Авиокомпании и линии |
Post Reply | Page <1 174175176177178 242> |
Author | ||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #3501 Posted: 01-Jun-2017 at 18:19 | |
За одредени дестинации како на пример Германија, не може, но е бесплатно на аеродром.
|
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #3502 Posted: 01-Jun-2017 at 18:30 | |
|
||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #3503 Posted: 22-Jun-2017 at 10:59 | |
Денес прв чартер од Катовице за Охрид и прв А321.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #3504 Posted: 22-Jun-2017 at 12:36 | |
|
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1741 |
Quote Reply #3505 Posted: 23-Jun-2017 at 00:15 | |
Да одбележиме само дека Wizz од Ноември 2017 ја зголемува фрекфенцијата на линијата од и кон Будимпешта од 2 на 3 неделни летови!
|
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #3506 Posted: 23-Jun-2017 at 08:05 | |
Просто неверојатно. Браво. https://seenews.com/news/wizz-air-to-increase-frequencies-from-bucharest-podgorica-skopje-tirana-to-budapest-573197 |
||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #3507 Posted: 23-Jun-2017 at 08:18 | |
Ќе има ли конечно лет од Полска до Македонија? Просто е неверојатно колку голем интерес има за престој на Полјаци во нашата земја, а истовремено толку мал интерес за поврзување. Краков и Катовице се аеродроми за нискобуџетни компании, што ќе каже дека би имало интерес и за туризам од македонска страна. Од друга страна, ЛОТ лета првенствено од Варшава, но картите им се по пристапни цени. |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #3508 Posted: 23-Jun-2017 at 09:08 | |
неверојатно или само се документира дека и источните не-гастербајтерски дестинации држат вода? |
||
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #3509 Posted: 23-Jun-2017 at 09:34 | |
Не би избрзувал со генерализирање Неверојатно е, посебно имајќи предвид дека не поминала цела година пред да донесат ваква одлука и историјата на поврзување меѓу две источноевропски дестинации до сега. Ќе ги прашам следниот пат кога ќе поминам од таму, ама се сомневам дека ќе знаат да ми кажат на што се должи успехот. Edited by Tranquilis - 23-Jun-2017 at 09:35 |
||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #3510 Posted: 23-Jun-2017 at 09:40 | |
Мислам дека целата приказна со Скопје документира постоење на пазар кој претходно не постоел и на кој и на најизгледните дестинации им се пристапувало со скепса како кон Будимпешта денеска. Во некоја форма го имаш и ти ова кажано. Секако, приказната е покомплексна како и зошто се носат одлуки за воведување и ширење на линија. |
||
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #3511 Posted: 23-Jun-2017 at 10:14 | |
Еднаш кога е пуштена, за ширење е лесно да се донесе одлука, параметрите се финансиски. Предизвикот е да се најдат и препознаат вистинските параметри за пуштање нова линија. На пример, би било интересно да се разбере колкав процент од патниците до Будимпешта си организираат конекции на своја рака, со оглед на огромната мрежа на дестинации од Будимпешта (пример за информација која знам дека можат да ја најдат). Во секој случај, скепсата е голема кога од двете страна има пазар со низок расположив капитал, без очигледен показател за евентуалниот волумен на побарувачка. Квалификации како "огромен" не помагаат премногу без соодветна квантитативна референца. To put things into perspective.. Пред да базира Wizz авион во Скопје, имав одредени разговори со наши и странски агенции кои со години го опслужуваат регионот за поврзување на Базел (!) и откупување одреден минимален број на седишта - 10, 20 - за секој лет по смешна цена. *Никој* не се нафати. Пристапов обично е одличен тест да се утврди вистинската побарувачка во очите на тие кои располагаат со вистински информации, ама ете, кај нас е комплетно неупотреблив. Никој друг не сакаше да ризикува со Македонија (тоа се гледа и по огромните субвенции по патник за летови организирани од агенции до Охрид), а по се изгледа се уште е така. Edited by Tranquilis - 23-Jun-2017 at 10:32 |
||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #3512 Posted: 23-Jun-2017 at 10:33 | |
Да, секако ми е јасно дека одлуките се носат врз база на анализи а не од око. Но сепак да се води бизнис, значи и да се ризикува. Мислам дека ризикот во Скопје до сега беше повеќе од оправдан. Не во смисла дека Скопје е специјална дестинација, туку во смисла дека Виз разви многу квалитетна позиција во однос на својата конкуренција, и тоа не на мускули, туку врз база на комерцијално виабилни дестинации, а на пазар кој претходно се множел со 0. Ова е чисто некој мој аутсајдерски впечаток, се обидувам да увидам дали е издржан |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #3513 Posted: 23-Jun-2017 at 10:38 | |
Токму ова што го велиш ми се вклопува во размислувањето. Не само во авиосообраќај, Македонија е многу тешко место да квантифицираш било што а тоа да држи вода. И тоа знае да носи до погрешни заклучоци. Поентата ми е дека после толку многу воведени летови, каде конзервативната квантификација била демантирана, веројатно таа би требало да игра помала улога во целата прикаска и носењето на идни одлуки со оглед на тоа дека е најчесто погрешна |
||
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #3514 Posted: 23-Jun-2017 at 10:49 | |
Бројот на летови кој е контра на стандардниот гестарбајтерски пристап е скоро занемарлив. Првиот пример е Барселона, вториот(!) е Будимпешта, а следуваат и Рим и Малта - ќе изберам да го наречам бројот на наши околу Рим и Малта занемарлив. За потсетување, дури и дестинација како Париз кубури. Edited by Tranquilis - 23-Jun-2017 at 10:51 |
||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #3515 Posted: 23-Jun-2017 at 10:54 | |
Ок, не сум во тек со бројките (дека Париз кубури), мој впечаток беше дека сите не-гастербајтерски линии до сега одат добро. |
||
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #3516 Posted: 23-Jun-2017 at 12:14 | |
Беше симната на еднаш неделно зимава, not a good sign. Мислам дека ќе имаме подобра идеја како им оди на "алтернативните" таму некаде за 5-6 месеци. |
||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||
Марко СВ.Н.
Senior Member Joined: 16-Oct-2015 Online Status: Offline Posts: 156 |
Quote Reply #3517 Posted: 25-Jun-2017 at 21:40 | |
26.06
Skopje-Paris BVA 145/180 pax Paris BVA-Skopje 171/180 pax |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #3518 Posted: 26-Jun-2017 at 14:20 | |
Турската авиокомпанија Атлас Глобал ја проширува својата дејност на Балканот. Започна да лета од Истанбул кон Белград и Сараево, но за жал, Скопје никаде го нема. Пегасус некако е фаворизирана од македонските аеродроми, но не знам зошто. Атлас Глобал нуди извонредно ниски цени за летови кон Источна Европа, Кавказот и дел од арапскиот свет, со што може да се отворат нови дестинации за патување преку аеродромот Ататурк во Истанбул.
Истовремено, Атлас Глобал е тип на компанија која би можела да биде идеална за наш национален авиопревозник. Нуди евтини билети (во некои случаи и три пати поевтини од Туркиш ерлајнс), со обезбеден бесплатен трансфер од градот до аеродромот, воглавно ги користи главните аеродроми во градовите, им овозможува солидна храна и пијалоци на патниците од авионите. Единственото нешто што не го прави е рекламирање. Мојата поента е дека ваков тип на авиопревозници, кои ги комбинираат услугите на нискобуџетните со стандардните компании, можат да биде идеални за македонскиот пазар. |
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1741 |
Quote Reply #3519 Posted: 27-Jun-2017 at 08:34 | |
Како компанија ок, ама како дестинација ништо не сме изгубиле бидејќи тој пазар е повеќе од доволно опслужен... а индиректно Атлас е присутен и во СК преку код-шер на летовите на Аир Србија. |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1741 |
Quote Reply #3520 Posted: 01-Jul-2017 at 08:50 | |
Ужасно лош ПР и менаџирање на односи со јавност од страна на Wizz Air....
Edited by Obedineta Makedonija - 01-Jul-2017 at 08:52 |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
Post Reply | Page <1 174175176177178 242> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |