build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 230231232233234 242>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #4621 Posted: 14-Sep-2022 at 15:17
Каква е разликата меѓу старите и новите субвенции? И што е проблемот да ги имаме до влез во ЕУ или барем отварање поглавја? Се имаат закането од ЕУ?
Back to Top
MKDRobot View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 18-Jun-2022
Online Status: Offline
Posts: 23
  Quote MKDRobot Quote  Post ReplyReply #4622 Posted: 14-Sep-2022 at 16:59
Ima druze patnici , gi polnat avionite na Turkish i Austrian do Istanbul I viena ,oti druga konekcija do pogolem grad nemame i nema izbor i mora da odis preku ovie dve mesta. Patnici ima lugje ima i posebno vo letniot period koga i da saka nekoj da dojdi vo Mk i ke vidi deka treba da smeni 3-4 letovi za do Skopje ke mu se odmili. Koga ke gi imame Amsterdam , Frankfurt ili Pariz togas ke imame poveke izbor , a ne samo dva grada. Cesto patuvam i na dalecni destinacii Skopje e grad koj e otsecen od svetot , za da otidis bilo kade mora da menuvas nekolku letovi , direkten let nemame do nieden pogolem grad vo Evropa , a kamoli Severna amerika , Azija .. Definitivno ni trebaat novi avio kompanii i destinacii , Wizz air e dobar samo za nasite iselenici i nivnite malecki aerodromcinja , a sto e so ostanatiot del od svetot , nemoze da se fokusirame samo na diasporata , treba da gledame malce posiroko. Gi imame pariz buve , vaxjo a gi nemame pariz , frankurt , amsterdam , madrid , lisabon i red drugi..
I da EU bara direktni letovi do golemite gradovi za da patuvanjeto bide olesnato za nivnite gragjani, a ne so transferi , taka vprocem funkcionira cela evropa.
Starite subvencii se odnesuvaat samo na eftini letovi do mali gradovi i aerodromi , a novite ke bidat do golemi gradovi , direktni letovi i pogolemi avioni. Ima razlika i toa kako ima.

Edited by MKDRobot - 14-Sep-2022 at 17:03
Robotocis
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #4623 Posted: 15-Sep-2022 at 09:50
Originally posted by MKDRobot

Ima druze patnici , gi polnat avionite na Turkish i Austrian do Istanbul I viena ,oti druga konekcija do pogolem grad nemame i nema izbor i mora da odis preku ovie dve mesta. Patnici ima lugje ima i posebno vo letniot period koga i da saka nekoj da dojdi vo Mk i ke vidi deka treba da smeni 3-4 letovi za do Skopje ke mu se odmili. Koga ke gi imame Amsterdam , Frankfurt ili Pariz togas ke imame poveke izbor , a ne samo dva grada. Cesto patuvam i na dalecni destinacii Skopje e grad koj e otsecen od svetot , za da otidis bilo kade mora da menuvas nekolku letovi , direkten let nemame do nieden pogolem grad vo Evropa , a kamoli Severna amerika , Azija .. Definitivno ni trebaat novi avio kompanii i destinacii , Wizz air e dobar samo za nasite iselenici i nivnite malecki aerodromcinja , a sto e so ostanatiot del od svetot , nemoze da se fokusirame samo na diasporata , treba da gledame malce posiroko. Gi imame pariz buve , vaxjo a gi nemame pariz , frankurt , amsterdam , madrid , lisabon i red drugi..
I da EU bara direktni letovi do golemite gradovi za da patuvanjeto bide olesnato za nivnite gragjani, a ne so transferi , taka vprocem funkcionira cela evropa.
Starite subvencii se odnesuvaat samo na eftini letovi do mali gradovi i aerodromi , a novite ke bidat do golemi gradovi , direktni letovi i pogolemi avioni. Ima razlika i toa kako ima.


Пријателе, патувам и јас доста, многу добро знам колку е отсечена државата од светот. Ама пак не можам да разберам колку поголеми авиони од А320 и А321 ти очекуваш во Скопје? И да се лета за Париз, Лондон или Цирих, ќе добиеш B737, E175 или A220 во најдобар случај, кои пак се помали од А320/321. TK знае да пушти А330 еднаш до два пати годишно кога има ден со ненормално голем број на патници, и тоа е таква реткост што цел аеродром се возбудува. Дека редовно може да се полни голем авион со оваа catchment area на скопскиот аеродром... малку потешко.

Edited by гитардемон - 15-Sep-2022 at 09:52
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
MKDRobot View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 18-Jun-2022
Online Status: Offline
Posts: 23
  Quote MKDRobot Quote  Post ReplyReply #4624 Posted: 16-Sep-2022 at 11:48
Edna od obvrskite sto EU ja bara i vladata ja stava vo tenderot e i pogolem avion , a koga ke ima direktni letovi do pogolemite gradovi togas logicno se ocekuva i poveke patnici za da gi polnat tie avioni. Sega realnosta e takva da skopje e otsecen od svetot i za toa ima samo pomali avioni. Rabotata e da se donesat novi destinacii,direktni letovi , patnici , pogolemi avioni i t.n Za toa EU gi bara tenderite da bidat kakvi sto se. Ocekuvanjata se da ima poveke patnici i so toa samoto si nosi pogolemi avioni.
Robotocis
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #4625 Posted: 16-Sep-2022 at 18:51
Originally posted by MKDRobot

Edna od obvrskite sto EU ja bara i vladata ja stava vo tenderot e i pogolem avion , a koga ke ima direktni letovi do pogolemite gradovi togas logicno se ocekuva i poveke patnici za da gi polnat tie avioni. Sega realnosta e takva da skopje e otsecen od svetot i za toa ima samo pomali avioni. Rabotata e da se donesat novi destinacii,direktni letovi , patnici , pogolemi avioni i t.n Za toa EU gi bara tenderite da bidat kakvi sto se. Ocekuvanjata se da ima poveke patnici i so toa samoto si nosi pogolemi avioni.


Големината на авионот никако и никаде не е спомената во ниту еден услов, не знам од каде ти се сега овие идеи. Најблиску што може е капацитетот на линијата односно седишатата понудени на продажба.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
MKDRobot View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 18-Jun-2022
Online Status: Offline
Posts: 23
  Quote MKDRobot Quote  Post ReplyReply #4626 Posted: 16-Sep-2022 at 20:38
Pisuva vo vladiniot izvestaj deka edno od baranjata e i pogolem avion
Robotocis
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #4627 Posted: 16-Sep-2022 at 20:53
Originally posted by MKDRobot

Pisuva vo vladiniot izvestaj deka edno od baranjata e i pogolem avion
Aman bre, kakov pogolem avion od A320/321 sakas da leta po Evropa, ili mislis na prekuokeanski linii!?
Back to Top
MKDRobot View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 18-Jun-2022
Online Status: Offline
Posts: 23
  Quote MKDRobot Quote  Post ReplyReply #4628 Posted: 17-Sep-2022 at 09:57
Ubavo pisuva vo tekstot sto go objavi vladata ,uslovite se: direktni linii do golemite gradovi , novi destinacii , pogolemi avioni i po zavrsuvanje na dogovorot avio prevoznikot seuste da prodolzi da opsluzuva na aerodromot. Procitajte ke vidite , ne go izmisliv jas toa. Tie ocekuvaat deka so pogolema konekcija do golemite gradovi samoto toa ke donese poveke patnici i tuka e logicna potrebata i za pogolemi avioni. Jas taka go svakjam toa. Ako saka vladata aerodromot da se razviva mora da razmisluva i na site opcii , realnosta e taa deka sega se polnat A320/321 ama za idnina so novi letovi ,aviokompanii ocekuvanjata se deka ke ima poveke patnici i taka ke ima potreba za pogolemi avioni sto e logicno. Preku okeanski ne e logicno da ima..
Robotocis
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #4629 Posted: 17-Sep-2022 at 11:52
Originally posted by MKDRobot

Ubavo pisuva vo tekstot sto go objavi vladata ,uslovite se: direktni linii do golemite gradovi , novi destinacii , pogolemi avioni i po zavrsuvanje na dogovorot avio prevoznikot seuste da prodolzi da opsluzuva na aerodromot. Procitajte ke vidite , ne go izmisliv jas toa. Tie ocekuvaat deka so pogolema konekcija do golemite gradovi samoto toa ke donese poveke patnici i tuka e logicna potrebata i za pogolemi avioni. Jas taka go svakjam toa. Ako saka vladata aerodromot da se razviva mora da razmisluva i na site opcii , realnosta e taa deka sega se polnat A320/321 ama za idnina so novi letovi ,aviokompanii ocekuvanjata se deka ke ima poveke patnici i taka ke ima potreba za pogolemi avioni sto e logicno. Preku okeanski ne e logicno da ima..


Другар извини, не ти се правиме паметни, ама гледам дека не си од светот на авијацијата и затоа ти се мешаат малку некои работи. Сите точки се валидни, и досега беа нешто слично - по завршувањето на субвенционираниот период се бара линијата да продолжи да опстојува одреден период, се бара врска кон досега неопслужувана дестинација, итн. „Поголеми авиони“ е многу субјективен и релативен поим, и сигурно не фигурира како таков. Поголем авион од оние кои веќе се опслужуваат на скопскиот аеродром многу тешко дека ќе лета низ Европа. Не дека А321 не може да оди преку океан, но има причина зошто поголемите воздухоплови лаички се нарекуваат „прекуокеански“ — оти има економска смисла само ако летаат на далечни дестинации. Денешницата захтева пофреквентни директни летови помеѓу city pairs на помали авиони (Охрид до Базел), наместо со hub & spoke систем (на пример за да стигнеш до Берлин да треба да транзитираш преку Франкфурт како централен хаб).

Тоа е поентата на p2p traffic (point to point), и еве како некој кој долги години е во авијација дозволи ми да ти кажам дека нема да има поголем авион од А321 кој редовно ќе сообраќа од балкански аеродром на европска линија. Air Serbia ќе праќа од време на време некој од своите А330 лево или десно низ Европа помеѓу интерконтиненталните летови (кон Кина, Куба и САД засега), но тоа има врска со fleet utilization, а не со профитабилноста или бројот на патници на избраните европски линии.

Edited by гитардемон - 17-Sep-2022 at 11:55
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #4630 Posted: 17-Sep-2022 at 12:02
Многу “бугарско“ размилување ми е овој начин на лечење комплекси преку комерцијална авијација. Ајде сега со сила ќе пуштаме линии и ќе градиме аеродроми, по дампинг цени и услови, и ќе мислиме дека сме станале нешто што го гледаме на запад, а тамо дошло природно до таква ситуација со големи аеродроми и авиони, со развој на пазарот.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #4631 Posted: 17-Sep-2022 at 12:12
Pogolem avion od A321 i B-737-800 za redovna evropska linija ne sum videl, a letam dobri 20 godini. Ednostavno toa e standard. Ako linijata e frekfentna, togas ima poveke letovi vo ist den.
Back to Top
MKDRobot View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 18-Jun-2022
Online Status: Offline
Posts: 23
  Quote MKDRobot Quote  Post ReplyReply #4632 Posted: 18-Sep-2022 at 11:23
Originally posted by гитардемон

Originally posted by MKDRobot

Ubavo pisuva vo tekstot sto go objavi vladata ,uslovite se: direktni linii do golemite gradovi , novi destinacii , pogolemi avioni i po zavrsuvanje na dogovorot avio prevoznikot seuste da prodolzi da opsluzuva na aerodromot. Procitajte ke vidite , ne go izmisliv jas toa. Tie ocekuvaat deka so pogolema konekcija do golemite gradovi samoto toa ke donese poveke patnici i tuka e logicna potrebata i za pogolemi avioni. Jas taka go svakjam toa. Ako saka vladata aerodromot da se razviva mora da razmisluva i na site opcii , realnosta e taa deka sega se polnat A320/321 ama za idnina so novi letovi ,aviokompanii ocekuvanjata se deka ke ima poveke patnici i taka ke ima potreba za pogolemi avioni sto e logicno. Preku okeanski ne e logicno da ima..


Другар извини, не ти се правиме паметни, ама гледам дека не си од светот на авијацијата и затоа ти се мешаат малку некои работи. Сите точки се валидни, и досега беа нешто слично - по завршувањето на субвенционираниот период се бара линијата да продолжи да опстојува одреден период, се бара врска кон досега неопслужувана дестинација, итн. „Поголеми авиони“ е многу субјективен и релативен поим, и сигурно не фигурира како таков. Поголем авион од оние кои веќе се опслужуваат на скопскиот аеродром многу тешко дека ќе лета низ Европа. Не дека А321 не може да оди преку океан, но има причина зошто поголемите воздухоплови лаички се нарекуваат „прекуокеански“ — оти има економска смисла само ако летаат на далечни дестинации. Денешницата захтева пофреквентни директни летови помеѓу city pairs на помали авиони (Охрид до Базел), наместо со hub & spoke систем (на пример за да стигнеш до Берлин да треба да транзитираш преку Франкфурт како централен хаб).

Тоа е поентата на p2p traffic (point to point), и еве како некој кој долги години е во авијација дозволи ми да ти кажам дека нема да има поголем авион од А321 кој редовно ќе сообраќа од балкански аеродром на европска линија. Air Serbia ќе праќа од време на време некој од своите А330 лево или десно низ Европа помеѓу интерконтиненталните летови (кон Кина, Куба и САД засега), но тоа има врска со fleet utilization, а не со профитабилноста или бројот на патници на избраните европски линии.

Prijatele nitu mi se mesaat poimi nitu se pravam pameten , kazuvam toa sto pisuva vo vladinata objava. Prasaj go ministerot zosto bara pogolemi avioni vo tenderot i na kakvi pogolemi avioni se misli. Jas nogu ubavo znam sto leta od sk i za sk , od evropa do amerika do azija sum letal , i avioni , i aerodromi vidov , nogu ubavo znam kako funkcionira avijacijata. Ne go pustiv jas takov tenderot tuku vladata , obrati se kaj niv prasaj gi kakvi avioni mislat da nosat vo sk ne mene. Jas kazuvam toa so procitav.I do kaj nekade gi razbiram , so novite destinacii ocekuvanjata se da ima poveke patnici i normalno pogolemi avioni. So toa ne se misle na B747 ili A380 , tuku 737max ,321 ,A330 , neznam so ne ti e jasno uporno za avionite se fati vo sekoja replika , sto e cudno da dojde malce pogolem avion od momentalnite vo sk ? Vo bosna turkish zosto prati A330 da leta od Sarajevo do Istanbul , oti ima potreba , a kade e saraevskiot aerodrom so skopskiot , nasiot e ponapred vo sekoja gledna tocka , nie treba da se raduvame i da dojde moment da gledame A330 , 737 max redovno na skopskiot aerodrom , a ne uporno da tupime koj ke gi napolnel , pa koa eden A320 se polni full za paris buve , neka ima direktna linija Skopje-Paris charles de gaule ke vidis dali nema da se napolni i 737 max i A330 posebno vo letniot period.
Robotocis
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 51
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #4633 Posted: 18-Sep-2022 at 17:15
Ако Рајанер конечно влезе на македонскиот пазар би било одлична работа. Таман Визер би добил конкуренција. Изиџет врќе е влезен но само со една линија до Женева.
И едно чисто информативно прашање.
Дали скопскиот аеродром е коматибилен за полетување и слетување на авиони како Ербас А380?
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #4634 Posted: 19-Sep-2022 at 07:47
"MKDRobot", kade ti vide deka Turkish Airlines leta do Sarajevo vo A330? Jas evropska linija so A330 se uste ne sum videl a Turkish Airlines za Sarajevo leta so A320, A321 i B737
Back to Top
MKDRobot View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 18-Jun-2022
Online Status: Offline
Posts: 23
  Quote MKDRobot Quote  Post ReplyReply #4635 Posted: 19-Sep-2022 at 08:58
Denko
Turkish Airlines has again deployed its Airbus A330-200 wide-body aircraft to Sarajevo, with the airline utilising the jet on this mornings flight. The is using the A330-200 with the highest capacity in its fleet, featuring 280 seats, of which 22 are business and the remaining 259 in economy. Sarajevo Airport is registering its busiest year on record, with the trend set to continue this month as well. During the first half of July, the airport welcomed 86.113 travellers through its doors, up 21% on the pre-pandemic 2019.

Deni86 Raynair , Lauda , Vueling , Eurowingis , ima dosta kompanii koj sto moze da flezat na nasiot pazar..
Inace da moze da sleta A380 da sleta bidejki barani proporcii za poletuvanje se 3000 metri pista a skopskiot a ima , a za sletuvanje nekade e okolu 2600 , za B747 za poletuvanje nekade e okolu 3100 metri , za nego ne sum bas siguren. A mislam i deka rasponot na kriljata odgovara i so sirinata na nasata pista oti potrebno e 45 metri a skopskata pista mislam deka e tolku. E sega vo obzir treba da se zeme deka toa e ogromen avion i zafakja ogromna povrsina za parking mesto ,ne sum siguren za bridge dali se kompkaktibilni i dali ke go soberat da se parkira na pozicijata.
Robotocis
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #4636 Posted: 19-Sep-2022 at 09:16
Originally posted by MKDRobot

Denko
Turkish Airlines has again deployed its Airbus A330-200 wide-body aircraft to Sarajevo, with the airline utilising the jet on this mornings flight. The is using the A330-200 with the highest capacity in its fleet, featuring 280 seats, of which 22 are business and the remaining 259 in economy. Sarajevo Airport is registering its busiest year on record, with the trend set to continue this month as well. During the first half of July, the airport welcomed 86.113 travellers through its doors, up 21% on the pre-pandemic 2019.

Deni86 Raynair , Lauda , Vueling , Eurowingis , ima dosta kompanii koj sto moze da flezat na nasiot pazar..
Inace da moze da sleta A380 da sleta bidejki barani proporcii za poletuvanje se 3000 metri pista a skopskiot a ima , a za sletuvanje nekade e okolu 2600 , za B747 za poletuvanje nekade e okolu 3100 metri , za nego ne sum bas siguren. A mislam i deka rasponot na kriljata odgovara i so sirinata na nasata pista oti potrebno e 45 metri a skopskata pista mislam deka e tolku. E sega vo obzir treba da se zeme deka toa e ogromen avion i zafakja ogromna povrsina za parking mesto ,ne sum siguren za bridge dali se kompkaktibilni i dali ke go soberat da se parkira na pozicijata.
Ne znam od kade ti e taa informacija no Turkish Airlines ne leta so A330. Ednostavno vlezi na nivnata web stranica i uveri se deka kon Sarajevo se leta so A320, A321 i B737.
Back to Top
MKDRobot View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 18-Jun-2022
Online Status: Offline
Posts: 23
  Quote MKDRobot Quote  Post ReplyReply #4637 Posted: 19-Sep-2022 at 15:03
Vo juli bea nekolku leta so A330 ,proveri istorija na let ke vidis.Inace da istite tipovi na avioni gi ima Turkish i kaj nas.
Robotocis
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #4638 Posted: 19-Sep-2022 at 15:45
Originally posted by MKDRobot

Vo juli bea nekolku leta so A330 ,proveri istorija na let ke vidis.Inace da istite tipovi na avioni gi ima Turkish i kaj nas.
Ne moze nekolku leta da stvorat pravilo. A330 ne e stvoren za kratki linii od 2-3 casa letanje.
Back to Top
MKDRobot View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 18-Jun-2022
Online Status: Offline
Posts: 23
  Quote MKDRobot Quote  Post ReplyReply #4639 Posted: 19-Sep-2022 at 21:05
Ne e pravilo nikoj ne go kaza toa, imaa potreba vo Juli poradi zgolemen obem na patnici za taa relacija i pustija tako tip na avion. Ne e stvoren ni A321 za dolgi letovi ama leta od Vienna do Doha , nemozis taka da gi gledas rabotite.I od Katowice do Warsawa leta B787 a letot trae 40 minuti.Patnicite go odreduvaat tipot na avion , kolku patnici ima bookirano za toj let taka kompanijata si presmetuva koj avion ke go koristi , vo globala za kratki letovi se pomali avioni , ama ete niz svetot ima linii koj se i po 1 cas a letaat golemi avioni , vo Asia od Malasia do Singapore letot e 1 saat pa se koristat od A320 do B777
Robotocis
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #4640 Posted: 19-Sep-2022 at 21:58
Originally posted by MKDRobot

Ne e pravilo nikoj ne go kaza toa, imaa potreba vo Juli poradi zgolemen obem na patnici za taa relacija i pustija tako tip na avion. Ne e stvoren ni A321 za dolgi letovi ama leta od Vienna do Doha , nemozis taka da gi gledas rabotite.I od Katowice do Warsawa leta B787 a letot trae 40 minuti.Patnicite go odreduvaat tipot na avion , kolku patnici ima bookirano za toj let taka kompanijata si presmetuva koj avion ke go koristi , vo globala za kratki letovi se pomali avioni , ama ete niz svetot ima linii koj se i po 1 cas a letaat golemi avioni , vo Asia od Malasia do Singapore letot e 1 saat pa se koristat od A320 do B777
Charter i incidentno moze da se vidi se, no A330 nema sansi da se koristi za nekoja evropska redovna linija.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 230231232233234 242>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.898 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.