build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Автопат Скопје - Блаце
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Скопје - Блаце

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Joralemon View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 02-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 7
  Quote Joralemon Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Автопат Скопје - Блаце
    Posted: 08-Aug-2018 at 15:22


Качаничка клисура, вијадуктот е долг 5.7 км.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1525
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 16-Jul-2018 at 12:27
Nesto slicno ima na delnicata Strumica-Radovis. Sporedniot pat e namenet za traktori, zaprezni koli i velosipedi.
Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 245
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 16-Jul-2018 at 10:50
Сега ја имаат шансата да докажат што можат во 2018. Лично сметам дека вело патека не е некој бог знае каков издаток за буџетот.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 120
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 16-Jul-2018 at 09:46
Кај нас ваква велосипедска инфраструктура ќе се изгради во 2153.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Online
Posts: 1340
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 14-Jul-2018 at 19:39
Не можев да ја најдам патеката во Унгарија, па еве слични примери од светот. Мислам дека и кај нас би требало да изградат вакви патеки на Скопје-Штип, Скопје-Куманово (можеби преку Арачиново), Тетово-Гостивар, Велес-Штип-Кочани и Прилеп-Битола.

Перт, Австралија

извор

Холандија

извор

Ајндховен, Холандија

извор

Перт, Австралија

извор

Германија

извор
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11547
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 14-Jul-2018 at 18:33
Пред некоја година забележав и дека Војводина е полна со вакви патеки меѓу поголемите градови и села, кои се речиси напоредно со патот по кој возат возила.
За сè има вторпат
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 655
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 14-Jul-2018 at 17:55

Минатиот месец поминав четири дена во Будимпешта и токму возевме по ваква велосипедска патека, која цело време следеше експресен пат од Будимпешта до Вишеград (целосно налик нашиот Тетово-Гостивар).

Значи се работи за целосно одвоена велосипедска патека, веднаш до самиот експресен пат, нешто што треба да се практикува целосно.
Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 245
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 13-Jul-2018 at 09:32
Originally posted by elnino

на автопат е забрането движење со велозипед и со мотори под 50кубика


Да, точно Џоле е во право. Не напоменав дека се работи за делот од Словенечка до раскрсницата на Никола Карев кон Александар Палас. А колку што следам од обиколница каде што би завршил автопатот, надолу треба да се преадаптира во екпресен пат...тука мислев на вело патека а зошто да не и пешачка.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11547
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 12-Jul-2018 at 21:25
Мисли на делот од раскрсницата со бул. Словенија до раскрсницата со бул. Никола Карев и бул. 8-ми септември, дел што го користат многу жители на Визбегово (би рекол и на Шуто Оризари, Бутел, Чаир, Скопје Север итн.) како најбрза врска со Центар, Карпош и Ѓ. Петров.
За сè има вторпат
Back to Top
elnino View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 12-Jul-2018 at 20:54
на автопат е забрането движење со велозипед и со мотори под 50кубика
Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 245
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 12-Jul-2018 at 09:10
Би било одлично да се направат и велосипедски патеки (бидејќи ме засега мене ), во моментов е ужасно движењето со велосипед.
Back to Top
koska View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 25-Nov-2011
Online Status: Offline
Posts: 2
  Quote koska Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 10-Jul-2018 at 10:09
Najrano dogodina septemvri!
Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 245
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 10-Jul-2018 at 08:15
Дали има некоја најава за скоро започнување на овој проект? Секој ден гледам екипи што вршат мерење колку автомобили поминуваат.

Edited by Влатко - 10-Jul-2018 at 08:18
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11945
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 06-Jul-2018 at 19:39


Убаво решение Théoden

Гледам простор за подобрување со тоа што јужниот кружен тек би се поместил кон југозапад и така би можело значително да се скрати и поефтини неопходното премостувњето што треба да го направи автопатот.


Back to Top
Théoden View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 31-May-2018
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 04-Jul-2018 at 18:46
Разгледувана ли е некогаш некоја ваква опција за Момин поток?

Бидејќи е јасно дека е скоро невозможно постојниот Качанички пат некогаш да прерасне во градски автопат со две коловозни ленти и како таков да минува низ индустриската зона Визбегово и ќе мора до обиколницата да се стигне по некоја нова траса западно од индустриската зона, зошто нејзиното разгранување од постојниот правец да не биде на самата клучка Момин поток? Мислам дека постои простор за некое вакво решение со натпатник и минимално рушење постоечки објекти. Притоа сегашен Качанички пат би се третирал како продолжение на 8-ми Септември. За поголема проточност на сообраќајот, рампите би се вкрстувале во кружни текови, наместо крстосници како на останатите клучки на Никола Карев/Александар Македонски.


Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1574
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 03-Jul-2018 at 19:15
Неќеш да возиш над 120 на таа висина
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11945
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 02-Jul-2018 at 21:39

@ Joralemon
Импресивно изгледаат овие вијадукти низ качаничката клисура.


Originally posted by ehrlich

 
Сигурно одбрана најскапата варијанта

Навистина чудно делува што целиот автопат тука е подигнат на мостовска конструкција. Но можеби има добра причина зошто е така испроектирано, на пример можеби некакви геолошки фактори биле пречка за проектирање на поконвенционална траса која воглавно ќе се движи по околните ридови...


Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 655
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 02-Jul-2018 at 19:41

Сигурно одбрана најскапата варијанта, па дури нашана карпеста клисура Демир Капија-Смоквица беше добро решена, ова дури ни за пејзаж не делува добро, а верувам дека и финансиски чини најскапо што може.
Back to Top
Joralemon View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 02-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 7
  Quote Joralemon Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 02-Jul-2018 at 19:24
Ова е дел од автопатот Приштина-Скопје, 4-5 км од граничниот премин Блаце.

1 by Joralemon A., on Flickr
2 by Joralemon A., on Flickr
3 by Joralemon A., on Flickr
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 355
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 19-May-2018 at 10:47
Изместување на трасата заради индустриска зона и гробишта, како и додавање две нови клучки, кај Стенковец и кај Блаце, треба да се вметнат во ревидираниот проект за автопатот Скопје-Блаце. Проектната документација од 2002 година е некомплетна и не е во согласност со актуелните стандарди во градежништвото, утврдила ревизијата на консултантот МОП „Мекдоналдс ЛТД“.
Македонија лани доби 1,3 милиони евра од ИПА инструментот, „Инвестициската рамка за Западен Балкан“, за репроектирање на оваа делница, која е клучна за интензивирање на економските врски со Косово. Консултантите утврдиле дека на трасата се потребни дополнителни топографски и геотехнички истражувања, со оглед на тоа дека во изминатите 16 години се промениле демографските и сообраќајните услови на теренот. Од новиот проект, кој би требало да биде готов до крајот на годинава или на почетокот на следната, ќе зависи и финансиската конструкција, како и проценката за времетраењето на градежните работи.

Од Министерството за транспорт и врски информираат дека репроектирањето на делницата е веќе започнато. Покрај двете клучки, кои воопшто не биле предвидени во стариот проект, ќе се направи и измена на трасата бидејќи во изминатиот период тука се изградила индустриска зона, а има и гробишта.

„Практично се работи за целосно нов проект кој, покрај тоа што ќе треба да предвиди нови објекти, ќе треба да се изработи и според стандардите на модерното градежништво. На пример, проектот за тунелите од 2002 година не ги исполнува сегашните прописи за вентилација, пожар и евакуација, а мостовите не се проектирани според актуелните стандарди. Ова беше утврдено во 2015 година кога се направи ревизија“, велат од Министерството за транспорт и врски.

Проектот за автопатско поврзување со Косово се актуелизираше во последните години, откако претходно, повеќе од една деценија беше ставен во мирување. Во меѓувреме, Косово активно работеше на својот дел од автопатот од граничниот премин кон Приштина, во должина од 55 километри. Со изградбата на автопатот патувањето од Скопје до Приштина ќе се намали од над два часа, на помалку од еден час.

Вицепремиерот задолжен за европски прашања, Бујар Османи, неодамна го потенцираше значењето на овој проект во насока на регионално поврзување на Македонија, што претставува еден од носечките столбови на евроинтегративниот процес на земјите од Западниот Балкан. Османи додаде дека во рамките на приоритетите на Владата за автопатско поврзување со соседните главни градови, изградбата на патниот правец Скопје – Блаце е еден од најзначајните проекти, и поради фактот што Косово е еден од најзначајните економски и трговски партнери на Македонија. Минатата година на граничниот премин Блаце поминале 2,7 милиони возила во двата правци, при што Македонија во Косово извезла стока во вкупна вредност од 190 милиони евра, а увезла стока од 40 милиони евра.

Тоа зборува за значителен суфицит во наша полза. Ако на овие бројки ги додадеме 30-те милиони евра проценети трошоци на косовските државјани на годишно ниво во Македонија за здравствени услуги, тоа исто така зборува за влијанието на овој автопат за економијата на Македонија, истакна Османи. Тој укажа дека извозот од Македонија во Косово, кој во 2011 година изнесувал 420 милиони евра, сега е двојно намален поради изградбата на автопатот Приштина – Тирана.

Поради стратешката важност на проектот и неговата комплексност, Владата формираше министерска работна група во која, покрај Османи како претседавач, членуваат и вицепремиерот задолжен за економски прашања и координација со економските ресори, Кочо Анѓушев, министерот за финансии Драган Тевдовски, министерот за транспорт и врски Горан Сугаревски, министерот за економија Крешник Бектеши, директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Зоран Китанов и директорот на Јавното претпријатие „Македонија пат“, Гајур Кадриу. Покрај министерската, формирана е и техничка работна група, во која членуваат технички лица и експерти од соодветните ресори задолжени за реализација на проектот Скопје – Блаце.
https://nezavisen.mk/mk/vesti/2018/05/54672/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.094 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.