build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Експресен пат Тетово - Јажинце
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Тетово - Јажинце

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Joralemon View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 02-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 10
  Quote Joralemon Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Експресен пат Тетово - Јажинце
    Posted: 21-Jul-2018 at 12:34
Од податоците за просечениот годишен дневен сообраќај (ПГДС) како најфреквентни делници во Македонија се Тетово-Гостивар (со ПГДС околу 13.000) и Тетово-Скопје (со ПГДС околу 11.000). Она е што е чудно е фактот е дека собраќајот од овие делници кон делницата Тетово-Јажинце (која има ПГДС над 6.000) се одвива преку влегување во самиот град (булеварот Благоја Тоска). Не само што досега не е изградена обиколница која би ги паврзало автопатот Скопје-Тетово со Тетово-Јажинце, туку тоа не е во програмта ни на владата или програмата на некоја политичка партија. За споредба делницата Штип-Кадрифаково има понизок ПГДС од Тетово-Јажинце и таму се гради автопат. Или, пред неоклку дена министерот Сугарески кажа дека ќе се гради обиколница околу Ресен, град кој има 8.500 жители, а Тетово има околу 75.000 жители.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 201
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 21-Jul-2018 at 13:14
Изградба на нов експресен пат на релација Тетово - Јажинце е стратешки приоритет за следниве 10 години, со самото тоа ако не грешам планирано е и поврзување со автопатот, односно обиколница претпоставувам од источната страна на Тетово.
Back to Top
Joralemon View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 02-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 10
  Quote Joralemon Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 21-Jul-2018 at 16:30
Не е петребно да се изгради експресен пат до Јажинце. ПГДС од Тетово до Непроштено е многу голем, од Непроштено до Доброште просечен, од Доброште до Јажинце мал. Експресниот пат како обиколница треба да се изгради од влезот на Тетово (кај Палма Мал) до Непроштено (кај Ренова). Кај останатиот дел од патот не треба многу измени.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 24-Jul-2018 at 16:35


Веројатно ќе биде сериозен градежен и финансиски предизвик експресниот пат Тетово - Јажинце да се поврзе директно на постоечката клучка „Тетово исток“, а тоа воедно да биде и добро сообраќајно решение.

Треба да се разгледа и можноста експресниот пат да почнува на пример од еден поголем кружен тек овде:
42° 0'16.24"N  20°59'9.01"E
... па потоа да се движи паралелно со пругата.
Вакво решение би овозможило на тој голем кружен тек да се врзат (директно или индиректно) и другите локални сообраќајници, како што е излезот од Палма Мол, а со тоа ќе може да се елиминира оној никаков, мал и несоодветен кружен тек што сега функционира таму и кој покрај останатото е премногу блиску до клучката.

Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 820
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 24-Jul-2018 at 20:50

охо Кло почнал да дума неклучно ... зошто голем кружен ток кога може клучка, која е логика за експресен пат да се врзе кружен ток, експрес кружници може само да ја збркаат работа чинам, која е просечна брзина на ваков пат во однос ПГДС кад е товарен транспорт велосипедисти пепаци итн. мислам не дека сум експерт но онака лаички думам дека нема тука логика за голем кружен ток ... клучка би требало да се финансира и како регионален приоритет чинам, бидејќи така и за другите општини се зголемува просечната брзина од и до Тетово!?

него оф. дали и колку ПГДС ќе се намали ако има меѓуградски возови Ск-Ох кои ќе имаат просечна брзина од 80км на час, возможно ли е со воз дневно да се превезат бар 1000к патници во еден правец!? дали тоа значи двосмерен брз колосек, хм, каде се мештани а каде туристи, колите и автобусите уште долго ќе бидат главен транспортен мод кај нас ...

Edited by Zelenikovo - 24-Jul-2018 at 20:50
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 24-Jul-2018 at 20:59
Originally posted by Zelenikovo

зошто голем кружен ток кога може клучка


Малку попрецизно: каде, како?
Скицирај, нацртај...

Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 820
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 24-Jul-2018 at 21:05

нормално компензација, а ако немоит, ти текнуе на оние мои идеи за подвозник надвозник ...

~

пред да рече некој клучка до клучка неоит, ето се испостави дека онаа кај Бит Пазар е малку та нормално сега ќе се оди со уште една кај Мавровка ... од Токио може сме далеку но блиску сме до Берлин, нели ветуваа пари, еве нека се покажат предпристапно, или и за вакво нешто ќе каскаме со проекти, а кога ќе секнат фондои да свртиме на импровизации

кружен ток на излез ни во Битола не е функционална работа а не пак Тетово, но можеби грешам, доколку приоритет е безбедноста а на Народ му се брза, во кој случај и навистина кружен ток е решение ...
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1384
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 24-Jul-2018 at 23:08
Еве некои аматерски решенија кои ги нацртав набрзина. Не знам колку се применливи

Црвено - постоечки автопат/експресен пат
Зелено - планиран експресен пат
Жолто - постоечки булевар













Накнадно доцртан правец
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Joralemon View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 02-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 10
  Quote Joralemon Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 09-Aug-2018 at 20:06


Влезот во Тетово од Скопје



Патот Тетово-Јажинце кај Порој
Back to Top
Joralemon View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 02-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 10
  Quote Joralemon Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 08-Dec-2018 at 13:23
Државата не знае кога ќе го гради експресниот пат Тетово-Јажинце

Веста за тешка сообраќајна несреќа на патот Тетово – Јажинце не е новост за граѓаните од Полошкиот регион, туку информацијата кој е загинат или колку лица се повредени. Благодарејќи на десетиците сообраќајни несреќи што се случуваат во текот на годинава, овој регионален пат е една од најопасните црни точки на македонските патишта. Самиот пат е изграден од Југословенската народна армија за своите потреби пред неколку децении, а последен пат е реконструиран во 2014 година. Покрај проблематична ширина на патниот правец, причини за постојаните сообраќајни несреќи се неприлагодената брзина на возачите, но и фактот што патниот правец влегува во бројни населени места.

Граѓаните од Полошкиот регион со години наназад бараат изградба на експресен пат кон границата со Косово, којшто би значел и изведба на целосно нова траса надвор од населените места. Сепак, во владината програма не е наведена оваа инвестиција како приоритет за реализација. „Билд“ во два наврати деновиве побара подетални информации за тоа дали се работи на проектирање на нов експресен пат Тетово – Јажинце, но притоа не доби одговор од надлежните власти.

Актуелните податоци од Нацрт – Национална стратегија за транспорт 2018 – 2030 година покажуваат дека по регионалниот пат Тетово – Јажинце сообраќаат по 8.121 возило дневно, и тоа според мерењата на просечниот годишен дневен сообраќај од 2015 година објавени во овој документ. Ваквите алармантни податоци означуваат дека на овој патен правец минуваат повеќе возила и во споредба со половина од трасата на автопатот Табановце – Гевгелија долж Коридорот 10. И покрај ова, сообраќајот од Тетово кон граничниот премин со Косово е насочен директно на булеварот „Благоја Тоска“, со што се создава голем сообраќаен метеж во самиот град.

За потребите на македонската стратегија за транспорт, сообраќајните инженери извршиле анализа на соодносот меѓу обемот и капацитетот на патиштата, при што утврдиле дека најголема оптовареност постои токму на постојниот патен правец Тетово – Јажинце. Документот објавен на веб – страницата на Министерството за транспорт и врски укажува на фактот дека во 2025 година бројката на возила што во просек ќе се движат на поедини сегменти од овој патен правец ќе биде еднаква на капацитетот на возила што може да ги прими самиот пат. Според ваквите истражувања, токму надградбата на овој патен правец би требало да постане приоритет за македонската влада и Јавното претпријатие за државни патишта.

Наместо дејствување, надлежните институции засега молчат на оваа тема, а граѓаните долж трасата самоиницијативно поставуваат лежечки полицајци за да се заштитат од напливот на возила. Со последната реконструкција на регионалниот пат Тетово – Јажинце единствено се постави нов асфалт на 16,5 од вкупно 28 – те километри на оваа траса. Најави за изградба на нов пат нема ниту во ветувањата на политичарите.


Бојан Блажевски
bojan.blazevski@build.mk

http://build.mk/drzhavata-ne-znae-koga-ke-go-gradi-ekspresniot-pat-tetovo-jazhintse/
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.094 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.