build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Авиокомпании и линии
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6667686970 231>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1689
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1341 Posted: 06-Aug-2013 at 14:49
Originally posted by Denko

Novinarite povtorno ni prodavaat proizvodi so namerna fabricka greska. Stanuva zbor za poodaleceni aerodromi od destinacijata koja ja predstavuvaat, t.e. od gradovite koi na prva zvucat bombasticno.

Paris-BVA - Paris 90km,
Frankfurt-Hahn(HHN)-Frankfurt 125km,
Brussel(CRL)-Brussel 60km.


Ti se molma so komentarot... - nikoj nisto ne prodava, jasno si pisuva na stranata na wizz do koi aerodromi letaat, vprocem low coast kompanija, ako sakas u paris na ajfelova da te sleta ?!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2120
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1342 Posted: 06-Aug-2013 at 16:08
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko

Novinarite povtorno ni prodavaat proizvodi so namerna fabricka greska. Stanuva zbor za poodaleceni aerodromi od destinacijata koja ja predstavuvaat, t.e. od gradovite koi na prva zvucat bombasticno.

Paris-BVA - Paris 90km,
Frankfurt-Hahn(HHN)-Frankfurt 125km,
Brussel(CRL)-Brussel 60km.


Ti se molma so komentarot... - nikoj nisto ne prodava, jasno si pisuva na stranata na wizz do koi aerodromi letaat, vprocem low coast kompanija, ako sakas u paris na ajfelova da te sleta ?!
E mnogu jak odgovor si mi napisal!? Ti citas li sto sum napisal ili onaka samo da napises nesto. Rekov NOVINARITE a ne wizz. Izvini no ne moze nekoj Memmingen koj e 125km oddalecen od Minchen da mi go prezentira kako Minhen, ili Hahn Airport koj e isto taka 125km oddalecen od Frankfurt da mi go prezentira kako Frankfurt itn... Znaeme koi se i kade se naogaat aerodromite na ovie gradovi. Za kraj pak ke ti podvlecam, deka se raboti na tekstovite vo pecatenite mediumi.
Back to Top
Danndy View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 410
  Quote Danndy Quote  Post ReplyReply #1343 Posted: 06-Aug-2013 at 18:20
Originally posted by Bojan10

Бидејќи од екскурзијата у средно Европа ја немам видено, за авион да не зборувам, значи никогаш не сум летал, само на слики сум гледал авион, затоа сакам некој да ме просветли.

Дали ова значи дека јас со 1500 денари ќе можам да отидам до Париз и да се пробам кај некоја Парижанка и да си се вратам? Или пак порај тие 1500 за да се качиш на авионот ти треба уште .... која сума на пари за чанта, куфер, шапка, обуен/собуен нз како ги наплаќаат тие работи?

Ма да сум неверојатно против субвенционирање на било каков превоз, а пак камо ли на авио превозот. На крај ќе им излезе бакшиш на Турците аеродромот. Зошто мене не ми субвенционира никој такси превоз до дома, туку мора да пешачам? Што е толку интересен авио превозот па да се субвенционира. Чиста глупост и фрлање пари, бидејќи веке немаат идеја на што да ги фрлаат парите. Ама бидејќи од критикување нема фајде, а јас имам голем мерак да патувам, дај да искористиме што може да се искористи па затоа некој нека ми објасни подетално како одат работиве со лоу-кост патувањава.


Па со 1500 денари наблизу до нешто што има било каква поврзаност со Франција би ти било Бордел (Bord de L'eau)

Цената на авиобилет во еден правец зависи од повеќе фактори, како од: колку денови/месеци пред самиот лет е купен билетот, дали за периодот кој се купен билетот на крајната дестинација се одржува значаен ивент, национален празник итн, дали е во High season/Low Season, колку седишта се продадени до денот кога билетот се купува, итн.

За 1500 денари, дефинитивно не можеш до Париз.

Цената од 1500 денари e цена во еден правец, без чекиран багаж (кој се доплаќа 1560 по парче) и дополнителни 620 денари (доколку е некој луд) за чекирање на билетот на самиот аеродром, онлајн чекирањето е бесплатно.

Околу 3000 денари би било во 1 правец, со чекиран багаж до 20кг.



А Денко, иако постои голема километражна разлика помеѓу аеродромите и градот кој примарно го осплужуваат, не мислам дека новинарите би можеле на било кој друг начин да ја пренесат вестта.
Има многу причини зошто лоукост авиопревозниците не летаат до примарните аеродроми, колку што се сеќавам имаше и репортажа од БиБиСи, некои од причините се дискримирачки...

п.с-Кога веќе сме кај Париз и Бовез, воошто не е лошо аеродромче!
Traveling.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2120
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1344 Posted: 06-Aug-2013 at 18:50
Danndy, novinarite mozat precizno da informiraat, no toa ne go pravat od poveke pricini, koi ne sakam ovde da gi komentiram. I ne velam deka e loso ako nekoj vovede aviolinija Skopje-Hahn ili Skopje-Memmingen, no toa na javnosta treba da 'i se prezentira taka kako sto pisuva na samata web-stranica na wizzair. Inaku koga sme veke kaj liniite na wizzair, stanuva zbor isklucivo za gastarbajterski linii i nisto poveke.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1345 Posted: 08-Aug-2013 at 13:26
Летав пред некој ден за прв пат со Виз и во глобала ми даваат впечаток на сосема солидна компанија, иако има милион критики за неа, кои барем првиов пат не можев да ги воочам.
Со оглед дека планирам пак да летам со нив, а некако сајтот ми изгледа конфузен за некои ствари, која е цената за багаж до некои максимум 15-тина кила, или сето тоа зависи од авио-линијата и траењето на летот?
23ka.wordpress.com
Back to Top
Danndy View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 410
  Quote Danndy Quote  Post ReplyReply #1346 Posted: 08-Aug-2013 at 16:32
Originally posted by Denko

Danndy, novinarite mozat precizno da informiraat, no toa ne go pravat od poveke pricini, koi ne sakam ovde da gi komentiram. I ne velam deka e loso ako nekoj vovede aviolinija Skopje-Hahn ili Skopje-Memmingen, no toa na javnosta treba da 'i se prezentira taka kako sto pisuva na samata web-stranica na wizzair. Inaku koga sme veke kaj liniite na wizzair, stanuva zbor isklucivo za gastarbajterski linii i nisto poveke.


На самата веб страна на ВизАир стои, Скопје - Парид (БВА, код за аеродромот Бовез), Скопје - Франкфурт Хан (ХХН), Скопје - Меминген (ФММ). Никогаш не сум бил ЗА новинарштината во Мк, ама околу оваа вест не гледам ништо спорно, баш напротив.

Почетокот на Виз во МК беше центриран кон оние кои живеат/работат надвор од мк, но со самото време мислам дека има огромна промена и дека голем дел од авиобилетите се уствари продадени за туристички цели.

Во Македонија има огромна потреба од авиопревозници како ВизАир, за да се створи една култура во патувањето - притоа да одговара на конкретната економска слика. Јас сум за EK, QR, AF etc. да летаат од Скопје, но засега мислам дека е рано и не исплатливо за истите со тоа колку просечен Македонец би инвестирал во едно патување (од аспект туризам).
Traveling.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2120
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1347 Posted: 08-Aug-2013 at 18:08
Originally posted by Danndy

Originally posted by Denko

Danndy, novinarite mozat precizno da informiraat, no toa ne go pravat od poveke pricini, koi ne sakam ovde da gi komentiram. I ne velam deka e loso ako nekoj vovede aviolinija Skopje-Hahn ili Skopje-Memmingen, no toa na javnosta treba da 'i se prezentira taka kako sto pisuva na samata web-stranica na wizzair. Inaku koga sme veke kaj liniite na wizzair, stanuva zbor isklucivo za gastarbajterski linii i nisto poveke.


На самата веб страна на ВизАир стои, Скопје - Парид (БВА, код за аеродромот Бовез), Скопје - Франкфурт Хан (ХХН), Скопје - Меминген (ФММ). Никогаш не сум бил ЗА новинарштината во Мк, ама околу оваа вест не гледам ништо спорно, баш напротив.

Почетокот на Виз во МК беше центриран кон оние кои живеат/работат надвор од мк, но со самото време мислам дека има огромна промена и дека голем дел од авиобилетите се уствари продадени за туристички цели.

Во Македонија има огромна потреба од авиопревозници како ВизАир, за да се створи една култура во патувањето - притоа да одговара на конкретната економска слика. Јас сум за EK, QR, AF etc. да летаат од Скопје, но засега мислам дека е рано и не исплатливо за истите со тоа колку просечен Македонец би инвестирал во едно патување (од аспект туризам).
Okolu izvestuvanjeto na novinarite veke rekov i ne sakam da se povtoruvam.

Kompaniite kako wizzair sekade se potrebni, tuka nema nikakva dilema. No da bideme iskreni deka stanuva zbor za poinakov sistem na prodavanje aviobileti, koi nekoi priviligiraat, dodeka drugi gi diskriminiraat. Se znae kolku cini eden let, i minimalnata cena za istiot mora da se kasira. Eve npr. barav bilet Dortmund-Skopje-Dortmund i najevtinata kombinacija koja datumski donekade mi odvovarase bese 180 evra bez dodatnite troskovi (bagaz i sl.). Za slicen let easyjet mi bara 230 evra plus 40 evra za bagaz. Pred 6-7 godini letav so Germanwings za 1 cent (plativ samo aerodromski taksi 40-50 evra), no sovrseno mi e jasno, deka nekoj drug patnik, koj mozebi i sedel do mene, go doplatil moeto letanje. Realnata cena na eden evropski let od 2-3 casa e minimum 100 evra za eden pravec. Niskobudjetnite aviokompanii doagaat do toj prosek no na poinakov nacin.

Koga sme kaj kulturata na patuvanje, taa ja pravi djebot. Onie koi sto imaat malku podlabok djeb odamna letaat i setaat. Drugite, pak, koi imaat prosecen makedonski djeb mozaat da sonuvaat za evropsko turisticko patuvanje. Edinstveno da posetat nekoj blizok rodnina, ako se razbirat nacekat evtin aviobilet.
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #1348 Posted: 09-Aug-2013 at 00:18
Originally posted by N23

Летав пред некој ден за прв пат со Виз и во глобала ми даваат впечаток на сосема солидна компанија, иако има милион критики за неа, кои барем првиов пат не можев да ги воочам. Со оглед дека планирам пак да летам со нив, а некако сајтот ми изгледа конфузен за некои ствари, која е цената за багаж до некои максимум 15-тина кила, или сето тоа зависи од авио-линијата и траењето на летот?




Цената на багажот е секогаш иста.За 15 кила како што ти викаш или до максимум 32 кила колку што е дозволено цената е појаснето тука само прочитај и се пишува.
http://wizzair.com/mk-MK/useful_information/service_fees

Инаку во врска со коментарите од типот на гастрајбатерски лини ии дрн дрн.Овој муабет свртете го на некој од владата во времето кога Скопје требаше да стане регионален конект центар за балканот но бидејќи сме ние посебни во секој поглед тоа никогаш не се деси.    Ние немаме наш национален превозник а не друго. Како и да е линиите се во ред дали се гастрајбајтерски да, сепак мора да има некој да патува неможе да се воведе линија само за 10 луѓе мора да има фреквенција. Друга работа што би појаснил е има јасна дистинкција меѓу "нискобуџетна" и "стандардна" авикомпанија. Очигледно многу луѓе не ја сваќаат разликата па коментираат без потреба. Што се однесува до услугата Визер е една од посаглам нискобуџетни компании во поглед на сигурност услуга и се.Има многу други кои се катастрофа.Ryanair што многу ја зборат иако е екстра богата и популарна има милон пропусти, кој чита авијација знае.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1689
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1349 Posted: 09-Aug-2013 at 03:41
Originally posted by avijacijamk

Originally posted by N23

Летав пред некој ден за прв пат со Виз и во глобала ми даваат впечаток на сосема солидна компанија, иако има милион критики за неа, кои барем првиов пат не можев да ги воочам. Со оглед дека планирам пак да летам со нив, а некако сајтот ми изгледа конфузен за некои ствари, која е цената за багаж до некои максимум 15-тина кила, или сето тоа зависи од авио-линијата и траењето на летот?




Цената на багажот е секогаш иста.За 15 кила како што ти викаш или до максимум 32 кила колку што е дозволено цената е појаснето тука само прочитај и се пишува.
http://wizzair.com/mk-MK/useful_information/service_fees

Инаку во врска со коментарите од типот на гастрајбатерски лини ии дрн дрн.Овој муабет свртете го на некој од владата во времето кога Скопје требаше да стане регионален конект центар за балканот но бидејќи сме ние посебни во секој поглед тоа никогаш не се деси.    Ние немаме наш национален превозник а не друго. Како и да е линиите се во ред дали се гастрајбајтерски да, сепак мора да има некој да патува неможе да се воведе линија само за 10 луѓе мора да има фреквенција. Друга работа што би појаснил е има јасна дистинкција меѓу "нискобуџетна" и "стандардна" авикомпанија. Очигледно многу луѓе не ја сваќаат разликата па коментираат без потреба. Што се однесува до услугата Визер е една од посаглам нискобуџетни компании во поглед на сигурност услуга и се.Има многу други кои се катастрофа.Ryanair што многу ја зборат иако е екстра богата и популарна има милон пропусти, кој чита авијација знае.



toa e toa, the end poveke na komentarite od toj tip
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2120
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1350 Posted: 09-Aug-2013 at 13:41
Originally posted by avijacijamk

Originally posted by N23

Летав пред некој ден за прв пат со Виз и во глобала ми даваат впечаток на сосема солидна компанија, иако има милион критики за неа, кои барем првиов пат не можев да ги воочам. Со оглед дека планирам пак да летам со нив, а некако сајтот ми изгледа конфузен за некои ствари, која е цената за багаж до некои максимум 15-тина кила, или сето тоа зависи од авио-линијата и траењето на летот?




Цената на багажот е секогаш иста.За 15 кила како што ти викаш или до максимум 32 кила колку што е дозволено цената е појаснето тука само прочитај и се пишува.
http://wizzair.com/mk-MK/useful_information/service_fees

Инаку во врска со коментарите од типот на гастрајбатерски лини ии дрн дрн.Овој муабет свртете го на некој од владата во времето кога Скопје требаше да стане регионален конект центар за балканот но бидејќи сме ние посебни во секој поглед тоа никогаш не се деси.    Ние немаме наш национален превозник а не друго. Како и да е линиите се во ред дали се гастрајбајтерски да, сепак мора да има некој да патува неможе да се воведе линија само за 10 луѓе мора да има фреквенција. Друга работа што би појаснил е има јасна дистинкција меѓу "нискобуџетна" и "стандардна" авикомпанија. Очигледно многу луѓе не ја сваќаат разликата па коментираат без потреба. Што се однесува до услугата Визер е една од посаглам нискобуџетни компании во поглед на сигурност услуга и се.Има многу други кои се катастрофа.Ryanair што многу ја зборат иако е екстра богата и популарна има милон пропусти, кој чита авијација знае.
Pa zatoa sto mnogu luge ne znaat sto e niskobudjetna kompanija, ne sfakaat za sto stanuva zbor, i mislat deka sega ke se leta evtino. Rekov veke, da, navistina se naogaat evtini aviobileti, no toa lugeto go sfakaat kako pravilo (takvi ima eden kup vo MK, bas onie koi nikogas ne se kacile vo avion, i sega gledaat nekoja sansa). Mojot post se odnesuva direktno na toa, deka ne sekogas ima evtini karti a za toa nikoj ne pisuva. Vo javnosta, odnosno vo mediumite se zboruva samo za evtinite karti, i onie koi ne znaat kako funkcionira prodazbata na istite dobivaat pogresna slika...
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 521
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #1351 Posted: 29-Aug-2013 at 08:52

CAPA: Wizz Air expansion will accelerate Macedonia’s aviation market growth in 2014

http://centreforaviation.com/analysis/wizz-air-expansion-will-accelerate-macedonias-aviation-market-growth-in-2014-125646
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1689
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1352 Posted: 04-Sep-2013 at 20:48
Wizzair ekspanzijata, vo rok od 1 mesec objaven e uste eden otvoren javen povik za da se prijavat stujardesi/stujardi za rabota vo bazata na wizzair vo Makedonija

Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1689
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1353 Posted: 11-Sep-2013 at 18:32
Во вестите на МТВ имаше интервју со директорот на ТАВ Македонија каде впрочем Зоран Крстевски посочи дека моментално се водат прегооври со Ал Италија за воведување на нова рута Скопје - Рим(фиумичино)

Edited by Obedineta Makedonija - 11-Sep-2013 at 18:33
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1354 Posted: 11-Sep-2013 at 19:00
Ама скапа ќе е... не ни треба таква... ни треба Визер лет до таму...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1689
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1355 Posted: 11-Sep-2013 at 19:34
Originally posted by FoSsiL

Ама скапа ќе е... не ни треба таква... ни треба Визер лет до таму...
Според Мене размислуваш на многу кратка стаза......, Зошто ли ??? бидејки преку Ал Италија посебно рим како нивна најголема база имаш конекции до цел свет и 99% од европа по доста поволни услови а за на долги релации најповолни цени, ал италија се едни од најефтините национални авиопревозници, што значи со евентуално влегување на Ал Италија во Скп ќе добиеме одлична конекција со европа и останатиод дел од дветот, од рим тие летааат до : Азија, Африка, Блисок и Среден исток, Јужна и Северна Америка, Канада (со цена на билетот во два правци не повеќе од 600-650е) и останатиот дел од Светот.... Ако успеат да договорат ТАВ со Ал Италија тоа ќе биде одлично за македонските граѓани кои летаат на долги и средни релации како и за бизнис клиентите... Тоа е Тоа

Edited by Obedineta Makedonija - 11-Sep-2013 at 19:35
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1689
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1356 Posted: 11-Sep-2013 at 19:41
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by FoSsiL

Ама скапа ќе е... не ни треба таква... ни треба Визер лет до таму...
Според Мене размислуваш на многу кратка стаза......, Зошто ли ??? бидејки преку Ал Италија посебно рим како нивна најголема база имаш конекции до цел свет и 99% од европа по доста поволни услови а за на долги релации најповолни цени, ал италија се едни од најефтините национални авиопревозници, што значи со евентуално влегување на Ал Италија во Скп ќе добиеме одлична конекција со европа и останатиод дел од дветот, од рим тие летааат до : Азија, Африка, Блисок и Среден исток, Јужна и Северна Америка, Канада (со цена на билетот во два правци не повеќе од 600-650е) и останатиот дел од Светот.... Ако успеат да договорат ТАВ со Ал Италија тоа ќе биде одлично за македонските граѓани кои летаат на долги и средни релации како и за бизнис клиентите... Тоа е Тоа


А што се однесува на воведување на линија на Визаир до Рим тоа е ок муѓутоа тоа завршува само со рим а не како индиректна конекција со остатокот од светот како што би било со АЛ Италија, нискобуџетните имаат и предност меѓутоа и лоши страни, неможеме цело време ние да се потпираме само на нискобуџетни конекции, мора и Силни национални Авио Превозници да привлекуваме, а според мене по повлекувањето на ЦСА и МАЛЕВ - скопје има капацитет за влез на уште 2-3 силни Национални Авио Превозници кои би понудиле одлична конекција на МКД со остатоткот од светот (како пример : КЛМ, Луфтханза, Ал Италија или пак Аир Франција) Тоа е моето размислување во однос на бенефитот кој би го добиле со доагањето на Високо буџетните авиокомпании.
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1357 Posted: 11-Sep-2013 at 19:42
Ако повратна е над 100 евра... ништо не правиме... Нема екскурзии до Рим... само по потреба или само навистина спремни...

Да, не викам за трансфер не е добро... Ама мислам дека тој пазар главно и примарно може да се опслужува за дијаспора и туризам (натаму и наваму) отколку за трансфер... Нешто за што сигурно најповолни се нискобуџетните... во случајот Виз...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1358 Posted: 11-Sep-2013 at 19:45
А од друга страна пак... Виз летаат и до Фиумичино, не само до Чиампино... Па може подобро е да се преговара за Скопје - Рим (Фиумичино) со Виз... и така и вака ќе се користи главниот аеродром на Рим, со што ќе може нели трансфер до други светски дестинации... Е сега, може со распоред нема да биде најповолен, ама со цена... мислам дека Виз би бил поуспешна приказна од Ал Италија...

Само незнам зошто сеуште не се вовела таква линија... зар нема ли доволно интерес... ?
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1689
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1359 Posted: 11-Sep-2013 at 19:46
Originally posted by FoSsiL

Ако повратна е над 100 евра... ништо не правиме... Нема екскурзии до Рим... само по потреба или само навистина спремни...

Да, не викам за трансфер не е добро... Ама мислам дека тој пазар главно и примарно може да се опслужува за дијаспора и туризам (натаму и наваму) отколку за трансфер... Нешто за што сигурно најповолни се нискобуџетните... во случајот Виз...
70% од дијаспората која живеее во Ит од МКД е населена во Северна Италија каде впрочем се наоѓа цела индустрија, верувај ми дека тоа што го пишав е така ...... бидејки не гледам друга логика на таа конекција.....
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1689
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1360 Posted: 11-Sep-2013 at 19:49
Originally posted by FoSsiL

А од друга страна пак... Виз летаат и до Фиумичино, не само до Чиампино... Па може подобро е да се преговара за Скопје - Рим (Фиумичино) со Виз... и така и вака ќе се користи главниот аеродром на Рим, со што ќе може нели трансфер до други светски дестинации... Е сега, може со распоред нема да биде најповолен, ама со цена... мислам дека Виз би бил поуспешна приказна од Ал Италија...

Само незнам зошто сеуште не се вовела таква линија... зар нема ли доволно интерес... ?


Да, меѓутоа Ал италија ги има усогласено летовите од не Еу земјите како од типот на МК со конкции кои патуваат подалеку преку код-шерови со авиокомпаниите кои соработуваат и одржуваат линиии заеднички баш поради таа логика за транзит на патници од трети земји преку Италија (рим) .....
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6667686970 231>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.084 seconds.

Copyright ©2007 - 2022  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.