build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5354555657 242>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1081 Posted: 28-Oct-2012 at 12:16
Originally posted by alexsend

Јас летам на 2-ри ноември за Милан (Бергамо)
Повратна карта со сите трошоци 45 евра. Е сега ја купив пред да ја промовираат "новата политика за багаж" што значи можам и со 55ка. Но дури и да треба да доплатиш за неа доплатата е 10 евра правец.
И кој тука ќе ме убеди дека 65 евра повратна до Милан е скапо?
Па и 100 евра да е пак е најевтино, а реално многу лесно не наоѓа повратна за било која дестинација за 50 евра.
Ако сте толку убедени дека Wizz ве краде и е скап ајде дајте ми поевтин начин да стигнам до Милан? Adria, Jat, Croatia или автобус можеби...

Видете го EasyJet, таму немате вклучено багаж, а за 55ка се доплаќа 29 евра.



Истото твое искуство го споделува и јас !!!! дел од коментарите во претходните постови се само да се каже нешто!!! Убаво им кажа дајте поубав, поефтин и побрз алтернативен превоз ????
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
makonix View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 08-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 520
  Quote makonix Quote  Post ReplyReply #1082 Posted: 28-Oct-2012 at 12:34
луѓе дај не зафркавајте, виз ер е далеку далеку поевтино од овие претходните. Знам дека наплаќаат за се и се што, но сепак да се има ниско буѓетна компанија кон нови 6 дестинации е за поздравување а не за плачење. Е сега гледам некои сакаат за бес пари.... ама преку леб погача не бива
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1083 Posted: 28-Oct-2012 at 13:27
Kazav deka Wizz Air ne e poevtin od predhodnite? Ajde malku citajte ubavo i ne se fakajte, de evtino bilo, de porano onaka bilo.
Pak ke kazam. Za racen bagaz so dimenzii 55*45*25 niedna aviokompanija ne naplaka, a isto kako Wozz Air nudat evtini aviokarti. Tuka pred se mislam na slicni aviokompanii kako EasyJet, Germanwings itn.
Site niskobudzetni aviokompanii ne nudat samo evtini karti. So EasyJet npr. sum letal za 70€ no i za 400€ (povratna na ista destinacija)

Eve vi primer:
Probam da chekiram karta Skopje-London-Skopje so Wozz Air vo noemvri.
Vkupnata cena izleguva 11.280.00 denari ili 183€ (bez racen bagaz i taksa za kreditnata karticka). Ovaa veke ne e evtino, bi rekol normalna cena za eden evropski let. Na toa za racen bagaz so dimenzii 55/45/25 mi baraat uste 1200 denari sto za mene e navreda.
Back to Top
makonix View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 08-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 520
  Quote makonix Quote  Post ReplyReply #1084 Posted: 28-Oct-2012 at 13:48
EasyJet се супер ама изгледа ќе почекаме. Освен ако не нагрнат туристи да го видат Ск 2014
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1085 Posted: 28-Oct-2012 at 13:55
Originally posted by Denko

Kazav deka Wizz Air ne e poevtin od predhodnite? Ajde malku citajte ubavo i ne se fakajte, de evtino bilo, de porano onaka bilo.
Pak ke kazam. Za racen bagaz so dimenzii 55*45*25 niedna aviokompanija ne naplaka, a isto kako Wozz Air nudat evtini aviokarti. Tuka pred se mislam na slicni aviokompanii kako EasyJet, Germanwings itn.
Site niskobudzetni aviokompanii ne nudat samo evtini karti. So EasyJet npr. sum letal za 70€ no i za 400€ (povratna na ista destinacija)

Eve vi primer:
Probam da chekiram karta Skopje-London-Skopje so Wozz Air vo noemvri.
Vkupnata cena izleguva 11.280.00 denari ili 183€ (bez racen bagaz i taksa za kreditnata karticka). Ovaa veke ne e evtino, bi rekol normalna cena za eden evropski let. Na toa za racen bagaz so dimenzii 55/45/25 mi baraat uste 1200 denari sto za mene e navreda.


Па цената е висока бидејки овие се или последна или претпоследна серија на карти за тој лет !!! бидејки цената се формира на тој начин сто првите карти се најефтини па како се повеќе се зголемува побарувачката така расте и цената, тоа е показател дека авионите на визаир се од 80-100 полни !!!!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
makonix View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 08-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 520
  Quote makonix Quote  Post ReplyReply #1086 Posted: 28-Oct-2012 at 14:05
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko

Kazav deka Wizz Air ne e poevtin od predhodnite? Ajde malku citajte ubavo i ne se fakajte, de evtino bilo, de porano onaka bilo.
Pak ke kazam. Za racen bagaz so dimenzii 55*45*25 niedna aviokompanija ne naplaka, a isto kako Wozz Air nudat evtini aviokarti. Tuka pred se mislam na slicni aviokompanii kako EasyJet, Germanwings itn.
Site niskobudzetni aviokompanii ne nudat samo evtini karti. So EasyJet npr. sum letal za 70€ no i za 400€ (povratna na ista destinacija)

Eve vi primer:
Probam da chekiram karta Skopje-London-Skopje so Wozz Air vo noemvri.
Vkupnata cena izleguva 11.280.00 denari ili 183€ (bez racen bagaz i taksa za kreditnata karticka). Ovaa veke ne e evtino, bi rekol normalna cena za eden evropski let. Na toa za racen bagaz so dimenzii 55/45/25 mi baraat uste 1200 denari sto za mene e navreda.


Па цената е висока бидејки овие се или последна или претпоследна серија на карти за тој лет !!! бидејки цената се формира на тој начин сто првите карти се најефтини па како се повеќе се зголемува побарувачката така расте и цената, тоа е показател дека авионите на визаир се од 80-100 полни !!!!


во право си

цената зависи од времето на резервацијата.

Јас сум налетал на доста евтини карти до Венеција и Лондон од Скопје, ама треба порано
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1087 Posted: 28-Oct-2012 at 14:08

Jasno mi e kako funkcionira toa. Zborot mi bese deka so niskobudzetnite aviokompanii ne se leta samo za malku pari, tuku i za mnogu, a za posoceniot racen bagaz plakaat site isto.

I ona sustinskoto za sto pisuvam. Nezavisno od cenata na aviokartata, doplakanje za racen bagaz e klasicna krazba. Edna racna torba (55/45/25 so tezina 10kg) po patnik e sosema normalna pojava i mora da se dozvoli bez paricen nadomest.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1088 Posted: 28-Oct-2012 at 14:23

Мене до Ајдховен за сега во Ноември ми излезе 12.180,00 MKD или 200 евра... со се едно парче чекиран багаж од 32кг и една голема кабинска торба (600 денари).... за во двете насоки...

Што според мене е сосема разумно, со оглед на тоа што резервирам за во Ноември...

Додека ако пак резервирам за Март (истата конфигурација на летот, багажи итн...) ми излегува 7.180,00 MKD или околу 120 евра... 80 евра или 5000 денари заштеда... 

Треба да го земемете начинот на наплаќање летови.... што поскоро толку поскапо...

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1089 Posted: 28-Oct-2012 at 14:23
Originally posted by Denko


I ona sustinskoto za sto pisuvam. Nezavisno od cenata na aviokartata, doplakanje za racen bagaz e klasicna krazba. Edna racna torba (55/45/25 so tezina 10kg) po patnik e sosema normalna pojava i mora da se dozvoli bez paricen nadomest.


Да меѓутоа немој да мислиш дека со рајан аир и изи џет не се плаќа !!! изи џет беа тие првите кои го воведоа наплаќањето на рачен багаж со горе споменатите пропорции.
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1090 Posted: 28-Oct-2012 at 14:34
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko


I ona sustinskoto za sto pisuvam. Nezavisno od cenata na aviokartata, doplakanje za racen bagaz e klasicna krazba. Edna racna torba (55/45/25 so tezina 10kg) po patnik e sosema normalna pojava i mora da se dozvoli bez paricen nadomest.


Да меѓутоа немој да мислиш дека со рајан аир и изи џет не се плаќа !!! изи џет беа тие првите кои го воведоа наплаќањето на рачен багаж со горе споменатите пропорции.
easyJet ne naplaka. Informiraj se dobro. Tie dozvoluvaa eden racen bagaz (55/45/25) po patnik... za vtor se doplaka.
Back to Top
Бомба View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 12-Jun-2011
Location: DE
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Бомба Quote  Post ReplyReply #1091 Posted: 28-Oct-2012 at 14:47
^па летај со нив
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1092 Posted: 28-Oct-2012 at 14:51
Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko


I ona sustinskoto za sto pisuvam. Nezavisno od cenata na aviokartata, doplakanje za racen bagaz e klasicna krazba. Edna racna torba (55/45/25 so tezina 10kg) po patnik e sosema normalna pojava i mora da se dozvoli bez paricen nadomest.


Да меѓутоа немој да мислиш дека со рајан аир и изи џет не се плаќа !!! изи џет беа тие првите кои го воведоа наплаќањето на рачен багаж со горе споменатите пропорции.
easyJet ne naplaka. Informiraj se dobro. Tie dozvoluvaa eden racen bagaz (55/45/25) po patnik... za vtor se doplaka.


Извини сум не сум знаел, Тоагаш супер ЛЕТАЈ со нив и не замарај.

Edited by Obedineta Makedonija - 28-Oct-2012 at 17:36
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1093 Posted: 28-Oct-2012 at 15:37
Wizz Air - today at the Skopje Airport !!
 
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1094 Posted: 28-Oct-2012 at 15:41
ИНфо за воздухопловот на Виззаир кој ќе биде во базата на аеродром Александар Велики.
Компанија: Wizz Air Hungary
Модел: Airbus A320-232
Регистрационен број: HA-LWF  (cn 3562)
Прв лет на воздухопловот: 03-07-2008
Старост на воздухопловот: 4.3 Years
Тест регистрација: F-WWBH
 


Edited by Obedineta Makedonija - 28-Oct-2012 at 16:38
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1095 Posted: 28-Oct-2012 at 16:46
Wizz Air aircraft - today at the Aleksandar the Great Airport - Skopje
1.
2.
3.
4.
5.


Edited by Obedineta Makedonija - 28-Oct-2012 at 17:00
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1096 Posted: 28-Oct-2012 at 17:15
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko


I ona sustinskoto za sto pisuvam. Nezavisno od cenata na aviokartata, doplakanje za racen bagaz e klasicna krazba. Edna racna torba (55/45/25 so tezina 10kg) po patnik e sosema normalna pojava i mora da se dozvoli bez paricen nadomest.


Да меѓутоа немој да мислиш дека со рајан аир и изи џет не се плаќа !!! изи џет беа тие првите кои го воведоа наплаќањето на рачен багаж со горе споменатите пропорции.
easyJet ne naplaka. Informiraj se dobro. Tie dozvoluvaa eden racen bagaz (55/45/25) po patnik... za vtor se doplaka.


Извини сум не сум знаел, Тоагаш супер ЛЕТАЈ со нив и НЕ ЗАМАРАЈ !!!!


А ти да пробаш да се воздржиш од вакви емотивни изливи? Употреба на големи букви или многу извичници на форумите се смета за дерење, а тука сакаме да го задржиме добриот тон.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1097 Posted: 28-Oct-2012 at 19:45
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko


I ona sustinskoto za sto pisuvam. Nezavisno od cenata na aviokartata, doplakanje za racen bagaz e klasicna krazba. Edna racna torba (55/45/25 so tezina 10kg) po patnik e sosema normalna pojava i mora da se dozvoli bez paricen nadomest.


Да меѓутоа немој да мислиш дека со рајан аир и изи џет не се плаќа !!! изи џет беа тие првите кои го воведоа наплаќањето на рачен багаж со горе споменатите пропорции.
easyJet ne naplaka. Informiraj se dobro. Tie dozvoluvaa eden racen bagaz (55/45/25) po patnik... za vtor se doplaka.


Извини сум не сум знаел, Тоагаш супер ЛЕТАЈ со нив и не замарај.
Ako za tebe e zamaranje toa sto skrenuvam vnimanie na nenormalna pojava, togas si ja zgresil stranata. Temata ne e so kogo sakam jas da letam, tuku deka Wizz Air naplaka nesto sto ne treba da go naplaka. Toa e isto kako npr. koga JSP bi pocnal da naplaka za racen bagaz vo gradskite avtobusi, i ako nekoj se pobuni na ovaa nenormalna pojava, da mu se odgovori vo stilot "pa vozi se so taksi"!
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #1098 Posted: 28-Oct-2012 at 20:09
Арно ама таа одлука на Wizz се применува на територија на цела Европа не само кај нас, и тоа е тоа
Јас стално си патувам со куферче 55-ка и сега или ќе треба да се зипувам во ранец и да патувам како американцине или +20 евра
Ќе видиме, може ќе изгубат патници поради оваа мерка и ќе вратат на старо. Но не верувам.


Баталете тоа, туку знаете ли што е тука многу смешно. Смешно е тоа што го отупеа како Wizz ќе инвестирал 80 милиони евра во Македонија а знаете што е другата смешка...300 вработувања

Според владата а и изјавите на Пешевски инвестицијата од 80 мил. се состои купување на нов A320 кој ќе биде сместен на нашиот аеродром. Тоа значи дека тој ќе остане на аеродромот засекогаш и ќе биде наш? Тие не инвестираат за нас туку во себе. Друга работа, Wizz има нарачано 118 A320-ки и тоа многу пред нашата соработка. Тие не купуваат специјално за нас туку си имаат стратегија некоја. Дали A320-ката која ќе лета од Скопје е нова? Значи тие инвестирале предходно во себе, не сега во Скопје. Народот не ги разбира работите очигледно, барем не новинарите. Тоа не е инвестиција!

Каде се тие 300 вработувања? Или беше ќе придонесе за 300 нови работни места? Тоа значи повеќе туристи па повеќе туристички водачи и таксити? Сериозно прашувам. Ако Wizz вработува 300 сакам да дознаеме каде и како, не гледам огласи сем за стјуардеси кој беше во јуни и сигурно не се повеќе од 20.

Ова се битни теми за дискутирање, а не 20 евра.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1099 Posted: 29-Oct-2012 at 00:06

„Виз Ер“ почна со летови од Скопје до шест европски дестинации

Првиот лет авиокомпанијата ќе го реализира денеска на релацијата Скопје-Ајндховен

Нискобуџетната унгарска авиокомпанија „Виз Ер“ од денеска со зимскиот ред на летање почна со реализација на летови од Скопје до шест европски дестинации, со субвенции од македонската Влада. 

Првиот лет авиокомпанијата ќе го реализира денеска на релацијата Скопје-Ајндховен. На таа линија „Виз Ер“ треба да лета двапати неделно. Два лета во текот на неделата ќе реализира и од Скопје до Милано, Малме, Минхен и Дортмунд, а три пати неделно до Базел. 

Според најавите од „Виз Ер“, најевтините авиобилети во еден правец со вклучени аеродромски такси ќе чинат од 8,99 евра до 17,99 евра. За субвенционирање на „Виз Ер“, македонската Влада, согласно потпишаниот тригодишен Договор, одвојува 306 милиони денари. Инвестицијата за старт со оперирање на новите дестинации, според првичните најави на раководството на „Виз Ер“, ќе ги чини 80 милиони долари што ќе биде проследено со отворање 300 нови работни места. 

Авиокомпанијата следната година планира да понуди и директни летови од Скопје до Брисел, Рим и до Барселона, но, според раководството, тоа ќе зависело од потребите на македонските патници. 

Очекуваните ефекти од субвенционирањето, според критериумите, се во првата година да има најмалку 120.000 нови патници, односно по 10.000 месечно, најмалку 135.000 во втората година и 150.000 во третата година. 

Вицепремиерот Владимир Пешевски, кој присуствуваше на денешната промоција на шесте нови летови субвенционирани од Владата, рече дека цифрите се добар показател за добрата стратегија на оваа Влада.

- Очекуваме во следните години бројот на туристи во Македонија да порасне, како директен резултат на нашата инвестиција во ниско буџетниот воздухопловен сообраќај. Задоволни сме што една од водечките авиокомпании во Европа, „Виз Ер“, е посветена да го развие македонскиот воздушен сообраќај, истакна Пешевски, притоа честијќи и на авиокомпанијата и нивните локални кадри за почетокот на операциите на базата во Скопје и пристигнувањето на нови летала.

Тој најави дека македонската Влада работи на тоа да пронајде сервисна компанија, која ќе ги сервисира авионите.

Извршниот потпретседател на „Виз Ер“ Џон Стивенсон рече дека е многу среќен што токму денеска во Скопје компанијата ја отвора 16-тата ниско буџетска база.

- Од нашето објавување на шесте нови возбудливи дестинации, корисниците во Македонија и од земјите со кои го поврзуваме Скопје се собраа на нашиот веб сајт за да ги искористат ниските цени и преку 25.000 патници веќе резервираа летови од Скопје до новите дестинации, зголемувајќи го вкупниот број на „Виз Ер“ патници од Македонија на над 100.000 од почеток на нашата работа во земјата пред помалку од една година, рече Стивенсон.

Тој очекува ниско буџетниот авио сообраќај да порасне до над 300.000 патници во првата година од нивната нова база. - Благодарни сме на македонската Влада за нејзината поддршка во промовирање на туризмот со директни ниско буџетни летови, кои ќе помогнат да се поддржи потребата на нови работни места во областа на туризмот во Македонија. Го прославуваме денешното отворање на базата со понуда на седишта на летови по достапни цени од само 550 денари на wizzair.com , истакна Стивенсон.

http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=7524387551AA994F85B573CA6C6B6565
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1100 Posted: 30-Oct-2012 at 00:40

Еден куфер екстра со „Виз ер“ чини колку два авиобилета

Поевтина е картата на „Виз ер“ од Скопје до Минхен отколку превозот со воз од аеродром до центарот на градот

Сања Наумовска



Букирање лет со месеци однапред и пакување на најмалиот куфер што го поседувате е единствената гаранција дека со нискобуџетните авиокомпании може да се патува за ниски цени. Речиси секоја дополнителна услуга се наплатува, а сумите многу често ја надминуваат и цената на авиобилетот. 

Македонските граѓани од неодамна добија шест нови дестинации, до кои можат да дојдат по многу прифатливи цени со унгарската „Виз ер“. До Милано и Минхен цената на билетот е 550 денари, до Базел е 790 денари, а до Дортмунд и Ајндховен може да се патува за 1.090 денари. Најскап е билетот до Малме, за каде што треба да се плати 1.690 денари. Во овие цени се пресметани и аеродромските такси и минимален рачен багаж кој може да се смести под седиште. 

Сепак, евтините билети не се на располагање во секое време, па така, на пример, картите околу Божик и Нова година веќе достигнуваат цени и над стотина евра. Според новата политика на нискобуџетната „Виз ер“, за стимулирање на патниците да носат што помалку багаж, наплатува и поголем куфер кој влегува како рачен багаж, ама треба да се смести во касетата над седиштето. Чини 600 денари, односно повеќе отколку билетите до Милано и Минхен. 

„Платив дополнително 15 евра за еден куфер кој не можев да го понесам со себе. Сепак, и покрај тоа, цената на патувањето не ми беше висока, бидејќи комерцијалните летови чинат неколкупати повеќе“, вели скопјанка која подолго време живее во Лондон. Таа објаснува дека многу често е на релација меѓу Скопје и Лондон, и е задоволна што може да патува за пристојна цена. „За навистина евтино патување треба да се букира билет навреме и да се обезбеди превоз од ’Лутон‘ до Лондон, бидејќи е далеку“, објаснува таа. Почетната цена на билетот на „Виз ер“ до Лондон е 35 евра. 

Новите две дестинации на „Виз ер“, Милано и Минхен, се оддалечени и по педесетина километри од аеродромите, па патувањето го поскапуваат и трошоците за трансфер од аеродромот до центарот на градот. Од аеродромот во Мемингем до Минхен се патува и до 2 часа со железница, а билет чини 21 евро. Милано од аеродромот во Бергамо го делат 45 километри. До центарот на Бергамо може да се дојде со автобус за 2 евра, но од таму до Милано треба да се прекачите на воз. Најлесно се стигнува од „Милуз“ до Базел, бидејќи се оддалечени само 5 километри. Се стигнува за дваесетина минути возење со автобус, а билетот за патувања пократки од половина час чини 2 евра. Железничка врска нема, а доколку летот ви е преку ноќ, услугата за такси- превоз чини 60 евра. 

Цената на патувањето со нискобуџетните компании може да ја кренат и дополнителни „луксузирања“, кои не се предвидени во редовната цена на патувањето. Така, „Виз ер“ дозволува секој да понесе дополнително 6 куфери со тежина до 32 килограми, а за секој поединечно ќе треба да плати од 15 до 25 евра. Се наплатува и такса за резервација на билет по телефон или на аеродром од 8 до 10 евра. Промената на летот и името на патникот чини 30, односно 40 евра. Дополнителни 45 евра чини и пренесување спортска опрема, како скии, сноуборд-даски и слично. Едно од поевтините задоволства е купувањето екстра простор за нозете во авионот, за кое се одвојува до 16 евра. Бидејќи билетите не се нумерирани, секој што сака да си фати подобро столче, за 8 евра може да си купи приоритет за влез во авионот.

 
А како лично искуство можам да ви го споделам онаа за превозот од аеродромот во Бергамо до Милано, на секои 40 мин има автобус кој те носи директно на централната железничка станица во Милано и цената на автобускиот билет изнесува 5 евра !!!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5354555657 242>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.595 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.