build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 113114115116117 242>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
berc View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 07-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 37
  Quote berc Quote  Post ReplyReply #2281 Posted: 16-Aug-2015 at 14:54
Laicki gledano, dokolku Ryanair vleze vo Makedonija, smetam deka let do Stansted ne ni bega (ni se dopagjalo nas toa ili ne), bidejkji skoro sekade prva destinacija im e tokmu Stansted (ili megju prvite). Za primer mozeme da gi zememe Podgorica (Stansted i Charleroi), Plovdiv (Stansted i Hahn) i Solun (Stansted i uste dosta drugi) kako aerodromi koi se vo nasa blizina. E sega, sto znaci toa vo odnos na konkurencija so Wizz stvarno ne znam.
P.S. Dali nekoj ima nekakvi informacii/novosti vo odnos na feasibility studijata za makedonskiot nacionalen avio prevoznik ili nisto od toa?
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #2282 Posted: 16-Aug-2015 at 18:46
Со оглед на тоа што Navigator меѓу првите ни даде teaser за Ryanair ништо чудно првите 2 линии да бидат Братислава и Лондон
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #2283 Posted: 16-Aug-2015 at 21:25
За жал, не смеам да коментирам. Ми се допаѓа коментарот на берц.

Коментарот на Навигатор е .. индикативен.

Edited by Tranquilis - 16-Aug-2015 at 21:28
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 550
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #2284 Posted: 17-Aug-2015 at 07:47
Originally posted by Navigator

Момци, што мислите, дали на SKP му е потребна конекција со друг аеродром во Лондон или петте летови неделно кон LTN се доволно?


haha **Spoiler Alert!**

Originally posted by berc


P.S. Dali nekoj ima nekakvi informacii/novosti vo odnos na feasibility studijata za makedonskiot nacionalen avio prevoznik ili nisto od toa?


Rezultatot od feasibility studijata e ocigledno flirtot so Ryanair. Tolkav ni e dzebot za zal.

Originally posted by berc

E sega, sto znaci toa vo odnos na konkurencija so Wizz stvarno ne znam.
 
U princip, za site destinacii kade Wizz leta 5+ pati sedmicno gledam mesto za dva lowcostera. A za drugoto ke zborime koga Rajanovci i definitivno ke objavat deka sletuvaat vo Skopje

P.S I WIZZ pocna vo Skopje so London (na opsto inznenaduvanje)

Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #2285 Posted: 17-Aug-2015 at 12:02
Јас прашав затоа што гледам викендов летови за Лондон, прв лет со слободни места е на 3ти Септември. Јас си имам мака, вие цели приказни си направивте

P.S. Stansted не е во игра.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #2286 Posted: 17-Aug-2015 at 12:26
Originally posted by Navigator

Јас прашав затоа што гледам викендов летови за Лондон, прв лет со слободни места е на 3ти Септември. Јас си имам мака, вие цели приказни си направивте


За жал, таква е ситуацијата со Лондон во втората половина на Август / почетокот на Септември. Сите билети на моментално најскапата цена кон Лондон се продадоа последниве два-три дена. Минатите сезони правев специјална поскапа класа само за овие летови, ама годинава отидоа вака.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #2287 Posted: 17-Aug-2015 at 13:00
А дали има можност кога ќе почнат да доаѓаат А321ките да се пушта некоја од Скопје?
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #2288 Posted: 17-Aug-2015 at 13:13
Тоа значи дека за наредна година во летна сезона Визер би требало да ја појача фреквенцијата кон Лондон..
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #2289 Posted: 17-Aug-2015 at 13:42
Originally posted by avijacijamk

Тоа значи дека за наредна година во летна сезона Визер би требало да ја појача фреквенцијата кон Лондон..


За жал, заклучокот не е толку очигледен. Капацитетот не се менаџира со толкава прецизност поради повеќе причини.

Едит: Би можело да се заклучи дека капацитетот е веќе појачан, со оглед на тоа што лани од Октомври до Декември сообраќаше три пати неделно. Тоа е само еден од показателите. За повеќе би требало да напишам реферат за бизнис моделот.

Edited by Tranquilis - 17-Aug-2015 at 13:45
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #2290 Posted: 19-Aug-2015 at 18:50
Wizz Air, својствено или несвојствено растура овој период од МК према европа, од 19 линии од СКП за наредните неколку дена(почнувајќи од утре па се до 3ти септември(Лондон) ) нема слободни места за летовите значи све што полетува полетува со 100% пополнетост, по 5-9 слободни месста има само на линиите према Базел, Барселона и Венеција!

*Истото важи и од Охрид каде и према двете дестинации првите слободни места кои се не повеќе од 10тина ги има дури на 2ри и 3ти септември

- Експанзија на Wizz во блиска иднина мислам дека е се по реална - посебно мислам на во последно време актуелното форумско прашање за зголемување на фрекфенциите од СКП према Лутон.


Edited by Obedineta Makedonija - 19-Aug-2015 at 18:57
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #2291 Posted: 19-Aug-2015 at 21:35
Разговарајќи со наши гастарбајтери, скоро сите сега кажуваат дека за поитни проблеми сега лесно се одлучуваат да земат авион и да дојдат во РМ и да завршат некоја работа за 2-3 дена. Порано ваквите работи или не ги правеа или ги одложуваа до божиќните или летните одмори. Сега им излегува потреба, земаат евтина карта,доаѓаат дома,решаваат некој проблем(судски,катастар, смртни случаи....)
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #2292 Posted: 19-Aug-2015 at 22:07
ВизЕр толку колку што растура во исто време и прави штета на редовните линии како Кроација и Адриа. Никој не сака да се доведеме во ситуација да се укинат линкови до Загреб или Љубљана. Без сериозен влез на нови авио линии што како примерот со АлИталија нема среќен скопски аеродром на долг рок. Сево ова може како кула од карти да се сруши еден ден.
И пак ќе прашам каде се сериозни линкови до Будимпешта, Прага, Варшава, Букурешт, Москва?
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #2293 Posted: 19-Aug-2015 at 22:12
Originally posted by one1

ВизЕр толку колку што растура во исто време и прави штета на редовните линии како Кроација и Адриа. Никој не сака да се доведеме во ситуација да се укинат линкови до Загреб или Љубљана. Без сериозен влез на нови авио линии што како примерот со АлИталија нема среќен скопски аеродром на долг рок. Сево ова може како кула од карти да се сруши еден ден.
И пак ќе прашам каде се сериозни линкови до Будимпешта, Прага, Варшава, Букурешт, Москва?



На грешка место "ПАК" прашувАш
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
berc View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 07-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 37
  Quote berc Quote  Post ReplyReply #2294 Posted: 19-Aug-2015 at 22:33
Logicno e da se ocekuva uste pogolema ekspanzija na low-cost kompaniite vo Makedonija, bidejkji nasata kupovna mokj e taa - samo za so low-cost. Vo odnos na "legacy carriers" bi bilo odlicno dokolku se pojavat (mene osobeno merak bi mi napravil Aeroflot), megjutoa ne veruvam deka toa kje se sluci bidejkji ne bi bile profitabilni. Bi bilo odlicno dokolku mozeme da dobieme nekoja statistika vo odnos na nivniot LF i toa bi trebalo da pokaze dali bi imalo mesto za uste nekoja (osven Turkish i Alitalia ne gledam koi drugi bi bile profitabilni).
Inaku liniite do istocna Evropa bi bile super, ama ne veruvam deka kje gi vidime vo bliska idnina bidejkji vo tie gradovi nema poseriozna dijaspora koja bi mozela da gi "odrzuva".
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #2295 Posted: 20-Aug-2015 at 00:48
Wizz растура...Ама ни треба сега и Рајанер за да добиеме на линии...
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #2296 Posted: 20-Aug-2015 at 08:11
Originally posted by gjoko

Разговарајќи со наши гастарбајтери, скоро сите сега кажуваат дека за поитни проблеми сега лесно се одлучуваат да земат авион и да дојдат во РМ и да завршат некоја работа за 2-3 дена. Порано ваквите работи или не ги правеа или ги одложуваа до божиќните или летните одмори. Сега им излегува потреба, земаат евтина карта,доаѓаат дома,решаваат некој проблем(судски,катастар, смртни случаи....)


Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #2297 Posted: 20-Aug-2015 at 08:29
Originally posted by one1


И пак ќе прашам каде се сериозни линкови до Будимпешта, Прага, Варшава, Букурешт, Москва?


Познаваш некој што му пречат парите на сметка? По можност милионче годишно по линија.

Едит: Секако, мислам на покривање на губитокот, не на вкупната инвестиција за која треба многу повеќе од милионче годишно.

Edited by Tranquilis - 20-Aug-2015 at 08:30
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #2298 Posted: 20-Aug-2015 at 09:25
Originally posted by Tranquilis

Originally posted by one1


И пак ќе прашам каде се сериозни линкови до Будимпешта, Прага, Варшава, Букурешт, Москва?


Познаваш некој што му пречат парите на сметка? По можност милионче годишно по линија.

Едит: Секако, мислам на покривање на губитокот, не на вкупната инвестиција за која треба многу повеќе од милионче годишно.

Ама си прашува дечкото каде се линиите, си се интересира. Што му е него гајле дали се одржливи, важно ги сака. А и вие од Wizz, малку ли македонски народни пари зедовте па да не можете една линија со Букурешт да одржувате? Па да видите малку и зијан, не само субвенции да лапате. Оф, оф...
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3603
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #2299 Posted: 20-Aug-2015 at 09:29

добро има некој акал да направи математика колку кошта еден авион, колку компанијата која инвестирала во него макар бил истиот и 20 години стар треба да го сервисира, плаќа такси, паркинг, гориво, персонал итн итн со ова таксират цениве дури и да се покриваат трошоците та и инвестицијата да се врати во догледно време сепак екстра профит нема, за дестинации ко источна европа или азија треба државите да интервенираат со субвенции но и тоа не е гарант дека одредена релација ќе опстои
единствено чаре за да добиеме долгорочно нови одржливи дестинации е што поскоро СКП да стане транспортен хаб односно лесно достапни и за комшилук [1][2]

може не е лошо да ви предложат на Виз да станете национален превозник и така ве кљукаат редовно со жетончиња по разни основи


Edited by Max - 20-Aug-2015 at 09:29
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #2300 Posted: 20-Aug-2015 at 09:41
Ајде трошка реалност пред да се залауфа пак муабетот.

Ви текнало дека за два и пол од трите авиона веќе не се плаќа ништо, така?

Исто така, Скопје е единствена база каде немало прекинување на линија, без разлика на (не)профитабилноста.

Има некој што се грижи за сето тоа така да се случува. Размислете малку дека е можно работите и да не се така розеви.
Да се изразам на англиски, we might be punching above our weight. Сите споредбени показатели укажуваат на тоа.

Edited by Tranquilis - 20-Aug-2015 at 09:44
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 113114115116117 242>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.570 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.