build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Скопје - Блаце

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 14>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 09-Mar-2018 at 17:03
Личи како автопатот да е на нова трада која оди паралелно со индустриската зона на качанички што е одлично!
А ќе се спои со новиот дел од бул Словенија некаде над новиот клинички центар.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 09-Mar-2018 at 17:14
Originally posted by alexsend


А ќе се спои со новиот дел од бул Словенија некаде над новиот клинички центар.


Неспорно.

Но ваљда треба да продолжи и надолу накај Момин поток, таму некако убаво да се слее со градската мрежа. Ако автопатот завршува со спојка со бул. Словенија ќе биде катастрофа. Доста ни се такви пресечени коридори низ Скопје, како Партизанска кај Тифани, а во случајов би било уште полошо затоа што се работи за автопат.


Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 09-Mar-2018 at 18:05
Најубаво да оди на новиот сообраќаен мост кај Сити Мол, така косоварите би добиле директна врска со двете за нив нај нај локации во Скопје: Сити Мол и Систина + нов клинички.

А на автопатот ќе може да се пристапи од многу страни и тоа дост аедноставно.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 10-Mar-2018 at 13:21

Еве гледам на гугл мапс и добивам нагон да ги задавам сите копуци што работеле планирање, урбанизам и слично, во општина бутел, во град скопје, во министерство за транспорт...

Не е никаква мистерија кое би било оптималното решение. Требало да си биде автопат низ индустриската зона Визбегово (сегашната траса на патот кон Блаце) со паралелни сообраќајници во функција на колекторски и сервисни улици и една клучка во самата индустриска зона. Впрочем контури на тоа како можело да биде се наѕираат во реонот на бензинската пумпа на Макпетрол, веројатно како остаток од некое планирано решение кое некогаш почнало да се реализира, ама после дошла неписмена бандитска стока и се посрала на тоа, и на било какво друго добро решение:





Зошто мора од секоја нива да се направи цела градежна парцела, без разлика на локацијата, големината и формата  Bash  Зошто мора на све живо да се посереме и секаде да направиме хаос и нови Топаани, дури и таму кадешто имало бришан простор и чиста ситуација  Bash


Originally posted by alexsend

Најубаво да оди на новиот сообраќаен мост кај Сити Мол, така косоварите би добиле директна врска со двете за нив нај нај локации во Скопје: Сити Мол и Систина + нов клинички.

Оваа опција (врзување со Илинденска и со Љубљанска, претходно вкрстување со улица Скупи) е интересна, особено што после вкрстувањето со словенечка автопатот може да се трансформира во булевар кој би бил многу логичен и корисен за планираните населби на Зајчев рид. Сепак имам резерви за оваа опција:

- Археолошкиот локалитет Скупи се наоѓа точно на најлогичната траса, што би значело дека сообраќајницата ќе треба да се гради преку ридот и да се изведува скапо решение за спуштање од Зајчев рид кон јужната страна, бидејќи таму теренот веќе е прилично стрмен.

- Автопатот од Блаце сепак е најоптимално да се поврзе со булеварот Никола Карев, бидејќи тој булевар е сообраќајница од највисок ранг и треба да биде урбан автопат, за разлика од улицата Љубљанска кај Skopje City Mall. Инаку за косоварите SCM е важна дестинација, но утре можеби нема да биде, така да за планирање на нашата примрна сообраќајна мрежа не би било мудро да се водиме според нивните моментални шопинг навики. 



Edited by Cloverstack - 10-Mar-2018 at 16:44
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 10-Mar-2018 at 14:41


Во секој случај џабе е сега е да жалиме за идеалната можност делницата од Момин Поток до Стенковец да поминува по веќе воспоставента траса кон Косово. Во сегашни околности изборот се сведува на:

1. Автопат по таа траса, но со многу сообраќајни и имотно-правни проблеми во индустриската зона Визбегово (зборам за поширокото сообраќајно решение таму и за сообраќајните поврзувања кои би биле неопходни да се изведат, а не само за трасата на автопатот).

2. Изградба на автопат по нова траса западно од зоната Визбегово, а со оглед на screenshot-овите од Dukac, очигледно е избрана оваа опција. На овој начин се избегнува хаосот и проблемите во индустриската зона, но еден поглед на изградената и планираната ообраќајна мрежа на Скопје говори дека ни ова не е оптимално, туку е повеќе изнудено решение.

Не би давал конечна оценка за квалитетот на решението додека не го видиме терминлното поврзување на автопатот, бидејќи тоа е еден од најважните фактори. Можеби смислиле некое елегантно и ефикасно решение, што донекаде ќе ја намали претходно направената штета од нашето планирање и градење по примерот на Калкута & Бангладеш.

Од она што јас можам да го видам, директно поврзување кај Момин Поток иако пожелно, сепак е тешко изводливо, затоа што има премногу веќе изградени објекти, исто така теренот не е најповолен, а и геометријата на постоечките сообраќајници таму не дава многу слобода.

Има еден неизграден простор малку посеверно (околу 600-700 метри), кадешто гледам можност за добро поврзување, еве склопив една варијанта за решение таму. И ова има фалинки од сообраќаен аспект, но јас не можам да видам ништо подобро. Добрата страна е што нема ништо за рушење, или евентуално нешто минимлно, а иако се работи за сообраќај од пет правци, со една скромна клучка во ваква ситуација, во комбинција со крстосницата меѓу Словенечка и Никола Карев, обезбедени се сите потрбни врски. Нормално, ова решение подразбира и проширување на Никола Карев и изградба на веќе планираната клучка кај Момин Поток.


Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 10-Mar-2018 at 16:40
Како и да е мора да има паралелен пат на качанички.
За жал како што кажа таму е каша попара и не смее да се занемари моменталната ситуација.
Поврзувањето на сликата погоре е идеално.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 512
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 13-Mar-2018 at 08:57
По она што го следам, патот кој поминува низ индустриската зона ќе го претворат во експресен пат (веројатно направиле некоја студија), со цел да продолжува кон касарната Илинден и пластичарската улица па Автокоманда и кон источниот излез на Скопје кон Велес и Куманово. Кај семафорите Момин поток во план е да се изгради надвозник (петља) за да не го попречува сообраќајот од правец на Косово надолу и обратно. Што се од ова ќе се изведе - не знам.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 13-Mar-2018 at 18:12
Да не дојдеме само на ситуацијата од бул Борис Трајковски во делот на индустриската зона (Цементара-Пинтија) каде што и не е баш нај безбедно решение. Секоја ден има сериозни сообраќајки и неколку жртви изминатите месеци. Луѓето од сите тие стотици фирми на самата улица нема како да свртат кон центар па сакале или не мора преку 4 ленти и две полни...
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 28-Mar-2018 at 21:45
Ако отворите гугл мапс, пробајте самите да видите до каде се 13 км (пошто само толку се спомнуваат дека ќе се градат).
13 км се од граничен премин Блаце до обиколница.
17 км се од граничен премин Блаце до раскрсницата со булевар Словенија.

Сигурни сте дека автопатот ќе продолжи од обиколницата према Скопје ?

Ја не верувам. Мое мислење е дека би го направиле до обиколница па понатаму во иднина 'како втора фаза' би наоѓале солуција како да се направи тој автопат да се поврзи со до раскрсницата со булевар Словенија или таа подоле со булевар 8 септември. Дај боже да грешам...

Edited by FiLo - 28-Mar-2018 at 21:46
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 28-Mar-2018 at 21:51
А која е логиката и потребата автопатот да продолжува и по обиколницата? Зошто не направат нешто како булевар Александар Македонски?

Edited by Staro Skopje - 28-Mar-2018 at 21:51
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 19-May-2018 at 10:47
Изместување на трасата заради индустриска зона и гробишта, како и додавање две нови клучки, кај Стенковец и кај Блаце, треба да се вметнат во ревидираниот проект за автопатот Скопје-Блаце. Проектната документација од 2002 година е некомплетна и не е во согласност со актуелните стандарди во градежништвото, утврдила ревизијата на консултантот МОП „Мекдоналдс ЛТД“.
Македонија лани доби 1,3 милиони евра од ИПА инструментот, „Инвестициската рамка за Западен Балкан“, за репроектирање на оваа делница, која е клучна за интензивирање на економските врски со Косово. Консултантите утврдиле дека на трасата се потребни дополнителни топографски и геотехнички истражувања, со оглед на тоа дека во изминатите 16 години се промениле демографските и сообраќајните услови на теренот. Од новиот проект, кој би требало да биде готов до крајот на годинава или на почетокот на следната, ќе зависи и финансиската конструкција, како и проценката за времетраењето на градежните работи.

Од Министерството за транспорт и врски информираат дека репроектирањето на делницата е веќе започнато. Покрај двете клучки, кои воопшто не биле предвидени во стариот проект, ќе се направи и измена на трасата бидејќи во изминатиот период тука се изградила индустриска зона, а има и гробишта.

„Практично се работи за целосно нов проект кој, покрај тоа што ќе треба да предвиди нови објекти, ќе треба да се изработи и според стандардите на модерното градежништво. На пример, проектот за тунелите од 2002 година не ги исполнува сегашните прописи за вентилација, пожар и евакуација, а мостовите не се проектирани според актуелните стандарди. Ова беше утврдено во 2015 година кога се направи ревизија“, велат од Министерството за транспорт и врски.

Проектот за автопатско поврзување со Косово се актуелизираше во последните години, откако претходно, повеќе од една деценија беше ставен во мирување. Во меѓувреме, Косово активно работеше на својот дел од автопатот од граничниот премин кон Приштина, во должина од 55 километри. Со изградбата на автопатот патувањето од Скопје до Приштина ќе се намали од над два часа, на помалку од еден час.

Вицепремиерот задолжен за европски прашања, Бујар Османи, неодамна го потенцираше значењето на овој проект во насока на регионално поврзување на Македонија, што претставува еден од носечките столбови на евроинтегративниот процес на земјите од Западниот Балкан. Османи додаде дека во рамките на приоритетите на Владата за автопатско поврзување со соседните главни градови, изградбата на патниот правец Скопје – Блаце е еден од најзначајните проекти, и поради фактот што Косово е еден од најзначајните економски и трговски партнери на Македонија. Минатата година на граничниот премин Блаце поминале 2,7 милиони возила во двата правци, при што Македонија во Косово извезла стока во вкупна вредност од 190 милиони евра, а увезла стока од 40 милиони евра.

Тоа зборува за значителен суфицит во наша полза. Ако на овие бројки ги додадеме 30-те милиони евра проценети трошоци на косовските државјани на годишно ниво во Македонија за здравствени услуги, тоа исто така зборува за влијанието на овој автопат за економијата на Македонија, истакна Османи. Тој укажа дека извозот од Македонија во Косово, кој во 2011 година изнесувал 420 милиони евра, сега е двојно намален поради изградбата на автопатот Приштина – Тирана.

Поради стратешката важност на проектот и неговата комплексност, Владата формираше министерска работна група во која, покрај Османи како претседавач, членуваат и вицепремиерот задолжен за економски прашања и координација со економските ресори, Кочо Анѓушев, министерот за финансии Драган Тевдовски, министерот за транспорт и врски Горан Сугаревски, министерот за економија Крешник Бектеши, директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Зоран Китанов и директорот на Јавното претпријатие „Македонија пат“, Гајур Кадриу. Покрај министерската, формирана е и техничка работна група, во која членуваат технички лица и експерти од соодветните ресори задолжени за реализација на проектот Скопје – Блаце.
https://nezavisen.mk/mk/vesti/2018/05/54672/
Back to Top
Joralemon View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 02-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 27
  Quote Joralemon Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 02-Jul-2018 at 19:24
Ова е дел од автопатот Приштина-Скопје, 4-5 км од граничниот премин Блаце.

1 by Joralemon A., on Flickr
2 by Joralemon A., on Flickr
3 by Joralemon A., on Flickr
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 02-Jul-2018 at 19:41

Сигурно одбрана најскапата варијанта, па дури нашана карпеста клисура Демир Капија-Смоквица беше добро решена, ова дури ни за пејзаж не делува добро, а верувам дека и финансиски чини најскапо што може.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 02-Jul-2018 at 21:39

@ Joralemon
Импресивно изгледаат овие вијадукти низ качаничката клисура.


Originally posted by ehrlich

 
Сигурно одбрана најскапата варијанта

Навистина чудно делува што целиот автопат тука е подигнат на мостовска конструкција. Но можеби има добра причина зошто е така испроектирано, на пример можеби некакви геолошки фактори биле пречка за проектирање на поконвенционална траса која воглавно ќе се движи по околните ридови...


Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 03-Jul-2018 at 19:15
Неќеш да возиш над 120 на таа висина
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 528
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 04-Jul-2018 at 18:46
Разгледувана ли е некогаш некоја ваква опција за Момин поток?

Бидејќи е јасно дека е скоро невозможно постојниот Качанички пат некогаш да прерасне во градски автопат со две коловозни ленти и како таков да минува низ индустриската зона Визбегово и ќе мора до обиколницата да се стигне по некоја нова траса западно од индустриската зона, зошто нејзиното разгранување од постојниот правец да не биде на самата клучка Момин поток? Мислам дека постои простор за некое вакво решение со натпатник и минимално рушење постоечки објекти. Притоа сегашен Качанички пат би се третирал како продолжение на 8-ми Септември. За поголема проточност на сообраќајот, рампите би се вкрстувале во кружни текови, наместо крстосници како на останатите клучки на Никола Карев/Александар Македонски.


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 06-Jul-2018 at 19:39


Убаво решение Théoden

Гледам простор за подобрување со тоа што јужниот кружен тек би се поместил кон југозапад и така би можело значително да се скрати и поефтини неопходното премостувњето што треба да го направи автопатот.


Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 512
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 10-Jul-2018 at 08:15
Дали има некоја најава за скоро започнување на овој проект? Секој ден гледам екипи што вршат мерење колку автомобили поминуваат.

Edited by Влатко - 10-Jul-2018 at 08:18
Back to Top
koska View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 25-Nov-2011
Online Status: Offline
Posts: 3
  Quote koska Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 10-Jul-2018 at 10:09
Najrano dogodina septemvri!
Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 512
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 12-Jul-2018 at 09:10
Би било одлично да се направат и велосипедски патеки (бидејќи ме засега мене ), во моментов е ужасно движењето со велосипед.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 14>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.