build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Авиокомпании и линии
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 193194195196197>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #3881 Posted: 28-Jun-2018 at 14:42

- pokraj baza vo OHD (ocekuvano i najavuvano) subvenciraniot se obvrzuva i na baziranje na najmalku eden avion vo SKP sto me raduva posle site vesti sto gi procitavme deka akcentot na celata akcija ke bide staven na afirmiranje na OHD. (Ne znam zasto ali  ocekuvav samo nekolku dopolnitelni ruti za SKP)

- Vrlo veoma zanimljivo: Wizz nemoze da bara subvencii za Ohrid- Malmö, Memmingen i ostali favoriti (u princip za niedna od nivnite skopski destinacii ) sto ja pravi celata stvar (po)interesna no i malku neizvesna. Ne znam bas dali se tolku srekni poradi ova.

Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 358
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #3882 Posted: 28-Jun-2018 at 14:48
Originally posted by gorazd

- pokraj baza vo OHD (ocekuvano i najavuvano) subvenciraniot se obvrzuva i na baziranje na najmalku eden avion vo SKP sto me raduva posle site vesti sto gi procitavme deka akcentot na celata akcija ke bide staven na afirmiranje na OHD. (Ne znam zasto ali  ocekuvav samo nekolku dopolnitelni ruti za SKP)- Vrlo veoma zanimljivo: Wizz nemoze da bara subvencii za Ohrid- Malmö, Memmingen i ostali favoriti (u princip za niedna od nivnite skopski destinacii ) sto ja pravi celata stvar (po)interesna no i malku neizvesna. Ne znam bas dali se tolku srekni poradi ova.

Zatoa e golema verojatnosta i da propadne povikot. Ohrid e rentabilen za gastrabajterski linii neznam sto razmisluvale. Sigurno nema da ima liniija do Tel Aviv ili Larnaca. Isto e i so Ryanair skoro site destinacii so mozea da se vovedat se vovedeni neznam sto poveke bi stavile
Back to Top
Марко СВ.Н. View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote Марко СВ.Н. Quote  Post ReplyReply #3883 Posted: 28-Jun-2018 at 16:54
Едино што ми паѓа на памет од Охрид се Weeze(Блиску до Холандија),Helsingborg,Verona и некоја не гастарбајтерска од Полска на пример или што знам.Ипак се блиску до веќе постоечки од Скопје, но други дестинации од Охрид не ми паѓаат на памет што би функционирале year-round.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1474
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3884 Posted: 28-Jun-2018 at 17:39
Од Скопје би било интересно на пример како : Атина, Бирмингам, Мадрид, евентуално Букурешт....
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1474
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3885 Posted: 28-Jun-2018 at 18:45
A Охрид како комбинациии би биле според мене: Амстердам(тешко ама не и невозможно), Бергамо(Ако се знае дека од СКопје се опслужува Малпенса или било која друга дестинација во италија - бидејќи Албанците се одма тука а нив во Италија ги има буквално во секо градче ), сигурен сум дека тука ќе направат некоја превара и како дел од пакетот ќе ја понудат и веќе најавената ВИена... така да тука некаде се работите - ништо не е неостварливо
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #3886 Posted: 28-Jun-2018 at 18:49
OHD: sepak se baraat "samo" (min.) 4 destinacii od OHD: dve italijanski za komsiite, edna germanska (Karlsruhe, Frankfurt a.Main , Weeze) i Sofija Roll%20eyes. *Malmö bi ja pustile i onaka (vidi Basel)

SKP: pokraj gore spomenatite od OM bi gi dodal Nizza, Katowice (Krakow), Pisa(Firenze), Varna ...

ima dovolno kandidati i kaj Wizz i Ryanair (ako voopsto se opcija ovie vtorive)
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 368
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #3887 Posted: 28-Jun-2018 at 20:01
Ќе видиме прво дали некој воопшто ќе се пријави.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1474
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3888 Posted: 28-Jun-2018 at 20:50
Originally posted by Tranquilis

Ќе видиме прво дали некој воопшто ќе се пријави.


И ти си во право и тоа е само поради условот за база во Охрид и дури 6 линии...
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1044
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #3889 Posted: 28-Jun-2018 at 23:37
Од Охрид можат да ја префрлат Тревизо и Скопје да ја вртат на некоја од делот Болоња/Форли/Анкона/Фиренца.Па и не е врзано се за Виз...
Би требало да е супер функционална.Погастербајтерски амин.
Слично и Болцано, ама тешко со таа писта.
Овие две ги наведувам со оглед дека 70% од иселениците од Дебарско, Струга и местата западно од Дрим, дел од Охрид и Кичево се отселени таму односно целата таа линија Трст/Горициа, Удине, Порденоне, Тревизо, Падова и нагоре кон Алпите, кога веќе гледаме на гастербајтерски момент.Исто и крајбрежно Анкона, Пескара, Римини.А во последно време и делот Асти, Новара, Алесандрија, Торино т.е. 'струмичка' Италија.Торино или Кунео, како поризична опција паралелно на Бергамо/Милано.

Слично делот Бон, Келн, Дизелдорф, Есен, Дортмунд или во близина Мастрихт/Ахен за три држави.
Истото е и со Скандинавија од Данска до Стокхолм, па и Осло.Ете нека не е Гетеборг, Стокхолм или Малме.

- Трст/Тревизо
- Амстердам
- Мастрихт-Ахен (Дизелдорф)
- Хелсингборг-Ангелхолм
- Болоња/Фиренца
- Карлсруе ББ

Патем, веројатно ни еден од овие правци засега не е поврзан ни со Тирана.
Брно/Прага во иднина како ризична опција (слична ситуација како погорните, без ЧСА, без Скп линија), Варшава/Катовице/Краков во некоја опција сезонски можат да ја поврзат.





Edited by Тркало - 29-Jun-2018 at 00:22
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 368
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #3890 Posted: 29-Jun-2018 at 06:26
Тревизо, инаку, е веројатно најлошата дестинација (во поглед на побарувачка) која Wizz ја опслужува од Скопје..
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Joralemon View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 02-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 3
  Quote Joralemon Quote  Post ReplyReply #3891 Posted: 29-Jun-2018 at 16:33
До Охридскиот аеродром од ниту еден град од југозападниот регион нема пристап преку автопат. До скопскиот аеродром од Скопје, Кумоаново, Велес, Тетово, Гостивар се вози преку автопат.
Back to Top
ironm View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 39
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #3892 Posted: 29-Jun-2018 at 17:24
Тоа ќе се промени со планираните автопати од Кичево до Охрид и од Струга до Требеништа. На тој начин само Дебар нема да е поврзан автопатски со Охрид од југозападниот регион.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1044
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #3893 Posted: 30-Jun-2018 at 09:42
Originally posted by Joralemon

До Охридскиот аеродром од ниту еден град од југозападниот регион нема пристап преку автопат. До скопскиот аеродром од Скопје, Кумоаново, Велес, Тетово, Гостивар се вози преку автопат.

Струга - OHD/SKP 5/200км
Ресен - OHD/SKP 50/195км
Кичево - OHD/SKP 57/140км
Македонски Брод - OHD/SKP 78/150km
Битола - OHD/SKP 85/160км
Пелистер - OHD/SKP 90/180км
Kрушево - OHD/SKP 111/155км
Прилеп - OHD/SKP 125/120км

Гостивар е точно на средина по околу 100 км, сепак до Скопскиот е по автопат.


Originally posted by ironm

Тоа ќе се промени со планираните автопати од Кичево до Охрид и од Струга до Требеништа. На тој начин само Дебар нема да е поврзан автопатски со Охрид од југозападниот регион.



И вака Дебар е поблиску и временски и километарски - 60/160км.


Edited by Тркало - 30-Jun-2018 at 10:05
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3335
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #3894 Posted: 30-Jun-2018 at 11:55
Факт е дека југозападниот дел на Македонија, заедно со источниот дел на Албанија се практично испразнети региони од луѓе што заминале да работат во странство. Работа на идната авиокомпанија би била да открие за кои дестинации низ Европа станува збор и за колкава е таа бројка на луѓе. Сепак, не мислам дека би можело да се очекуваат спектакуларни бројки на летови од потенцијалот што може да го генерира овој регион.

Јас повторно би предочил дека охридскиот аеродром го гледам повеќе како една врска за зголемување на туристичкиот потенцијал на нашата земја. Едноставно, да се види од каде доаѓа зголемениот интерес на посетители на Македонија во изминативе години, а притоа не постои толку добро организиран број на тур-оператори. Да се процени и од каде во иднина би можело да се очекува зголемување на бројката на патници.

Ако се следат ваквите бројки, тогаш без исклучок на прво место е Турција според бројот на туристи. Можеби со добра промоција на една ваква линија би можело да очекува добра пополнетост на авионите со Словенија и Полска. Во Словенија имаме и доста наши луѓе. Од Полска има значаен број на туристи што го шетаат Балканот на своја рака, а не преку тур-оператори. Сите овие фактори треба да се земат во предвид.
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #3895 Posted: 30-Jun-2018 at 15:31
Originally posted by pbanks



Originally posted by Denko

Bez subvenciite se somnevam deka Wizzair ke dojdese vo Makedonija.
Subvencii i nemanje konkurencija se odlicen recept za uspeh.
точно... веројатно немаше да дојде и веројатно ќе ја живеевме мизеријата на Сараевскиот аеродром додека во меѓувреме Приштина ќе грабеше напред. Веројатно многу од младите кои пристојно заработуваат и понатаму најголем дострел ќе им беа Закинтос и Скијатос наместо да ја прошетаат цела Европа како што тоа го прават сеа. Веројатно гастербајтерите и понатаму ќе доаѓаа дома еднаш на 1-2 години и ќе трошеа многу помалку пари дома (кои оданочени се веројатно многу повеќе од 15 милиони евра).
Зошто не би го имале тоа? За да можеме да кажеме дека аеродромот органски се развивал врз база на "by the book" фер услови? Тоа е муабетот на секој злонамерник на екс ју авиејшн кој неможе да се помири со фактот дека за релативно мали пари отворивме многу опции за самите нас и за сите оние кои евентуално би дошле тука, но и успеавме да направиме продукт кој е помалку или повеќе атрактивен за многу поголем catchment area отколку што претходно имаше Скопје.
Прашањето кое треба да си го поставиш не е дали Виз Ер би дошле пред субвенциите туку дали останале и по истекот на субвенциите, колкав период и во кој капацитет.



''Нашите'' гастербајтери се 70% Албанци,мислам дека и они како и нашите бар гледам по мои роднини кои веќе подолго живеат на Запад,веќе при новите генерации изчезнува потребата или навиката за посетување на родниот крај,пре избираат да идат на одмор во Коста Рика,Шпанија,Грција,Итлија,Пуерто Вентура...отколку да дојдат и слупаат пар недели на одмор во Зајас,Осломеј,Виница или некое село во Шар Планина.
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #3896 Posted: 01-Jul-2018 at 23:29
Adria Airways veke poveke od dva meseca leta samo 7x sedmicno Ohno (od 13x lani)

ista prikazna i so PRN (od 14x na 7x) 





Edited by gorazd - 01-Jul-2018 at 23:30
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1516
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #3897 Posted: 02-Jul-2018 at 10:34
Originally posted by gorazd


Adria Airways veke poveke od dva meseca leta samo 7x sedmicno Ohno (od 13x lani) ista prikazna i so PRN (od 14x na 7x) 


Tocno, no ne zaboravaj deka doagaat novi gastarbajteri koi sekoja sansa ja koristat da go posetat rodniot kraj.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1474
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3898 Posted: 04-Jul-2018 at 06:24
Qatar Денес со А321 за прв пат!



Edited by Obedineta Makedonija - 04-Jul-2018 at 06:25
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Марко СВ.Н. View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote Марко СВ.Н. Quote  Post ReplyReply #3899 Posted: 04-Jul-2018 at 10:58
Денес вкупно 10 полетувања со А321 од Скопје
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8869
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3900 Posted: 04-Jul-2018 at 11:02
Го знае некој тековниот LF za flyDubai од прилика?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 193194195196197>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.406 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.