build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Авиокомпании и линии
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 175176177178179 185>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Online
Posts: 3212
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #3521 Posted: 01-Jul-2017 at 09:19
Авиокомпанијата е должна да ги смести сите патници од летот Париз-Скопје, без разлика дали е Визер или Адриа или Луфтханза... Лани летав од Братислава кон Скопје со Визер, три пати едно по друго ми го откажаа летот и останав два дена дополнително во Братислава, ама ни обезбедија хотел со пансион и превоз.

Се работи за меѓународни правила кои мора да се почитуваат. Од аеродромот се должни да ви издадат потврда дека летот е откажан и врз основа на кои причини. Визер треба да ја исконтактирате телефонски, по што треба да следува нивна реакција. Ако ова не се случи, имате законско право за тужба и надомест на сите трошоци што сте ги направиле како последица на откажан лет.

Edited by BOJAN - 01-Jul-2017 at 09:21
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3522 Posted: 01-Jul-2017 at 09:35
Originally posted by BOJAN

Авиокомпанијата е должна да ги смести сите патници од летот Париз-Скопје, без разлика дали е Визер или Адриа или Луфтханза... Лани летав од Братислава кон Скопје со Визер, три пати едно по друго ми го откажаа летот и останав два дена дополнително во Братислава, ама ни обезбедија хотел со пансион и превоз.

Се работи за меѓународни правила кои мора да се почитуваат. Од аеродромот се должни да ви издадат потврда дека летот е откажан и врз основа на кои причини. Визер треба да ја исконтактирате телефонски, по што треба да следува нивна реакција. Ако ова не се случи, имате законско право за тужба и надомест на сите трошоци што сте ги направиле како последица на откажан лет.


знам, ама незнам што чудно и некарактеристично се случувало вчера.......
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Марко СВ.Н. View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 103
  Quote Марко СВ.Н. Quote  Post ReplyReply #3523 Posted: 04-Jul-2017 at 15:50
Моментална состојба на букирани седишта за новите 3 дестинации на Wizz:
14.07.17

Skopje-Vaxjo 64/180
Vaxjo-Skopje 137/180

Skopje-Rome CIA 110/180
Rome CIA-Skopje 140/180

Skopje-Malta 137/180
Malta-Skopje 122/180

Edited by Марко СВ.Н. - 04-Jul-2017 at 15:52
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 348
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #3524 Posted: 05-Jul-2017 at 09:50
Originally posted by Марко СВ.Н.

Моментална состојба на букирани седишта за новите 3 дестинации на Wizz:
14.07.17

Skopje-Vaxjo 64/180 - 24.99
Vaxjo-Skopje 137/180 - 239.99

Skopje-Rome CIA 110/180 - 25.99
Rome CIA-Skopje 140/180 - 109.99

Skopje-Malta 137/180 - 89.99
Malta-Skopje 122/180 - 28.99



Еве штом си се потрудил, се потрудив и јас и ги дополнив и актуелните цени (приближно во евра) за да се комплетира сликата.

Интересно..

Edited by Tranquilis - 05-Jul-2017 at 09:50
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11811
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #3525 Posted: 05-Jul-2017 at 18:24


Што може да индицира ваквата драстична разлика во цените за обратен правец?
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3526 Posted: 05-Jul-2017 at 20:49
Originally posted by Cloverstack

Што може да индицира ваквата драстична разлика во цените за обратен правец?


сезона на доаѓање кон МК или поагање кон туристичките места, односно зголемена побарувачка...
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 348
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #3527 Posted: 06-Jul-2017 at 07:56
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Cloverstack

Што може да индицира ваквата драстична разлика во цените за обратен правец?


сезона на доаѓање кон МК или поагање кон туристичките места, односно зголемена побарувачка...


Ова.

Цената кај Wizz Air е исклучиво функција на побарувачката и е екстремно флексибилна и реактивна. Се разликува за секој лет посебно и воопшто не е чудна разликата.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 676
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #3528 Posted: 07-Jul-2017 at 11:29
Originally posted by Tranquilis

Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Cloverstack

Што може да индицира ваквата драстична разлика во цените за обратен правец?


