build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Скопје - Блаце

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 14>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19660
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 15-Apr-2021 at 16:43








https://www.facebook.com/drzavnipatista
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19660
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 15-Apr-2021 at 16:50
До Приштина за еден час, но кога?




https://telma.com.mk/2021/04/15/до-приштина-за-еден-час-но-кога/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19660
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 15-Apr-2021 at 16:53
До септември ќе се изработува проектот, есента подготовки на тендерот за втората фаза од автопатот Скопје-Блаце

Непречено тече изведбата на првите два километри од автопатот Скопје-Блаце, на потегот од граничниот премин до клучката кај селото Блаце. Со затоплувањето на времето, очекувањата на властите од изведувачот „Гранит“ и надзорот Градежен институт Македонија се да ја забрзаат изведбата на првата фаза од овој проект. Во моментов се изведуваат земјени работи на трасата (ископи на усеци и изведба на насип), како и дислокација на подземните инсталации на терен. Експропријацијата на земјиштето на кое се гради автопатот е завршено во првата фаза.

Ова на терен денеска го изјавија вицепремиерот Артан Груби, министерот за транспорт и врски Благој Бочварски и директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Ејуп Рустеми, кои беа на увид на градежните работи на првата фаза од автопатот која што чини 14,26 милиони евра.

Министерот Бочварски даде појаснувања за изведбата на втората фаза од автопатот, на потегот од селото Блаце до клучката Стенковец на скопската обиколница, долга 10,5 километри. Тој рече дека проектантот веќе го изработил идејниот проект, којшто е во фаза на одобрување од релевантните институции во земјава. Следува изработката на основниот проект за втората фаза од автопатот, по што Јавното претпријатие за државни патишта ќе го распише тендерот за изградба.

Директорот на ЈП за државни патишта Ејуп Рустеми рече дека за втората фаза од автопатот во моментов на терен се вршат геомеханички и геотехнички испитувања. Тој очекува до септември да се изработи основниот проект, по што есента да отпочне процедурата за изработка и распишување на тендерот за избор на изведувач на втората фаза од овој автопат. Финансиските средства веќе се обезбеди од страна на Европската банка за обнова и развој.

Вицепремиерот Артан Груби денеска информираше дека се водат разговори со градоначалникот на Град Скопје, Петре Шилегов за проектирање и изведба на постојниот Качанички пат во булеварско решение. Со новата одлука на Советот на Град Скопје, овој пат е преименуван во булевар „Хасан Приштина“, а градските власти би требало да ја реконструираат и прошират сообраќајницата од Момин Поток до клучката Стенковец на скопската обиколница.

https://meta.mk/do-septemvri-kje-se-izrabotuva-proektot-esenta-podgotovki-na-tenderot-za-vtorata-faza-od-avtopatot-skopje-blacze/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19660
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 19-Apr-2021 at 13:07
Вистиномер: Патот Скопје – Блаце две децении чека да стане автопат

Владата предводена од СДСМ, која беше избрана на крајот на мај 2017 година, не успеа да го реализира ветувањето за изградба на автопатот Скопје – Блаце. Во јануари минатата година беше потпишан Договорот за изградба на првите два километра на автопатот, а во мај – два месеца пред вонредните парламентарни избори, на терен почнаа градежни активности за првата траса. Автопатот Скопје-Блаце сега е дел од проектите во Програмата за работа на новата Влада. Во моментот таму се изведуваат земјени работи за пократката делница, а за поголемата делница од 10,5 километри се средува техничката документација, по што наесен треба да има тендер за изведувач. Со ваква динамика прилично е дискутабилно дека до крајот на мандатот на оваа Влада ќе биде изградена и пуштена во употреба целата автопатска делница од 12,5 километри, пишува „Вистиномер“.

ТАРО – НОВО ВЕТУВАЊЕ

За предвремените парламентрни избори во 2016 година СДСМ меѓу приоритетните делници за изградба го вети и автопатот Скопје-Блаце. Споменатото ветување социјалдемократите го дадоа во нивната изборна програма: „План за живот во Македонија“ , каде што го има на две места, поточно на стр.74 и 190, а се спомнува и во Програма за работа на Владата (2017 -2020) стр.40.

Сепак, тоа не се случи. Владата предводена од СДСМ и премиерот Зоран Заев, која беше избрана на 31 мај 2017 година, не успеа да го реализира ветувањето до 15 јули 2020 година – кога се одржаа последните парламентарни избори.

ДОГОВОР ЗА ПРВИТЕ ДВА КИЛОМЕТРА

Во јануари минатата година беше потпишан Договорот за изградба на првите два километра на автопатот Скопје – Блаце.

Исправаме неправда која, за жал, досега се провлекуваше без малку 20 години. Проектот Скопје – Блаце не е нов проект, туку иницијатива започната многу одамна, која на еден или на друг начин цело време е отстранувана од приоритетите на државава и за која беа потребни вонсериски напори за да се врати повторно во фаза на реализација во која е сега. Од денес, овој проект влегува во иреверзибилна фаза а динамиката на неговата реализација станува чисто техничко прашање, истакна тогашниот вицепремиер задолжен за европски прашања, Бујар Османи на потпишувањето на договорот, не криејќи го личното задоволство, како Координатор на Владата задолжен за реализација на овој проект.

Како што беше тогаш кажано, изградбата на оваа прва фаза од автопатот треба да трае 18 месеци, а потоа ќе се продолжи со изградба на останатите 10,5 километри.

Работите треба да завршат во рок од 18 месеци од воведувањето во работа, што значи дека градежните работи ќе започнат оваа пролет, а првите километри од автопатот ќе може да ги возиме веќе следното лето во 2021 година, изјави тогашниот директорот на ЈП за Државни патишта, Зоран Китанов.

ЗЕМЈЕНИ РАБОТИ НА ПРВАТА ТРАСА

Во предизборието – мај 2020 година, на терен почнаа градежни активности за првата фаза. Потоа беа вонредните парламентарни избори, па изградбата на автопатот стана дел од проектите и во новата програма на СДСМ „Можеме“ (2020-2024), каде во поглавјето „Агенда 20-24“ (стр.51) се ветува „завршување на отпочнатите и изградба на целосно нови автопатски делници низ државата во должина од 260 километри“, а меѓу нив и е автопатот Скопје – Блаце. Заложбата за изградба на автопатот е искажана и во Програмата за работа на Владата во периодот 2020-2024 година (стр.9), а според наведеното, изградбата на автопатот треба да биде завршена до крајот на овој мандат.

Сега таму се во тек земјени работи, ископи на првиот дел од трасата. Во текот на вчерашниот ден (15.04.2021) увид на градежните работи на првата фаза од автопатот од граничниот премин до селото Блаце, која што чини 14,26 милиони евра, направија вицепремиерот Артан Груби, министерот за транспорт и врски Благој Бочварски и директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Ејуп Рустеми. Министерот Бочварски информираше дека експропријацијата е целосно завршена и се работи на распоредување на подземните инсталации.

НАЕСЕН ТЕНДЕР ЗА ДЕЛНИЦАТА ОД 10,5 КИЛОМЕТРИ

Во врска со втората делница од Блаце до кружниот тек во Стенковец во должина од 10,5 километри, Бочварски појасни дека е изработено идејното решение кое е во постапка на одобрување.

Понатаму следи изработка на основен проект и согалсно роковите што ги има прецизирано ЈП за джавни патишта ќе се распише и повик за изградба.

Нашата намера е да изградиме модерно автопатско решение, по сите меѓународни стандарди, безбеден за сообраќај а со тоа да ставиме крај на една ера на лоша регионална поврзаност со соседите, вели Бочварски.

Директорот на ЈП за државни патишта, Рустеми рече дека за втората фаза од автопатот во моментот на терен се вршат геомеханички и геотехнички испитувања. Тој очекува до септември да се изработи основниот проект, по што есента да отпочне процедурата за изработка и распишување на тендерот за избор на изведувач на втората фаза од овој автопат. Финансиските средства веќе се обезбеди од страна на Европската банка за обнова и развој.

Според вицепремиерот Груби, се водат разговори и со градоначалникот на Град Скопје, Петре Шилегов за проектирање и изведба на постојниот Качанички пат во булеварско решение. Со новата одлука на Советот на Град Скопје, овој пат е преименуван во булевар „Хасан Приштина“, а градските власти би требало да ја реконструираат и прошират сообраќајницата од Момин Поток до клучката Стенковец на скопската обиколница.

Но, тројцата функционери во оваа прилика не спомнаа кога автопатот ќе биде завршен. Според првичните најави (од 2019 година) рокот за реализација за двете делници од граничниот премин до селото Блаце и од селото Блаце до Стенковец, беше 2023 година.

Од сето ова, јасно се гледа дека досега (16.04.2021) не е реализиран ветениот проект за изградба на автопат Скопје –Блаце. Имајќи предвид дека се во тек активности само на првите 2 километра од автопатот, а за поголемата делница од 10,5 километри се средува техничката документација, по што допрва треба да се распише тендер за изведувач на градежните работи, прилично дикуптабилно е дека со ваква динамика до крајот на мандатот на Владата ќе биде изградена и пуштена во употреба целата автопатска делница од 12,5 километри.

Од другата страна на границата, пак, автопатот „Арбен Џафери“ долг 65,5 километри, што ги поврзува Косово и С.Македонија, е изграден и пуштен во употреба уште пред две години – во мај 2019 г. Косово успеа за помалку од пет години да го изгради целиот автопат од Приштина до косовско – македонската граница.

АВТОПАТ ВЕТУВАА И ВМРО-ДПМНЕ И ДУИ
Изградба на автопат Скопје – Блаце во изминатите години ветуваа и ВМРО-ДПМНЕ и ДУИ. Овој проект може да се види во изборната програма „Манифест за реформи и развој“ (стр.64), со која ВМРО-ДПМНЕ излезе на парламентарните избори во 2011 година, а потоа го предложи и за предвремените избори во 2014 година во програмата „Проверено“ (стр.50).

Набрзо по потпишувањето Договорот за изградба на првите два километри од автопатот, на потегот од граничниот премин „Блаце“ до клучката „Блаце“, од Јавното претпријатие за државни патишта за „Мета.мк“ изјавија дека од претходната власт во 2017 година наследиле единствено физибилити студија со финансиски варијанти за изградба на автопатот Скопје – Блаце. Проектна документација за оваа делница била изработена во 2002 година, но на трасата изготвена во 2002 година во меѓувреме никнале нови објекти, а се појавила и потребата од прифаќање на европските стандарди и норми за проектирање на тунели, мостови и други сегменти од автопатот. Токму поради тоа, било неопходно повторното проектирање на автопатот.

https://meta.mk/vistinomer-patot-skopje-blacze-dve-deczenii-cheka-da-stane-avtopat/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19660
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 26-Jun-2021 at 13:21
Првите два километра од автопатот Скопје-Блаце нема да бидат готови ниту ова лето



Северна Македонија сè уште го нема изградено првиот дел од автопатот Скопје-Блаце. Иако за овој проект се зборува со години, првите два километри на автопатот нема да бидат готови ниту ова лето. Од ЈП за државни патишта за Порталб.мк изјавија дека подготвителните фази се завршени и дека изградбата е започната.

„Изградбата на автопатот Скопје – Блаце е започната и во согласност со документацијата на договорот, изведувачот ја започна работата на 27.07.2020 година. До овој момент сите подготвителни фази се завршени и сега се изведуваат земјени работи, ископувања и насипи, како и на бетонски работи и дренажа“, велат од ЈП за државни патишта.

Оттаму додаваат дека, врз основа на склучениот договор со изведувачот, рокот за завршување на изградбата е една и пол година. Што значи дека првите два километра од автопатот може да бидат готови до крајот на оваа година, доколку изведувачот се придржува до договорот.

„Изградбата на првите два километра од автопатот, согласно документацијата на договорот, е 18 месеци од денот на започнување со работа“, потврдија од ЈП за државни патишта.

Цената за изградба на двата километра на автопатот е 12,2 милиони евра без ДДВ. Градежните работи се изведуваат со финансиски средства обезбедени од буџетот на ЈП за државни патишта.

Договор со градежната компанија „Гранит“ беше потпишан во јануари минатата година. За време на потпишувањето на договорот, за реализација на првата фаза на автопатот Скопје-Блаце пред повеќе од една година, беше ветено дека првите два километри од автопатот, од граничниот премин „Блаце“ до раскрсницата со селото Блаце ќе биде готово следното лето, односно ова лето.

Втората фаза на автопатот Скопје-Блаце вклучува изградба на траса од крстосницата во близина на селото Блаце до крстосницата кај скопската обиколница. Потегот долг 10,5 километри е проектирана од конзорциумот „ИПф7“ (IPf7), предводен од „Хил Интернешенел“. Целиот автопат од Скопје до Блаце со вкупна должина од 12,5 километри е поделен во две фази, а изградбата се очекува да чини над 110 милиони евра.

Мета.мк и Portalb.mk пишуваа за потребата постапката за изградба на автопатот Скопје-Блаце да се забрза, со оглед на фактот дека Косово веќе го заврши својот дел од работата, додека преостанатите километри од граничниот премин „Блаце“ до Скопје во моментов се одвиваат во само една лента за секоја насока. Патот е полн со дупки и не е рамен, иако на него има зголемена фреквенција на возила.

Косово е наш трговски партнер каде извезуваме повеќе отколку што увезуваме стока годишно, додека многу жители на оваа земја често доаѓаат да купуваат и други услуги и да оставаат значителни финансиски средства во нашата земја. Покрај економската добивка, автопатот низ Косово во моментов е и најбрзата патна врска со пристаништата Бар и Драч со македонската престолнина и северните делови на земјата.

https://meta.mk/prvite-dva-kilometra-od-avtopatot-skopje-blace-nema-da-bidat-gotovi-nitu-ova-leto/
Back to Top
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 27-Jun-2021 at 16:32
Супер штом ќе ги направат овие фамозни 2 километра автопат во рок од две години, само да не се излаже некој да вози Југо или Фиќо по нив, таман ќе дигне 90 кмч, па ќе мора да кочи поради знак "завршува автопатот"
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19660
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 29-Jun-2021 at 15:06
Асфалтирањето на Скопје – Блаце во октомври – Рустеми: Предвидено е проектот да заврши во февруари 2022



Конечно ќе започне асфалтирањето на автопатот Скопје –Блаце. Ова според директорот на ЈП Државни патишта, Ејуп Рустеми се очекува да се случи во октомври. Но, станува збор само за првите два километра.

„Автопатот Скопје –Блаце, првите два километра се работат според динамиката предвидена врз база на проектот. Проектот се предвидува да заврши до февруари 2022. Од работите кои се одвиваат во моментов на терен ние сме задоволни и се работи на база на динамиката. Се надеваме дека од октомври ќе започне и првото асфалтирање на овој сегмент од патот Скопје –Блаце.“, вели Рустеми.

Тетово – Призрен е друг проект кого го чекаат граѓаните. Рустеми вели дека за ова патно поврзување на двата града, постои визибилити студија уште од 2015 и дека се подготвени да започнат со идејниот проект.

„Јас можам да кажам доколку имаме заеднички премин меѓу Република Косово и РСМ за патот Тетово –Призрен ние сме подготвени веднаш да почнеме со идејниот проект и следната година да го имаме идејниот проект, а следната година за го започнеме основниот проект.“, рече Рустеми.

Некои жители од Блаце пред некое време се пожалија на цената која им ја понуди државата за земјиштето. Рустеми рече дека за тие жители кои се пожалиле на цената ќе одлучува судот. За коридорот 8 се подготвува проект закон кој се очекува да помине во Собрание, со кој се определува врската од договорот а по договорот ќе започнат и работите.

https://mk.tv21.tv/asfaltiraneto-na-skopje-blatse-vo-oktomvri-rustemi-predvideno-e-proektot-da-zavrshi-vo-fevruari-2022/
Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 512
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 30-Jun-2021 at 08:27
Б Р У К И
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 30-Jun-2021 at 08:56
Да не ги бранам, ама и во Чешка градат автопат со години, имаат една делница од неколку км и веќе 10 години се гради. Се работи за неспособност и бирократија у Чешкиов случај, најверојатно нешто слично е и кај нас.
ಠ_ಠ
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19660
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 30-Jun-2021 at 10:20


https://www.granit.com.mk
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 30-Jun-2021 at 19:14
Granit dokazuva deka e edna od najdobrite firmi za gradenje patista vo Makedonija , so kakva preciznost , masinerija , i tempo rabotat se za pozdravuvanje
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 63
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 30-Jun-2021 at 21:20
Originally posted by Macedonicus

Да не ги бранам, ама и во Чешка градат автопат со години, имаат една делница од неколку км и веќе 10 години се гради. Се работи за неспособност и бирократија у Чешкиов случај, најверојатно нешто слично е и кај нас.


Isto se desava i vo Germanija. Golema birokratija i nogo ekoloski precki. Ima avtopati so se planirat veke 20-30 godini.
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 456
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 30-Jun-2021 at 22:52
Drugari u Germanija seta primarna avtopatska mreza e izgradena. Ko od partija da ve pustile pa i nesposobnosta 2 km da se izgradat da kazuvate deka e na nivo so Germanija. Ponesposobni vlasti sme nemale a sigurno vo cela Evropa denes nema taka so ne relativizirajte mnogu, eve kaj mene mn sprotiven efekt imate...
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 63
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 01-Jul-2021 at 13:28
Originally posted by MKDSTRUGA

Drugari u Germanija seta primarna avtopatska mreza e izgradena. Ko od partija da ve pustile pa i nesposobnosta 2 km da se izgradat da kazuvate deka e na nivo so Germanija. Ponesposobni vlasti sme nemale a sigurno vo cela Evropa denes nema taka so ne relativizirajte mnogu, eve kaj mene mn sprotiven efekt imate...


Druze da ne me razbiras pogresno. Segasnata vlast e katastrofa vo sekoj slucaj. Jas govoram za sostojbata vo Germanija i nisto drugo. Vo Germanija ne docnat samo avtopati, ima i drugi infrastrukturni projekti sto ne mrdnale a se vazni za naselenjeto (prugi, aerodrome itn.).

Nasite se krajno nesposobni. SDSM barem 25% da izgradese so bese veteno 2016/17 god. Makedonija ke ja imase edna od najdobrata Infrastruktura vo regionot.
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 456
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 01-Jul-2021 at 15:27
Originally posted by Phalanx

Originally posted by MKDSTRUGA

Drugari u Germanija seta primarna avtopatska mreza e izgradena. Ko od partija da ve pustile pa i nesposobnosta 2 km da se izgradat da kazuvate deka e na nivo so Germanija. Ponesposobni vlasti sme nemale a sigurno vo cela Evropa denes nema taka so ne relativizirajte mnogu, eve kaj mene mn sprotiven efekt imate...


Druze da ne me razbiras pogresno. Segasnata vlast e katastrofa vo sekoj slucaj. Jas govoram za sostojbata vo Germanija i nisto drugo. Vo Germanija ne docnat samo avtopati, ima i drugi infrastrukturni projekti sto ne mrdnale a se vazni za naselenjeto (prugi, aerodrome itn.).

Nasite se krajno nesposobni. SDSM barem 25% da izgradese so bese veteno 2016/17 god. Makedonija ke ja imase edna od najdobrata Infrastruktura vo regionot.


Mislata mi deka ne sporedlivo e da se sporedat najbitnite za nas koridroi (Primer koridor 8 ili patot za Kosovo, prugata za Bugarija i slicno), so Germanija bidejki tamu najbitnite koridori so decenii se pokrieni i so patista i so prugi a odredeni delnici i kanali za brodski transport. Inache se soglasuvam sekade moze da ima i ima docnenje na odredeni proekti, ama kaj nas site mozni patista bea zastanati(za BG i pat i pruga, PP zastanat, Kicevo Ohrid zastanat, za Kosovo zastanat, za Strumica so privilegi u 5 fazi ide i toa se vlece, za Kochani vtorava faza sporo isto ali ke projde). Dogradeni vo 4 godini se samo avtopatot za stip (bese celosno probien) i demirkapija smokvica (99% zavrsen pred da stapi ovaa vlada). Da ne zborime so edna rekonstrukcija na gotov pat megu Petrovec i Katlanovo (10tina km) trae cela godina i aber nema...

Da ne me svatis i ti pogresno, ne napagjam nikogo no premnogu sum frustriran so nesposobnosta i bavnosta na instituciive za voopsto da pomislam na sporedba so Germanija pa zatoa odma se repetirav. U regionov i Kosovo i Albanija a da ne zborime za Srbija kolku ne preletaa u posledni 4-5 godini... Edino Crna Gora sto nema voopsto Avtopati da recam deka e ponazad ali i nivnite patista se mn posredeni od nasite.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 01-Jul-2021 at 19:59

Da, Makedonija i Germanija se nesporedlivi. Germanija vo ima svetski poznatiot Autobahn no vo poslednite 10-15 godini se zatai so gradbite i rehabilitaсijata takao sto sega ima na sekoe kose gradiliste. Toa e sustinata na kritikata.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19660
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 07-Nov-2021 at 14:45
Дали 10 километри пат треба да се прави 10 години? За Блаце и Петровец прашуваме

Сум поминал по патот Блаце – Скопје летово, срамота е цела Албанија и Косово имаат супер автопати, а кога влегов кај нас на Блаце… мизерија. А се работи за само 10-на километри автопат, вели скопјанецот Ѓорѓи Најдовски

Бавно возење, внимавање да не се оштети возилото во некоја дупка, да не се закачи некоја сообраќајна сигнализација, колони возила… и натаму се реалност за возачите кои патот ги носи кон граничниот премин Балаце или кон Катланово и Петровец. Години поминуваат ама овие делници никако да бидат направени и реконструирани како модерни автопатишта. Работите се започнаа со многу пропагандни фанфари, но никако да добијат на интензитет. Интензитето е зголемен само во ветувањата дека се брзо ќер се заврши.

За изградбата на автопатот од Скопје до граничниот премин Блаце кон Косово се зборува и ветува веќе цели десетина години. Последното изборно ветување беше во 2017 година од СДСМ во чија изборна програма и беше. Но, се до 2020-та година ништо не се направи. Работите почнаа дури во мај минатата година непосредно пред парламентарните избори. Но и тогаш се почна со градба на само 2-километарска делница од граничниот премин па до селото Блаце. Најавата беше дека таа ќе биде завршена за 18 месеци. Сепак, крајот на градбата се уште не се гледа. А за градба остануваат уште 10,5 километри од селото Блаце па до клучката Стенковец. Бил изработен идеен проект кој требало да се одобри. А кога же почне да се прави?

-Сум поминал Блаце – Скопје летово, срамота е цела Албанија и Косово имаат супер автопати, а кога влегов кај нас на Блаце… мизерија. А се работи за само 10-на километри автопат.

Делницата од 65,5 километри Косово ја направи за пет години

Од другата страна на границата, пак, автопатот „Арбен Џафери“ долг 65,5 километри, што ги поврзува Косово и Македонија, е изграден и пуштен во употреба уште пред две години – во мај 2019 г. Косово успеа за помалку од пет години да го изгради целиот автопат од Приштина до косовско – македонската граница.

https://skopskoeho.mk/dali-10-kilometri-pat-treba-da-se-pravi-10-godini-za-blatse-i-petrovets-prashuvame
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 08-Nov-2021 at 15:48
"цела Албанија и Косово имаат супер автопати"

немаат*

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19660
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 15-Nov-2021 at 14:39
Автопатската делница од Граничен премин Блаце кон Скопје го добива својот лик на модерен автопат.
На првата фаза од ГП Блаце кон Скопје градежните работи се одвиваат со силна динамика и некаде средината на следната година очекуваме таа целосно да биде завршена.







https://www.facebook.com/bochvarskiblagoj
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19660
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 15-Nov-2021 at 14:57
ПРВАТА ДЕЛНИЦА ОД АВТОПАТОТ СКОПЈЕ – БЛАЦЕ ЌЕ БИДЕ ГОТОВА ДО ЈУНИ СЛЕДНАТА ГОДИНА За втората допрва ќе се распишува тендер

Експропријацијата за првата фаза од изградбата на автопатска делница од Скопје до Блаце е целосно завршена и според динамиката на работа се очекува тој дел од автопатот да биде завршен до средината на средната година, а да биде распишан тендер за втората фаза, информира денеска министерот за транспорт и врски, Благој Бочварски.

Завршени се, како што нагласи, 48 отсто од работите на оваа делница, што е со проектирана вредност од 14,2 милиони евра.

-Како Влада веќе покажавме на терен дека сме силно фокусирани на модернизација на европските коридори, на економскиот развој на нашата земја и на регионалното поврзување заради одржување на економските релации со соседите -рече Бочварски.

Тој најави дека за втората делница на потегот од село Блаце до клучка Стенковец, којашто е во должина од околу 10,5 километри, до крајот на овој месец ќе се изработи проектот и ќе се даде на ревидирање.

Втората фаза ќе се финансира со заем од ЕБОР и инвестициски грант од ВБИФ. ќе биде во вредност од 100 милиони до 120 милиони евра, а како што посочи минисерот потребно време за проектирање и за експропријацијата.

–Очекувањата се првата фаза од изградбата да заврши кон средината на наредната година, а да биде распишан тендерот за изградба и на втората делница, со што ќе се продолжи овој континуитет до самиот влез на Скопје со што ќе бидеме задоволни со динамика да доколку во средината на наредна година го распишеме тендерот имаме избрано изведувач во текот на 2022 година и за втората делница за изградба на овој автопат – рече Бочварски

Како што посочи, намера е да изградат модерно автопатско решение, по сите меѓународни стандарди, безбеден за сообраќај со посебен инпут на подобрување на економските врски со Косово и зголемување на билатералната економска соработка.

Директорот на ЈПДП Ејуп Рустеми, пак, потенцираше дека автопатот Скопје-Блаце е важен проект за поврзување на нашата држава со Косово, кој е нашиот трговски партнер, но и со останатите земји на регионот.Изведувачот на работите „Гранит“ и наздорот ГИМ информирале дека вкупниот прогрес на работите изнесува 48 отсто.

– Се додека временските услови дозволуваат ќе се работи интензивно. Покрај асфалтирањето се извршуваат и геодетски работи како што се обележување или снимање на трасата на деловите каде што се изведуваат работите односно каде што се врши ископ, а на главната траса се врши армирање и бетонирање на трапензи бетонски канали, заштита со бетонски слој хидроизолација на горна плоча – информораше Рустеми.

https://plusinfo.mk/prvata-delnica-od-avtopatot-skop-e-blace-e-bide-gotova-do-uni-slednata-godina-za-vtorata-doprva-e-se-raspishuva-tender/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 14>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.