Авиокомпании и линии |
Post Reply | Page <1 8081828384 242> |
Author | ||
avijacijamk
Senior Member Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
Quote Reply #1621 Posted: 16-Jul-2014 at 17:07 | |
Или во превод после кеширањето на Визер се бара друг играч. Најверојатно EasyJet или некој сличен.Ryanair не верувам во наредните 10 години
|
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1741 |
Quote Reply #1622 Posted: 16-Jul-2014 at 17:14 | |
Те молам не тропај глупости....., ако се оди на тоа што се најавува - според кажаното ќе се оди на српската варијанта а не EasyJet |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
Navigator
Senior Member Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
Quote Reply #1623 Posted: 17-Jul-2014 at 01:08 | |
Најважно е прво негативно да му се пристапи на било кој предлог или проект, независно од кого доаѓа, а после тоа да се открие некоја инсајдерска пикантерија, како оваа со EasyJet. Од едно интервју од 6-7 минути ти веќе ни направи превод. Фала ти.
Инаку не верувам дека би била српската варијанта, затоа што таа бара партнерство меѓу домашна и странска реномирана компанија. Плус тоа, нема смисла домашната компанија да е новоформирана. Кој е тој лудак што би влегол во партнерство на слепо? Затоа, за мене најлогично би било на докажана европска авиокомпанија да и се даде база во Скопје и преференции како сите други национални превозници. На пример на Turkish или Austrian, ионака се најзастапени и најдобро го познаваат пазарот. А најмило од овој предлог ми е што некој сфатил оти со субвенционирањето на WizzAir можеш да зголемиш туристички летови, но не добиваш квалитетни бизнис конекции. Тоа се прави со "посериозна" компанија. Edited by Navigator - 17-Jul-2014 at 01:09 |
||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2083 |
Quote Reply #1624 Posted: 18-Jul-2014 at 15:29 | |
Потенцијалот на SKP не е целосно искористен, сигурно е дека може да се воведат повеќе дестинации за кои ќе има интерес, а сега кој ќе го реализира тоа е друго прашање. Можеби давање база на некоја редовна компанија која веќе лета тука е паметна идеја но исто така и привлекување на EasyJet и Ryanair верувам дека е неопходно.
|
||
avijacijamk
Senior Member Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
Quote Reply #1625 Posted: 18-Jul-2014 at 18:27 | |
Извини најпаметен. Како и да е од сите околни компании во соседството најголем интерес може да има Адриа затоа што имаат свои бази и во Тирана и во Приштина ако воопшто успее тој модел. Ер Србија не верувам поради тоа што Етихад нема некој интерес кај нас |
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1741 |
Quote Reply #1626 Posted: 18-Jul-2014 at 20:35 | |
https://www.youtube.com/watch?v=gWK1M2Ip-Cw
Poglednete go videoto pa ke vi ste se jasno okolu low coast prevoznicite |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #1627 Posted: 18-Jul-2014 at 23:51 | |
А не ти е симптоматично што ова е пак поврзано со Рајанер, компанија која е на најлош глас меѓу сите low cost? Не викам дека Визер, Изи и сл се подобри, али најчесто проблеми има поврзано баш со Ирциве. Од мое искуство, ако некад треба да бирам меѓу Аустриан или Визер, увек љиљаковиве би ги одбрал. За скоро треба да летам со Изи и со Вуелинг, па веројатно ќе добијам појасна слика за сите low cost у глобала. |
||
23ka.wordpress.com
|
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1741 |
Quote Reply #1628 Posted: 21-Jul-2014 at 21:30 | |
Чисто да одбележиме, дека поминаа скоро 3 месеци од воспоставувањето на линијата Скопје - Рим на АлИталија која користи Е70 воздухоплов со 80 седишта а каде денес за прв пат на вечерниот лет кон Скопје испрати Е90 поголем воздухоплов со 114 седишта, се надевам дека во блиска иднина ќе гледаме и воздухоплови од фамилијата на А320....
|
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #1629 Posted: 28-Jul-2014 at 10:46 | |
Ме интересира: Каде стојат авионите на Визер во Скопје и дали има служба која ги одржува и сл.?
Скопскиот аеродром нема хангари за цивилни авиони, иако порано сме имале домашен авио превозник. Edited by FoSsiL - 28-Jul-2014 at 10:49 |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1741 |
Quote Reply #1630 Posted: 28-Jul-2014 at 12:37 | |
каде си видел авиони кои имаат слободно време од 3-4 саати да бидат позиционирани во хангари, барем јас досега на ниту еден аеродром не сум сретнл таква работа.. А што се однесува до авионите на Wizz Air истите по обавуванјето на дневниот ред на летање па се до наредниот ден остануваат позиционирани на платформата пред новиот терминал, инаку авионите на Wizz Air се сервисирааат и одржуваат во Унгарија, Романија и ми се чини Бугарија и усте 1-2 земје каде имаат бази, авионите нивни што вршат сообраќај од и кон Скопје - ротирааат со авиони од други нивни бази на секои 4 дена. |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15018 |
Quote Reply #1631 Posted: 31-Jul-2014 at 09:00 | |
„ТУРКИШ ЕРЛАЈНС“ - НАЦИОНАЛЕН АВИОПРЕВОЗНИК НА МАКЕДОНИЈА?
Турската авиокомпанија „Туркиш Ерлајнс“ може да стане национален авиопревозник на Македонија. Ова го пишува швајцарска интернет страница за информации од авијацијата, Свис Авиејшн, според кој ваквата можност е многу веројатна, со оглед на фактот што турскиот концесионер ТАВ раководи со скопскиот и охридскиот аеродром. Ваквиот развој на настаните, според порталот е можен откако во 2012 година македонската Агенција за цивилно воздухопловство на турската компанија и го додели статусот „редовен авиопревозник“, давајќи и ексклузивно право да избира дестинации и да добие попусти на таксите за користење на аеродромите во Скопје и Охрид. Притоа се нагласува дека концесионерот на аеродромите, турската компанија ТАВ, лобирала за турскиот авиопревозник да воспостави своја база во Македонија. Во моментот, база на „Туркиш Ерлајнс“ е единствено аеродромот Ататурк во Истанбул. Компанијата поседува 265 авиони и лета кон 265 дестинации во светот. Македонските власти пред околу една недела најавија дека ја започнаа потрагата за национален авиопревозник. http://www.utrinski.mk/?ItemID=B505966CE6DEE84E8492C9F95AD2ECBA |
||
За сè има вторпат
|
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #1632 Posted: 31-Jul-2014 at 10:16 | |
Уште малце па турски вилает ќе станеме, коските на Гоце, Даме и дружината се превртуваат во гроб од ваквава политика...
Него да баталиме политика, деновиве ми се деси врв у поглед на летање со авиони. Сасвим случајно, без да бидеме известени, од Easyjet си ги откажале летот за кој веќе имавме купено карти, па да не проверевме случајно на резервацијата, ќе се зезневме максимално. Јасна ми е стратегијата на low cost компанииве, али ваква несеризност, особено на линија Мадрид-Париз никад не би очекувал. Среќа што за наредниот лет имаше слободни места, иначе ќе си плаќавме дополнително и непланирано спиење у Мадрид. Ваков fail очекував само кај нас, максимум у нивото на балканскиве граници, али не и Еропа, нарочито за лет кој беше скоро распродаден. |
||
23ka.wordpress.com
|
||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #1633 Posted: 04-Aug-2014 at 11:00 | |
ХОТАМ: Нискобуџетни компании да летаат и од Охридскиот аеродром
Здружението на хотелиери од Македонија – ХОТАМ бара од надлежните институции нискобуџетните авиокомпании што работат во Македонија да летаат барем два пати неделно од Охридскиот аеродром до било која европска дестинација. - Нашето барање до советите на општините Струга и Охрид и до надлежните институции изминативе години е со нискобуџетните авиокомпании, кои работат во Македонија да се продолжат преговорите минимум два лета неделно до која било европска дестинација да бидат под Охрид. Со тоа ќе добиеме сите многу, аеродромот ќе добие работа, но и хотелското и приватното сместување и индивидуалците ќе имаат поголема можност сами да си склопуваат аранжмани, смета претседателот на ХОТАМ Дончо Танески. Според него, потребно е две од 14-те дестинации кои се опслужуваат со нискобуџетни комапнии од Скопје да ги продолжат летовите до Охрид. - Од тие 14 дестинации едната е до Берлин, на пример берлинскиот лет да се продолжи до Охрид, Берлин – Скопје - Охрид и обратно. Доколку така го испитаме пазарот, бидејќи кон охридскиот аеродром гравитира и еден дел од Република Албанија т.е. градовите Корча, Поградец, Елбасан можеме после одреден период да кажеме дека линијата до Охрид е економски исплатлива, изјави Таневски. Хотелиерите од струшката ривиера забележаа дека Струга не е доволно промовирана како туристичка дестинација. - Струга е секогаш во позадина на Охрид значи не е доволно промовирана, рече заменик претседателот на ХОТАМ и сопственик на хотел во Струга, Крсте Блажески. Претседателот на ХОТАМ Танески истакна дека добиле коментари од членовите на Управниот одбор дека оваа година промоцијата за Дојран, Отешево, Крушево и за Охрид е многу поголема отколку за Струга и за Маврово. http://www.kanal5.com.mk/vesti_detail.asp?ID=45584 |
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #1634 Posted: 04-Aug-2014 at 16:40 | |
Дончо танески гледа само да биди прв кога има туристички тури,т.е. прв да ги фати гостите.За Охрид и за туристите многу баш не му е гајле.
Се претставува како хотелиер од повисока класа,а хотелот му направен од железни профили.Нема ни бетон ставено а се фали со луксуз. Да дувни појак ветер,ќе му го однеси хотелот Edited by gjoko - 04-Aug-2014 at 16:41 |
||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #1635 Posted: 04-Aug-2014 at 21:17 | |
Ѓоко, на кој хотел мислиш?Хотелот изгубен поради долгувања? И после туризам, види кој е на позиции па крај на муабетот.Јас не знам како е уште претседател на ХОТАМ без конкретна функција во некој хотел или било каков угостителски објект. |
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1741 |
Quote Reply #1636 Posted: 04-Aug-2014 at 22:23 | |
МАКЕДОНИЈА ГО СОНУВА ДВОДЕЦЕНИСКИОТ СОН ЗА НАЦИОНАЛНА АВИОКОМПАНИЈА
Познавачите на состојбите во македонскиот авиосообраќај велат дека со
модерни аеродроми и милион патници сега е вистинското време да се најде
компанија која ќе го врати стручниот кадар во земјава. И Вања Битољану, кој ја формираше "Пал ер", прва домашна
авиокомпанија во независна Република Македонија, вели дека веќе 25
години се залага за тоа да имаме национален авиопревозник. За македонска национална авиокомпанија се залагаат и од концесионерот
на двата домашни аеродроми, турската ТАВ Холдинг. уште пред три години
откако ги презедоа аеродромите, главниот оперативен директор на ТАВ
Холдинг и на ТАВ Македонија, Мурат Орнекол изјави дека национален
авиопревозник е клучен за евтини летови. Рафајловски смета дека е опцијата национален авиопревозник е подобра
од сегашното решение со субвенционирање на нискотарифниот "Виз ер". Тој смета дека во суштина секој редовен превозник каде во 80% од
случаите не е национален, се мачи да ги покрие годишните биланси. - Ако сакате туризам, треба да се преговара за превоз на туристите. Со "Виз ер" тоа не може да се направи затоа што нема преговарање ако побараш 50 слободни места. Но, со национален превозник може да се преговара и да се договориш за цената. И да донесеш туристи со евтините превозници, тоа се поедини патници кои не можеш да ги организираш и не знаеш дали доаѓаат или одат. По мое мислење, повеќето одат - вели Рафајловски кој смета дека треба да се одбере некој бренд кој е препознатлив и го познава овој пазар, овој народ. Туркиш - национален авиопревозник? Во изминатите две децении, под македонското знаме оперираа три авиокомпании. По "Пал ер", "Авиоимпекс" и МАТ, Македонија правеше неколку обиди да формира национален авиопревозник. Последниот, МАТ отиде во стечај во 2009 година оставајќи зад себе големи долгови. Истата година црногорската "Монтенегро ерлајнс" понуди формирање на заедничка авиокомпанија со што на располагање би ставиле два-три свои авиони за формирање на македонскиот авиопревозник. Следеше идејата "Туркиш ерлајнс" да стане нов авиопревозник на Македонија, а таа опција деновиве стана повторно актуелна откако швајцарска интернет-страница објави дека турската авиокомпанија е преферирана од македонските власти да стане македонски авиопревозник. http://vecer.mk/?ItemID=A1F261C474229542A9E30A56C4901956 |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #1637 Posted: 05-Aug-2014 at 09:24 | |
Гледам пропагандата не стивнува. Си ја тераат водата на својата воденица.
Штета што оваа иницијатива ќе биде на сметка на патниците. Би било тажно да се фрлаат пари и да се оди назад, наспроти можеби единствената успешна иницијатива последниве години. На еден друг форум специјализиран за авио сообраќај потегнав позитивна дискусија за да се види кои се погодностите од национален авио превозник. Освен одговорите кои јас ги понудив, а тие беа незначителни, немаше ниту еден друг соодветен одговор. Тврдењата понудени погоре во врска со тоа колку пари требаат се невистинити. Има еден едноставен аргумент во целата приказна - да постоеше барем приближно здрава економска логика да се стартува со национален авио-превозник, тој веќе ќе постоеше или ќе имаше конкретен план на маса. |
||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #1638 Posted: 05-Aug-2014 at 09:34 | |
Мислам дека ние треба да се молиме „Туркиш ерлајнс“ да прифати да ни биде национален авиопревозник. Компанијата долго време е во експанзија, турците ги земаа аеродромите, имаат искуство со туризам, имаат врска од Истанбул до сите европски градови, добиваат врвни меѓународни награди за квалитет на услугите... навистина не знам зошто да не воспоставиме соработка. Колку за споредба, словенците не знаат самите што да прават со Адриа поради долговите што во континуитет ги создава.
|
||
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #1639 Posted: 05-Aug-2014 at 09:49 | |
Еве ги коментарите кои ги пратив на другиот форум:
Би сакал некој да објасни кои се потенцијалните предности на евентуален национален авиопревозник. Јас ги гледам следните: - можност за отварање редовни линии до земји надвор од ЕУ, моментално ограничени со билатерални договори - потполна контрола на локалниот менаџмент врз новите дестинации - плаќање локални даноци (даноците би се плаќале во случај фирмата да е профитабилна (гоолемо ако) Во врска со дестинациите, моментално ми текнуваат две земји: Швајцарија и Турција. Во секој случај ништо ново и добро развиен пазар кој тешко може да се освои од нова компанија. --- Сакаат Турците некој што ќе може да го контролираат, а? Пак некој друг да плаќа, а они да го собираат кајмакот. Малку им беше што Владата им ја работи работата, сакаат да се позиционираат пред целиот притисок повторно да се префрли на нив во 2015-та. Паметно од нивна страна, си го работат PR-от гледам. Се надевам релевантните структури нема да наседнат. --- Гледам дека има потреба да се реагира со позитивен текст за да се објаснат некои работи на јавноста. Ќе видам што можам да направам - иако сум во најдобра позиција да дадам квалитетен коментар, корпоративните правила се строги во тој поглед. |
||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1741 |
Quote Reply #1640 Posted: 05-Aug-2014 at 11:03 | |
Знам дека во минатиот период прокоментира дека во даден момент не постои расположливост за соработка со владините институции за отварање на нови летови поради изборниот период во кој беше Македонија, дали од тогаш па до денес работите се нормализирааат или идеата која деновиве се по масовно се проповеда во јавноста(за национален авиопревозник) - работите за и околу субвенционирањето на новите летови се повеќе се отежнуваат и релативно враќаат на Нулта позиција....... Би било добро доколку си во можност да прокоментираш(условно речено - прашањето е дали заинтересираноста на владата за субвенционирање на нови линии постои или во блиска иднина неможеме да очекуваме ништо конкретно и дали оваа идеа за национален превозник и засилен PR си го чинат своето). |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
Post Reply | Page <1 8081828384 242> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |