build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 8081828384 242>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #1621 Posted: 16-Jul-2014 at 17:07
Или во превод после кеширањето на Визер се бара друг играч. Најверојатно EasyJet или некој сличен.Ryanair не верувам во наредните 10 години
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1622 Posted: 16-Jul-2014 at 17:14
Originally posted by avijacijamk

Или во превод после кеширањето на Визер се бара друг играч. Најверојатно EasyJet или некој сличен.Ryanair не верувам во наредните 10 години


Те молам не тропај глупости....., ако се оди на тоа што се најавува - според кажаното ќе се оди на српската варијанта а не EasyJet
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #1623 Posted: 17-Jul-2014 at 01:08
Најважно е прво негативно да му се пристапи на било кој предлог или проект, независно од кого доаѓа, а после тоа да се открие некоја инсајдерска пикантерија, како оваа со EasyJet. Од едно интервју од 6-7 минути ти веќе ни направи превод. Фала ти.

Инаку не верувам дека би била српската варијанта, затоа што таа бара партнерство меѓу домашна и странска реномирана компанија. Плус тоа, нема смисла домашната компанија да е новоформирана. Кој е тој лудак што би влегол во партнерство на слепо? Затоа, за мене најлогично би било на докажана европска авиокомпанија да и се даде база во Скопје и преференции како сите други национални превозници. На пример на Turkish или Austrian, ионака се најзастапени и најдобро го познаваат пазарот.

А најмило од овој предлог ми е што некој сфатил оти со субвенционирањето на WizzAir можеш да зголемиш туристички летови, но не добиваш квалитетни бизнис конекции. Тоа се прави со "посериозна" компанија.

Edited by Navigator - 17-Jul-2014 at 01:09
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #1624 Posted: 18-Jul-2014 at 15:29
Потенцијалот на SKP не е целосно искористен, сигурно е дека може да се воведат повеќе дестинации за кои ќе има интерес, а сега кој ќе го реализира тоа е друго прашање. Можеби давање база на некоја редовна компанија која веќе лета тука е паметна идеја но исто така и привлекување на EasyJet и Ryanair верувам дека е неопходно.
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #1625 Posted: 18-Jul-2014 at 18:27
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by avijacijamk

Или во превод после кеширањето на Визер се бара друг играч. Најверојатно EasyJet или некој сличен.Ryanair не верувам во наредните 10 години


Те молам не тропај глупости....., ако се оди на тоа што се најавува - според кажаното ќе се оди на српската варијанта а не EasyJet



Извини најпаметен.
Како и да е од сите околни компании во соседството најголем интерес може да има Адриа затоа што имаат свои бази и во Тирана и во Приштина ако воопшто успее тој модел. Ер Србија не верувам поради тоа што Етихад нема некој интерес кај нас
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1626 Posted: 18-Jul-2014 at 20:35
https://www.youtube.com/watch?v=gWK1M2Ip-Cw

Poglednete go videoto pa ke vi ste se jasno okolu low coast prevoznicite

Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1627 Posted: 18-Jul-2014 at 23:51
Originally posted by Obedineta Makedonija

https://www.youtube.com/watch?v=gWK1M2Ip-Cw

Poglednete go videoto pa ke vi ste se jasno okolu low coast prevoznicite



А не ти е симптоматично што ова е пак поврзано со Рајанер, компанија која е на најлош глас меѓу сите low cost? Не викам дека Визер, Изи и сл се подобри, али најчесто проблеми има поврзано баш со Ирциве. Од мое искуство, ако некад треба да бирам меѓу Аустриан или Визер, увек љиљаковиве би ги одбрал. За скоро треба да летам со Изи и со Вуелинг, па веројатно ќе добијам појасна слика за сите low cost у глобала.
23ka.wordpress.com
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1628 Posted: 21-Jul-2014 at 21:30
Чисто да одбележиме, дека поминаа скоро 3 месеци од воспоставувањето на линијата Скопје - Рим на АлИталија која користи Е70 воздухоплов со 80 седишта а каде денес за прв пат на вечерниот лет кон Скопје испрати Е90 поголем воздухоплов со 114 седишта, се надевам дека во блиска иднина ќе гледаме и воздухоплови од фамилијата на А320....

Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1629 Posted: 28-Jul-2014 at 10:46
Ме интересира: Каде стојат авионите на Визер во Скопје и дали има служба која ги одржува и сл.?

Скопскиот аеродром нема хангари за цивилни авиони, иако порано сме имале домашен авио превозник.

Edited by FoSsiL - 28-Jul-2014 at 10:49
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1630 Posted: 28-Jul-2014 at 12:37
Originally posted by FoSsiL

Ме интересира: Каде стојат авионите на Визер во Скопје и дали има служба која ги одржува и сл.?

Скопскиот аеродром нема хангари за цивилни авиони, иако порано сме имале домашен авио превозник.

каде си видел авиони кои имаат слободно време од 3-4 саати да бидат позиционирани во хангари, барем јас досега на ниту еден аеродром не сум сретнл таква работа.. А што се однесува до авионите на Wizz Air истите по обавуванјето на дневниот ред на летање па се до наредниот ден остануваат позиционирани на платформата пред новиот терминал, инаку авионите на Wizz Air се сервисирааат и одржуваат во Унгарија, Романија и ми се чини Бугарија и усте 1-2 земје каде имаат бази, авионите нивни што вршат сообраќај од и кон Скопје - ротирааат со авиони од други нивни бази на секои 4 дена.
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1631 Posted: 31-Jul-2014 at 09:00
„ТУРКИШ ЕРЛАЈНС“ - НАЦИОНАЛЕН АВИОПРЕВОЗНИК НА МАКЕДОНИЈА?

Турската авиокомпанија „Туркиш Ерлајнс“ може да стане национален авиопревозник на Македонија. Ова го пишува швајцарска интернет страница за информации од авијацијата, Свис Авиејшн, според кој ваквата можност е многу веројатна, со оглед на фактот што турскиот концесионер ТАВ раководи со скопскиот и охридскиот аеродром.

Ваквиот развој на настаните, според порталот е можен откако во 2012 година македонската Агенција за цивилно воздухопловство на турската компанија и го додели статусот „редовен авиопревозник“, давајќи и ексклузивно право да избира дестинации и да добие попусти на таксите за користење на аеродромите во Скопје и Охрид. Притоа се нагласува дека концесионерот на аеродромите, турската компанија ТАВ, лобирала за турскиот авиопревозник да воспостави своја база во Македонија.

Во моментот, база на „Туркиш Ерлајнс“ е единствено аеродромот Ататурк во Истанбул. Компанијата поседува 265 авиони и лета кон 265 дестинации во светот.

Македонските власти пред околу една недела најавија дека ја започнаа потрагата за национален авиопревозник.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=B505966CE6DEE84E8492C9F95AD2ECBA
За сè има вторпат
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1632 Posted: 31-Jul-2014 at 10:16
Уште малце па турски вилает ќе станеме, коските на Гоце, Даме и дружината се превртуваат во гроб од ваквава политика...

Него да баталиме политика, деновиве ми се деси врв у поглед на летање со авиони. Сасвим случајно, без да бидеме известени, од Easyjet си ги откажале летот за кој веќе имавме купено карти, па да не проверевме случајно на резервацијата, ќе се зезневме максимално. Јасна ми е стратегијата на low cost компанииве, али ваква несеризност, особено на линија Мадрид-Париз никад не би очекувал. Среќа што за наредниот лет имаше слободни места, иначе ќе си плаќавме дополнително и непланирано спиење у Мадрид. Ваков fail очекував само кај нас, максимум у нивото на балканскиве граници, али не и Еропа, нарочито за лет кој беше скоро распродаден.
23ka.wordpress.com
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #1633 Posted: 04-Aug-2014 at 11:00
ХОТАМ: Нискобуџетни компании да летаат и од Охридскиот аеродром

Здружението на хотелиери од Македонија – ХОТАМ бара од надлежните институции нискобуџетните авиокомпании што работат во Македонија да летаат барем два пати неделно од Охридскиот аеродром до било која европска дестинација.



- Нашето барање до советите на општините Струга и Охрид и до надлежните институции изминативе години е со нискобуџетните авиокомпании, кои работат во Македонија да се продолжат преговорите минимум два лета неделно до која било европска дестинација да бидат под Охрид. Со тоа ќе добиеме сите многу, аеродромот ќе добие работа, но и хотелското и приватното сместување и индивидуалците ќе имаат поголема можност сами да си склопуваат аранжмани, смета претседателот на ХОТАМ Дончо Танески.
Според него, потребно е две од 14-те дестинации кои се опслужуваат со нискобуџетни комапнии од Скопје да ги продолжат летовите до Охрид.
- Од тие 14 дестинации едната е до Берлин, на пример берлинскиот лет да се продолжи до Охрид, Берлин – Скопје - Охрид и обратно. Доколку така го испитаме пазарот, бидејќи кон охридскиот аеродром гравитира и еден дел од Република Албанија т.е. градовите Корча, Поградец, Елбасан можеме после одреден период да кажеме дека линијата до Охрид е економски исплатлива, изјави Таневски.
Хотелиерите од струшката ривиера забележаа дека Струга не е доволно промовирана како туристичка дестинација.
- Струга е секогаш во позадина на Охрид значи не е доволно промовирана, рече заменик претседателот на ХОТАМ и сопственик на хотел во Струга, Крсте Блажески.
Претседателот на ХОТАМ Танески истакна дека добиле коментари од членовите на Управниот одбор дека оваа година промоцијата за Дојран, Отешево, Крушево и за Охрид е многу поголема отколку за Струга и за Маврово.

http://www.kanal5.com.mk/vesti_detail.asp?ID=45584
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1634 Posted: 04-Aug-2014 at 16:40
Дончо танески гледа само да биди прв кога има туристички тури,т.е. прв да ги фати гостите.За Охрид и за туристите многу баш не му е гајле.

Се претставува како хотелиер од повисока класа,а хотелот му направен од железни профили.Нема ни бетон ставено а се фали со луксуз.

Да дувни појак ветер,ќе му го однеси хотелот

Edited by gjoko - 04-Aug-2014 at 16:41
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1635 Posted: 04-Aug-2014 at 21:17
Originally posted by gjoko

Дончо танески гледа само да биди прв кога има туристички тури,т.е. прв да ги фати гостите.За Охрид и за туристите многу баш не му е гајле.

Се претставува како хотелиер од повисока класа,а хотелот му направен од железни профили.Нема ни бетон ставено а се фали со луксуз.

Да дувни појак ветер,ќе му го однеси хотелот


Ѓоко, на кој хотел мислиш?Хотелот изгубен поради долгувања?
И после туризам, види кој е на позиции па крај на муабетот.Јас не знам како е уште претседател на ХОТАМ без конкретна функција во некој хотел или било каков угостителски објект.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1636 Posted: 04-Aug-2014 at 22:23

МАКЕДОНИЈА ГО СОНУВА ДВОДЕЦЕНИСКИОТ СОН ЗА НАЦИОНАЛНА АВИОКОМПАНИЈА


Свој знаменосец на небото или познат авиобренд


Познавачите на состојбите сметаат дека имаме квалитетни пилоти и друг стручен кадар кој веднаш би дошол од странство ако се формира национален авиопревозник во кој би се вработиле од 100 до 150 лица кои би примале плата во Македонија



Македонскиот авиосообраќај е пред нова фаза по дводеценискиот турбулентен период кој го обележаа набрзина направени домашни авиокомпании и уште побрзо приземјени. Владата почнува процес кој е сон на нашата држава, да се испита можноста дали е исплатливо и кои се бенефитите што ќе ги донесе национална авиокомпанија која би летала под македонско знаме и би ја промовирала државата, која ќе го помогне развојот на домашната авиоиндустрија, ќе донесе бенефит со нова флота авиони, нови вработувања, дестинации, а ќе овозможи просперитет и на други пропратни дејности.

Познавачите на состојбите во македонскиот авиосообраќај велат дека со модерни аеродроми и милион патници сега е вистинското време да се најде компанија која ќе го врати стручниот кадар во земјава.
- Доколку државата се одлучи да субвенционира и доколку се најде тим кој рационално ќе ја води таа авиокомпанија, ја поддржувам таа идеја. Пред 15 години 100 милиони евра беше мисловна именка, но денес очигледно е сума која може Буџетот да ја поднесе за национална авиокомпанија. Индиректно парите би се вратиле преку вработувањата. Би се вработиле 100 до 150 лица кои би примале плати во Македонија. Би се вратил стручниот пилотски и технички кадар, вработувања ќе има и на администрација во самата компанија. На индиректен начин субвенциите од државата не би се потрошиле бадијала, а компанијата би функционирала - вели директорот на претставништвото на "Адриа ервејс" во Скопје, Момир Рафајловски.

И Вања Битољану, кој ја формираше "Пал ер", прва домашна авиокомпанија во независна Република Македонија, вели дека веќе 25 години се залага за тоа да имаме национален авиопревозник.
- Апсолутно дека ни е потребна македонска авиокомпанија бидејќи може да донесе само бенефит, како што е нови вработувања, пораст на националниот доход, отворање на нови дестинации кои ќе ги прошират деловните врски. Но, за тоа е потребен амин од Владата. За формирање на национална авиокомпанија треба помалку пари од тие што државата ги дава за субвенционирање на "Виз ер" - вели Битољану. Македонија има квалитетен воздухопловен кадар (капетани, пилоти), обучувани на просторите на поранешна Југославија, но тие луѓе, поради неможноста да работат во својата земја, заминаа по светот. Со нивното враќање во земјата би се направила квалитетна авиокомпанија.

За македонска национална авиокомпанија се залагаат и од концесионерот на двата домашни аеродроми, турската ТАВ Холдинг. уште пред три години откако ги презедоа аеродромите, главниот оперативен директор на ТАВ Холдинг и на ТАВ Македонија, Мурат Орнекол изјави дека национален авиопревозник е клучен за евтини летови.
- ТАВ сака да им конкурира на аеродромите од соседните земји и да ги привлече авиокомпаниите со кои работи во другите земји. Но, не заборавајте дека самите компании одлучуваат за цените на летовите. Ако немате национален авиопревозник, тогаш ја губите шансата да добивате летови од другите земји, поради обврските од билатералните договори. Се обидуваме да привлечеме компании да дојдат во Македонија и да формираат национална авиокомпанија. Во спротивно, авиосообраќајот ќе биде блокиран - рече тогаш Орнекол.

Национален превозник подобро од евтин
Кон средина на минатиот месец Владата донесе одлука да се ангажира консултант кој ќе прави анализа на пазарот, дали познати брендови во авиобизнисот се заинтересирани да оперираат преку стратешко партнерство со државата.
- Заедно со Владата да ги ставиме на хартија сите оние услови кои може Владата да ги понуди. На пример, дополнителни субвенции, специјално најдобрите линии да бидат резервирани за тој авиопревозник и други поволности што би можеле да се понудат. Кога ќе направиме целосна анализа, потоа е предвидено да се направат неколку роуд шоуа, каде што тој пакет како можност за воспоставување на база во Македонија ќе се понуди до поголем број светски познати авиокомпании, европски и надвор од Европа - вели министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески.

Рафајловски смета дека е опцијата национален авиопревозник е подобра од сегашното решение со субвенционирање на нискотарифниот "Виз ер".
- Евтиниот превозник не секогаш е евтин. Тој е евтин само на почетокот кога ќе започнете да патувате, но скап е на крајот и не ги поврзува главните центри и лета до споредни градови. Нискотарифниот го подигна нивото на авиосообраќајот, го зголеми бројот на патувања, се појавија нови типови на патници кои до вчера не патуваа. Ним не им е важно зошто патуваат, туку патуваат кога ќе најдат евтина цена на летот. Тоа е нова категорија на патници кои ќе останат авионски патници, но тоа не е долгорочно и она што и треба на една држава е директна поврзаност со центрите, со главните аеродроми каде има политичка и економска комуникација - вели Рафајловски.

Тој смета дека во суштина секој редовен превозник каде во 80% од случаите не е национален, се мачи да ги покрие годишните биланси.
- Кога би се поставила базата на една компанија согласно капацитетот на државата и би се поврзале со одредени главни центри во Европа кои и се неопходни на нашата држава, тоа би било порационално отколку да плаќаме евтини авиопревозници кој не го нудат квалитетот што се бара - смета тој.

Според него, национален превозник е бенефит и за туризмот.
- Ако сакате туризам, треба да се преговара за превоз на туристите. Со "Виз ер" тоа не може да се направи затоа што нема преговарање ако побараш 50 слободни места. Но, со национален превозник може да се преговара и да се договориш за цената. И да донесеш туристи со евтините превозници, тоа се поедини патници кои не можеш да ги организираш и не знаеш дали доаѓаат или одат. По мое мислење, повеќето одат - вели Рафајловски кој смета дека треба да се одбере некој бренд кој е препознатлив и го познава овој пазар, овој народ.

Туркиш - национален авиопревозник?
Во изминатите две децении, под македонското знаме оперираа три авиокомпании. По "Пал ер", "Авиоимпекс" и МАТ, Македонија правеше неколку обиди да формира национален авиопревозник. Последниот, МАТ отиде во стечај во 2009 година оставајќи зад себе големи долгови. Истата година црногорската "Монтенегро ерлајнс" понуди формирање на заедничка авиокомпанија со што на располагање би ставиле два-три свои авиони за формирање на македонскиот авиопревозник. Следеше идејата "Туркиш ерлајнс" да стане нов авиопревозник на Македонија, а таа опција деновиве стана повторно актуелна откако швајцарска интернет-страница објави дека турската авиокомпанија е преферирана од македонските власти да стане македонски авиопревозник.


http://vecer.mk/?ItemID=A1F261C474229542A9E30A56C4901956
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #1637 Posted: 05-Aug-2014 at 09:24
Гледам пропагандата не стивнува. Си ја тераат водата на својата воденица.

Штета што оваа иницијатива ќе биде на сметка на патниците. Би било тажно да се фрлаат пари и да се оди назад, наспроти можеби единствената успешна иницијатива последниве години.

На еден друг форум специјализиран за авио сообраќај потегнав позитивна дискусија за да се види кои се погодностите од национален авио превозник. Освен одговорите кои јас ги понудив, а тие беа незначителни, немаше ниту еден друг соодветен одговор.

Тврдењата понудени погоре во врска со тоа колку пари требаат се невистинити. Има еден едноставен аргумент во целата приказна - да постоеше барем приближно здрава економска логика да се стартува со национален авио-превозник, тој веќе ќе постоеше или ќе имаше конкретен план на маса.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1638 Posted: 05-Aug-2014 at 09:34
Мислам дека ние треба да се молиме „Туркиш ерлајнс“ да прифати да ни биде национален авиопревозник. Компанијата долго време е во експанзија, турците ги земаа аеродромите, имаат искуство со туризам, имаат врска од Истанбул до сите европски градови, добиваат врвни меѓународни награди за квалитет на услугите... навистина не знам зошто да не воспоставиме соработка. Колку за споредба, словенците не знаат самите што да прават со Адриа поради долговите што во континуитет ги создава.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #1639 Posted: 05-Aug-2014 at 09:49
Еве ги коментарите кои ги пратив на другиот форум:

Би сакал некој да објасни кои се потенцијалните предности на евентуален национален авиопревозник.

Јас ги гледам следните:
- можност за отварање редовни линии до земји надвор од ЕУ, моментално ограничени со билатерални договори
- потполна контрола на локалниот менаџмент врз новите дестинации
- плаќање локални даноци (даноците би се плаќале во случај фирмата да е профитабилна (гоолемо ако)

Во врска со дестинациите, моментално ми текнуваат две земји: Швајцарија и Турција. Во секој случај ништо ново и добро развиен пазар кој тешко може да се освои од нова компанија.

---

Сакаат Турците некој што ќе може да го контролираат, а? Пак некој друг да плаќа, а они да го собираат кајмакот. Малку им беше што Владата им ја работи работата, сакаат да се позиционираат пред целиот притисок повторно да се префрли на нив во 2015-та.

Паметно од нивна страна, си го работат PR-от гледам.
Се надевам релевантните структури нема да наседнат.

---

Гледам дека има потреба да се реагира со позитивен текст за да се објаснат некои работи на јавноста. Ќе видам што можам да направам - иако сум во најдобра позиција да дадам квалитетен коментар, корпоративните правила се строги во тој поглед.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1640 Posted: 05-Aug-2014 at 11:03
Originally posted by Tranquilis

Гледам пропагандата не стивнува. Си ја тераат водата на својата воденица.

Штета што оваа иницијатива ќе биде на сметка на патниците. Би било тажно да се фрлаат пари и да се оди назад, наспроти можеби единствената успешна иницијатива последниве години.

На еден друг форум специјализиран за авио сообраќај потегнав позитивна дискусија за да се види кои се погодностите од национален авио превозник. Освен одговорите кои јас ги понудив, а тие беа незначителни, немаше ниту еден друг соодветен одговор.

Тврдењата понудени погоре во врска со тоа колку пари требаат се невистинити. Има еден едноставен аргумент во целата приказна - да постоеше барем приближно здрава економска логика да се стартува со национален авио-превозник, тој веќе ќе постоеше или ќе имаше конкретен план на маса.

Знам дека во минатиот период прокоментира дека во даден момент не постои расположливост за соработка со владините институции за отварање на нови летови поради изборниот период во кој беше Македонија, дали од тогаш па до денес работите се нормализирааат или идеата која деновиве се по масовно се проповеда во јавноста(за национален авиопревозник) - работите за и околу субвенционирањето на новите летови се повеќе се отежнуваат и релативно враќаат на Нулта позиција....... Би било добро доколку си во можност да прокоментираш(условно речено - прашањето е дали заинтересираноста на владата за субвенционирање на нови линии постои или во блиска иднина неможеме да очекуваме ништо конкретно и дали оваа идеа за национален превозник и засилен PR си го чинат своето).
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 8081828384 242>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.570 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.