build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Авиокомпании и линии
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 225226227228229 242>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #4521 Posted: 12-Jan-2022 at 15:37
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko


Deka linijata e neodrzliva, toa stoi no tesko deka avtopatot Nis-Belgrad e super moderen i deka od Nis se stignuva za saat ipol. Inaku AirSerbia so godini e zagubar i edna od polosite aviokompanii.


Незнам од кај ти е информацијата али ти е тотално неточна .....
Sto e netocno?
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 991
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #4522 Posted: 12-Jan-2022 at 16:30
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by kiriOK

Реално и нема проток по тие линии, мислев дека и Турку е непотребна линија, но испадна дека се користи од албанските имигранти во Финска.


Извини, ако не е тајна на што ги базираш ти изјавите “нема проток по тие линии“ и дали некогаш си летал или располагал со официјални бројќи?


Кај нас 90% од линиите се имигрантски, населението е толку бедно што неможе да си дозволи повеќе од неколку линии за туристички цели.
Тие што не се имигрантски се со Турција...
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #4523 Posted: 12-Jan-2022 at 19:27
Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko


Deka linijata e neodrzliva, toa stoi no tesko deka avtopatot Nis-Belgrad e super moderen i deka od Nis se stignuva za saat ipol. Inaku AirSerbia so godini e zagubar i edna od polosite aviokompanii.


Незнам од кај ти е информацијата али ти е тотално неточна .....
Sto e netocno?

Втората реченица од првата до последната буква!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #4524 Posted: 12-Jan-2022 at 20:29
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko


Deka linijata e neodrzliva, toa stoi no tesko deka avtopatot Nis-Belgrad e super moderen i deka od Nis se stignuva za saat ipol. Inaku AirSerbia so godini e zagubar i edna od polosite aviokompanii.


Незнам од кај ти е информацијата али ти е тотално неточна .....
Sto e netocno?

Втората реченица од првата до последната буква!
Eve ti pa citaj...

https://novaekonomija.rs/vesti-iz-zemlje/air-srbija-dobit-u-2019-uz-dr%C5%BEavnu-pomo%C4%87-od-20-miliona-evra
Back to Top
Viktor A View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 19-Nov-2021
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 15
  Quote Viktor A Quote  Post ReplyReply #4525 Posted: 13-Jan-2022 at 00:02
easyJet изненади од месец јули започнува со 4 летови неделно кон Женева
https://www.easyjet.com/en

Edited by Viktor A - 13-Jan-2022 at 00:03
vik.a
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #4526 Posted: 13-Jan-2022 at 08:58
Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko


Deka linijata e neodrzliva, toa stoi no tesko deka avtopatot Nis-Belgrad e super moderen i deka od Nis se stignuva za saat ipol. Inaku AirSerbia so godini e zagubar i edna od polosite aviokompanii.


Незнам од кај ти е информацијата али ти е тотално неточна .....
Sto e netocno?

Втората реченица од првата до последната буква!
Eve ti pa citaj...

https://novaekonomija.rs/vesti-iz-zemlje/air-srbija-dobit-u-2019-uz-dr%C5%BEavnu-pomo%C4%87-od-20-miliona-evra


Ja nikade ne procitav deka e "golem zagubar so godini" osven deka dobiva subvencija.... I Wizz dobiva Subvencii i Lufthansa dobiva subvencii i LOT i TURKIS i mnogu drugi pa ne se site "zagubari" - ovde ima strateski dogovor pomegju dve strani kade ednata strana e Drzavata i ima obvrski za vlozuvanje(novi vozduhoplovi i red drugi raboti) Air Serbia poslednite godini ima razvoj na flota i mreza i normalno deka ke producira trosoci, iako ne sum strucen da filozofiram srega ovde konkretno za finansiranje i finansiski modeli, pak ke recam ne e bash taka ni od blisku kako sto napisa ti.
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 723
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #4527 Posted: 13-Jan-2022 at 10:20
So Air Serbia e matna rabotata, nikoj živ osven vlasta ne znae što se slučuva vo nea. Subvencii prima, a nekoj od trošocite se krijat. Linijata za Amerika e kamen okolu vratot, ne e rentabilna a od politički pričini ne sakaat da ja ukinat. Avionite im se stari, se obiduvaat da iznajmat nešto, ama denes i toa e mn skapo. GOlem udar doživeea koga se povlekoa arapite - Emirats koi im bea strateški partner. A što se odnesuva do lokalnite linii, i so golo oko se gleda deka e nerentabilno. Osposboija i nekoi pomali aerdoromi kako Kraljevo i od tamu organiziraat letovi, ne znam koj leta so niv. Na podolgite linii imaat konkurencija od etabliranite stranski kompanii, iako se trudat da gi isteraat od aerodromot vo Belgrad (slučaj WizzAir) a na kratkite se pojavuvaat avio brokeri (primer , . Royal Charter Service, AirPink, itn). Edina linija što e konkurentna i rentabilna e do Crna Gora, do podgorica i i Tivat.

