build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Авиокомпании и линии
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 242>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 09-Dec-2008 at 19:55

абе пак ќе речам да имаше МАТ сто авиони или линии ајде ќе да е муабетот со лиценцата монопол! реципроцитет имаат со постојниве компании, поентата е сеуште не им е доволно атрактивен овој пазар на странците. сега со пресоблекувањето на аеродром за добар процент ќе се зголемат шансите околу атрактивноста за македонското небо, нормално придонес туку би имале брзи возови по К8 и К10, но главен момент е евентуалното влегување на комерцијалниот авио такси превоз со ефтините линии кои во многу случаи се пуштаат исклучиво или за рушење конкуренција или за перење пари, нормално услугата таму е на минимум или и под тоа, незнам дали и колку се осигурани патниците на овие летови, но колку пари толку музика.

велиш фаворизирање!?! гледај што вели Спасијка во анализата за тотал, “со четири од десетте земји најголеми трговски партнери на Македонија не постојат директни авионски врски, а до останатите шест најчесто лета само по една авиокомпанија.“ па ако вака се држи монопол незнам што да кажам, како што реков МАТ со лиценцава имаат летови но едвај крпат крај со крај, пилотите ги кешираат на секој шест месеци, а обврски кон странство ги сервисираат кога ќе им стегнат жолт картон! 

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 09-Dec-2008 at 20:10
Originally posted by beTon

велиш фаворизирање!?! гледај што вели Спасијка во анализата за тотал, “со четири од десетте земји најголеми трговски партнери на Македонија не постојат директни авионски врски, а до останатите шест најчесто лета само по една авиокомпанија.“ па ако вака се држи монопол незнам што да кажам, како што реков МАТ со лиценцава имаат летови но едвај крпат крај со крај, пилотите ги кешираат на секој шест месеци, а обврски кон странство ги сервисираат кога ќе им стегнат жолт картон! 

Ако МАТ пропадне ќе дојде некој друг што ќе има пари и за пилоти и за сервиси. Неможе да се става во заложништво македонското небо поради една компанија со десетина вработени. Уште па одозгора таа компанија бара ексклузивитет и бара да го празни држвниот буџет за покривање загуби. Епа однак црвена линија. И сега македонците ќе бидат заложници на скупи билети, зашто? За да ја оддржуваат МАТ во живот зашто имала знаме на опашот и пишувало мацецониан. Епа ако некој радикал-десничар е расположен да го трпи тоа, ја не сум.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 09-Dec-2008 at 20:22
 абе еве трет пат ти повторувам МАТ има само еден нивни авион и два изнајмува и ти упорно ми тврдиш дека тие се способни да држат некаков монопол или да влијаат некој да влезе или не на авио пазарот кај нас Ohno инаку што е до знаменосецот види изгледа за тебе навистина само парите постојат на овој свет, демек сите ќе летаат доколку немаме национален превозник, па ај да ја направиме и химната и знамето грчки може ептен ќе течат тука пари , дали тогаш повесело ќе гледаш на работите... инаку цел свет ги има, ние не измисливме топла вода! en.wikipedia.org/wiki/Flag_carrier#List_of_national_flag_carriers 

Edited by beTon - 09-Dec-2008 at 20:23
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 09-Dec-2008 at 20:33
Originally posted by beTon

па ај да ја направиме и химната и знамето грчки може ептен ќе течат тука пари , дали тогаш повесело ќе гледаш на работите... 


Ја не гледам дека лсл спомна грчка химна и знаме... Како стално ти успева дискусиите да ги изместиш во овие сфери Question
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 09-Dec-2008 at 23:24
Beton Јас реков дека МАТ го држи монополот кој му е законски загарантиран, но не го ползува докрај зашто е буквално глуп. Ако веќе толку мораме да имаме монопол подобро да го дадеме на луфтханса, арфранс, бритиш. Има миљарда компании што ќе се потепаат за ваква позиција макар и во волку мал пазар како Македонија. Зашто на пример не го дадеме монополот на некоја компании што барата со ефтини тикети.А ние будали, сме го дале монополот на комапнија што неможе да плати пилот. Епа бетон, тогаш компанијата ако сака нека датира од антички времиња ама мора да се научи како се работи. Авиосообраќајот не е ниту музеј ниту археолошко наоѓалиште па "гордо да го вее знамето и носи името". Национална авикомпанија треба да обезбеди ефтини летови на своите граѓани, ане да треба да менувам два лета за 500км и да треба да се крпам со кроација и со адриа за до некоја европска престолнина.

Но да не ги дискутираме овие парадокси на слободната економија. Ајде тогаш поштено да го укинеме монополот и да видиме кој ќе успее на пазарот.

п.с. Бетон да речеме ти си сопственик на авикомпанија и треба да влезеш на пазарот во некоја земја. Еве на пример у комшии, карикирам. И идеш тамо и ти викаат. "Види бетон може да уџеш у нашем тржишту, али да знаж овај други превозник има че бољи позицију јер је национални. Он има че банефиције, а ти нечеш." Дали ти ќе влезеш на пазарот?! Нема?! Епа тоа се дешава со Македонија. Ова е една од сопките.

А што се однесува до грчкото знаме. Епа ако сакаш да превезуваш грци и да млатиш новац, ќе вееш и грчко знаме ако треба. Исто како што ќе вееш и кинеско ако треба и како што ќе вееш и америчко ако треба. А се додека патиш од предрасуди и додека гледаш идеолошки дури и во бизнисот и декодираш завери, се дотогаш нема да видиш ниту денер од бизнис. Што му е тешко на ВИП да мафта макеонско знаме со ракометов за да привлече корисници, што му е тешко на космофон да мафта македонско знаме, што му е тешко на ВЕРО да спроведува кампања за национални македонски производи. Они успеваат зашто газдиде не гледаат пристрастно и иделошки на бизнисите. Значи треба добрата и услугите да ги прилагодиш на населението и да ги пласираш во форма каква што нив им одговара, а не обратно.


Edited by lslcrew - 09-Dec-2008 at 23:27
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 10-Dec-2008 at 00:00

види нема компанија во светот која доколку одлучи да влезе во МКД истата да се откаже бидејќи МАТ со три авиони ќе и го стесни пазарот! но ајде нека биде и така како што велиш, наводно МАТ го ремети слободниот пазар, сепак тоа не значи дека утре ќе нема друга компанија како МАТ чии акции можат да бидат во сопственост и на палестинци, а ќе го вее македонското знаме т.е. ќе биде национална компанија, но дури тогаш ќе биде проблем бидејќи еве да претпоставиме дека таа компанија во МКД ќе користи дваесет авиони, што мислиш тогаш монополот ќе биде помал?! вака е најдобро имаме национален превозник кој не држи повеќе од 20% од потенцијалниот пазар и останува простор да влетуваат компании кои ќе отвораат пуштаа нови линии... инаку тој законски загарантиран монопол функционира во секоја држава мислам дека ти пуштив линк во минатиот пост!

што е до купувајте македонски производи кампањите, па нормално е бе лсл тука кај нас на таков начин да бркаат муштерии инвеститорите, нема врска гледањето денари со овој муабет, мислиш МАТ ќе биде попрофитабилен ако лета и во грција?

види муабетов почна со тоа монополот и знамето, кратко речено мој став е дека и едното и другото немаат никакво влијание ниту за атрактивноста на македонското небо ниту пак за профитабилноста на МАТ! исто ако гледаш на работите толку едноставно и цел проблем го лоцираш кај МАТ, ај кажи зошто кога не постоеше таква лиценца немаше навала од авио компании, пак беше истиот муабет само што меѓу себе се бркаа неколку МКД компании! мислам дека сите констатиравме дека само влегувањето на ТАВ по аеродромите може да фрли атракција за странските компании, т.е. средувањето на аеродромите! 

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 10-Dec-2008 at 00:34
beton Не го лоцирам целиот проблем само во МАТ, ние само за проблемот со МАТ зборувавме. Има уште 1000 други фактори на пазарот.

Но ајде добро, сега да видиме што ќе оденесе ТАВ ново на пазарот, ако донесе.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 10-Dec-2008 at 04:31
Originally posted by lslcrew

 Буквално ги блокира странските големи компании од влез на широко во македонскиот пазар на услуги. Нема полошо од институционализиран монопол.
 
 
Се согласувам донекаде за монополот али дефинтивно не и за „странските големи компании‘‘  МАТ има монопол само на хартија и ништо друго, бетон убаво ти одговори (мада со тие завери еу/нато итн. малце забегува Smile  ноу офенс бетон ) 
 
 
 
 
Originally posted by beTon

абе пак ќе речам да имаше МАТ сто авиони или линии ајде ќе да е муабетот со лиценцата монопол! реципроцитет имаат со постојниве компании, поентата е сеуште не им е доволно атрактивен овој пазар на странците.

велиш фаворизирање!?! гледај што вели Спасијка во анализата за тотал, “со четири од десетте земји најголеми трговски партнери на Македонија не постојат директни авионски врски, а до останатите шест најчесто лета само по една авиокомпанија.“ па ако вака се држи монопол незнам што да кажам, како што реков МАТ со лиценцава имаат летови но едвај крпат крај со крај, пилотите ги кешираат на секој шест месеци, а обврски кон странство ги сервисираат кога ќе им стегнат жолт картон! 
 
 
 
Редовниот авиопревозник МАТ има директен лет само до Рим, Истанбул, Виена и до Цирих
 
 
Кажи ми кој им забранува на националните (или евтините) превозници на франција/англија/шпанија/русија/белгија итн... да летаат за скопје??? Монополот на мат е една од причините али не е главна, други работи како стандардот, визниот статус и фактот дека не сме туристичка дестинација а сме само 2 милиони мнооооооогу повеќе влијаат на сегашната очајна состојба.
 
 
 
 
Originally posted by beTon

 абе еве трет пат ти повторувам МАТ има само еден нивни авион и два изнајмува и ти упорно ми тврдиш дека тие се способни да држат некаков монопол или да влијаат некој да влезе или не на авио пазарот кај нас Ohno 
 
 
Сите три се нивни Big%20smile  (мада не сум баш најсигурен дали стигна и вториот боинг)
 


Edited by vardar - 10-Dec-2008 at 04:32
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 10-Dec-2008 at 11:37
Бумот во авиопревозот кај нас ќе се случи кога ќе ни пристигнат авио-такси компаниите. Доколку карго-аеродромот во Штип има можности за слетување и на патничките авиони, тогаш овие компании сигурно ќе дојдат и кај нас. Е дури тогаш ќе имаме милионски превоз на патници.
Кај нас авио-превозот сеуште се подразбира како елитен транспорт достапен само на мала група на луѓе.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 10-Dec-2008 at 12:52
 да во право си вардар ќе бидат три овој првиот канадерот заборавив дека постои Smile, уште си мислам дека сме 2006, незнам дали се сеќавате кога го купија боингот, имаше екстра пречек во Турција, саде како за прекуокеански брод да впловува во меѓународни води... свеченост, оркестар, шмркови итн. имаше и клип со шмрковите на јутјуб или на авијацијаМК но неможам да го најдам... ако има некој линк кажувајте!              
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 11-Dec-2008 at 00:19
 

АГЕНЦИЈАТА ЗА ЦИВИЛНО ВОЗДУХОПЛОВСТВО СЕ ПОДГОТВУВА ЗА ПОДЕЛБА


Контрола на летање за еден месец независен провајдер


АЦВ ќе има независно финансирање преку наплаќање од прелетите и од концесискиот надоместок, а Контролата на летање ќе добива пари од давање услуги на авиопревозниците


Агенцијата за цивилно воздухопловство (АЦВ) интензивно се подготвува за претстојното одвојување на Контролата за летање која во иднина ќе функционира како независен провајдер и ќе се финансира од сопствени приходи. Според директорот на АЦВ, Зоран Крстевски, одвојувањето треба да се случи најдоцна за еден месец и потоа Агенцијата ќе треба да покрене постапка за сертифицирање и на провајдер на аеродромите што е предуслов да Контролата на летање која како самостоен субјект ќе може да се обединува во самостојни т.н. фарови или воздушни патишта.

-На тој начин би ја зголемиле фреквенцијата на прелетите над Македонија и би имале пораст на приходите од тој сегмент кои лани беа во опаѓање поради високите цени што ги даваме за прелети или за терминирање на авионите. Причина за ниските приходи е и затвореноста на косовскиот воздушен простор, а црногорското небо, пак, се уште е делегирано од српската контрола на летање. Дополнителен ограничувачки фактор се и намалените воздушни патишта над Грција со што се намалува и протокот на сообраќај над Македонија - вели Крстевски.
Агенцијата за цивилно воздухопловство ќе има независно финансирање преку наплаќање од прелетите и од концесискиот надоместок, а Контролата на летање ќе добива пари од давање услуги на авиопревозниците.

-Препорака на ИКАО беше финансирањето на Агенцијата да биде со одреден процент односно зафаќање по патник што ќе го праќа концесионерот на аеродромите ТАВ, поради што се иницираа измени на Законот за воздухопловство. Со измените кои се во Нацрт-верзија се предвидува тоа зафаќање да биде пет евра по патник. Ние нема да го користиме тој член во законот, туку ќе се финансираме од концесискиот надоместок кој ТАВ ќе и го плаќа на државата 20 години, почнувајќи од 2011 година, што практично е добро решение - смета Крстевски.
Според него, добро е што државата се откажува од редистрибуцијата на средствата на АЦВ што таа ги заработува, а што досега не беше случај и парите на воздухопловната власт најчесто одеа за други намени.

Новина во измените што се иницираат во воздухопловниот закон е и либерализација на авиосообраќајот преку промена на договорот со МАТ за редовен авиопревозник кој му даваше монополска позиција. Исто така со измените се урива монополот на аеродромите во давањето на хендлинг услуги.

-Ако бројот на патници премине над еден милион тогаш аеродромот е должен да овозможи повеќе хендлинг компании што ќе ги опслужуваат авионите и некои терминални услуги. Вакво нешто веќе подолго време бараат од МАТ - вели Крстевски.
Тој најави дека ќе се прави измена на правилникот за чартер летови бидејќи датира од 1956 година кога важеле други правила на игра.

Светлана БЛАЖЕВСКА

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 11-Dec-2008 at 23:22
Студентите ќе летаат со двојно поевтини билети


Со вчера потпишаниот договор со Здружението на студенти и младинци со хендикеп, компанијата се обврза да обезбеди и превоз до аеродромите, бесплатен превоз за медицински случаи во странство, и обезбедување на полесен пристап на хендикипираните лица на аеродромите


Превоз до аеродромите, авиобилети по половина цена, бесплатен превоз за медицински случаи во странство, уредување на условите за пристапност на хеникипираните лица на аеродромите, се само дел од приоритетите кои Македонската авиокомпанијата МАТ ќе ги реализира, со вчера потпишаниот договор на компанијата со Здружението на студенти и младинци со хендикеп. Авиокомпанијата со официјализирање на овој договор во блиска иднина, треба да обезбеди и унапреди, условите внатре во компанијата но, и на аеродромите, за инвалидизираните лица во претстојната 2009 година.
- Приоритет ќе ставиме најпрво на отстранувањето на техничките пречки за патувањето на овие луѓе. Потоа, подигнувањето на свеста кај вработените во МАТ кон овие луѓе исто така ќе бидат примарните мерки кои компанијата ќе ги подобри, се со цел овие лица да не се осетат дискриминирани и отфрлени од општеството - рече еден од потписниците на договорот со Здружението на студенти со хендикеп, Николас Кумерле, комерцијален директор на МАТ.

Даниела Стојановска, претседател на Здружението на младинци и студенти со хендикеп, на средбата напомена дека со овој чекор МАТ само ќе им излезе во пресрет на побарувањата на студентите.Тие досега не наишле на директно разбирање од другите авиокомпании за нивните проблеми.
- Студентите не се со хендикеп, општеството е хендикепирано, а МАТ со денешнава активност се ослободи и отстрани од оваа бариера која долго време не обременува додаде Стојановска.

Надлежните од македонски авиотранспорт по потпишувањето на договорот се обврзаа дека и во иднина ќе продолжат со вакви активности кои се од светски тренд, бидејќи според нив секаде низ светот има еднакви услови за лицата со хендикеп

http://vecer.com.mk/?ItemID=E7FA7160B4B0774095EE333198F363CD



Edited by lslcrew - 11-Dec-2008 at 23:23
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 16-Dec-2008 at 05:39

МАТ бара помош од Владата

Македонски авиотранспорт - МАТ повикува Владата да интервенира во спорот со „Еуроконтрол“ за да се тргне блокадата за летови кон Германија и Италија. Националниот авиопревозник бара од Владата и шестмесечено одложување на долговите кон домашните воздухопловни власти, како и да даде гаранции пред странските и домашни финансиери, кои ги кредитираат набавките на авиони. МАТ од Владата бара и експертски совети за менаџирање на кризата при одржувањето на редовниот меѓународен авиосообраќај.

Одборот на директори, во соопштенито до јавноста, посочува дека долг период нема реална можност сам да се справи со новите финансиски состојби за да може непречено да продолжи со дејноста - јавен сервис во меѓународниот авиосообраќај. Раководството на МАТ, преку јавноста, замоли за итна средба со претставници на Владата за да се разгледаат можностите за помош од надлежните институции.



http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=CAB6C60F2743B845943045B4C139017A
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 16-Dec-2008 at 11:54
Не треба да им се помогне. Имаат апсолутен монопол на пазарот, не ги плаќаат обврските кон државата и кон странство на време, не нудат нови услуги, имаат скапи билети, а сето тоа е зачинето со низок квалитет на услугата. Онаа наставка национален авиопревозник треба да им биде одземена. Треба да се засрамат.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 28-Dec-2008 at 15:23

Oдложeно приземјувањето на МАТ

28 December, 2008 04:05:00
Големина на фонт: Decrease%20font Enlarge%20font
image

Агенцијата за цивилно воздухопловство на барање на домашната авио-компанија МАТ, ја одложи мерката за откажување на услугите, поради долгови на компанијата, за 15 јануари 2009 година.

 Период, како што стои во денешното соопштение од АЦВ, до кога компанијата треба да го плати тековниот долг.

„Одложувањето на мерката за 15 дена, е во интерес на патниците, кои веќе го испланирале своето патување со редовните линии на оваа авиокомпанија за претсојните новогодишни празници“ велат од Агенцијата за цивилно воздухопловство.

Во меѓувреме, Агенцијата побара информација од МАТ за неговата финансиска состојба, која дополнително ќе биде доставена како предлог до Владата, за изнаоѓање соодветно решение за долговите на компанијата и нејзината несолвентност.

МИА

http://alsat-m.tv/mk/zemja/8777.html
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 05-Jan-2009 at 00:59
 

ЗЛАТКО ПЕТРОВСКИ, ПРЕТСЕДАТЕЛ НА ОДБОРОТ НА ДИРЕКТОРИТЕ НА МАТ

МАТ не доби монопол, туку само сериозни обврски

Работиме во вистински остра конкуренција со 12 странски авиопревозници што летаат кон Македонија и зад кои стојат силни држави

„Македонски авиотранспорт“ - МАТ неодамна потпиша Анекс на Договорот со Владата, со кој му беше укинат ексклузивниот статус на единствен редовен авиопревозник, а истовремено државата постави свој претставник во Одборот на директорите на авиокомпанијата. За значењето на овие измени разговаравме со Златко Петровски, претседател на Управниот одбор на МАТ.

- Со Министерството за транспорт и врски, согласно со претходно донесената одлука на Владата, потпишавме втор анекс кон Договорот за единствен редовен авиопревозник од 2000 година. Со овој анекс, Договорот практично е усогласен, односно извршена е негова хармонизација со европското законодавство во областа на цивилното воздухопловство. Така што Македонија, ако досега имала некакви забелешки од ЕУ во овој дел, сега слободно може да каже дека во делот на авиосообраќајот ги исполнува бараните европски стандарди. МАТ останува редовен авиопревозник од Македонија до истекот на Договорот во 2010 година.

* МАТ со овој договор имаше ексклузивитет бидејќи беше единствен редовен авиопревозник. Дали компанијата имаше корист од Договорот, бидејќи во јавноста постоеше мислење дека со него доби монопол во домашниот авиосообраќај?

- Околу Договорот со кој МАТ беше номиниран за единствен редовен авиопревозник од Македонија имаше доста контроверзи. За жал, во јавноста се создаде впечаток дека „Македонски авиотранспорт“ има некаков ексклузивитет, односно монополски права. Во оваа пригода би сакал да објаснам дека токму фактите се спротивни од впечатокот што постоеше во јавноста.

Имено, 15 години се бориме во вистински остра конкуренција со 12 странски превозници што оперираат во Македонија и зад кои стојат силни држави. Сметам дека успешно се справивме со таква конкуренција. Од Договорот, МАТ немаше никаков посебен бенефит туку, напротив, доби само дополнителни обврски кон државата, а и кон патниците, а кои произлегуваат од статусот редовен авиопревозник. Согласно со законот, отсекогаш постоеше можност секој што ги исполнува законските услови да формира авиокомпанија, да оперира не само како чартер туку и како редовен авиопревозник секаде онаму каде што МАТ не лета. Во Македонија, инаку, покрај нас, има уште две регистрирани авиокомпании. Но, за жал, пазарот е мал, конкуренцијата е голема, а тоа што немаме повеќе домашни и странски авиопревозници што би одржувале редовен сообраќај кон некои други дестинации е од причина што за тоа нема економска оправданост.

*Со најновиот анекс Владата доби право да делегира свој член во Одборот на директорите на МАТ. Што, во суштина, значи тоа?

- Составен дел на Анексот, односно на Договорот, е дека Владата ќе делегира свој член, кој ќе има целосен увид во работењето на компанијата и рамноправно со другите членови ќе носи одлуки за суштинските прашања врзани за нејзиното работење. Во суштина, со ова се потврдува интересот на Владата да води сметка за работењето и развојот на авиосообраќајот во Македонија, бидејќи тој претставува јавен сервис за превоз на патници и на стока во меѓународниот авиосообраќај. Редовниот сообраќај е од исклучителна важност за секоја држава.

* Договорот со направените измени останува во сила до 2010 година, што значи дека дотогаш МАТ останува редовен авиопревозник. Што по овој период?

- И по истекот на овој период МАТ ќе остане назначен авиопревозник на дестинациите на кои и сега лета, а за кои државата го номинирала да одржува редовен сообраќај. Уште еднаш да појаснам, назначувањето на МАТ на овие линии е од периодот пред потпишување на Договорот од 2000 година, а со него компанијата презеде други дополнителни сериозни обврски кон државата.

*Во светот владее рецесија. Од сите страни пристигнуваат информации за проблемите со кои се соочува авиопревозот. Многу земји интервенираат со финансиска помош за сопствените авиопревозници. Во најголем број случаи тоа се државни авиокомпании. Дали МАТ во вакви услови ќе успее да опстане, особено ако се земат предвид очигледните финансиски проблеми што ги има?

- МАТ имаше сериозни и амбициозни развојни планови, кои се базираа врз очекувањата на вкупен развој на државата, приближувањето кон ЕУ, членството во НАТО и како најважно - од воведување безвизен режим. На ова се базираше нашиот бизнис-план, кој предвидуваше зголемување на сообраќајот во Македонија за околу 30 до 35 отсто.За жал, тие процеси ги запре нашиот јужен сосед, како што го направи со издадената забрана за прелети на нашата авиокомпанија над нејзина територија, или со најновото лобирање во Еуроконтрол, што сето ни создаде огромни финансиски штети.

Крајно неочекувана за нас, а и за целиот свет, беше глобалната економска и финансиска криза и рецесијата, што прво ги погоди авиокомпаниите. Во многу земји се издвојуваат огромни средства за редовните превозници за пребродување на кризата. Во најголем дел станува збор за државни компании, но и за компании со приватен капитал, а кои се редовни авиопревозници од тие држави.

Оваа криза и ние сериозно ја почувствувавме последниве два месеца. Има големо опаѓање на бројот на патниците, посебно во предбожикните и предновогодишните празници. Очекуваме дека кризата ќе се продлабочи, особено во првите неколку месеци од оваа година. Бордот и менаџментот на МАТ преземаат сериозни мерки и активности за одбрана од очекуваниот удар и убеден сум дека со помош и поддршката од државата што ја добивме и ја добиваме, ќе изнајдеме сили да опстанемеи да го продолжиме развојот како редовен превозник од Република Македонија.

Марјан Блажевски

 

Dnevnik

Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 05-Jan-2009 at 01:10
Пред некое време праевме муабет околу монополот, еве и од мат инфо околу тоа. Значи да повторам абсолутно ништо не ги спречува визер или изиџет да летаат од скопје кон сите градови кон кои мат не лета (парис,лондон .... да не ги бројам долга и жална е листата). Значи монополот на мат (со 2-3 авиони) не е пречка за големите или евтините авиокомпании. 
 
 
 Согласно со законот, отсекогаш постоеше можност секој што ги исполнува законските услови да формира авиокомпанија, да оперира не само како чартер туку и како редовен авиопревозник секаде онаму каде што МАТ не лета. Во Македонија, инаку, покрај нас, има уште две регистрирани авиокомпании. Но, за жал, пазарот е мал, конкуренцијата е голема, а тоа што немаме повеќе домашни и странски авиопревозници што би одржувале редовен сообраќај кон некои други дестинации е од причина што за тоа нема економска оправданост.
 
 
Не е некоја тајна али еве на што се надевале од мат за зголемување на патници
 
 МАТ имаше сериозни и амбициозни развојни планови, кои се базираа врз очекувањата на вкупен развој на државата, приближувањето кон ЕУ, членството во НАТО и како најважно - од воведување безвизен режим.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 06-Jan-2009 at 01:14
Јас само знам дека во 90-тите години имавме 3 домашни авиокомпании и ги имавме гигантите Аерофлот и Бритиш Ервејс со свои претставништва во центарот на Скопје. Денес НЕМАМЕ НИШТО ОСВЕН МАТ КОЈ ЛОШО РАБОТИ КАКО МОНОПОЛThumbs%20Down!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 06-Jan-2009 at 02:02
Originally posted by BOJAN

Јас само знам дека во 90-тите години имавме 3 домашни авиокомпании и ги имавме гигантите Аерофлот и Бритиш Ервејс со свои претставништва во центарот на Скопје. Денес НЕМАМЕ НИШТО ОСВЕН МАТ КОЈ ЛОШО РАБОТИ КАКО МОНОПОЛThumbs%20Down!


Не би бил толку негативен. Резултатите на скопскиот аеродром се подобри од било когаш а Бритиш Ервејс беа во Скопје во период со многу специфични услови и си заминаа во едни други специфични услови.

За домашните авиокомпании дефинитивно пропуштивме шанса да изградиме една посериозна бидејќи неколку пати се почнуваше од почеток како и за многу други работи.
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 07-Jan-2009 at 16:47

Eve stanavme i primer za toa kakvi greski ne treba da se pravat vo aviosoobrakjajot vo vakvi usloviRoll%20eyes


Schnee und Eis im Flugbetrieb


Das gegenwärtige Wetter verlangt den Mitarbeitern der Berliner Flughäfen einiges ab. Wie gefährlich sind Kälte und Schnee für den Flugbetrieb in Tegel und Schönefeld?


Berlin - 

„Wenn die Temperaturen auch nur in die Nähe der Null-Grad-Grenze fallen, werden die Tragflächen der Flugzeuge enteist, die kurz vor dem Start stehen“, sagt Wolfgang Weber, Pressesprecher der Lufthansa. Auch die Rollbahnen werden mit einem speziellen Alkohol-Wasser Gemisch vom Eis befreit. Die niedrigen Temperaturen sn sich seien kein Problem für die Flugzeuge. Denn „auch im Sommer herrscht in zehn Kilometer Flughöhe eine Kälte, die am Boden nie erreicht werden kann. Das führt ja auch nicht zu Schwierigkeiten“, sagt Weber. Problematisch ist am Boden nur die vergleichsweise hohe Feuchtigkeit in der Luft, die zur Vereisung führen kann, fügt Weber hinzu.

Ob solch eine Glätte zu dem Unfall führte, der sich am Montagnachmittag auf dem Stuttgarter Flughafen ereignete, wird derzeit geklärt. Eine mit 15 Passagieren besetzte Maschine war beim Landen über die Rollbahn hinausgeruscht. „Wir wissen nicht, ob es ein technisches oder witterungsbedingtes Problem war“, sagte eine Flughafensprecherin. In Stuttgart hatte es am Montag zwar seit dem späten Vormittag geschneit. Doch schon vor zwei Jahren hatte es nach Angaben der Sprecherin  ebenfalls mit einer Maschine jenes Typs einen ähnlichen Zwischenfall gegeben. Experten der Bundesstelle für Fluguntersuchungen (BFU) begutachteten die Maschine noch am Montag.

Der Luftfahrtexperte und ehemalige Flugingenieur Jürgen Hermann betont, dass in der Luft die Tragflächen eigentlich nie vereisen können: "Ein spezieller Abwärme-Kreislauf leitet 250 Grad warme Luft durch die Tragflächen", sagt er. Das verhindere normalerweise immer, dass sich an den Flügeln Eis bildet.

Ungeräumte oder vereiste Rollbahnen verzögern den Flugverkehr meistens. So wie gestern in Frankfurt, als zeitweise nur eine Rollbahn für den Flugverkehr genutzt werden konnte und nur ein Drittel der geplanten Flugzeuge starten und landen konnten. „Das führt dann zu Verzögerungen an den Berliner Flughäfen, die aus Frankfurt Flüge erwarten oder hinfliegen“, sagt Ralf Kunkel von der Flughafen Berlin-Schönefeld GmbH. Dann sei der logistische und organisatorische Aufwand am eigenen Flughafen am höchsten.

„Wenn die Flugpläne spontan verändert werden müssen, weil an anderen Flughäfen etwas schief geht und eventuell Flieger gewartet oder enteist und Rollbahnen geräumt werden müssen, dann sind logistische Meisterleistungen nötig“, sagt Kunkel. Die Zeitfenster seien sehr kurz. „Wenn ein Flugzeug enteist wird, müsste es innerhalb der nächsten zwanzig Minuten starten, da die Tragflächen sonst wieder vereisen können“, fügt er hinzu.

So werden Flugzeugkatastrophen wie im März 1993 in Skopje verhindert. Vereiste Startklappen waren damals die Ursache, dass eine Fokker 100 der mazedonischen Palair bei vollem Schub zu wenig Auftrieb bekam und unmittelbar nach dem Start abstürzte. 83 Menschen verloren bei dem Unglück ihr Leben. (dpa/hin)


http://www.tagesspiegel.de/berlin/Berliner-Flughaefen-Flughafen-Flugbetrieb-Organisation;art1050,2698845

se raboti za nekoj avion koj se izlizgal nadvor od pistata na aerodromot vo berlin poradi zamrznuvanje....potoa se spomenuva kako treba da se postapuva pri vakvi temperaturi da se ovozmozi optimalno i pred se bezbedno poletuvanje....potocno od koga ke se odmrzne nadvoresnosta na avionot, toj treba da startuva vo narednite 20 minuti za da se izbegne povtorno zamrznuvanje...kako primer za toa sto moze da se sluci ako ne se postapuva spored propisite se spomenuva onoj na foker 100 od 1993


Edited by kire85 - 07-Jan-2009 at 16:59
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 242>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.617 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.