build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Авиокомпании и линии
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 183184185186>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #3681 Posted: 02-Nov-2017 at 17:55
Претпоставувам еден од аргументите на министерот било зошто да летате до Охрид, а не до Скопје

А можда и со Ел Ал разговарале, не ни се баш сигурни новинариве...

Edited by Тркало - 02-Nov-2017 at 17:56
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 261
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #3682 Posted: 03-Nov-2017 at 10:56
Montenegro Airlines?

http://plusinfo.mk/vest/132504/zaev-naskoro-avionska-linija-skopje-%E2%80%93-podgorica-%E2%80%93-saraevo

Во тоа име, сакам да објавам дека е усогласен текст помеѓу Република Македонија, Република Црна Гора и Република Босна и Херцеговина, заедно со нашите кабинети, и ние како претседатели на владите, текст што ќе биде испратен до сите авионски компании, што работат овде во овој регион, за да испратат понуда за воспоставување авионска линија на релација Скопје – Подгорица – Сараево и обратно, за да можеме ова важно прашање конечно да го решиме.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Online
Posts: 1340
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3683 Posted: 09-Nov-2017 at 00:21
Да очекуваме ли наскоро воведување на линија Истанбул - Скопје/Охрид од WizzAir(Turkey)
*Најверојатно Wizz го превзима BoraJet и ќе базира авиони на Сабина Ѓокчен!

http://airportal.hu/wizz-air-keltene-eletre-torok-borajetet/
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 348
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #3684 Posted: 09-Nov-2017 at 09:28
Интересно.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 350
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #3685 Posted: 09-Nov-2017 at 10:44
Со Туркиш и Пегасус незнам баш дали Визз би се пробал кон Скопје
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Online
Posts: 1340
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3686 Posted: 17-Nov-2017 at 23:00
Со пропагандава - овие и Грујо го надмашија, само празни зборови бар до сега на секои 2 месеци а ни А од авиолинијата!

Заев се сретна со Звиздиќ: Соработка за иницирање на авиолинија Сараево-Подгорица-Скопје

http://24vesti.com.mk/makedonija-bih-i-crna-gora-kje-baraat-aviokompanija-za-linija-saraevo-podgorica-skopje
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Online
Posts: 1340
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3687 Posted: 19-Nov-2017 at 23:24
И СКП - дел од една опроштална приказна..... вечерва е на пат кон Скопје...

Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Online
Posts: 1340
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3688 Posted: 20-Nov-2017 at 12:19
Во зимската сезона 2018/2019 благодарење на Туркиш - ќе имаме можност еднаш дневно(вечерниот лет) во Скопје да го гледаме 737Max8 со конфигурација: J16Y135

Edited by Obedineta Makedonija - 20-Nov-2017 at 12:20
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Online
Posts: 1340
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3689 Posted: 29-Nov-2017 at 20:17
Wizz Air попладнево преку Јозев Варади - изјави дека ги купиле слотовите и правата за слетување и полетување кои беа во доскорешна сопственост на Monarch, според одредени портали тие до март ќе алоцираат 7 авиони во новата база во Лутон од кој неколку ќе се А321 а најверојатно ќе летаат под Британско знаме знаејќи дека се во процес на регистрација на ќерка фирма на островот!
Најверојатно според одредени полски портали во блиска иднина со А321 ќе отпочнат и прекуокеански летови од базата во Лутон.
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Online
Posts: 1340
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3690 Posted: 04-Dec-2017 at 09:13
Со летниот распоред на летање - Адрија ќе има x14 лета неделно!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8777
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3691 Posted: 04-Dec-2017 at 11:40


Што е со летот на Виз за Венеција Марко Поло. Гледам некои летови за Јуни 2018 во тој регион, за другите линии ми враќа резултати, за Марко Поло ништо. Да не има некоја најава за укинување?
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Online
Posts: 1340
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3692 Posted: 04-Dec-2017 at 12:58
Originally posted by pbanks

Што е со летот на Виз за Венеција Марко Поло. Гледам некои летови за Јуни 2018 во тој регион, за другите линии ми враќа резултати, за Марко Поло ништо. Да не има некоја најава за укинување?



Марко Поло беше резервна опција за оваа година мај/јуни поради реконструкција на полетнос-слетната патека на Тревизо и тој период се леташе до Марко Поло по нормализирање на работите повторно се врати Тревизо а Венеција останала во систем дур не ја тргнат.
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Online
Posts: 1340
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3693 Posted: 04-Dec-2017 at 14:38
Извадок од денешното излагање на Сугаревски по повод презентацијата на предлог буџетот на Мин. за Транспорт:

И следната година продолжуваме со проектот за финансиска поддршка за нови дестинации во авиосообраќајот. Со Буџетот се предвидени 104 милиони денари.

http://mtc.gov.mk/sugareski-budzetot-za-2018-od-gragjanite-i-za-gragjanite-najmnogu-pari-za-kapitalni-proekti

Edited by Obedineta Makedonija - 04-Dec-2017 at 14:40
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3225
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #3694 Posted: 05-Dec-2017 at 11:35
САКАМ ДА КАЖАМ удри по Виз ер масовно

НЕМАМЕ НАМЕРА СО ПОМОШТА ЗА ВИЗ ЕР ДА ГИ ИЗБРКАМЕ ДРУГИТЕ КОМПАНИИ, ВЕЛАТ ОД ВЛАДАТА

Владата на Зоран Заев планира по истиот урнек како и Владата на Никола Груевски да продолжи со субвенции за нискобуџетни летови кон македонските аеродроми, иако со тоа се нарушува конкуренцијата меѓу европските играчи во авиосообраќајот.

Вчера министерот за транспорт и врски Горан Сугаревски најави дека и в година Владата ќе одвои 1,7 милиони евра како поддршка на проектот за финансиска поддршка за нови дестинации. Од Министерството изјавија дека од Европската комисија во Брисел нема стигнато никаква забелешка за владините субвенции во авиосообраќајот, иако минатата година од Европската комисија за транспорт и регионална политика потврдија дека се загрижени за форсирањето на само една компанија со пари на даночните обврзници и ставањето на други субјекти во нерамноправна положба на пазарот.

ЕУ ПОЧНАЛА ИСТРАГА ЗА МАКЕДОНСКИТЕ СУБВЕНЦИИ ЗА ВИЗЕР
Станува збор за унгарската компанија Визер која добива владини субвенции од 2012 година.

Министерот Горан Сугаревски на претставувањето на Буџетот за 2018 година рече: „Со оглед на тоа дека договорот со актуелната компанија која добива финансиска поддршка од Владата истекува во 2018 година, планираме да распишеме нов јавен повик на кој ќе можат да се пријават сите заинтересирани нискобуџетни компании“.

На нашето прашање дали со форсирањето на нискобуџетни превозници кои не летаат до големи центри, туку до помали алтернативни аеродроми, Владата има стратегија и Скопскиот аеродром да го промовира како нискобуџетен, од Министерството за транспорт и врски за САКАМДАКАЖАМ.МК одговорија дека со субвенционирањето на нискобуџетните летови не им е цел да ги избркаат редовните авиопревозници, туку да понудат повеќе дестинации на македонските граѓани.

Од Кабинетот на министерот Сугаревски велат: „Стратешка цел на Владата е да овозможи раст и развој на воздушниот сообраќај во земјава и токму за таа цел имаме намера и во наредниот период да овозможиме финансиска поддршка за нискобуџетни авиокомпании кои ќе понудат нови дестинации за македонските граѓани преку пониски цени на авиобилетите“.

Но, редовните авиокомпании кои летаат кон големите аеродроми во Европа од каде можат да се фатат конекции за прекуоекеански летови си заминуваат. Минатата година од македонскиот пазар се повлекоа италијанската „Алиталија“, швајцарската „Свис“ и чешката „Чех ерлајнс“.

Другите компании што останаа да оперираат од Скопскиот аеродром обвинуваат за нетранспарентно делење на субвенциите, со што тие ставаат во нерамноправна положба наспроти субвенционираниот унгарски превозник. Во нерамноправна положба се и патниците на тие компании, што платиле цена со сите додатоци за аеродромска услуга, наспроти патниците на „Виз ер“ на кои дел од картата им ја плаќаат сите останати граѓани на Република Македонија. Практично, македонските даночни обврзници им ги плаќаат и картите на патниците од Косово и од јужна Србија затоа што се субвенционираат сите патници на Визер а не само носителите на македонски пасоши.

