build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 8182838485 242>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #1641 Posted: 05-Aug-2014 at 11:32
Коментарот за изборите не беше генерален туку конкретен за една мината ситуација.

Постои заинтересираност од двете страни. За нешто дополнително да се случи, треба да се погодат и условите и тајмингот. За жал, или на среќа, во моментов постојат доста опции за алоцирање на капацитетот низ Европа.

Проблемот е во тоа што се случува во Србија. Дава многу лош пример, како во поглед на идејата, така и реализацијата, а на недоволно упатените може да им личи на добро решение, што е баш згодно за тие кои можат дополнително да профитираат од тоа - TAV и Turkish.

Edited by Tranquilis - 05-Aug-2014 at 11:34
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1642 Posted: 05-Aug-2014 at 12:11
Да се надеваме дека набрзо работите ќе се искристализираат и сите недоречености и нејасноти ќе се решат, се со една цел - Македонските граѓани кои ги користат услугите на WizzAir да имаат бенефид од тоа, ако се мисли добро на граѓаните, бидејќи знаеме дека поприлично за голема бројка на граѓани станува збор кои ги уживаат благодетите од нискобуџетните авио компании, а пред се мислам дека не вреди да се контраме против нискобуџетните авио компании на нивна штета - ако веќе знаеме дека тие ни ги отворија очите во поглед на патување со авион од МК!!! ви посакувам се најдобро и плоден бизнис
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #1643 Posted: 05-Aug-2014 at 14:49
haha, TAV sakaat da se osiguraat za vremeto po prekinot na Wizz-subvenciite, a deka na Wizz toa ne im godi premnogu e razbiracki.

"Штета што оваа иницијатива ќе биде на сметка на патниците. Би било тажно да се фрлаат пари и да се оди назад, наспроти можеби единствената успешна иницијатива последниве години"

neznam, od nasa strana po uspehot so subvencite na low cost kompaniite (Wizz) i etabliranjeto na toj pazar kako sleden logicen poteg e istata procedura da se proba da se primeni na ovie "normalnite" aviokompanii  so cel da da se razvie mreza do aerodromite na evropskite metropoli  paralelno so ovie regionalnite sto sega gi nudi Wizz i koja bi se orientirala kon sosema poinakva klientela (generalno patnici koi sakaat poinakvo iskustvo pri letanje i bi bile spremni da platat malku poveke , biznis patnici, turisti , ... itd). Tuka moze veke da se diskutira dali postoeckite kapaciteti so Turkish, Austrian i Alitalia se sosema dovolni za ova nasa makedonska situacija denes ali i vo slusaj so Wizz ne ocekuvavme takov uspeh. Se razbira celta na ova ne bi smeelo da bide potisnuvanjeto na Wizz  bidejki toa bi bilo fatalno znaejki ja kupovnata mok na makedonecot ... megutoa od druga strana pak Wizz ne smee da se custvuva kako eksluzivec na skopskiot aerodrom i oni tek ke go pokazat pravoto lice po prekinot na subvenciite sto ke bide mnogu zanimljivo ( Ako tolku dobro mu odi na Wizz ne bi trebalo da ima strav od konkurencija )

Tocno e deka ova cela raspravija e zapocnata t.e diktirana od TAV, megutoa ocigledno nema zasega planovi za formiranje za nova kompanija (od sonistata na Bitoljanu) sto e za pozdravuvanje. na kraj mozebi i niedna kompanija nema da se javi na tenderot pa se raspravame za bezbeze

Ova deka Turkish e favorizan e cista spekulacija na onoj exyu blog koj preku balkans.com se pojavi na ch-aviation pa go prevzedoa nasive mediumi.  Izgleda logicno na prv pogled znaejki ja povrzanosta na Turkish i TAV ali bi bilo iznenaduvacki znaejki ja goleminata Turkish da e zainteresiran za ovoj nas mikro pazar ovde. (I ja se slozuvam so toa deka bi bilo privilegija ako se privlece Turkish da vospostavi redovni vrski od SKP kon nekolku glavni gradovi niz Evropa, se razbira ne po sekoja cena)

Kako i da e po stranskive forumi pozitivni se reakciite na inicijativata da se privlece veke etablirana stranska aviokompanija da bide nacionalen avioprevoznik pogotovo ako se raboti za "Turkish" (iako ne e sigurno dali Turkish bi dobile prava da leta od SKP kon EU )

P.S  tacno e , bez nasi pari tesko im ide na TAV privlekuvanjeto na novi kompanii ...

cheers
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #1644 Posted: 05-Aug-2014 at 15:02
Originally posted by gorazd

haha, TAV sakaat da se osiguraat za vremeto po prekinot na Wizz-subvenciite, a deka na Wizz toa ne im godi premnogu e razbiracki.


Да разјаснам нешто, моите пораки немаат врска со ставовите на Wizz Air. Тука сум за да помогнам и информирам. Ако гледам дека нештата не се движат во вистинска насока за патниците, од мене нема да прочиташ нешто со кое такви чекори се оправдуваат.

Според мене, ТАВ не сакаат да се осигураат, туку да продолжат да ги молзат сите вклучени страни поради недостиг на конкурентна ситуација.

neznam, od nasa strana po uspehot so subvencite na low cost kompaniite (Wizz) i etabliranjeto na toj pazar kako sleden logicen poteg e istata procedura da se proba da se primeni na ovie "normalnite" aviokompanii  so cel da da se razvie mreza do aerodromite na evropskite metropoli  paralelno so ovie regionalnite sto sega gi nudi Wizz i koja bi se orientirala kon sosema poinakva klientela (generalno patnici koi sakaat poinakvo iskustvo pri letanje i bi bile spremni da platat malku poveke , biznis patnici, turisti , ... itd). Tuka moze veke da se diskutira dali postoeckite kapaciteti so Turkish, Austrian i Alitalia se sosema dovolni za ova nasa makedonska situacija denes ali i vo slusaj so Wizz ne ocekuvavme takov uspeh. Se razbira celta na ova ne bi smeelo da bide potisnuvanjeto na Wizz  bidejki toa bi bilo fatalno znaejki ja kupovnata mok na makedonecot ... megutoa od druga strana pak Wizz ne smee da se custvuva kako eksluzivec na skopskiot aerodrom i oni tek ke go pokazat pravoto lice po prekinot na subvenciite sto ke bide mnogu zanimljivo ( Ako tolku dobro mu odi na Wizz ne bi trebalo da ima strav od konkurencija )Tocno e deka ova cela raspravija e zapocnata t.e diktirana od TAV, megutoa ocigledno nema zasega planovi za formiranje za nova kompanija (od sonistata na Bitoljanu) sto e za pozdravuvanje. na kraj mozebi i niedna kompanija nema da se javi na tenderot pa se raspravame za bezbezeOva deka Turkish e favorizan e cista spekulacija na onoj exyu blog koj preku balkans.com se pojavi na ch-aviation pa go prevzedoa nasive mediumi.  Izgleda logicno na prv pogled znaejki ja povrzanosta na Turkish i TAV ali bi bilo iznenaduvacki znaejki ja goleminata Turkish da e zainteresiran za ovoj nas mikro pazar ovde. (I ja se slozuvam so toa deka bi bilo privilegija ako se privlece Turkish da vospostavi redovni vrski od SKP kon nekolku glavni gradovi niz Evropa, se razbira ne po sekoja cena)Kako i da e po stranskive forumi pozitivni se reakciite na inicijativata da se privlece veke etablirana stranska aviokompanija da bide nacionalen avioprevoznik pogotovo ako se raboti za "Turkish" (iako ne e sigurno dali Turkish bi dobile prava da leta od SKP kon EU )P.S  tacno e , bez nasi pari tesko im ide na TAV privlekuvanjeto na novi kompanii ...cheers


Воглавно се согласувам со горното, вклучувајќи го освртот дека Виз Ер не треба да се чувствува како ексклузивец. Од друга страна, до сега не сум сретнал ниту едно компетентно мислење кое се согласува со процедурата за `национален превозник`. Исто така, би било погрешно да се очекува успехот кој го постигна Виз Ер да се пренесе на поинаков бизнис модел.

Би бил среќен да е исплатливо да се направи наша авио-компанија со турбо-проп летала која ќе не поврзе со Амстердам / Виена / Франкфурт и ќе склучи договори за кодшер со некоја од групациите, а ќе може да служи и за чартер летови. Со тоа би можела да послужи за недостатоците на моменталниот модел. За жал, трошокот за такво нешто за многу ги надминува досегашните субвенции, кои, патем речено, беа потрошени за неутрализирање на ризикот кој Виз Ер го имаше при влегување на пазарот кој немаше никакви документирани докази дека ќе биде успешен.

Edited by Tranquilis - 05-Aug-2014 at 15:11
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #1645 Posted: 22-Aug-2014 at 14:55
interesna "rabotna poseta" na Slovencite, nekolku dena po intervjuto na sefot na Adria vo vrska so otvaranje na bazi nadvor od Slovenija :

se raboti za dnodnevna poseta na "директорот на Агенцијата за цивилно воздухопловство на Република Словенија господинот Санди Кнез и претседателот на Управниот одбор на Adria Airways господинот Марк Анжур"

"За време на средбите беше разговарано за можноста за соработка и за поволностите кои ги нуди Меморандумот за разбирање склучен помеѓу Агенцијата за цивилно воздухопловство на Република Македонија и Агенцијата за цивилно воздухопловство на Република Словенија во однос на програмите за обука, испити и лиценцирање; операциите поврзани со летање и аеродроми; пловидбеност и регистар; потрага и спасување како и работите поврзани со Националните надзорни власти (NSA) и Службите за воздушна навигација (ANS).

Воедно се разговараше и за изнаоѓање на начини за зголемување на воздушниот сообраќај до и од Република Македонија

(izvadoci od soopstenieto na Agencijata za civilno vozduhoplostvo)





Edited by gorazd - 22-Aug-2014 at 14:56
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1646 Posted: 29-Aug-2014 at 13:14
Originally posted by Obedineta Makedonija

Да се надеваме дека набрзо работите ќе се искристализираат и сите недоречености и нејасноти ќе се решат, се со една цел - Македонските граѓани кои ги користат услугите на WizzAir да имаат бенефид од тоа, ако се мисли добро на граѓаните, бидејќи знаеме дека поприлично за голема бројка на граѓани станува збор кои ги уживаат благодетите од нискобуџетните авио компании, а пред се мислам дека не вреди да се контраме против нискобуџетните авио компании на нивна штета - ако веќе знаеме дека тие ни ги отворија очите во поглед на патување со авион од МК!!! ви посакувам се најдобро и плоден бизнис
Ke bide cesno da izneses nekoi raboti od negativnata strana na niskobudztnite kompanii, cisto onaka lugeto da sporedat (bidejki vo MKD novinarite namerno spijat), dali niskobudzetnite aviokompanii se navistina tolku dobronamerni ili se raboti samo za profit na tug grb!?
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1647 Posted: 03-Sep-2014 at 09:42
Момци некако во последниот период сме замрени - не поради наша вина туку поради сстагнацијата од нови информации..... Да се надеваме дека во периодот што следи ќе имаме убави вести, Tranquilis како стојат работите - дали за наредната пролет/лето би требало да добие Скопје нови Рути од страна на Wizz Air, или рано е да се зборува....
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #1648 Posted: 03-Sep-2014 at 10:32
Originally posted by Obedineta Makedonija

Момци некако во последниот период сме замрени - не поради наша вина туку поради сстагнацијата од нови информации..... Да се надеваме дека во периодот што следи ќе имаме убави вести, Tranquilis како стојат работите - дали за наредната пролет/лето би требало да добие Скопје нови Рути од страна на Wizz Air, или рано е да се зборува....


Нималку не е рано, останаа уште 2-3 нови авиона да се распоредат за календарска 2015-та. Се надевам дека ќе успееме да ја протнеме Македонија.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1649 Posted: 03-Sep-2014 at 10:38
Originally posted by Tranquilis

Originally posted by Obedineta Makedonija

Момци некако во последниот период сме замрени - не поради наша вина туку поради сстагнацијата од нови информации..... Да се надеваме дека во периодот што следи ќе имаме убави вести, Tranquilis како стојат работите - дали за наредната пролет/лето би требало да добие Скопје нови Рути од страна на Wizz Air, или рано е да се зборува....


Нималку не е рано, останаа уште 2-3 нови авиона да се распоредат за календарска 2015-та. Се надевам дека ќе успееме да ја протнеме Македонија.

Стискаме Палци !! Се надеваме дека набрзо ќе ни постираш добра вест за нови дестинации !!! Поздрав и те чекаме во најскоро време со инфо..

Edited by Obedineta Makedonija - 03-Sep-2014 at 10:38
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1650 Posted: 04-Sep-2014 at 22:55
Незнам дали некој има приметено, меѓутоа, Адрија почнувајки од средината на јули месец до пред 1 недела - постепено ги укина сите ноќни летови кон Скопје и така од 11 неделни лета од почеток на јули - моментално се сведе на 7 неделни(дневниот).
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1651 Posted: 05-Sep-2014 at 08:20
Fly Dubai со летниот ред на летање за сезоната 2015 во Скопје повторно со 3 лета неделно.
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1652 Posted: 05-Sep-2014 at 08:36
Кај Wizz Air, Ништо ново освен уште едно кратење на линијата Скопје - Лондон -1 на неделно ниво од 5 на 4....

Аjтховен - x2
Базел - x5
Венеција - x2
Брисел - x2
Гетеборг - x3
Дортмунд - x3
Келн - x2
Лондон - x4 (-1)
Mалме - x5
Меминген - x3
Mилано - x2
Париз - x2
Стокхолм - x2
Франкфурт - x2

*Според оваа што сега гледаме помалку и разочарувачки - меѓутоа како и што напомена Tranquilis се надеваме дека во најблиско време ќе имаме и презентација на нови линии а и покачување на фрекфенциите на веќе постоечките.
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #1653 Posted: 05-Sep-2014 at 09:37
Originally posted by Obedineta Makedonija

Кај Wizz Air, Ништо ново освен уште едно кратење на линијата Скопје - Лондон -1 на неделно ниво од 5 на 4....

Лондон - x4 (-1)


Намалувањето се однесува само на пролет и есен, во лето се пет.

Повели линк за лесна проверка следен пат:

http://wizzair.com/en-GB/TimeTable

Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1654 Posted: 05-Sep-2014 at 09:59
Originally posted by Tranquilis

Originally posted by Obedineta Makedonija

Кај Wizz Air, Ништо ново освен уште едно кратење на линијата Скопје - Лондон -1 на неделно ниво од 5 на 4....

Лондон - x4 (-1)


Намалувањето се однесува само на пролет и есен, во лето се пет.

Повели линк за лесна проверка следен пат:

http://wizzair.com/en-GB/TimeTable


Меѓутоа, за разлика од оваа сезона наредната кон лондон со 5 лета се оди само 2 ипол месеци(шпицот-пола јуни и цел јули и август) додека овааа беше цела сезона 5, дали оваа е дефинитивниот ред на летање на следна сезона или ќе има измени и во зголемување/намалување на фрекфенцииет а и за нови рути. Поздрав
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #1655 Posted: 09-Sep-2014 at 11:10
novo soopstenie na makedonskata CAA i ministerstvoto za transport i vrski vo vrska so idejata na formiranje na "nacionalen avioprevoznik". Dodeka porano se spomnuvase samo subvencioniranje na stranska kompanija sega se govori za formiranje na joint venture so min. 51% makedonski kapital... o_0

"Водухопловните власти се подготвуваат за формирање национален авиопревозник

Воздухопловните власти во земјава, што ги сочинуваат Министерството за транспорт и врски и Агенцијата за цивилно воздухопловство (АЦВ), го заокружуваат проектот за формирање македонски национален авиопревозник. Станува збор за досега највисоката фаза во развојот на македонскиот цивилен авиосообраќај, чиј старт практично беше означен со неодамнешната одлука на Владата, која предизвика големо внимание во јавноста. А, меѓу другите, и кај патните превозници, и тоа како товарните, кои би можеле да соработуваат со националниот летач во делот на карго авиопревозот, како и кај автобуските превозници, кои во последно време губат значителен дел патници токму со експанзијата на авиосообраќајот кај нас. Но, кои во иднина може да воспостават потесна соработка со националниот летач, особено во туристичкиот дел на авиопревозот на патници. Токму затоа и тие со особено интересирање гледаат на проектите во областа на авиосообраќајот, каде значајно место и регулаторна улога има АЦВ.

Бенефитите од формирањето на национален авиопревозник ќе бидат ислучително големи, како за македонското воздухопловство, така и за севкупните наши општествено социоекономски текови - вели Дејан Мојсоски, директор на Агенција за цивилно воздухопловство. Ќе се генерираат нови вработувања на воздухопловниот кадар, битно ќе се влијае врз порастот на националниот доход, а ќе се отворат и нови дестинации, кои ќе ги прошират деловните врски со светот, што едновремено ќе го подигне и имиџот на земјата. Наша заложба е што повеќе авиокомпании да летаат во Република Македонија, заради што превземавме низа мерки за намалување на административните бариери и за либерализација на воздушниот сообраќај. Инаку, една компанија да добие лиценца за национален авиопревозник би морала да има најмалку 51% капитал од македонска фирма и да има еден, или повеќе воздухоплови во македонскиот регистар, врз основа на сопственост, или договор за закуп - вели Мојсоски, кој е дециден дека Република Македонија располага со високо квалификуван стручен воздухопловен персонал. И тоа: 63 пилоти со активни дозволи за летање, од кои повеќето работат за странски авиокомпании, но најавуваат дека се подготвени да се вратат во земјава, а 74 лица се впишани во регистарот на АЦВ за воздухопловен технички персонал...."

Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1656 Posted: 10-Sep-2014 at 15:01
Во очекување, се надеваме на новини од страна на Wizz Air - ни останува да се надеваме дека до крајот на октомври ќе добиеме и инфо за нови рути или зголемување на фреквенциите од некои нови авиокомпании или од веќе постоечките, инаку како стојат засега работите не гледам светлост во годината која предстои
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1657 Posted: 10-Sep-2014 at 15:46
Originally posted by Obedineta Makedonija

Во очекување, се надеваме на новини од страна на Wizz Air - ни останува да се надеваме дека до крајот на октомври ќе добиеме и инфо за нови рути или зголемување на фреквенциите од некои нови авиокомпании или од веќе постоечките, инаку како стојат засега работите не гледам светлост во годината која предстои
Novi destinacii ke ima samo dokolku digitronot na WizzAir pokaze pozitivna cifra ili vo slucaj vladata da gi zgolemi subvenciite. Sosema mi e jasno, deka sekoj trgnuva od svoite interesi, tuka nema dilemi, sepak bode oci toa sto aviokompaniite kako WizzAir se profitabilni blagodarenie na subvenciite od drzavata, sto vo prevod znaci, bogatenje vrz grbot na danocnite obvrznici. Sampion vo ovaa kategorija e RyanAir. Da ne bidam pogresno razbran, ova shema ne ja izmisli makedonskata vlada, ovoj sistem funkcionira nasekade. Razlikata e vo toa sto vo Makedonija se izvestuva pristrasno so cel da se istakne nekoj uspeh (najcesto vladin), dodeka npr. vo Germanija jasno se kazuvaat i negativnite strani, odnosno kolku graganski pari se vlevaat vo djebot na vakvite aviokompanii, pa graganstvoto neka proceni so koj ke leta.

Edited by Denko - 10-Sep-2014 at 20:42
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #1658 Posted: 10-Sep-2014 at 16:15
Доколку нема новости, субвенциите секнуваат во Јуни 2015-та. Понатамошни субвенции може да има во случај на стартување на нови линии, постоечките летови не би се намалувале од страна на Wizz Air без разлика дали ќе има дополнително финансирање.

Не е сé така црно.

Edited by Tranquilis - 10-Sep-2014 at 16:17
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1659 Posted: 10-Sep-2014 at 18:32
Originally posted by Tranquilis

Доколку нема новости, субвенциите секнуваат во Јуни 2015-та. Понатамошни субвенции може да има во случај на стартување на нови линии, постоечките летови не би се намалувале од страна на Wizz Air без разлика дали ќе има дополнително финансирање.

Не е сé така црно.


Меѓутоа да се надеваме дека тоа - „Доколку нема новости“ во најбрз можен рок од твоја страна ќе биде заменето со - „Оваа се новините од Wizz Air за Скп“ - можеби звучам детски, меќутоа премногу навивам за нови летови на Wizz, бидејки сум и чест корисник на услугите кои ги нудат од Скопје(5-6пати годишно).... Поздрав и пак ќе кажам стискам палци !!!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1660 Posted: 12-Sep-2014 at 18:27
Од 29.09 Аир Србија го укинува вечерниот лет кон Скопје!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 8182838485 242>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.594 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.