build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Живописниот релјеф на нашите улици и патишта

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 6>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12004
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Живописниот релјеф на нашите улици и патишта
    Posted: 17-Aug-2008 at 08:00
Оваа нишка ја отварам со цел подетално да дискутираме за лошата состојба на голем дел од нашата улична и патна мрежа. Дупки, ровови, лоши крпеници... Лошо одржување на постарото и неквалитетна градба на новото...


Еве ќе почнам со нешто што ме иритира највеќе од се - лошо поставени длабоки шахти. Ова е редовна појава и на некои нови сообраќајници. Знам дека pbanks си направи сериозна штета удирајќи токму во вакво чудо на новиот дел од Теодосиј Гологанов, пред мостот кај Влае (pbanks ако грешам исправи ме)

Еве пример од строг центар на градот, на една од најпрометните улици во Скопје. Ова е кај „Рекорд“ и вака стои буквално со години Bash





Кој ги контролира нашите градежни компании кога градат улици? За оштетување предизвикано од ваква работа дефинитивно кој е надлежен за таа сообраќајница треба да исплаќа обештетување.

И уште нешто во врска со ова. После сите кражби на шахти од улиците и паркинзите, општина Аеродром го „реши“ проблемот со тоа што постави бетонски покривачи на местото на украдените шахти. Финтата е што тие се така поставени (или изработени, не е ни битно) да повторно се длабоко под површината на патот и ако поминеш преку нив пак здраво ќе лупнеш. Ама тоа е уште една потврда дека кај нас се работи ради форма, а не ради суштина.

Wallbash


Edited by Cloverstack - 19-Aug-2008 at 17:13
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 18-Aug-2008 at 18:21
СКОПСКОТО ЖЕШКО ЛЕТО ГИ ТОПИ УЛИЦИТЕ
По брановите од асфалт тешко се минува со тркала

Руинирани, со дупки, со ленти од изгмечен и надуен асфалт на крстосниците од гумите на тешките товарни возила, тоа е сликата на дел од скопските улици во текот на целата година. Жителите на главниот град мака мачат да не ги искршат сопствените автомобили додека возат по некоја од главните сообраќајници, на кои асфалтот потсетува на брановидно море и во кое на жешкото сонце пропаѓаат дури и потпетиците на женските чевли. Лошата инфраструктура на улиците, очигледно, најмалку ги загрижува надлежните во Градот. Оние кои се задолжени за одржување на патиштата велат дека ваквата состојба не е последица на употребата на неквалитетен материјал при асфалтирањето на улиците, туку, како што велат, тоа е резултат на екстремната промена на температурите во лето и во зима. Од ЈП „Улици и патишта“ тврдат дека најмногу штета предизвикува солта што во зимскиот период нивните екипи ја расфрлаат по улиците за да го разјаде и стопи мразот и снегот. Според нив, ваквиот начин на отстранување на наталожениот замрзнат снег носи подолготрајни штети, а само моментален ефект при расчистувањето на улиците. - Со расфрлањето на солта, таа навлегува во ситните пукнатини и дупки во асфалтот на улиците. Со тоа, таа ги растопува ледените површини, по што водата и мразот навлегуваат длабоко во пукнатините. Со намалувањето на температурата, водата замрзнува, по што доаѓа до проширување на дупките поради ширењето на мразот. Во летниот период, пак, кога температурата нагло се зголемува, поради неможноста веќе уништениот асфалт како последица на солта и мразот да ги издржи, тој се дува и се шири на сонцето. Токму поради тоа сведоци сме на ваквата лоша состојба на дел од улиците во градот - објаснува Сашо Џепунов од ЈП „Улици и патишта“. Од ова јавно претпријатие, на кое примарна дејност му е токму одржувањето на сообраќајниците, велат дека во градот, па и во земјава се користи висококвалитетен асфалт. Според нив, поради благите зими кои што ја зафатија земјава во двете изминати години го намалиле количеството сол што ја расфрлаат по улиците и, како што велат, веќе има резултати од ваквата нивна постапка. Сепак, уништените делови од улиците, особено на пофреквентните улици во градот, и натаму остануваат. Највидливи се на булеварите Партизанска, Гоце Делчев, Александар Македонски, но и на сите улици кои водат кон излезот на Скопје.


http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=2&tabid=1&EditionID=1479&ArticleID=96893
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12004
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 19-Aug-2008 at 17:18


Еве нешто во врска со текстот, евидентирано кај „Рекорд“

Со оглед на локацијата и со оглед на тоа кога беше последната интервенција на оваа улица (пред нешто повеќе од 10 години), во меѓувреме дефинитивно требало да се санира состојбата барем еднаш.

(инаку ако сакате навистина импресивни „бранови“, поминете кај Момин Поток, на тие бранови може и да се сурфа Nuts)




Edited by Cloverstack - 19-Aug-2008 at 17:20
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8963
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 19-Aug-2008 at 17:21
Originally posted by Cloverstack


Еве ќе почнам со нешто што ме иритира највеќе од се - лошо поставени длабоки шахти. Ова е редовна појава и на некои нови сообраќајници. Знам дека pbanks си направи сериозна штета удирајќи токму во вакво чудо на новиот дел од Теодосиј Гологанов, пред мостот кај Влае (pbanks ако грешам исправи ме)


Убаво си запамтил, со претходната кола удрив во отвор од шахта со некаде 40км/х. Мислам дека со само 20-30км на час повеќе ќе го откинев тркалото, но и вака сериозно го оштетив. Таа дупка тогаш ја поправио релативно брзо (во рок од недела дена) но сега на тоа место има мала тумба од новопоставената шахта која исто така треба да се избегнува. Ова е непосредно на раскрсницата пред мостот.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 13-Nov-2008 at 04:04
Мост "Обединети Нации"




Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3390
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 13-Nov-2008 at 11:57
А шахтите на улицата што поминува по новиот мост кај Влае? Кога и да поминам по таа улица мора да направам егзибициони осмици за автомобилот да не пропадне во една од нив. Луѓе, една поставена на средина улицата, една лево, па една десно, па во центар и тоа се длабоки дупки. Како на нагазно поле да минувашBash!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 13-Jan-2009 at 11:09
МОМЕНТАЛЕН ЕФЕКТ, ДОЛГОТРАЈНИ ШТЕТИ
Солта ги прошири дупките на улиците

Солта и песокта што се фрлаат по коловозите за расчистување на снегот ги доуништија и така прилично оштетените скопски улици. Отворени или закрпени дупки, ленти од изгмечен и надуен асфалт на крстосниците предизвикани од гумите на тешките товарни возила, е секојдневие на сообраќајниците во градот, но во зимскиот период ова станува вистинска пречка за нормално движење на возилата и ја загрозува безбедноста на патниците. Лошата инфраструктура на улиците, која дозволува во зимскиот период да се направат дупки и на поново асфалтираните улици, очигледно, најмалку ги загрижува надлежните во Градот. Оние кои се задолжени за одржување на патиштата негираат дека состојбата е последица на употребата на неквалитетен материјал при асфалтирањето на улиците, туку, како што велат, тоа е резултат на екстремната промена на температурите во лето и во зима. Од ЈП „Улици и патишта“ тврдат дека најмногу штета предизвикува солта што во зимскиот период нивните екипи ја расфрлаат по улиците за да го стопи снегот. Според нив, ваквиот начин на отстранување на наталожениот замрзнат снег носи долготрајни штети, а само моментален ефект при расчистувањето на улиците. - Со расфрлањето на солта, таа навлегува во ситните пукнатини и дупки во асфалтот на улиците. Со тоа, таа ги растопува ледените површини, по што водата и мразот навлегуваат длабоко во пукнатините. Со намалувањето на температурата, водата замрзнува, по што се прошируваат дупките поради ширењето на мразот. Во летниот период, пак, кога температурата нагло се зголемува, поради неможноста веќе уништениот асфалт како последица на солта и мразот да ги издржи, тој се дува и се шири на сонцето “ објаснуваат од ЈП „Улици и патишта“, кое е задолжено да се грижи за проодноста на улиците во вакви услови. Од Јавното претпријатие, на кое примарна дејност му е токму одржувањето на сообраќајниците, тврдат дека во градот, па и во земјава се користи висококвалитетен асфалт. Сепак, уништените делови од улиците, особено на пофреквентните улици во градот, и натаму остануваат. Највидливи се на булеварите Партизански одреди, Гоце Делчев, Александар Македонски, но и на сите улици што водат кон излезот на Скопје.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=1596&ArticleID=105463
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 29-Jan-2009 at 03:08

Асфалтот на улиците пред автобуските „плаче“ за реконструкција

Градските власти имаат пари, но приоритетните локации за обнова се' уште не ги утврдиле

Сања Наумовска

Градот Скопје нема детална програма за обновување на раскопаните улици. Деновиве, Јавното претпријатие „Улици и патишта“ започна со крпење на дупките кои се отворија поради снегот и мразот, а особено поради солта и песокот што беа посипувани на коловозите. Сепак, акцијата ќе остане само на пополнување на дупките, без планирање на посериозни зафати таму каде што асфалтот е многу оштетен.