сезона на доаѓање кон МК или поагање кон туристичките места, односно зголемена побарувачка...


Ова.

Цената кај Wizz Air е исклучиво функција на побарувачката и е екстремно флексибилна и реактивна. Се разликува за секој лет посебно и воопшто не е чудна разликата.
Мислам дека прашањето повеќе се однесуваше на тоа зошто за едниот правец има значително повисока цена од другиот. И мене ме зачуди тоа. Уште повеќе што во примерот со Малта при многу сличен LF, разликата во цената е 3:1. Функцијата не делува така флексибилна и реактивна во случајов, tbh.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3529 Posted: 07-Jul-2017 at 11:39
Originally posted by Navigator

Originally posted by Tranquilis

Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Cloverstack

Што може да индицира ваквата драстична разлика во цените за обратен правец?


сезона на доаѓање кон МК или поагање кон туристичките места, односно зголемена побарувачка...


Ова.

Цената кај Wizz Air е исклучиво функција на побарувачката и е екстремно флексибилна и реактивна. Се разликува за секој лет посебно и воопшто не е чудна разликата.
Мислам дека прашањето повеќе се однесуваше на тоа зошто за едниот правец има значително повисока цена од другиот. И мене ме зачуди тоа. Уште повеќе што во примерот со Малта при многу сличен LF, разликата во цената е 3:1. Функцијата не делува така флексибилна и реактивна во случајов, tbh.


Тенденција на зголемување другар.....
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8776
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3530 Posted: 07-Jul-2017 at 11:48


Во даден момент се губи поентата на нискобуџетно патување, иако не спорам дека ако има побарувачка за тие цени, на компаниите им останува само да заработат.

Само што се вратив од Rock Werchter

Јас летав со Аустриан (што не ми беше на крај на памет кога почнав да го планирам патувањето) а пријателите летаа со Виз. Јас летав на главниот аеродром во Брисел (далеку попрактично), додека пријателите летаа до Шарлероа а се враќаа преку Келн (за да фатат подобри цени со Виз).

Номинално, каратата на Виз пак беше поевтиниа од Аустриан (со сите дополнителни трошоци вкалкулирани како воз до Келн и сл), но не драстично поефтина. Бидејќи Виз со нивните фреквенции на летање на некој начин те обврзува да ги испсланираш патувањата на база на 4-7 дена на повеќето дестинации, пријателите имаа дополнителни трошоци за хотел и храна, додека јас си отидов веднаш после фестивалот, односно крајниот трошок за патувањето ми излезе понизок. ОК, пријателите во случајов сакаа да останат подолго, но тоа не ја менува поентата на приказнава.

А сето ова се однесува на регон каде има 3 аеродрома со слична конкурентност  (Шарлероа, Ајндховен и Келн), односно имаш комбинаторика со датуми и цени. Да требаше да се враќаат преку Шарлероа, само картата ќе беше поскапа од Аустриан. А Аустриан не се познати како ефтина компанија




Edited by pbanks - 07-Jul-2017 at 11:51
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 676
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #3531 Posted: 07-Jul-2017 at 12:06
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Navigator

Originally posted by Tranquilis

Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Cloverstack

Што може да индицира ваквата драстична разлика во цените за обратен правец?


сезона на доаѓање кон МК или поагање кон туристичките места, односно зголемена побарувачка...


Ова.

Цената кај Wizz Air е исклучиво функција на побарувачката и е екстремно флексибилна и реактивна. Се разликува за секој лет посебно и воопшто не е чудна разликата.
Мислам дека прашањето повеќе се однесуваше на тоа зошто за едниот правец има значително повисока цена од другиот. И мене ме зачуди тоа. Уште повеќе што во примерот со Малта при многу сличен LF, разликата во цената е 3:1. Функцијата не делува така флексибилна и реактивна во случајов, tbh.


Тенденција на зголемување другар.....
Ок, ама тоа не можеш да го знаеш од податоците погоре. Освен ако немаш инсајдерски информации, секако. Како и да е, не се противам бидејќи секако имам помалку познавање на темава и од тебе и од Tranquilis, ама тоа што го имам забележано е некаква форма на врзување и компензирање на цената на лет во еден правец со следниот можен лет во обратниот правец.

На пример, кај летот за Париз, имаш цени од 2к Скопје-Париз во понеделник, а враќањето Париз-Скопје во петок е 10к. Следниот лет Скопје-Париз во петок чини 4к, а враќањето Париз-Скопје во понеделник чини 8к. Од перспектива на македонски турист, двата повратни лета чинат исто. Многу често го забележувам ова и затоа искоментирав на коментарот за алгоритмот што генерира цени кај Виз.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Online
Posts: 3212
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #3532 Posted: 07-Jul-2017 at 12:38
Се расправаме за нешто што нема поента. Треба да се испреговара влез барем на уште една нискобуџетна компанија од типот на Рајан. Никако не успеавме да сврземе нискобуџетна авиокомпанија со туристички посети од странство. Ете, се вратив од Полска, а да не ви се верува дека Рајан ја покрива цела Шпанија со летови. И преку лето, на 40 степени, во места како Краков и Катовице слетуваат Шпанци кои доаѓаат од Медитеранот. Приказните дека сме немале море не поминуваат. Краков има 12 милиони туристи годишно и речиси сите доаѓаат преку нискобуџетни авиокомпании.

Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3533 Posted: 07-Jul-2017 at 13:19
Originally posted by BOJAN

Се расправаме за нешто што нема поента. Треба да се испреговара влез барем на уште една нискобуџетна компанија од типот на Рајан. Никако не успеавме да сврземе нискобуџетна авиокомпанија со туристички посети од странство. Ете, се вратив од Полска, а да не ви се верува дека Рајан ја покрива цела Шпанија со летови. И преку лето, на 40 степени, во места како Краков и Катовице слетуваат Шпанци кои доаѓаат од Медитеранот. Приказните дека сме немале море не поминуваат. Краков има 12 милиони туристи годишно и речиси сите доаѓаат преку нискобуџетни авиокомпании.



Еве ни можност со новата влада - ако демонстрираат капацитет и имаат можност - остварливо е тоа што го велиш!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 676
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #3534 Posted: 07-Jul-2017 at 13:37
Не е до владата во случајов, стара или нова. Логично е од страна на државата да има интерес, имало и верувам ќе има и сега. Проблемот е во заедничкиот интерес на трите страни. Не се поклопуваат интересите. А логиката е едноставна, секој треба да направи мала отстапка. За жал, кај една од трите страни во случајот со Рајан немаше волја за својот дел од обврските.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 348
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #3535 Posted: 07-Jul-2017 at 13:41
Originally posted by Navigator

Originally posted by Tranquilis


Цената кај Wizz Air е исклучиво функција на побарувачката и е екстремно флексибилна и реактивна. Се разликува за секој лет посебно и воопшто не е чудна разликата.
Мислам дека прашањето повеќе се однесуваше на тоа зошто за едниот правец има значително повисока цена од другиот. И мене ме зачуди тоа. Уште повеќе што во примерот со Малта при многу сличен LF, разликата во цената е 3:1. Функцијата не делува така флексибилна и реактивна во случајов, tbh.


Баш напротив, токму разликата во цената ја одразува флексибилноста. Значи за секој лет (отсечка) посебно се одредува цената соодветно на побарувачката за тој еден единствен лет. Толку е муабетот, нема никаква компензација.

И на крај кога ќе направиш просек од сите летови, излегува 50-60 евра од карта (за еден лет). И тој просек докажано се намалува од година во година. Ама луѓето не се роботи па им се чини дека се зголемуваат затоа што гледаат изолирани случаи на сосема мал број летови под различни услови.

Edited by Tranquilis - 07-Jul-2017 at 13:45
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Online
Posts: 3212
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #3536 Posted: 07-Jul-2017 at 13:44
Мој пријател леташе со Визер Скопје-Будимпешта и со бус до Будимпешта-Краков и го фати 170 евра со куфер и повратна карта.

Јас летав Скопје-Виена-Краков со Аустриан и ме фати 250 евра повратна. Зборуваме за претходниов месец.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 348
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #3537 Posted: 07-Jul-2017 at 13:48
Патем речено, споредувањето на цените со point of sale Скопје е сосема небитно во целата приказна. Austrian може и без пари да ги дава картите, нема ништо да смени. Побарувачката, а сходно на тоа и високите цени и профитот се од другата страна, а тоа некој што живее во Македонија скоро воопшто не го забележува. (Дообјаснување - Austrian ги одредува цените според point of sale).

Edited by Tranquilis - 07-Jul-2017 at 13:48
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 676
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #3538 Posted: 07-Jul-2017 at 14:00
Originally posted by Tranquilis

Originally posted by Navigator

Originally posted by Tranquilis


Цената кај Wizz Air е исклучиво функција на побарувачката и е екстремно флексибилна и реактивна. Се разликува за секој лет посебно и воопшто не е чудна разликата.
Мислам дека прашањето повеќе се однесуваше на тоа зошто за едниот правец има значително повисока цена од другиот. И мене ме зачуди тоа. Уште повеќе што во примерот со Малта при многу сличен LF, разликата во цената е 3:1. Функцијата не делува така флексибилна и реактивна во случајов, tbh.


Баш напротив, токму разликата во цената ја одразува флексибилноста. Значи за секој лет (отсечка) посебно се одредува цената соодветно на побарувачката за тој еден единствен лет. Толку е муабетот, нема никаква компензација.

И на крај кога ќе направиш просек од сите летови, излегува 50-60 евра од карта (за еден лет). И тој просек докажано се намалува од година во година. Ама луѓето не се роботи па им се чини дека се зголемуваат затоа што гледаат изолирани случаи на сосема мал број летови под различни услови.
Ок, не се противам, ама примеров е премногу симптоматичен и во насока на тоа што го пишувам, за да поверувам дека Wizz го интересира само побарувачката за конкретен лет или отсечка како што викаш.

21 Jul
SKP-BVA 1,499
BVA-SKP 13,499

24 Jul
SKP-BVA 1,299
BVA-SKP 11,699

28 Aug
SKP-BVA 11,699
BVA-SKP 1,199

1 Sep
SKP-BVA 11,699
BVA-SKP 1,199

Марко, ако по некоја случајност имаш податоци за LF на летовите погоре, би било одлично доколку би можел да споделиш.

Edited by Navigator - 07-Jul-2017 at 14:03
Back to Top
Марко СВ.Н. View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 103
  Quote Марко СВ.Н. Quote  Post ReplyReply #3539 Posted: 07-Jul-2017 at 14:22
21 Jul
SKP-BVA 1,499   100/180
BVA-SKP 13,499 118/180

24 Jul
SKP-BVA 1,299   86/180
BVA-SKP 11,699 120/180

28 Aug
SKP-BVA 11,699 69/180
BVA-SKP 1,199   38/180


Edited by Марко СВ.Н. - 07-Jul-2017 at 14:23
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 348
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #3540 Posted: 07-Jul-2017 at 14:37
Не разбирам што не е јасно. Што те буни?

Инаку, два различни лета може да имаат сосема понаква цена а сепак ист број на патници, кога еластичноста на побарувачката е сосема разична.

P.S. Се обидов да разберам кој е сржта на теоријата некое време и можеби сега искапирав. Поентата ти е дека има компензирање? Побарај некои летови во мртва сезона, на пример ноември и ќе видиш дека нема некоја преголема флуктуација. It's all crap. Од практична гледна точка пак, контрола на „компензацијата" е толку комплицирана за изведување што воопшто не се исплати, а и не гарантира максимизација на приходите, што е конкретно целта на yield management-от. За крај, целта не ми е да те убедам или не дали ова што го кажувам е вистина. За мене едноставно е факт, само се обидувам да објаснам како функционираат работите од прва рака. Имаш крива на побарувачка која одредува колку патници би требало ад имаат купено билети на одреден број денови пред полетување. Ако има помалку од очекуваното се спушта цената, ако има повеќе се зголемува. Просто ко пасуљ.

Edited by Tranquilis - 07-Jul-2017 at 14:55
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 175176177178179 185>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.406 seconds.

Copyright ©2007 - 2017  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.