build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 185186187188189 242>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3721 Posted: 28-Dec-2017 at 14:06
Врвот на Македонското мртво новинарство!!

http://republika.mk/864720
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 550
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #3722 Posted: 08-Jan-2018 at 14:45
utre press na wizz vo Vienna (!?!)

ima indicii za VIE - TZL
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3723 Posted: 08-Jan-2018 at 14:54
Originally posted by gorazd

utre press na wizz vo Vienna (!?!)ima indicii za VIE - TZL


Ако има Виена ако не во прв круг, во втор сигурно ќе е и Ск.
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 550
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #3724 Posted: 09-Jan-2018 at 11:14
Wizz: Vienna - Ohrid  Thumbs%20Up
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #3725 Posted: 09-Jan-2018 at 11:24
Охрид, Ниш и Тузла. БУМ!

Wizz Air линк

Edited by Tranquilis - 09-Jan-2018 at 11:25
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #3726 Posted: 09-Jan-2018 at 12:25
Интересно, занимливо . Новиот министер за транспорт и врски најавуваше дека сакаат да го промовираат Охрид како аеродром за нискобуџетни компании. Дали е ова некаква увертира? Од друга страна, значаен дел од дестинациите од Виена се веќе познати релации на кои оперира Визер. Дали ова значи дека информацијата е најава за продолжување на договорот со нив и во наредните години од македонска страна?

Како ќе реагираат Austrian на ова? Им се напаѓа балканскиот пазар...

Edited by BOJAN - 09-Jan-2018 at 12:26
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #3727 Posted: 09-Jan-2018 at 14:49
Зашто никаде по портали оваа информација не е споделена? Секаде во регионот одма се сподели само кај нас не
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #3728 Posted: 09-Jan-2018 at 15:20
Како држава Македонија барем како стоат работите и во наредните неколку години што престојат е повеќе од сигурно дека ќе нема свој национален авио превозник , така што со сигурност продолжува работата со Визер и во наредниот период.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3729 Posted: 09-Jan-2018 at 16:02
Originally posted by WolfLeader

Како држава Македонија барем како стоат работите и во наредните неколку години што престојат е повеќе од сигурно дека ќе нема свој национален авио превозник , така што со сигурност продолжува работата со Визер и во наредниот период.

Само ако така продолжиме со сигурност ја имаме добитната комбинација, во спротивно(национален авиопревозник) ќе создадеме уште една црна дупка во државниот буџет ...
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #3730 Posted: 09-Jan-2018 at 22:38
Веќе стојат во систем со сатници, правецот Виена 19:40 Охрид 21:20 - 21:55 - Виена 23:20, за 1199МКД.

Edited by Тркало - 09-Jan-2018 at 23:19
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #3731 Posted: 10-Jan-2018 at 14:54
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by WolfLeader

Како држава Македонија барем како стоат работите и во наредните неколку години што престојат е повеќе од сигурно дека ќе нема свој национален авио превозник , така што со сигурност продолжува работата со Визер и во наредниот период.

Само ако така продолжиме со сигурност ја имаме добитната комбинација, во спротивно(национален авиопревозник) ќе создадеме уште една црна дупка во државниот буџет ...


Реално е така , за свој национален авио превозник треба многу многу сериозно да се свати таа работа , ако земеме предвид во минатото што се случуваше кога во само 1 година ни се урнаа два авиони , пропаднаа неколку фирми .... Без добар менаџерски тим , без подршка од владата , а и најдобриот начин е со јавно приватно партнерство да се оди и со сериозна фирма без тоа неможеме да направиме ништо , а ако се сака може да се успее , за неколку години се што ќе се инвестира во кадар , во авиони ќе се врати , тоа со сигурност , годишно по скоро 2 милион патници е солидна бројка за да се има свој национален авио превозник , и тоа ако земеме предвид дека се повеќе луѓе се иселуваат , па гастрбајтерите , па туристите , студенти ,дел на транзит , ама како што реков ако сме сериозни во таа намера може да се успее , нормално првите 1-2 години неможе да се очекува некаков си напредок но верувам дека може да се успее ..Но сега за сега за оваа тема мислам нема што да се зборува и новата влада нема искажано никаква желба за тоа така да ...
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3732 Posted: 10-Jan-2018 at 21:40
Wizz Air на линијата Виена - Охрид од 15 до 24.11.2018 оперира со А320 а од 27.11.2018 па се натака со А321.
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #3733 Posted: 10-Jan-2018 at 21:54
Originally posted by WolfLeader



Реално е така , за свој национален авио превозник треба многу многу сериозно да се свати таа работа , ако земеме предвид во минатото што се случуваше кога во само 1 година ни се урнаа два авиони , пропаднаа неколку фирми .... Без добар менаџерски тим , без подршка од владата , а и најдобриот начин е со јавно приватно партнерство да се оди и со сериозна фирма без тоа неможеме да направиме ништо , а ако се сака може да се успее , за неколку години се што ќе се инвестира во кадар , во авиони ќе се врати , тоа со сигурност , годишно по скоро 2 милион патници е солидна бројка за да се има свој национален авио превозник , и тоа ако земеме предвид дека се повеќе луѓе се иселуваат , па гастрбајтерите , па туристите , студенти ,дел на транзит , ама како што реков ако сме сериозни во таа намера може да се успее , нормално првите 1-2 години неможе да се очекува некаков си напредок но верувам дека може да се успее ..Но сега за сега за оваа тема мислам нема што да се зборува и новата влада нема искажано никаква желба за тоа така да ...


Не. И најдобриот менаџерски тим на светот да го има, и политиката да не се меша, едноставно - не. Ме мрзи да објаснувам сега, само ќе кажам диспропорционални режиски трошоци и economies of scale. Може ќе се најде паметниот да преведе.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #3734 Posted: 10-Jan-2018 at 23:10
Originally posted by Tranquilis

Originally posted by WolfLeader



Реално е така , за свој национален авио превозник треба многу многу сериозно да се свати таа работа , ако земеме предвид во минатото што се случуваше кога во само 1 година ни се урнаа два авиони , пропаднаа неколку фирми .... Без добар менаџерски тим , без подршка од владата , а и најдобриот начин е со јавно приватно партнерство да се оди и со сериозна фирма без тоа неможеме да направиме ништо , а ако се сака може да се успее , за неколку години се што ќе се инвестира во кадар , во авиони ќе се врати , тоа со сигурност , годишно по скоро 2 милион патници е солидна бројка за да се има свој национален авио превозник , и тоа ако земеме предвид дека се повеќе луѓе се иселуваат , па гастрбајтерите , па туристите , студенти ,дел на транзит , ама како што реков ако сме сериозни во таа намера може да се успее , нормално првите 1-2 години неможе да се очекува некаков си напредок но верувам дека може да се успее ..Но сега за сега за оваа тема мислам нема што да се зборува и новата влада нема искажано никаква желба за тоа така да ...


Не. И најдобриот менаџерски тим на светот да го има, и политиката да не се меша, едноставно - не. Ме мрзи да објаснувам сега, само ќе кажам диспропорционални режиски трошоци и economies of scale. Може ќе се најде паметниот да преведе.


Јасно е се , те разбирам што сакаш да кажиш , за тоа и реков дека сега за сега џабе ќе се зборува за оваа тема , многу работи фалат а тие работи неможе да се исполнат па и незнам што да биде , бидејќи не е мала работа.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #3735 Posted: 11-Jan-2018 at 08:35
Патем речено, билд, зошто таков тенденциозен наслов 'Дали Визер ќе лета и следните години...'?
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3736 Posted: 11-Jan-2018 at 09:07
Originally posted by Tranquilis

Патем речено, билд, зошто таков тенденциозен наслов 'Дали Визер ќе лета и следните години...'?

Сензационализам на time.mk - да чита “рајата”
btw: во 8:40 Joзеф Варади(wizz air) сабајле со чартер пристигнаа од Будимпешта во 10 ч. Ќе одржат прес со Алпат Ерсој.
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3737 Posted: 11-Jan-2018 at 10:46
Originally posted by Tranquilis

Патем речено, билд, зошто таков тенденциозен наслов 'Дали Визер ќе лета и следните години...'?


Прашај го Бојан и мене ми падна во очи. Текстот не кореспондира со насловот.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3738 Posted: 11-Jan-2018 at 10:47
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Tranquilis

Патем речено, билд, зошто таков тенденциозен наслов 'Дали Визер ќе лета и следните години...'?

Сензационализам на time.mk - да чита “рајата”
btw: во 8:40 Joзеф Варади(wizz air) сабајле со чартер пристигнаа од Будимпешта во 10 ч. Ќе одржат прес со Алпат Ерсој.


Требаше да почнеме да пишуваме за убиството на Јелена, кај ќе ни беше крајот до сега на time.mk


Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #3739 Posted: 11-Jan-2018 at 11:55
Логично е да се постави вакво прашање. Не знам зошто се крена галама. Пример, договорот за финансиска поддршка на „Визер“ истекува во јуни. Оваа нискобуџетна компанија се одлучи да воведе нов лет по овој рок. Оттука, произлегува едно вакво прашање: Дали „Визер“ ќе продолжи да ги одржува воведените линии и во наредните години, односно и со наредниот повик објавен од државата.

Бидејќи не можат да се добијат детални информации за оваа тема, се одлучив да поставам вакво прашање во насловот
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3740 Posted: 11-Jan-2018 at 14:03
Originally posted by BOJAN

Логично е да се постави вакво прашање. Не знам зошто се крена галама. Пример, договорот за финансиска поддршка на „Визер“ истекува во јуни. Оваа нискобуџетна компанија се одлучи да воведе нов лет по овој рок. Оттука, произлегува едно вакво прашање: Дали „Визер“ ќе продолжи да ги одржува воведените линии и во наредните години, односно и со наредниот повик објавен од државата.

Бидејќи не можат да се добијат детални информации за оваа тема, се одлучив да поставам вакво прашање во насловот


90% линии веќе не се субвенционирани со години. Само оние од последниот повик. Во меѓувреме ниедна од линиите кои одавна не се субвенционирани не се откажа. Праксата на големо покажува дека виз не е тука поради субвенциите иако во одреден момент тие секако играле улога за да отпочне одредени операции.



Edited by pbanks - 11-Jan-2018 at 14:04
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 185186187188189 242>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.520 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.