Автопат Скопје - Блаце |
Post Reply | Page <1 678910 14> |
Author | |
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 325 |
Quote Reply #141 Posted: 20-May-2020 at 05:38 |
Ако гледаш на одзумирана мапа може и таков впечаток да добиеш. Меѓутоа: во источна Македонија ова е најголема инвестиција во последните 50 години. Прво Велес - Штип автопат би бил 38-40км, а вака до Миладиновци е 47, кај е проблемот?! Кај ќе беше Св.Николе во приказната. За Скопје или Куманово / Србија ќе треба да се оди пак до Велес. Еве по што доаѓам од град од крајниот исток можам да напоменам дека заборавивме како изгледа Велес веќе една година. Дури и да се согласам дека за Автопат сеуште нема 10 000 возила дневно, едноставно трасата Штип - Св. Николе - Миладиновци мора(ше) да постои (макар и како магистрален / експресен пат). Не би мешал политика меѓутоа за прв пат (и двете гарнитури, кој помалку кој повеќе) се сетија барем малку на истокот. Со нетрпение ги очекуваме Штип - Кочани (за месец дена пуштаење) и Штип - Радовиш (за 6 месеци пуштање). Следно Струмица - ГП Ново Село, и комплетирање на Куманово - ГП Деве Баир. И јавно да споделам дека одредена група веќе почнуваме да наоѓаме начини за Берово - Радовиш да го ставиме во видното поле на надлежните. Очекуваме да биде во програмите за изградба на патишта 2021-2030.
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #142 Posted: 20-May-2020 at 12:33 |
Kosovo dvaesetina godini e vazna ekonomska destinacija i navistina ne mi e jasno zosto gradenjeto na ovoj avtopat uste tapka vo mesto!?
Kratko bi se nadovrzal na predhodnite diskutanti. Kako prioritetni delnici gi obelezuvam, ovoj avtopat i Kumanovo-Debe Bair (katastrofalna greska sto ne se gradi avtopat). Vednas potoa sleduvaat delnicite: "Medjitlija-Bitola-Prilep-Veles" kako ekspresen pat, i "GP Novo Selo-Strumica-Radovis-Stip". Treba da se razmisluva i za "Katlanovo-Veles" kako paralelna delnica so "Veles-Katlanovo" i rekonstrukcija na delnicata "Tetovo-Gostivar" vo avtopatsko resenie. |
|
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #143 Posted: 20-May-2020 at 19:18 |
Во однос на автопатски решенија според она што партиите го форсираат и она што е запишано во инфраструктурната стратегија до 2030 се планирани Скопје - Блаце, Велес - Битола (Меџитлија - Битола ќе се гради експресен) и Кичево - Гостивар. Друга делница не е планирана, тие во источна Македонија како Куманово - Деве Баир и Штип - Ново Село ќе се експресни патишта.
За Тетово - Гостивар имаше неколку изјави од Китанов во кои рече дека во 2019 ќе се започне со проширување, а еве сме сега 2020 и нема никаков план за тој проект, што значи од некоја причина го тргнаа настрана. |
|
koska
Newbiе Joined: 25-Nov-2011 Online Status: Offline Posts: 3 |
Quote Reply #144 Posted: 21-May-2020 at 10:33 |
Поврзувањето автопатски со Косово е приоритет над приоритетите но не само поради Косово и не треба тесно да се гледаат работите.
Најкратка рута со Црна Гора(пристаниште Бар), Јужна Хрватска, Босна(Сараево) и Албанија (пристаниште Драч) е преку овој автопат. |
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #145 Posted: 21-May-2020 at 20:15 |
Da bas poradi toa povrzuvanje i izleguvanje na Jadransko more ni e biten avtopat kon Kosovo ... Bidejki nie sme drzava koja sto sme opkoleni so 3 drzavi koj sto izleguvaat na more , a osven so Grcija so ostanatite 2 drzavi Albanija i Bugarija nemame avtopat , i toa e isto nogu bitna rabota koja sto mora da se napravi , prioritet sekako e Kosovo i Jadransko more , a prioritet i te kako mora da bidat Albanija i Bugarija ...Kolku sto ni e bitna Grcija tolku ni se bitni i ovie 2 drzavi
|
|
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #146 Posted: 21-May-2020 at 22:37 |
Автопат од Велес до Прилеп и плус експресен од Градско до Прилеп е според мене претеризам и за волја на вистината нема пари за тоа да се оствари во наредните 30 години. Може само да се силат во дневно-политичките говори. А Битола - Прилеп не само што треба, туку и теренот дозволува исплатлива верзија на автопат, со можност да се догради во иднина кон Градско и да се приклучи на Е-75. Со Софија изгледа уште долго нема да има модерно поврзување, бидејќи за делот од Куманово до Ранковце (околу 38 км) е предвидено само рехабилитација на постоечката магистрала, нема доградување на ленти, единствено од Ранковце до Кр.Паланка ќе е експресен, околу 24 км и потоа уште 13 км магистрала со две ленти нагоре и една надолу до Деве Баир.
Edited by Marxentric - 21-May-2020 at 22:38 |
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #147 Posted: 24-May-2020 at 04:21 |
Имало и ова, здружение на тие што се потрудија навреме да ја упропастат трасата и да не може Скопје-Обиколница да биде салаам автопат со колекторски булевари како што се прави секаде низ свет. Кога се нема визија, нека се стискаат сега вечно на 1+1 профил како да се најпровинцијалска чаршија, наместо модерна индустриска зона меѓу главни градови на две држави.
https://www.facebook.com/IZVizbegovo/ Edited by user8642 - 24-May-2020 at 04:24 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #148 Posted: 25-May-2020 at 14:30 |
Автопат кон Софија секако не би се градел по старата траса Куманово-Ранковце. Тој дел од К8 е предвидено да поминува јужно од Куманово, а со тоа ќе се оствари и кратење на неколку километри. Имав некаде документ со неколку варијанти на автопатска траса јужно од Куманово, ама во моментов не можам да го најдам. |
|
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #149 Posted: 25-May-2020 at 14:39 |
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #150 Posted: 25-May-2020 at 14:45 |
Да, ова е една од варијантите. Имаше и варијанти поблиску до Куманово. |
|
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #151 Posted: 25-May-2020 at 16:38 |
Живи били па видели за едно 40 години
|
|
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
Quote Reply #152 Posted: 12-Jun-2020 at 08:26 |
Има некој поминато од овде?
Слики освен тие горе? Работат сега? Јас кога одев накај качанички пат, кај клучката немаше ништо. Знам дека треба да ја надоградуваат истата таа клучка. Каков вид на клучка ќе биде од кога ќе се надогради? |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19698 |
Quote Reply #153 Posted: 18-Jun-2020 at 16:11 |
Автопатот Скопје – Блаце се уште САМО НА ХАРТИЈА
Нова причина за одложување на градежните работи на одамна ветениот автопат Скопје – Блаце. Се доцни поради експропријација на земјиштето. Од ЈП за државни патишта велат дека работата заглавила во април. Освен имотно – правните проблеми, во тој период институциите работеле со половина кадар поради корона вирусот. Од ЈПДП како и многу пати досега велат дека во последниов месец е постигнат договор со околу 80 отсто од граѓаните кои имаат имоти на трасата каде треба да поминува автопатот. „Почнато е, почнати се подготвителните работи. Видете, се работи за изградба на автопат. Многу често луѓето, а и некои од новинарите мислат дека почнато е само кога ќе се јави таму багерот и булдожерот. Значи, кога се работи за ваква сериозна градба, прво градежната фирма си прави пункт, си прави свое градилиште“, рече Зоран Китанов директор на ЈПДП. Автопатот треба да се гради во две фази. Првата е во должина од два километри, а властите најавуваа дека ќе биде готова за 18 месеци. Досега се доцни три месеци. Втората делница е долга над 10 километри за која се тврди дека ќе се изгради за 36 месеци. Од индустриската зона Визбегово екипата на Алсат се упати кон граничниот премин. Она што можевме да забележиме е дека на терен не се случуваат никакви градежни работи, на патниот правец кој треба да биде автопатско поврзување со Косово. Вкупната вредност на автопатот Скопје – Блаце во должина од 12 километри е проектирана на 110 милиони евра. Оваа делница во предизборните говори на власта беше акцентирана како приоритетна, но засега градежни работи нема. https://vecer.mk/node/504430?fbclid=IwAR2YulBSLleAmKBNln-fDK9v5sbvNyt8GCGHh0e0XRhumgQXEqON3RteAXE |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19698 |
Quote Reply #154 Posted: 18-Jun-2020 at 16:13 |
Багер ниту за лек! Автопатот Скопје – Блаце сѐ уште само на хартија
Нова причина за одложување на градежните работи на одамна ветениот автопат Скопје – Блаце. Се доцни поради експропријација на земјиштето. Од ЈП за државни патишта велат дека работата заглавила во април. Освен имотно – правните проблеми, во тој период институциите работеле со половина кадар поради корона вирусот. Од ЈПДП како и многу пати досега велат дека во последниов месец е постигнат договор со околу 80 отсто од граѓаните кои имаат имоти на трасата каде треба да поминува автопатот. „Почнато е, почнати се подготвителните работи. Видете, се работи за изградба на автопат. Многу често луѓето, а и некои од новинарите мислат дека почнато е само кога ќе се јави таму багерот и булдожерот. Значи, кога се работи за ваква сериозна градба, прво градежната фирма си прави пункт, си прави свое градилиште“, рече Зоран Китанов директор на ЈПДП. Автопатот треба да се гради во две фази. Првата е во должина од два километри, а властите најавуваа дека ќе биде готова за 18 месеци. Досега се доцни три месеци. Втората делница е долга над 10 километри за која се тврди дека ќе се изгради за 36 месеци. Од индустриската зона Визбегово екипата на Алсат се упати кон граничниот премин. Она што можевме да забележиме е дека на терен не се случуваат никакви градежни работи, на патниот правец кој треба да биде автопатско поврзување со Косово. Вкупната вредност на автопатот Скопје – Блаце во должина од 12 километри е проектирана на 110 милиони евра. Оваа делница во предизборните говори на власта беше акцентирана како приоритетна, но засега градежни работи нема. Иле Петревски https://alsat-m.tv/mk/багер-ниту-за-лек-автопатот-скопје-б/ |
|
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 491 |
Quote Reply #155 Posted: 18-Jun-2020 at 22:33 |
2km за 18 месеци.
Слободно да ме погребате. |
|
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #156 Posted: 19-Jun-2020 at 18:59 |
Ne se normalni , najavuvaat pocetok na izgradba a pravno imotnite problemi nereseni , pa sega 3 meseci pravele gradiliste
|
|
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #157 Posted: 20-Jun-2020 at 09:43 |
Ниту еден од експресните патишта што се градат сега и трите автопатски делници (две завршени, Кичево - Охрид во градба) не беа почнати со решена експропријација. Ќе беше изненадување да е поразлично
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #158 Posted: 21-Jun-2020 at 11:11 |
Eksproprijacijata kaj nas se pravi etapno, kako i se drugo, vo posleden moment. Ne znam dali e toa pravilo ili taka funkcionira nasekade, no znam deka poradi proprijacijata proektot (delnicata) moze da pretrpi nekoja mala korekcija vo posleden moment. |
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #159 Posted: 21-Jun-2020 at 11:33 |
Политичките партии кои имаат моќ на теренот кои го контролираат, испаѓаат целосни магариња и мајмуни у огледало како на том и џери цртан филм, кога дзоволувата вака поединци да им ги застанат политичките важни проекти пред избори. Тоа треба бре да се преваспита со убедувачки методи.
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19698 |
Quote Reply #160 Posted: 28-Jul-2020 at 10:55 |
Завршени 50 отсто од експропријацијата на земјиштето на трасата на автопатот Скопје-Блаце
Поради состојбата со ковид-19, изградбата на првата фаза од автопатот Скопје-Блаце заглави на експропријацијата на 68 имоти низ кои треба да минува трасата. Од Јавното претпријатие за државни патишта за „Мета.мк“ информираат дека експропријацијата на земјиштето досега е реализирана во над 50 отсто од трасата. – Поради состојбата со ковид-19, Министерството за финансии, односно Управата за имотно-правни работи Чаир, не закажуваат расправи со странки во врска со заостанатиот дел од предметите – велат од ЈП за државни патишта. Во делот на изградбата на првата фаза од новиот автопат, во моментов сè уште течат подготвителни работи, и се врши расчистување на делови од трасата каде што е завршена експропријацијата на земјиштето. Тие дополнуваат дека подготвителните работи се многу важни за отпочнување на следната фаза на изградба на трасата долга 2 километри. – Кога се работи за сериозна градба, прво градежната фирма си прави пункт, си прави свое градилиште и врши други подготовки за отпочннување на градба – велат од ЈП за државни патишта. Инаку, рокот за завршување на изградбата на првата фаза од овој автопат е до наредното лето. Договорот за изградба со градежната компанија „Гранит“ беше потпишан во јануари годинава, со предвиден период на изведба од 18 месеци. Цената на изведба на првите два километра е 12,2 милиони евра, без ДДВ. Стопанствениците кои го користат постојниот пат Скопје-Блаце во неколку наврати побараа забрзување на изградбата на автопатската делница и испочитување на зададените рокови за негово пуштање во употреба. Покрај реализацијата на првата фаза, за автопатот Скопје-Блаце во моментов се работи и на изработка на проектната документација за втората фаза, која ја опфаќа изградбата на преостанатите 10,5 километри од клучката кај селото Блаце до скопската обиколница. Средствата за оваа делница веќе се обезбедени, но распишувањето на тендерот за избор на изведувач за втората фаза би следело наредната година. Крајниот рок за завршување на автопатот Скопје-Блаце е крајот на 2024 година. https://meta.mk/zavrsheni-50-otsto-od-eksproprijaczijata-na-zemjishteto-na-trasata-na-avtopatot-skopje-blacze/ |
|
Post Reply | Page <1 678910 14> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |