Авиокомпании и линии |
Post Reply | Page <1 8485868788 242> |
Author | ||||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #1701 Posted: 27-Sep-2014 at 13:36 | |||
Дали некој е запознат дали Адриа од/за Скопје само во летниот возен ред имаше и ноќен лет или редовно?
Зошто читав дека ќе намалувале од 12 на 7 неделно, дали е промена од летен во зимски распоред или општо...и причините би биле занимливи... |
||||
DarkoSwe
Newbie Joined: 03-May-2014 Online Status: Offline Posts: 30 |
Quote Reply #1702 Posted: 28-Sep-2014 at 23:10 | |||
Germania go prikinuva letot Skopje - Berlin na 31 Oktomvri znae li nekoj zosto?
Germania: Berlin-Schönefeld (ends 31 October 2014) Wikipedia |
||||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #1703 Posted: 29-Sep-2014 at 01:14 | |||
И на нивната страна после тој датум = no flight found.
|
||||
avijacijamk
Senior Member Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
Quote Reply #1704 Posted: 07-Oct-2014 at 12:58 | |||
Штета мислев дека Wizz ќе додадеа барем 1 линија + годинава али тешко...
|
||||
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #1705 Posted: 07-Oct-2014 at 13:32 | |||
.. али наместо тоа додадоа четири. |
||||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||||
avijacijamk
Senior Member Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
Quote Reply #1706 Posted: 07-Oct-2014 at 13:34 | |||
Моја грешка сакав да кажам на постоечките 4 можеби уште 1 нова која би кренала од 2015. Претходните 4 летови што ти ги спомена беа исто така објавени однапред за престојната летна сезона што следеше. Ајде со нови сили за натаму |
||||
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #1707 Posted: 07-Oct-2014 at 13:42 | |||
Не се секирај за 2015-та, муабетот е за 5-6, не за една. Поздрав |
||||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||||
avijacijamk
Senior Member Joined: 19-Jan-2013 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 364 |
Quote Reply #1708 Posted: 07-Oct-2014 at 13:45 | |||
E e тоа се бара. Стискаме палци за 2015 тогаш |
||||
DarkoSwe
Newbie Joined: 03-May-2014 Online Status: Offline Posts: 30 |
Quote Reply #1709 Posted: 07-Oct-2014 at 13:47 | |||
znaci ke prodolzat letovite od wizzair posle juli 2015 so novite pari od vladata? ili ke im tekne da ni izbegat?
|
||||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1741 |
Quote Reply #1710 Posted: 07-Oct-2014 at 13:47 | |||
Уфффф, е тоа е тоа што се бара !!!! |
||||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #1711 Posted: 12-Oct-2014 at 12:22 | |||
Јанакиески: Нов повик за субвенции за нискотарифни авиопревозници
Продолжение на проектите за развој на авиосообраќајот и изградба на патната и железничката инфраструктура, со тековни и нови проекти, со конкретен износ за финансирање, најавува министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески во денешното интервју за МИА. Според Јанакиески, ќе продолжи проектот за стимулирање влез на нискотарифни авиопревозници, за што на почетокот на следната година ќе биде објавен нов повик за доделување финансиска поддршка. Стимулирањето влез на нискотарифните авиопревозници во македонскиот воздушен простор, наведува Јанакиески, во изминатиот период се покажа како успешен проект, при што во првите 9 месеци од годинава споредбено со истиот период лани имаме раст од 21 процент.Нашата цел да се овозможат нови дестинации за македонските граѓани и директни летови од Скопје по конкурентни цени се остварува и токму затоа овој проект ќе има свое продолжение.Министерството за транспорт и врски на почетокот на следната година ќе распише нов јавен меѓународен повик во конкурентна тендерска постапка за доделување финансиска подршка со цел развој на воздухопловниот сектор во Република Македонија и воздушниот сообраќај да биде што подостапен за граѓаните на Република Македонија, вели Јанакиески... http://www.mia.mk/mk/Inside/RenderSingleNews/134/132324835# |
||||
kiriOK
Senior Member Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 992 |
Quote Reply #1712 Posted: 12-Oct-2014 at 13:34 | |||
Некој се прашал што ќе стане кога владава ќе падне и друга влада ќе одлучи да не плаќа повеќе на Визаир?
|
||||
Mk_01
Newbiе Joined: 05-Sep-2014 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #1713 Posted: 12-Oct-2014 at 19:34 | |||
Незнам зашто да се мисли што би било кога би било но кога веќе го поставуваш за дискусија, зашто не би плаќал кој и да е за нешто што дава резултат и од што се задоволни граѓаните и компаниите?
|
||||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #1714 Posted: 13-Oct-2014 at 02:18 | |||
Сепак спорни се неколку работи, кои во Македонија никој не сака да ги каже (мислам на медиумите). 1. Приватни авиокомпании се богатат врз грбот на даночните обврзници, значи спорно е што владата троши народни пари, а профитот го собираат приватни авиокомпании. 2. Се создава нееднаква конкуректност на пазарот, и, 3. "Скриени" трошкови (нпр. наплата за чекирање на аеродромот... тука треба поголема анализа) и евтин авиобилет не е загарантиран. Немам јасен став "за" или "против" субвенционирањето во авиосообраќајот, но треба да се напише збор, два и за негативностите работи. |
||||
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #1715 Posted: 13-Oct-2014 at 09:48 | |||
Да беа така едноставни работите сите ќе летаа од Скопје. Се има пишувано во повеќе наврати на темава и немам забележано некој да понудил контра-аргументи. Ако имаш конкретни размислувања, повели, тука сум за квалитетна дискусија. Edited by Tranquilis - 13-Oct-2014 at 09:58 |
||||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #1716 Posted: 13-Oct-2014 at 12:14 | |||
|
||||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1741 |
Quote Reply #1717 Posted: 13-Oct-2014 at 12:46 | |||
Некако ми се губиш во нишката, како прво ти викаш дека треба да се изнесат мислења и зборови за негативностите а после се "палиш" некој 3ти да ти изнесе теза и правец, дај малку да ја спуштиме топката - и да ги изнесеме размислувањата и фактите - ако постојат..... Се со цел да добиеме конструктивен правец на темата и да го искористиме присуството на Tranquilis за работи кои на друго место неможеме да ги добиеме (да дискутираме како ти кажа со аргументи) или поточно да го искористиме присуството на прави луѓе на право место P.S. Не ме сваќај погрешно |
||||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||||
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #1718 Posted: 13-Oct-2014 at 14:44 | |||
Се согласувам. Во секој случај, не е проблем, неколку страници поназад се постовите, и таму има повик за дискусија. Ме интересира која е алтернативата и како конкретно би можела да се изведе. http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=341&PID=177502#177502 http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=341&PID=177569#177569 Edited by Tranquilis - 13-Oct-2014 at 14:47 |
||||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #1719 Posted: 13-Oct-2014 at 15:53 | |||
|
||||
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #1720 Posted: 13-Oct-2014 at 16:18 | |||
Off the top of my head:
-1. Весниците не пишуваат затоа што нема што да се напише на темата. Во последно време дури и има текстови со слаб квалитет во кои се форсира формирање на национален превозник без премногу позитивни аргументи за истото. 1а. Ги критикуваш субвенциите како концепт? 1б. Беше задоволен со ситуацијата во која за каде било се плаќаше минимум 300 евра повратен билет и тоа со преседнување? 1в. Имаш претстава колкав капитал треба за да се стартува која било линија? 1г. Имаш претстава колкав е финансискиот ризик доколку некоја линија не функционира? 1д. Имаш претстава каков е соодносот на гореспоменатиот ризик и субвенциите кои се доделени? 1ѓ. Каква е твојата проценка за ризикот за пристап на македонскиот пазар, со оглед на недостигот на историјат и релевантни сигурни податоци? 2. Субвенциите се наменети за нови дестинации, за кои по дефиниција не постои конкуренција. 3. Тоа што ти го нарекуваш „скриени трошоци„ е модерен начин на одделување на разните видови услуги и плаќање само за оние кои ти се неопходни. Така, наместо да плаќаш за туѓ багаж и слабо планирање, плаќаш само според сопствените потреби. Транспарентноста е на високо ниво ако погледнеш која било страница од водечките лоу-кост компании. Би го нарекол овој концепт нов, но тоа е „новина„ веќе неколку години наназад дури и кај нас, а неколку децении во западниот свет. Edited by Tranquilis - 13-Oct-2014 at 16:24 |
||||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||||
Post Reply | Page <1 8485868788 242> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |