build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4647484950 242>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #941 Posted: 07-Jun-2012 at 00:25
Originally posted by FoSsiL


Незнам дали во историјата на SKP имало воопшто некоја авио-компанија која опслужувала 8 линии во исто време...


Ме буниш со ова линии / дестинации...ама Palair Macedonian леташе на 15+ дестинации од Скопје и Охрид со флота од 10 авиони:
- 2 х Антонов Ан-24 (50 седишта);
- 1 х Туполев Ту-154Б (164 с.);
- 1 х BAC 111(One Eleven,1-11)(105 с.);
- 2 x Fokker 28 (85 с.);
- 1 x Fokker 70 (79 с.);
- 3 x Fokker 100 (107 с.)
На сликава фалат Копенхаген и Гетеборг, сигурно е првиот нивни ред на летање.

Компанијата со една од најдобрите колор шеми, дури и според аirliners.net
Back to Top
VirginAtlantic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jun-2009
Location: Софиjа
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #942 Posted: 07-Jun-2012 at 07:44
Originally posted by Andrej_LJ

. . . Шестата дестинација не ја знам, бидејќи незнам кој регион ќе добие два лета. . .


За мене логично е да биде Париз /аеродром Буве/ или некоjа дестинациjа во Германиjа - Франкфурт /Хан/ или Дортмунд.
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #943 Posted: 07-Jun-2012 at 09:52
ova so zadolzitelni letovi za Spanija (i vo zimska sezona) e ista onakva nepotrebna glupost kako sto bese uslov Cargo aerodromot vo Stip

Wizz: Memmingen, Dortmund, Eindhoven ,Malmö/Göteborg , Rome FCO , Barcelona : )

Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #944 Posted: 07-Jun-2012 at 11:53
Мислам дека Wizz ќе ги прикажат постојните две линии како дел од тие 6. Остануваат 4

Edited by mladen_s - 07-Jun-2012 at 11:54
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #945 Posted: 07-Jun-2012 at 12:33
И јас типувам на Wizz со оглед на тоа што се веќе влезени на македонскиот пазар па имаат некое искуство. Не верувам дека некој од прва ќе воведе 6 линии, ова мислам за EasyJet.

Го делам мислењето со mladen_s дека нема да бидат + 6 туку вкупно 6 но има шанса по март 2013 Венеција и Лондон или еден од нив да се замени со друг град.

Централна Европа, дефинитивно Будимпешта, град кој по пропаѓањето на Малев буквално е превземен од Wizz. Ова е најдобрата дестинација која може да ни се случи со оглед на тоа колку линии таму држи Wizz.

Апенински полуостров, тука ќе се вброи постоечката дестинација Венеција т.е. Тревизо. Но би сакал да го имаме Милано.

Пиринејски полуостров, очекувам Барселона или Мадрид.

Бенелукс, дефинитивно Брисел, со оглед на тоа што веќе се шушкаше за оваа линија.

И од скандинавските земји би типувал на Осло.

Шестата дестинација е Лондон.

Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #946 Posted: 08-Jun-2012 at 14:00

Се водат разговори за авиолинија Скопје-Москва?!

Во моментот во Русија се водат разговори за повторно отворање на авиолинијата Москва-Скопје, без разлика дали ќе биде нискобуџетна или регуларна, соопшти Сашо Станинов, претседател на Здружението на стопанственици, бизнисмени и претприемачи, во чија организација во Охрид се одржа Меѓународен конгрес на бизнисмени и претприемачи (МКПП).

На конгресот присуствуваа повеќе бизнисмени од Русија, Украина, Словенија, Литванија, Белорусија, Казакстан и други европски земји.
Александар Шокин, претседател на руското Здружение на бизнисмени и индустријалци, потенцираше дека сите страни се трудат охридскиот аеродром да стане „плоштад“ на регуларни летови на руски авиокомпании, што ќе придонесе за многу брз развој на туризмот.
„Иако Македонија нема море, можеме да привлечеме голем број туристи. Многу мал број руски инвеститори ги познаваат можностите на земјава и македонскиот претприемачки бизнис, како и фактот дека нема реални бариери за инвестиции и оти даночната политика е благонаклонета“, рече Шокин.
Се разговараше и за инвестиции во иновативни еколошки проекти, фабрика за производство на волтажни фото соларни ќелии и утилизација,градежништво, туризам, земјоделство и во образованието.
Президиумот на Советот на бизнисмени и претприемачи е меѓународна организација која има официјален статус при ООН.


http://www.kapital.mk/mk/makedonija/85007/se_vodat_razgovori_za_aviolinija_skopje-moskva_!.aspx


Edited by gorazd - 08-Jun-2012 at 14:00
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #947 Posted: 10-Jun-2012 at 15:39

Летови на шест нови дестинации од македонските аеродроми ќе почнат од крајот на октомври годинава. Тоа го најави денеска премиерот Никола Груевски истакнувајќи дека постапката за субвенционирање авио летови од страна на Владата е во завршна фаза.

aerodrom- 

- Најавивме дека ќе објавивме меѓународен конкурс за таа намена, тоа веќе е во завршна фаза и наскоро ќе ги објавиме деталите, изјави Груевски одговарајќи на новинарски прашања по промоцијата на 14 нови книги од областа на медицинската наука како дел од владиниот проект за превод на илјада стручни книги , на Универзитетот „Гоце Делчев“ во Штип.

Во комбинација за шесте нови дестинации наброја премиерот се Дортмунд, Базел, Малме, Ајнховен, Милано...Воедно Груевски го поздрави најавеното директно поврзување на Скопје со Дубаи кој што лет ќе го реализира од октомври авиокомпанијата Слајд Дубаи. Сето тоа е дел од напорите на Владата за привлекување и отворање повеќе авио линии кон Македонија, истакна Груевски.

Тоа, според него, ќе помогне првенствено за македонските граѓани кои ќе имаат поголем избор за директни летови, за доаѓање повеќе туристи, како и за инвеститорите кои секогаш прашуваат дали има директен лет со државата или каква е конекцијата. 

Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #948 Posted: 10-Jun-2012 at 17:27
Еве ја веста во видео формат !!!!! БРАВО ЗА ВЛАДАТА !!


http://sitel.com.mk/video/biznis/od-oktomvri-evtini-avio-letovi-do-shest-destinacii
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #949 Posted: 10-Jun-2012 at 18:45
Originally posted by Obedineta Makedonija





Летови на шест нови дестинации од македонските аеродроми ќе почнат од крајот на октомври годинава. Тоа го најави денеска премиерот Никола Груевски истакнувајќи дека постапката за субвенционирање авио летови од страна на Владата е во завршна фаза.Најавивме дека ќе објавивме меѓународен конкурс за таа намена, тоа веќе е во завршна фаза и наскоро ќе ги објавиме деталите, изјави Груевски одговарајќи на новинарски прашања по промоцијата на 14 нови книги од областа на медицинската наука како дел од владиниот проект за превод на илјада стручни книги , на Универзитетот „Гоце Делчев“ во Штип.Во комбинација за шесте нови дестинации наброја премиерот се Дортмунд, Базел, Малме, Ајнховен, Милано...Воедно Груевски го поздрави најавеното директно поврзување на Скопје со Дубаи кој што лет ќе го реализира од октомври авиокомпанијата Слајд Дубаи.Сето тоа е дел од напорите на Владата за привлекување и отворање повеќе авио линии кон Македонија, истакна Груевски.Тоа, според него, ќе помогне првенствено за македонските граѓани кои ќе имаат поголем избор за директни летови, за доаѓање повеќе туристи, како и за инвеститорите кои секогаш прашуваат дали има директен лет со државата или каква е конекцијата. [COLOR="#0066cc">

 
[/COLOR">


Слајд Дубаи...Македонско новинарство   

Edited by Тркало - 10-Jun-2012 at 18:47
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #950 Posted: 10-Jun-2012 at 23:45
od videoto na Shitel:

"Премиерот Никола Груевски открива дека од Октомври, македонските граѓани, два пати во неделата ќе имаат можност за ниски цени да летаат кон Минхен, Дортмунд, Базел и Ајнховен како и кон Малме и Милано."

Minhen e ustvari Memmingen, a ova Basel e iznenaduvanje bidejki Wizz voopsto ne letaat tamu. Nego sto se desi so Pirinejskiot Poluostrov ??

Milano e verojatno zamena za Treviso.

Originally posted by gorazd


Wizz: Memmingen, Dortmund, Eindhoven ,Malmö/Göteborg , Rome FCO , Barcelona : )


4/6 pogodok





Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #951 Posted: 11-Jun-2012 at 00:00
Зборовите на премиерот се сеуште нагаѓање. Треба да почекаме. Моето мислење е следново: ако навистина ова се линиите, тврдам дека се многу глупаво испланирани и еве зошто:

Наместо  Ајндховен, многу подобро е да се пушти линија до Брисел (главен град на ЕУ каде летаат голем број службеници на Владата и Државата, при што значително би се намалиле трошоците, како и фактот дека Брисел е само на помалку од час возење од Ајндховен - за нискотарифни летови се вози и по 500 километри).

Наместо Дортмунтд/Минхен, мислам дека далеку подобро решение е Франкфурт-Хан. франкфурт е огромен аеродром со многу интер-континентални конекции кон Америките.

Малмо е исто така лош избор бидејќи е многу мало аеродромче, секкао многу подобро би било да има лет директно до Стокхолм или Осло, каде се нудат многу удобни летови за Балтикот да речеме. Исто така лет до Осло би дало конекција на една огромна компанија, малку позната кај нас - норвежанската нискотарифна Норвиџан.

Милано е супер дестинациј, но за жал УизЕр летаат до најмалиот од трите аеродрома на градот. Најголемиот аеродром за конекции е Малпенса, а вториот е Бргамо, каде е сместена една од најголемите бази на РајанЕр, со преку 50 ефтини дестинации.

Инаку навистина ме изненадува Базел - сигурно е некаква грешка, Уиз не лета никаде во Швајцарија. Многу би ме разочарало доколку повторно немаме лет кон Шпанија (Мадрид или Барцелона) и кон Будимпешта, од каде сега има безброј ефтини летови со УизЕр.

Остануваат непокриени и многу други градови како: Париз, Москва, Мадрид, Берлин(?), Прага и Будимпешта...


Edited by Andrej_LJ - 11-Jun-2012 at 00:01
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #952 Posted: 11-Jun-2012 at 00:57
Hm, mislam deka destinaciite se logicno izbrani, i optimalni za nasata diaspora.

Memmingen za site pomegju Stuttgart i München
Dortmund ke gi sobere site onie od NRW koi dosega plakaa bezobrazni ceni za Skopje-Düsseldorf
Milano namesto Venecija-Treviso
Eindhoven za site onie sto pomegju Brisel i Amsterdam (pola Skopje place za evtini letovi do Amsterdam   )
Malmö ,  za Danska i juzna Svedska

a ova Bazel neka ostane spekulacija

@Andrej_LJ Wizz voopsto ne gi interesira dali norwegian imale baza vo Oslo ili Ryanair vo Bergamo


Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #953 Posted: 11-Jun-2012 at 01:16
Originally posted by gorazd

Hm, mislam deka destinaciite se logicno izbrani, i optimalni za nasata diaspora.

Memmingen za site pomegju Stuttgart i München
Dortmund ke gi sobere site onie od NRW koi dosega plakaa bezobrazni ceni za Skopje-Düsseldorf
Milano namesto Venecija-Treviso
Eindhoven za site onie sto pomegju Brisel i Amsterdam (pola Skopje place za evtini letovi do Amsterdam   )
Malmö ,  za Danska i juzna Svedska

a ova Bazel neka ostane spekulacija

@Andrej_LJ Wizz voopsto ne gi interesira dali norwegian imale baza vo Oslo ili Ryanair vo Bergamo


Апсолутно не се согласувам со тебе. Не велам дека нема да биде како што ти велиш, но сметам дека за граѓаните на Македонија, дестинациите покажани од тебе се од далеку помала корист. Не смее да се гледа на удобството на иселениците (кои јасно е имаат повеќе пари од оние кои живеат во Македонија-затоа и отишле у мајчина им, вкл. и јас), а пред се да се гледа на потребите на оние кои живеат кај нас.
После, нели целта беше туризам и привлекување на туристи, затоа според мене треба да се таргетираат поголемите аеродроми од Ајндховен или Дортмунд.
велиш Уиз не ги интересирало кој има бази во дадените градови. Да ама не, затоа што голем дел од патниците ќе одат на трансфер преку тие градови, а на Уиз основната цел му е да пренесат патници од точка А до точка Б, без притоа да ги интересира што прават патниците потоа. Повеќе конекции-повеќе превезени патници на Уиз.

И пак настојувам:
Венеција нема шанси да се укине-најголем дел од иселениците се во Словенија и баш северо-источниот дел на Италија. Најмногу да се додаде Милано (бидејќи според сите вести беше најавено 6 НОВИ дестинации од Скопје). Венеција е исклучително профитабилна за Уиз.
Брисел е далеку подобра опција за нас (објаснив зошто и државата ќе има директна корист за промена) отколку провинциалниот аеродром на Ајндховен (каде баш сум живеел 2 години) и тврдам дека релацијата од Брисел до Утрехт, Хаг, Амстердам или Ајндховен не е голема кога се работи за нискотарифен лет.
Повторно ти кажувам Малмо е глупава дестинација од корист само на иселениците. Многу подобро ќе биде Стокхолм. Впрочем авио сообраќајот во Скандинавија е исклучително добро развиен, така што на иселениците кои примаат норвешки плати не би требало да им претставува проблем да летнат од своите паланки до Стокхол и понатаму до Скопје.
Будимпешта и Мадрид/Барцелона ако не бидат вклучени ќе бидам исклучително разочаран (покрај тоа нели еден од критериумите за тендеров е баш лет до Пиринејскиот п-ов, т.е. Шпанија?!?).
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #954 Posted: 11-Jun-2012 at 03:00
Originally posted by Andrej_LJ


Зборовите на премиерот се сеуште нагаѓање. Треба да почекаме. Моето мислење е следново: ако навистина ова се линиите, тврдам дека се многу глупаво испланирани и еве зошто:Наместо  Ајндховен, многу подобро е да се пушти линија до Брисел (главен град на ЕУ каде летаат голем број службеници на Владата и Државата, при што значително би се намалиле трошоците, како и фактот дека Брисел е само на помалку од час возење од Ајндховен - за нискотарифни летови се вози и по 500 километри).Наместо Дортмунтд/Минхен, мислам дека далеку подобро решение е Франкфурт-Хан. франкфурт е огромен аеродром со многу интер-континентални конекции кон Америките.Малмо е исто така лош избор бидејќи е многу мало аеродромче, секкао многу подобро би било да има лет директно до Стокхолм или Осло, каде се нудат многу удобни летови за Балтикот да речеме. Исто така лет до Осло би дало конекција на една огромна компанија, малку позната кај нас - норвежанската нискотарифна Норвиџан.Милано е супер дестинациј, но за жал УизЕр летаат до најмалиот од трите аеродрома на градот. Најголемиот аеродром за конекции е Малпенса, а вториот е Бргамо, каде е сместена една од најголемите бази на РајанЕр, со преку 50 ефтини дестинации.Инаку навистина ме изненадува Базел - сигурно е некаква грешка, Уиз не лета никаде во Швајцарија. Многу би ме разочарало доколку повторно немаме лет кон Шпанија (Мадрид или Барцелона) и кон Будимпешта, од каде сега има безброј ефтини летови со УизЕр. Остануваат непокриени и многу други градови како: Париз, Москва, Мадрид, Берлин(?), Прага и Будимпешта...


Исто мислење и една мала забелешка Frankfurt-Hahn е околу 120 km од Франкфурт, 1:45 со автобус до Franfurt International, мислам дека е само компликација, најдобро е директно до главниот аеродром, ама очигледно е Wizz Air компанијата од тендерот
А за Милано од 18 Јуни ќе почнат со Малпенса   .Додуша, засега само за Будимпешта и Дебрецин (од 16.12), ама можда ќе изненадат ептен позитивно.

Originally posted by gorazd

MünchenDortmund ke gi sobere site onie od NRW koi dosega plakaa bezobrazni ceni za Skopje-Düsseldorf Milano namesto Venecija-Treviso Eindhoven za site onie sto pomegju Brisel i Amsterdam (pola Skopje place za evtini letovi do Amsterdam   )Malmö ,  za Danska i juzna Svedskaa ova Bazel neka ostane spekulacija@Andrej_LJ Wizz voopsto ne gi interesira dali norwegian imale baza vo Oslo ili Ryanair vo Bergamo


За таа линија можат само да зголемат фрекфенција, во никој случај да ја намалат.Студенти од Охрид во Удине(околу 30-тина на број) ја користат линијата, место 24 сати клацкање по воз + автобус за двојно поскапа цена.Дури и студенти во Болоња од Охрид/Струга ја користат.И знам дека авионите се максимално пополнети.Да не зборувам за иселениците.

Edited by Тркало - 11-Jun-2012 at 03:16
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #955 Posted: 11-Jun-2012 at 10:07
mojata spekulacija deka Venecija-Treviso eventualno ke se zameni so Milano, doagja od wizz-stranata kade ne moze da se kupat karti za Skopje-Treviso (istoto i za London), za periodot posle Oktomvri. Zimskiot schedule samo za Skopje seuste ne e ubacen, verojatno "rabotat na nego" sto ostava pole za spekulacii.
Venecija i Milano se nekako mnogu blisku da ima linija i do dvata grada od ista aviokompanija (za nasiot pazar), zatoa koga nagagjavme go predloziv Rim kako nova apeninska destinacija.
(od druga strana pak Eindhoven i Dortmund se uste poblisku eden do drug ...)
Inaku od moe iskustvo mozam da kazam deka avionite do Venecija bea daleku od toa da se "maksimalno popolneti", solidno polni vo sekoj slucaj, se nadevam deka vo meguvreme se promenila situacijata.

Sto se odnesuva do letovite do Skandinavija tie se pred se zamisleni za nasite iselenici, i tuka nema nikakvi dilemi. Od turisticki aspekt Skandinavija e apsolutno neinteresna za makedonecot, a bidejki site nasi se vo jugot na Svedska (http://en.wikipedia.org/wiki/Ethnic_Macedonians_in_Sweden) , Malmö e optimalno resenie, plus preku mostot odma e aerodromot na Kopenhagen (najgolemiot vo Skandinavija).

Sto ste zapnale so toj Brisel Ohno ... , Brisel nekolku pati od nasi kompanii (MAT i onaa drugata Airlift) bese deklarirana kako nerentabilna destinacija , a da ne zborime deka Brisel Charleroi aerodromot e sosema vo jugot na Belgija ....

na kraj kraevi Wizz ne go interesira prestizni destinacii Brisel (EU) ili Paris, toa Grujo koga ke si otvori aviokompanija

P.S sigurni li sme deka Wizz Air e kompanijata za koja stanuva zbor ?? . Eindhoven i Malmö govorat vo polza na Wizz ali ova Basel ( EasyJet destinacija) nekako poremetuva se


Edited by gorazd - 11-Jun-2012 at 10:16
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #956 Posted: 11-Jun-2012 at 17:44
Корисниците на финансиската поддршка треба да ги исполнат следните услови:

1. да воспостават и одржат база за периодот за кој се доделува финансиската поддршка од најмалку еден воздухоплов (авион) на аеродромот „Александар Велки“ - Скопје, најдоцна до крајот на 2012 година,
2. да започнат со оперирање на најмалку шест нови дестинации помеѓу аеродромот „Александар Велики“ - Скопје и централна Европа, Апенинскиот и Пиринејскиот полуостров, Бенелукс и Скандинавија, најдоцна до 01.11.2012 година и истите да бидат опслужувани за периодот за кој се доделува финансиската поддршка,
3. новите дестинации да бидат постојано опслужувани најмалку два пати неделно во која било од ИАТА сезоните по однапред определен ред на летање за периодот на користењето на финансиската поддршка,
4. да обезбедат превоз на патници во заминување од аеродромот „Александар Велики“ - Скопје и тоа:
1. најмалку 120.000 патници во првата година од договорот за финансиска поддршка (10.000 патници месечно),
2. најмалку 135.000 патници во втората година од договорот за финансиска поддршка (11.250 патници месечно) и
3. најмалку 150.000 патници во третата година од договорот за финансиска поддршка (12.500 патници месечно),
5. новите дестинации да не се опслужувани со редовен воздушен превоз во последните две ИАТА сезони од/до аеродромот „Александар Велики“ - Скопје,
6. да изработат план за промоција и маркетинг.
Планот за промоција и маркетинг може да биде предмет на промени по укажување на давателот на финансиската поддршка.

Износ на финансиската поддршка

Еднократна финансиска поддршка во износ од 40.000 евра во денарска противвредност се доделува за воведување на секоја од првите шест нови дестинации, а за секоја следна нова дестинација еднократна финансиска поддршка во износ од 30.000 евра во денарска противвредност.
Финансиска поддршка во износ од 9 евра во денарска противвредност се доделува по патник во заминување во првата година од договорот за финансиска поддршка, 8 евра во денарска противвредност по патник во заминување во втората година од договорот за финансиска поддршка и 7 евра во денарска противвредност по патник во заминување во третата година од договорот за финансиска поддршка.

http://www.justice.gov.mk/LDBISReader/DocumentView.aspx?Type=1&ID=25350

За периодот 2012 - 2014 предвидени се околу 5 милиони евра финансиска поддршка.

http://www.justice.gov.mk/LDBISReader/DocumentView.aspx?Type=1&ID=24984
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #957 Posted: 11-Jun-2012 at 20:36
Originally posted by OCB

Корисниците на финансиската поддршка треба да ги исполнат следните услови:

1. да воспостават и одржат база за периодот за кој се доделува финансиската поддршка од најмалку еден воздухоплов (авион) на аеродромот „Александар Велки“ - Скопје, најдоцна до крајот на 2012 година,
2. да започнат со оперирање на најмалку шест нови дестинации помеѓу аеродромот „Александар Велики“ - Скопје и централна Европа, Апенинскиот и Пиринејскиот полуостров, Бенелукс и Скандинавија, најдоцна до 01.11.2012 година и истите да бидат опслужувани за периодот за кој се доделува финансиската поддршка,
3. новите дестинации да бидат постојано опслужувани најмалку два пати неделно во која било од ИАТА сезоните по однапред определен ред на летање за периодот на користењето на финансиската поддршка,
4. да обезбедат превоз на патници во заминување од аеродромот „Александар Велики“ - Скопје и тоа:
1. најмалку 120.000 патници во првата година од договорот за финансиска поддршка (10.000 патници месечно),
2. најмалку 135.000 патници во втората година од договорот за финансиска поддршка (11.250 патници месечно) и
3. најмалку 150.000 патници во третата година од договорот за финансиска поддршка (12.500 патници месечно),
5. новите дестинации да не се опслужувани со редовен воздушен превоз во последните две ИАТА сезони од/до аеродромот „Александар Велики“ - Скопје,
6. да изработат план за промоција и маркетинг.
Планот за промоција и маркетинг може да биде предмет на промени по укажување на давателот на финансиската поддршка.

Износ на финансиската поддршка

Еднократна финансиска поддршка во износ од 40.000 евра во денарска противвредност се доделува за воведување на секоја од првите шест нови дестинации, а за секоја следна нова дестинација еднократна финансиска поддршка во износ од 30.000 евра во денарска противвредност.
Финансиска поддршка во износ од 9 евра во денарска противвредност се доделува по патник во заминување во првата година од договорот за финансиска поддршка, 8 евра во денарска противвредност по патник во заминување во втората година од договорот за финансиска поддршка и 7 евра во денарска противвредност по патник во заминување во третата година од договорот за финансиска поддршка.

http://www.justice.gov.mk/LDBISReader/DocumentView.aspx?Type=1&ID=25350

За периодот 2012 - 2014 предвидени се околу 5 милиони евра финансиска поддршка.

http://www.justice.gov.mk/LDBISReader/DocumentView.aspx?Type=1&ID=24984

Занимливо......., А дали знаеш колкав период опфаќа субвенционирањето??? 3 или 4 години ?? Позз и браво за информацијата што си успеал да ја ископаш....
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #958 Posted: 12-Jun-2012 at 09:13
Точка 5 од оваа регулатива ги руши предвидувањата за дел од релациите што ги напоменувавме на форумов.
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #959 Posted: 12-Jun-2012 at 13:11
TUESDAY, JUNE 12, 2012
New flights from Skopje announced

Wizzair tipped for Skopje expansion

Skopje Alexander the Great Airport will soon see flights to six new destinations. The new routes come as a result of the international tender call to low cost airlines which offers government subsidies to those willing to operate flights to the Macedonian capital. The Macedonian Prime Minister, Nikola Gruevski, said yesterday that the tender is in its final phase and details are soon to be released. However, he did confirm that the new destinations will be Munich, Dortmund, Basel, Eindhoven, Malmo and Milan.

It is being tipped that Wizz Air, which already operates flights from Treviso and London to the Macedonian capital will operate the bulk of the newly announced flights, while easyJet will take the Basel - Skopje route. However, precise details will be announced in the coming weeks. All of the new services are set to begin at the start of the 2012/2013 winter season in late October. The flights will be subsidised over the next three years. Recently, Flydubai also announced its service launch to Skopje from Dubai on October 18.

Macedonian airports are recording the strongest growth in the region this year. The positive trend continued in May as well. Skopje and Ohrid handled a combined total 75.479 passengers, an increase of 14% compared to the same month last year. The exceptional result is despite a sharp decline in the number of operated flights of up to 15%. In the first five months of the year, the two airports welcomed 314.854 passengers through its doors, up 20% on 2011.


http://exyuaviation.blogspot.com
Back to Top
Bobi View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 31-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Bobi Quote  Post ReplyReply #960 Posted: 13-Jun-2012 at 09:43
Во целава прикаска немојте да го заборавите МАТ или МАТ Airways (тоа е истотосамо во различно пакување).Wizz може да отвори некоја нова линија па да чепне од колачето но ако се сеќавате за најавите од новата компанија дека сите овие градови беа на нејзиниот распоред на летање.Навистина ќе жалам ако само таа компанија ги држи тие летови од причина што сите знаеме колку се редовни,безбедни и ефикасни во работењето во претходниов период.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4647484950 242>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.723 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.