Жардињери |
Post Reply | Page <12345 6> |
Author | |||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4077 |
Quote Reply #41 Posted: 30-Mar-2009 at 18:22 | ||
|
|||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #42 Posted: 30-Mar-2009 at 19:07 | ||
Јане Сандански
EPIC FAIL!!! |
|||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #43 Posted: 30-Mar-2009 at 23:12 | ||
Кога ќе размислам, жардињериве не само што:
- коштаат - прават зелен простор на веќе зелен простор - отежнуваат понатамошно проширување на улиците или сместување на трамвајска траса врз нив, туку и претставуваат потенцијална опасност. Тоа го викам, бидејќи средишното зеленило ме спаси од посериозна сообраќајка додека беше снегот. На раскрсницата кај Жан-Мари од далеку видов дека неколку коли сериозно се слупале, но прекасно беше да кочам и единствено нешто што ме спаси беше само зеленилото на кое се качив за да се спасам од сообраќајка. Да беа жардињерите, не сакам да знам што ќе се случеше. А секој што живее во аеродром- ново лисиче, знае дека тука нема ама баш никаков проблем со прескокнување преку оградата... Освен кај тобакото кај Скопјанка , но таму сериозно недостига еден пешачки премин |
|||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #44 Posted: 30-Mar-2009 at 23:14 | ||
Мене ми се има случено шлепер буквално да ме избутка од трета лента и спасот да го барам во зеленилото. Во истото такво сценарио со жардинерииве шлеперот би ме смачкал. |
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #45 Posted: 30-Mar-2009 at 23:15 | ||
Линеа ај сега и ти жардињериве коштале ....да коштале немало уопштре да ги праат , како и сите работи други што коштаат.
|
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #46 Posted: 30-Mar-2009 at 23:25 | ||
Мислам дека имаат и доста позитивни страни жардињерите, но кај нас се прават пред се на погрешни булевари и со премногу помпа. Чим и самиот град се фали дека тоа било еден од најзабележителните проекти во изминатите 3 години, јасно е колку е саатот и колку инфраструктура се направила. По ова се слагам со лсл - жардињерите ги прават затоа што за повеќе не се способни.
Edited by Cloverstack - 30-Mar-2009 at 23:26 |
|||
anDarko
Senior Member Joined: 12-Oct-2008 Online Status: Offline Posts: 204 |
Quote Reply #47 Posted: 30-Mar-2009 at 23:28 | ||
бидејки сиот булеварски средишен простор во градот го забарикадираа со жардињери, останува наместо трамвај да побараме висечки monorail
Edited by anDarko - 30-Mar-2009 at 23:29 |
|||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #48 Posted: 30-Mar-2009 at 23:40 | ||
Ај наброј неколку , навистина не ми текнуваат некои посебно позитивни страни. Само да расчистиме една работа - точно е дека го попречуваат прерипувањето огради, но ако е веќе така тогаш да поставиме бодликава жица, зошто ни жардињерите на партизанска не се доволни за да ги спречат некои луѓе. Естетски е дискутабилно, и обично средишно зеленило за мене е доволно добро. Но, како што кажав - опасноста од судар и непрегледноста(како што е случај на партизанска) се и тоа како аргумент против. Но во никој случај не се сериозна тема за дискусија покрај толку многу приоритети, чисто онака ме интересира туѓото мислење. |
|||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #49 Posted: 30-Mar-2009 at 23:50 | ||
Браво за акцииве! Конечно!
|
|||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||
ArchiTechTone
Senior Member Joined: 19-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 280 |
Quote Reply #50 Posted: 30-Mar-2009 at 23:53 | ||
И јас мислам дека ја загрозуваат безбедноста, особено кога вегетацијата ќе се разлиста и ќе нарасне. Пешачките премини се особено ризични бидејќи растенијата прават проблем во видливоста, и за автомобилите и за пешаците.
А не сум размислувал на зеленилото како простор за “завртување во последен момент“ но дефинитивно држи вода. Дури и само да ти забега воланот, жардињерите сами по себе се поопасни од металната ограда.... |
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #51 Posted: 30-Mar-2009 at 23:58 | ||
Линеа, еве за естетиката не се слагаме. Што се однесува до попречувањето на преминување, факт е дека не се апсолутна пречка, но сигурно дека во голема мерка ја намалуваат таа појава. Плус тоа мислам дека вака жардињерски организирано зеленило е поотпорно на нашата ниска граѓанска свест и култура.
Кога сме кај сообраќајните опасности, има и контра-аргументи. Жардињера барем може ефективно да спречи преминување од другата страна на булеварот и потенцијален голем инцидент да го одржи во побезопасни рамки. Мене највеќе ме иритира оваа офанзива за жардињери на клучните булевари во исто време кога планираат трамвај, ама по обичај импровизаторски него решаваат да го лупнат на прва лента. Edited by Cloverstack - 30-Mar-2009 at 23:59 |
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #52 Posted: 31-Mar-2009 at 00:06 | ||
Ај да го изнесам моето, ЗА
Пример првата ограда од метални лакови (прегрда) во Ѓорче Петров на самата кривина е менуваа комплетно секоја недела бидејќи стално некој улетуваше во неа. (откако ja сменива нема гребнатинка на бетонските елементи) Кај мене на Партизанска оградата (која инаку баснословно кошта) можда на два дена некое парче заменуваа бидејќи познати се трките на истата, но тоа можда не беше најголем проблен, секое второ влетување низ оградата беше кобно на автомобилите кој идеа од спротивната насока. Со исфрлање на прљавстините од автомобилите стално земњениот дел беше многу повисок од ивичњакот и стално на дожд се вреќасе на коловоз огромна количина на земја. Цвеќињата кој беа во висина на ауспусите никогаш не успевава и тоа беше коров. Немаше начин на наводнување Целиот град доби целина од еден стил А за место за транвајот веќе разговаравме во соодветната нишка, ни еден простор нема доволна ширина |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #53 Posted: 31-Mar-2009 at 00:11 | ||
На некои места има сосема доволно простор за трамвајска траса, а на други сепак би бил добредојден тој простор за вкупното решение. |
|||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #54 Posted: 31-Mar-2009 at 00:23 | ||
Да не ја отвараме темава и тука но траси и стојалишта - нема шанси - израчунај |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #55 Posted: 01-Apr-2009 at 23:54 | ||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #56 Posted: 22-Apr-2009 at 23:32 | ||
Увозни дрвја за жардиниерите Јавното претпријатие „Паркови и зеленило“ се поднови за шестотини
нови садници, набавени од Србија. Новите дрвја ќе се засадат во
жардиниерите на неколку булевари во градот. Набавени се неколку вида
листопадни дрвја, каламата, јасен, калемен вид јасен, од иглолисните
јавор, туја, туја пликата, туја розенталис, а од зимзелените на
булеварите ќе растат кипарис, ретиноспора и смрека. (С.Н.) http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=4B0AE08A6182E543B026EAE960007357 Edited by La Linea - 22-Apr-2009 at 23:33 |
|||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #57 Posted: 27-Apr-2009 at 19:27 | ||
абе нели планот беше жардињери до мајчин дом на Јане сандански?
тогаш зошто копаат по должината пред Бисер? |
|||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #58 Posted: 22-May-2009 at 00:46 | ||
|
|||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #59 Posted: 28-May-2009 at 17:19 | ||
|
|||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #60 Posted: 21-Jun-2009 at 12:51 | ||
Убава глетка
|
|||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||
Post Reply | Page <12345 6> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |