build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 227228229230231 242>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Viktor A View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 19-Nov-2021
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 15
  Quote Viktor A Quote  Post ReplyReply #4561 Posted: 09-Feb-2022 at 16:02
Нема споредба со линијата Скопје-Белград. Од искуство зборувам оваа линија е доста рентабилна (како за директна, така и зе индиректна/трансфер зона).
Скопј-Белград 450km, Скопје-Софија 230km.
Плус големата поврзаност и застапеност на македонскиот и српскиот народ.
vik.a
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #4562 Posted: 09-Feb-2022 at 18:02
Originally posted by Viktor A

Нема споредба со линијата Скопје-Белград. Од искуство зборувам оваа линија е доста рентабилна (како за директна, така и зе индиректна/трансфер зона).
Скопј-Белград 450km, Скопје-Софија 230km.
Плус големата поврзаност и застапеност на македонскиот и српскиот народ.
Aj te molam spodeli go tvoeto iskustvo, oti moeto e katastrofalno. Od cetiri obidi samo ednas letav. Dvapati ne ni poleta avionot, pa duri i ne izlazaa deka nevreme imalo nad Skopje, demek glupi sme nie patnicite i ne znaeme deka ne pustaat avion ako nema patnici. Vtoriot pat ne odnesoa vo eden belgradski hotel, docna vecerta, gladni i zedni. Celi 6 dusi! Edinstveniot pat koga letav regularno bevme 19 patnici. Nemoj da mi kazes deka seto toa ovaa linija ja pravi rentabilna!
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Online
Posts: 1349
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #4563 Posted: 09-Feb-2022 at 19:53
Originally posted by <Fresno>

а доаѓа по ветувањето на бугарскиот премиер Кирил Петков, кој кажа дека тоа е компромис од бугарската страна во преговорите со Македонија, бидејќи тие ќе ја финансираат линијата.


Не вервам да го е казал това ,според мен е некаква журналистическа интерпретация.
GullivAir е приватна компания и К.П много добре знае че не може да бъде субсидирана директно и открито (както вие субсидирате WizzAir) ,щото е против правилата и регулациите на ЕУ.Всяко едно нарушение води до глоби и наказания.Наверно ще се търси некава еднократна помощ .
AirSerbia през целото време е директно субсидирана от сръбското правителство ,така че и Скопие-Белград не функционира на търговски принцип и надали е на печалба.
Back to Top
Viktor A View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 19-Nov-2021
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 15
  Quote Viktor A Quote  Post ReplyReply #4564 Posted: 09-Feb-2022 at 20:23
Навистина неможам да поверувам дека до толку сте имале лошо искуство. Ние често патуваме поради вклученост во интeрнационални проекти, никогаш не сме имале проблеми (можеби сме затекле „погодно време“ ) И речиси во најголем дел од патувањата авионите били полни.

Да дополнам, не само Ерсрбија, и други посериозни авиокомпании откажуваат летови доколку има некои „природни катастрофи“ (невереме, силен ветар...)

Edited by Viktor A - 09-Feb-2022 at 20:24
vik.a
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #4565 Posted: 09-Feb-2022 at 21:16
Originally posted by Galileo


Не вервам да го е казал това ,според мен е некаква журналистическа интерпретация.
GullivAir е приватна компания и К.П много добре знае че не може да бъде субсидирана директно и открито (както вие субсидирате WizzAir) ,щото е против правилата и регулациите на ЕУ.Всяко едно нарушение води до глоби и наказания.Наверно ще се търси некава еднократна помощ .
AirSerbia през целото време е директно субсидирана от сръбското правителство ,така че и Скопие-Белград не функционира на търговски принцип и надали е на печалба.

Посмешно ми падна дека е некаква бугарска отстапка тоа, фала не требало. Ај може е некое новинарско филување.

Инаку помал град како Скопје само губи од овие врски со Белград и Софија. Зошто за некои посериозни дестинации компанија би пуштала линии до Скопје, кога може да го покрие преку Белград или Софија. Никаков бенефит нема SKP освен по една линија плус, а македонските патници треба да се зафркаваат со конекции.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #4566 Posted: 09-Feb-2022 at 23:19
Originally posted by Viktor A

Навистина неможам да поверувам дека до толку сте имале лошо искуство. Ние често патуваме поради вклученост во интeрнационални проекти, никогаш не сме имале проблеми (можеби сме затекле „погодно време“ ) И речиси во најголем дел од патувањата авионите били полни.

Да дополнам, не само Ерсрбија, и други посериозни авиокомпании откажуваат летови доколку има некои „природни катастрофи“ (невереме, силен ветар...)
Toa bese izgovor, laga, deka imalo nevreme kaj Skopje. Ako nema dovolno patnici avionot ne poletuva. Ti rekov, letav za Skopje preku Belgrad. Vo Belgrad letot za Skopje voopto go nema kako takov, za na kraj da ni kazat deka avionot imal nekoj tehnicki problem i nema da poleta. Ne odnesoa vo hotel i po pat sfativme deka sme samo 6 patnici.

Edited by Denko - 09-Feb-2022 at 23:20
Back to Top
carver91 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Mar-2015
Online Status: Offline
Posts: 159
  Quote carver91 Quote  Post ReplyReply #4567 Posted: 10-Feb-2022 at 14:48
Би било добра идеја да ја искористиме Софија како трансфер за да одиме до Бургас со авион и да го скратиме возењето со автобус до ривиерата..
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #4568 Posted: 13-Feb-2022 at 18:25
Originally posted by Denko

Originally posted by Viktor A

Навистина неможам да поверувам дека до толку сте имале лошо искуство. Ние често патуваме поради вклученост во интeрнационални проекти, никогаш не сме имале проблеми (можеби сме затекле „погодно време“ ) И речиси во најголем дел од патувањата авионите били полни.

Да дополнам, не само Ерсрбија, и други посериозни авиокомпании откажуваат летови доколку има некои „природни катастрофи“ (невереме, силен ветар...)
Toa bese izgovor, laga, deka imalo nevreme kaj Skopje. Ako nema dovolno patnici avionot ne poletuva. Ti rekov, letav za Skopje preku Belgrad. Vo Belgrad letot za Skopje voopto go nema kako takov, za na kraj da ni kazat deka avionot imal nekoj tehnicki problem i nema da poleta. Ne odnesoa vo hotel i po pat sfativme deka sme samo 6 patnici.


Air Serbia имаат долга историја на потценувачки однос кон македонските патници кои се поврзуваат кон Скопје преку Белград.. сосем слично на нивниот генерален однос. Со нив не летам па 50 евра да е повратна.

А авионска линија Мк-Бугарија, помеѓу кои било две точки, освен ако нешто драстично не се смени, нема да е исплатлива во следниве 20 години. Едноставно не постои соодветна куповна моќ за да се исплати.

Edited by Tranquilis - 13-Feb-2022 at 18:27
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #4569 Posted: 13-Feb-2022 at 19:02
Подобро со АирСрбија и потценувачки однос, отколку со Турски компании. А нјадобро и најелегантно има Австриан, Кроација, Луфтханса.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #4570 Posted: 13-Feb-2022 at 19:20
Originally posted by user8642

Подобро со АирСрбија и потценувачки однос, отколку со Турски компании. А нјадобро и најелегантно има Австриан, Кроација, Луфтханса.
"Turkish Airlines" vazi za edna od najdobrite aviokompanii na svetsko nivo.
Back to Top
Viktor A View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 19-Nov-2021
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 15
  Quote Viktor A Quote  Post ReplyReply #4571 Posted: 14-Feb-2022 at 02:02
Од авиокомпаниите кои се присутни на македонскиот пазар (освен нискобуџетните) Туркиш е број еден (по цена, по квалитет- комфорт). Исто така и до претходната година додека Swiss airlines опстојуваше на македонскиот пазар, македонците имаа авиокомпанија со сосема коректни услови (за континентални и прекуокеански летови).
Во никој случај нема да ја вметнам Австрија ерлајнс како добра авиокомапнија. Особено на македонскиот пазар се однесуваат како монополи. За нив беше „добиено лото“ кога Адрија ерлајнс банкротираше и ги откажа услугите од македонскиот пазар и од секаде низ Европа. Но исто така и беше погодно кога и Swiss, Czech и Alitalia се повлекоа од македонскиот пазар. Сега тие ја имаат водечката улога на македонскиот пазар.
Последен пат со Австија ерлајнс летав во Октомври и се надевам дека нема да имам потреба повторно да летам со нив. Услугата катастрофа, нема ни некој симболичен оброк, ни вода. Плус мојата голгота што ми го изгубија куферот во Виена кога се префрлав за друг лет за Ларнака. Ме оставија на цедило. Кога слетав во Ларнака ми кажаа дека куферот е заборавен во Виена и ќе ми го пратат следниот ден во хотелот. Од тогаш ни трага ни глас. Помина и тој ден и уште 4 месеци, ни куфер, ни обештетување. Во моменот е процес на приватна судска тужба против нив, се надевам дека ќе биде во моја полза.

Edited by Viktor A - 14-Feb-2022 at 02:08
vik.a
Back to Top
Viktor A View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 19-Nov-2021
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 15
  Quote Viktor A Quote  Post ReplyReply #4572 Posted: 17-Feb-2022 at 20:06
Најава за воведување на авиолинија Скопје-Сараево

Цит.ex yu aviation

Министерот за комуникации и сообраќај на Босна и Херцеговина, Војин Митровиќ, се сретна со македонскиот амбасадор во земјава, Екрем Ебиби, на разговори за воведување летови меѓу Сараево и Скопје. Двете страни рекоа дека нивните земји се подготвени да ги субвенционираат летовите за да ја направат рутата одржлива. Г-дин Митровиќ рече дека сега ќе има разговори со заинтересираните превозници. Wizz Air има бази и во Сараево и во Скопје. Врз основа на податоците на ОАГ, за време на предпандемијата 2019 година, нешто повеќе од 4.000 патници индиректно летале меѓу Сараево и Скопје.
vik.a
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 51
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #4573 Posted: 17-Feb-2022 at 20:44
Има ли шанса да се вратаѕ суспендираните линии на Визер за Барселона, Ларнака, Хановер? Или можеби најава за некои нови ллинии?
Back to Top
Viktor A View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 19-Nov-2021
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 15
  Quote Viktor A Quote  Post ReplyReply #4574 Posted: 17-Feb-2022 at 22:29
Од блиски извори од македонски претставници дознав дека WizzAir игра доста „мудро“.
Намерно ги имаат суспендирано летовите за Ларнака и Барселона, од аспект што дознале дека се спрема субвенционирачки повик од македонското министерство за транспорт и врски до крајот на месец мај. Тие повторно ќе конкурираат со овие дестинации и со некои друи се спомнуваат и Прага, Љубљана и Сплит.
Додека од Охрид се помнува поврзување со Трст.
Додека Хановер е трајно отстранет Wizzair ги има прекинато сите дестинации кон Хановер, повеќе немаат свој оперативна база.
vik.a
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #4575 Posted: 18-Feb-2022 at 14:23
Зошто не ја воведат Дубаи или Абу Даби кога и така најголем број од оние кои сакаат да патуваат се оневозможени да летаат туристички во ЕУ.
+Моментално немаат конкуренција со Катар и ФлајДубаи...
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #4576 Posted: 18-Feb-2022 at 18:01

Оти тие летови ниту од Солун ниту од Софија беа полни, а ним не им треба ни виза. Од Скопје нема исплатливост, единствено трансферите за Австралија правеа пари за QR, но ОАЕ и Катар се различни приказни.

Edited by гитардемон - 18-Feb-2022 at 18:21
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19695
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #4577 Posted: 28-Feb-2022 at 17:53
МАКЕДОНИЈА НЕМА ДА ИМА ГОЛЕМИ ШТЕТИ ОД ЗАБРАНАТА ЗА ПРЕЛЕТ НА РУСКИ АВИОНИ, ПРИЛИВОТ ОД „АЕРОФЛОТ“ НЕ Е НИ МЕЃУ ПРВИТЕ 15

Откако македонската влада се приклучи кон забраната за прелет на руски авиони поради руската инвазија на Украина, вчеравечер беа последните два прелета на руски авиони на македонското небо.

Првин прелета авион на „Росија“ од Загреб за Санкт Петербург, принуден да кружи низ Србија, Македонија, Грција и Турција, и слета во Сочи, пред да продолжи до крајната дестинација, бидејќи станува збор за регионалниот авион Сухој Суперџет-10 со помал досег. Потоа по истата рута прелета и авионот на „Аерофлот“ од Белград за Москва, кој во рускиот воздушен простор влезе преку Казахстав и од исток слета на „Шереметјево“, бидејќи беше прекуокеанскиот Ербас А330. Сепак, место 2,5 часа, колку што редовно трае летот, овојпат траеше речиси шест часа.

Македонија нема да има големи штети од забраната за прелет на руски авиони бидејќи според податоците на „Евроконтрол“ со седиште во Брисел, приливот од прелети на руските авиокомпании не е ни меѓу првите 15. Според податоците на „Евроконтрол“ за 2021 (која не е типична година поради намалениот сообраќај предизвикан од пандемијата), најголеми приходи од прелет на македонското небо државата има од исрскиот нискобуџетен превозник „Рајан Ер“, па следуваат германската „Луфтханза“, авионите на туроператорот „ТУИ“, „Туркиш Ерлајнс“ и грчката „Ејџиан“.

Дополнителен проблем за руските авиокомпании е што како последица на санкциите од Западот поради руската инвазија на Украина, западните компании за лизинг ќе повлечат стотици авиони од Русија. Вкупно, сите руски авиокомпании имаат 980 авиони од кои 777 се на лизинг, а од нив 515 се од западни компании.

Руските авиокомпании ги откажаа летовите до сите земји во Европа поради забраната за прелетување на руски авиони во поголемиот дел од Европа.

Поради овие забрани компанијата „Нордвинд“ повеќе нема да лета од Москва и Санкт Петербург за Скопје.

https://sdk.mk/index.php/makedonija/makedonija-nema-da-ima-golemi-shteti-od-zabranata-za-prelet-na-ruski-avioni-prilivot-od-aeroflot-ne-e-ni-megu-prvite-15/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #4578 Posted: 28-Feb-2022 at 18:19
Јбг, нема да има руски туристи во Охрид годинава.
За сè има вторпат
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 874
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #4579 Posted: 28-Feb-2022 at 23:00
Море вистина, лани баш се зачудив колку често слушав руски и украински по улица во Охрид. Јбг, само што почна да се активира тој пазар - отиде јабана.
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #4580 Posted: 01-Mar-2022 at 10:14
totalno nebitno...no da ne ostane nezabelezano: ovie pustile bileti vo prodazba za letovite Skopje-Sofia, dva pati sedmicno
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 227228229230231 242>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.738 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.