build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Живописниот релјеф на нашите улици и булевари

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 02-Feb-2010 at 15:58
Дупките голтаат пешаци

Неколку скопјани завршија со скршеници по пропаѓањето во дупка поминувајќи го Вардар кај Комплексот банки и кај Холидеј ин, а од Градот упорно тврдат дека "Улици и патишта" редовно ги санира оштетувањата на мостовите

Мос­то­ви­те во Скопје се изрешетани со дупки. Отворени и длабоки дури по еден метар, зјаат на тротоарите, а не ретко на нив може да се налета и на ко­ло­во­зот. Очевидци велат дека се случува пешаци да пропаднат во нив, а многу често заг­ла­ву­ва­ат и возила. Во обид да ги избегнат за да не пропаднат сосе ав­то­мо­бил во дупка, возачите се принудени да преминуваат од една на друга страна на коловозната лента, се пикаат меѓу коли, а понекогаш се качуваат и на тротоарите.
Ве­ќе со месеци партал е мостот Гоце Делчев, а ништо подобра не е ниту сос­тој­ба­та со мостовите кај хотелот "Холидеј ин" и кај Комплексот банки во цен­та­рот на Градот. Скопјани се жалат дека кога пешачат по нив, се чувс­тву­ва­ат како да тренираат скок во далечина. Рипаат преку огромни дупки за да најдат здраво делче на асфалтот. А кога ќе ги прескокнат дупките, едвај продолжуваат да одат на тротоарите оти под нозете им се тркалаат камења од искршениот ас­фалт.
"Стра­ву­ва­ме дека еден ден мостот ќе падне. Многу пати во дупките заг­ла­ву­ва­ат пешаци, велосипедисти, а знам и за неколкумина што скршија рака ко­га пропаднаа во мостот", се пожали скопјанка што ја затековме на мос­тот кај хотелот "Холидеј ин" како се обидува да прерипне дупка.
Место да ги затворат дупкитем од Градот најавуваат дека се планира мостовите да се ог­ра­дат со ковано железо и со мотиви од македонскиот фол­клор и традиција. Дуп­ки­те, пак, велат од таму, редовно ги пополнувале.
"Прет­при­ја­ти­е­то 'Улици и патишта' редовно ги санира ударните дупки со ла­ден асфалт. Минатата недела интервениравме на ударна дупка на мос­тот кај 'Холидеј ин'. Ќе ја провериме состојбата и на мостот Гоце Делчев и кај Комплексот банки и доколку има потреба, ќе ги санираме оштетувањата", велат од Градот.

http://vest.com.mk/?ItemID=B92FD6DDE460D94B99E319DF2ACD8F83
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 08-Mar-2010 at 01:19

Солта што го топеше снегот, го стопи и асфалтот

Дупките што зјаат на коловозите како кратери претставуваат опасност за учесниците во сообраќајот


Снежана Калабакова


Солта што се фрлаше зимава за да го стопи снегот по улиците, го стопи и стариот асфалт од коловозите на градските сообраќајници. Дупките што зјаат како кратери претставуваат опасност за учесниците во сообраќајот. Од ЈП „Улици и патишта“ потврдуваат дека има оштетувања на коловозите на улиците речиси во сите делови на градот. Признаваат дека многу сообраќајници не се градени како што треба, а бидејќи со години само се крпат, без да им се направи комплетна реконструкција, многу брзо повторно се јавуваат пукнатини и се отвораат нови дупки на коловозите.

Оштетувања има на булеварот „Партизански одреди“, на улицата „8 Септември“, на „Јужен булевар“, „Кочо Рацин“, на булеварите „Александар Македонски“ и „Србија“. Евидентирани се големи оштетувања на асфалтот и „Вера Јоциќ“, на „Митрополит Теодосиј Гологанов“, на „11 Октомври“, „Македонско-косовска бригада“, додека улицата „Првомајска“ комплетно е за реконструкција. И во населбата Маџари полна со дупки е улицата „Благоја Стефковски“, исто како и „Самоилова“ на Кале, улицата „Васил Ѓоргов“ во населбата Капиштец.

Од „Улици и патишта“ сметаат дека за реконструкција на коловозите ќе бидат потребни од 80 до 90 милиони денари, а околу 50-ина милиони денари за поправка на тротоарите. Градот Скопје со програмата за крпење и реконструкција на градските улици предвиде 229 милиони денари за уредување на коловозите на 118 градски улици. Средствата ќе бидат сукцесивно употребувани, согласно со динамиката на изведените работи.

До 15 март „Улици и патишта“ ќе ги затвора дупките на коловозите со ладна асфалтна маса, а потоа, штом ќе се отворат асфалтните бази ќе се продолжи со топол асфалт.

„Приоритет за работа, пред се', ни се централните градски улици. За затворање на дупките на коловозите до крај на зимскава сезона имаме на располагање 200 тони ладна асфалтна маса. Од 15 март до средината на ноември дупките ќе ги крпиме со топол асфалт. Сметам дека од вкупната површина што ја одржуваме во градов од околу 2,7 милиони квадратни метри, оштетени се само 4 отсто. За санација на коловозите ќе потрошиме околу 7,5 до 8 тони топол асфалт“, вели Иван Ставрев, заменик-директор во ЈП „Улици и патишта“.

Од претпријатието информираат дека е изгребан асфалтот на автобуските постојки на „Партизански одреди“ кај Порта Влае и пред комплекс банки и во следната фаза екипите ќе асфалтираат.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=4F58A138475E584785412643750EAA21
[/quote]




Edited by La Linea - 08-Mar-2010 at 01:20
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 09-Mar-2010 at 13:00

ГРАЃАНИТЕ ЧАРЕ ЗА КРАТЕРИТЕ НА УЛИЦИТЕ БАРААТ НА СУД

20 тужби до Градот за штети од дупки

На рочишта ниту еден од тужителите не успеал да му докаже на Судот дека штетата е предизвикана токму од дупките кои со години зјаат низ улиците, па од градската каса не е одвоен ниту денар по таа основа

Дваесетмина граѓани го тужеле Град Скопје оти си ги оштетиле автомобилите од дупките по улиците. Иако бројот на граѓани чии возила секојдневно настрадуваат од кратерите со кои се изрешетани улиците и булеварите е многу поголем, досега само вкупно 20-мина решиле да бараат обесштетување од Градот за настанатата штета. Сепак, на рочишта ниту еден од тужителите не успеал да му докаже на Судот дека штетата е предизвикана токму од дупките кои со години зјаат низ улиците. Во недостиг од докази, целата судска постапка завршила во корист на Градот, по што граѓаните не успеале да ја добијат отштетата која ја барале.
"Точно е дека досега до Градот стигнале дваесетина барања за обесштетување за кои биле поведени и судски постапки. Град Скопје досега нема изгубено ниту еден спор по ова основа, па нема ни исплатено ниту денар за штета од дупките на улиците", велат од Град Скопје.
Во Скопје речиси и нема улица без дупки. Колку внимателно и да возите, сепак, не можете возењето да го завршите без да погодите неколку дупки. Иста е сликата и на булеварите каде што асфалтот, стар повеќе од 30 години, е испукан, па на секој чекор на коловозот има вдлабнатини и крпеници.
Досега ниту еден градоначалник не го има решено овој проблем. Градоначалникот Коце Трајановски есеноска најави дека недела ќе биде ден за крпење на дупки, но таа акција се спроведе само еднаш.
Од Градот велат дека пролетва ќе имаат голема акција за санирање на ударните дупки. ЈП "Улици и патишта" и двете приватни фирми, ангажирани за крпење, ќе интервенираат на 118 сообраќајници кои се под надлежноста на Градот, за што во буџетот се предвидени 229 милиони денари.

http://vest.com.mk/?ItemID=3326B39E73682044B77ACDF581542C3E
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 09-Mar-2010 at 13:35
Како по обичај после ископ се затрупува фушерајски и пропаѓа земјиштетот што е нормално, но уште понормално е да се дополни одозгоре...


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 27-Apr-2010 at 21:26

Улиците во Кисела Вода крш

Скоро секоја втора улица од Драчево до Црниче е изрешетана со огромни дупки и е со искршен тротоар

Улиците во Општина Кисела Вода се партал. Скоро секоја втора е изрешетана со огромни дупки и е со искршен тротоар. Парчиња од уличен асфалт и камења се тркалаат во сите населби, од Драчево до Црниче. Во најкатастрофална состојба се улиците Иван Козарев, Сава Ковачевиќ, Вера Јоциќ, Наум Охридски, Георги Димитров, Франк Харкорт - Манинг, Огњан Прица, Киро Крстевски, Драчевска. Сите поминуваат во различен реон и сите се која од која покрш.
На пример, за да ја изодат Иван Козарев од едниот до другиот крај, граѓаните на секој чекор треба да скокаат преку отворени кратери. Во продолжение, пак, пропаѓаат во вдлабнатините на Вера Јоциќ и така натаму. По најфреквентната улица во Црниче Наум Охридски автомобилите возат како да играат ламбада. Час се во некоја дупка, час се надвор. Чиста среќа е да помине ден, а некој да не се пожали на упропастени делови на автомобил или, пак, на искинати чевли.
Овој проблем ги мачи граѓаните со години. И покрај нивните поплаки во Општината, речиси за ниту една од улиците не се најде трајно решение.
"Ќе излезат да ги пополнуваат дупките и ако работата запне некаде, престануваат. Или, пак, ќе ги пополнат чисто колку да се каже дека работат, и за неколку недели пак се искршени. Срамота е да живееме во крш, и тоа на неколку километри од центарот на градот", коментираат жителите.
Информацијата за санација на улиците Кисела Вода посочи да ја бараме на општинската веб страница.
Иако на неа се врти најава за пролетна акција за крпење на дупките во Припор, Пржино и во Црниче, никаде не пишува кога и дали ќе се поправат набројаните проблематични улици. (М.Ѓ.)

http://vest.com.mk/?ItemID=5BEDDB20E6777242AB3AF23267CE9B8B
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 28-Apr-2010 at 03:04
Фаворит за најкрш би доделил на Сава Ковачевиќ на потегот од Народни Херои до Првомајска. После тоа доаѓа Иван Козаров во продолжение Вера Јоциќ. Тука не помага никаква санација со крпење или пресвлекување. Тука од прекопи е осакатен и тампонот, тука буквално за темелна санација треба да се гради de facto нови улици, особено Вера Јоциќ после прекопувањето за канализација.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 28-Apr-2010 at 09:57

Асална улица нема во градов, освен можда Словенечка кај Визбегово.
Ама од тоа што сум видел мислам дека мостот во Сарај е најголема катастрофа. Кратери во кои се остава тркало има речиси секогаш, иако доста често се пополнуваат за брзо време пак се таму. 

Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 10-Jun-2010 at 23:53

Асфалтот избега од улиците

 

Возачите реагираат дека улиците се полни со дупки како никогаш досега, а особено е загрижувачко тоа што кратери има и на главните сообраќајници и булевари како Партизански одреди, Јане Сандански, Свети Климент Охридски и други

Улиците во Скопје се полни со дупки како никогаш досега, револтирани се граѓаните. Тие реагираат дека градските власти се однесуваат немарно кон овој голем проблем и се прашуваат како е можно веќе да е јуни, а уште да не се закрпени кратерите што се отворија зимава. Дотолку повеќе што градоначалникот Коце Трајановски сред зима организира еднодневна акција за полнење на дупките со ладен асфалт, а сега со месеци ништо не работи на тој план.

Големи отвори на асфалтот има на речиси сите главни улици и булевари, што не се случило досега. Зјаат и ги демнат возачите на „Партизански одреди“, „Јане Сандански“, „Теодосиј Гологанов“, „Свети Климент Охридски“ и на многу други. Дополнителен проблем е и необележаната хоризонталната сигнализација, односно тоа што не се гледаат ниту границите на коловозните ленти ниту пешачките премини, па возењето е авантура.

- Штом булеварите се како швајцарско сирење, тогаш што останува за споредните улички. На пример, уличките во Дебар Маало, но и во периферните населби, се катастрофа. Ем тесни ем раскопани, велосипед не може да се вози, а камоли автомобил. Ми се случувало да наидам на сред улица на пластична гајба што е ставена во дупка од шахта. И тоа во строгиот центар на градот. За време на дождовите тие се полнат со вода. Бандажите на автомобилот ми се оштетени, но тоа не ме загрижува многу, туку кога бегам од дупките стравувам дека ќе се удрам некаде. Оваа негрижа само зборува колку градските власти летаат во облаци и не се грижат за суштинските проблеми на граѓаните - вели скопјанецот Никола Наумовски.

Уште поголем проблем имаат жителите од периферните населби, кои се жалат дека на некои улици водата од пролетните дождови го однела целиот асфалт и оставила големи дупки.

- Лани, пред локалните избори градоначалникот Сокол Митровски турбо ги раскопа улиците во Волково и во околните села за да ја постави канализацијата. Доби втор мандат и го остави прекопот неасфалтиран, како награда за нас што гласавме за него. Тој прекоп потоа се рашири, од него се отворија и големи дупки и веќе цела година немаме асолна улица, туку импровизирано тесно сокаче долго 2 километра, по кое е опасно да се вози и да се разминуваат возила. Се прашувам дали пред следните локални избори градоначалникот ќе ја асфалтира барем главната улица во Волково - вели Марјан К.

Од Јавното претпријатие „Улици и патишта“, кое е надлежно да ги пополнува дупките и да ја бележи хоризонталната сигнализација на улиците, велат дека тие се запознаени со состојбата на сообраќајниците и дека деновиве, со одобрение на Градот, веќе се во акција за крпење на дупките. Директорот Синиша Ивановски вели дека во изминатиот период имале некои недоразбирања во фирмата, предизвикани од набавките на материјалите за работа и засилените ангажмани што им ги наметнуваат градските власти.

- Откако се' се среди, почнавме со градежна офанзива. Во организација на Град Скопје и општините се изведува акцијата „Заедно за чисто и зелено Скопје“, во која и ЈП „Улици и патишта“ активно учествува. Во Ѓорче Петров се санираа дупките на булеварот Партизански одреди, кај Порта Влае, на улицата Ѓорче Петров и на патот кон рекреативниот центар „Сарај“. Исто така поставивме и хоризонтална сигнализација на површина од 100 квадратни метри. Во Кисела Вода беше санирана улицата Иван Козаров со 8 тони асфалтна маса, а се работи и на улиците Вера Јоциќ и Христо Татарчев. Во Чаир се изврши машинско гребење на асфалтот на „Македонско-косовска бригада“ на површина од 120 квадратни метри, а работите се уште се во тек. Се работи и на улиците Нов живот и Шутка - вели Ивановски.

Тој додаде дека се работи и на поставување нови семафори низ градот, но не прецизира кога како претпријатие ќе имаат самостојна акција исклучиво за крпење на дупките, за конечно да добиеме мазни и безбедни улици.

Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 11-Jun-2010 at 11:16
Решенијата од кои со години се бега се преслекување на целиот асфалт. Крпење дупки е поголема беља и тоа сите добро го знаеме. Конкретно за Партизанска бидејќи пишува во текстот, од делот кај Рузвелтова до раскрсницата со Климент Охридски е потребно целосно преслекување. Нека заборават на крпење дупки!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 16-Jun-2010 at 16:13
Bash   @ EVN

Јакимовски бара европски манири од ЕВН

Карпош не е село без кучиња и нема повеќе да дозволиме кој како стаса да ги раскопува улиците, без потоа да ги обнови квалитетно, и' порача вчера на компанијата ЕВН градоначалникот Стевчо Јакимовски. Тој покажа десетина фотографии од улици во Карпош и рече дека оние што се асфалтирани се неквалитетно изведени, што им создава дополнителна работа и трошоци.

Тој нагласи дека решение за тој проблем е во потпишување договор за банкарска гаранција, која се активира ако фирмата не исполни членови од договорот. Надлежните од ЕСМ-ЕВН, според градоначалникот, одбиваат да потпишат таков договор, па затоа тој најави екстремни мерки.

- Додека не потпишат договор за враќање на прекопите во првобитна состојба, Општина Карпош нема да им издава градежни дозволи и локациски услови. Ни продаваат балкански манири, а европските ги чуваат за Австрија. Прашувам дали вака смеат да се однесуваат во Виена, Грац, Салцбург - рече Јакимовски.

Незадоволен од односот на компанијата, тој им порача на надлежните од ЕВН целосно да ги санираат улиците. Доколку не бидат кооперативни и не се приспособат кон стандардите на општинарите, отворено им најави блокада на 50 локациски услови што моментално чекаат потпис.

Портпаролот на ЕВН, Ленче Карпузовска, изјави дека Јакимовски не смее да се одлучи на таков чекор, со кој ќе го попречува јавниот интерес. Таа кажа дека и понатаму ќе разговараат, но ако не најдат заеднички јазик, а Карпош не им издава дозволи, ќе мора да тужат.

Јакимовски вчера понуди и друго решение за ЕВН, но поскапо.

- Не мора да ги прифатат стандардите што ги нуди Карпош. Во иднина нека употребуваат машини за длабинско поставување кабли, кои воопшто не ја оштетуваат улицата - рече тој.

Карпузовска изјави дека Јакимовски ги принудува на нешто што е спротивно на законите на градење и јавни патишта. Таа беше децидна дека градоначалникот не бара потпишување договори за враќање во првобитна состојба на прекопите, туку на целата улица.

- Ние секогаш си ја исполнуваме законската обврска и она што ќе го сработиме го враќаме во состојба каква што сме затекнале. Не можеме да правиме цели улици, и да исполнуваме нечии предизборни ветувања - рече таа.

Според Јакимовски, договор за банкарска гаранција е потпишан со телекомот, а се очекува да потпишат и со јавните претпријатија. Карпузовска вели дека не и' се познати условите што им биле понудени на останатите фирми, но оние во нивниот договор, во секој случај, не им одговараат.

Јованка Ивановска

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=3B106E7D0F3E46469B4583800FEEE89E
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 16-Jun-2010 at 16:39
Аман веќе од овие проблеми. Добро зашто конечно општиниве не воведат просечен надоместок по метар прекоп и да не ги даваат дозволите за туку така бадијала, туку да се плаќа и надоместок, па после да си ги санираат сами прекопите и да не се дига џева по весници за секој гајтан во некое ќоше.

Edited by lslcrew - 16-Jun-2010 at 16:41
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 16-Jun-2010 at 18:01
Добра идеја лсл, така и квалитетот на санацијата ќе биде запазен, а и ќе ја нема потребата од надгледување на секој од инвеститорите со кои што општината склучила договор. Се надевам нема потреба од менување на закони за да се воведе вакво нешто.


Edited by <Fresno> - 16-Jun-2010 at 18:02
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 25-Jun-2010 at 16:37

Козле е швајцарско сирење

Улицата со години е нерамна и изрешетана со огромни дупки, а досега на надлежните не им текнало да ја реконструираат, се жалат жителите на Козле

Огромни дупки зјаат отворени на улицата Козле. Дупки, прокопи и крпеници има на секој чекор. За да се мине улицата, граѓаните мораат да возат цик-цак да не пропаднат во некоја од нив и да не ги искршат возилата.
"Улицава ни е како швајцарско сирење. Со години на надлежните не им текнува да ја реконструираат. Еднаш годишно ќе дојдат, ќе подзакрпат некоја дупка, ама џабе. За само еден месец се отвараат нови. Од крпениците улицата пак е нерамна. Асфалтов е стар со години, не е доволно да закрпат по некоја дупка туку треба комплетно реновирање, односно да го изгребат стариот асфалт и да постават нов", велат револтирано жителите на населбата Козле.
Градоначалникот на Општина Карпош Стевче Јакимовски вели дека е запознат со овој проблем, но надлежен за оваа улица е Град Скопје.
"Постојано жителите на Козле ми се жалат дека мака мачат со оваа улица, но ние не можеме да интервенираме оти таа е градска улица", вели Јакимовски.
Во Град Скопје годинава немаат намера да ја реконструираат оваа улица, оти не била предвидена со програмата и буџетот за 2010 година. Од таму објаснуваат дека наредната година комплетно ќе ја реновираат, а проектот веќе го правеле.

http://vest.com.mk/?ItemID=8D7C438295694C48BFB39519DFC93208
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 03-Sep-2010 at 14:30
Денеска видов на улицава (41°59'44.74"N 21°25'40.73"E) се санираа денивелирани шахти. Мислев дека шахтата на рекорд е уникатен зафат, ама изгледа има некоја акција за санирање на овие шахти. Поздрав секако за акцијава, само незнам колку шахти планираат да опфатат, пред да се распишам со пофалби.

п.с. Да немавме нишка за релјеф на патишта, ќе постирав во грандиозни зафати, ја подзаборавивме нишката.

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 03-Sep-2010 at 14:55
Originally posted by lslcrew

Денеска видов на улицава (41°59'44.74"N 21°25'40.73"E) се санираа денивелирани шахти. Мислев дека шахтата на рекорд е уникатен зафат, ама изгледа има некоја акција за санирање на овие шахти. Поздрав секако за акцијава, само незнам колку шахти планираат да опфатат, пред да се распишам со пофалби.

п.с. Да немавме нишка за релјеф на патишта, ќе постирав во грандиозни зафати, ја подзаборавивме нишката.



Незнам за која шахта збориш (не ги ѕирнав координатите), ама дефинитивно не е шахтата на рекорд ад хок, туку се работи за некаква акција.

Минатиот викенд ги правеа шахтите кај подвозникот под јужен булевар.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 07-Sep-2010 at 13:52
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 15-Sep-2010 at 02:20
Originally posted by pbanks

дефинитивно не е шахтата на рекорд ад хок, туку се работи за некаква акција.

Конечно  Cheers

Додуша long overdue, ама битно овој прилично голем проблем веќе не се игнорира. Доста ги кршевме и ги амортизиравме возилата, а богами ваквите шахти ја загрозуваат и безбедноста... Сега само уште да почнеме и новите сообраќајници во старт да ги правиме со добро нивелирани шахти  Stern%20Smile
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 15-Sep-2010 at 03:33
Јас мислам дека оваа акција си има длабоки мотиви што ги натерале градските власти. Ретко се случува, но битно се случува по некој текст во весниците со податоци дека Град Скопје е соочен со стотици тужби од граѓани и осигурителни компании за наплата на штета при оштетување на возила од вакви дупки, шахти, ќошиња, испакнатини и глупости, судски спорови чисти што релативно лесно по некој автоматизам веќе ги губи на суд и ги покрива со се судски трошоци. Сега очигледно решиле да го затнат тој излив на буџетот. А колку па има штети што не отишле преку административните лавиринти, десетина пати повеќе може. Во секој случај добра акција која заслужува поздрав и подобро да ги поправаат улиците, одколку колите на граѓаните. Некој ситни зафати ако се масовно спроведени знаат да дадат многу голема комоција во сообраќај.

Би сакал следна акција да им биде за поставување накосени рабници на сите раскрници. И за велосипеди, за инвалиди, за колички за бебиња, за колички од пазар, за повеќе намени. Ама огигледно додека некои здруженија не ги бомбардираат со закани за тужби за дискриминација по основ на сите овие горе групи граѓани што ги набројав, до тогаш тешко дека ќе видиме по некоја раскрсница. На пример некоја здружена закана за тужба со јавно преку медиум даден рок од, на пример, три месеца да почнат и година дена да завршат таква акција во замена за неподнесување тужба. (Евентуално, нормално за отштета за средства кои би отишле во поставување рампи на објекти, пак во иста цел) Во секој случај сум многу либерален и сум против тоа проблемите да се комплицираат дополнително пред барем неколку обида да се најде решение, меѓутоа ете со градскиот "рељеф" се покажало како успешен рецепт.


Edited by lslcrew - 15-Sep-2010 at 03:48
Back to Top
truckerinsoul View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 17-Sep-2010
Location: 0
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote truckerinsoul Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 17-Sep-2010 at 07:28
Originally posted by Cloverstack



Еве нешто во врска со текстот, евидентирано кај „Рекорд“Со оглед на локацијата и со оглед на тоа кога беше последната интервенција на оваа улица (пред нешто повеќе од 10 години), во меѓувреме дефинитивно требало да се санира состојбата барем еднаш.(инаку ако сакате навистина импресивни „бранови“, поминете кај Момин Поток, на тие бранови може и да се сурфа Nuts)


wooww im impressed, се чудам што ли тежина има врвено та толку пропаднале, истиот случај беше со плетвар, такви бранови, тие го командат камионот, не ти него
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 17-Sep-2010 at 08:58
Originally posted by truckerinsoul

wooww im impressed, се чудам што ли тежина има врвено та толку пропаднале
Преполни градски автобуси.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.