Настрана што и Владата на Заев уште го држи во тајност договорот за концесија што Владата на Груевски ја потпиша со ТАВ, а и ТАВ не го објавува договорот што го има со „Визер“. Цената на аеродромските такси што ги плаќа „Визер“ воопшто не се изразени во фактурата што ја добиваат патниците, како што е случај со цените на картите на другите компании.

ТАВ НЕ КОМЕНТИРА ДАЛИ ВЛАДИНИТЕ СУБВЕНЦИИ ЗА ВИЗЕР ГИ ИЗБРКАА АЛИТАЛИЈА И ЧЕХ ЕРЛАЈНС
Унгарската „Виз ер“ минатата година оствари 54,8 проценти од целиот сообраќај на Скопскиот аеродром, што ја прави компанија број 1 во Македонија. Успехот делумно се должи на субвенциите што приватната унгарска компанија ги добива од буџетот на македонските граѓани по две основи – еднократно за секоја нова дестинација и плус за секое продадено седиште.

Во Министерството за транспорт не гледаат проблем во нелојалната конкуренција која имаат намера да ја поттикнуваат по урнекот на Владата на Груевски. Велат дека напротив, со субвенциите ќе го развиваат авиосообраќајот.

„Согласно програмата на Владата, Охридскиот аеродром ќе го промовираме во нискобуџетен аеродром, односно аеродром за нискобуџетни компании кои ќе нудат евтини летови за бројни атрактивни дестинации. Владата нема намера да воспостави нелојална конкуренција, наспроти тоа, со ова се овозможува развој на авиосообраќајот во Република Македонија како и искористување на капацитетите на аеродромите во Скопје и Охрид“, велат од Министерството за транспорт и врски.

Претставник на австриската авиокомпанија Аустриан ерлајнс, дел од групацијата Луфтханза лани во мај ја обвини македонската влада дека поттикнува нелојална конкуренција во авиосообраќајот. Претставка до Брисел има испратено Приштинскиот аеродром.

АВСТРИСКАТА АВИОКОМПАНИЈА ЈА ОБВИНИ МАКЕДОНСКАТА ВЛАДА ЗА ПОТТИКНУВАЊЕ НЕЛОЈАЛНА КОНКУРЕНЦИЈА
Од кабинетот на министерот Сугаревски велат дека до Министерството за транспорт и врски нема пристигната никаква официјална реакција од страна на Европската Комисија во врска со преставки

Сепак, Европската комисија (ЕК) уште на почетокот на 2016 година почнала истрага во врска со субвенциите што македонската влада ги дава на унгарската компанија Виз ер и побара од македонските власти информации за поттикнување на нелојална конкуренција што може да го наруши договорот за Европскиот заеднички воздухопловен простор (ЕЕАЦ), чиј потписник е и Македонија.

БРИСЕЛ ЗАГРИЖЕН ЗА СУБВЕНЦИИТЕ ШТО МАКЕДОНСКАТА ВЛАДА ГИ ДАВА НА ВИЗ ЕР
Субвенциите за одредени авиокомпании како проблем се споменуваат и во извештајот за напредокот на Македонија кон ЕУ.

https://sdk.mk/index.php/makedonija/nemame-namera-pomoshta-za-viz-er-da-gi-izbrkame-drugite-kompanii-velat-od-vladata/
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Online
Posts: 1340
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3695 Posted: 05-Dec-2017 at 11:50
Алиталија не се повлече поради субвенциите, Чех не е повлечен туку лета сезонски, свис ниту во еден момент не се повлекол, од тоа ќе заклучиме дека текстописецот е обичен лаик и дека не станува збор за искрени намери, туку побуди од дрги(материјални) интереси!!!
Париии батоо париии! )
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 261
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #3696 Posted: 05-Dec-2017 at 11:59
sakam (da) kazam neznam recam

ova so Alitalia nema mnogu veze od prosta pricina  sto samo oni letaa do Rim , same for Swiss i Geneva ( diskutabilno e dali nemanjeto na dovolno transferni patnice na Alitalia se dolzi na Wizz ili na pomalku cudniot schedule koi go imaa AZ)

a jadni Чех ерлајнс jos su tu




Edited by gorazd - 05-Dec-2017 at 12:10
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Online Status: Offline
Posts: 298
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #3697 Posted: 05-Dec-2017 at 16:16
Ова субвенционирање кога тогаш ќе мора да секне...а со тоа веројатно и скоро сите линии од Визер,ќе останат 2-3 кои им се реално рентабилни.
Пример во ЕУ ако си член е забренето секакво субвенционирање на инвеститори,поради нарушување на конкуренцијата и спречување на изградба на здрава економија.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Online
Posts: 1340
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3698 Posted: 05-Dec-2017 at 16:53
Originally posted by kiriOK

Ова субвенционирање кога тогаш ќе мора да секне...а со тоа веројатно и скоро сите линии од Визер,ќе останат 2-3 кои им се реално рентабилни.
Пример во ЕУ ако си член е забренето секакво субвенционирање на инвеститори,поради нарушување на конкуренцијата и спречување на изградба на здрава економија.


Те молам воздржи се од коментари, барем каков овој последниот....
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
bulaov View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 28-Oct-2014
Online Status: Offline
Posts: 15
  Quote bulaov Quote  Post ReplyReply #3699 Posted: 05-Dec-2017 at 20:33
Извинете што улетувам како џокер у покер во дискусијава, но како лаик и просечен граѓанин на МК ,да не беа субвенциите и летовите на Визз , тешко дека јас,а истовремено и илјадници други сограѓани ќе имаа можност да посетат некоја европска дестинација ,дали како туристи, дали службено, кај роднини и сл. Искрено гледајќи си го македонскиот џеп и визз ер не е премногу евтин, но се јаде некако. Така да искрено не знам зошто толку им боде очи Визз на македонциве,(не е поентата,само да се хејта) не била фер политиката и слично.Тие самите што го критикуваат принципот ги користат услугите. Фала богу овој модел на субвенционирање не го измислиле нашиве,туку е пракса насекаде низ светот. Како што и си пишува,си има отворен повик секоја компанија да се пријави, епа бујрум . Убаво ќе биде , секако да се донесе некој како EasyjET, и слични, но и Визз да си остане.
п.с. Кога некој веќе спомна за Свисс и Женева, вака до поупатените , има ли некакви минимални шанси да се врати таа линиија, па макар и со друга компанија ?
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 373
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #3700 Posted: 05-Dec-2017 at 22:23

субвенционирање странски превозник заради наши интереси е помалку оштроумно него тоа да е случај ако имавме национален превозник, камо МАТ порано да имаа вакви тапшања по рамо како дополнителна помош ... но заради поголема фреквентност на македонци и заради наш џеб кога веќе немаме свои авиокомпании, негледам зошто да не се мотивираат странски, но не ексклузивно една ... сепак кога во државава има мал милион поприоритетни таргет групи, оваа чинам е последна, освен ако навистина не се потрпреме на туризмот како главна доходовна гранка во државава, бар дпмне од овој аспект ја промовира субвенцијата ...

јас сум попрво за субвенционирање линии каде има најмногу македонска емиграција, ко Торонто, Детроид, Синднеј, Мелбурн, Лондон, Дизелдорф итн. а ВизЕр единствено ја покрива последнава дестинација, чинам нема директен лет нитндо Палермо ко најблизок аеродром до Пјаченца ... реално нам ни е во интерес што помалку македонци да можат да скубнат од земјава а што повеќе да се враќаат, па од тој аспект би можело да се субвенционираат само повратни летови, но така нели во транс ќе припаднат оние млади кои можат да си дозволат да скитнат надвор од државава, а и поскапо би било сервисирање повеќе нормални, него една нискобуџетна компанија, заради што и ова со ВизЕр е некое компромисно решение, но нека ги принудат на продолжување на договорот доколку ете пуштат бар уште неколку директни летови, како Палермо или Малме, или други наши иселенички центри како поприоритетни ... конечно добар дел од нашатанкуповна моќ се потпира токму на иселениците, та можеме бар малку од малку за тоа да им се раздолжиме, ако може така да се каже ...


Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 183184185186>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.469 seconds.

Copyright ©2007 - 2017  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.