build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Автопат Скопје - Блаце
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Скопје - Блаце

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 252
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Автопат Скопје - Блаце
    Posted: 16-Oct-2018 at 13:53
Плус бонус информација, Косоварите си го градат од свој буџет, немаат земено ни евро кредит. Информацијата е од еден професор на градежниот факултет во Приштина. Дополнителна информација (не навлегувам во точноста) е дека 1км ги чини 10 милиони евра.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3371
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 15-Oct-2018 at 09:07
Originally posted by Влатко

Премногу зборување за некои 15км автопат. Нек земат кредит и нек го направат веќе.

Зборување кое трае повеќе од една година. Ако го споредиме ваквото темпо со она на Косоварите, тогаш автопатот кон Блаце веќе ќе беше почнат со градење.
Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 252
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 15-Oct-2018 at 09:05
Премногу зборување за некои 15км автопат. Нек земат кредит и нек го направат веќе.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11663
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 15-Oct-2018 at 08:47
Тевдовски: Автопатот Скопје-Блаце е приоритет, ребалансот нема да влијае на изградбата

Автопатот Скопје-Блаце ќе се прави преку Јавното претпријатие за државни патишта (ЈПДП) и реабалансот на Буџетот воопшто нема да влијае врз динамиката на изградба, бидејќи ЈПДП од 2013 година не е буџетски корисник, рече министерот за финасии Драган Тевдовски во одговор на прашање на прес-конференцијата во Владата за Предлог-ребалансот на Буџетот за 2018 година.

– Автопатот Скопје-Блаце е еден од приоритетите кои настојуваме да ги реализираме како Влада. Во моментов се изработува техничката документација, а побаравме и финасирање на автопатот од страна на Европската банка за обнова и развој со што ги преземаме сите активност за да се реализира – посочи Тевдовски.

https://plusinfo.mk/%D1%82%D0%B5%D0%B2%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%82-%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D1%98%D0%B5-%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%86%D0%B5-%D0%B5-%D0%BF%D1%80/
За сè има вторпат
Back to Top
Joralemon View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 02-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 7
  Quote Joralemon Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 08-Aug-2018 at 15:22


Качаничка клисура, вијадуктот е долг 5.7 км.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1545
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 16-Jul-2018 at 12:27
Nesto slicno ima na delnicata Strumica-Radovis. Sporedniot pat e namenet za traktori, zaprezni koli i velosipedi.
Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 252
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 16-Jul-2018 at 10:50
Сега ја имаат шансата да докажат што можат во 2018. Лично сметам дека вело патека не е некој бог знае каков издаток за буџетот.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Online
Posts: 165
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 16-Jul-2018 at 09:46
Кај нас ваква велосипедска инфраструктура ќе се изгради во 2153.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1360
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 14-Jul-2018 at 19:39
Не можев да ја најдам патеката во Унгарија, па еве слични примери од светот. Мислам дека и кај нас би требало да изградат вакви патеки на Скопје-Штип, Скопје-Куманово (можеби преку Арачиново), Тетово-Гостивар, Велес-Штип-Кочани и Прилеп-Битола.

Перт, Австралија

извор

Холандија

извор

Ајндховен, Холандија

извор

Перт, Австралија

извор

Германија

извор
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11663
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 14-Jul-2018 at 18:33
Пред некоја година забележав и дека Војводина е полна со вакви патеки меѓу поголемите градови и села, кои се речиси напоредно со патот по кој возат возила.
За сè има вторпат
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 669
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 14-Jul-2018 at 17:55

Минатиот месец поминав четири дена во Будимпешта и токму возевме по ваква велосипедска патека, која цело време следеше експресен пат од Будимпешта до Вишеград (целосно налик нашиот Тетово-Гостивар).

Значи се работи за целосно одвоена велосипедска патека, веднаш до самиот експресен пат, нешто што треба да се практикува целосно.
Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 252
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 13-Jul-2018 at 09:32
Originally posted by elnino

на автопат е забрането движење со велозипед и со мотори под 50кубика


Да, точно Џоле е во право. Не напоменав дека се работи за делот од Словенечка до раскрсницата на Никола Карев кон Александар Палас. А колку што следам од обиколница каде што би завршил автопатот, надолу треба да се преадаптира во екпресен пат...тука мислев на вело патека а зошто да не и пешачка.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11663
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 12-Jul-2018 at 21:25
Мисли на делот од раскрсницата со бул. Словенија до раскрсницата со бул. Никола Карев и бул. 8-ми септември, дел што го користат многу жители на Визбегово (би рекол и на Шуто Оризари, Бутел, Чаир, Скопје Север итн.) како најбрза врска со Центар, Карпош и Ѓ. Петров.
За сè има вторпат
Back to Top
elnino View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 89
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 12-Jul-2018 at 20:54
на автопат е забрането движење со велозипед и со мотори под 50кубика
Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 252
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 12-Jul-2018 at 09:10
Би било одлично да се направат и велосипедски патеки (бидејќи ме засега мене ), во моментов е ужасно движењето со велосипед.
Back to Top
koska View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 25-Nov-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote koska Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 10-Jul-2018 at 10:09
Najrano dogodina septemvri!
Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 252
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 10-Jul-2018 at 08:15
Дали има некоја најава за скоро започнување на овој проект? Секој ден гледам екипи што вршат мерење колку автомобили поминуваат.

Edited by Влатко - 10-Jul-2018 at 08:18
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11998
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 06-Jul-2018 at 19:39


Убаво решение Théoden

Гледам простор за подобрување со тоа што јужниот кружен тек би се поместил кон југозапад и така би можело значително да се скрати и поефтини неопходното премостувњето што треба да го направи автопатот.


Back to Top
Théoden View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 31-May-2018
Online Status: Offline
Posts: 10
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 04-Jul-2018 at 18:46
Разгледувана ли е некогаш некоја ваква опција за Момин поток?

Бидејќи е јасно дека е скоро невозможно постојниот Качанички пат некогаш да прерасне во градски автопат со две коловозни ленти и како таков да минува низ индустриската зона Визбегово и ќе мора до обиколницата да се стигне по некоја нова траса западно од индустриската зона, зошто нејзиното разгранување од постојниот правец да не биде на самата клучка Момин поток? Мислам дека постои простор за некое вакво решение со натпатник и минимално рушење постоечки објекти. Притоа сегашен Качанички пат би се третирал како продолжение на 8-ми Септември. За поголема проточност на сообраќајот, рампите би се вкрстувале во кружни текови, наместо крстосници како на останатите клучки на Никола Карев/Александар Македонски.


Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1612
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 03-Jul-2018 at 19:15
Неќеш да возиш над 120 на таа висина
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.078 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.