build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 200201202203204 242>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #4021 Posted: 18-Oct-2018 at 07:56
Ама од се најмногу пречат десетиците наслови "Македонија останува без евтини летови".

Најлош микс од неукост и злонамерност.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4022 Posted: 18-Oct-2018 at 11:50
Сугаревски треба да си даде оставка за оваа заебанција. 
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #4023 Posted: 18-Oct-2018 at 13:39
Originally posted by pbanks

Сугаревски треба да си даде оставка за оваа заебанција. 

aj objasni ni, te molam, vo sto e ujdurmata pa posle zaednicki ke ocenime koj e stetnikot.

Edited by Denko - 18-Oct-2018 at 13:40
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4024 Posted: 18-Oct-2018 at 14:31
Ујдурмата е дека на 2 пати слушам повикување на некакви бирократски причини, а во меѓувреме летна пола година. Кој тука губи? Исклучиво ние граѓаните, но и скопскиот аеродром кој е во директна конкуренција со Приштинскиот. Т.е. збориме за 1 изгубена година, бидејќи прво утепаа пола година во „правење анализа“.

Ако целта е да го зголемиме авиосообраќајот, да го зголемиме бројот на опции за граѓаните и да дадеме се од себе да добиеме примат пред Приштина, тогаш целта ја утињаме.

Во вториот тендер критериумот со рокот беше нереален. Истиот беше веројатно само препишан од првиот. Кој е одговорен за тоа? Ако не е Сугаревски тогаш е тој што директно се занимавал со повиков во министерството. Ако веќе една година некој (а сигурно се повеќе луѓе знаејќи ја нашата администрација) се зеза за 2 повици кои пропаѓаат, вториот поради саката документација, каде е одговорноста што година дена зимаат плати на наша сметка а добиваме едно големо ништо.

Ова што Сугаревски проба да го протне како транспарентност во процесот е ништо друго него бирократизација на процесот. Бидејќи не се занимаваме веќе со вистинските KPIs туку со тоа дали имало обележано плико или дали бил погоден датумот, како тие да се целите сами по себе.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4025 Posted: 18-Oct-2018 at 14:33
Originally posted by alexsend

Вчера се враќав со Карат за Скопје, во авионот имаше не повеќе од 40-50 патници (од нив околу 20 Јапонци). За одење натаму пак пред 4 недели беше полн до последното мест, секако затоа што иселениците во Австралија се враќаат, може 95% од патниците продолжија на трансфер во Доха. И има барем 3 наши стјуардеси што е баш симпатично.

*Ако има некој некогаш прилика да лета со А350-900/1000 на Катар од се срце му препорачувам, ги надминува 777,787 и А380 во секое поле. Преубаво искуство.



Ајде опиши го малку искуството, баш ме заинтересира што е толку подобро
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #4026 Posted: 18-Oct-2018 at 14:53
Pnanks, ti zboruvas kako drzavnite pari da i se veteni na privatnata aviokompanija wizzair pa sega ke barame vinovnici za propadnatata zdelka. Zosto wizzair se prijavuva na povikot koga ne gi ispolnuva uslovite?
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4027 Posted: 18-Oct-2018 at 15:03
Originally posted by Denko

Pnanks, ti zboruvas kako drzavnite pari da i se veteni na privatnata aviokompanija wizzair pa sega ke barame vinovnici za propadnatata zdelka. Zosto wizzair se prijavuva na povikot koga ne gi ispolnuva uslovite?


Denko, зборам за нашиот интерес во приказната и за нашиот пристап. Не сум адвокат на Визер. Овој пристап не е добар за било што, не само за повиков врзан со авиосообраќајот. Можеби целта ги оправдува средствата не е соодветно да се примени тука, после распадот на системот кој ни го приреди претходната власт бркајќи некои свои цели, но ова е чекор назад а не напред. Уморни сме од бирократи кои само наоѓаат оправдувања за работите да не се случат или за прикривање на свои грешки.

Зошто Визер се пријавил? Транкилис даде убаво толкување.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #4028 Posted: 18-Oct-2018 at 15:19
Originally posted by pbanks


Originally posted by Denko

Pnanks, ti zboruvas kako drzavnite pari da i se veteni na privatnata aviokompanija wizzair pa sega ke barame vinovnici za propadnatata zdelka. Zosto wizzair se prijavuva na povikot koga ne gi ispolnuva uslovite?
Denko, зборам за нашиот интерес во приказната и за нашиот пристап. Не сум адвокат на Визер. Овој пристап не е добар за било што, не само за повиков врзан со авиосообраќајот. Можеби целта ги оправдува средствата не е соодветно да се примени тука, после распадот на системот кој ни го приреди претходната власт бркајќи некои свои цели, но ова е чекор назад а не напред. Уморни сме од бирократи кои само наоѓаат оправдувања за работите да не се случат или за прикривање на свои грешки.
Зошто Визер се пријавил? Транкилис даде убаво толкување.
Jas mislev deka znaes kade e utkata kaj ministerot koga povikuvas na ostavka. Subvencioniranje privatna kompanija sozdava nelojalna konkurencija na pazarot i vo start e somnitrlna pojava. Ako me prasas mene neka poveli wizzair bez subvencii na pazarot, ako avionite im se polni pak ke letaat so pristojni ceni na kartite.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4029 Posted: 18-Oct-2018 at 15:28

Незнам за конкретна утка кај министерот. Но тој е одговорен за министерството. Главна поента со оставката ми е конечно да станат одговорни за своите акции, а не само да ни држат бирократски предавања.

Визер е на пазарот без субвенции и тоа со години за повеќето линии.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #4030 Posted: 18-Oct-2018 at 15:49
Originally posted by pbanks

Незнам за конкретна утка кај министерот. Но тој е одговорен за министерството. Главна поента со оставката ми е конечно да станат одговорни за своите акции, а не само да ни држат бирократски предавања.
Визер е на пазарот без субвенции и тоа со години за повеќето линии.

Toj sto dava pari go diktira tempoto.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #4031 Posted: 18-Oct-2018 at 15:50
Originally posted by pbanks

Незнам за конкретна утка кај министерот. Но тој е одговорен за министерството. Главна поента со оставката ми е конечно да станат одговорни за своите акции, а не само да ни држат бирократски предавања.
Визер е на пазарот без субвенции и тоа со години за повеќето линии.



Јас би го опишал тоа на следниот начин: Министерот и екипата околу него не се способни една постапка успешно да спроведат и заради таа некадарност 1 година губиме во тој поглед на воведување нови линии а ланчано све останато што е врзано со тоа и затоа, некој треба да понесе одговорност.
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #4032 Posted: 18-Oct-2018 at 15:51
Originally posted by Denko

Subvencioniranje privatna kompanija sozdava nelojalna konkurencija na pazarot i vo start e somnitrlna pojava. Ako me prasas mene neka poveli wizzair bez subvencii na pazarot, ako avionite im se polni pak ke letaat so pristojni ceni na kartite.


Црно - бијели свијет.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #4033 Posted: 18-Oct-2018 at 19:14
Цела Европа ја критикуваше владата на Грујо заради тоа што даваше субвенции на ВизАир креирајќи нелојална конкуренција. Разбирам дека тоа всусшност беше почетната каписла за поттикнување на авиотранспортот во мк (бидејќи сме сиромаштија), но не гледам зошто некој буваклно да замижи и да ги даде парите? Ако јас давам пари, тогаш сакам по мое да е, а не по теркот на некој друг. Не станува збор само за бирократија туку и за принципи.

Всушност најдобро е да се донесе заклучок дека субвенциите го донеле посакуваниот ефект, авиотранспортот е заживеан и расте со големо темпо, па токму затоа државата се повлекува од него и ги остава фирмите да создадат лојална конкуренција.

Побрзо треба да побараме оставка од Сугаревски за состојбата со железницата (ама на никој не му текнува), отколку заради тоа што некоја странска фирма не добила цицка за молзење од државата.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #4034 Posted: 18-Oct-2018 at 21:18
И што да напише човек кога уште првата реченица е сосема погрешна...

Ама тоа е, ќе збориме за принципи кога немаме абер од тоа за кое збориме.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #4035 Posted: 18-Oct-2018 at 22:13
Зошто е првата реченица погрешна?

Едит: Впрочем поентата на мојот пост е нешто сосем друго, но веројатно се фати за тоа што ти одговара за да навредиш и да имаш што да напишеш.


Edited by ironm - 18-Oct-2018 at 22:18
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #4036 Posted: 19-Oct-2018 at 07:02
Државава нема капацитет/населението нема стандард за било каков развој на авиосообраќајот без финансиска помош од Владата и за било каква "слободна конкуренција", зошто некој од нискобуџетните компании не дошол сам тука? 15 години без помагање на растот може да видиш какви статистики сме успеале да создадеме, побарај и спореди со изминатите 6-7 години.
Факт е дека тогашната власт со договорот со ТАВ и субвенциите со Виз не само што го унапредија авиосообраќајот туку и деенс е x4 од првичната ситуација. Па нема некој на ФБ што не се тагираше низ европа, а е во категорја на млад човек. Ретко некој порано да леташе било каде туристички, а да не е чартер во Тунис, Египет или Турција (и тоа беше ретко).
Добивката на државата е многу поголема од отворените видици на младината за тоа како може да живееме и што значи 21ви век во Западна Европа одколку субвенциите кои сме ги дале на Виз.

Имам чуство дека само купуваат време со лошите тендери, државата очигледно нема доволно средства но не се сака да се признае, па чекаат нов буџет за 2019та. Ама многу лошо го прават тоа.



Инаку збор два за А350-900 на Qatar. Дефинитивно е еден од најновите/најмодерни авиони, со најудобна економска класа која дава вистинско премиум чуство, имаат преубав дисплеј со висока резолуција еден од најголемите кои сум ги видел со кристално чиста слика и одлична реакција на команди, а тоалетите не само што изгледаат преубаво туку има и парфеми за патниците.
Во многу краток период летав и со 777-300 и А380 на Emirates и верувам дека 777 е технолошки најзастарен од аспект на патник. А380 е исто така многу простран но за мултимедијален систем би гласал за оној во А350. Следен лет ќе барам 747-8 уште тој остана со кој не сум летал, но главно летаат преку атлантикот, а мене ме влече исток
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #4037 Posted: 19-Oct-2018 at 08:52
Originally posted by ironm


Зошто е првата реченица погрешна?
Едит: Впрочем поентата на мојот пост е нешто сосем друго, но веројатно се фати за тоа што ти одговара за да навредиш и да имаш што да напишеш.


Затоа што е, да се изразам директно, лага. Од таму тргнува целиот пост без факти и само со изразени мислења кои сами по себе имаат вредност само во вакуум. Принципите се принципи, ама треба да знаеш каде да ги инсистираш на нив. Нема навреда, само факти. Реагирам кога ќе видам празни негативни мислења без потпора.

А за тоа дали имам што да напишам на темата, бујрум сите страни на нишкава наназад. За сите работи што ги имаш спомнато имам *објаснето* што е вистината, и генерално не се во согласност со тоа што го имаш напишано. Ако имаш нешто полезно да напишеш, повели, секогаш сум расположен за разумна дискусија.

Edited by Tranquilis - 19-Oct-2018 at 08:57
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #4038 Posted: 19-Oct-2018 at 09:12
Originally posted by alexsend

Државава нема капацитет/населението нема стандард за било каков развој на авиосообраќајот без финансиска помош од Владата и за било каква "слободна конкуренција", зошто некој од нискобуџетните компании не дошол сам тука?


Со остатокот на постот се согласувам. Само еден коментар на горното:

Има(ше) капацитет и потенцијал, ама не успеавме концесијата да ја договориме по услови кои ни одговараат. Затоа Турците откако влегоа не ги лази мува за развој па мора(ше) Владата да интеревенира дополнително. Сите се фаќаат на црно-бела дефиниција на "државна помош" кога всушност станува збор за поддршка на развој на нов бизнис што насекаде низ Европа е решено елегантно со значителни попусти на аеродромските такси за нови дестинации за првите три години, ама Турциве не сакаат да го применат затоа што знаат дека некој друг ќе го плати тоа наместо нив. Да беше уште во државна сопственост немаше збор да стане за "поддршка" бидејќи се ќе беше средено со официјални правила за сите. Србите, покрај директната финансиска поддршка, им ги скинаа аеродромските такси на пола на Air Serbia и со тоа им дадоа финансиска инекција најмалку десет пати поголема од нашата. И никој ништо не спомна. Да се вратам на нас. Ете, за жал, проценката беше дека не знаеме сами да изградиме нов аеродром. Или се надевавме на многу повеќе, од кое не добивме ама баш ништо. А во врска со последното, да повторам по n-ти пат: Нема шанси да дојде некој сам ако нема никаков историјат, релевантни и сигурни податоци за пазарот или интерен спонзор кој ја турка агендата со поврзување. Значи треба да дојдат на слепо со ризик дека ќе изгубат милиони долари?

Ептен ми се дискутира на темава ама ме одбива претенциозната биполарност која провејува: или сме entitled за се и сешто, или сме сиромаштија. Не е ни црно ни бело.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #4039 Posted: 19-Oct-2018 at 09:27
For the record: Мислам дека условите на сегашниот тендер за поддршка не се оптимални. Не сум против поддршката - објаснив зошто погоре - но не сметам дека треба да се врзуваме само за една компанија, без разлика која да е, ниту да инсистираме на базиран авион.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #4040 Posted: 19-Oct-2018 at 10:26
Затоа што е, да се изразам директно, лага. Од таму тргнува целиот пост без факти и само со изразени мислења кои сами по себе имаат вредност само во вакуум.



Покрај AustriaAirlines криткуваа уште најмалку 3-4 други компании (можам да побарам вести и за тоа), а Косово покрена тужба против нас. Дискусија не се води со дисквалификации туку со изнесување ставови. Тоа зборува повеќе за тебе како личност отколку за нечие мислење.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 200201202203204 242>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.523 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.