build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4142434445 242>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
makonix View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 08-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 520
  Quote makonix Quote  Post ReplyReply #841 Posted: 09-Feb-2012 at 06:37
pa ne znam bas deka sedat so vkrsteni race, vo interes na TAV e da pravat poveke profit. Ednostavno ne sum ubeden deka za Skopje ima tolku potreba za letanje. Sofija e daleku pogolem hub i centar vo sekoja smisla, turisticka, politicka, infrastrukturno, pogolema imigracija vo Evropa i daleku pomobilno naselenie.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #842 Posted: 09-Feb-2012 at 13:24
Originally posted by pbanks

Јас пак мислам дека тоа би било патетично. Не потценувам никого и немам ништо против Босна но би било жално Сараево да биде хаб за Скопје. Всушност, сите поголеми екс-ју аеродроми профитираат од фактот дека не можеме да се поврземе директно со клучни дестниции во Европа. Сметам таа зависност мора да ја намалиме, пред се поради тоа што Белград, Загреб и Љубљана не се никакви особени хабови кои нудат мноштво на дестинации за поврзување туку профитираат на фактот дека немаме национален авиопревозник.



Во случајов мислам дека би било добро да имаме каква-таква врска до Будимпешта, инаку не сметам дека Сараево и националната босанска авиокомпанија може да биде некаква почетна точка за патување кон други дестинации. Едноставно, босанците во моментов можат да го искористат недостатокот на летови од Скопје кон Будимпешта. Е сега, за националниот авиопревозник мислам дека е тоа друга тема.
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #843 Posted: 09-Feb-2012 at 15:12
@Bojan

hm, neznam zasto insistiras tolku za aviolinija do Budimpesta. Veruvam deka 90% (ako ne i poveke) od patnicite sto go koristea Malev od Skopje, krajna destinacija ne im bese Budimpesta nego letaa dalje kon drugi gradovi.Tie lugje sega ke tranzitiraat preku Vienna/Zagreb/Belgrad...

Brojot na patnici za Budipmesta momentalno e nedovolen za da otvoris avio vrska megju ovie dva grada.

E sega prasanje e sto ke se sluci ako RyanAir ponudi povratni letovi za 9evra , kako sto go pravi vo momentot na novootvernite ruti od BUD..., mozebi ke se otvori pazar ... cista spekulacija

Budimpesta kako destinacija zasega ne igra nekoja golema uloga megu nasite patnici, megutoa east-west mrezata na Malev bese mnogu bitna . 


Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #844 Posted: 09-Feb-2012 at 18:10
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #845 Posted: 09-Feb-2012 at 21:11
Јас мислам дека Горазд е во право. Секако дека би сакал да имаме директен линк со Будимпешта и впрочем со сите поголеми градови во Европа, но факт е дека во дадениов момент Будимпешта како крајна дестинација мислам дека е прилично неинтересна за било која авиокомпанија.

Ќе беше интересно доколку имавме некои бројки да ја поткрепиме оваа дискусија, на пример колкав процент од патниците кон Будимпешта и Прага биле трансфер патници.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #846 Posted: 10-Feb-2012 at 09:15
Самото тоа што Wizz изминативе денови воведе еден тон дестинации од Будимпешта, а Скопје не е меѓу нив многу добро кажува за тоа каде на аеро-евро карта се наоѓаме.

Тоа е реалноста и нема бегање.

А со оглед на тоа што Wizz од Будимпешта сега лета буквално на сите страни доколку не додадеше и нас реално ќе можеше преку тој град да одиме каде ќе посакавме...
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #847 Posted: 13-Feb-2012 at 17:20
Еве ви го интервјуто на директорот на агенцијата за цивилна воздухопловидба во кое зборува за воведувањето на нови авио линии и веќе постоечките кои ќе биле со поголева фрекфенција неделно !!!
http://www.caa.gov.mk/81/Obrakjanje_od_Direktorot.html
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #848 Posted: 20-Feb-2012 at 12:38

„БиХ Ерлајнс“ се откажа од планираните летови кон Скопје

„БиХ Ерлајнс“ ги откажа планираните нови летови за Скопје, Дизледорф и Виена, кои требаше да бидат лансирани во текот на летната сезона годинава. Продажбата на билетите првин беше суспендирана на почеткот на јануари, а сега летовите се целосно избришани од глобалниот систем за резервации, јави „Екс-Ју Ејвиејшн Њуз.“

Летовите до македонскиот и австрискиот главен град требаше да бидат промовирани на 25 март со по пет неделни летови до секој од нив.

Летовите кон Виена еднаш веќе беа суспендирани во мај 2011 заради слабиот интерес. „Аустриан Ерлајнс“ ќе лета двапати дневно летово од Виена до Сараево. Летовите кон Дизледорф беа планриани да започнат на 2 јуни со динамика од двапати неделно.

Од вчера, „БиХ Ерлајнс“ започна да ги откажува и летовите кон Амстердам. Сите тие се привремено суспендирани во периодот од 4 март до почетокот на април. Потоа, босанскиот национален авиопревозник ќе има откажувања на летовите кон Истанбул во текот на февруари и март, Копенхаген е приремено суспендиран до април (по вторпат зимава), додека за Цирих ќе се лета само еднаш неделно до почеткот на летната сезона.

Откажувањето на сите овие летови со Скопје, Дизледорф и Виена нема да влијае врз сезонските линии на компанијата со Гетеборг и Стокхолм, кои треба да бидат лансирани во јуни.

http://www.plusinfo.mk/vest/34035/BiH-Erlajns-se-otkazha-od-planiranite-letovi-kon-Skopje

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #849 Posted: 21-Feb-2012 at 14:05

Нови авиолинии најавуваат од ТАВ

онцесионерот на македонските аеродроми турски ТАВ преговара со неколку авиокомпании за воведување нови линии.

aleksandar-veliki-aerodrom.jpg500

За поголем раст на авиосообраќајот менаџментот бара поддршка и од Владата чии најавени субвенции за авиосообраќајот ги оценува како многу позитивен чекор.

Првите луѓе на ТАВ денеска на прес-конференција информираа дека по прекинот на летовите на авиокомпаниите „Малев“ и „Чех ерлајнс“  преземаат напори  повторно да ги покријат линиите кон Будимпешта и Прага.

- Навистина е потребно многу време за да се воведе некоја нова линија или да се убеди некоја нова авиокомпанија  да почне со работа. Има преговори со нови авиокомпании чии имиња не може се уште да ги кажеме. Но, знаете дека во Македонија пазарот е мал, има малку население, а новите авиокомпании бараат фактор на пополнетост на воздухопловот од 70 до 80 проценти, рече  главниот оперативен директор на ТАВ  Мурат Орнекол.

Правиме, додаде, маркетиншки напори, но на некој начин бараме и поддршка од Владата бидејќи  така  ќе привлечеме  многу повеќе компании. Нашата програма за субвенционирање сама по себе не е доволна да се убедат сите  авиокомпании кои би биле заеинтересирани и  недостига  малку да одлучат да дојдат, рече Орнекол.

Поголем резултат во растот на авиособраќајот, според  него, зависи и од македонските граѓани. Зошто да дојдат авиокомпаниите ако нема патници, праша Орнекол.

Од сопствената програма за субвенционирање ТАВ досега одвоиле 1,1 милион евра  и успеале да привлечат шест нови авиокомпании  и еден туроператор. И покрај прекинот со работа на одредени компании постигнале раст на авиосообраќајот од 15 проценти. Од декември 2010 до декември 2011 на скопскиот аеродром имало зголемување на бројот на патници  за 11,5 проценти,  а на охридскиот за 67,5 проценти, односно вкупно зголемување од 15 проценти на двата аеродрома. Во периодот од 1 јануари   до 20 февруари годинава во однос на истиот период лани  е евидентирано зголемување за 30 проценти.

- Ова се навистина добри резултати кои се надевам дека ќе продолжат и во иднина,  посочи Орнекол.

Тој демантира дека Владата му помага на ТАВ со субвенции. Самата компанија, посочи, си  постави своја програма за субвенционирање уште пред две години од кои има очигледни резултати.

Владината најава за  субвенции, смета Орнекол,  би било одлично нешто за  целокупниот авиосообраќај во Македонија. - За да дојдат нови компании и да се зафатат со сериозна работа во  Македонија треба најнапред да воспостават своја база овде во Скопје. За да го  направат тоа потребно е финансирање за минимум пет години. Како ТАВ не сме во можност да го направиме тоа, но Владата  со своите субвенции многу успешно може да привлече нови авиокомпании  кои би воспоставиле свои бази во Македонија и на тој начин би биле  посериозни клиенти,  појасни Орнекол.

Тој додаде дека треба прецизно да се дефинираат критериумите врз основа на кои ќе се доделуваат субвенциите на странските авиокомпании. Ова е многу позитивен чекор бидејќи приходите кои ќе се соберат од сите патници ќе бидат позитивни за целата економија,  оцени Орнекол.

http://kurir.mk/makedonija/vesti/61631-Novi-aviolinii-najavuvaat-od-TAV

Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #850 Posted: 09-Mar-2012 at 12:53
B R E A K I N G  N E W S :

Kon Tiki Sky zapocnuva letovi od Skopje do 14 destinacii

http://macedonianaviation.blogspot.com/2012/03/kon-tiki-sky-to-fly-from-skopje-to-14.html

P.S malku sumljivo i neverojatno sevo ova , ali da ne mrcime uste od start


Edited by gorazd - 09-Mar-2012 at 13:26
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #851 Posted: 10-Mar-2012 at 03:14
Hahaha, plusinfo.mk so bukvalen copy and paste na tekstot od gorespomenatiot link (i se razbira bez naveduvanje na source)  Roll%20eyes

inaku i po belgiskite forumi, cudenje i skepsa, od kade sega ovie da otvaraat baza megu drugoto i vo Antwerpen....


Edited by gorazd - 10-Mar-2012 at 03:17
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #852 Posted: 10-Mar-2012 at 11:25

NOW FOR SALE FROM SKOPJE!!

BackPrint

SKOPJE FLIGHTS FROM 01-05-2012;

ANTWERP (ANR)
2 times weekly from € 70 ALL INN!

SKOPJE FLIGHTS FROM 18-06-2012;

ANCONA (AOI)
3 times weekly from €  45 ALL INN!

MILAN (BGY)
3 times weekly from €  45 ALL INN!

BOLOGNA (BLQ)
3 times weekly from € 45 ALL INN!

ROME (CIA)
4 times weekly from €  45 ALL INN!

TRIESTE (TRS)
4 times weekly from €  45 ALL INN!

BRATISLAVA (BTS)
4 times weekly from € 45 ALL INN!

BASLE (BSL)
5 times weekly from € 70 ALL INN!

DUSSELDORF (NRN)
3 times weekly from € 80 ALL INN!

STUTTGART (STR)
2 times weekly from € 80 ALL INN!

HAMBURG (HAM)
2 times weekly from € 80 ALL INN!

BERLIN (SXF)
2 times weekly from € 80 ALL INN!

MALMO (MMX)
2 times weekly from € 90 ALL INN!

ISTANBUL (SAW)
2 times weekly from € 50 ALL INN!
Еве ви и линк од сервисот каде може да се резервирааат карти !!!!!
Луѓе па тоа е тоа што се бараше со години овде кај нас !!!!!! БРАВООООО само нека им тргне со добро и нека имаат многу патници !!!!!!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #853 Posted: 10-Mar-2012 at 12:33
Можно е сега да им се испалтат на кон тики повеќе летовите ако ги соберат патниците што претходно ги држеа чех и малев, особеон со нивните релативно ниски цени од околу 220 евра повратен лет до поголемите европски центри.
Како и да е јас им давам пола година период да се види дали сето тоа ќе функционира и како ќе се движат цените кои ќе ги нудат.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #854 Posted: 10-Mar-2012 at 14:04


А можно е и само за летово да искористат големо движење на иселениците.Не знам како е ситуацијата со владини субвенции за авиосообраќај, можно е и со таа работа да е поврзано.Инаку, полетувањата од Скопје одат вака, ако по некоја случајност успеат да ги задржат добра основа е:
ANTWERP - Antwerp Deurne International Airport (70 Euro)
-2-4-6- 06:30-09:00
ANCONA - Falconara Airport (45 Euro)
1-3-5-- 06:30-08:15
BASEL - EuroAirport Basel-Mulhouse-Freiburg (70 Euro)
1-3-567 06:30-08:30
------7 12:00-14:00
BERGAMO - Orio al Serio Airport (45 Euro)
1-3-5-- 11:30-13:45
BERLIN - Schönefeld Airport (80 Euro)
-2----- 12:30-14:30
---4--- 06:30-08:30
BOLOGNA - Guglielmo Marconi International Airport (45 Euro)
1-3-5-- 17:30-19:30
BRATISLAVA - .M. R. Štefánik Airport (45 Euro)
-2-4-67 16:30-18:30
DUISBURG - Weeze Niederrheim Airport (80 Euro)
1-3--6- 12:00-14:15
HAMBURG -Fuhlsbutel (70 Euro)
1234567 06:30-08:45
------7 12:00-14:15
ISTANBUL -Sabiha Gökçen International Airport (50 Euro)
--3-5-- 18:00-20:15
---4-6- 17:30-19:45
MALMO -Malmö Sturup Airport (90 Euro)
-2---6- 18:00-20:30
ROMA -Ciampino Airport (45 Euro)
-2-4-67 06:30-08:15
STUTTGART -Echterdingen Airport (80 Euro)
1------ 18:00-20:00
---4--- 12:00-14:00
TRIESTE -Friuli Venezia Giulia Airport (45 Euro)
-2-4-67 11:30-13:15
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #855 Posted: 10-Mar-2012 at 14:12
Originally posted by Тркало



А можно е и само за летово да искористат големо движење на иселениците.Не знам како е ситуацијата со владини субвенции за авиосообраќај, можно е и со таа работа да е поврзано.Инаку, полетувањата од Скопје одат вака, ако по некоја случајност успеат да ги задржат добра основа е:
ANTWERP - Antwerp Deurne International Airport (70 Euro)
-2-4-6- 06:30-09:00
ANCONA - Falconara Airport (45 Euro)
1-3-5-- 06:30-08:15
BASEL - EuroAirport Basel-Mulhouse-Freiburg (70 Euro)
1-3-567 06:30-08:30
------7 12:00-14:00
BERGAMO - Orio al Serio Airport (45 Euro)
1-3-5-- 11:30-13:45
BERLIN - Schönefeld Airport (80 Euro)
-2----- 12:30-14:30
---4--- 06:30-08:30
BOLOGNA - Guglielmo Marconi International Airport (45 Euro)
1-3-5-- 17:30-19:30
BRATISLAVA - .M. R. Štefánik Airport (45 Euro)
-2-4-67 16:30-18:30
DUISBURG - Weeze Niederrheim Airport (80 Euro)
1-3--6- 12:00-14:15
HAMBURG -Fuhlsbutel (70 Euro)
1234567 06:30-08:45
------7 12:00-14:15
ISTANBUL -Sabiha Gökçen International Airport (50 Euro)
--3-5-- 18:00-20:15
---4-6- 17:30-19:45
MALMO -Malmö Sturup Airport (90 Euro)
-2---6- 18:00-20:30
ROMA -Ciampino Airport (45 Euro)
-2-4-67 06:30-08:15
STUTTGART -Echterdingen Airport (80 Euro)
1------ 18:00-20:00
---4--- 12:00-14:00
TRIESTE -Friuli Venezia Giulia Airport (45 Euro)
-2-4-67 11:30-13:15


Mozes li samo da mi navedes od kaj ti e izvorot, cisto informativno ???!!!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #856 Posted: 10-Mar-2012 at 14:29
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Тркало



А можно е и само за летово да искористат големо движење на иселениците.Не знам како е ситуацијата со владини субвенции за авиосообраќај, можно е и со таа работа да е поврзано.Инаку, полетувањата од Скопје одат вака, ако по некоја случајност успеат да ги задржат добра основа е:
ANTWERP - Antwerp Deurne International Airport (70 Euro)
-2-4-6- 06:30-09:00
ANCONA - Falconara Airport (45 Euro)
1-3-5-- 06:30-08:15
BASEL - EuroAirport Basel-Mulhouse-Freiburg (70 Euro)
1-3-567 06:30-08:30
------7 12:00-14:00
BERGAMO - Orio al Serio Airport (45 Euro)
1-3-5-- 11:30-13:45
BERLIN - Schönefeld Airport (80 Euro)
-2----- 12:30-14:30
---4--- 06:30-08:30
BOLOGNA - Guglielmo Marconi International Airport (45 Euro)
1-3-5-- 17:30-19:30
BRATISLAVA - .M. R. Štefánik Airport (45 Euro)
-2-4-67 16:30-18:30
DUISBURG - Weeze Niederrheim Airport (80 Euro)
1-3--6- 12:00-14:15
HAMBURG -Fuhlsbutel (70 Euro)
1234567 06:30-08:45
------7 12:00-14:15
ISTANBUL -Sabiha Gökçen International Airport (50 Euro)
--3-5-- 18:00-20:15
---4-6- 17:30-19:45
MALMO -Malmö Sturup Airport (90 Euro)
-2---6- 18:00-20:30
ROMA -Ciampino Airport (45 Euro)
-2-4-67 06:30-08:15
STUTTGART -Echterdingen Airport (80 Euro)
1------ 18:00-20:00
---4--- 12:00-14:00
TRIESTE -Friuli Venezia Giulia Airport (45 Euro)
-2-4-67 11:30-13:15


Mozes li samo da mi navedes od kaj ti e izvorot, cisto informativno ???!!!

Веб страницата на Контики Скај.
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #857 Posted: 10-Mar-2012 at 14:30
Се јавив денес во Контики и ми потврдија дека ќе се реализираат летовите, а подетално ќе ги утврдела распоредите деновиве.

Се сложувам дека е добра основа за да се наметнат како главен LCC во Македонија, но неможам да разберам со кои авиони ќе ги реализираат овие летови!? Колку што знам ги имаат само Боингот од МАТ, и уште 1-2 мали авиони. За овој распоред (41 лет неделно), би им биле потребни минимум 4-5 авиони.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #858 Posted: 10-Mar-2012 at 14:41
Originally posted by nylon

Се јавив денес во Контики и ми потврдија дека ќе се реализираат летовите, а подетално ќе ги утврдела распоредите деновиве.

Се сложувам дека е добра основа за да се наметнат како главен LCC во Македонија, но неможам да разберам со кои авиони ќе ги реализираат овие летови!? Колку што знам ги имаат само Боингот од МАТ, и уште 1-2 мали авиони. За овој распоред (41 лет неделно), би им биле потребни минимум 4-5 авиони.

Најверојатно освен Боинзи и некој проп-џет ќе користат, со оглед дека летот до Братислава/Болоња им е планиран со траење од 2 сати како и Рим/Трст/Анкона 1:45, а би требало да е 1:30 / 1:20 со нормален авион.Во подфорумот Аеродроми на сликите од Андреј_Лј имаше до Боинзите на Контики и Скајвингс сликано уште еден авион, претпоставувам е за нив наменет
Во секој случај со минимум 3 авиони ќе можат да работат (просек 6 лета дневно, 3 авиони по 2 лета;еден утрински и еден попладневен), ама каснења, расипувања, затворени аеродроми...еден за резерва секако.
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #859 Posted: 10-Mar-2012 at 14:50
Antwerpen veke go snema od nivnata lista na destinacii !

Koi amateri!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #860 Posted: 10-Mar-2012 at 15:32
Originally posted by Тркало

Originally posted by nylon

Се јавив денес во Контики и ми потврдија дека ќе се реализираат летовите, а подетално ќе ги утврдела распоредите деновиве.

Се сложувам дека е добра основа за да се наметнат како главен LCC во Македонија, но неможам да разберам со кои авиони ќе ги реализираат овие летови!? Колку што знам ги имаат само Боингот од МАТ, и уште 1-2 мали авиони. За овој распоред (41 лет неделно), би им биле потребни минимум 4-5 авиони.

Најверојатно освен Боинзи и некој проп-џет ќе користат, со оглед дека летот до Братислава/Болоња им е планиран со траење од 2 сати како и Рим/Трст/Анкона 1:45, а би требало да е 1:30 / 1:20 со нормален авион.Во подфорумот Аеродроми на сликите од Андреј_Лј имаше до Боинзите на Контики и Скајвингс сликано уште еден авион, претпоставувам е за нив наменет
Во секој случај со минимум 3 авиони ќе можат да работат (просек 6 лета дневно, 3 авиони по 2 лета;еден утрински и еден попладневен), ама каснења, расипувања, затворени аеродроми...еден за резерва секако.

imate uste dva aviona osven boingot i toa ATP i BAe RJ 85 anglisko proizvotstvo, prviot e so propelieri a vtoriot e na pogon na mlazni motori po dva od dvete strani (pomali se od voobicaenite) prviot ima kapacitet od 61-72 a vtoriot od 116 do 128 !!!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4142434445 242>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.852 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.