build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 234235236237238 242>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4701 Posted: 27-Jan-2023 at 19:08
Originally posted by гитардемон


Бидејќи се рамни на автобуски транспорт од типот на Руле Турс. Шугави се оти се кон аеродром во село in the middle of nowhere, каде ти треба час и половина со автобус додека да стигнеш до градот кон кој си летал. Да, поарно од ич да нема лет, ама е показател дека немаме никаква куповна моќ за LHR, MAD или AMS.

Исто така, проблемот лежи во целосната зависност на SKP од еден оперстор, и токму тие гастарбајтери се оставени на милост и немилост — најдобар пример е повлекувањето на Wizz од Сараево.

Како сакаш речи, арно ги има Austrian за Виена за да може човек да стигне до Прага, Даблин, Хелсинки или други европски дестинации.


Добро, ама тоа е реалноста, пак ќе кажам не знам зошто постоењето на овие линии се третира како недостаток или уште повеќе како срамота. Не се работи само за куповна моќ на локалното население туку каков економски, политички и културен центар си. Од друга страна го имаме овој гастербајтерски „ниш“ што на запад го нема. Па од незнам Бремен, можеш да леташ за Скопје, Јереван, Приштина и уште некое откачено место кај што никој нормален нема да иде, но „бременците“ мора да се мрцварат на воз до Хамбург за да летаат со „нормални“ линии.

Сакам да кажам има место и за едното и за другото, едното со другото не се исклучува и функционира тоа што функционира според локалните околности.

Франкфурт е одличен додаток покрај Истанбул и Виена и веројатно повеќе од доволно да ги покрие нашите потреби за конективност.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4702 Posted: 27-Jan-2023 at 19:10

Да ни се вратат уште Катар и Флајдубаи и полна капа.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #4703 Posted: 27-Jan-2023 at 19:29
Originally posted by гитардемон

Originally posted by Obedineta Makedonija

Уште еден доказа дека штрумфовите на чело шо Бочварски незнаат кај тераат, понуда Визз, Луфтханза и Аеџан Ерлајнс…. Нит изи нит рајан…
У тој Визз треба со две раце да се крстиме, зошто сеуште со автобуси по светот ќе се возевме…


Ако имаше пазар ќе имаше и Easy и Ryan — исто срање друго паковање се сите ULCC. Не дека Бочварски е способен, баш напротив резил е, ама не знам како тендерот е виновен за недоаѓањето на дргите компании. Авиони се полнат само на гастарбајтерските рути кон германските села — три туристички дестинации беа, сите три се укинати (MLA, LCA, BCN). Што би направил ти поинаку за да привлечеш други компании? Каде би летал Ryan? Освен Niederrhein/Weeze или Stansted нема нешто многу опции од Скопје. Останува надежта дека „Аеџан“ како што ги викаш ќе измислат некаква W pattern или триаголник, и да очекуваме од турбопроп да се префрлат на млазњак од Атина.


Не доволно јасно и јас се искажав првично, имено крив ми е тендерот и сите зошто со претходните повици, загарантирано беше базирање на авион, локални вработувања, прехрамбени производи и сл. …. Сега ништо од тоа освен еден напукан марлетинг и непотребна негативна кампања на сметка на Визз, тоа ми беше поентата…
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #4704 Posted: 27-Jan-2023 at 19:33
Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Уште еден доказа дека штрумфовите на чело шо Бочварски незнаат кај тераат, понуда Визз, Луфтханза и Аеџан Ерлајнс…. Нит изи нит рајан…
У тој Визз треба со две раце да се крстиме, зошто сеуште со автобуси по светот ќе се возевме…
Zostp da se krstime vo WizzAir? Korista e obostrana. Da go nema WizzAir ke dojde nekoj drug.   


Да да, видовме, башка сега со овое “штрумфови” ќе речат го враќаме Авиоимпекс… Ако не беше Визз уште ќе мислевме дека Швајцарија е во Амера бидејќи со Бус се патуваше 32 саати…
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 550
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #4705 Posted: 27-Jan-2023 at 20:01
Da pocekame da vidime koi ruti doagjaat vo prasanje pa ke rezumirame : D

Moram da priznam frustrira ignoriranjeto od strana na Ryanair no edino objasnuvanje mi e deka izbegnuvaat aerodromi  kade veke ima dominanten igrac (Wizz vo nasiot slucaj). "Greskata" e napravena vo vtoriot i tretiot tender kade trebase da se igra vo slicna nasoka kako sega no i ovoj tender uspeaa skoro da go upleskaat so losiot tajming i nepotrebno strogite uslovi. A za Easyjet neznam kolku sme realisticni da ocekuvame poveke vo regionov letaat pred se za Geneva koja ja otvorija i bez subvencii. A deka ima mesto i za Ryanair na SKP vo toa sum uveren.

Aegean e prijatnoto iznenaduvanje no sepak mislam deka ke go dobieme "samo" Solun kolku i da zvuci apsurdno...oni preku Atina ne ne povrzuvaat so zapadna Evropa kako sto treba a kamoli da ni otvorat direktna vrska do tamu nekade AMS ili BRU (no se nadevam deka gresam)

okolu Abu Dhabi: pa ne bi trebalo da e edna od predlozenite ruti bidejki bi bila vo nadleznost na mnozinsko emiratska kompanija ali koj znae. Se utepavme cekajki ja ...
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 51
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #4706 Posted: 27-Jan-2023 at 21:28
Не верувам дека Егеан би ризикувале со Солун, бидејќи реално би била успешна исто како Скопје-Софија, а ќе имаат обврска да ја одржуваат наредните 3 4 години.
Моите прогнози како што пишав претгодно се: Барселона, Мадрид, Прага, Франкфурт,
Љубљана. Секако можно е да има и некои изненадувања но овие се некако најреални
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #4707 Posted: 27-Jan-2023 at 21:34
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Уште еден доказа дека штрумфовите на чело шо Бочварски незнаат кај тераат, понуда Визз, Луфтханза и Аеџан Ерлајнс…. Нит изи нит рајан…
У тој Визз треба со две раце да се крстиме, зошто сеуште со автобуси по светот ќе се возевме…
Zostp da se krstime vo WizzAir? Korista e obostrana. Da go nema WizzAir ke dojde nekoj drug.   


Да да, видовме, башка сега со овое “штрумфови” ќе речат го враќаме Авиоимпекс… Ако не беше Визз уште ќе мислевме дека Швајцарија е во Амера бидејќи со Бус се патуваше 32 саати…
Ako ne e Wizz sigurno ke dojde nekoj slocen, ili Easy ili Ryan!
Back to Top
laziale View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 06-Feb-2018
Online Status: Offline
Posts: 83
  Quote laziale Quote  Post ReplyReply #4708 Posted: 27-Jan-2023 at 22:19
Skopje - Solun e dosta nerealna ruta osven ako ne im e planirana za transferi...
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #4709 Posted: 27-Jan-2023 at 22:58
Originally posted by laziale

Skopje - Solun e dosta nerealna ruta osven ako ne im e planirana za transferi...


И за трансфери, Атина му е мајката. Разликата во времето на летање е 20 минути. Пак мислам дека аолицирале за лет од друга европска дестинација, не од Грција.

Додатно - тендерот не е само за една компанија, ами за секоја линија која ќе ги исполни критериумите.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4710 Posted: 28-Jan-2023 at 13:13
Originally posted by gorazd

okolu Abu Dhabi: pa ne bi trebalo da e edna od predlozenite ruti bidejki bi bila vo nadleznost na mnozinsko emiratska kompanija ali koj znae. Se utepavme cekajki ja ...


pred nekolku meseci kako da citav nekade deka najgolem del od liniite vo Abu Dabi, Wizz gi tera so emiratskata kompanija, no nekolku isklucoci gi tera so nekoja od drugite podruznici. nemozam da se setam kade, koga go citav ova i za koi linii se rabotese.

Sepak, dali teoretski Wizz Air Ungarija bi mozelo da aplicira za takva linija od Skopje (non EU) do Emirati?

I da nemoze, se nadevam konecno kje ja vovedat, navistina se iznacekavme.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #4711 Posted: 28-Jan-2023 at 13:53
OT: Wizz Air will end a further eight London routes: Gatwick to Chania, Funchal (Madeira), Tenerife South, and Luton to Keflavik, Malaga, Ohrid, Olsztyn-Mazury (which serves the fantastic thousand lakes area of Poland), and Palanga.

Отиде Јабана и Охрид - Лутон.
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 550
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #4712 Posted: 28-Jan-2023 at 14:20
Originally posted by pbanks


pred nekolku meseci kako da citav nekade deka najgolem del od liniite vo Abu Dabi, Wizz gi tera so emiratskata kompanija, no nekolku isklucoci gi tera so nekoja od drugite podruznici. nemozam da se setam kade, koga go citav ova i za koi linii se rabotese.

Sepak, dali teoretski Wizz Air Ungarija bi mozelo da aplicira za takva linija od Skopje (non EU) do Emirati?


Da, letaat za nekolku EU destinacii so W6 broj ... stvarno ne znam po koja osnova bidejki kolku sto znam Emiratite i EU nemaat potpisano Open Skies spogodba. Mozno e Emiratite ednostrano da dozvoluvaat EU aviokompanii da otvarat ruti do bilo kade vo EU (?)

Teoretski ako ungarskata Wizz pobara dozvola od MK i UAE za ovaa ruta i bi i dozvolile togas da.  Inaku MK i UAE imaat potpisano Open Skies spogodba.

Vrakanjeto na Barcelona ili pustanjeto na Abu Dhabi (so ili bez subvencii) bi bilo top bidejki ishodot od tenderot e sepak skromen (LH ne se racuna, bese veke objavena)


Edited by gorazd - 28-Jan-2023 at 14:25
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #4713 Posted: 28-Jan-2023 at 15:35
Originally posted by pbanks


Originally posted by gorazd

okolu Abu Dhabi: pa ne bi trebalo da e edna od predlozenite ruti bidejki bi bila vo nadleznost na mnozinsko emiratska kompanija ali koj znae. Se utepavme cekajki ja ...
pred nekolku meseci kako da citav nekade deka najgolem del od liniite vo Abu Dabi, Wizz gi tera so emiratskata kompanija, no nekolku isklucoci gi tera so nekoja od drugite podruznici. nemozam da se setam kade, koga go citav ova i za koi linii se rabotese.
Sepak, dali teoretski Wizz Air Ungarija bi mozelo da aplicira za takva linija od Skopje (non EU) do Emirati?
I da nemoze, se nadevam konecno kje ja vovedat, navistina se iznacekavme.


Не, Wizz Abu Dhabi има GCAA (Gulf civil aviation authority) AOC (airline operator certificate), а не EASA. For all intents and purposes тие се заливска компанија. И екипажот на WAH, WUK & WMT не може да управува воздухоплови на заливскиот Wizz Air без дополнително одобрение на тамошната агенција за цивилна воздушна пловидба.

Originally posted by gorazd






Originally posted by pbanks

pred nekolku meseci kako da citav nekade deka najgolem del od liniite vo Abu Dabi, Wizz gi tera so emiratskata kompanija, no nekolku isklucoci gi tera so nekoja od drugite podruznici. nemozam da se setam kade, koga go citav ova i za koi linii se rabotese.
Sepak, dali teoretski Wizz Air Ungarija bi mozelo da aplicira za takva linija od Skopje (non EU) do Emirati?
Da, letaat za nekolku EU destinacii so W6 broj ... stvarno ne znam po koja osnova bidejki kolku sto znam Emiratite i EU nemaat potpisano Open Skies spogodba. Mozno e Emiratite ednostrano da dozvoluvaat EU aviokompanii da otvarat ruti do bilo kade vo EU (?)
Teoretski ako ungarskata Wizz pobara dozvola od MK i UAE za ovaa ruta i bi i dozvolile togas da.  Inaku MK i UAE imaat potpisano Open Skies spogodba.
Vrakanjeto na Barcelona ili pustanjeto na Abu Dhabi (so ili bez subvencii) bi bilo top bidejki ishodot od tenderot e sepak skromen (LH ne se racuna, bese veke objavena)





Си имаат индивидуални договори, но во нашиот случај мора да биде Wizz Air Abu Dhabi, додека пак дестинации како Тел Авив и Ријад се малку покомплицирана приказна и затоа Wizz Air не лета кон TLV од кај нас, иако реално лета од секое европско село накај Израел. Наскоро ќе почнат летови од Тирана кон Саудиска Арабија преку европскиот AOC на Wizz Air, тоа е интересно.

https://www.ainonline.com/aviation-news/air-transport/2019-01-16/uae-rebuffs-open-skies-talks-eu

Edited by гитардемон - 28-Jan-2023 at 15:40
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 550
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #4714 Posted: 28-Jan-2023 at 16:06
Originally posted by гитардемон



Си имаат индивидуални договори, но во нашиот случај мора да биде Wizz Air Abu Dhabi, додека пак дестинации како Тел Авив и Ријад се малку покомплицирана приказна и затоа Wizz Air не лета кон TLV од кај нас, иако реално лета од секое европско село накај Израел. Наскоро ќе почнат летови од Тирана кон Саудиска Арабија преку европскиот AOC на Wizz Air, тоа е интересно.

https://www.ainonline.com/aviation-news/air-transport/2019-01-16/uae-rebuffs-open-skies-talks-eu


sepak ednostrano odobrile Emiratite: "The EU and the United Arab Emirates signed a horizontal air transport agreement on 30 November 2007 which allows EU airlines to fly between the United Arab Emirates and any EU Member State."

ne znaev za Tirana i Saudiska: Gledam pisuva  "This route is pending regulatory approval".
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4715 Posted: 30-Jan-2023 at 10:32
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #4716 Posted: 30-Jan-2023 at 11:29
Originally posted by pbanks

flydubai пак баталил....


Тие испаднаа многу несериозни, имено не ја сваќам причината на 10 месеци пред закажаните летови да донесеш одлука(ако во меѓувреме пак не се поколебат…
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4717 Posted: 30-Jan-2023 at 13:18

Незнам кој ќе им купи карта 10 месеци од напред веќе со вакво однесување
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #4718 Posted: 30-Jan-2023 at 18:40
И тие 10 дати кои им беа пуштени во продажба беа по нереални 900 евра повратна...
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
laziale View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 06-Feb-2018
Online Status: Offline
Posts: 83
  Quote laziale Quote  Post ReplyReply #4719 Posted: 31-Jan-2023 at 09:41
Tolku li e slaba pobaruvackata za letovi do bliskiot Istok kako i konekcii od tamu kon Azija, Afrika, Avstralija...
Ne mi e jasno kako letovi do Dubai, Abu Dabi (i Doha) ima od skoro site gradovi vo regionot i funkcioniraat dosta uspeshno, samo od kaj nas I Prishtina nema...

Edited by laziale - 31-Jan-2023 at 09:41
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4720 Posted: 31-Jan-2023 at 10:03

Ако државава запне да ги укине визите за почеток, сигурно би се зголмил и бројот на луѓе што патуваат во Дубаи, не само трансфер патници.

Но на тема визен режим сме во зимски сон. Постојат земји, убеден сум дека и УАЕ е една од нив каде веројатно сама нашата пасивност е причина зошто постои визен режим.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 234235236237238 242>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.535 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.