build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 8788899091 242>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #1761 Posted: 03-Nov-2014 at 20:36
Линијата со Осло ќе биде кон Oslo Sandefjord Airport гарант
Back to Top
DarkoSwe View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 03-May-2014
Online Status: Offline
Posts: 30
  Quote DarkoSwe Quote  Post ReplyReply #1762 Posted: 03-Nov-2014 at 21:43
I od kaj tia patnici od Oslo koga imat direkten let od Geteborg koj e 2 saati od gradot

Edited by DarkoSwe - 03-Nov-2014 at 21:45
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #1763 Posted: 03-Nov-2014 at 22:15
Originally posted by DarkoSwe

I od kaj tia patnici od Oslo koga imat direkten let od Geteborg koj e 2 saati od gradot



Имаш еден куп албанци во тој регион од Македонија по потекло или Косово. Мислам дека е добар погодок за да земеме уште поголем дел од реалциите на Приштина
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1764 Posted: 03-Nov-2014 at 22:22
Originally posted by avijacijamk

Originally posted by DarkoSwe

I od kaj tia patnici od Oslo koga imat direkten let od Geteborg koj e 2 saati od gradot



Имаш еден куп албанци во тој регион од Македонија по потекло или Косово. Мислам дека е добар погодок за да земеме уште поголем дел од реалциите на Приштина
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #1765 Posted: 04-Nov-2014 at 01:56
Државата ќе субвенционира нови летови кон Шпанија и Норвешка



Министерството за транспорт и врски ја подготвува документацијата за објавување на повик за нискобуџетна авиокомпанија која што би воспоставила четири нови авио линии од аеродромот во Скопје кон градови во Шпанија и Норвешка, но и директен лет од охридскиот аеродром кон некоја европска метропола. Како и досега, со финансиски средства од државниот буџет ќе се субвенционираат најавените евтини летови. „Ќе одиме повторно со субвенции, со колкав износ ќе бидат ќе видиме, но рамката е 5 милиони евра во наредните три години. Условите генерално се многу слични како и претходниот пат“, изјави на денешната прес – конференција министерот Миле Јанакиески.

Целта на надлежното министерство е новите летови кон Шпанија и Норвешка да стартуваат од јуни или најдоцна од септември наредната година, а во план е да се земат во предвид и други дестинации. Повикот за избор на нискобуџетен авиопревозник би требало да се распише во текот на наредната недела. На огласот ќе може да се пријави која било авиокомпанија, односно „Виз Ер“ нема да има предност во однос на останатите заинтересирани субјекти.

Покрај планираните врски од скопскиот „Александар Велики“, во повикот ќе се бара и авиокомпанија што ќе лета од аеродромот во Охрид кон некоја од европските метрополи. Како причина за овој потег, министерот Јанакиески денеска го наведе фактот дека не се докрај искористени капацитетите што ги нуди овој аеродром. Сличен повик кон крајот на април годинава објави и општина Охрид, но по само неколку месеци се утврди дека ниту една нискобуџетна авиокомпанија не е заинтересирана да организира евтини летови кон Лондон.

Министерот Миле Јанакиески потенцираше дека огласот за избор на македонски национален авиопревозник ќе биде распишан во првата половина од 2015 година и дека најпрво ќе се бара консултантска компанија со искуство во анимирање на компании и знаење како да се воспостави национална авиокомпанија. Откако ќе се избере консултант, истиот заедно со Министерството за транспорт и врски и концесионерот на аеродромите „ТАВ Македонија“ ќе треба да анимираат што е можно повеќе авикомпании, кои ќе ги понудат своите услови за учество во проектот.

http://www.build.mk/?p=40346
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #1766 Posted: 04-Nov-2014 at 15:53
75% погодок на Обединета Македонија, најдобар до сега

Поздрав до авијацијамк за позитивниот пристап, веќе неколку дискусии наназад.

Edited by Tranquilis - 04-Nov-2014 at 15:54
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1767 Posted: 04-Nov-2014 at 16:46
Originally posted by Tranquilis

75% погодок на Обединета Македонија, најдобар до сега

Поздрав до авијацијамк за позитивниот пристап, веќе неколку дискусии наназад.



..... хммм, мислам дека и знам каде грешам ама - пусти мерак
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #1768 Posted: 04-Nov-2014 at 18:06
@Tranquilis сега стискаме палци кога офицјално ќе излезе повикот истиот да го проследиш таму каде што треба во Wizzair за да вроди со некаков позитивен настан.Друго е кога некој ќе им спомне одвнатре
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1769 Posted: 04-Nov-2014 at 19:40
Originally posted by avijacijamk

@Tranquilis сега стискаме палци кога офицјално ќе излезе повикот истиот да го проследиш таму каде што треба во Wizzair за да вроди со некаков позитивен настан.Друго е кога некој ќе им спомне одвнатре


Па мислам дека веќе Операторите од Косово го почуствуваа на свој грб дејствувањето на Wizz во Скопје, како показател е драстично намалениот број на операции од и кон Скопје за кои посредува Аир Приштина(поточно : Диселдорф, Цирих, Берлин), од зимскиот ред на летање Летовите на Swiss си одат директно преку нивната фирма-ќерка а не како што беше досега преку Аир Приштина.... или сумарно, контото на Аир Приштина континуирано паѓа а на Wizz драстично е во пораст. Поздрав
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #1770 Posted: 04-Nov-2014 at 22:01
Originally posted by avijacijamk

@Tranquilis сега стискаме палци кога офицјално ќе излезе повикот истиот да го проследиш таму каде што треба во Wizzair за да вроди со некаков позитивен настан.Друго е кога некој ќе им спомне одвнатре


Dobra ideja, ne mi teknalo do sega
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
markoboj View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 20-Mar-2011
Location: Praha
Online Status: Offline
Posts: 31
  Quote markoboj Quote  Post ReplyReply #1771 Posted: 05-Nov-2014 at 00:59
Чичко дај накај Прага, ти се молам Брно, Линц, Братислава - дај што даш

Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Tranquilis

75% погодок на Обединета Македонија, најдобар до сега

Поздрав до авијацијамк за позитивниот пристап, веќе неколку дискусии наназад.



..... хммм, мислам дека и знам каде грешам ама - пусти мерак
„Шчо напраифме и шчо требит да праиме за однапред?“ Мисирков
Back to Top
markoboj View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 20-Mar-2011
Location: Praha
Online Status: Offline
Posts: 31
  Quote markoboj Quote  Post ReplyReply #1772 Posted: 05-Nov-2014 at 01:09
Гледам дека Wizz лета и до Нирнберг Nuremberg. Има ли интерес за лет до Скопје, да ги собира сите наши од Баварија за Скопје? Гледам дека е на 100км од Минхен, Штутгарт и Франкфурт, а слабо нешто летови на Wizz...
„Шчо напраифме и шчо требит да праиме за однапред?“ Мисирков
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #1773 Posted: 05-Nov-2014 at 01:19
Како и да го гледаме сметам дека Wizzair има повеќе фактори кои му даваат предност во однос на тоа дали би пројавиле интерес за овие линии.

1. Веќе добро разработена база

Можеби Скопје нема толкав обрт на патници како Софија или Букурешт кои имаат далеку поголеми бројки и се секако поголеми центри од нас но сепак за земја со 2 милиони жители самиот обид се покажа како успешен имајќи во обзир дека претходно живеевме во црно доба. Сметам дека самиот трошок на воспоставување на овие линии е финансиски можен во поглед на распространетоста затоа што хипотетички гледајќи барајќи се линии кон Норвешка, Шпанија и Централна Европа многу е лесно да се претостави кои се дирекните линии. За Норвешка еден единствен избор би бил Oslo Sandefjord Airport од кој Wizzair одамна лета. За Шпанија очигледен избор би бил Barcelona El Prat бидејќи исто од таму Wizzair има добра покриеност. За средна Европа е по комплицирано. Тука може да влезе или Прага или некој град од Полска како Катовице (иако не верувам) или во краен случај Будимпешта бидејќи е центарот на Визер. Од тие најреално ја гледам Прага затоа што пресуден фактор одат дијаспората и гастрабајтери.

2.Аверзичност на ризик

Можеби ова делува како солење памет но според мене најголема улога во секоја нова компанија или линија е самата аверзичност на менаџментот. Според бројките кои се движат да речеме од Скандинавија на Визер тоа се покажа како една од најдобрите и најрентабилни линии. Ако сите функционираа според тоа тогаш хипотетички и SAS или Norwegian да воведоа линии на истите дестинации ќе имаа успех. Меѓутоа тоа не се случи затоа што стратешки ние никогаш како пазар не се покажавме како интересни. Дури и со успешни бројки тоа за нив не е пресудно. Сличен е и примерот со Czech Airlines така што иако линијата беше популарна поради кризата што ги зафати таа се повлече. Како најверојатни компании кои би биле заинтересирани можеби би се јавиле Easyjet затоа што претходно имаа иницијална желба за влез а и се присутни во Приштина, Белград и Софија. Имаат база во Прага така што тоа е можна варјанта. Ако тие не се впуштат тогаш Визер може без проблем да ја опслужи истата. Барселона има јако присуство од Визер иако можеби би било интересно да го видиме Vueling. Сметам дека би можело да биде здрава конкуренција иако мислам дека Македонија не им е некој битен пазар на нив. За Осло има две возможни варјанти. Или Визер повторно или пак по некое изненадување Norwegian кои се многу по релаксирани од останатите. Како сон сценарио би било ако Ryanair пројави некаков интерес затоа што тие летаат досите дестинации кои сега се бараат. Сепак мислам дека тие не би се осмелиле на тоа затоа што важат за едни од најстиснатите компании во поглед на нови пазари. Потешко е Ryanair да го донесеш него ли British Airways. За нив потребни се или гаранции за полни капацитети или да летаат бадијала. Не е исклучена можноста да се осврнат на овој пазар кај нас но не верувам. Најблиску до балканот стигнале до Црна Гора бар сега за сега. Според тоа сметам дека веќе разработениот бизнис на Виз и нивната по релаксирана политика кон нови пазари (претежно во источна Европа е вин вин комбинација). Секако ова се само ситници кои самите компании потоа ги мултиплицираат со нивните истражувања но се од суштинско значење.

Муабетот за национален авио превозник барем засега би го толкувал како нечиј интереси затоа што имајќи го сега Визер со тие бројки прашање е дали некој би платил за поскапа карта од тоа? Плус на толку мала земја и веќе неколку пропаднати обиди прашањето е вреди ли? Самиот процес на оформување е доста скап и доколку биде нов авио превозник мислам дека ако не понуди стварно добри конекции и пристапни карти ќе пропадне. Исто се надевам дека тоа нема да биде со некој отпад авион од пред 20 години. Може некој да каже дека сум против тоа но гледајќи го подемот на глобално ниво на нискобуџетни компании и проблемите кои ги тресе Adria како наш најблизок пример па се до Lufthansa, Airfrance и слично you get the idea. Јас мислам дека за Македонија треба да се имплементира истиот модел како на Визер во Украина регистрирани како посебна компанија и фигурираат како Wizzair Ukraine.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #1774 Posted: 05-Nov-2014 at 09:11
Originally posted by avijacijamk

Како и да го гледаме сметам дека Wizzair има повеќе фактори кои му даваат предност во однос на тоа дали би пројавиле интерес за овие линии.

1. Веќе добро разработена база

...

2.Аверзичност на ризик

...


Правилно размислуваш.

Мислам дека не постои модалитет Виз Ер да се вклучи во трката за национален авиопревозник. Порано беше преголем ризик, а сега е веќе премногу доцна, бидејќи се веќе влезени на пазарот и не постои специфична бариера за влез која треба да се надмине како во случајот на Украина.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #1775 Posted: 05-Nov-2014 at 12:55
Прага и Будимпешта ќе има шанса?
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #1776 Posted: 05-Nov-2014 at 13:21

Originally posted by avijacijamk

Како и да го гледаме сметам дека Wizzair има повеќе фактори кои му даваат предност во однос на тоа дали би пројавиле интерес за овие линии.

2.Аверзичност на ризик

 


Hm.
 
Deka navodno Ryanair "важат за едни од најстиснатите компании во поглед на нови пазари" e poveke od apsurdno zemajki vo predvid deka bas Ryanair ja potkrenaa celata ovaa fama okolu low cost letanje so otvaranje na NOVI pazari (samo sporedi gi mapite na destinacii na RyanAir i Wizz ... )

Wizz navodno vodele "по релаксирана политика кон нови пазари (претежно во источна Европа)" ... pa Istocna Evropa E NIVNIOT (edinstven) PAZAR! Celiot podem na Wizz se zasnova na podemot vo rabotna emigracija Istok-Zapad (skoro site letovi im se Istok-Zapad so isklucok na par letovi do bliskiot Istok ili pomegju metropoli vo bivsiot istocen blok)

Ryanair se orientira pred se na zapadnoevropskiot pazar (pogolema zarabotuvacka?), a na ovie prostori leta samo kade ima interes od strana na zapadnoevropskiot turist (Crna Gora, Hrvatska i Grcija) iako postepeno navleguva i vo gastarbajterski semi (espanzija vo Polska) ili upikuvanje vo post-Malevska Budimpesta itn . Deka Ryanair se nezgodni vo pregovori pri postavuvanje uslovi za letanje ne stoi za debata megutoa eve i tie ja menuvaat svojata filozofija i sega otvaraat bazi na centralni aerodromi kako Amsterdam ili Copenhagen kade sto sigurno ne letaat za badijala. btw dali sme se zaprasale dali i kolku popust dobivaat Wizz vo SKP slicno kako bese slucajot vo Belgrad ??

Se zavisi od toa dali nasite se zainteresirani samo za otvaranje novi destinacii ili privlekuvanje novi kompaniii, ako sakas da privleces kompanii kako Ryanair, EasyJet, norwegian i Vueling koi nudat pokvaliteten produkt od onoj na Wizz i koi zasega go ignoriraat nasiov pazar (megutoa ne i ostanatite balkanski pazari) ke treba da bides mozebi malku pofleksibilen vo uslovite. jas ke se povtoram, ako vekje povtorno go odvrzuvaat keseto za novi subvencii neka bidat subvencii po destinacii a ne vo kupce za pet novi destinacii, ovaka imam cuvstvo deka (povtorno) go krojat tenderot po esapot na WIZZ

Nemam nisto protiv Wizz (pa celiot podem vo Skopje e blagodarejki na Wizz i samo na Wizz), megutoa od konzumentska gledna tocka ima bolji opcii od Wizz, za slicni pari (Ryanair koi imaat mnogu poliberalna bagazna politika) ili za malku poveke pari (EasyJet, Vueling i norwegian) i mislam deka vredi da se posegne po niv (ako vise go odvrzuvas keseto).

e da edno nesto mnogu mi smeta,  toa kako Wizz ne d*pi so nivnata bezvezna bagazna politika . Mislam,  "Мала кабинска торба"  my ass! Ali toa e toa


Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #1777 Posted: 05-Nov-2014 at 14:12
Originally posted by gorazd

Se zavisi od toa dali nasite se zainteresirani samo za otvaranje novi destinacii ili privlekuvanje novi kompaniii, ako sakas da privleces kompanii kako Ryanair, EasyJet, norwegian i Vueling koi nudat pokvaliteten produkt od onoj na Wizz i koi zasega go ignoriraat nasiov pazar (megutoa ne i ostanatite balkanski pazari) ke treba da bides mozebi malku pofleksibilen vo uslovite.


Не се согласувам со тебе по повеќе основи.

За да ги доведеш Рајанер во Скопје ќе требаше барем двојно поголема поддршка. Дури и да ги дадеше тие пари, немаше да бидеш сигурен дека би останале ако ја немаат. Освен во Полска, тие до сега не фатиле корења никаде во Источна Европа.

Кај останатите склоноста да не ризикуваат премногу објаснува зошто не се пријавиле до сега. Дури и Виз Ер пристапи на целиот проект со мноогу недоумици, беше неопходно храбрење и од надвор и од внатре за да се решат на тој потег.

Се чини дека премногу лесно се лета со очекувања дека успехот на Виз би можела да го реплицира некоја друга компанија.

Би сакал да ти реплицирам подетално, бидејќи ова што го напиша заслужува асален одговор, но за жал немам време во моментов.

Поздрав и пријатен ден
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1778 Posted: 05-Nov-2014 at 14:30
Sto sakat neka pravat, samo Ryanair da ne ni dojde!

Edited by Denko - 05-Nov-2014 at 14:30
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #1779 Posted: 05-Nov-2014 at 18:51
Ryanair е во принцип компанија која се ориентира на leisure travel на просечен евроопец. Тие го покриват западниот простор и плажите кај што тие најчесто се сунчаат тоа е тоа. Точна е тезата дека Визер се ориентира на гастрабајтерски пазар но кога ќе споредиш ако зборуваме за релација Исток-Запад ако РајанЕр толку беше паметен тогаш тие без проблем ќе ја поврзеа и овој дел од Европа затоа што на крајот на краиштат ако не сме ние нема ни тие да бидат. Сепак им треба некој да ги работи работите кои тие несакаат. Дека е Визер е тотално гастрабајтерски систем на оператор не се сложувам затоа што ако ги погледнеш мапите ќе видиш дека освен тие линии во поново време се почесто се јавува Малта, Кипар, Разни градови од Шпанија, Тел Авив па и Дубаи до некаде што значи дека хоризонтите се шират. Она што за мене е несватливо во Рајанер е тоа што границата на нивните линии е буквално како со ленир повлечена а тоа е најизразено кај нив. Дури Easyjet и други колку толку постојат тука некаде али тие не. Белград е многу понапред од нас, еве и Софија па пак таму ги нема. Затоа зборував горе и за самата култура на компанијата. Не им се ризикува на пазар кај што треба малце ризик. Пробивот на Визер е шансата што треба да се користи и затоа во услови кога другите се двоумат тие да продолжат напред. Затоа впрочем и е тој јавен повик кој сака нека се пријави. Но гледајќи ја состојбата во глобала не е тешко да се каже дека Визер може најлесно да се адаптира поради искуство на пазарот и полесно прилагодување или пак Easyjet поради нивниот интерес. Јас би бил првиот што би се радувал на некој пресврт но дотогаш да го сочуваме она што го имаме. Затоа сега за сега навивам за Визер и Tranquilis.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1780 Posted: 07-Nov-2014 at 01:43
Преземено од ЅЅС...

Originally posted by Аполон;118873220

Нови промотивни спот и на македонском језику

Air Serbia - Новите крилја на Европа



Edited by Џоле - 07-Nov-2014 at 01:43
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 8788899091 242>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.666 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.