build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Авиокомпании и линии
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 176177178179180 185>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 676
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #3541 Posted: 10-Jul-2017 at 08:13
Зборувај ми за некомпензирање

Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 348
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #3542 Posted: 10-Jul-2017 at 08:54
Мешаш причини и последици и презентираш одличен пример за рипање до заклучок од мал семпл. Причината за однесувањето на цените е објаснета во моите пораки погоре.

P.S. For the sake of the argument, 'Average 3 day trip' is meaningless as a measure without a reference to why 3 days are selected, either to industry averages, route or customer segment specific values. As it stands it's merely a cherry-picked measure in order to support a theory. Pardon the language.

Edited by Tranquilis - 10-Jul-2017 at 09:03
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 676
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #3543 Posted: 10-Jul-2017 at 13:21
Не се работи за average 3-day trip, туку average price for a 3-day trip и секако дека не е мерка. Зборот ми беше ако направиш патување од 3-4 дена т.е. одиш во петок и се враќаш во понеделник (3 дена) или одиш во понеделник и се враќаш во петок (4 дена). Затоа што нема логика да споредуваш два лета во ист ден, нели. Понатаму, не мислам дека примерокот е мал затоа што се работи за месец и пол и ова не е единствен пример. Навистина немам време да правам уште еден график за друг лет. И ќе повторам, не ми е поентата да се расправам и докажувам со некој што во секој случај е постручен од мене на темава, туку сакав да го илустрирам тоа што го имам забележано при купувањето на карти од Виз и не се совпаѓа баш со тоа што ти го објасни.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 348
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #3544 Posted: 11-Jul-2017 at 08:19
На тема sample size:

Wizz Air моментално оперира околу 180'000 лета годишно. На *цела* база Скопје отпаѓаат не повеќе од 8'600 ако се сметаат четири авиони. Секој лет има 180 дена пред летот кога се корегира цената, односно точки каде цената се проверува спроти перформансите. Значи можни се вкупно 32.4 милиони опсервации, конкретно во Скопје околу милион и пол.

Бројот на набљудувани летови погоре е 28 ако не се лажам. Ова погоре е една опсервација за секој од овие летови. Дури и да не ги земаме флуктуациите на цени во предвид, 28 е ништо во споредба со 8600, а не па 180 илјади.

Тоа што јас го објаснив потполно го објаснува однесувањето на цените. Заклучоците кои ти ги донесуваш се дополнително правило кое не може експлицитно да биде исклучено со моето објаснување. Не постои 'несовпаѓање', туку само дополнителна теорија која сметаш дека може да биде поддржана од една рака набљудувања. Конфликтот настанува поради тоа што сметаш дека тоа што го објаснив е премногу едноставно за да го задоволи твоето набљудување. So be it.

Edited by Tranquilis - 11-Jul-2017 at 08:25
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3545 Posted: 12-Jul-2017 at 13:42
Ако некој прати глобална авијација - ќе види какви потреси се дешаваат во Украина (визз&рајан) ) драми, завчера рајан ги откажа сите планирани летови а денесе веќе визз одговори со нови линии 3ти воздухоплов во базата и зголемени фрекфенции и спасувачки тарифи за тие што имале резервации со рајан )
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #3546 Posted: 12-Jul-2017 at 22:26
me interesira dali Ryanair i vo Skopje baral 35% od zarabotuvackata na aerodromskiot duty-free shop kako eden od 14te uslovi za vospostavuvanje na letovi




Edited by gorazd - 12-Jul-2017 at 22:27
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3547 Posted: 12-Jul-2017 at 23:40
Originally posted by gorazd


me interesira dali Ryanair i vo Skopje baral 35% od zarabotuvackata na aerodromskiot duty-free shop kako eden od 14te uslovi za vospostavuvanje na letovi


За тоа незнам, меѓутоа од прва рака можам да ти потврдам дека нашата делегација која преговарање со нив и на нивна покана отиде во Лондон, сама си го плати смештајот и сама си организирашњ исхрана и превоз од и до хотел а они овде беа пречекани како Ултра ВИП гости со сите пропратни елементи....
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Online
Posts: 3212
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #3548 Posted: 13-Jul-2017 at 09:29
Ајдеее, отворивте сега една мала кампања против Рајан. Да се разбереме Визер на некој начин е монопол во оваа земја. Една нискобуџетна компанија, која имаше тесни врски со претходната власт. Корења пуштено.

За доброто на сите нас, имаме право како држава да преговараме повторно со Рајан. И да бараат поголеми поволности од Визер, треба да видиме што Рајан може да понуди. Она што можам да го кажам во споредба со други земји е дека има стекнато огромна доверба меѓу патниците од Западна Европа. Секогаш има интерес за врска со туристички места ако имаат концепт да се договорат.

Во владината програма пишува дека сакаат Охрид да го направат аеродром за нискобуџетни летови. Да видиме како ќе изгледа тоа. Јас само се сеќавам колку Срби од Белград и Нови Сад на времето патуваа до Темишвар само за да фатат нискобуџетен лет.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8776
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3549 Posted: 13-Jul-2017 at 10:25


И сега патуваат Косовари, Срби, дури и Бугари преку скопскиот. Таков ефект е веќе постигнат.

За Охрид е илузорно да се зборува за такво нешто. Многу помал catchment area, со многу полоши врски и во Македонија и вон неа.
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #3550 Posted: 13-Jul-2017 at 11:17
Originally posted by BOJAN

Ајдеее, отворивте сега една мала кампања против Рајан


Od moja strana nema kampanja protiv Ryanair, bas naprotiv edvaj cekam da dobieme low cost alternativa i da se kurtulime od rigorozniot bagazen rezim na Wizz (vo sporedba so ostanatite lowcosteri)

nego nekoi od uslovite koi gi postavuva Ryanair na prv pogled mi izgledaat prilicno drski, pa zasto da ne se kritikuvaat.
Me interesira samo koi se' povolnosti gi ima WIZZ vo SKP
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3551 Posted: 13-Jul-2017 at 11:19
Originally posted by BOJAN

Ајдеее, отворивте сега една мала кампања против Рајан. Да се разбереме Визер на некој начин е монопол во оваа земја. Една нискобуџетна компанија, која имаше тесни врски со претходната власт. Корења пуштено.

За доброто на сите нас, имаме право како држава да преговараме повторно со Рајан. И да бараат поголеми поволности од Визер, треба да видиме што Рајан може да понуди. Она што можам да го кажам во споредба со други земји е дека има стекнато огромна доверба меѓу патниците од Западна Европа. Секогаш има интерес за врска со туристички места ако имаат концепт да се договорат.

Во владината програма пишува дека сакаат Охрид да го направат аеродром за нискобуџетни летови. Да видиме како ќе изгледа тоа. Јас само се сеќавам колку Срби од Белград и Нови Сад на времето патуваа до Темишвар само за да фатат нискобуџетен лет.


дечко, не е кампања против никој - тоа ти е искуство почувствувано на сопствена кожа, не млатај баби и жаби......
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Online
Posts: 3212
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #3552 Posted: 13-Jul-2017 at 11:32
Колку што јас знам од мои другари, многу почесто со Визер летаат од Софија отколку од Скопје. Бидејќи цените се попријателски од оние во Скопје. За Солун и да не зборуваме. Генерално земено, цените од Софија се поевтини, но тоа си има неколку причини. Бугарија во ЕУ, поголема фреквенција на патници и летови, поголема конкуренција итн.

Она што мене ме интересира е конкуренција да има и на скопскиот аеродром. Онаква каква што е веќе присутна во околните земји. Тоа значи да престане монополот на Визер. Јас велам дека новата влада треба да преговара повторно со Рајан. И не мора само со нив. Пак ќе повторам, некој бира авиокомпании од Турција и од ЕУ, кои еве мене на пример не ми се по ќеиф. Даваат лоши услуги, а ги плаќаме поскапо. Така јас размислувам.

Охрид како алтернатива на Скопје ја мислев единствено како дестинација за развој на туризмот. За земји како што се Холандија, Полска и слично, од каде би имало потенцијал за превоз на патници.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8776
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3553 Posted: 13-Jul-2017 at 11:50


Види, немам ништо против развој, само реагирам на муабетот небаре присуството на Виз е лоша работа.

Пред 3-4 години имавме 1/3 од постоечките дестинации по многу повисоки цени и имавме 1.000.000 патници помалку. Во добра година, имавме по 700-800к патници.

Дали луѓе одат преку Софија, Скопје или Солун е помалку битно, битен е развојот, опциите и бројките.




Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 348
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #3554 Posted: 13-Jul-2017 at 12:01
Од она што до сега го прочитав како план од новата влада,

1. "Она што било добро направено ќе остане"
2. "Македонија има потреба од национален превозник и ќе бараме решение по углед на некои други земји со приватно-јавна соработка"
3. За понатамошен развој на LCC сообраќајот фокусот е на Охрид.

Се надевам знаат што прават.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 348
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #3555 Posted: 13-Jul-2017 at 12:05
Екстремната политизираност на нештата доведува да она што го цитирав како точка 1 да е најмногу што до сега сум видел да значи признание дека нешто направено од претходната влада е всушност добро. А дека точката два може да биде троа и од инает и желба за докажување. Тажно ама тоа е.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 348
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #3556 Posted: 13-Jul-2017 at 12:15
Originally posted by BOJAN

Една нискобуџетна компанија, која имаше тесни врски со претходната власт. Корења пуштено.


FYI, тесните врски се од транспарентни бизнис побуди, а твредењето за корења е карикирање, посебно ако се има предвид дека компанијата нема AOC ниту некое претставништво во Македонија.

Инаку од се срце сакам да преговараат со кој било ако тоа придонесе за подобра понуда во Македонија. Ќе беше добро да има барем 5-6 дестинации од Рајанер, од една страна за да ги мотивираат Wizz да бидат активни до граница на способностите - иако верувам дека реално гледано не се далеку од тоа, со оглед на потенцијалот на пазарот. Од друга страна за да видите од прва рака што всушност може Рајанер да понуди и како тоа се споредува со Wizz. За жал, не верувам дека тие ќе прифатат да дојдат во услови еднакви со тие по кои лета Wizz.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 348
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #3557 Posted: 13-Jul-2017 at 12:16
Originally posted by Obedineta Makedonija

Ако некој прати глобална авијација - ќе види какви потреси се дешаваат во Украина (визз&рајан) ) драми, завчера рајан ги откажа сите планирани летови а денесе веќе визз одговори со нови линии 3ти воздухоплов во базата и зголемени фрекфенции и спасувачки тарифи за тие што имале резервации со рајан )


Just got their asses kicked yet again.

Еве што планираа да летаат ама се откажаа:

Kiev Borispil – Eindhoven eff 31OCT17 - 3 weekly (Day 246)
Kiev Borispil – London Stansted eff 30OCT17 - 5 weekly (Day x47)
Kiev Borispil – Manchester eff 31OCT17 3 weekly - (Day 246)
Kiev Borispil – Stockholm Skavsta eff 29OCT17 - 4 weekly (Day x246)
Lviv – Berlin Schoenefeld eff 08SEP17 - 2 weekly (Day 15; Day 46 from 29OCT17)
Lviv – Budapest eff 02NOV17 - 2 weekly (Day 46)
Lviv – Eindhoven eff 29OCT17 - 2 weekly (Day 37)
Lviv – Krakow eff 31OCT17 - 3 weekly (Day 246)
Lviv – London Stansted eff 05SEP17 - 2 weekly (Day 26; Day 27 from 29OCT17)
Lviv – Memmingen eff 29OCT17 - 2 weekly (Day 37)
Lviv – Wroclaw eff 31OCT17 - 3 weekly (Day 246)

Edited by Tranquilis - 13-Jul-2017 at 12:19
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Online
Posts: 3212
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #3558 Posted: 13-Jul-2017 at 14:42
Воведувањето безвизен режим за Украина е единствената причина што воопшто се обиделе да размислуваат да воспостават летови. Не треба да заборавиме дека просечната плата во Украина е двојно помала од онаа во Македонија, а да не говориме за другите европски земји. И земјата си има војна на своја територија. Ова се два прости индикатори што би го спречиле приливот/одливот на патници.

Ми се чини дека не треба да правиме споредба на Македонија со Украина.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3559 Posted: 13-Jul-2017 at 21:26
Welcome Home 4th )



Edited by Obedineta Makedonija - 13-Jul-2017 at 21:26
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 676
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #3560 Posted: 14-Jul-2017 at 08:14


Out of interest, кога ги преместуваат вака, летаат празни или ги користат како чартер, носат екипаж...?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 176177178179180 185>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.355 seconds.

Copyright ©2007 - 2017  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.