Проширување на бул. Никола Карев (Пластичарска) |
Post Reply | Page <1 23456 10> |
Author | ||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #61 Posted: 17-Apr-2020 at 16:09 | |
Sekogas koga glasno sum ukazuval na nedostatoci i nered naiduvam na otpor, demek tuka bilo taka i jas li sega sum najpametniot sto diga galama. |
||
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #62 Posted: 17-Apr-2020 at 17:54 | |
Не би требало да е невозможна изведба на денивелиран булевар, со паркинг, тротоар и простор за изложба врз него... А да бевме нормална држава, булеварот веќе ќе беше под земја, а над него ќе имаше пешачка улица и естетски привлечни трговски објекти кои ќе се надоврзуваа на чаршијата и Битпазар.
|
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
skopskodete
Senior Member Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
Quote Reply #63 Posted: 17-Apr-2020 at 18:13 | |
Да се надеваме дека еден ден нешто слично на ова ќе биде. |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #64 Posted: 17-Apr-2020 at 20:20 | |
Оваа улица никаде и никогаш не била планирана како „продажна“, туку таква ја направија дуќанџиите, токму со узурпирање на тротоарите пред нивните објекти. Од кога тоа рушење столпчиња на тротоар е разбирливо и прифатливо? Низ цел град има продавници покрај улиците, ајде тогаш да ги искорнеме сите столпчиња. Или за пластичарскава улица треба да важат уникатни правила? Еве дури и да сака човек да биде максимално прагматичен и да биде крајно флексибилен со принципите, за да се вметне лента за паркирање тука, нели треба дуќанџиите барем да ја тргнат робата од тротоарите? Еднаш засекогаш.
Убав концепт и многу убаво си го претставил на сликата. Но зарем прави логика да се вложат 50 или 100 милиони евра, за да се наградат деловни субјекти кои газат врз редот и законот, и да им се направат перфектни услови за продажба... И каква порака тоа би пратило до сите оние грѓани и фирми кои сеуште ги почитуваат правилата? Со таква политика таа група се повеќе и повеќе се осипува и се намалува. Самоволието и каубојштината треба да се дестимулира, а не да се наградува. Ако овде не се воведе базичен ред, со активно учество на газдите на објектите, во не многу далечна иднина мислам дека секако ќе ги прегази времето. Една ИКЕА на пример би била цунами за повеќе од пола дуќани. Колку луѓе ќе останат што ќе купуваат производи од тротоар со 200 слоја црнила од издувни гасови врз нив? |
||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #65 Posted: 17-Apr-2020 at 20:21 | |
Ова е единствено добро решение но шансите за ова се 1%
-Инаку, подобро во старт да се откаже Градот од тротоарите и велосипедските патеки на овој сегмент -Да им обележи пола од тротоарот на дуќанџиите за изложување -Другата половина да биде за паркирање -Па да може да користиме барем лента и пол за возење. Реалноста е таа. Во спротивно ако стават столбчиња цела прва лента ќе биде паркинг и цел тротоар дуќан...и само ќе се револтираме... |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #66 Posted: 17-Apr-2020 at 20:47 | |
Нажалост знаеш и сам дека многу нешта се неразбирливи и неприфатливи, па сепак се толерираат нашироко низ одредени делови на државата. Сакам да верувам дека нема да се случи нешто вакво, ама јас од искуство знам дека кога имаш проблем со проблематично дете, треба ти како попаметен да го промениш пристапот кон него ако сакаш резултати, додека пак само со казни и истата метода како за другите, не можеш да очекуваш исти резултати како од другите деца (се извинувам за педагошката метафора). Во мојот и твојот идеален свет и двајцата би сакале да се решава ова само со ступчиња и казни, арно ама тие полицајци од ПС Бит-Пазар се другари со сите овие дуќанџии (или фамилијарни пријатели со комшијата/зетот/баџанакот), и во таква мала заедница ретко кој ќе се осмели да напише казна некому со кого си има работа во секојдневниот живот (арапските земји се сличен пример каде локалците закон не ги фаќа, освен ако му згрешат на друг локалец). Цел град кубури со паркинг, и дури во поцивилизираните делови на градот се качуваат по тротоари, така што не е тешко да претпоставиме што ќе се случува тука. Се надевам дека грешам, но пак ќе речам, градот треба да биде креативен со своите решенија, или, како за чудо, да настапи многу одлучно и со цврст карактер. Edited by гитардемон - 17-Apr-2020 at 20:51 |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #67 Posted: 17-Apr-2020 at 21:02 | |
Згора на тоа прибирањето данок е на незавидно ниво, а голем дел од бетонскиот куп се дуивоградби
