build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Одморишта на патните правци

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Одморишта на патните правци
    Posted: 01-May-2022 at 21:21
Убави примери и идеи но тешко дека би се реализирале вакви дури и поедноставни комбинации.
Има две места предвидени за одморишта на делницата Д.Капија-Смоквица кои веќе со години стојат празни,нешто почнаа и после Велес ама го забаталија.
Има доста нови бензински на Коридор 10 кои имаат доста големи паркинзи но без настрешници или било какви други погодности.
Инаку освен странски туристи кои претежно се транзит кон Грција во летните месеци другите делови од годината овој патен правец е со ептен слаба динамика(освен шлепери) се случува и по 10км да се пројдат без да наиде друго возило. Така да не верувам дека некој би се впуштил во таква инвестиција за градење комплекси како одморишта.
А исто така треба да се подобри и квалитетот на патиштата,Е 75 буквално се распаѓа целиот е дупки и крпеници.
По патиштата низ земјите што ги наведе едноставно има премногу возила и динамика(економија) во споредба со состојбата кај нас и сосем е оправдано да експериментираат со разни типови на одморишта кои се солидно посетени континуирано низ текот на целата година.
Carpe diem
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 01-May-2022 at 21:07
2 км автопат не можат да направат (а треба 12) од Блаце до Скопје, косини на Миладиновци-Штип не средија и одрон 6 месеци не можат да исчистат, ивестиции од 100 милиони евра ќе направеле во одморалишта.

Помирете се со реалноста дека со патната инфраструктура ќе бидеме сеуште во Римско време.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 01-May-2022 at 19:32
Имам еден интересен предлог, ќе напишам подолу. Чиста win - win ситуација за секого.

Гледајки по другите држави како се развиени со одмаралиштата по патните правци, ние сме дефинитивно доста назад. Една Србија е далеку подобра... значи до кое дно сме паднале не ми се верува.

Сега како што короната "стивнува" и пополека одиме према ендемија (барем така не убедуваат научниците), мислам дека е време власта и надлежните да созреат малце и веќе еднаш да се обидеме "на големо" да привлечеме туристи и да ја зголемиме безбедноста на патните правци.

Еве што предлагам:

Да се изградат големи одмаралишта на поважните патни правци, различен микс, со модерен дизајн, зелена површина, повеќе паркинг места за автомобили и камиони.
Дополнително освен тоа може да се додадат и продавници, шопинг центри, ресторани за брза храна, паркови, јавни тоалети, клупи, маси, инфо центри па може и нешто туристичко, како на пр. продавница за сувенири или нешто од историско значење. Промоција на туризам е исто така добра опција, да има и турист - инфо бордови, луѓе кои што ќе помагаат и даваат информации на туристи. По потреба може да има и мотели, па и хотели да се изградат ако има навистина голема потреба од такво нешто.

Подолу имам објавено неколку слики, примери од различни видови на одмаралишта низ светот.








free upload photo

Сега разбирам дека овие примери се едноставно премногу за нас. Не мора толку огромни одморалишта да се направат, може и нешто по едноставно. Пратив погоре чисто за пример. Како што гледате има и одморалишта и ресторани во вид на надвозници кои што одат низ самите патишта. Такви има доста во Италија, Шведска а мислам имам видено и во Бугарија и Турција ако не се грешам. Интересен е и тој начин на одмаралишта. Вреди да се експериментира и да се направи нешто интересно.

Еве ви уште еден навистина интересен и чуден пример од Франција:
https://maps.app.goo.gl/B7FDDS4aE99cY3898

Ова е навистина интересен дизајн на оваа бензинска станица и одмаралиште. Ми се допаѓа како експериментирале, и само ги смениле насоките на патните правци од овој автопат, па наместо од десен дел на автопатот, се вклучуваш на бензинска од лева страна. Овде бенефит има и тоа што може да се направи и кружно вртење, па да се врати назад во другиот смер на автопатот. Ова би било доста од корист, на пр. ако некој ја згреши клучката каде што сака да излезе од автопатот, или за итни случаеви. Но секако ова зафаќа далеку повеќе простор исто така, бидејки се преусмерува автопатот од една на друга страна.

