build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Скопје - Блаце

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1543
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 09-Mar-2018 at 17:03
Личи како автопатот да е на нова трада која оди паралелно со индустриската зона на качанички што е одлично!
А ќе се спои со новиот дел од бул Словенија некаде над новиот клинички центар.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11866
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 09-Mar-2018 at 17:14
Originally posted by alexsend


А ќе се спои со новиот дел од бул Словенија некаде над новиот клинички центар.


Неспорно.

Но ваљда треба да продолжи и надолу накај Момин поток, таму некако убаво да се слее со градската мрежа. Ако автопатот завршува со спојка со бул. Словенија ќе биде катастрофа. Доста ни се такви пресечени коридори низ Скопје, како Партизанска кај Тифани, а во случајов би било уште полошо затоа што се работи за автопат.


Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1543
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 09-Mar-2018 at 18:05
Најубаво да оди на новиот сообраќаен мост кај Сити Мол, така косоварите би добиле директна врска со двете за нив нај нај локации во Скопје: Сити Мол и Систина + нов клинички.

А на автопатот ќе може да се пристапи од многу страни и тоа дост аедноставно.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11866
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 10-Mar-2018 at 13:21

Еве гледам на гугл мапс и добивам нагон да ги задавам сите копуци што работеле планирање, урбанизам и слично, во општина бутел, во град скопје, во министерство за транспорт...

Не е никаква мистерија кое би било оптималното решение. Требало да си биде автопат низ индустриската зона Визбегово (сегашната траса на патот кон Блаце) со паралелни сообраќајници во функција на колекторски и сервисни улици и една клучка во самата индустриска зона. Впрочем контури на тоа како можело да биде се наѕираат во реонот на бензинската пумпа на Макпетрол, веројатно како остаток од некое планирано решение кое некогаш почнало да се реализира, ама после дошла неписмена бандитска стока и се посрала на тоа, и на било какво друго добро решение:





Зошто мора од секоја нива да се направи цела градежна парцела, без разлика на локацијата, големината и формата  Bash  Зошто мора на све живо да се посереме и секаде да направиме хаос и нови Топаани, дури и таму кадешто имало бришан простор и чиста ситуација  Bash


Originally posted by alexsend

Најубаво да оди на новиот сообраќаен мост кај Сити Мол, така косоварите би добиле директна врска со двете за нив нај нај локации во Скопје: Сити Мол и Систина + нов клинички.

Оваа опција (врзување со Илинденска и со Љубљанска, претходно вкрстување со улица Скупи) е интересна, особено што после вкрстувањето со словенечка автопатот може да се трансформира во булевар кој би бил многу логичен и корисен за планираните населби на Зајчев рид. Сепак имам резерви за оваа опција:

- Археолошкиот локалитет Скупи се наоѓа точно на најлогичната траса, што би значело дека сообраќајницата ќе треба да се гради преку ридот и да се изведува скапо решение за спуштање од Зајчев рид кон јужната страна, бидејќи таму теренот веќе е прилично стрмен.

- Автопатот од Блаце сепак е најоптимално да се поврзе со булеварот Никола Карев, бидејќи тој булевар е сообраќајница од највисок ранг и треба да биде урбан автопат, за разлика од улицата Љубљанска кај Skopje City Mall. Инаку за косоварите SCM е важна дестинација, но утре можеби нема да биде, така да за планирање на нашата примрна сообраќајна мрежа не би било мудро да се водиме според нивните моментални шопинг навики. 



Edited by Cloverstack - 10-Mar-2018 at 16:44
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11866
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 10-Mar-2018 at 14:41


Во секој случај џабе е сега е да жалиме за идеалната можност делницата од Момин Поток до Стенковец да поминува по веќе воспоставента траса кон Косово. Во сегашни околности изборот се сведува на:

1. Автопат по таа траса, но со многу сообраќајни и имотно-правни проблеми во индустриската зона Визбегово (зборам за поширокото сообраќајно решение таму и за сообраќајните поврзувања кои би биле неопходни да се изведат, а не само за трасата на автопатот).

2. Изградба на автопат по нова траса западно од зоната Визбегово, а со оглед на screenshot-овите од Dukac, очигледно е избрана оваа опција. На овој начин се избегнува хаосот и проблемите во индустриската зона, но еден поглед на изградената и планираната ообраќајна мрежа на Скопје говори дека ни ова не е оптимално, туку е повеќе изнудено решение.

Не би давал конечна оценка за квалитетот на решението додека не го видиме терминлното поврзување на автопатот, бидејќи тоа е еден од најважните фактори. Можеби смислиле некое елегантно и ефикасно решение, што донекаде ќе ја намали претходно направената штета од нашето планирање и градење по примерот на Калкута & Бангладеш.

Од она што јас можам да го видам, директно поврзување кај Момин Поток иако пожелно, сепак е тешко изводливо, затоа што има премногу веќе изградени објекти, исто така теренот не е најповолен, а и геометријата на постоечките сообраќајници таму не дава многу слобода.

Има еден неизграден простор малку посеверно (околу 600-700 метри), кадешто гледам можност за добро поврзување, еве склопив една варијанта за решение таму. И ова има фалинки од сообраќаен аспект, но јас не можам да видам ништо подобро. Добрата страна е што нема ништо за рушење, или евентуално нешто минимлно, а иако се работи за сообраќај од пет правци, со една скромна клучка во ваква ситуација, во комбинција со крстосницата меѓу Словенечка и Никола Карев, обезбедени се сите потрбни врски. Нормално, ова решение подразбира и проширување на Никола Карев и изградба на веќе планираната клучка кај Момин Поток.


Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1543
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 10-Mar-2018 at 16:40
Како и да е мора да има паралелен пат на качанички.
За жал како што кажа таму е каша попара и не смее да се занемари моменталната ситуација.
Поврзувањето на сликата погоре е идеално.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 236
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 13-Mar-2018 at 08:57
По она што го следам, патот кој поминува низ индустриската зона ќе го претворат во експресен пат (веројатно направиле некоја студија), со цел да продолжува кон касарната Илинден и пластичарската улица па Автокоманда и кон источниот излез на Скопје кон Велес и Куманово. Кај семафорите Момин поток во план е да се изгради надвозник (петља) за да не го попречува сообраќајот од правец на Косово надолу и обратно. Што се од ова ќе се изведе - не знам.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1543
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 13-Mar-2018 at 18:12
Да не дојдеме само на ситуацијата од бул Борис Трајковски во делот на индустриската зона (Цементара-Пинтија) каде што и не е баш нај безбедно решение. Секоја ден има сериозни сообраќајки и неколку жртви изминатите месеци. Луѓето од сите тие стотици фирми на самата улица нема како да свртат кон центар па сакале или не мора преку 4 ленти и две полни...
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
FiLo View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 33
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 28-Mar-2018 at 21:45
Ако отворите гугл мапс, пробајте самите да видите до каде се 13 км (пошто само толку се спомнуваат дека ќе се градат).
13 км се од граничен премин Блаце до обиколница.
17 км се од граничен премин Блаце до раскрсницата со булевар Словенија.

Сигурни сте дека автопатот ќе продолжи од обиколницата према Скопје ?

Ја не верувам. Мое мислење е дека би го направиле до обиколница па понатаму во иднина 'како втора фаза' би наоѓале солуција како да се направи тој автопат да се поврзи со до раскрсницата со булевар Словенија или таа подоле со булевар 8 септември. Дај боже да грешам...

Edited by FiLo - 28-Mar-2018 at 21:46
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1270
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 28-Mar-2018 at 21:51
А која е логиката и потребата автопатот да продолжува и по обиколницата? Зошто не направат нешто како булевар Александар Македонски?

Edited by Staro Skopje - 28-Mar-2018 at 21:51
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.094 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.