build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 174175176177178 242>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #3501 Posted: 01-Jun-2017 at 18:19
За одредени дестинации како на пример Германија, не може, но е бесплатно на аеродром.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #3502 Posted: 01-Jun-2017 at 18:30
Originally posted by alexsend

За одредени дестинации како на пример Германија, не може, но е бесплатно на аеродром.
Fala.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #3503 Posted: 22-Jun-2017 at 10:59
Денес прв чартер од Катовице за Охрид и прв А321.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #3504 Posted: 22-Jun-2017 at 12:36







Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3505 Posted: 23-Jun-2017 at 00:15
Да одбележиме само дека Wizz од Ноември 2017 ја зголемува фрекфенцијата на линијата од и кон Будимпешта од 2 на 3 неделни летови!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #3506 Posted: 23-Jun-2017 at 08:05
Originally posted by Obedineta Makedonija

Да одбележиме само дека Wizz од Ноември 2017 ја зголемува фрекфенцијата на линијата од и кон Будимпешта од 2 на 3 неделни летови!


Просто неверојатно. Браво.

https://seenews.com/news/wizz-air-to-increase-frequencies-from-bucharest-podgorica-skopje-tirana-to-budapest-573197
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #3507 Posted: 23-Jun-2017 at 08:18
Originally posted by Obedineta Makedonija

Да одбележиме само дека Wizz од Ноември 2017 ја зголемува фрекфенцијата на линијата од и кон Будимпешта од 2 на 3 неделни летови!


Ќе има ли конечно лет од Полска до Македонија? Просто е неверојатно колку голем интерес има за престој на Полјаци во нашата земја, а истовремено толку мал интерес за поврзување. Краков и Катовице се аеродроми за нискобуџетни компании, што ќе каже дека би имало интерес и за туризам од македонска страна. Од друга страна, ЛОТ лета првенствено од Варшава, но картите им се по пристапни цени.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3508 Posted: 23-Jun-2017 at 09:08
Originally posted by Tranquilis


Просто неверојатно. Браво.

https://seenews.com/news/wizz-air-to-increase-frequencies-from-bucharest-podgorica-skopje-tirana-to-budapest-573197


неверојатно или само се документира дека и источните не-гастербајтерски дестинации држат вода?
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #3509 Posted: 23-Jun-2017 at 09:34
Originally posted by pbanks

Originally posted by Tranquilis


https://seenews.com/news/wizz-air-to-increase-frequencies-from-bucharest-podgorica-skopje-tirana-to-budapest-573197
неверојатно или само се документира дека и источните не-гастербајтерски дестинации држат вода?


Не би избрзувал со генерализирање

Неверојатно е, посебно имајќи предвид дека не поминала цела година пред да донесат ваква одлука и историјата на поврзување меѓу две источноевропски дестинации до сега. Ќе ги прашам следниот пат кога ќе поминам од таму, ама се сомневам дека ќе знаат да ми кажат на што се должи успехот.


Edited by Tranquilis - 23-Jun-2017 at 09:35
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3510 Posted: 23-Jun-2017 at 09:40


Мислам дека целата приказна со Скопје документира постоење на пазар кој претходно не постоел и на кој и на најизгледните дестинации им се пристапувало со скепса како кон Будимпешта денеска. Во некоја форма го имаш и ти ова кажано. Секако, приказната е покомплексна како и зошто се носат одлуки за воведување и ширење на линија.

Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #3511 Posted: 23-Jun-2017 at 10:14
Originally posted by pbanks

Мислам дека целата приказна со Скопје документира постоење на пазар кој претходно не постоел и на кој и на најизгледните дестинации им се пристапувало со скепса како кон Будимпешта денеска. Во некоја форма го имаш и ти ова кажано. Секако, приказната е покомплексна како и зошто се носат одлуки за воведување и ширење на линија.



Еднаш кога е пуштена, за ширење е лесно да се донесе одлука, параметрите се финансиски. Предизвикот е да се најдат и препознаат вистинските параметри за пуштање нова линија. На пример, би било интересно да се разбере колкав процент од патниците до Будимпешта си организираат конекции на своја рака, со оглед на огромната мрежа на дестинации од Будимпешта (пример за информација која знам дека можат да ја најдат).

Во секој случај, скепсата е голема кога од двете страна има пазар со низок расположив капитал, без очигледен показател за евентуалниот волумен на побарувачка. Квалификации како "огромен" не помагаат премногу без соодветна квантитативна референца.

To put things into perspective.. Пред да базира Wizz авион во Скопје, имав одредени разговори со наши и странски агенции кои со години го опслужуваат регионот за поврзување на Базел (!) и откупување одреден минимален број на седишта - 10, 20 - за секој лет по смешна цена. *Никој* не се нафати. Пристапов обично е одличен тест да се утврди вистинската побарувачка во очите на тие кои располагаат со вистински информации, ама ете, кај нас е комплетно неупотреблив. Никој друг не сакаше да ризикува со Македонија (тоа се гледа и по огромните субвенции по патник за летови организирани од агенции до Охрид), а по се изгледа се уште е така.



Edited by Tranquilis - 23-Jun-2017 at 10:32
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3512 Posted: 23-Jun-2017 at 10:33


Да, секако ми е јасно дека одлуките се носат врз база на анализи а не од око. Но сепак да се води бизнис, значи и да се ризикува. Мислам дека ризикот во Скопје до сега беше повеќе од оправдан. Не во смисла дека Скопје е специјална дестинација, туку во смисла дека Виз разви многу квалитетна позиција во однос на својата конкуренција, и тоа не на мускули, туку врз база на комерцијално виабилни дестинации, а на пазар кој претходно се множел со 0.

Ова е чисто некој мој аутсајдерски впечаток, се обидувам да увидам дали е издржан
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3513 Posted: 23-Jun-2017 at 10:38
Originally posted by Tranquilis


To put things into perspective.. Пред да базира Wizz авион во Скопје, имав одредени разговори со наши и странски агенции кои со години го опслужуваат регионот за поврзување на Базел (!) и откупување одреден минимален број на седишта - 10, 20 - за секој лет по смешна цена. *Никој* не се нафати. Пристапов обично е одличен тест да се утврди вистинската побарувачка во очите на тие кои располагаат со вистински информации, ама ете, кај нас е комплетно неупотреблив. Никој друг не сакаше да ризикува со Македонија (тоа се гледа и по огромните субвенции по патник за летови организирани од агенции до Охрид), а по се изгледа се уште е така.


Токму ова што го велиш ми се вклопува во размислувањето. Не само во авиосообраќај, Македонија е многу тешко место да квантифицираш било што а тоа да држи вода. И тоа знае да носи до погрешни заклучоци.

Поентата ми е дека после толку многу воведени летови, каде конзервативната квантификација била демантирана, веројатно таа би требало да игра помала улога во целата прикаска и носењето на идни одлуки со оглед на тоа дека е најчесто погрешна
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #3514 Posted: 23-Jun-2017 at 10:49
Originally posted by pbanks


Токму ова што го велиш ми се вклопува во размислувањето. Не само во авиосообраќај, Македонија е многу тешко место да квантифицираш било што а тоа да држи вода. И тоа знае да носи до погрешни заклучоци. Поентата ми е дека после толку многу воведени летови, каде конзервативната квантификација била демантирана, веројатно таа би требало да игра помала улога во целата прикаска и носењето на идни одлуки со оглед на тоа дека е најчесто погрешна


Бројот на летови кој е контра на стандардниот гестарбајтерски пристап е скоро занемарлив. Првиот пример е Барселона, вториот(!) е Будимпешта, а следуваат и Рим и Малта - ќе изберам да го наречам бројот на наши околу Рим и Малта занемарлив. За потсетување, дури и дестинација како Париз кубури.

Edited by Tranquilis - 23-Jun-2017 at 10:51
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3515 Posted: 23-Jun-2017 at 10:54


Ок, не сум во тек со бројките (дека Париз кубури), мој впечаток беше дека сите не-гастербајтерски линии до сега одат добро.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #3516 Posted: 23-Jun-2017 at 12:14
Originally posted by pbanks

Ок, не сум во тек со бројките (дека Париз кубури), мој впечаток беше дека сите не-гастербајтерски линии до сега одат добро.



Беше симната на еднаш неделно зимава, not a good sign.

Мислам дека ќе имаме подобра идеја како им оди на "алтернативните" таму некаде за 5-6 месеци.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Марко СВ.Н. View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 156
  Quote Марко СВ.Н. Quote  Post ReplyReply #3517 Posted: 25-Jun-2017 at 21:40
26.06
Skopje-Paris BVA 145/180 pax
Paris BVA-Skopje 171/180 pax
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #3518 Posted: 26-Jun-2017 at 14:20
Турската авиокомпанија Атлас Глобал ја проширува својата дејност на Балканот. Започна да лета од Истанбул кон Белград и Сараево, но за жал, Скопје никаде го нема. Пегасус некако е фаворизирана од македонските аеродроми, но не знам зошто. Атлас Глобал нуди извонредно ниски цени за летови кон Источна Европа, Кавказот и дел од арапскиот свет, со што може да се отворат нови дестинации за патување преку аеродромот Ататурк во Истанбул.

Истовремено, Атлас Глобал е тип на компанија која би можела да биде идеална за наш национален авиопревозник. Нуди евтини билети (во некои случаи и три пати поевтини од Туркиш ерлајнс), со обезбеден бесплатен трансфер од градот до аеродромот, воглавно ги користи главните аеродроми во градовите, им овозможува солидна храна и пијалоци на патниците од авионите. Единственото нешто што не го прави е рекламирање. Мојата поента е дека ваков тип на авиопревозници, кои ги комбинираат услугите на нискобуџетните со стандардните компании, можат да биде идеални за македонскиот пазар.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3519 Posted: 27-Jun-2017 at 08:34
Originally posted by BOJAN

Турската авиокомпанија Атлас Глобал ја проширува својата дејност на Балканот. Започна да лета од Истанбул кон Белград и Сараево, но за жал, Скопје никаде го нема. Пегасус некако е фаворизирана од македонските аеродроми, но не знам зошто. Атлас Глобал нуди извонредно ниски цени за летови кон Источна Европа, Кавказот и дел од арапскиот свет, со што може да се отворат нови дестинации за патување преку аеродромот Ататурк во Истанбул.

Истовремено, Атлас Глобал е тип на компанија која би можела да биде идеална за наш национален авиопревозник. Нуди евтини билети (во некои случаи и три пати поевтини од Туркиш ерлајнс), со обезбеден бесплатен трансфер од градот до аеродромот, воглавно ги користи главните аеродроми во градовите, им овозможува солидна храна и пијалоци на патниците од авионите. Единственото нешто што не го прави е рекламирање. Мојата поента е дека ваков тип на авиопревозници, кои ги комбинираат услугите на нискобуџетните со стандардните компании, можат да биде идеални за македонскиот пазар.


Како компанија ок, ама како дестинација ништо не сме изгубиле бидејќи тој пазар е повеќе од доволно опслужен... а индиректно Атлас е присутен и во СК преку код-шер на летовите на Аир Србија.
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3520 Posted: 01-Jul-2017 at 08:50
Ужасно лош ПР и менаџирање на односи со јавност од страна на Wizz Air....



Edited by Obedineta Makedonija - 01-Jul-2017 at 08:52
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 174175176177178 242>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.594 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.