Авиокомпании и линии |
Post Reply | Page <1 227228229230231 242> |
Author | ||
Viktor A
Newbiе Joined: 19-Nov-2021 Location: Kocani Online Status: Offline Posts: 15 |
Quote Reply #4561 Posted: 09-Feb-2022 at 16:02 | |
Нема споредба со линијата Скопје-Белград. Од искуство зборувам оваа линија е доста рентабилна (како за директна, така и зе индиректна/трансфер зона).
Скопј-Белград 450km, Скопје-Софија 230km. Плус големата поврзаност и застапеност на македонскиот и српскиот народ. |
||
vik.a
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #4562 Posted: 09-Feb-2022 at 18:02 | |
|
||
Galileo
Senior Member Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Online Posts: 1349 |
Quote Reply #4563 Posted: 09-Feb-2022 at 19:53 | |
Не вервам да го е казал това ,според мен е некаква журналистическа интерпретация. GullivAir е приватна компания и К.П много добре знае че не може да бъде субсидирана директно и открито (както вие субсидирате WizzAir) ,щото е против правилата и регулациите на ЕУ.Всяко едно нарушение води до глоби и наказания.Наверно ще се търси некава еднократна помощ . AirSerbia през целото време е директно субсидирана от сръбското правителство ,така че и Скопие-Белград не функционира на търговски принцип и надали е на печалба. |
||
Viktor A
Newbiе Joined: 19-Nov-2021 Location: Kocani Online Status: Offline Posts: 15 |
Quote Reply #4564 Posted: 09-Feb-2022 at 20:23 | |
Навистина неможам да поверувам дека до толку сте имале лошо искуство. Ние често патуваме поради вклученост во интeрнационални проекти, никогаш не сме имале проблеми (можеби сме затекле „погодно време“ ) И речиси во најголем дел од патувањата авионите били полни.
Да дополнам, не само Ерсрбија, и други посериозни авиокомпании откажуваат летови доколку има некои „природни катастрофи“ (невереме, силен ветар...) Edited by Viktor A - 09-Feb-2022 at 20:24 |
||
vik.a
|
||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1112 |
Quote Reply #4565 Posted: 09-Feb-2022 at 21:16 | |
Посмешно ми падна дека е некаква бугарска отстапка тоа, фала не требало. Ај може е некое новинарско филување. Инаку помал град како Скопје само губи од овие врски со Белград и Софија. Зошто за некои посериозни дестинации компанија би пуштала линии до Скопје, кога може да го покрие преку Белград или Софија. Никаков бенефит нема SKP освен по една линија плус, а македонските патници треба да се зафркаваат со конекции. |
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #4566 Posted: 09-Feb-2022 at 23:19 | |
Edited by Denko - 09-Feb-2022 at 23:20 |
||
carver91
Senior Member Joined: 09-Mar-2015 Online Status: Offline Posts: 159 |
Quote Reply #4567 Posted: 10-Feb-2022 at 14:48 | |
Би било добра идеја да ја искористиме Софија како трансфер за да одиме до Бургас со авион и да го скратиме возењето со автобус до ривиерата..
|
||
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #4568 Posted: 13-Feb-2022 at 18:25 | |
Air Serbia имаат долга историја на потценувачки однос кон македонските патници кои се поврзуваат кон Скопје преку Белград.. сосем слично на нивниот генерален однос. Со нив не летам па 50 евра да е повратна. А авионска линија Мк-Бугарија, помеѓу кои било две точки, освен ако нешто драстично не се смени, нема да е исплатлива во следниве 20 години. Едноставно не постои соодветна куповна моќ за да се исплати. Edited by Tranquilis - 13-Feb-2022 at 18:27 |
||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #4569 Posted: 13-Feb-2022 at 19:02 | |
Подобро со АирСрбија и потценувачки однос, отколку со Турски компании. А нјадобро и најелегантно има Австриан, Кроација, Луфтханса.
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #4570 Posted: 13-Feb-2022 at 19:20 | |
|
||
Viktor A
Newbiе Joined: 19-Nov-2021 Location: Kocani Online Status: Offline Posts: 15 |
Quote Reply #4571 Posted: 14-Feb-2022 at 02:02 | |
Од авиокомпаниите кои се присутни на македонскиот пазар (освен нискобуџетните) Туркиш е број еден (по цена, по квалитет- комфорт). Исто така и до претходната година додека Swiss airlines опстојуваше на македонскиот пазар, македонците имаа авиокомпанија со сосема коректни услови (за континентални и прекуокеански летови).
Во никој случај нема да ја вметнам Австрија ерлајнс како добра авиокомапнија. Особено на македонскиот пазар се однесуваат како монополи. За нив беше „добиено лото“ кога Адрија ерлајнс банкротираше и ги откажа услугите од македонскиот пазар и од секаде низ Европа. Но исто така и беше погодно кога и Swiss, Czech и Alitalia се повлекоа од македонскиот пазар. Сега тие ја имаат водечката улога на македонскиот пазар. Последен пат со Австија ерлајнс летав во Октомври и се надевам дека нема да имам потреба повторно да летам со нив. Услугата катастрофа, нема ни некој симболичен оброк, ни вода. Плус мојата голгота што ми го изгубија куферот во Виена кога се префрлав за друг лет за Ларнака. Ме оставија на цедило. Кога слетав во Ларнака ми кажаа дека куферот е заборавен во Виена и ќе ми го пратат следниот ден во хотелот. Од тогаш ни трага ни глас. Помина и тој ден и уште 4 месеци, ни куфер, ни обештетување. Во моменот е процес на приватна судска тужба против нив, се надевам дека ќе биде во моја полза. Edited by Viktor A - 14-Feb-2022 at 02:08 |
||
vik.a
|
||
Viktor A
Newbiе Joined: 19-Nov-2021 Location: Kocani Online Status: Offline Posts: 15 |
Quote Reply #4572 Posted: 17-Feb-2022 at 20:06 | |
Најава за воведување на авиолинија Скопје-Сараево
Цит.ex yu aviation Министерот за комуникации и сообраќај на Босна и Херцеговина, Војин Митровиќ, се сретна со македонскиот амбасадор во земјава, Екрем Ебиби, на разговори за воведување летови меѓу Сараево и Скопје. Двете страни рекоа дека нивните земји се подготвени да ги субвенционираат летовите за да ја направат рутата одржлива. Г-дин Митровиќ рече дека сега ќе има разговори со заинтересираните превозници. Wizz Air има бази и во Сараево и во Скопје. Врз основа на податоците на ОАГ, за време на предпандемијата 2019 година, нешто повеќе од 4.000 патници индиректно летале меѓу Сараево и Скопје. |
||
vik.a
|
||
deni86
Groupie Joined: 07-Apr-2020 Online Status: Offline Posts: 51 |
Quote Reply #4573 Posted: 17-Feb-2022 at 20:44 | |
Има ли шанса да се вратаѕ суспендираните линии на Визер за Барселона, Ларнака, Хановер? Или можеби најава за некои нови ллинии?
|
||
Viktor A
Newbiе Joined: 19-Nov-2021 Location: Kocani Online Status: Offline Posts: 15 |
Quote Reply #4574 Posted: 17-Feb-2022 at 22:29 | |
Од блиски извори од македонски претставници дознав дека WizzAir игра доста „мудро“.
Намерно ги имаат суспендирано летовите за Ларнака и Барселона, од аспект што дознале дека се спрема субвенционирачки повик од македонското министерство за транспорт и врски до крајот на месец мај. Тие повторно ќе конкурираат со овие дестинации и со некои друи се спомнуваат и Прага, Љубљана и Сплит. Додека од Охрид се помнува поврзување со Трст. Додека Хановер е трајно отстранет Wizzair ги има прекинато сите дестинации кон Хановер, повеќе немаат свој оперативна база. |
||
vik.a
|
||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #4575 Posted: 18-Feb-2022 at 14:23 | |
Зошто не ја воведат Дубаи или Абу Даби кога и така најголем број од оние кои сакаат да патуваат се оневозможени да летаат туристички во ЕУ.
+Моментално немаат конкуренција со Катар и ФлајДубаи... |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #4576 Posted: 18-Feb-2022 at 18:01 | |
Оти тие летови ниту од Солун ниту од Софија беа полни, а ним не им треба ни виза. Од Скопје нема исплатливост, единствено трансферите за Австралија правеа пари за QR, но ОАЕ и Катар се различни приказни. Edited by гитардемон - 18-Feb-2022 at 18:21 |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19695 |
Quote Reply #4577 Posted: 28-Feb-2022 at 17:53 | |
МАКЕДОНИЈА НЕМА ДА ИМА ГОЛЕМИ ШТЕТИ ОД ЗАБРАНАТА ЗА ПРЕЛЕТ НА РУСКИ АВИОНИ, ПРИЛИВОТ ОД „АЕРОФЛОТ“ НЕ Е НИ МЕЃУ ПРВИТЕ 15
Откако македонската влада се приклучи кон забраната за прелет на руски авиони поради руската инвазија на Украина, вчеравечер беа последните два прелета на руски авиони на македонското небо. Првин прелета авион на „Росија“ од Загреб за Санкт Петербург, принуден да кружи низ Србија, Македонија, Грција и Турција, и слета во Сочи, пред да продолжи до крајната дестинација, бидејќи станува збор за регионалниот авион Сухој Суперџет-10 со помал досег. Потоа по истата рута прелета и авионот на „Аерофлот“ од Белград за Москва, кој во рускиот воздушен простор влезе преку Казахстав и од исток слета на „Шереметјево“, бидејќи беше прекуокеанскиот Ербас А330. Сепак, место 2,5 часа, колку што редовно трае летот, овојпат траеше речиси шест часа. Македонија нема да има големи штети од забраната за прелет на руски авиони бидејќи според податоците на „Евроконтрол“ со седиште во Брисел, приливот од прелети на руските авиокомпании не е ни меѓу првите 15. Според податоците на „Евроконтрол“ за 2021 (која не е типична година поради намалениот сообраќај предизвикан од пандемијата), најголеми приходи од прелет на македонското небо државата има од исрскиот нискобуџетен превозник „Рајан Ер“, па следуваат германската „Луфтханза“, авионите на туроператорот „ТУИ“, „Туркиш Ерлајнс“ и грчката „Ејџиан“. Дополнителен проблем за руските авиокомпании е што како последица на санкциите од Западот поради руската инвазија на Украина, западните компании за лизинг ќе повлечат стотици авиони од Русија. Вкупно, сите руски авиокомпании имаат 980 авиони од кои 777 се на лизинг, а од нив 515 се од западни компании. Руските авиокомпании ги откажаа летовите до сите земји во Европа поради забраната за прелетување на руски авиони во поголемиот дел од Европа. Поради овие забрани компанијата „Нордвинд“ повеќе нема да лета од Москва и Санкт Петербург за Скопје. https://sdk.mk/index.php/makedonija/makedonija-nema-da-ima-golemi-shteti-od-zabranata-za-prelet-na-ruski-avioni-prilivot-od-aeroflot-ne-e-ni-megu-prvite-15/ |
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15040 |
Quote Reply #4578 Posted: 28-Feb-2022 at 18:19 | |
Јбг, нема да има руски туристи во Охрид годинава.
|
||
За сè има вторпат
|
||
hcitrS
Senior Member Joined: 27-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 874 |
Quote Reply #4579 Posted: 28-Feb-2022 at 23:00 | |
Море вистина, лани баш се зачудив колку често слушав руски и украински по улица во Охрид. Јбг, само што почна да се активира тој пазар - отиде јабана.
|
||
gorazd
Senior Member Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
Quote Reply #4580 Posted: 01-Mar-2022 at 10:14 | |
totalno nebitno...no da ne ostane nezabelezano: ovie pustile bileti vo prodazba za letovite Skopje-Sofia, dva pati sedmicno
|
||
Post Reply | Page <1 227228229230231 242> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |