build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Жардињери

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 6>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 30-Mar-2009 at 18:22
ТРИЕСЕТ КИЛОМЕТРИ ЖАРДИНИЕРИ НА СКОПСКИТЕ БУЛЕВАРИ

Еден од најзабележителните проекти во изминатите три години, со кој значително се измени ликот на булеварите во градот Скопје е проектот за изградба на бетонски жардиниери.

Со реализацијата на жардиниерите на булеварите Партизански одреди и Јане Сандански, Град Скопје унифицирано ги уреди средишните делови на сите булеварски решенија /освен булеварот Свети Климент Охридски, кој треба во средишниот дел да се проширува/.

Заедно со последните два булевари, Скопје на 7 булевари, доби 30 километри, хортикултурно уредени средишни жардиниери, кои го чинеа Град Скопје 90 милиони денари.

- Должината на жардиниерите кои ги започнуваме денеска, на булеварот Партизански одреди и на булеварот Јане Сандански изнесува 11 километри во двете насоки. Очекуваме тие да бидат комплетно уредени до мај. Ефектот од жардиниерите е најголем, тие го разубавуваат просторот, зеленилото во нив овозможува филтрирање на воздухот, а бетонските конструкции спречуваат улицата да се преминува на недозволени места. За ефективно наводнување и одржување на зеленилото во жардиниерите ќе се постави систем за наводнување „капка по капка“. Во жардиниерата на булеварот Јане Сандански би сакале да воведеме медитерански видови дрвца кои добро успеваат и на овие простори – рече градоначалникот Трифун Костовски при денешната посета на жардиниерите на булеварот 8-ми Септември и на Јане Сандански.

Новиот лик на булеварските средишта е препознатлив од влезот во Скопје, низ централните градски артерии, на левата и на десната страна на Вардар.

ЈП „Паркови и зеленило“ доби задача која успешно ја спроведува, за хортикултурно уредување на жардиниерите. Договорено е сите жардиниери да се уредат со разновидно зеленило, како оние што се градат, така и оние што денеска ги започнуваме.

Град Скопје, покрај изградбата ги финансираше и проектите за жардиниерите, како и хортикултурното уредување.

Средишните жардиниери, комплетирањето на велосипедско-ролерската патека по должината на десниот брег на Вардар; целосната реконструкција на влезната партија во Градскиот парк со платото пред споменикот на Гоце Делчев; обележувањето на велосипедските патеки во градот; неколкуте видиковци на Водно, Гази Баба и во Градскиот парк и проектот за реконструкција на мостовите и зеленилото во Градскиот парк, претставуваат сериозни зафати за подобрување на стандардите на урбаното живеење на скопјани.

 

 
 
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 30-Mar-2009 at 19:07
Јане Сандански Crazy
EPIC FAIL!!!
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 30-Mar-2009 at 23:12
Кога ќе размислам, жардињериве не само што:

- коштаат
- прават зелен простор на веќе зелен простор
- отежнуваат понатамошно проширување на улиците или сместување на трамвајска траса врз нив,

туку и претставуваат потенцијална опасност. Тоа го викам, бидејќи средишното зеленило ме спаси од посериозна сообраќајка додека беше снегот. На раскрсницата кај Жан-Мари од далеку видов дека неколку коли сериозно се слупале, но прекасно беше да кочам и единствено нешто што ме спаси беше само зеленилото на кое се качив за да се спасам од сообраќајка. Да беа жардињерите, не сакам да знам што ќе се случеше. А секој што живее во аеродром- ново лисиче, знае дека тука нема ама баш никаков проблем со прескокнување преку оградата... Освен кај тобакото кај Скопјанка , но таму сериозно недостига еден пешачки премин


Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 30-Mar-2009 at 23:14
Originally posted by La Linea

Кога ќе размислам, жардињериве не само што:

- коштаат
- прават зелен простор на веќе зелен простор
- отежнуваат понатамошно проширување на улиците или сместување на трамвајска траса врз нив,

