build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 242>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 07-Jan-2009 at 16:59
абе јас се сомневам дека воопшто кај нас имаме ваква течност за одмрзнување = deicing. јас кога летав една зима во виена со Austrian прскаа со едно такво црвено и беше интересно како одма се топеја мразот и снегот... ама кај нас сигурно нема таква течност, а ако има во 1993 сигурно немало!
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 07-Jan-2009 at 17:02
pa se raboti za mesavina od alkohol i voda koja moze da se koristi i za pistite....mislam deka takvo nesto bi mozele i nasive da proizvedat....ne bi trebalo da bide nekoja filozofija...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 07-Jan-2009 at 17:57
Originally posted by гитардемон

абе јас се сомневам дека воопшто кај нас имаме ваква течност за одмрзнување = deicing.

Нормално дека си има течност, како иначе би се вршело одмрзнување.
Back to Top
ATC@LWSK View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 12-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote ATC@LWSK Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 08-Jan-2009 at 12:31
Originally posted by гитардемон

абе јас се сомневам дека воопшто кај нас имаме ваква течност за одмрзнување = deicing. јас кога летав една зима во виена со Austrian прскаа со едно такво црвено и беше интересно како одма се топеја мразот и снегот... ама кај нас сигурно нема таква течност, а ако има во 1993 сигурно немало!


Немој да се сомневаш гитар, сигурно дека имаме. Имало и во 1993 и многу порано, само што одлука на пилотот на Палер било да не направи deicing тоа фатално утро, за да полетаат на време.

ATC@LWSK
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 08-Jan-2009 at 12:33


Ако не се лажам објектот за одледување е баш оној право од рампата за влез на паркингот така? Тој е релативно нов од крајот на 90те.
Back to Top
ATC@LWSK View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 12-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote ATC@LWSK Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 08-Jan-2009 at 13:19
не знам на каков "објект за одледување" мислиш бенкс, deicing и antiicing се прави со посебни возила-цистерни, во кои се наоѓа флуидот, и додека камионот кружи околу воздухопловот, флуидот се распрскува по сите површини на кои би можело да има лед. Инаку, постапката кај повеќето компании е задолжителна на температури од +10 до -10 степени целзиусови. Antiicing-от е инаку постапка на прскање со флуид кој спречува формирање на лед по полетувањето, во initial climb-out фазата, и затоа воздухопловот мора да полета најногу 20 минути после прскање, инаку мора да ја повтори постапката.

П.С. Инаку, до новата административна зграда на ЈПАУ, лево од влезот на паркингот, има вградени надземни цистерни, во кои мислам дека се чува флуидот, на тоа да не мислеше?
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 08-Jan-2009 at 13:23
Originally posted by ATC@LWSK

не знам на каков "објект за одледување" мислиш бенкс, deicing и antiicing се прави со посебни возила-цистерни, во кои се наоѓа флуидот, и додека камионот кружи околу воздухопловот, флуидот се распрскува по сите површини на кои би можело да има лед. Инаку, постапката кај повеќето компании е задолжителна на температури од +10 до -10 степени целзиусови. Antiicing-от е инаку постапка на прскање со флуид кој спречува формирање на лед по полетувањето, во initial climb-out фазата, и затоа воздухопловот мора да полета најногу 20 минути после прскање, инаку мора да ја повтори постапката.

П.С. Инаку, до новата административна зграда на ЈПАУ, лево од влезот на паркингот, има вградени надземни цистерни, во кои мислам дека се чува флуидот, на тоа да не мислеше?


Да дефинитивно на тоа мислев Не мислев на некоја зграда каде влегува авионот па го одмрзнуваат

Фала на инфото Cheers
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 08-Jan-2009 at 13:43
Една слика илјада збора

http://www.airport-technology.com/
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 08-Jan-2009 at 15:02

Ама зафаќа 10 пати повеќе меморија Од компјутерските вицови овај
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 09-Jan-2009 at 00:35
За МАТ заинтересирани три авиокомпании и еден фонд

Три големи авиокомпании и еден инвестициски фонд се заинтересирани за влез во капиталната структура на МАТ, дознаваме од извори во авиосообраќајот.Од авиокомпанијата ја потврдуваат оваа информација, но засега не ги откриваат имињата на потенцијалните инвеститори, ниту детали за начинот на кој би се реализирала инвестицијата.Според истите извори, без разлика што во моментов „Македонски авиотранспорт“ се соочува со проблеми, заинтересираноста за нашиот авиопревозник произлегува од фактот што, од една страна МАТ е редовен авиопревозник во Македонија кој ги има досегнато сите светски стандарди во авиосообраќајот, а од друга што нашата земја е интересен пазар со големи развојни потенцијали во авиосообраќајот.

Потврда за исполнување на високите стандарди во дејност е што пред некој месец компанијата се здоби со ИОСА сертификатот што го вбројува МАТ во списокот на најбезбедни авиокомпании. Со тоа се отвораат вратите за неограничена соработка со сите други авиокомпании и тоа во највисоки форми на комерцијална соработка. Истовремено, географската поставеност на земјава во регионот ја прави Македонија интересен пазар со големи потенцијали.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=8DF0B88A50D1F54082EFB3FB4B21292E
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 23-Jan-2009 at 11:48
ТАВ бара силен МАТ
Македонската влада, која треба да назначи свој претставник во одборот на директори во МАТ, нема да учествува во разговорите за продажба што се водат од оваа авионска компанија со неколку компании од странство. Потпишувањето на договорот од Министерството за транспорт и врски со кој на МАТ му се „продолжува“ правото на редовен авиопревозник во воздухопловните кругови беше протолкувано како обид на Владата за продажба на македонската компанија, која минатата година имаше повеќе проблеми со нередовното намирување на обврските кон „Еуроконтрол“ и домашните аеродроми.

- МАТ е приватна компанија и ние нема да се мешаме во нивните разговори за продажба. Претставникот на Владата не е избран и за тоа ќе се одлучува на владина седница. Нашата намера е да го либерализираме авионскиот пазар и да се олесни влегувањето на други авиокомпании, по реконструкцијата на нашите аеродроми од турски ТАВ - ни изјавија од Министерството за транспорт и врски.
Извори на авиокомпанијата велат дека три реномирани авиокомпании биле заинтересирани за влегување во МАТ. Неофицијално, тоа биле две европски авиокомпании и една надвор од европскиот континент.

- Интересот на ТАВ е да има силна и стабилна домашна компанија што ќе организира редовен авиосообраќај. Странските компании не можат да го обезбедат тоа, зашто тие се заинтересирани само за атрактивни линии - велат од МАТ.

http://novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabID=2&fCat=1&EditionID=297&top=1&ArticleID=16276
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 23-Jan-2009 at 11:49
Значи не е се во рацете на ТАВ. Не зависи толку директно од ТАВ дали ќе донесе јаки компании, треба малце и дома да се поработи на тоа!
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 11-Feb-2009 at 17:16
procitav kaj alsat m   pisuvase ama samo na albanski
tamu pisuvase : Ndërroni emrin e kompanisë dhe do ti zgjidhim të gjitha problemet. Kështu u kanë urdhëruar drejtuesve të 'MAT'-it zyrtarë të 'EuroControl'  sto znaci   smenete ja imeto na kompanijata za da gi resime site problemi.Vaka mu rekole na direktorot na MAT od EuroControl
ako izleze podocna na makedonski ce ja postiram
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 11-Feb-2009 at 17:17
Originally posted by my Macedonia

procitav kaj alsat m   pisuvase ama samo na albanski
tamu pisuvase : Ndërroni emrin e kompanisë dhe do ti zgjidhim të gjitha problemet. Kështu u kanë urdhëruar drejtuesve të 'MAT'-it zyrtarë të 'EuroControl'  sto znaci   smenete ja imeto na kompanijata za da gi resime site problemi.Vaka mu rekole na direktorot na MAT od EuroControl
ako izleze podocna na makedonski ce ja postiram


прочитав за тоа и на А1. Уште една демонстрација на европската лицеменрна политика која не е вредна да се коментира тука.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 13-Feb-2009 at 03:36


Еве поопширно, а спомната е и гласината дека се подготвува влез на странски инвеститор, но за жал уште никакви детали околу тоа.

МАТ под притисок да го смени името

Грчкото лоби не' уценува ако сакаме да го решиме спорот со Еуроконтрол, кој ни ги забрани летовите кон Германија и Италија поради камати на долгови направени во време на кризите во 1999 и 2001 година, велат во авиокомпанијата

Врз Македонски авиотранспорт (МАТ) се врши силен притисок од грчкото лоби да го промени името ако сака брзо да го реши проблемот со Еуроконтрол, кој им ги забрани летовите кон Германија и Италија поради долгови, велат во авиокомпанијата.

Според раководството на МАТ, забраната од Еуроконтрол и актуелната светска криза се причина за тешката финансиска состојба на редовниот авиопревозник, поради која ќе бидат принудени да отпуштат околу 40 отсто од 180-те вработени. МАТ ќе ги намалува и трошоците и со промени во флотата, при што ќе се изнајмуваат постојните авиони „бомбардиер ЦРЈ-900“ и „боинг 737-500“ и ќе се користат помали и поекономични воздухоплови.

Според раководството на МАТ, грчкото лоби е очигледно премногу силно, така што ниту обидите на МАТ ниту официјалното барање испратено од Владата до Еуроконтрол за решавање на проблемот не резултирале.

- Иако Македонија е земја-членка на Еуроконтрол, институцијата, што е преседан, не ја ни удостои Владата да и' одговори на писмото испратено на 18 декември лани. Во писмото ни се дава поддршка и се бара да се најде целисходно решение за проблемот што не ни штети само нам, туку има и директни економски последици за целото стопанство - велат во МАТ.Според првите луѓе на авиокомпанијата, долгот кон Еуроконтрол од 1,3 милион евра е врз основа на камати и датира од кризните 1999 и 2001 година, кога имаше прекини во редовните линии кон скопскиот аеродром.

Како последица од светската економска криза, МАТ се соочува со драстично намалување на патници од дијаспората, но и во ударните термини за време на новогодишните и врските празници. Ограничувачки фактор за да се зголеми бројот на патници е и визниот режим со ЕУ. МАТ лани врз основа на процените дека Македонија ќе влезе во НАТО и дека ќе има уште поголеми инвестиции, подготви деловен план за следните години со кој се предвидуваше да се зголеми флотата со нови воздухоплови.

- Намалени се деловните патувања, а и гастарбајтерите поретко доаѓаат дома. Принудени сме да ги промениме деловните планови. Досега не сме побарале парична помош од Владата, но планираме. Ќе се обидеме да опстанеме сами, но мора да го намалиме бројот на вработени за 70 луѓе - велат од МАТ.Во МАТ се надеваат на поддршка од Владата со најавените субвенции за туристичките оператори кои ќе донесат странски туристи во земјава. Раководството на компанијата потврди дека се водат интензивни разговори со странски партнер за купување на МАТ, но не открива детали во интерес на зделката.

Марјан Блажевски



http://www.dnevnik.com.mk/?itemID=EA45A66E772C0A4E9DE44C70B4197B83&arc=1
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 18-Feb-2009 at 00:39

МАТ остана со два авиона

МАТ го врати авионот „бомбардие 900“ што беше набавен минатата година поради големите трошоци за одржување. Авионот два дена се наоѓа во Љубљана, каде што ќе биде конзервиран и ќе стои во базата на „бомбардие“. Овој потег, според надлежните во компанијата, е резултат на намалениот обем на сообраќај што е карактеристичен за оваа сезона, но и поради познатите проблеми кои домашниот авиопревозник ги има со Еуроконтрол. Сепак, велат во компанијата, се планира авионот во јуни да биде вратен на скопскиот аеродром според потребите за летање во летната сезона, која почнува на крајот на март.

Во меѓувреме, редовните линии кон Виена, Цирих и Истанбул ќе бидат сервисирани со два авиона „боинг“, чие одржување компанијата ќе ја чини многу помалку. Во МАТ велат дека немаат никакви проблеми во одржувањето на линиите.

„Совпаѓање во летовите единствено ќе има утре, а потоа се' ќе се одвива според утврдениот ред на летање. Поради забраната за летање кон Германија и Италија, МАТ сега практично лета само кон Виена, Цирих и Истанбул. Новиот ред на летање ќе биде конципиран според бројот на патници и обемот на сообраќај“, соопштуваат во МАТ.

Засега, и покрај големата криза со која се соочуваат, од МАТ не побарале помош од државата. И покрај падот на обемот на работа, нема најави дека Владата ќе интервенира со финансиска помош. (С.Н.)


http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=15ECD3905FEEA54E814048A18F84931F

Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 21-Mar-2009 at 04:49
ЈАТ го презема МАТ?!

Според пишувањето на српските медиуми, на овој начин МАТ ќе го подмири долгот кон ЈАТ од над 10 милиони долари


Српскиот национален авиопревозник ЈАТ ервејз наскоро ќе стане сопственик на дел од акциите на МАТ. Ова го договориле во Скопје првите луѓе на двете авиокомпании, Саша Влаисављевиќ, претседателот на Управниот одбор на ЈАТ и Златко Петровски, генералниот директор на МАТ. На тој начин МАТ ќе го подмири повеќегодишниот долг кон ЈАТ, кој надминува 10 милиони долари.

Според пишувањето на српските медиуми, постигнат е договор за стратешко партнерство, а формирана е и работна група која за 30 дена треба да процени дали ЈАТ ќе стане мнозински или малцински сопственик на македонскиот авиопревозник. Разгледувана е и можноста МАТ-овите авиони да ги одржуваат техничари на ЈАТ.
-Пазарот што МАТ го покрива има потенцијал од 600.000 патници годишно. Особено внимание обративме на потенцијалот кој МАТ го има благодарение на иселениците од Австралија и Канада. ЈАТ би можел со својата мрежа да ги покрива тие патници - изјавил Влаисављевиќ по средбата.
МАТ се наоѓа во тешка финансиска криза поради што го конзервираше еден од двата авиони и сега опслужува три дестинации - Цирих, Виена и Истанбул со само еден авион. Пред три и пол месеци ЕУРОКОНТРОЛ му забрани на МАТ да лета на дестинации во Италија и Германија поради неплатени камати што датираат од времето на воениот конфликт во Македонија. МАТ има долгови и кон Агенцијата за цивилно воздухопловство од 2 милиони евра и околу 3,8 милиони евра кон скопскиот и охридскиот аеродром.

И на ЈАТ ервејз не и цветаат рози. Компанијата лани направи загуби од околу 25 милиони евра. Според Влаисављевиќ, над 20 милиони евра се загубени поради високите цени на керозинот, а остатокот поради набавка на резервни делови. Тој очекува дека годинава, со цена од околу 40 долари за барел нафта, ЈАТ нема причина да прави загуби, а компанијата од наредната година би можела да работи со профит и со сегашната флота. Влаисављевиќ најавува скусување на трошоците преку намалување на бројот на вработени од сегашните 1.697 на 1.200. За доброволно заминување од ЈАТ со отпремина од 300 евра по година работен стаж, досега се пријавиле околу 300 вработени. Според светските стандарди, ЈАТ со постојниот број на авиони и бројот на патнички седишта, треба да има помеѓу 800 и 850 вработени. Скусување има и во платите на менаџерите на ЈАТ кои во последните девет месеци се намалени во просек од 20 до 30 проценти.
Покрај од МАТ, српскиот авиопревозник има побарувања и од компанијата Сосолисо од Нигерија, Вест африкан ерјанс од Бенин, како и од АДЦ Ерлајнс од Нигерија.

МАТ демантира, со српскиот превозник биле "стратешки партнери"
Од МАТ го демантираат пишувањето на српскиот весник "Вечерње новости", а на кои се повика ВЕЧЕР дека ЈАТ ќе го преземе МАТ поради високи долгови и камати. Од МАТ потврдуваат дека меѓу двете компании е постигната начелна согласност за стратешко партнерство што ќе претставува продолжување на претходната десетгодишна успешна соработка која извесен период била прекината поради некои отворени прашања. За тоа од двете страни биле формирани посебни работни групи.
- Стратешкото партнерство подразбира долгорочна деловно-техничка соработка меѓу двете компании во насока на користење на воздухоплови, одржување на авионите на МАТ во ЈАТ-техника, обука на кадар и заеднички комерцијални проекти со што се очекува отворање на нови дестинации и искористување на потенцијалот на двата пазари. Отворена е можноста и за учество на ЈАТ во капиталната структура на МАТ - велат од компанијата.

За влез во капиталната структура на МАТ, се заинтересирани уште две странски авиокомпании и еден инвестициски фонд и некои од овие преговори, велат од компанијата, се во завршна фаза.

http://vecer.com.mk/?ItemID=114D32E78A4B1741B6CF52B5F2D4791C
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 21-Mar-2009 at 16:48
sram za makedonija a za ova vladata e kriva deka: treba da im pomognit na mat deka ne ja smenat imeto,  (sto znaci ne ja smenat poradi makedonija ( sto ja cuva ZA INDENTITETOT na makedoncite) ..... i ne odat vo grcki stapici
izvinite ama morase.....
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 21-Mar-2009 at 17:07

па немораше, не е срам во приватна компанија некој да има акции, во моментов гледано финансиски ова е прилично оправдан чекор на МАТ, инаку дали и утре ќе го задржи правото да биде знаменосец како компанија тоа незнам, но доколку нема некои законски ограничувања кој се може да биде национален превозник, тогаш не гледам некој резил зошто ЈАТ да не си го наплати долгот со компензација.

значи исто како со сведмилк или макстил така и со мат, не е изводливо државата да ги крпи бизнис грешките на приватните компании, макар биле истите и знаменосци. 

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 21-Mar-2009 at 18:13
Нашите новинари се навистина многу апаши, само да се пишело нешто, па ни гугл не знаат да го отворат да побараат нешто. Извинете за српскиот, и за латиницата но еве ја веста од официјалното мрежно место на ЈАТ:


Partnerstvo na višem nivou između Jat Airwaysa i MAT-a

Juče su u Skoplju počeli pregovori o strateškom partnerstvu i ulasku Jat Airwaysa u vlasnički udeo makedonske nacionalne aviokompanije MAT. Na sastanku je, osim dogovorene komercijalne saradnje na najvišem nivou, razmatrana i mogućnost tehničkog održavanja MAT-ovih aviona u Jat Tehnici.

U naredne dve nedelje komisija sačinjena od eksperata dve aviokompanije izradiće predlog o procentu vlasničkog udela Jata u makedonskoj aviokompaniji. Osnov za dogovor dve strane su pronašle u relanom dugovanju MAT-a prema Jatu u vrednosti od 10 miliona dolara. Na ovaj način Jat postaje akcionar makedonskog partnera.

Srpska nacionalna aviokompanija Jat Airways još jednom potvrđuje svoje opredeljenje da se razvije u regionalnog lidera spremnošću da svojim većim prisustvom na ovom tržištu pruži i unapredi usluge putnicima iz Makedonije kojih godišnje ima oko 600 000.


http://www.jat.com/system/sr-latin/home/newsplus/viewsingle/_params/newsplus_news_id/28157.html

P.S. Што се однесува за компанијата, срам несрам, нема таква работа, таа е приватна компанија и ако сака може да го продаде капиталот во Северна Кореја, никој не смее да се меша тука. Освен доколку државата има некој процент секако или ако дава субвенции, тогаш би требало да има некој договор потпишано за тоа што смее, а што не смее. Но мислам дека е целосно приватна фирмава. А за името Македонски Авиотранспорт, па и во Грција има многу, многу фирми со претставка македонски (пр. македонски јајца, македонско млеко, македонски весник итн.) но ни 1% од нив не се ни големи, ни профитабилни (баш спротивното), едноставно кој сака си го користи името. Така што коментарите што ги слушам дека МАТ било срамота да се вика Macedonian Airlines апсолутно не се издржани, тоа си е име, не значи дека најдобриот само треба да се вика македонски.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 242>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.563 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.