build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Авиокомпании и линии
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 191192193194195 203>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Марко СВ.Н. View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 139
  Quote Марко СВ.Н. Quote  Post ReplyReply #3841 Posted: 11-Jun-2018 at 12:20
Меѓу дестинацииве со А321 фали и Базел,летна сезона би бил полн до последно седиште, но ваљда ротацииве до Охрид и Ниш спречуваат.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1545
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #3842 Posted: 11-Jun-2018 at 13:47
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Денешниот лет на Wizz AIr со А321 од Скопје за Париз до овој момент има чекирани 207(230) патици, а повратниот 204.Исто денес Нимберг - Скопје 206 патници.
*Мислам секој додатен коментар за работата и функционирањето на Wizz Air во Македонија ќе се смета за “Бош“ муабет, и повеќе од одлично знаат што прават!
Koga nemas konkurencija i dobivas subvencii se drugo osven polni avioni bi bilo katastrofa.


За какви субвенции зборуваш бре пријателе?? За што попрво тие 2-3 милиони кои ги земаа при секој повик ако знаеме дека отвараа по 5-6 линии и стационирааа по 1 авион?
*Париз конзистира 3-4 години, незаборавај...
Za takvi kakvi sto dobivaat od Vladata na RM, i ne se 2-3 milioni tuku 5.


Алоо жити се дај прекратете со тој муабет - муабетот е за пред кооперација, чисто да ти појаснам : Дискутираме за авиобизнис наспрема мизерни 5м евра за 3 години!
Ako nekoj od tuka e za kooperacija toa si ti. Najgolem inaetcijasi i najmizeren recnik imas.
1. Sega ispadnaa 15 milioni a ne 2-3 kako sto napisa prvicno.
2. Bez "bednite" subvencii prasanje e dali Wizzair voopsto ke dojdese vo Makedonija.
3. Wizzair nema ama nikakva konkurencija na liniite koi gi odrzuva.
4. Cenite se dosta pokaceni... itn.
Mojata zabeleska na tvoite falbi za Wizzair bese deka seto toa e normalno pri vakvi uslovi na terenot i nema potreba od vozbuduvanje.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1545
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #3843 Posted: 11-Jun-2018 at 13:51
Originally posted by pbanks

А дали се 5 милиони озбилни пари за тоа што го добиваме? И каде е просторот за дискусија за линии за кои веќе на големо истекле субвенциите, но линијата опстојува и се надградува?

Bez subvenciite se somnevam deka Wizzair ke dojdese vo Makedonija.
Subvencii i nemanje konkurencija se odlicen recept za uspeh.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Online
Posts: 1509
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3844 Posted: 11-Jun-2018 at 14:05
Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Денешниот лет на Wizz AIr со А321 од Скопје за Париз до овој момент има чекирани 207(230) патици, а повратниот 204.Исто денес Нимберг - Скопје 206 патници.
*Мислам секој додатен коментар за работата и функционирањето на Wizz Air во Македонија ќе се смета за “Бош“ муабет, и повеќе од одлично знаат што прават!
Koga nemas konkurencija i dobivas subvencii se drugo osven polni avioni bi bilo katastrofa.


За какви субвенции зборуваш бре пријателе?? За што попрво тие 2-3 милиони кои ги земаа при секој повик ако знаеме дека отвараа по 5-6 линии и стационирааа по 1 авион?
*Париз конзистира 3-4 години, незаборавај...
Za takvi kakvi sto dobivaat od Vladata na RM, i ne se 2-3 milioni tuku 5.


Алоо жити се дај прекратете со тој муабет - муабетот е за пред кооперација, чисто да ти појаснам : Дискутираме за авиобизнис наспрема мизерни 5м евра за 3 години!
Ako nekoj od tuka e za kooperacija toa si ti. Najgolem inaetcijasi i najmizeren recnik imas.
1. Sega ispadnaa 15 milioni a ne 2-3 kako sto napisa prvicno.
2. Bez "bednite" subvencii prasanje e dali Wizzair voopsto ke dojdese vo Makedonija.
3. Wizzair nema ama nikakva konkurencija na liniite koi gi odrzuva.
4. Cenite se dosta pokaceni... itn.
Mojata zabeleska na tvoite falbi za Wizzair bese deka seto toa e normalno pri vakvi uslovi na terenot i nema potreba od vozbuduvanje.
ок терај тогаш со твоите „научни“ дебати - штом мојот речник не ти е пригоден, нема повеќе што да дискутирам со тебе....
*никого не фалам нит кудам, реална ситуација дискутирам. Поззз
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Online
Posts: 1509
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3845 Posted: 11-Jun-2018 at 14:07
Arkia утринава првиот лет за сезоната 2018 од Тел Авив до Охрид го реализирање со 737-800 од Травел Сервис
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8957
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3846 Posted: 11-Jun-2018 at 14:10
Originally posted by Denko

Bez subvenciite se somnevam deka Wizzair ke dojdese vo Makedonija.
Subvencii i nemanje konkurencija se odlicen recept za uspeh.


точно... веројатно немаше да дојде и веројатно ќе ја живеевме мизеријата на Сараевскиот аеродром додека во меѓувреме Приштина ќе грабеше напред. Веројатно многу од младите кои пристојно заработуваат и понатаму најголем дострел ќе им беа Закинтос и Скијатос наместо да ја прошетаат цела Европа како што тоа го прават сеа. Веројатно гастербајтерите и понатаму ќе доаѓаа дома еднаш на 1-2 години и ќе трошеа многу помалку пари дома (кои оданочени се веројатно многу повеќе од 15 милиони евра).

Зошто не би го имале тоа? За да можеме да кажеме дека аеродромот органски се развивал врз база на "by the book" фер услови? Тоа е муабетот на секој злонамерник на екс ју авиејшн кој неможе да се помири со фактот дека за релативно мали пари отворивме многу опции за самите нас и за сите оние кои евентуално би дошле тука, но и успеавме да направиме продукт кој е помалку или повеќе атрактивен за многу поголем catchment area отколку што претходно имаше Скопје.

Прашањето кое треба да си го поставиш не е дали Виз Ер би дошле пред субвенциите туку дали останале и по истекот на субвенциите, колкав период и во кој капацитет.


Edited by pbanks - 11-Jun-2018 at 14:11
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Online
Posts: 1509
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3847 Posted: 11-Jun-2018 at 15:49
Originally posted by pbanks



Originally posted by Denko

Bez subvenciite se somnevam deka Wizzair ke dojdese vo Makedonija.
Subvencii i nemanje konkurencija se odlicen recept za uspeh.
точно... веројатно немаше да дојде и веројатно ќе ја живеевме мизеријата на Сараевскиот аеродром додека во меѓувреме Приштина ќе грабеше напред. Веројатно многу од младите кои пристојно заработуваат и понатаму најголем дострел ќе им беа Закинтос и Скијатос наместо да ја прошетаат цела Европа како што тоа го прават сеа. Веројатно гастербајтерите и понатаму ќе доаѓаа дома еднаш на 1-2 години и ќе трошеа многу помалку пари дома (кои оданочени се веројатно многу повеќе од 15 милиони евра).
Зошто не би го имале тоа? За да можеме да кажеме дека аеродромот органски се развивал врз база на "by the book" фер услови? Тоа е муабетот на секој злонамерник на екс ју авиејшн кој неможе да се помири со фактот дека за релативно мали пари отворивме многу опции за самите нас и за сите оние кои евентуално би дошле тука, но и успеавме да направиме продукт кој е помалку или повеќе атрактивен за многу поголем catchment area отколку што претходно имаше Скопје.
Прашањето кое треба да си го поставиш не е дали Виз Ер би дошле пред субвенциите туку дали останале и по истекот на субвенциите, колкав период и во кој капацитет.



Потпис!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1545
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #3848 Posted: 11-Jun-2018 at 17:53
Originally posted by pbanks



Originally posted by Denko

Bez subvenciite se somnevam deka Wizzair ke dojdese vo Makedonija.
Subvencii i nemanje konkurencija se odlicen recept za uspeh.
точно... веројатно немаше да дојде и веројатно ќе ја живеевме мизеријата на Сараевскиот аеродром додека во меѓувреме Приштина ќе грабеше напред. Веројатно многу од младите кои пристојно заработуваат и понатаму најголем дострел ќе им беа Закинтос и Скијатос наместо да ја прошетаат цела Европа како што тоа го прават сеа. Веројатно гастербајтерите и понатаму ќе доаѓаа дома еднаш на 1-2 години и ќе трошеа многу помалку пари дома (кои оданочени се веројатно многу повеќе од 15 милиони евра).
Зошто не би го имале тоа? За да можеме да кажеме дека аеродромот органски се развивал врз база на "by the book" фер услови? Тоа е муабетот на секој злонамерник на екс ју авиејшн кој неможе да се помири со фактот дека за релативно мали пари отворивме многу опции за самите нас и за сите оние кои евентуално би дошле тука, но и успеавме да направиме продукт кој е помалку или повеќе атрактивен за многу поголем catchment area отколку што претходно имаше Скопје.
Прашањето кое треба да си го поставиш не е дали Виз Ер би дошле пред субвенциите туку дали останале и по истекот на субвенциите, колкав период и во кој капацитет.

Ne e toa temata be druze. Si napisal 100 kila tekst za djabe. Koj vika deka ne e toa taka i deka Wizzair ne znae da raboti. Mojot post bese reakcija na falbite na eden dezuren falbadjija, deka seto toa e normalno za edna razrabotena aviokompanija, koga dobi potencijalen pazar, subvencii i nekonkurentnost.

Edited by Denko - 11-Jun-2018 at 19:59
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1545
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #3849 Posted: 11-Jun-2018 at 18:00
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by pbanks



Originally posted by Denko

Bez subvenciite se somnevam deka Wizzair ke dojdese vo Makedonija.
Subvencii i nemanje konkurencija se odlicen recept za uspeh.
точно... веројатно немаше да дојде и веројатно ќе ја живеевме мизеријата на Сараевскиот аеродром додека во меѓувреме Приштина ќе грабеше напред. Веројатно многу од младите кои пристојно заработуваат и понатаму најголем дострел ќе им беа Закинтос и Скијатос наместо да ја прошетаат цела Европа како што тоа го прават сеа. Веројатно гастербајтерите и понатаму ќе доаѓаа дома еднаш на 1-2 години и ќе трошеа многу помалку пари дома (кои оданочени се веројатно многу повеќе од 15 милиони евра).
Зошто не би го имале тоа? За да можеме да кажеме дека аеродромот органски се развивал врз база на "by the book" фер услови? Тоа е муабетот на секој злонамерник на екс ју авиејшн кој неможе да се помири со фактот дека за релативно мали пари отворивме многу опции за самите нас и за сите оние кои евентуално би дошле тука, но и успеавме да направиме продукт кој е помалку или повеќе атрактивен за многу поголем catchment area отколку што претходно имаше Скопје.
Прашањето кое треба да си го поставиш не е дали Виз Ер би дошле пред субвенциите туку дали останале и по истекот на субвенциите, колкав период и во кој капацитет.



Потпис!
Kako i sekogas, se pravis mutav i izbegnivas direkten odgovor. So tesktot na "pbanks" se soglasuvam celosno no jas i ti ne debatirame za toa. Covek treba da ti crta za da sfatis deka nema potreba od tolkava vozbuda...
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Online
Posts: 1509
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3850 Posted: 11-Jun-2018 at 19:52
Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by pbanks



Originally posted by Denko

Bez subvenciite se somnevam deka Wizzair ke dojdese vo Makedonija.
Subvencii i nemanje konkurencija se odlicen recept za uspeh.
точно... веројатно немаше да дојде и веројатно ќе ја живеевме мизеријата на Сараевскиот аеродром додека во меѓувреме Приштина ќе грабеше напред. Веројатно многу од младите кои пристојно заработуваат и понатаму најголем дострел ќе им беа Закинтос и Скијатос наместо да ја прошетаат цела Европа како што тоа го прават сеа. Веројатно гастербајтерите и понатаму ќе доаѓаа дома еднаш на 1-2 години и ќе трошеа многу помалку пари дома (кои оданочени се веројатно многу повеќе од 15 милиони евра).
Зошто не би го имале тоа? За да можеме да кажеме дека аеродромот органски се развивал врз база на "by the book" фер услови? Тоа е муабетот на секој злонамерник на екс ју авиејшн кој неможе да се помири со фактот дека за релативно мали пари отворивме многу опции за самите нас и за сите оние кои евентуално би дошле тука, но и успеавме да направиме продукт кој е помалку или повеќе атрактивен за многу поголем catchment area отколку што претходно имаше Скопје.
Прашањето кое треба да си го поставиш не е дали Виз Ер би дошле пред субвенциите туку дали останале и по истекот на субвенциите, колкав период и во кој капацитет.



Потпис!
Kako i sekogas, se pravis mutav i izbegnivas direkten odgovor. So tesktot na "pbanks" se soglasuvam celosno no jas i ti ne debatirame za toa. Covek treba da ti crta za da sfatis deka nema potreba od tolkava vozbuda...
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8957
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3851 Posted: 12-Jun-2018 at 12:49
Originally posted by Denko

Ne e toa temata be druze. Si napisal 100 kila tekst za djabe. Koj vika deka ne e toa taka i deka Wizzair ne znae da raboti. Mojot post bese reakcija na falbite na eden dezuren falbadjija, deka seto toa e normalno za edna razrabotena aviokompanija, koga dobi potencijalen pazar, subvencii i nekonkurentnost.


па не е џабе, премногу често се рециклира муабетов независно што или кој те испровоцирал iнемам ништо против дебата и различни мислења секако, затоа сме на форум, но мислам дека ако некаде математиката е чиста, тоа е на оваа тема
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 389
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #3852 Posted: 12-Jun-2018 at 15:55
Башка што имаме информации од прва рака па не мораме да ги вадиме од ракав ко погоре.


Edited by Tranquilis - 12-Jun-2018 at 15:56
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 389
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #3853 Posted: 12-Jun-2018 at 16:01
Originally posted by Denko


1. Sega ispadnaa 15 milioni a ne 2-3 kako sto napisa prvicno.
2. Bez "bednite" subvencii prasanje e dali Wizzair voopsto ke dojdese vo Makedonija.
3. Wizzair nema ama nikakva konkurencija na liniite koi gi odrzuva.
4. Cenite se dosta pokaceni... itn.
Mojata zabeleska na tvoite falbi za Wizzair bese deka seto toa e normalno pri vakvi uslovi na terenot i nema potreba od vozbuduvanje.


1. 5.
2. Дојде. Веќе имаше отворено линии. Прашање беше по која цена ќе биде базиран првиот авион, а тука ТАВ не покажаа никаква флексибилност па мораше да улета Владата.
3. Никој друг не покажа интерес. На Рајанер им текна ама на разработен пазар. Секако, ТАВ повторно испаднаа најјаки и се уште само Wizz Air лета. Ниту Турците сакаат да попуштат ни денар ниту Рајанер не сакаат да ризикуваат ниту прва година да се во минус. Сите најпаметни.
4. Не.

5. Немаше да има ни еден авион ни субвенции ни ништо да немаше некој од внатре во Wizz Air да прави притисок со факти, да замолчува секакви хејтери (со лопата да ги ринеш) и да ги поврзе вистинските луѓе (кои до тогаш беа хејтери), а потоа и да го менаџира бизнисот авион по авион. И после "нормално" ќе има четири авиони и "разработена компанија". Убаво ти напиша пбанкс "ѕид текст" погоре ама ти си тераш некои свои правдини.

Edited by Tranquilis - 12-Jun-2018 at 16:16
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Online Status: Offline
Posts: 381
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #3854 Posted: 13-Jun-2018 at 05:04
Цените на Визер се прилично покачени,во тоа највеќе се согласувам...а како човек кој живее во странство и ги следи летовите буквално на дневна база веќе неколку години можам да кажам дека доста се искурназија пред се поради немањето ама баш никаква конкуренција.

Истотака како негативен новитет кај нив сум го забележал тоа дека цените се менуваат по неколку пати во рамки на денот,додека порано една цена се задржуваше цел ден...ова не сум прател дали им е универзална пракса или само за македонски пазар.
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 24
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #3855 Posted: 13-Jun-2018 at 09:08
Originally posted by kiriOK

Цените на Визер се прилично покачени,во тоа највеќе се согласувам...а како човек кој живее во странство и ги следи летовите буквално на дневна база веќе неколку години можам да кажам дека доста се искурназија пред се поради немањето ама баш никаква конкуренција.

Истотака како негативен новитет кај нив сум го забележал тоа дека цените се менуваат по неколку пати во рамки на денот,додека порано една цена се задржуваше цел ден...ова не сум прател дали им е универзална пракса или само за македонски пазар.


Mozam i jas toa da go potrvdam. Cenite se strasno pokaceni. Pamtam pred 1 godina plativ 180€ za povrtna karta vo letnata sezona. Sega kartata e 400€ (Memmingen - Skopje).

Za taa cena podorbo ke letam so austrian / lot ili croatian airlines i ke zastedam 100€.

Na WizzAir i treba hitno konkurencija.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3371
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #3856 Posted: 13-Jun-2018 at 11:12
Повикот за субвенционирање на евтините летови не е објавен до денес од Министерството за транспорт и врски. Постојните субвенции завршуваат овој месец, при што сигурно е дека до изборот на нискобуџетната авиокомпанија на овој повик ќе треба да помине извесен период, барем летниве месеци. Можно ли е поради ова „Визер“ да ги покачил цените? Практично да не се вкалкулирани субвенциите како намалување на авионскиот билет.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8957
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3857 Posted: 13-Jun-2018 at 12:15
Јас за викендот купив карти за Братислава за 1500 денари. Ако не се лажам, токму Братислава улета преку последниот повик за кој важат субвенциите а не Меминген. Картите се за септември, значи по истекот на субвенциите.


Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 389
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #3858 Posted: 13-Jun-2018 at 15:51
Цените на картите немаат врска со субвенциите, врзани се исклучиво за побарувачката. Одозгора на тоа, "субвенциите" се неспоредливо пониски (5 евра во просек) во однос на цената на билетот или на трошокот по патник.

Тврдењето дека цените се покачени е неточно, колку и да ви се чини тоа чудно.

Забелешките ги правите од лично искуство кое, колку и да ви се чини детално, е многу ограничено во однос на комплетната слика. Ајде да се обидам да објаснам:

Секој лет има 180 поединечни дневни проверки (180 дена пред почетокот на летот, една проверка секој ден) на нивото на побарувачка во однос на цената. Ако побарувачката е повисока од очекуваното има брз скок на цената. Одозгора на тоа, постои механизам за алокација на цената по класи кој ги "штити" седиштата да не се продадат пред време. Ако еластичноста на побарувачката е ниска за тој лет, можно е многу бргу да дојде до максималната цена за таа дестинација.

Помножете 180 со број на летови. Една просечна дестинација лета три пати неделно, значи вкупно 6 лета неделно. Околу 300 лета годишно. Ако само една дестинација се следи само еднаш дневно, тоа се 56,000 опсервации за само една дестинација за да може да се доведе комплетен заклучок. Статистичка забелешка -> Веројатно можете да направите репрезентативен примерок од популацијата, но тоа би требало да биде внимателно и конзистентно.

Во споредба со тоа, неколку проверки за рака летови годишно се капка во морето и многу лесно доведуваат до погрешен заклучок. Додај на тоа confirmation bias и тенденција на луѓето да се фокусираат на негативни outliers и да генерализираат со крајно ограничен сет на правила за да можат да си го објаснат тоа што го гледаат, и опа, се чини дека цените рипнале во небо.

Знаете како можете најлесно да проверите дали се качени цените? Годишниот извештај на Wizz Air, ја пишува просечната цена црно на бело, а таа е околу 50 евра во една насока. Исто така, не расте значително, затоа што Wizz Air постојано додава седишта и го корегира природниот раст на побарувачката со повеќе понуда.

Е сега, поради стрмоглавиот раст во број на авиони, можно е откако си заминав работата да е препуштена повеќе на компјутерот и на некој кој не внимава толку да нема нагли скокови и падови како во мое време. Но тоа сепак не значи дека цените се покачени, туку дека варијабилноста е поизразена. Ако цената е енормно висока, а никој не ги купува билетите за тој лет, порано или подоцна ќе падне.

Уште една работа - цена на лет во една насока може драстично да варира за секој посебен лет. Понекогаш тоа е систематски, но понекогаш не е. Поради сево ова, anecdotal evidence од типот "лани купив карта за 200, а сега е 400, се избезобразиле", за жал не ми значи многу.

Најдоброто во целава приказна е што истото ова и порано сум го објаснувал, па за неколку месеци пак ќе се најде некој со истиот муабет. Ко на exyu цикличниот муабет секоја година последниве 5-6 години "толку е потенцијалот на Скопје, нема каде повеќе да се додаваат седишта". А може и џабе везам, секогаш послатко е да се мрчи во echo chamber, кој ќе се замара сеа таму со некакви статистики. 400 евра еј!

Edited by Tranquilis - 13-Jun-2018 at 16:07
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 389
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #3859 Posted: 13-Jun-2018 at 15:51
А, btw, за Братислава, Копенхаген и Берлин немаше никакви попусти ("субвенции").
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Online
Posts: 1509
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3860 Posted: 13-Jun-2018 at 16:08
Originally posted by Tranquilis

А, btw, за Братислава, Копенхаген и Берлин немаше никакви попусти ("субвенции").


Ја незнам зошто се замараш, колку пати и да повториш едно исто за 3 дена пак ќе се свртиме на стариот муабет... иако тоа е тоа...
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 191192193194195 203>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.563 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.