build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Авиокомпании и линии
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 198199200201202 204>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1517
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3981 Posted: 22-Aug-2018 at 16:23
Најголема утка во моментот се Владата и неспособноста на Сугаре а најголеми губитници на веќе прифатени услови од 2 на 1 авиони(вклучително и намален број на линии, вработувања, зголемен број на патници, предност пре конкурентските аеродроми во регионот) - се граѓаните на Македонија.

*Толку неспособни и некадарни фолиранти немам видено досега.

Edited by Obedineta Makedonija - 22-Aug-2018 at 16:58
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1659
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #3982 Posted: 22-Aug-2018 at 16:46
Тие не се дојдени на власт за да подобрат било што туку за да помине договорот со грција и референдумот. После септември кога ќе се заврши работата може слободно да си одат и да дојдат поквалитетни особи.


Вака е тендерот по реален. А што пак ако е во договор со Виз... Можеби ќе се јави и Рајан или Изи Некој месец плуст може ќе биде покорисен.

Edited by alexsend - 22-Aug-2018 at 16:56
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3403
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #3983 Posted: 22-Aug-2018 at 18:51
Originally posted by Obedineta Makedonija

Најголема утка во моментот се Владата и неспособноста на Сугаре а најголеми губитници на веќе прифатени услови од 2 на 1 авиони(вклучително и намален број на линии, вработувања, зголемен број на патници, предност пре конкурентските аеродроми во регионот) - се граѓаните на Македонија.

*Толку неспособни и некадарни фолиранти немам видено досега.


Ја утепа од фалење Визер и се отепа од критикување на владата. А не ти пречи фактот што Визер во моментов се МОНОПОЛ од скопскиот аеродром според уделот на превезени патници. И да, нормално е тие да вршат притисок токму во оние моменти кога ќе треба да им се делат новите субвенции. Сто пати сум кажал и повторно ќе се повторам, зошто Косово и Црна Гора да имаат барем две нискобуџетни авиокомпании од нивните аеродроми (да не говорам за Бугарија, Грција или подалеку), а на македонските аеродроми да лета само „Визер“. Не гледам причина да создадеме приватен монопол, кој и при првото несложување со владата се одлучува да крати линии и да се заканува дека ќе врши негативно влијание врз авиосообраќајот во земјава. А за врските со поранешната владејачка партија и со Орбан и да не правиме муабет.

Edited by BOJAN - 22-Aug-2018 at 18:52
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1517
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3984 Posted: 22-Aug-2018 at 21:51
Originally posted by BOJAN

Originally posted by Obedineta Makedonija

Најголема утка во моментот се Владата и неспособноста на Сугаре а најголеми губитници на веќе прифатени услови од 2 на 1 авиони(вклучително и намален број на линии, вработувања, зголемен број на патници, предност пре конкурентските аеродроми во регионот) - се граѓаните на Македонија.

*Толку неспособни и некадарни фолиранти немам видено досега.


Ја утепа од фалење Визер и се отепа од критикување на владата. А не ти пречи фактот што Визер во моментов се МОНОПОЛ од скопскиот аеродром според уделот на превезени патници. И да, нормално е тие да вршат притисок токму во оние моменти кога ќе треба да им се делат новите субвенции. Сто пати сум кажал и повторно ќе се повторам, зошто Косово и Црна Гора да имаат барем две нискобуџетни авиокомпании од нивните аеродроми (да не говорам за Бугарија, Грција или подалеку), а на македонските аеродроми да лета само „Визер“. Не гледам причина да создадеме приватен монопол, кој и при првото несложување со владата се одлучува да крати линии и да се заканува дека ќе врши негативно влијание врз авиосообраќајот во земјава. А за врските со поранешната владејачка партија и со Орбан и да не правиме муабет.


Многу лошо ме перцепираш, само поради еден факт Wizz ја имаат мојата благонаклонетост а тоа е: најголемата заслуга за овој бум во авиосообраќајот и авијацијата во Македонија како и лесната достапност за релативно ниски цени за цела Европа, само тоа.
А за „владиците“ - што и да речам е малку, едноставно - се крајно неспособни, впрочем со секој нивен чекор тоа го потврдуваат сами.
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #3985 Posted: 26-Aug-2018 at 23:00
Од 4 авиони на Виз Ер во Скопје и еден во Охрид, новиот минимален услов кој го воведуваат плавите жолтици за субвенции за евтини летови е цел 1 (ЕДЕН) авион на било кој од двата македонски аеродрома.
 
Како само ова потсетува на уништувањето на Пролетер со отворањето на скопската автобуска станица во 2005 година, што не беше толку одамна.
 
Разликата е во тоа што Виз Ер не е македонска компанија, па здравје Боже, можеби ќе дочекаме да се вратат пред воопшто да го напуштат македонскиот воздушен простор.
 
Но во меѓувреме, обичниот македонски смртник ќе си го крка стапот, ајмо за Приштина или за Белград по евтин авионски лет. Bash
 
 

Субвенциите за евтини летови со пониски критериуми од претходно

 
23.08.18   20:18
 

 
Според новата уредба на владата за доделување субвенции за евтини летови, авиокомпаниите сега треба да исполнат помалку критериуми за да добијат финансиска поддршка.
 
Авиокомпанијата ќе треба до 10 јануари 2019 да обезбеди најмалку еден авион на еден од двата аеродроми и да ја одржи во период од три години, но отсега ќе може да избере сама дали на скопскиот или на охридскиот и не мора на двата.
 
Друг услов е да почне да лета до најмалку две нови дестинации од скопскиот аеродром и до најмалку 4 нови дестинации од охридскиот аеродром. Сега дестинациите може да се поклопуваат, иако претходно од Св. Апостол Павле требаше да се лета локации до кои не се летало последните две сезони од двата аеродроми.
 
Нискобуџетната „Визер“ во два циклуса од по три години доби финансиска помош од 9,5 милиони евра, а воспостави 30 линии до 14 земји.

Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 346
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #3986 Posted: 26-Aug-2018 at 23:26
Originally posted by Dexter26

Од 4 авиони на Виз Ер во Скопје и еден во Охрид, новиот минимален услов кој го воведуваат плавите жолтици за субвенции за евтини летови е цел 1 (ЕДЕН) авион на било кој од двата македонски аеродрома.
 


OhnoLOL  ne si razbral ama bas nisto

a za noviot tender ke se diskutira koga ke bide objaven na sajtot na ministerstvoto








Edited by gorazd - 26-Aug-2018 at 23:27
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #3987 Posted: 27-Aug-2018 at 04:40
Previous
 
Ако мислиш на тоа дека 4 авиони во Скопје и еден во Охрид сепак не беше услов за субвенциите кои ги примаше Виз Ер, тоа одлично го разбирам.
 
Истовремено одлично ги разбирам чаршиските муабети кои велат дека наводно се подготвува теренот за новоформираната Ер Албанија - во мнозинска сопственост на Туркиш Ерлајнс - да ги собере субвенциите од овој тендер со ниски критериуми.
 
Судејќи според фактот дека од 1 јуни 2017 па наваму чаршиските муабети за плавите жолтици вообичаено испаднале вистина, мислам дека добро разбирам што зборувам.


Edited by Dexter26 - 27-Aug-2018 at 04:40
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1659
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #3988 Posted: 27-Aug-2018 at 08:16
Тоа не ја спречива ВизЕр повторно да конкурира и да добие! Доколку навистина сакаат да го добијат тендерот нема да имаат никаков проблем да победат во такмичење со кој било.

Иначе: Дури и да е точно дека услов е да имаат ВКУПНО само 1 авион зарем мислиш дека на толку дестинации, публицитет и превезени патници ќе ги повлечат другите авиони На многу линии имаат силна економска оправданост и не им треба никаков тендер за да опслужуваат.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1517
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3989 Posted: 27-Aug-2018 at 08:53
Мислам дека тоа со Албанскиот национален авиопревезувач не држи вода(ефтин муабет) - еден од критериумите е да во изминатата година тој што конкурира да има превезено мин. 10 милиони патници!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 346
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #3990 Posted: 27-Aug-2018 at 10:38
eve koj gi lansira tie "carsiski muabeti" vecer.mk (i ne e nekakvo iznenaduvanje) :

Seir.MK prestavuva:

Ako se znae, kako sto se znae LOL .... ne se ni "do pola" od rejtingot Ohno  .... "vtora klasa" Big%20smile


Back to Top
laziale View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 06-Feb-2018
Online Status: Offline
Posts: 20
  Quote laziale Quote  Post ReplyReply #3991 Posted: 27-Aug-2018 at 13:59
Shto mislite za linijata SKP-DOH, namalena e vo zimskiot red na letanje na 3 letovi nedelno. Sporedbeno so drugite nivni operacii na Balkanot, SKP nekako kotira najslabo spored brojot na letovi
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8968
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3992 Posted: 27-Aug-2018 at 14:05

Опседнат си со Доха

Потенцијалот е тој и е поделен и со flyDubai како и Turkish.

Јас скоро летав кон азија и иако, откако Туркиш го елиминирав врз база на цена бев убеден дека ќе летам преку Катар, на крајот и економски  и практично flyDubai/Emirates беше пикот.

Јас неможам да ја разберам популарноста на Туркиш. Секогаш кога барам летови преку нив, цените се ужасни споредено со конкурентит, а времињата за чекање се одвратни за 90% дестинации (европски и подалечни).




Edited by pbanks - 27-Aug-2018 at 14:07
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1659
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #3993 Posted: 27-Aug-2018 at 16:42
Туркиш е стално поскап во однос на Qatar и FlyDubai/Emirates, барем кога се дестинации од Југоисточна Азија во прашање. Често летам во тој правец и стално имаат подобри понуди. Следен месец правам сефте со Катар.
Мислам дека Туркиш најмногу добива од нашите кои се упатуваат кон Северна Америка.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8968
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3994 Posted: 27-Aug-2018 at 16:52

Во ред, но се спремаме за скоро х3 дневно до Истанбул од Туркиш. Солиден дел од трансферите веројатно одат за Европа. ЈАс еднаш не сум нашол асална врска преку нив за разумна цена и/или со разумно преседување во Истанбул. Аустриан се секогаш поконкурентни, а аустриан не се некоја конкурентна компанија.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1517
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3995 Posted: 27-Aug-2018 at 17:11
Originally posted by pbanks

Во ред, но се спремаме за скоро х3 дневно до Истанбул од Туркиш. Солиден дел од трансферите веројатно одат за Европа. ЈАс еднаш не сум нашол асална врска преку нив за разумна цена и/или со разумно преседување во Истанбул. Аустриан се секогаш поконкурентни, а аустриан не се некоја конкурентна компанија.



Рака на срце - јас изминатите години имав одлични конекции со екстра цени преку Туркиш(пр: Рига околу 280€, Тел - Авив околу 250€, Брисел околу 300€ и останати...)
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1659
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #3996 Posted: 31-Aug-2018 at 17:55
И ете, Барселона од завчера е вратена во летна сезона. Знам дека на многу нема да им се свиѓа, баш убаво се изнајадоа бурек. Сега може да си купите по една карта. Ако воопшто патувате
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1517
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3997 Posted: 10-Sep-2018 at 19:30
Некоја информација поврзана околу тендерот за авио-субвенциите, до каде се стасани овие некадарните, бидејќи сами се исфалија пред 3 недели дека „деновиве“ ќе биде новиот тендер...... МИзерии!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 346
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #3998 Posted: 13-Sep-2018 at 11:55
noviot tender e na stranicata na ministerstvoto...

first thoughts: neznam kolku se seriozni tie glasini deka ryan i easy se "zainteresirani" za vlez vo MK no Wizz so veke ponudenite dva avioni lesno bi go dobile i ovoj tender (ne mozam da zamislam ryanair da ponudi dva avioni od start), plus ke moze da si lapnat  subvencii za OHD- Malmö, Memmingen i Bergamo tri provereni gastarbajterski ruti.

ponistuvanjeto bi mozelo da ispadne mnogu povolno za niv
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1517
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #3999 Posted: 13-Sep-2018 at 14:31
Originally posted by gorazd

noviot tender e na stranicata na ministerstvoto...first thoughts: neznam kolku se seriozni tie glasini deka ryan i easy se "zainteresirani" za vlez vo MK no Wizz so veke ponudenite dva avioni lesno bi go dobile i ovoj tender (ne mozam da zamislam ryanair da ponudi dva avioni od start), plus ke moze da si lapnat  subvencii za OHD- Malmö, Memmingen i Bergamo tri provereni gastarbajterski ruti. ponistuvanjeto bi mozelo da ispadne mnogu povolno za niv


И сега и претходно реков, единствени губитници се граѓаните(патниците) од Македонија - од овој аматерски потег на Сугаревци...

Имајќи во рака 2 авиони, ти велиш неважи и после за истите пари бараш 1... тоа е тоа!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 346
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #4000 Posted: 13-Sep-2018 at 19:06
koj cita e vo prednost: tenderot veli najmalku eden (Wizz moze da odigra na sigurno i da predlozi povtorno dva). nikoj ne znae kolku se ozbilni "ambiciite" na Ryan& Easy (od ExYu-clanakot) , ako uopste postojat.

Vo slucaj  Wizz  da go dobijat tenderot so (samo) 1 avion plus cash za Malmö & Co. e togas e 1:0 za Wizz


Edited by gorazd - 13-Sep-2018 at 19:09
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 198199200201202 204>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.484 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.