Е сега друго што може да се направи е да се изградат полициски станици на самите патни правци. Ваков пример имам видено во Романија:
https://maps.app.goo.gl/WCR249N3GjK583sS7

Како што гледате, Романците си имаат посебен оддел од полицијата за патрола низ автопатиштата и за оддржување на безбедноста.
Вакво нешто би помогнало и би било многу од корист кај нас, секако ако од МВР се нафатат да инвестираат на такво нешто. Има пристап од двете страни на автопатот, може да се пристапи во секој момент. Со ова самата полиција би се интегрирала уште подобро со важните патни правци во државата.


Претходно на форумов имаме доста дискутирано за лошата практика на полицијата да се паркира на страна од автопат, каде што возила одат над 100 км/ч и со тоа да стопира на многу лош и опасен начин (како што е прикажано на сликата погоре). Па затоа јас предлагам наместо таква практика, да се создаде еден посебен оддел во полицијата, да се земат посебни автомобили во цивилка (како што прават на пр. во Србија, Хрватска, по Германија), и така да се патролира по патиштата. Тие полицајци би се нарекле возачи пресретнувачи. Би тргувале од такви полициски станици / центри кои што би се изградиле покрај главните патни правци, и би патролирале, т.е. во цивилка би возеле како секој нормален, чекајки да уловат и санкционираат брзи возачи, возачи кои што возат непрописно, кои што не ги почитуваат правилата. После тоа, се пуштаат светла и текст од задниот дел кој што индицира на тој возач кој што не возел како што треба да застане на следниот паркинг или одмаралиште. Така функционира полицијата во развиени земји, така треба и кај нас да биде. Со тоа ќе се зголеми безбедноста, нема да има полиција која што ќе стои на страна од брзи патишта, и најважно нема да има полиција која што ќе запира возачи без причина. На сево ова дополнително, може да се вметнат и пожарникарите, авто мото сојузот, Македонија Пат, и многу други институции за брза реакција на патишта по потреба.

Овде заедно може да никнат и нови центри за мониторинг и безбедност на патишта, секако со камери, мерачи на брзина, мерачи за колку сообраќај поминува на таа одредена делница, сензори и други работи кои што добро би легнале со ваква инвестиција.

За сево ова гледам само бенефит.

    Ќе се зголемат одмориштата на патните правци.

    Ќе се намалат гужвите по бензинските станици, бидејки ќе има повеќе бензински и притоа поголем избор.

    Ќе се добијат повеќе места за паркирање, особено за камиони.

    Ќе се намали сметот (ѓубре) кое што секојдневно се фрла по патните правци низ државата што активно и штети на природата и околината, бидејки ќе има повеќе места на самите патни правци каде што ќе може правилно да се одстрани тој смет (контејнери, корпи, сл.).

    Ќе се зголеми безбедноста на патните правци. Со тоа што полицијата, пожарната, брзата помош ќе може да интервенираат побрзо.

    Во зимските периоди снегот ќе може да се чисти побрзо и поефикасно, ако се интегрираат центри од ЈП Државни Патишта и Македонија Пат, кои што ќе имаат камиони за чистење на снег на готовс.

    Ќе се зголеми туризмот во државата, особено транзитниот туризам, бидејки Македонија не е мала транзитна земја.

    Ќе се оствари голем профит, ем и за самите компании кои што ќе ги водат и оддржуваат истите тие одмаралишта, ем и за власта и институциите.

    Ќе се прикаже една сосема друга, и пријателска слика за Македонија, каде што секој е добредојден.


И најважно од се, возачите ќе имаат повеќе места каде што ќе можат да се одморат. Со повеќе одморени возачи, значително ќе се зголеми безбедноста, и ќе се намалат сообраќајките предизвикани од премореност.

И исто така ќе имаат и МВР со што да се изнапофалат колку ефективни си се во својата работа.

Win - Win ситуација за секого.

Инвестиција испод 100 милиони евра, насекаде низ Македонија на важните патни правци. Па тогаш ќе видите каква разлика ќе има.

Секако не мора многу вакви одморалишта, нит па многу големи. За почеток може да се почне со нешто по - едноставно, па во иднина како ќе се развива овој план да се оди на поголемо.

Што викате за овој мој интересен предлог? Сакам да чујам мислења, ајде дискусија

EDIT:

Ми текна и за уште една идеја. Аква Паркови по патиштата. Ова го имам видено на неколку места во Србија, баш покрај автопатот А1 имаат на неколку места такви аква паркови, со кафичи, со ресторани, посебни клучки до самите вакви места. И вакво нешто би било корисно за Македонија, зо што ќе се зголеми интересот за посетеноста на вакви места и ќе ни ги направи и патиштата по - атрактивни.

Edited by The Wild Boy - 01-May-2022 at 19:44
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 13-Nov-2020 at 18:07
Што се однесува до Коридор 10 од Скопје до Гевгелија рута која релативно често ја минувам нема некои поголеми промени ниту најави за изградба на нови бензински или одморишта.Тие бензински кои се градеа прилично долго време веќе се во употреба(Dadi Kompani,Gulf,Detoil) а на патот Демир Капија Смоквица предвидените места за Rest Area сеуште стојат празни и мислам дека поради ситуацијата со вирусот драстично им е паднат прометот на повеќето бензински особено на оваа релација и незнам колку има економска оправданост и логика за новоизградените бензински кои буквално се празни барем тоа е мој впечаток кога минувам.
Back to Top
carver91 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Mar-2015
Online Status: Offline
Posts: 159
  Quote carver91 Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 13-Nov-2020 at 18:00
Nekoi novosti za novi benzinski stanici,odmorista vo MK?
Back to Top
Bakica View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 09-Feb-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote Bakica Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 12-Aug-2020 at 08:41
Jas patuvav pred nekoj den i zastanav da jadam. Imaat mnogu dobra hrana. Se nadevam kje drzat do kvalitetot
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 12-Aug-2020 at 06:37
Prviot objekt e ubavo i pristojno mesto za pauza , samo so ne im se pogodi so koronata i gi nema stranskte turisti , ako izdrzat do slednata sezona ke imaat veruvam dosta rabota , bidejki lokacijata e odlicna , i samoto mesto e uredeno da opsluzuva bas kako sto nalikuva na popatna pauza.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 11-Aug-2020 at 11:34
На неколку км по патарината Петровец,делува пристојно средено но штета сезонава и не е баш многу искористено



....
неколку км пред наплатната станица кај Велес,со години стои во горе-долу иста состојба

Back to Top
carver91 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Mar-2015
Online Status: Offline
Posts: 159
  Quote carver91 Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 24-Jul-2020 at 17:07
нешто ново на автопатот Миладиновци-Штип?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 01-Jan-2020 at 18:35

Делува одлично средено,веќе е пуштено во употреба,одамна му требаше вакво нешто на коридор 10 се надевам ќе изградат барем уште едно на делницата Демир Капија-Смоквица каде има предвиден простор за такво нешто...





Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 25-Nov-2019 at 12:03
Definitivno koridor 10 zasluzuva vakvo mesto za odmor , poinakvo od zastanuvanje po benzinski stanici , mislam deka lokacijata e odlicna i deka kako sto izgleda e odlicno i moderno sredeno , kako sto nalikuva na edno mesto za pauza , sekoja evropska zemja ima vakvi mesta na svoite glavni patista
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 23-Nov-2019 at 16:33
Originally posted by stef4o

Незнам дали има некоја посебна нишка за одморишта,но еве тука ги ставам фоткиве од ново одмориште кое се гради на патниот правец Катланово-Велес неколку км по наплатната станица Петровец





Сеуште не е отворено но добило име Drive Cafe,делува пристојно барем однадвор




Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 29-Sep-2019 at 13:31

Nemam info koj go gradi pocnaa pred 4-5 meseca i togas mislam deka bese postavena nekakva tabla no za zal ne bev vo moznost da zastsnuvam i da slikam.Kako i da e vazno e da se sredi mestovo i da ponudi pristojni uslovi za odmor. Za zal na nasite patista nema mnogu odmorista,kolku sto znam stojat prazni i parcelite na avtopatot D.Kapija-Smokvica koi se predvideni za vakva namena. Ima i uste edno odmoriste vo izgradba pred naplatnata stanica kaj Veles no tamu rabotite nekako se odvivaat mnogu bavno prvicno izveduvac bese Zikol pa posle nekoe vreme nemase aktivnosti pa sega gledam povtorno ima nekakva aktivnost no sega mislam izveduvac e Rapid Bild.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 29-Sep-2019 at 11:46
Конечно ова место ќе стане место за одмор, со години стоеше така запустено, а причината никогаш не беше откриена.
Дали знаеме кој го гради ?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 28-Sep-2019 at 16:49
Незнам дали има некоја посебна нишка за одморишта,но еве тука ги ставам фоткиве од ново одмориште кое се гради на патниот правец Катланово-Велес неколку км по наплатната станица Петровец



Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 29-Sep-2011 at 22:28

Мотелот „Македонија“ повторно проработе

Мотелот „Македонија“ во близина на Велес, покрај автопатот Табановци - Гевгелија, по осум години пауза   повторно е отворен, овој пат од новиот сопственик Мите Јовановски, газдата на ланецот бензински пумпи Макоил.

Мотелот беше и остана најголем и единствен сместувачки објект покрај автопатот во должина од 180 км, место каде можат да здивнат патниците. Со отворањето, по долги години е симнат еден од проблемите, како барем за час да се задржат дел од милионите странци кои се само на минување низ Македонија.

Мотелот свечено го отвори Архиепископот г.г. Стефан, кој посака успешна работа и многу гости.

- Со овој мотел сакаме да ја пополниме празнината на туристичката понуда, во должина на автопатот. Се потрудивме да го направиме европски, модерен објект со македонски цени на услугите. Тој ќе биде достапен за секој што минува по автопатот да се одмори, да се освежи, јаде. Малку се оддолжи неговото отворање, но сепак тоа беше значајна инвестиција – вели  Мите Јовановски.

Мотелот има 36 луксузно опремени соби со 75 легла во едно, две и трикреветни соби, повеќе летни тераси за 400 гости и ресторан за 500 посетители. На гостите им е достапен и авто-камп со комплетна инфраструктура, кој има 80 парцели. Во него се вработени 30 лица.

Од нив, како и од целиот објект, кој е во стар македонски стил со чардаци, тераси, се пружа прекрасен поглед кон реката Вардар и целиот крај, кој е засаден со лозја.

Сопственикот не открива колку вложил во неговото реновирање, но вели дека е многу повеќе отколку што го купил. Заради целината на услугите, тој во дворот на мотелот изгради и бензинска пумпа, а најавува отворање на винотека и сувенирница. (П.П.)

http://dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=999164C4A1DD5D49B9FB41C3BB7B1179
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 26-Aug-2011 at 05:45

По осумгодишна пауза

Втор живот за мотелот „Македонија“



Мотелот близу до Градско беше и остана речиси единствениот сместувачки објект крај автопатот од Куманово кон Гевгелија

Мотелот „Македонија“, на автопатот меѓу Велес и Градско, пет години откако е продаден и осум како не работи, наскоро повторно ќе ги отвори вратите за многубројните туристи што се на пропатување низ Македонија. Мотелот беше и остана речиси единствениот сместувачки објект крај автопатот од Куманово кон Гевгелија и обратно и место каде што можат да здивнат намерниците. Со ова се отвора повторно можноста дел од милионите странци што се на минување низ Македонија, барем за час да се задржат. Мотелот ќе биде отворен за десетина дена, а моментално се екипира со персонал.
- Со мотелот сакаме да ја пополниме празнината на туристичката понуда крај автопатот. Се потрудивме да го направиме европски, модерен објект со македонски цени на услугите. Малку се одолжи неговото отворање, но сепак станува збор за значајна инвестиција - вели Мите Јовановски, сопственик на мотелот „Македонија“ и на синџирот бензински пумпи „Макоил“.
Мотелот има 35 соби со вкупно 75 легла, повеќе летни тераси за 400 гости и ресторан за 500 посетители. На гостите им е достапен и автокамп со комплетна инфраструктура, кој има 80 парцели. Од нив, како и од целиот објект, кој е во стар македонски стил со чардаци, тераси, се отвора прекрасен поглед кон реката Вардар и целиот крај, кој е засаден со лозја.
Објектот беше урнат до под во 2007 година, по што беше повторно изграден. Сопственикот го купи на јавно наддавање на кое беше единствен учесник. За објектот плати 65 милиони денари. Јовановски не открива колку пари вложил за обновување на мотелот, но вели дека е неколкупати повеќе од цената по која го купил. Во дворот на мотелот е изградена и бензинска пумпа, која работи три години.
За запознавање на странците со овој мотел и неговата понуда, од влезот во Македонија кај Куманово, на секои десет километри има рекламно пано со кое тие се информираат за услугите што ги нуди. За почеток, во мотелот ќе бидат вработени 30 лица, келнери, шанкери, готвачи, рецепционери, хигеничарки, собарки, за кои се бара да бидат вешти во знаењето. Поранешните вработени во мотелот „Македонија“ сметаат дека со неговото неработење од осум години се изгубени околу четири милиони евра, кои се собирале од странците кои тука се одморале.

Туристите минуваат

Автопатот Куманово - Гевгелија е во должина од 180 километри и овој мотел е единствената понуда по целата негова должина за престој на туристите. Процените се дека по автопатот лани поминале 3,5 милиони туристи, кои немаат избор каде попатно да одморат. Посебно е прометно лете, кога има илјадници туристи - Срби, Чеси, Словаци, Унгарци, Полјаци, кои се на пат или се враќаат од одмор на Егејот, но и Турци кои се на пропатување за дома или кон Германија.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=4F932A49DBCB4043B5DC220DB91D6387
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 16-May-2010 at 12:44
На бензинските на Црна Река може добро да одмориш среден двор, со паркинг за коли и камиони,кафе-бар,мини маркет и бензинска јас мислам дека тоа е доволно да го има на бензинските во Македонија а на наекои може и да мал мотел со 10-15 соби и тоа би било доволно но нема кој да го направи тоа.. а имаме потенцијали.. Bash
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 16-Mar-2010 at 02:01

Па, освен што во изминативе 20 години се констатираше дека имаме потенцијал за транзитен, а покрај него и алтернативен туризам, (што и не е тешка филозофија да се утврди) - ништо друго не е направено. Па дури ни прашањето со тоалети не е решено!Bash Сите нешто се туфкаат.. едвај ја направија онаа национална стратегија и се Dump

Па ние ни асален информативен туристички центар/и немаме, знаци земаа да ставаат и тие ги утнаа, а за тоалети ич да не збориме.. Хотелине не сакаат да чујат за подигнување на квалитет на услуга, си вработуваат кого сакаат, без никаков осет за услужен менаџмент, а тешко дека има и некои професионални обуки. 
 
Битно спотови на CNN имаме и лупнавме тешки милиони за нив. Гладна кокошка - просо сонува. Ние уште производ не сме креирале и немаме абер да го направиме, а се удривме на промоција.
Имаме ние 2.000.000 потенцијални туристи и без промоција - поентата е како да ги задржиме, што да им понудиме и на кој начин ќе го направиме тоа - односно дали ќе бидат задоволни, за да дојдат пак или никад више. 
За квалитетни и безбедни автопати и да не почнуваме.
 
Знам дека сум офф, ама освен ваков коментар што друго да се искоментира на ваква очајна состојба. Доволно е само Србија да ја земеме за пример каде OMV има на секој чекор. Да не излезе дека се е црно - се прави по нешто ваму-таму, ама премногу бавно и несериозно.


Edited by SkyBoy - 16-Mar-2010 at 02:11
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 16-Mar-2010 at 01:04
Незнам каде точно се нуделе локации, но мора како сериозен параметар да се земе ПГДС-от на локациите, и уште подитно да се земе проектиран ПГДС после израмнувањето на бројот на возила по глава на жител во иднина кога просек за нормална држава со димензии на Македонија е одприлика нешто помалку од милион возила, како и проекција за ПГДС-от после изградба на коридорите и другите планирани дополнително автопатишта и регионална мрежа. Долгорочно најатрактивна делница е делницата од Куманово до Миладиновци каде што всушност оваа делница е дел од два меѓународни коридора, близина на аеродромот и излез на главен град. А исто така од тука некаде треба да биде и автопатот према Штип, па да речеме и евентуален аеродром во Штип.

Така да, ова може ќе треба да го пишам во друга нишка, меќутоа сега еве ми се наметн аи прашањето дека можеби во иднина оваа делница и ќе треба да ја прошириме по една лента за двата правца.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.