build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Живописниот релјеф на нашите улици и патишта

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 6>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7068
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 17-Feb-2009 at 00:23
Originally posted by Cloverstack

Не сум сигурен дека те разбрав, викаш за целосно поплочување?
да, така мислам дека полесно би било за одржување, со тоа што плочките потешко би се распукале, а и да се случи тоа, многу полесни се за заменување
прашав бидејќи не знам колку сум во право Dunno
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11945
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 17-Feb-2009 at 16:27
Па не знам ни јас да дадам некое образложение. Кај нас порано практично сите тротоари биле асвалтирани, а после тоа нагло поминавме на павери, но сепак кај мостовиве можеби има некоја специфика. Ова би можело да го објасни единствено некој што ја познава токму таа проблематика. Надвозникот секако ќе се реконструира во рамки на проектот за клучката, па ќе видиме што ќе бидне.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 17-Feb-2009 at 16:39
На мостовите под тротоарите има канали оставени за utilities (сефки, кабли и сл), пошто мостот неможе да се копа дополнително па априори се прави канал така прилично поголем. Тој канал се покрива со камени блокови слични како оние за топлификација. Проблемот е што тие бетонски блокови со тек на време пукаат од старост и не се менуваат. А кога ќе пукне еден блок автоматски асфалтот нема одоздоле потпора и пропаѓа во каналот.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7068
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 17-Feb-2009 at 17:31
добро, не мислев само на мостот, зборев општо, ама фала за образложението во секој случај Smile
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11945
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 26-Feb-2009 at 04:42
На овој сегмент од улицата Црниче, кога се оди надолу во правец на Центар, на десната страна на улицата има цела серија лошо (длабоко) поставени шахти. Бељата не е само во тоа, туку сегментот е и прилично стрмен, со опасни кривини и непрегледен, па избегнувајќи ги шахтите возачите што одат надолу често им сечат од лентата на оние што се искачуваат. Бидејќи е непрегледно, опасните ситуации настануваат навистина изненадно и има малку време да се реагира. А улицата е доста прометна, што е и нормално кога ќе се земе во предвид дека е главна врска за Пржино и Црниче.

Овие шахти треба што поскоро да се средат!
...не дека другите длабоко или високо поставени шахти низ градот може да се толерираат, но мислам ако од негде треба да почнат тоа се овие шахти и онаа фамозната кај рекорд која е регистрирана во првиот пост од оваа нишка.


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 24-Mar-2009 at 12:08
Неквалитетниот асфалт се разјадува по секоја лопата сол
Скопје
Доволни беа еднодневни снежни врнежи и исфрлени 120 тони сол од зимската служба за веднаш да се појават нови кратери на асфалтот на улиците. Ударни дупки нема на толку многу места како по топењето на снегот што падна во јануари, но сепак на повеќето главни улици има барем по неколку што, според возачите, можат да ги оштетат возилата и да ја загрозат безбедноста во сообраќајот. Од јавното претпријатие „Улици и патишта“ сметаат дека староста на коловозите е главната причина поради која асфалтот лесно се оштетува, но експерти велат дека асфалтните маси што се употребуваат кај нас се несоодветни и недоволно еластични, па едно посипување со сол прави огромни штети.

ОД ЗАДУТРЕ ПОВТОРНО КРПЕЊЕ

Во „Улици и патишта“ од оваа зима почнаа да произведуваат и да употребуваат ладна асфалтна маса според канадската техника „матракс“, со која може да се интервенира на коловозите и во лоши временски услови, односно кога времето е студено или влажно. Сепак, според Иван Ставрев, технички директор во ова претпријатие, овој материјал е многу поскап од обичниот топол асфалт и служи само за крпење дупки, а со него не може да се прават цели улици.

- По претходните врнежи од снег, кога се фрли многу повеќе сол на улиците, дупките ги крпевме со ладниот асфалт. Затоа на ниту едно место каде што интервениравме со тој материјал не се појави дупка повторно. Многу полесно се оштетуваат местата што порано биле крпени со топол асфалт. Ние сакавме уште веднаш да ги санираме новите оштетувања, но добивме налог од градот да не ја користиме таа материја. Сепак таа е поскапа. Еден тон од тој асфалт чини 13 илјади денари, а од обичниот топол само пет-шест илјади. Коловозите во Скопје се стари и правени со топол асфалт, па затоа откако фрливме 120 тони сол повторно тие се разјадоа - вели Ставрев.

Тој додава дека од задутре нивните екипи ќе почнат да ги крпат дупките со топол асфалт, а со акцијата ќе бидат опфатени улиците Салвадор Аљенде, Кочо Рацин, Иво Лола Рибар и многу други. Според Ставрев, разликите во составот меѓу топлиот и ладниот асфалт се клучни за нивниот квалитет.

- Топлиот асфалт е составен од битумен, агрегат, толчник и нафта, а кога ќе испарат состојките тој повеќе не се употребува. За разлика од него, ладниот асфалт во горниот слој има полиестерски смоли и пластична снага и тоа го прави поквалитетен. Неговиот рок на траење е две години и може да издржи повеќе. Но не може да се користи за асфалтирање цели улици, бидејќи е леплив како гума за џвакање. Затоа се користи само за крпење дупки - истакна Ставрев.

НОВИ ТЕХНИКИ ЗА ИЗДРЖЛИВОСТ

Вулнет Палоши, професор на Тетовскиот универзитет и специјалист за патни подлоги, смета дека причината за огромните кратери што се појавуваат на улиците по секое фрлање сол е несоодветниот, неквалитетниот и недоволно еластичниот асфалт што се употребува.

- Асфалтот може да се уништи од многу фактори, како солта, дотраеноста, тежината на возилата и други. Конкретно во Скопје улиците претежно се градени со крут и со нееластичен асфалт, несоодветен за потребите на сообраќајот и со понизок квалитет од потребниот. Друштвото за патишта работи на нови техники, на употреба на мрежи и додатоци од други примеси, за асфалтот да биде поиздржлив - додаде Палоши.

http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=349&ArticleID=20968
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 30-Apr-2009 at 21:35
Ови три слики се направени на размак од сто метри вкупно, на улицата Вера Јоциќ во Кисела Вода. Оваа е таа едносмерната улица од Рампа према Средното-Економски и понатака. Улицата е во очајна сосотојба. Незнам дали на сликиве може да се пренесе веродостојно но има и поголеми кратери кои не се на сликиве. Инаку улицата долж-целата должина е руинирана.






Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11945
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 11-May-2009 at 18:09
ОПШТИНА КАРПОШ
Акција за крпење дупки

Во Општината Карпош во тек е акцијата на асфалтирање на ударните дупки на главните и на сервисните улици на целата нејзина територија. Во изминатиот период целосно беше завршена реконструкцијата на улиците Миле Поп Јорданов, Јуриј Гагарин, Девол и Нерешка во населбата Жданец, и на улиците Радомил, Стрезово, Козарска, Милан Марковиќ и Брадфордска. - Во следниот период акцијата на реконструкција на улиците во општина Карпош ќе продолжи со пополнување на дупките на улиците Миле Поп Јорданов кај хотелот „Гранит“, како и на Стогово, Бледски договор, Вич, а ќе се работи и на и прекопите на улиците во селото Бардовци и на улицата Букурешка - објаснуваат од Општина Карпош. Изведувач на реконструкцијата на улиците е фирмата „Сирфес“ од Скопје, а вкупно за ваквиот вид инфраструктурни зафати до крајот на годинава е предвидена сума од три милиони денари.

Е.М.



http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=2&tabid=1&EditionID=1699&ArticleID=113468
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11945
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 14-May-2009 at 11:49
На една од најпрометните точки во градов

41°59'29.88"N  21°26'42.71"E

За жал фоткава ја доловува само состојбата со шахтата, но тука има буквално скокалница поради огромните нерамнини во асфалтот чија висинска разлика е навистина „импресивна“.


Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7068
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 16-May-2009 at 14:05
Ако нешто ме нервира тоа се испокршени и разјадени тротоари (ова е кај Југодрво)

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4411
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 16-May-2009 at 15:11
Абе тротоар не се прави со асфалт или бетон, тоа така било пред 60 години, ама ајде. Тротоар си се плочки, бехатон па гранит или мермер. Ама асфалт или бетон е цинцарење, само го тураш и завршена работа. За другите сака мајстори, сака редење и триста работи. А изгледот е неспоредлив.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7068
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 17-May-2009 at 12:59
Originally posted by гитардемон

Абе тротоар не се прави со асфалт или бетон, тоа така било пред 60 години, ама ајде. Тротоар си се плочки, бехатон па гранит или мермер. Ама асфалт или бетон е цинцарење, само го тураш и завршена работа. За другите сака мајстори, сака редење и триста работи. А изгледот е неспоредлив.
да, но кај нас за поплочување го сметаат едно обично редење павер, кое не доликува да стои во центар, поплочување да, ама некое поквалитетно да биде, или пак да биде нешто во стилот како пред Соравиа
а не ми се допаѓа ни асфалтот, функционално е добар и погоден за наши услови, но на изглед не ми се допаѓа којзнае колку, има иста боја со коловозот и иста форма, малце се губи и т.н.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: R. e Maqedonisë
Online Status: Online
Posts: 3772
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 20-May-2009 at 15:33

eve nesto od kicevo


Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 21-May-2009 at 06:08
Најверојатно им здосасило на граѓаните да чекаат општината да ја поправи улицата па сами ставиле калдрма, ама кај нас се е можно Ohno


Edited by vardar - 21-May-2009 at 06:10
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: R. e Maqedonisë
Online Status: Online
Posts: 3772
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 21-May-2009 at 07:15
ne e tocno, kockite gi stavil opstinata
sekade kade imase dubki se pokrieni so kocki a ne so asvalt
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 21-May-2009 at 15:10
Е ова не сум видел досега, како се наредени бев сигурен дека граѓаните сами се обиделе нешто да направат, какви аматери имаме по општиниве нешто неверојатно Bash
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 21-May-2009 at 15:12
Изгледа во право си ММ еве уште еден пример од кичево, да не е ова старата калдрма од скопскиот плоштад? Stern%20Smile
 
 
 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11945
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 21-May-2009 at 15:15
Каква е побогу оваа „креативност“ при крпење на дупки??? Во општина Кичево нели знаат дека за оваа работа се користи асфалт? Crazy
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: R. e Maqedonisë
Online Status: Online
Posts: 3772
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 21-May-2009 at 15:23
da taka e, eve vidite sami
 
ce ja slikam ulicata kaj skolata sande, tamu uste pokatastrofa e, istotaka e opasno za decata tamu nitu semafor nitu nisto nema
porano 2 pati go udri kolata mojot braduced, a na  brat mi nogata bese gazena
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4411
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 21-May-2009 at 18:16
Не заебавајте, и во Битола вакви идеи применуваат...
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.094 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.