иако и оваа компанија има стратегија која се вика Globally yours.Значи сите имаат стратегија и се држат до тоа.
Ако мислиш дека Барселона е падната од небо...Отвори неколку постови позади да видиш Tranquilis колку анализи има споменато за тоа да се случи. Јас само се надевам дека и без него ќе гледаме позитивни изненадувања од Визер
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #2420 Posted: 07-Oct-2015 at 19:07
@avijacijamk



A be decko , preeska pomisliv deka zabega epten koga najseriozno prasa dali Ryanair ke otvori strana na makedonski ali sega nemam zborovi ...

Nego se napna za nesto bez potreba , proceslaj go forumov nanazad vo vremeto koga se pojavija prvite glasini deka Wizz otvara baza vo SKopje, ke vidish deka bev eden od retkite koi predlozi prvite ruti da bidat strogo gastarbajterski (od  ekonomski pricini) i za toa bev duri napadnat od ostanatite koi navivaa za Paris, Praga, Rim i ostanati klasicni destinacii ... Tuku komentarov okolku "vizijata" na Wizz bese replika na Navigator koj gore veli deka "Wizz imase vizija" za Skopje. Mislam koja jaka vizija ja imal Wizz ... Makedonija da ja povrzes so dijasporata , pa toa go pravese i MAT pred sto godini . INACE NIKOJ NE GO OSPORUVA TOA , ne znam sto se vozbudi tolku

P.S Barcelona e naracana destinacija, se vlecka duri i od prviot neslaven tender i bese glavnata pricina sto niedna kompanija osven Wizz ne se javi na tenderot ... za i oni da ja izbacat od "EKONOMSKI PRICINI" i da napravat farsa od celata procedura.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 119120121122123 242>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.645 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.