Улицата не била планирана за продажна, но природно се наметна како таква поради нејзината поврзаност со чаршијата, пазарот и самата локација. Овој потег, како и Партизанска помеѓу Соборна и Рузвелтова, требаше да се исполнат со репрезентативни трговско-деловни објекти (делумно и неумешно веќе изведено на Партизанска). Согласно моменталната состојба и финансиските можности, на среден рок би било логично рушење на првиот ред објекти од јужната страна на булеварот и негово прераснување во вистински булевар со по 3 ленти, средишно зеленило и велосипедски и пешачки патеки по целата должина, изградба на сервисни улички од задната страна на објектите, изградба на по една катна гаража на север и на југ и, во пооптимистичка варијанта, изразување стремеж за преродување на овој дел со мастер план за дооформување на станбената населба северно од Џон Кенеди, уредување на уличките од помеѓу ЏК и Пластичарска и реставрација на старото јадро јужно од Пластичарска. Ама нас Саат кулата и Султан Муратовата џамија ни се опколени со бетонски ѓубриња и дивоградби, а сред чаршија исто така никнуваат дуивограби, па благодарение на менталитетот, сосема реалното решение погоре нам ниту на сон нема да ни се случи. Треба да се изнајде стратегија за долгорочно исправање на навиките, а исфрлање на ДУИ и секојдневно контролирање од страна на полицијата (првично само со опомени и укажувања, без казни) би биле само првите чекори. Edited by Staro Skopje - 17-Apr-2020 at 21:04 |
||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #68 Posted: 20-Apr-2020 at 18:35 | |
ако се дозволува да се градат дивоградби без никаква санкција па дури и награда, и урбаниот простор да се креира на основа на индивидуалци, како очекувате некој да се цивилизира во поглед на паркирање и користење на јавен простор?
|
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19665 |
Quote Reply #69 Posted: 23-Apr-2020 at 13:19 | |
https://www.facebook.com/jubaj/ |
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19665 |
Quote Reply #70 Posted: 26-Apr-2020 at 11:18 | |
https://www.facebook.com/petreshilegov |
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19665 |
Quote Reply #71 Posted: 26-Apr-2020 at 11:24 | |
Пластичарска асфалтирана и обележана, следи озеленување
По финалното асфалитрање на булеварот „Никола Карев“ (познатата Пластичарска улица), денеска се врши означување/обележување на коловозните ленти и пешачките патеки. Како што информира градоначалникот на Град Скопје, Петре Шилегов, следи озеленување и решавање на проблемот со паркирање на коловозот и тротоарите. Изминатиов период интензивно, со засилено темпо и ноќно работење се реконструираше и прошири овој булевар којшто е еден од најважните сообраќајници во Скопје, бидејќи поврзува четири општини – Гази Баба, Чаир, Центар и Карпош – Затоа, оваа реконструкција е посебно значајна и од особен интерес за граѓаните кои во голем број секојдневно се движат и поминуваат во овој фреквентен дел од градот. Штом се заврши со асфалтирањето на коловозот, булеварот ќе биде обележан со хоризонталната сообраќајна сигнализација и ќе биде пуштен во употреба. Паралено со тоа, се работат тротоарите, велосипедските и пешачки патеки – најавија градските власти. Градежни работи во оваа фаза се изведуваа на потегот од клучката кај Бит-пазар до влезот во касарната „Илинден“, на вкупна должина од 1.440 метри. Во целосната реконструкција беа офратени и подземните инсталации. – Овој месец, главниот град ќе добие современа и реконструирана сообраќајница со четири сообраќајни ленти, велосипедска и пешачка патека и средишно зеленило онаму каде што тоа го дозволува просторот -потенцираат од Градот. https://www.vecer.press/пластичарска-асфалтирана-и-обележан/ |
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19665 |
Quote Reply #72 Posted: 26-Apr-2020 at 14:30 | |
https://www.facebook.com/petreshilegov |
||
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #73 Posted: 26-Apr-2020 at 15:05 | |
А зошто не ги срушиле објектите околу раскрсницава кои очигледно сметаат? Не смееле или избрзан е проектот? Изгледа како дете од второ одделение да ја проектирало раскрсницата, на што личи ова влечени пешачките премини на сите страни... зошто е средишното зеленило пократко од островите? За да можат да вртат во кривина со 140 км/ч? Браво за реконструкцијава, повеќе од потребна, ама ова со раскрсницава е исмејување со пешаците и до кога велосипедистите треба да префрлаат на пешачки премин? Да не зборувам за ненадминливиот фетиш за асфалтирање пешачки патеки во Мк и ниедно дрво.
|
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #74 Posted: 27-Apr-2020 at 02:11 | |
|
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
kiriOK
Senior Member Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 992 |
Quote Reply #75 Posted: 27-Apr-2020 at 02:17 | |
Ова проширување или реконструкција е?
|
||
skopskodete
Senior Member Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
Quote Reply #76 Posted: 27-Apr-2020 at 02:28 | |
Дива лига. Тој објектот долу-лево (последна слика) смета до толку што е под знак прашалник безбедноста само ЕДЕН човек да сака да помине, а не повеќе луѓе.
Со ваква реконструкција, проширување или што и да е, јас би се срамел, а не па да се фалам. Плус: - бојата ќе избледи за рекордно време; и - една сообраќајна лента (од двете страни)ќе се узурпира со возила. Edited by skopskodete - 27-Apr-2020 at 02:29 |
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19665 |
Quote Reply #77 Posted: 27-Apr-2020 at 08:57 | |
ПЛАСТИЧАРСКА ЗА ЕДНА НЕДЕЛА Е ЦЕЛОСНО ГОТОВА, ЛЕТОВО ЌЕ ЈА РЕНОВИРАМЕ ДО „МОМИН ПОТОК“, ВЕЛИ ГРАДОНАЧАЛНИКОТ ШИЛЕГОВ
Град Скопје привршува со реконструкција на булеварот Никола Карев или познатата Пластичарска улица. Целосно е завршен потегот до крстосницата кај американската амбасада, а до наредниот викенд ќе се постави и завршниот слој асфалт на потегот до касарната Илинден. Сега Пластичарска улица има по две сообраќајни ленти во двата правци, велосипедска и пешачка патека и средишно зеленило онаму каде што тоа го дозволува просторот. На целиот потег е изведена атмосферска канализација која досега не постоеше. Реконструкцијата чини 2,1 милион евра. „Викендов екипите на ЈП ‘Улици и патишта‘ ја бележеа хоризонталната сигнализација на потегот до амбасадата на САД. Првата фаза до касарната ‘Илинден‘ ја завршивме како што планиравме до крајот на април. Пролетва ќе почнеме со градежни работи за проширување и реконструкција на сообраќајницата до крстосницата кај ‘Момин поток‘. По завршување на тој дел ќе следува и изградба на кружниот тек кај ‘Хубо маркет‘. Со тоа ќе го решиме метежот во сообраќајот кој се создава во овој дел од градот“, вели градоначалникот Петре Шилегов. И покрај пандемијата на КОВИД-19 Град Скопје најави дека и летово ќе се реконструираат десетина улица и булевари низ градот. За да можат градежните фирми и во време на кризата да работат, Град Скопје ќе земе кредит од 12 милиони евра. А. АНТЕВСКА https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/plasticharska-za-edna-nedela-e-tselosno-gotova-letovo-ke-ja-renovirame-do-momin-potok-veli-gradonachalnikot-shilegov/ |
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15038 |
Quote Reply #78 Posted: 27-Apr-2020 at 09:07 | |
Убаво што ќе се реновира и делот до Момин Поток, но без понатамошно реновирање и проширување на Јадранска магистрала ништо нема да се постигне. Имаме ситуација кога од бул. Словенија доаѓаш до раскрсница каде и лево и десно од 2х2 улиците се стеснуваат на 1х1, што е причина за голем сообраќаен метеж. Често ја користам таа рута и сум бил сведок на долги редици коли во двата правци. |
||
За сè има вторпат
|
||
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #79 Posted: 27-Apr-2020 at 09:14 | |
Проширување = реконструкција
Со оглед на сите проекти што ги потегна Шилегов очекувам дека и таа делница е земена во предвид, ама претпоставувам за 2021 или понатаму, бидејќи во моментов веќе има неколку големи активни проекти.
|
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19665 |
Quote Reply #80 Posted: 29-Apr-2020 at 15:32 | |
https://www.facebook.com/JP-Ulici-i-patista-Skopje |
||
Post Reply | Page <1 23456 10> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |