build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 197198199200201 242>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #3961 Posted: 13-Aug-2018 at 08:12
https://www.exyuaviation.com/2018/08/wizz-to-end-two-routes-from-macedonia.html?m=1

Отиде и Барселона... Ова изгледа ќе има уште кратење.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #3962 Posted: 13-Aug-2018 at 08:42

Ајде Влада пуштајте нов тендер ASAP
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3963 Posted: 13-Aug-2018 at 09:33

Чекај они ќе го прават Охрид хаб Sleepy. Незнам дали е ова поврзано со пропаднатиот тендер, веројатно не е или барем не е во таа мерка за тоа да биде клучна/единствена причина за ваков потег. Но, ова е убав пример што се случува кога ќе ја спуштиш топката и ќе губиш време. Наместо да ги антиципираш работите и да реагираш „преемптиве“, сега фино лепо ќе си палиме кола и ќе летаме за Барселона од Софија.

Во меѓувреме, го чекаме мали ѓокица со новиот тендер.
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 550
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #3964 Posted: 13-Aug-2018 at 10:59
da,  no istovremeno e i reality check za nas kako rabotat lowcosterite a i koi pazari  funkcioniraat (ako stopiranjeto na rutata e od ekonomski pricini)

voznemiruva sto sega imame nekolku rupi (barem taka mi se cini) vo schedule-ot na Wizz sto znaci deka e seuste "under construction".  tuka bi dodal eden ex-yu Vaxjö-komentar ("bombata") na  Tranquilis od pred da go ponistat tenderot btw.:

"expected. they need the plane elsewhere. Let's see what else will be killed from Skp"


inaku brojkite za Ohrid-Luton i ne se taka losi: Maj LF 86% Juni LF 88% 




Edited by gorazd - 13-Aug-2018 at 11:39
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3965 Posted: 13-Aug-2018 at 13:40

Се согласувам, но ако не се лажам дел од критериумите од претходните тендери беа неможноста да се укине линија во одреден период. Иако таа обврска (претпоставувам) не се префрлаше од тендер на тендер, веројатно континуитетот на државна подршка создаваше уште една варијабла која Виз (или некој друг) треба да ја земат во предвид пред да прават вакви промени. Односно дека можеби и непрофитабилните линии се одржуваа во некоја таква констелација а ние како граѓани имавме добивка од сето тоа со уште една опција за летање (во случајот на Барца не било каква).

Кога станува очигледно дека новата влада е во најмала рака неозбилна на оваа тема (самото влечкање беше неозбилно, откажувањево е неозбилно, времето кое ќе помине до следниот тендер е неозбилно). Виз ер (ли било кој) секако ќе се ориентира на дестинации кои влегуваат во описот на Tranquilis.

Ќе дадам еден мој микро пример кој е поврзан со ова што го зборувам. Спората транзиција на власта и едно слично вакво влечкање за 2 различни проекти чинеа две работни места кај мене во фирма, бидејќи никој неможе вечно да ги чека да породат квалитетни и ефикасни одлуки. Едниот од тие два проекта (кој беше извозно ориентиран меѓу другото) беше трајно (или за во догледно време) напуштен бидејќи тајмингот и околностите тотално се променија во меѓувреме. Едноставно се однесуваат како целиот свет околу да е статичен и може до бескрај да се влечкаат некои работи.


Edited by pbanks - 13-Aug-2018 at 13:41
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #3966 Posted: 13-Aug-2018 at 14:39
Јас сум на одмор во близина на Барса и фаќам сеир

Ама гледам ич нема потреба да коментирам. Само читајте што пишува пбанкс и ставете мој потпис.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3967 Posted: 13-Aug-2018 at 16:55
трите откажани линии стануваат сезонски.

„Визер“: Летови до Барселона, Ваксјо и Лондон само во лето

Напишано од
 МИА
 -
112

Авиокомпанијата „Визер“ попладнево соопшти дека авиолиниите од Скопје до Ваксјо и Барселона и од Охрид до Лондон се оптимизирани според барањата на пазарот и ќе бидат функционални само во летната сезона.

„Наскоро, авиокомпанијата ќе го објави летниот распоред за 2019 година и патниците ќе можат веќе да ги планираат своите патувања и да ги резервираат своите карти на Wizz рутите од Македонија“, се наведува во изјавата од авиокомпанијата.

Оттаму посочуваат дека вообичаена пракса во авионската индустрија е фреквенциите на летовите да се менуваат според патните периоди и перформансите на рутите и оти „Визер“ постојано ги следи перформансите на своите рути за да овозможи најпопуларните дестинации да имаат најниски цени.

„Wizz Air ја нагласува својата посветеност на македонските корисници преку постојано проширување на својата мрежа со ниски цени и создавање на повеќе достапни туристички патувања од аеродромите во Скопје и Охрид. Wizz Air во моментов нуди 30 рути до 14 земји со капацитет од 1,6 милиони седишта, остварени во продажба во 2018 година, што претставува раст од 23 проценти во споредба со 2017 година. Оваа година, авиокомпанијата го зголеми капацитетот на своите седишта со замена на 2 Аирбус А320 авиони од локалната флота со два нови Аирбус А321 и најави една нова рута од Охрид до Виена, која започнува во ноември“, информираат од авиокомпанијата.

На официјалната веб страница на авиокомпанијата не може да се резервираат билети од Скопје до Барселона и Ваксјо и од Охрид до Лондон. Последниот лет од Скопје до Барселона за кој може да се резервира билет е 26 октомври, а од Охрид за Лондон 24 октомври. По 16 септември веќе не можат да се купат и билети за летовите од скопскиот аеродром до Ваксјо во Шведска.

„Визер“ беше единствената компанија која се пријави на тендерот за доделување на субвенции за нискобуџетски компании што беше поништен минатата недела.

Министерот за транспорт и врски Горан  Сугарески денеска најави дека деновиве ќе биде објавен нов тендер за финансиска поддршка на нискобуџетски летови.


https://plusinfo.mk/%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%B5%D1%80-%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D0%B4%D0%BE-%D0%B1%D0%B0%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D0%B0%D0%BA%D1%81%D1%98%D0%BE-%D0%B8/


Edited by pbanks - 13-Aug-2018 at 16:55
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #3968 Posted: 13-Aug-2018 at 17:08
А зошто јас помислувам дека сето ова е само една голема игра договорена од двете страни? Едноставно кажано, „Визер“ ќе укине неколку линии што досега ги опслужуваше за да ги задоволи критериумите на надлежното министерство за воведување на нови авиолетови од двата аеродрома. Едноставно, на следниот јавен повик ќе декларираат дека немаат ниту еден лет од Охрид, по што повторно ќе го впишат Лондон, или, пак, од Скопје повторно ќе ја впишат Барселона во игра. По ова, „Визер“ пак би ги добила субвенциите за наредните три години, а би оперирала на истиот број на линии како и досега.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #3969 Posted: 13-Aug-2018 at 17:16
@BOJAN имајќи во предвид каква држава сме, голема е веројатноста да си во право... Корупција и се е можно.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3970 Posted: 13-Aug-2018 at 18:20
Не оди тоа така баш, не дека не е можно ама не е реално барем во оваа ситуација
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #3971 Posted: 13-Aug-2018 at 18:36
Originally posted by BOJAN

А зошто јас помислувам дека сето ова е само една голема игра договорена од двете страни? Едноставно кажано, „Визер“ ќе укине неколку линии што досега ги опслужуваше за да ги задоволи критериумите на надлежното министерство за воведување на нови авиолетови од двата аеродрома. Едноставно, на следниот јавен повик ќе декларираат дека немаат ниту еден лет од Охрид, по што повторно ќе го впишат Лондон, или, пак, од Скопје повторно ќе ја впишат Барселона во игра. По ова, „Визер“ пак би ги добила субвенциите за наредните три години, а би оперирала на истиот број на линии како и досега.
Jasno e deka ima nekoja igra od strana na Wizzair, no da bideme realni. Koi se tie isplatlivi novi destinacii? Da imase takvi Wizzair 100 pati ke gi vovedese.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #3972 Posted: 13-Aug-2018 at 18:57
http://www.mtc.gov.mk/media/files/Javen_povik_EN.pdf

Линкот го имавте веќе неколку страници наназад, ама еве ви го пак. Точка 11.

Дај потрудете се малку ...
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3973 Posted: 13-Aug-2018 at 20:12
Originally posted by Tranquilis

http://www.mtc.gov.mk/media/files/Javen_povik_EN.pdf

Линкот го имавте веќе неколку страници наназад, ама еве ви го пак. Точка 11.

Дај потрудете се малку ...


На тоа и мислев кога им реплицирав...
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #3974 Posted: 14-Aug-2018 at 03:35
„Визер“: Летовите до Барселона, Ваксјо и Лондон се оптимизирани според барањата на пазарот

Авиокомпанијата „Визер“ попладнево соопшти дека авиолиниите од Скопје до Ваксјо и Барселона и од Охрид до Лондон се оптимизирани според барањата на пазарот и ќе бидат функционални само во летната сезона.

- Наскоро, авиокомпанијата ќе го објави летниот распоред за 2019 година и патниците ќе можат веќе да ги планираат своите патувања и да ги резервираат своите карти на Wizz рутите од Македонија, се наведува во изјавата од авиокомпанијата.

Оттаму посочуваат дека вообичаена пракса во авионската индустрија е фреквенциите на летовите да се менуваат според патните периоди и перформансите на рутите и оти „Визер“ постојано ги следи перформансите на своите рути за да овозможи најпопуларните дестинации да имаат најниски цени.

- Wizz Air ја нагласува својата посветеност на македонските корисници преку постојано проширување на својата мрежа со ниски цени и создавање на повеќе достапни туристички патувања од аеродромите во Скопје и Охрид. Wizz Air во моментов нуди 30 рути до 14 земји со капацитет од 1,6 милиони седишта, остварени во продажба во 2018 година, што претставува раст од 23 проценти во споредба со 2017 година. Оваа година, авиокомпанијата го зголеми капацитетот на своите седишта со замена на 2 Аирбус А320 авиони од локалната флота со два нови Аирбус А321 и најави една нова рута од Охрид до Виена, која започнува во ноември, информираат од авиокомпанијата.

На официјалната веб страница на авиокомпанијата не може да се резервираат билети од Скопје до Барселона и Ваксјо и од Охрид до Лондон. Последниот лет од Скопје до Барселона за кој може да се резервира билет е 26 октомври, а од Охрид за Лондон 24 октомври. По 16 септември веќе не можат да се купат и билети за летовите од скопскиот аеродром до Ваксјо во Шведска.

„Визер“ беше единствената компанија која се пријави на тендерот за доделување на субвенции за нискобуџетски компании што беше поништен минатата недела.

Министерот за транспорт и врски Горан Сугарески денеска најави дека деновиве ќе биде објавен нов тендер за финансиска поддршка на нискобуџетски летови.

Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #3975 Posted: 14-Aug-2018 at 03:42
Инаку Визер,која користи државни субвенции истовремено, компанијата ја „зајакна“ линијата Лондон-Приштина од три на пет лета неделно, почнувајќи од 29 октомври, откако претходно најави дека воведува три нови рути кон Приштина, и тоа од Мемингем, Базел и Дортмунд.

-Ова ќе преставува силен удар по Визер во Скопје
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3976 Posted: 16-Aug-2018 at 13:45
QR -1 frekvencija za zimska sezona za SKP (od 4 na 3 nedelno). Sega procitav vo nekoj od komentarite na ex-yu
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3977 Posted: 16-Aug-2018 at 14:00
Originally posted by pbanks

QR -1 frekvencija za zimska sezona za SKP (od 4 na 3 nedelno). Sega procitav vo nekoj od komentarite na ex-yu



https://www.routesonline.com/news/38/airlineroute/280094/qatar-airways-w18-skopje-aircraft-changes/
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3978 Posted: 18-Aug-2018 at 19:03
ЈА мислев соседите ни се мајтапеле, али они сериозни да ти бидат

https://www.planespotters.net/photo/863149/tc-jlr-air-albania-airbus-a319-132
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 550
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #3979 Posted: 22-Aug-2018 at 13:40
nov tender:  od dve bazi sega samo edna  Dunno.

imavme prilicno strog tender na koj se javi edna aviokompanija, go otkazavme "поради административни пречки", se raspisuva nov so poblag kriterium ... Pricaj mi pricu no mislam deka pricinata za omeknuvanje na uslovite e zelbata da se privlece nova aviokompanija (vo prilog na toa odi izjavata na Sug. "очекувањата се да се јават поголем број авиокомпании")


"Авиокомпаниите ќе имаат обврска до 10 јануари следната година да воспостават база од најмалку еден авион на скопскиот или охридскиот аеродром за периодот за кој се доделува финансиската поддршка, а на кој аеродром сам ќе одлучи."

Условите за новиот повик предвидуваат најдоцна до 10 јануари следната година авиопревозникот да започне со оперирање на најмалку две нови дестинации од аеродромот во Скопје и да ги опслужува за периодот за кој се доделува финансиската поддршка. Воедно треба авиокомпанијата што сака да добие субвенции треба да започне и со оперирање на најмалку четири нови дестинации од охридскиот аеродром, од кои првите две да ги воспостави до 10 јануари следната година, а останатите две во рок од една година по склучувањето на договорот. На секоја нова дестинација што ќе ја воведе авиопревозникот од аеродромот во Охрид претходните две години не требало да има редовна авиолинија.


http://www.novamakedonija.com.mk/makedonija/%d0%bd%d0%be%d0%b2-%d0%bf%d0%be%d0%b2%d0%b8%d0%ba-%d0%b8-%d0%bd%d0%be%d0%b2%d0%b8-%d0%ba%d1%80%d0%b8%d1%82%d0%b5%d1%80%d0%b8%d1%83%d0%bc%d0%b8-%d0%b7%d0%b0-%d1%81%d1%83%d0%b1%d0%b2%d0%b5%d0%bd%d1%86/


Edited by gorazd - 22-Aug-2018 at 13:40
Back to Top
Марко СВ.Н. View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 156
  Quote Марко СВ.Н. Quote  Post ReplyReply #3980 Posted: 22-Aug-2018 at 14:43
Се гледа дека сакаат да привлечат други компании, со првиот тендер направија голема "утка", овој е малце по реален иако мислам дека пак Wizz ќе биде единствена компанија.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 197198199200201 242>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.547 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.