Edited by nenad - 13-Jan-2022 at 10:20
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #4528 Posted: 13-Jan-2022 at 15:39
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko


Deka linijata e neodrzliva, toa stoi no tesko deka avtopatot Nis-Belgrad e super moderen i deka od Nis se stignuva za saat ipol. Inaku AirSerbia so godini e zagubar i edna od polosite aviokompanii.


Незнам од кај ти е информацијата али ти е тотално неточна .....
Sto e netocno?

Втората реченица од првата до последната буква!
Eve ti pa citaj...

https://novaekonomija.rs/vesti-iz-zemlje/air-srbija-dobit-u-2019-uz-dr%C5%BEavnu-pomo%C4%87-od-20-miliona-evra


Ja nikade ne procitav deka e "golem zagubar so godini" osven deka dobiva subvencija.... I Wizz dobiva Subvencii i Lufthansa dobiva subvencii i LOT i TURKIS i mnogu drugi pa ne se site "zagubari" - ovde ima strateski dogovor pomegju dve strani kade ednata strana e Drzavata i ima obvrski za vlozuvanje(novi vozduhoplovi i red drugi raboti) Air Serbia poslednite godini ima razvoj na flota i mreza i normalno deka ke producira trosoci, iako ne sum strucen da filozofiram srega ovde konkretno za finansiranje i finansiski modeli, pak ke recam ne e bash taka ni od blisku kako sto napisa ti.
Toa se vika firma zagubar i zatoa javnosta protestira. So Wizzair i drugite primeri sto gi posocuvas rabotata e sosema druga.

Edited by Denko - 21-Jan-2022 at 13:47
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #4529 Posted: 14-Jan-2022 at 16:00
easyJet:

da se nadevame deka po renoviranje na pistata ke gi vidime ovie cetiri weekly Basel-Skopje koi veke nekoe vreme se staveni vo online rasporedot na letovi na web stranata na aerodromot Basel


Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #4530 Posted: 15-Jan-2022 at 11:21
Поздрав екипа, јас малку заборавив дека форумов постои, life took over.

На тема Женева - Скопје, мило ми е што ја качија на четири неделно. Беше само прашање на време кога ќе го објават летниот распоред со оглед на работата на пистата.

Од мојот fb пост: Excellent news: easyJet have finally published summer Geneva - Skopje flight schedule. As expected, it's only starting in June once the runway works are over, but the good news is it's being upgraded from two weekly to four (Mon-Wed-Fri-Sun) weekly!
Their pricing seeding is obviously off though, they've gone cautious and applied a flat price so I expect these to retract to normal levels for shoulder periods as time passes. So, depending on the time of year, I suspect the rule of thumb that prices will be cheaper the earlier you buy will not apply for some, if not most of these flights. Take your time.

Е сега Базел.. не можам а да не се насмеам. Со години во приватни пораки им ја вадев маста баш со оваа линија за да ја почнат Женева. Дека им седеше златна кокошка во скут и им побегна. Е сега, не знам дали е паметно и они да ја стартуваат - историски многу слабо се покажале кога биле во директна конкуренција со Wizz Air. Но, како и да е - важно се врти некој муабет, тоа е најбитно.

Голем поздрав до pbanks
Благодарност до Обединета Македонија што ме потсети.   

Edited by Tranquilis - 15-Jan-2022 at 11:24
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #4531 Posted: 15-Jan-2022 at 11:33
Originally posted by Denko

Originally posted by Denko


Deka linijata e neodrzliva, toa stoi no tesko deka avtopatot Nis-Belgrad e super moderen i deka od Nis se stignuva za saat ipol. Inaku AirSerbia so godini e zagubar i edna od polosite aviokompanii.
Toa se biva firma zagubar i zatoa javnosta protestira. So Wizzair i drugite primeri sto gi posocuvas rabotata e sosema druga.


Потпис со две раце. Ер Србија е најголемата превара што постои (во регионов). Тесна трка за прво место со косовските тур оператори.

На повисоко ниво сепак постојат фаци како Луфтханза кои се сепак без споредба.

Edited by Tranquilis - 15-Jan-2022 at 11:36
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Viktor A View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 19-Nov-2021
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 15
  Quote Viktor A Quote  Post ReplyReply #4532 Posted: 16-Jan-2022 at 20:19
По упатените барања и иницијативи како што можев да забележам во следниот период (на субвенционирање) акцент ќе биде ставен на воведување на следните летови (Скопје-Љубљана, Скопје-Прага, СКопје-Мадрид, Скопје-Сплит, Охрид-Амстердам/Ајндхове (преку цела година) и Охрид-Трст.
Се согласува со сите овие линии дека се неопходни но имам двумење околу две, однос една линија.
Првата ја истражувам и дојдов до заклучоци, Охрид-Трст. Овој аеродром има одлична местоположба и би имало навистина голем потенцијал. Самиот факт дека е одалечен 80km од Љубљана, 100тина km од Венеција и 70km од Ријека и помалите градови на полуостровот Истра. Покрај македонската дијаспора во Словенија и во Истрочна Италија што би ја користеле оваа рута, дојдов до сознание дека постои голема албанска дијаспора на полусотровот Истра (Ријека, Пула, Опатија, Ровињ...)што би била користена и од нивна страна.
Моето двумење е околу рутата Скопје-Сплит. Местоположбата на овој аеродром е атрактивна, близина до Задар, Макарска, Шибеник, островот Хвар, па дури и Дубровник. И секако можност за патување до пограничните градови во Босна, па дури и Сараево, Мостар и сл.
Моето прашање е каква би била искористеноста на оваа рута надовор од летната сезона (бидејќи знаеме дека оваа рута со полна пареа би се користела за време на летната сезона).
Дали имате сознанија за македонската дијаспора во сплитско-далматинска жупанија. Секако дали има и албанска дијаспора во таа жупанија.
vik.a
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #4533 Posted: 17-Jan-2022 at 00:33
Предлозите се смешни. До толку да се нема визија..

Фино лепо стави ги сите пари во една најмалку дневна линија како feeder или до Париз или до Амстердам (АF/KLM) и подобри ја конективноста десет пати. Така овозможуваш one-stop конекција до огромен број на дестинации. Тоа би помогнало и на прекуокеанската дијаспора и на бизнис секторот.

P2P линиите се горе долу исполнети, време е да се сврти вниманието на тоа што недостига.

P.S. Трст нема да функционира затоа што е преблиску. Имав сериозен конфликт кога една фаца го стави Тревизо (Венеција) како една од првите две линии од Скопје. Така е кога се криеш зад бројки. Ќути имавме среќа.



Edited by Tranquilis - 17-Jan-2022 at 00:37
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Viktor A View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 19-Nov-2021
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 15
  Quote Viktor A Quote  Post ReplyReply #4534 Posted: 17-Jan-2022 at 01:22
Потполно се согласувам со тебе. На Скопје му треба секојдневна одржлива конекција со поголемите центри во Европа, како што се Франкфрут, Амстердам, па може и Париз.
Но, во Македонија на ова ниво на политичко управување, тешко може да се субвенционираат вакви летови. Од прична што овде „ќе реагираат/пазарат“ двете најмоќни компании на македонскиот авиопазар, Туркиш ерлајнс и Австрија ерлајнс.
vik.a
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #4535 Posted: 17-Jan-2022 at 08:38
Originally posted by Viktor A

По упатените барања и иницијативи како што можев да забележам во следниот период (на субвенционирање) акцент ќе биде ставен на воведување на следните летови (Скопје-Љубљана, Скопје-Прага, СКопје-Мадрид, Скопје-Сплит, Охрид-Амстердам/Ајндхове (преку цела година) и Охрид-Трст.
Се согласува со сите овие линии дека се неопходни но имам двумење околу две, однос една линија.
Првата ја истражувам и дојдов до заклучоци, Охрид-Трст. Овој аеродром има одлична местоположба и би имало навистина голем потенцијал. Самиот факт дека е одалечен 80km од Љубљана, 100тина km од Венеција и 70km од Ријека и помалите градови на полуостровот Истра. Покрај македонската дијаспора во Словенија и во Истрочна Италија што би ја користеле оваа рута, дојдов до сознание дека постои голема албанска дијаспора на полусотровот Истра (Ријека, Пула, Опатија, Ровињ...)што би била користена и од нивна страна.
Моето двумење е околу рутата Скопје-Сплит. Местоположбата на овој аеродром е атрактивна, близина до Задар, Макарска, Шибеник, островот Хвар, па дури и Дубровник. И секако можност за патување до пограничните градови во Босна, па дури и Сараево, Мостар и сл.
Моето прашање е каква би била искористеноста на оваа рута надовор од летната сезона (бидејќи знаеме дека оваа рута со полна пареа би се користела за време на летната сезона).
Дали имате сознанија за македонската дијаспора во сплитско-далматинска жупанија. Секако дали има и албанска дијаспора во таа жупанија.

ОД каде е извадокот на Ова нечие видување или е твое размислување....??
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19645
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #4536 Posted: 20-Jan-2022 at 18:10
Бугарска авиокомпанија ќе ги поврзе Скопје и Софија за помалку од 50 евра?

Директните летови меѓу Скопје и Софија, кои ги договорија министрите за транспорт и врски на Македонија и Бугарија, Благој Бочварски и Николај Сабев при посетата на бугарската владина делегација во вторникот, најверојатно ќе ги изведува бугарската стартап-компанија „Гуливер“, објави бугарскиот портал „Сега“.

Плановите на компанијата, всушност, не се само да се поврзат Скопје и Софија, туку планирани се повеќе авиолинии од повеќе балкански градови до главниот град на Бугарија, од каде што ќе се лета за Њујорк и Торнто.

Уште во март минатата година, „Гуливер“ (GullivAir) добила официјална дозвола од американското Министерство за транспорт да оперира со чартер и редовни летови од ЕУ до САД. Во март или април годинава компанијата, како што се наведува, ќе почне да лета на директна линија Софија-Њујорк. „Гуливер“ е овластен да лета директно и до меѓународниот аеродром „Пирсон“ во Торонто, Канада.

Како што пишува „Сега“, прекуокеанските летови ќе се изведуваат со три авиони „ербас А330-200“, кои ќе летаат до „Џон Ф. Кенеди“ во Њујорк, првично двапати неделно, во среда и петок. За да имаат економска исплатливост на кратките летови, тие ќе се вршат со мали авиони – компанијата има двомоторен „АТР-72“, а цената на летот, како што се вели, ќе биде до 50 евра.

https://alsat.mk/mk/bugarska-aviokompanija-ke-gi-povrze-skopje-i-sofija-za-pomalku-od-50-evra/
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #4537 Posted: 20-Jan-2022 at 22:34
Отиде Барса со неа реално и уште една егзотична Ларнака и на сега јадете грашок…. Софија 🙄
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19645
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #4538 Posted: 21-Jan-2022 at 07:42
„ВИЗЕР“ ГИ ПРЕКИНА ЛЕТОВИТЕ ОД СКОПЈЕ ЗА БАРСЕЛОНА И ЛАРНАКА И ОД ОХРИД ЗА МИЛАНО

Нискобуџетната компанија „Визер“ потврди дека ги прекинал летовите од Скопје кон Барселона и Ларнака, како и од Охрид кон Милано, објави специјализираната веб страница за ависообраќај Ексјуавиејшн. Не се објавени причините за укинување на овие две линии, ниту пак дали некогаш ќе се обноват.

Картите за двата лета од Скопје веќе некое време не се продаваат. Линијата за Барселона неколку пати беше прекината во изминатите три години, делумно и како резултат на пандемијата. Беше обновена по укинувањето на карантините низ Европа и повремено беше во функција до декември 2021.

Летот Скопје-Ларнака беше суспендиран на почетокот на пандемијата и оттогаш воопшто не беше обновен.

Во исто време, „Визер“ објави дека на 3 март ќе воведе летови од Скопје за Торино.

„Визер“ ги откажа и летовите меѓу Охрид и Милано (Малпенса), кои беа воведени во март 2019, но беа прекинати во 2020 во екот на пандемијата. Моментално, „Визер“ ги одржува само летовите од Охрид за Базел, додека летовите кон Меминген и Малме ќе продолжат во февруари, а кон Виена, Дортмунд, Фридрихсен и Лондон во март.

Од базата во Скопје унгарскиот нискобуџетен превозник во моментов оперира со четири авиони.

https://sdk.mk/index.php/makedonija/vizer-gi-prekina-letovite-od-skopje-za-barselona-i-larnaka-i-od-ohrid-za-milano/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #4539 Posted: 21-Jan-2022 at 13:28
Единствените две линии на Wizz кои не беа гастарбајтерски се укинати. Колку тоа кажува за нашата сиромашка држава...

Да, пандемијата е виновна до некаде, виновен е и самиот Wizz кој влегува со концептот фрли шпагети на ѕидот па whatever sticks, sticks, но виновни сме и ние со субвенционирањето на една единствена компанија.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #4540 Posted: 23-Jan-2022 at 09:25
Супер е копи пејст, не мора да се замараш да објаснуваш на (авто)шовинистички дунстери и тука и таму.

Дури и ова е многу. Ама важно заклучокот е ист, комплет од а до ш.



Edited by Tranquilis - 23-Jan-2022 at 09:30
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 225226227228229 242>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.488 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.