туку и претставуваат потенцијална опасност. Тоа го викам, бидејќи средишното зеленило ме спаси од посериозна сообраќајка додека беше снегот. На раскрсницата кај Жан-Мари од далеку видов дека неколку коли сериозно се слупале, но прекасно беше да кочам и единствено нешто што ме спаси беше само зеленилото на кое се качив за да се спасам од сообраќајка. Да беа жардињерите, не сакам да знам што ќе се случеше. А секој што живее во аеродром- ново лисиче, знае дека тука нема ама баш никаков проблем со прескокнување преку оградата... Освен кај тобакото кај Скопјанка , но таму сериозно недостига еден пешачки премин


Мене ми се има случено шлепер буквално да ме избутка од трета лента и спасот да го барам во зеленилото. Во истото такво сценарио со жардинерииве шлеперот би ме смачкал.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 30-Mar-2009 at 23:15
Линеа ај сега и ти жардињериве коштале ....да коштале немало уопштре да ги праат , како и сите работи други што коштаат. 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 30-Mar-2009 at 23:25
Мислам дека имаат и доста позитивни страни жардињерите, но кај нас се прават пред се на погрешни булевари и со премногу помпа. Чим и самиот град се фали дека тоа било еден од најзабележителните проекти во изминатите 3 години, јасно е колку е саатот и колку инфраструктура се направила. По ова се слагам со лсл - жардињерите ги прават затоа што за повеќе не се способни.


Edited by Cloverstack - 30-Mar-2009 at 23:26
Back to Top
anDarko View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 12-Oct-2008
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote anDarko Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 30-Mar-2009 at 23:28
бидејки сиот булеварски средишен простор во градот го забарикадираа со жардињери,  останува наместо трамвај да побараме висечки monorail Nuts

Edited by anDarko - 30-Mar-2009 at 23:29
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 30-Mar-2009 at 23:40
Originally posted by Cloverstack

Мислам дека имаат и доста позитивни страни жардињерите


Ај наброј неколку , навистина не ми текнуваат некои посебно позитивни страни.

Само да расчистиме една работа - точно е дека го попречуваат прерипувањето огради, но ако е веќе така тогаш да поставиме бодликава жица, зошто ни жардињерите на партизанска не се доволни за да ги спречат некои луѓе. Естетски е дискутабилно, и обично средишно зеленило за мене е доволно добро.  Но, како што кажав - опасноста од судар и непрегледноста(како што е случај на партизанска) се и тоа како аргумент против.

Но во никој случај не се сериозна тема за дискусија покрај толку многу приоритети, чисто онака ме интересира туѓото мислење.
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 30-Mar-2009 at 23:50
Браво за акцииве! Конечно!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
ArchiTechTone View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 280
  Quote ArchiTechTone Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 30-Mar-2009 at 23:53
И јас мислам дека ја загрозуваат безбедноста, особено кога вегетацијата ќе се разлиста и ќе нарасне. Пешачките премини се особено ризични бидејќи растенијата прават проблем во видливоста, и за автомобилите и за пешаците.

А не сум размислувал на зеленилото како простор за “завртување во последен момент“ но дефинитивно држи вода. Дури и само да ти забега воланот, жардињерите сами по себе се поопасни од металната ограда....
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 30-Mar-2009 at 23:58
Линеа, еве за естетиката не се слагаме. Што се однесува до попречувањето на преминување, факт е дека не се апсолутна пречка, но сигурно дека во голема мерка ја намалуваат таа појава. Плус тоа мислам дека вака жардињерски организирано зеленило е поотпорно на нашата ниска граѓанска свест и култура.

Кога сме кај сообраќајните опасности, има и контра-аргументи. Жардињера барем може ефективно да спречи преминување од другата страна на булеварот и потенцијален голем инцидент да го одржи во побезопасни рамки.

Мене највеќе ме иритира оваа офанзива за жардињери на клучните булевари во исто време кога планираат трамвај, ама по обичај импровизаторски него решаваат да го лупнат на прва лента.


Edited by Cloverstack - 30-Mar-2009 at 23:59
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 31-Mar-2009 at 00:06
Ај да го изнесам моето, ЗА

Пример првата ограда од метални лакови (прегрда) во Ѓорче Петров на самата кривина е менуваа комплетно секоја недела бидејќи стално некој улетуваше во неа. (откако ja сменива нема гребнатинка на бетонските елементи)

Кај мене на Партизанска оградата (која инаку баснословно кошта) можда на два дена некое парче заменуваа бидејќи познати се трките на истата, но тоа можда не беше најголем проблен, секое второ влетување низ оградата беше кобно на автомобилите кој идеа од спротивната насока.

Со исфрлање на прљавстините од автомобилите стално земњениот дел беше многу повисок од ивичњакот и стално на дожд се вреќасе на коловоз огромна количина на земја.

Цвеќињата кој беа во висина на ауспусите никогаш не успевава и тоа беше коров.

Немаше начин на наводнување

Целиот град доби целина од еден стил

А за место за транвајот веќе разговаравме во соодветната нишка, ни еден простор нема доволна ширина
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 31-Mar-2009 at 00:11
Originally posted by Vladimir P


А за место за транвајот веќе разговаравме во соодветната нишка, ни еден простор нема доволна ширина

На некои места има сосема доволно простор за трамвајска траса, а на други сепак би бил добредојден тој простор за вкупното решение.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 31-Mar-2009 at 00:23
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by Vladimir P


А за место за транвајот веќе разговаравме во соодветната нишка, ни еден простор нема доволна ширина

На некои места има сосема доволно простор за трамвајска траса, а на други сепак би бил добредојден тој простор за вкупното решение.

Да не ја отвараме темава и тука но траси и стојалишта - нема шанси - израчунај
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 01-Apr-2009 at 23:54
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 22-Apr-2009 at 23:32


Увозни дрвја за жардиниерите

Јавното претпријатие „Паркови и зеленило“ се поднови за шестотини нови садници, набавени од Србија. Новите дрвја ќе се засадат во жардиниерите на неколку булевари во градот. Набавени се неколку вида листопадни дрвја, каламата, јасен, калемен вид јасен, од иглолисните јавор, туја, туја пликата, туја розенталис, а од зимзелените на булеварите ќе растат кипарис, ретиноспора и смрека. (С.Н.)

http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=4B0AE08A6182E543B026EAE960007357




Edited by La Linea - 22-Apr-2009 at 23:33
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 27-Apr-2009 at 19:27
абе нели планот беше жардињери до мајчин дом на Јане сандански?
тогаш зошто копаат по должината пред Бисер?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 22-May-2009 at 00:46

Застој во изградбата на булеварските жардиниери

Повеќе од десетина дена на булеварите не се одвиваат никакви градежни работи

Изградбата на четирите жардиниери од средишно зеленило, во должина од 6 километри, е во застој. Повеќе од десетина дена на булеварите „Партизански одреди“, „8 Септември“, „Кузман Јосифовски-Питу“ и „Јане Сандански“ не се одвиваат никакви градежни работи. Во средината на булеварите се оставени дел од бетонските блокови кои требаше да се монтираат.

Во Градот Скопје велат дека жардиниерите, и покрај застојот, ќе бидат навреме изградени, според зацртаниот проект. Моментно се работи за технички проблеми во фабриката „Карпош“, која ги изработува и ги монтира коритата од армирано-бетонски монтажни елементи. Проблемот не е сериозен и изградбата би требало да продолжи следната седмица.

Со изградба на жардиниерите се почнаа пред околу два месеца. Поради застојот во градежните работи ќе мора да се одложи и пополнувањето со земја, како и засадувањето зеленило. Пред конечното уредување на булеварите ќе биде ревидиран и проектот за зеленилото, со цел да се овозможи нивно поедноставно одржување во иднина.

Според проектот, до крајот на летото жардиниери ќе има на „Партизански одреди“, на потегот од раскрсницата со „Рузвелтова“ до мостот „Обединети нации“, во должина од 2,6 километри и на булеварот „8 Септември“, од фабриката „Алумина“ до раскрсницата со „Илинденска“, во должина од 1,1 километар. Истовремено, градежните работи ќе продолжат и на „Кузман Јосифовски-Питу“, од Народна банка до „Тобако 2“, во должина од 1 километар, и на булеварот „Јане Сандански“, на потегот од „Тобако 2“ до Мајчин дом. За изградбата Градот ќе плати околу 36 милиони денари.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=DF1087F6821D274385C92992E353EB38
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 28-May-2009 at 17:19

Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 21-Jun-2009 at 12:51
Убава глетка

Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.557 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.