Скопјани, освен на раскопаните улици , се жалат и на „брановите“ на асфалтот на автобуските станици и на раскрсниците. Оваа појава особено е присутна на улиците во центарот на градот, но се забележува и на поголемите булевари каде што сообраќаат автобусите на градскиот превоз. За реконструкција „плачат“ речиси сите раскрсници на „Партизански одреди“, на „Илинденска“, „Димитрие Чуповски“ и други.

Во буџетот за 2009 година, покрај изградбите на „Илинденска“, клучките кај Бит-пазар и Тутунски комбинат и некои други проекти, градските власти имаат предвидено финансии и за реконструкција на асфалтот на одредени раскрсници и автобуски станици. Сепак, во Градот се' уште не знаат на кои локации конкретно ќе се работи. Тоа зависи од процената, а таа ќе се прави напролет.

„Во ставката за реконструкција на улици за 2009 година, во буџетот има 270 милиони денари. Во рамките на овие финансии се предвидени и обновите на некои улици, но приоритетите ќе се направат подоцна, во текот на градежната сезона. Тоа е редовна практика, за да не се доведеме во ситуација да намениме пари за еден проект, а подоцна да заклучиме дека друг е поприоритетен“, објаснуваат во Градот.

Во ЈП „Улици и патишта“, пак, велат дека се подготвени да ја започнат новата градежна сезона. Очекуваат дека ќе добијат налози за реконструкција на над 90 проценти од раскрсниците на градските улици и на автобуските постојки во Скопје, бидејќи се навистина во лоша состојба.

Со новите машини реконструкцијата на улиците ќе ја извршуваат многу поефикасно и побрзо. Дел од возилата и во моментов се на терен, заради пополнување на ударните дупки. Годинава, велат во претпријатието, за прв пат сами произведуваат зимски асфалт, за кој има гаранција дека нема да се уништи во рок од 5 години. Тоа, според нив, дополнително ќе ја подобри сликата на скопските улици.

„Зимскиот асфалт го произведуваме по канадска технологија и очекуваме големи резултати. Откако почнавме со акцијата за пополнување на дупките, имаме потрошено близу 200 тони, со кои сме закрпиле над 400 квадратни метри дупки. Ќе продолжиме се' до последната, а веднаш потоа ќе размислуваме и за поголемите зафати“, вели Илија Мартиновски, директор на „Улици и патишта“.

 


Edited by vardar - 29-Jan-2009 at 03:08
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 29-Jan-2009 at 10:17
Da ve prasam nesto.. zosto asvaltot vo zapadnite zemji NIKOGAS nese topi?
Jas ziveam vo Pert, kade sto 6 meseci vo godinata temperaturata nese spustat pod 30 stepeni... imat patista asfaltirani pred 25 godini, i kamioni i avtobusi i sesto vrvat na niv pa nitu se pravat dupki po patot nitu pak sum videl asvaltot "da potonit" kako na slikata gore.
Mislam broblemot e sto vo MK se koristit mnogu nekvaliteten asvalt.. ne deka nemat kvalitet, nego za da "drpnat" pari gradeznite kompanii ne redat dovolno kamenja, a redat poveke voda vo materijalite koga se pravi asvaltot.
Da zemam dve primeri. Jas sum po poteklo od meseista ohridsko... patot sto vrvit pokraj podmolje, trebenista, meseista i prodolzuvat za kicevo ne e "cepnat" 30-35godini.. a izgledat kako da e 5 godini star. Za sporedba "avtopatot" gostivar-tetovo koj e napraen 96-97 godina e katastrofa!! kako 40 godini da e star. Koja e razlikata?? dan e do vremeto slucajno ili do teskite tovarni vozila? ne mi se veruva.

Edited by GreatMakedon - 29-Jan-2009 at 10:18
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 8963
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 29-Jan-2009 at 10:32
Originally posted by GreatMakedon

Da ve prasam nesto.. zosto asvaltot vo zapadnite zemji NIKOGAS nese topi?
Jas ziveam vo Pert, kade sto 6 meseci vo godinata temperaturata nese spustat pod 30 stepeni... imat patista asfaltirani pred 25 godini, i kamioni i avtobusi i sesto vrvat na niv pa nitu se pravat dupki po patot nitu pak sum videl asvaltot "da potonit" kako na slikata gore.
Mislam broblemot e sto vo MK se koristit mnogu nekvaliteten asvalt.. ne deka nemat kvalitet, nego za da "drpnat" pari gradeznite kompanii ne redat dovolno kamenja, a redat poveke voda vo materijalite koga se pravi asvaltot.
Da zemam dve primeri. Jas sum po poteklo od meseista ohridsko... patot sto vrvit pokraj podmolje, trebenista, meseista i prodolzuvat za kicevo ne e "cepnat" 30-35godini.. a izgledat kako da e 5 godini star. Za sporedba "avtopatot" gostivar-tetovo koj e napraen 96-97 godina e katastrofa!! kako 40 godini da e star. Koja e razlikata?? dan e do vremeto slucajno ili do teskite tovarni vozila? ne mi se veruva.


Дефинитивно е до тешките товарни возила ГМ помешани со топлото време. Оптеретувањето кое го прави еден камион па и автобус еднократно се колку ужасно многу коли. Веќе беше одавна не ми текнува најточно но ако не се лажам на факултет беше даден пример дека 1 автобус прави деформација за едно поминување колку 2000 фиќовци на пример. Бројката можеби не ми е точна но навистина разликата беше огромна.

Затоа главните деформитети се на автобуските станици и на семафорите (каде има кочење и се набира асфалтот на топло време).

Веројатно во Австралија сето тоа редовно го одржуваат и тука е клучот. На пример многу малку на север од нас, во Хрватска па и во Србија на автопатиштата постојано се сервисираат делниците на кои ќе се појават т.н. 'колотрази' (браздите во асфалтот). На тој начин 80% од мрежата им е секогаш во топ форма.

Кај нас на пример делницата Скопје-Куманово не е пипната од кога знам за себе.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 29-Jan-2009 at 13:17
Еве баш ќе ви дадам еден пример од овстралија од пред 20-30-тина години! Баба ми идела по тротоар и видела баш пред дворот една плочка од тротоарот пукната. Ваљда се работело за плочка не бекатон него некои поголеми. И тамо има комунален телефон каде можешп да пријавиш такви рељефи вандализми и било какви урбани ситници. За пола саат дошле екипа ја смениле плочката со иста како предходната и си отишле!

Ете ова само зборува за нивото на свесност и оддржливост на инфраструктурата пред 20 години, а ние уште неможеме едно барем доволно ниво на оддржливост да постигнеме!
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 30-Jan-2009 at 07:26
Tocno e toa Islcrew no ima pricina zosto e taka vo avstralija.
tatkoto na devojkami rabotit vo edna opstina vo Pert.. opstinata po naselenie mozebi e kolku Resen, celosno e urbanizirana, ne i nedostasuvaat nekoj urbanisticki raboti. Covekot e inspektor na opstinskata kompanija koja poprava trotoari, pravi kruzni tekovi, re-aasvaltira patista itn. Toj mi kaza deka samo za ovie "sitnici" drzavata na opstinata i dava 100milioni dolari. Veli ako parite nese iskoristat drzavata si gi zema nazad na krajot od godinata, taka da i najmala dupka da primetat na trotoar, tie ja renoviraat cela pateka do kraj na ulica.
Koga se ima odpojke pari togas e lesno... vo mk nedostasuvaat finansiski sredstva za da moze se da bide "cakus pakus" na mesto.

Edited by GreatMakedon - 30-Jan-2009 at 07:28
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12004
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 30-Jan-2009 at 23:35
Кратер на тротоарот на надвозникот Бит Пазар (имаше уште најразлични видови рељеф, ама ептен се брзав и не можев да сликнам повеќе зошто навистина имаше многу што да се слика и ќе одземеше премногу време...)

Ваљда темелно ќе го санираат надвозников во рамки на проектот за клучката (каква-таква). Но дури и да е така, со оглед на темпото со кое работат на трасирање на лаците, веројатно за санација ќе треба уште цела година... Roll%20eyes


Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4417
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 01-Feb-2009 at 22:12
Ваљда е за тука...

И без седница си делат двојни паушали

Членовите на Управниот одбор на ЈП „Улици и патишта“ земаат надоместоци од 20.000 денари


Големи дупки, големи дубиози, големи хонорари

Членовите на Управниот одбор на Јавното претпријатие „Улици и патишта“, најголемиот загубар во Град Скопје, си делат паушали од по 20 илјади, односно 18 илјади денари секој месец, без разлика дали имаат седница, обвини кабинетот на градоначалникот Трифун Костовски. За претседателот на Надзорниот одбор на ова ЈП предвидени се 12 илјади, а за членовите 10 илјади денари. „Улици и патишта“ само на Управата за јавни приходи и' должи 60 милиони денари.Претседателот на Управниот одбор на претпријатието, Тони Ѓуровски, изјави дека не дава изјави за медиуми ако тој „лично не види кој е и што е новинарот“.

До затворањето на весникот Ѓуровски не даде изјава за тоа зошто секој месец од сите граѓани на Скопје ќе зема по 20 илјади денари, без разлика дали ќе работи или не. Градоначалникот Костовски, вели дека одлуката на Управниот одбор е арогантна и крајно неприфатлива од економски, социјален и од политички аспект и бара веднаш да се преиспита и да се поништи.

„Скандалозна е одлуката да се одреди нов месечен износ, со 100 отсто зголемување во однос на досегашниот. Ваквата одлука е крајно неразумен чин во услови на познати финансиски проблеми и ограничувања, не само во Јавното претпријатие „Улици и патишта“ туку воопшто во земјава. Веднаш да ја преиспитате и да ја поништите одлуката“, писмено побарал градоначалникот од претседателот на Управниот одбор Тони Ѓуровски. Директорот Илија Мартиновски вели дека во последните 3-4 години, претпријатието почнало да се крева од правта на загубарите и дека денес тие добро работат. Смета дека не е ништо лошо што членовите и претседателот на Управниот одбор самите си изгласале најголеми паушали од сите други јавни претпријатија.

- Сметам дека не станува збор за 100 отсто покачување. Со новата одлука за поголеми паушали, членовите на Управниот одбор сами ќе си ги покријат трошоците за телефон, пат и друго кога ги следат седниците. Иако во одлуката стои дека паушалот ќе се исплаќа еднаш месечно, без оглед на одржаните седници, досега не се случило да нема седница барем еднаш во месецот. Единствено во јули минатата година немавме седница. Не ми е сеедно што оваа одлука доаѓа во време на светска економска криза и во време кога претпријатието треба повеќе да вложува во модернизација на механизацијата, но можеби е оправдување што со години членовите на Управниот одбор од ова јавно претпријатие неправедно земаа најниски паушали, вели Мартиновски.


http://dnevnik.com.mk/?ItemID=C7860246A35FC84D9A3D3C16AC89EE90
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 11-Feb-2009 at 15:41
Само што се вратив од мајстор за колата! Поради неизградениот булевар Хрватска, треба да се гнетеме по маалски улички кои дополнително се оштетуваат, а не се санираат! Конкретно оваа улица од дете ја знам во иста сосотојба, односно од година на година се полоша! (42° 1'1.13"N 21°27'14.47"E) Дупкава на сред коловоз ме кошташе 3500 денари! Wallbash Имам среќа што возам југо, да беше некое поубаво возило ќе кошташе десет пати повеќе!

Edited by lslcrew - 11-Feb-2009 at 15:43
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12004
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 16-Feb-2009 at 17:32


Од тогаш два пати поминав таму и иако квалитетот на коловозот е навистина ужасен, во близина на тие координати не приметив таква дупка Dunno


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 16-Feb-2009 at 21:18
Има/ше(вањда, може би ја санирале) една голема дупка кога се спушташ по удолницата доаќа тачно под десно тркало на долниот свиок. Особено ако има возила од спротивна насока тогаш е неизбежно да се избегне. Првиот пат ја погодив, пошто не знаев дека има дупка, после пазев. Инаку деновиве се отвори и една асли дупка на чешма (меѓе кисела вода и центар. Оваа дупка е со така доста големи димензии околу еден метар квадратен, исто така погубна по амортизери, само деновиве е потрупана со ронет асфалт па не е толку лоша.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7069
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 16-Feb-2009 at 22:45
Originally posted by Cloverstack

Кратер на тротоарот на надвозникот Бит Пазар (имаше уште најразлични видови рељеф, ама ептен се брзав и не можев да сликнам повеќе зошто навистина имаше многу што да се слика и ќе одземеше премногу време...)

Ваљда темелно ќе го санираат надвозников во рамки на проектот за клучката (каква-таква). Но дури и да е така, со оглед на темпото со кое работат на трасирање на лаците, веројатно за санација ќе треба уште цела година... Roll%20eyes


прв пат ти го приметувам коментаров и морав да реплицирам, како пешак (бидејќи нормално не возам кола) овие работи многу ме нервираат, а ги има скоро на секоја постара улица
овие дупки најпрво се јавуваат како резултат на пукање на бетонот, кој со време потоа се крши и разнесува од пешаци, возила и вандали
дали ова може да се реши со поплочување, па макар биле и големи плочи?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12004
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 16-Feb-2009 at 22:53
Не сум сигурен дека те разбрав, викаш за целосно поплочување?
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 319
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 16-Feb-2009 at 23:23
Македонската логига е , зошто да се поправа кога пак кога тогаш ке се расипе



Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.