build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Авиокомпании и линии
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 8283848586 191>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4187
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #1661 Posted: 13-Sep-2014 at 01:17
Ама затоа од 23-ти Air Serbia воведува лет до Тирана.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1662 Posted: 13-Sep-2014 at 13:00
Не знам како е на другите летови, али вчера летот Буве-Скопје беше едвај 70 посто исполнет. Ова е втор пат како користам лет на Виз од/до Скопје и е убедливо помалку посетен во однос на летови кои ги реализира Виз од бившите ју-републики. Претпоставувам дека тоа е поради нивната поголема дијаспора, али во секој случај ваквите глетки не се охрабрувачки, особено за лет кој кошта и 25 евра.
23ka.wordpress.com
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1494
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1663 Posted: 13-Sep-2014 at 14:00
Originally posted by Obedineta Makedonija

Од 29.09 Аир Србија го укинува вечерниот лет кон Скопје!
Ovoj let ionaka ne bese siguren, mislam od aspekt na negova realizacija!?
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1414
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1664 Posted: 13-Sep-2014 at 14:11
Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Од 29.09 Аир Србија го укинува вечерниот лет кон Скопје!
Ovoj let ionaka ne bese siguren, mislam od aspekt na negova realizacija!?


Pa neznam kako toa mislis "nesiguren" - koga od samiot nov red na letanje na Air Serbia od 01.04.2014 pa se do 29.09.2014 se obavuvaa po 2 dnevni leta bez nikakvi otkazuvanja ili nenajaveni promeni.....
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1494
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1665 Posted: 13-Sep-2014 at 14:32
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Од 29.09 Аир Србија го укинува вечерниот лет кон Скопје!
Ovoj let ionaka ne bese siguren, mislam od aspekt na negova realizacija!?


Pa neznam kako toa mislis "nesiguren" - koga od samiot nov red na letanje na Air Serbia od 01.04.2014 pa se do 29.09.2014 se obavuvaa po 2 dnevni leta bez nikakvi otkazuvanja ili nenajaveni promeni.....
Jas tri pati trebase da letam so taa linija, uspeav samo ednas. De nevreme imalo, de ova, de ona... Potoa razbrav deka vistinskata pricina bila "malku patnici"!?

Edited by Denko - 13-Sep-2014 at 14:33
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1414
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1666 Posted: 13-Sep-2014 at 14:51
Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Од 29.09 Аир Србија го укинува вечерниот лет кон Скопје!
Ovoj let ionaka ne bese siguren, mislam od aspekt na negova realizacija!?


Pa neznam kako toa mislis "nesiguren" - koga od samiot nov red na letanje na Air Serbia od 01.04.2014 pa se do 29.09.2014 se obavuvaa po 2 dnevni leta bez nikakvi otkazuvanja ili nenajaveni promeni.....
Jas tri pati trebase da letam so taa linija, uspeav samo ednas. De nevreme imalo, de ova, de ona... Potoa razbrav deka vistinskata pricina bila "malku patnici"!?


Ako bilo pred 1 april mozda e taka, megjutoa, posle 1 april pa do den denesen se realizirani 99% od predvidenite letovi vo nokta a 1% poradi tehnicki problemi ne se realizirano 2-3 leta bea pokasno realizirani odnosno fuzirani a sve drugo bese vo normala
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1494
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1667 Posted: 13-Sep-2014 at 15:29
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Од 29.09 Аир Србија го укинува вечерниот лет кон Скопје!
Ovoj let ionaka ne bese siguren, mislam od aspekt na negova realizacija!?


Pa neznam kako toa mislis "nesiguren" - koga od samiot nov red na letanje na Air Serbia od 01.04.2014 pa se do 29.09.2014 se obavuvaa po 2 dnevni leta bez nikakvi otkazuvanja ili nenajaveni promeni.....
Jas tri pati trebase da letam so taa linija, uspeav samo ednas. De nevreme imalo, de ova, de ona... Potoa razbrav deka vistinskata pricina bila "malku patnici"!?


Ako bilo pred 1 april mozda e taka, megjutoa, posle 1 april pa do den denesen se realizirani 99% od predvidenite letovi vo nokta a 1% poradi tehnicki problemi ne se realizirano 2-3 leta bea pokasno realizirani odnosno fuzirani a sve drugo bese vo normala
Da, posledniot pat bese pred 2 godini...
Back to Top
DarkoSwe View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 03-May-2014
Online Status: Offline
Posts: 31
  Quote DarkoSwe Quote  Post ReplyReply #1668 Posted: 13-Sep-2014 at 16:16
Deneska letot od Stockholm Skavsta do Skopje imase okulu 140 patnici od vkupno 180 mesta, neznam via borjki dali se dobri ili ne za WizzAir....
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #1669 Posted: 13-Sep-2014 at 23:29
^
Wizz Air лапа милиони со влезот на Петровец
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 612
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #1670 Posted: 15-Sep-2014 at 01:02
читам едниот лет од Белград бил откажан, па добро зарем некој што не е бизнисмен или лета трансфер преку Белград до друга дестинација, би летал на оваа релација ? Имаш експресни автобуси кои стигаат цирка за 5ч30мин, а за релацијата „центар на СК - аеродром - чекирање - бординг - security - трансфер од аеродром до центар на Белград“ ти треба отприлика исто време, а цената е во најдобар случај 10-15 пати поскапа

Edited by Djole88 - 15-Sep-2014 at 01:03
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 358
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #1671 Posted: 15-Sep-2014 at 08:26
Originally posted by N23

Не знам како е на другите летови, али вчера летот Буве-Скопје беше едвај 70 посто исполнет. Ова е втор пат како користам лет на Виз од/до Скопје и е убедливо помалку посетен во однос на летови кои ги реализира Виз од бившите ју-републики. Претпоставувам дека тоа е поради нивната поголема дијаспора, али во секој случај ваквите глетки не се охрабрувачки, особено за лет кој кошта и 25 евра.



Во тоа „не знам како е на другите летови„ лежи одговорот. Следствено, заклучоците не се валидни.

Пополнетоста зависи од насоката и сезоната. Скопје - Бове насоката е ~100% пополнета овие денови, на пример. Аналогно на ова погоре, базирано на поединечни искуства може да се најдат коментари од типот „е да бе, па нели е лоу кост, не им плаќам двеста евра за карта во една насока, башка милиони лапаат„.

Со овој модерен флексибилен ценовен модел не е лесно да се утврди профитабилноста, најмалку врз база на пополнетост. Треба да се имаат *многу* повеќе податоци.

Едно е сигурно - седум евра по патник во една насока - значи 3.5 евра од повратен билет не се ништо во споредба со вкупниот трошок на оперирање и ризикот, посебно кога ќе се земе предвид историјатот на аеродромот. А просечен билет од 25 евра по лет сигурно губи најмалку некаде во рангот од ~10'000 евра.. за кои е дадена субвенција од ~1'000.

P.S. Патем речено, добра проценка. 66% пополнетост.

Edited by Tranquilis - 15-Sep-2014 at 10:12
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1672 Posted: 15-Sep-2014 at 13:49
Originally posted by Tranquilis

Originally posted by N23

Не знам како е на другите летови, али вчера летот Буве-Скопје беше едвај 70 посто исполнет. Ова е втор пат како користам лет на Виз од/до Скопје и е убедливо помалку посетен во однос на летови кои ги реализира Виз од бившите ју-републики. Претпоставувам дека тоа е поради нивната поголема дијаспора, али во секој случај ваквите глетки не се охрабрувачки, особено за лет кој кошта и 25 евра.



Во тоа „не знам како е на другите летови„ лежи одговорот. Следствено, заклучоците не се валидни.

Пополнетоста зависи од насоката и сезоната. Скопје - Бове насоката е ~100% пополнета овие денови, на пример. Аналогно на ова погоре, базирано на поединечни искуства може да се најдат коментари од типот „е да бе, па нели е лоу кост, не им плаќам двеста евра за карта во една насока, башка милиони лапаат„.

Со овој модерен флексибилен ценовен модел не е лесно да се утврди профитабилноста, најмалку врз база на пополнетост. Треба да се имаат *многу* повеќе податоци.

Едно е сигурно - седум евра по патник во една насока - значи 3.5 евра од повратен билет не се ништо во споредба со вкупниот трошок на оперирање и ризикот, посебно кога ќе се земе предвид историјатот на аеродромот. А просечен билет од 25 евра по лет сигурно губи најмалку некаде во рангот од ~10'000 евра.. за кои е дадена субвенција од ~1'000.

P.S. Патем речено, добра проценка. 66% пополнетост.


Генерално муабетот ми е дека ова ми е втор лет со Виз од/до Скопје на "негастејбартерска" линија и пополнетоста не е најповолна. Ова го споредувам чисто со летови од/до Љубљана и Београд со Виз, каде буквално немаше едно слободно место.
Она што мене искрено ме загрижува е што и после неколку години од влезот на ВИЗ, немаме култура за летање со авион, па дури и онаму каде повратна карта со багаж до 32 кила кошта 100 евра! За летовите кон Скандинавија од другари ми е познато дека се прилично добро исполнети, но очигледно туристички дестинации и натаму не се примамливи за нашите граѓани. Од друга страна јас навивам за лет до Пиринеите, па затоа и очекувам своевиден бум на летови до туристичкиве дестинации, зашто реално Париз, Милано и сл. се достапни дестинции што за летање што за престој од 3-4 дена,  а да не збориме колку Пиринеите се атрактивни за туризам. Али очигледно моите желби и реалноста се нешто друго.
23ka.wordpress.com
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 358
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #1673 Posted: 15-Sep-2014 at 14:16
Originally posted by N23

Генерално муабетот ми е дека ова ми е втор лет со Виз од/до Скопје на "негастејбартерска" линија и пополнетоста не е најповолна. Ова го споредувам чисто со летови од/до Љубљана и Београд со Виз, каде буквално немаше едно слободно место. Она што мене искрено ме загрижува е што и после неколку години од влезот на ВИЗ, немаме култура за летање со авион, па дури и онаму каде повратна карта со багаж до 32 кила кошта 100 евра! За летовите кон Скандинавија од другари ми е познато дека се прилично добро исполнети, но очигледно туристички дестинации и натаму не се примамливи за нашите граѓани. Од друга страна јас навивам за лет до Пиринеите, па затоа и очекувам своевиден бум на летови до туристичкиве дестинации, зашто реално Париз, Милано и сл. се достапни дестинции што за летање што за престој од 3-4 дена,  а да не збориме колку Пиринеите се атрактивни за туризам. Али очигледно моите желби и реалноста се нешто друго.


Пиринеите, Пиринеите.. да знаеш какви битки бијам за Барселона веќе неколку години. Ама кај успеав да го протнам Париз, зошто не и ова. А во право си за се што напиша.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1414
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1674 Posted: 15-Sep-2014 at 14:50
Originally posted by Tranquilis

Originally posted by N23

Генерално муабетот ми е дека ова ми е втор лет со Виз од/до Скопје на "негастејбартерска" линија и пополнетоста не е најповолна. Ова го споредувам чисто со летови од/до Љубљана и Београд со Виз, каде буквално немаше едно слободно место. Она што мене искрено ме загрижува е што и после неколку години од влезот на ВИЗ, немаме култура за летање со авион, па дури и онаму каде повратна карта со багаж до 32 кила кошта 100 евра! За летовите кон Скандинавија од другари ми е познато дека се прилично добро исполнети, но очигледно туристички дестинации и натаму не се примамливи за нашите граѓани. Од друга страна јас навивам за лет до Пиринеите, па затоа и очекувам своевиден бум на летови до туристичкиве дестинации, зашто реално Париз, Милано и сл. се достапни дестинции што за летање што за престој од 3-4 дена,  а да не збориме колку Пиринеите се атрактивни за туризам. Али очигледно моите желби и реалноста се нешто друго.


Пиринеите, Пиринеите.. да знаеш какви битки бијам за Барселона веќе неколку години. Ама кај успеав да го протнам Париз, зошто не и ова. А во право си за се што напиша.


N23 - па јас не се согласувам дека е слаба исполнетоста на авионите на ВИЗ АИР, за потсетување - како мала илустрација еве ви Статистиката на линиите на визз.

Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1414
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1675 Posted: 15-Sep-2014 at 14:54
Originally posted by Tranquilis

Originally posted by N23

Генерално муабетот ми е дека ова ми е втор лет со Виз од/до Скопје на "негастејбартерска" линија и пополнетоста не е најповолна. Ова го споредувам чисто со летови од/до Љубљана и Београд со Виз, каде буквално немаше едно слободно место. Она што мене искрено ме загрижува е што и после неколку години од влезот на ВИЗ, немаме култура за летање со авион, па дури и онаму каде повратна карта со багаж до 32 кила кошта 100 евра! За летовите кон Скандинавија од другари ми е познато дека се прилично добро исполнети, но очигледно туристички дестинации и натаму не се примамливи за нашите граѓани. Од друга страна јас навивам за лет до Пиринеите, па затоа и очекувам своевиден бум на летови до туристичкиве дестинации, зашто реално Париз, Милано и сл. се достапни дестинции што за летање што за престој од 3-4 дена,  а да не збориме колку Пиринеите се атрактивни за туризам. Али очигледно моите желби и реалноста се нешто друго.


Пиринеите, Пиринеите.. да знаеш какви битки бијам за Барселона веќе неколку години. Ама кај успеав да го протнам Париз, зошто не и ова. А во право си за се што напиша.


Tranquilis, те молам доколку можеш да ни кажеш кога веќе дискутираме за нови линии, бидејќи во последниот период налетав на неколку дискусии по балканските блогови - која реалноста за стационирање на 3 воздухоплов од страна на Wizz Air во Скопје и дали такво нешто би се случило во периодот опфатен со субвенции до (јуни 2015).... Ти си ни единствениот навигатор околу сите тие дискусии за да не лутаме напразно во небесата
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 358
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #1676 Posted: 15-Sep-2014 at 15:00
Originally posted by Obedineta Makedonija


Tranquilis, те молам доколку можеш да ни кажеш кога веќе дискутираме за нови линии, бидејќи во последниот период налетав на неколку дискусии по балканските блогови - која реалноста за стационирање на 3 воздухоплов од страна на Wizz Air во Скопје и дали такво нешто би се случило во периодот опфатен со субвенции до (јуни 2015).... Ти си ни единствениот навигатор околу сите тие дискусии за да не лутаме напразно во небесата


Работам на случајот.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1414
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1677 Posted: 15-Sep-2014 at 15:07
Originally posted by Tranquilis

Originally posted by Obedineta Makedonija


Tranquilis, те молам доколку можеш да ни кажеш кога веќе дискутираме за нови линии, бидејќи во последниот период налетав на неколку дискусии по балканските блогови - која реалноста за стационирање на 3 воздухоплов од страна на Wizz Air во Скопје и дали такво нешто би се случило во периодот опфатен со субвенции до (јуни 2015).... Ти си ни единствениот навигатор околу сите тие дискусии за да не лутаме напразно во небесата


Работам на случајот.
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1678 Posted: 15-Sep-2014 at 15:34
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Tranquilis

Originally posted by N23

Генерално муабетот ми е дека ова ми е втор лет со Виз од/до Скопје на "негастејбартерска" линија и пополнетоста не е најповолна. Ова го споредувам чисто со летови од/до Љубљана и Београд со Виз, каде буквално немаше едно слободно место. Она што мене искрено ме загрижува е што и после неколку години од влезот на ВИЗ, немаме култура за летање со авион, па дури и онаму каде повратна карта со багаж до 32 кила кошта 100 евра! За летовите кон Скандинавија од другари ми е познато дека се прилично добро исполнети, но очигледно туристички дестинации и натаму не се примамливи за нашите граѓани. Од друга страна јас навивам за лет до Пиринеите, па затоа и очекувам своевиден бум на летови до туристичкиве дестинации, зашто реално Париз, Милано и сл. се достапни дестинции што за летање што за престој од 3-4 дена,  а да не збориме колку Пиринеите се атрактивни за туризам. Али очигледно моите желби и реалноста се нешто друго.


Пиринеите, Пиринеите.. да знаеш какви битки бијам за Барселона веќе неколку години. Ама кај успеав да го протнам Париз, зошто не и ова. А во право си за се што напиша.


N23 - па јас не се согласувам дека е слаба исполнетоста на авионите на ВИЗ АИР, за потсетување - како мала илустрација еве ви Статистиката на линиите на визз.



Али види дека најслаба е за до Венеција, а и до Милано е некои 80 посто. Не е тоа лошо, ама генерално стои муабетот дека сеа за сеа дијаспората го одржува авиосообраќајот кај нас, а домашните туристи и даље го избегнуваат авиотранспортот. По Базел се гледа кои се најсиполнети линии.
Во наредниов период Виз и ТАВ мора да поработат на привлекување патници кои за туристички цели ќе го користат овој вид на превоз. Само така ќе имаме реален раст на патниците. И сам знаеш дека со отворање на нови линии до места каде има голема дијаспора ќе има уште поголем раст во бројот на патници, но за домашните патници и натаму летањето ќе биде "туѓ" поим.
23ka.wordpress.com
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1414
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1679 Posted: 15-Sep-2014 at 15:39
Originally posted by N23


Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Tranquilis

Originally posted by N23

Генерално муабетот ми е дека ова ми е втор лет со Виз од/до Скопје на "негастејбартерска" линија и пополнетоста не е најповолна. Ова го споредувам чисто со летови од/до Љубљана и Београд со Виз, каде буквално немаше едно слободно место. Она што мене искрено ме загрижува е што и после неколку години од влезот на ВИЗ, немаме култура за летање со авион, па дури и онаму каде повратна карта со багаж до 32 кила кошта 100 евра! За летовите кон Скандинавија од другари ми е познато дека се прилично добро исполнети, но очигледно туристички дестинации и натаму не се примамливи за нашите граѓани. Од друга страна јас навивам за лет до Пиринеите, па затоа и очекувам своевиден бум на летови до туристичкиве дестинации, зашто реално Париз, Милано и сл. се достапни дестинции што за летање што за престој од 3-4 дена,  а да не збориме колку Пиринеите се атрактивни за туризам. Али очигледно моите желби и реалноста се нешто друго.


Пиринеите, Пиринеите.. да знаеш какви битки бијам за Барселона веќе неколку години. Ама кај успеав да го протнам Париз, зошто не и ова. А во право си за се што напиша.


N23 - па јас не се согласувам дека е слаба исполнетоста на авионите на ВИЗ АИР, за потсетување - како мала илустрација еве ви Статистиката на линиите на визз.

Али види дека најслаба е за до Венеција, а и до Милано е некои 80 посто. Не е тоа лошо, ама генерално стои муабетот дека сеа за сеа дијаспората го одржува авиосообраќајот кај нас, а домашните туристи и даље го избегнуваат авиотранспортот. По Базел се гледа кои се најсиполнети линии.Во наредниов период Виз и ТАВ мора да поработат на привлекување патници кои за туристички цели ќе го користат овој вид на превоз. Само така ќе имаме реален раст на патниците. И сам знаеш дека со отворање на нови линии до места каде има голема дијаспора ќе има уште поголем раст во бројот на патници, но за домашните патници и натаму летањето ќе биде "туѓ" поим.


Tвојата констатација е најблиску до реалноста, меѓутоа веќе еднаш дискутиравме за тоа пред неколку месеци, патниците не се делат на гастербајтери/туристи - туку(овде се вклопува и твојата констатација) имаме економски исплатливи и не исплатливи лении, од кои показатели во иднина авиоо компаниите со нивните менаџменти ќе носат одлуки кон кои дестинации ке стартуваат линии, меѓутоа се надевам дека веќе конечно ќе оживее навиката кај нас Македонците да патуваме со авион, и веќе еднаш за секогаш да ги ставиме во слатки маки компаниите за воведување на што повеке атрактивни дестинации, првично гледано од сега најприоритетно, Пиринеите и Централна Европа... Поздрав

Edited by Obedineta Makedonija - 15-Sep-2014 at 15:42
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
DarkoSwe View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 03-May-2014
Online Status: Offline
Posts: 31
  Quote DarkoSwe Quote  Post ReplyReply #1680 Posted: 15-Sep-2014 at 16:21
ovie podatoci se od lani, ima li nekoj za ovaa godina (mislam deka load factor e pogolem ovaa godina na site linii)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 8283848586 191>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.453 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.