build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Проширување на бул.Никола Карев (Пластичарска)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Проширување на бул.Никола Карев (Пластичарска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 456
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 401
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 15-May-2020 at 11:36
Originally posted by Denko

Originally posted by Влатко


Originally posted by Denko


A sto oekuvase ti da se promeni?
Решение кое ќе го растерети сообраќајот на пример. Вака, пак на мртва точка.
Vo Makedonija se menuva samo formata, dodeka sustinata ostanuva ista. Za sustinska promena nema volja nitu kaj vlastite, nitu kaj narodecot... (Vazi za site sferi vo opstestveniot zivot).


Друже заклучокот е сосем јасен, муабетот ми е ќе тргнеме ли некогаш напред со реални решенија кои ќе завземат примена. Вака, само бомбастично се најавуваат проекти а на крај не сме мрднале ни педа. И други проекти кои навидум изгледаат дека ќе решат нешто (н.п проширувањето на булевар Босна и Херцеговина), дополнително ќе ствараат оптеретување на други улици. Неколку поста наназад напишав како идеја во делот на Пластичарска булеварот да понира а над него нека е пешачка зона, паркинг итн. Не е некое си не знам колку не изводливо решение, да, поскапо е ама сообраќајот ќе си тече без проблем. Не можеме и не смееме да останеме на тоа дека такви се властите, такви сме ние...
Back to Top
FT View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Jun-2010
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote FT Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 15-May-2020 at 15:07
Не се многу широки лентите? Зарем не можеше да се направат потесни ленти и плус една за паркирање/застанување?
Сум приметил на многу улици/булевари лентите се огромни а тротоар има едвај 1 метар.
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 596
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 15-May-2020 at 16:18
Политиката на Скопје од коа е создадено е каравани,пајтони,коли пред пешаци, затоа и тротоарот е таков
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1667
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 15-May-2020 at 20:03
Originally posted by Влатко


Originally posted by Denko

Originally posted by Влатко


Originally posted by Denko


A sto oekuvase ti da se promeni?
Решение кое ќе го растерети сообраќајот на пример. Вака, пак на мртва точка.
Vo Makedonija se menuva samo formata, dodeka sustinata ostanuva ista. Za sustinska promena nema volja nitu kaj vlastite, nitu kaj narodecot... (Vazi za site sferi vo opstestveniot zivot).
Друже заклучокот е сосем јасен, муабетот ми е ќе тргнеме ли некогаш напред со реални решенија кои ќе завземат примена. Вака, само бомбастично се најавуваат проекти а на крај не сме мрднале ни педа. И други проекти кои навидум изгледаат дека ќе решат нешто (н.п проширувањето на булевар Босна и Херцеговина), дополнително ќе ствараат оптеретување на други улици. Неколку поста наназад напишав како идеја во делот на Пластичарска булеварот да понира а над него нека е пешачка зона, паркинг итн. Не е некое си не знам колку не изводливо решение, да, поскапо е ама сообраќајот ќе си тече без проблем. Не можеме и не смееме да останеме на тоа дека такви се властите, такви сме ние...
Te razbiram jas tebe i se soglasuvam so tvoeto razmisluvanje. Tuka ima i dobri forumasi koi navistina razbiraat i nudat dobri, sustinski resenija, no sepak ona "takvi se vlastite, takvi sme nie" e pojako od bilo koe sustinsko resenie za problemite. Poznavam mnogu politicari koi (od x pricini) ne sakaat da "udrat" protiv navikite na narodecot. Mnogu dolgogodisni naviki (iako se protivzakonski) se pretvorile vo pravilo, pa tesko se menuvaat preku nok. Eve npr. jas sum siguren deka ke ima protesti ako na "Plasticarite" im go svenat nacinot na dostava i parkiranje...
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7133
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 15-May-2020 at 23:05
Originally posted by Denko

Originally posted by Влатко


Originally posted by Denko

Originally posted by Влатко


Originally posted by Denko


A sto oekuvase ti da se promeni?
Решение кое ќе го растерети сообраќајот на пример. Вака, пак на мртва точка.
Vo Makedonija se menuva samo formata, dodeka sustinata ostanuva ista. Za sustinska promena nema volja nitu kaj vlastite, nitu kaj narodecot... (Vazi za site sferi vo opstestveniot zivot).
Друже заклучокот е сосем јасен, муабетот ми е ќе тргнеме ли некогаш напред со реални решенија кои ќе завземат примена. Вака, само бомбастично се најавуваат проекти а на крај не сме мрднале ни педа. И други проекти кои навидум изгледаат дека ќе решат нешто (н.п проширувањето на булевар Босна и Херцеговина), дополнително ќе ствараат оптеретување на други улици. Неколку поста наназад напишав како идеја во делот на Пластичарска булеварот да понира а над него нека е пешачка зона, паркинг итн. Не е некое си не знам колку не изводливо решение, да, поскапо е ама сообраќајот ќе си тече без проблем. Не можеме и не смееме да останеме на тоа дека такви се властите, такви сме ние...
Te razbiram jas tebe i se soglasuvam so tvoeto razmisluvanje. Tuka ima i dobri forumasi koi navistina razbiraat i nudat dobri, sustinski resenija, no sepak ona "takvi se vlastite, takvi sme nie" e pojako od bilo koe sustinsko resenie za problemite. Poznavam mnogu politicari koi (od x pricini) ne sakaat da "udrat" protiv navikite na narodecot. Mnogu dolgogodisni naviki (iako se protivzakonski) se pretvorile vo pravilo, pa tesko se menuvaat preku nok. Eve npr. jas sum siguren deka ke ima protesti ako na "Plasticarite" im go svenat nacinot na dostava i parkiranje...
проблемот е во тоа што на секое суштинско решение има дивјачки одговор, тоа барем сите го знаеме од искуство, а на форумов имаш цела архива од такви настани
има суштински решенија како физички бариери, кои се уништуваат, паркинзи кои нема да се користат, пешачки зони на кои ќе врие возила и дивоградби, тераси на кафичи и дуќани што ќе се шират онолку колку им дозволува просторот... се само поради тоа што овие проблеми се игнорираат од властите кои треба да ги доведат во ред, или па на крај се наградуваат со некое „суштинско“ решение што оди само во нивна полза
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1667
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 16-May-2020 at 11:04
Originally posted by zabegan

Originally posted by Denko

Originally posted by Влатко


Originally posted by Denko

Originally posted by Влатко


Originally posted by Denko


A sto oekuvase ti da se promeni?
Решение кое ќе го растерети сообраќајот на пример. Вака, пак на мртва точка.
Vo Makedonija se menuva samo formata, dodeka sustinata ostanuva ista. Za sustinska promena nema volja nitu kaj vlastite, nitu kaj narodecot... (Vazi za site sferi vo opstestveniot zivot).
Друже заклучокот е сосем јасен, муабетот ми е ќе тргнеме ли некогаш напред со реални решенија кои ќе завземат примена. Вака, само бомбастично се најавуваат проекти а на крај не сме мрднале ни педа. И други проекти кои навидум изгледаат дека ќе решат нешто (н.п проширувањето на булевар Босна и Херцеговина), дополнително ќе ствараат оптеретување на други улици. Неколку поста наназад напишав како идеја во делот на Пластичарска булеварот да понира а над него нека е пешачка зона, паркинг итн. Не е некое си не знам колку не изводливо решение, да, поскапо е ама сообраќајот ќе си тече без проблем. Не можеме и не смееме да останеме на тоа дека такви се властите, такви сме ние...
Te razbiram jas tebe i se soglasuvam so tvoeto razmisluvanje. Tuka ima i dobri forumasi koi navistina razbiraat i nudat dobri, sustinski resenija, no sepak ona "takvi se vlastite, takvi sme nie" e pojako od bilo koe sustinsko resenie za problemite. Poznavam mnogu politicari koi (od x pricini) ne sakaat da "udrat" protiv navikite na narodecot. Mnogu dolgogodisni naviki (iako se protivzakonski) se pretvorile vo pravilo, pa tesko se menuvaat preku nok. Eve npr. jas sum siguren deka ke ima protesti ako na "Plasticarite" im go svenat nacinot na dostava i parkiranje...
проблемот е во тоа што на секое суштинско решение има дивјачки одговор, тоа барем сите го знаеме од искуство, а на форумов имаш цела архива од такви настани
има суштински решенија како физички бариери, кои се уништуваат, паркинзи кои нема да се користат, пешачки зони на кои ќе врие возила и дивоградби, тераси на кафичи и дуќани што ќе се шират онолку колку им дозволува просторот... се само поради тоа што овие проблеми се игнорираат од властите кои треба да ги доведат во ред, или па на крај се наградуваат со некое „суштинско“ решение што оди само во нивна полза
Znaci pak doagame na ona "takvi se vlastite, takvi sme nie", so retki isklucoci.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12101
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 17-May-2020 at 00:12
Originally posted by FT

Не се многу широки лентите? Зарем не можеше да се направат потесни ленти и плус една за паркирање/застанување?
Сум приметил на многу улици/булевари лентите се огромни а тротоар има едвај 1 метар.



Некаде прочитав дека лентите се по 3,5 метри што е сосема адекватно на рангот и транзитната улога на оваа сообраќајница. Дури и да се намалат на 3,25 (под тоа би било лудост за оваа сообраќајница), би се добило по пола метро на двете страни, што е сосема недоволно.

Во секој случај, прво мора да се отстрани робата од тротоарите, за воопшто да размислуваме за лента за паркирање. Не може тротоарите да се изложбени салони, а да стеснуваме ленти за на каубојциве да им овозможиме дополнителни погодности.

Просторот за евентуалната лента за паралелно паркирање треба да се обезбеди со отстранување на производите од тротоарите. Иако на тој начин тротоарите всушност ќе се стеснат, движењето на пешаците всушност ќе се олесни. Местото на производите им е внатре во објектите.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4372
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 17-May-2020 at 11:33
Денес ја завршивме и Пластичарска. До касарна Илинден. Нов булевар во Скопје ...















https://www.facebook.com/petreshilegov
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4372
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 17-May-2020 at 18:32












https://www.facebook.com/petreshilegov
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1933
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 18-May-2020 at 02:35
Леле со ова светилкиве на сред пешачко велосипедска патека навистина не ги можам, кога ќе разберат дека има и друг начин....
Back to Top
user8642 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Online
Posts: 93
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 18-May-2020 at 23:35
Ќе оставам сликава подолу нека говори... Како изгледа град во кој градските власти се решени да си ги спроведат градските булевари во полн профил со колекторски улици, со све како што треба, без компромиси со локални мафии, дивоградби, mobilje, auto-larje, население што живее во субстандaрдни услови и се користи како резервоар за гласови, бескрајни експропријации, прва и втора фаза, и слични будалаштини....




Дами и господа Тирана, намерно одбрана поради културна "блискост" со пластичарска....





Edited by user8642 - 18-May-2020 at 23:42
Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 401
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 19-May-2020 at 10:26
https://www.vecer.press/%d0%bf%d0%bb%d0%b0%d1%81%d1%82%d0%b8%d1%87%d0%b0%d1%80%d1%81%d0%ba%d0%b0-%d0%ba%d0%b0%d0%ba%d0%be-%d0%b1%d0%b0%d0%bd%d0%b3%d0%bb%d0%b0%d0%b4%d0%b5%d1%88/
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Online
Posts: 1805
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 19-May-2020 at 11:39
Како би се решило преминувањето на луѓето низ зеленилото? Повеќе и погусти грмушки и повеќе полиција?
По завршувањето на паркинзите ќе мора ѕид на средина и столбчиња на тротоарите, како и 10 резидентни пајака. Ѕид треба и кај зелено пазарче, таму нонстоп има луѓе.
_____________________________________________
Град Скопје завчера кажа дека „Во тек е проектирањето на втората фаза која ќе опфати градежни активности на потегот од влезот во касарната „Илинден“ до спојувањето со булеварот Словенија, како и изградба на голема клучка кај Тетовска трошарина.“ Истото го прочитав и во други соопштенија и вести, постари и понови, а и Шилегов во интервју од декември вика дека март/април ќе биде готова првата фаза до влезот во касарната Илинден, а мај/јуни почнува втората до Словенија. Добро штом е така.

Каде поточно би била клучката? Претходно рече Хубо, а возможно е да биде и под касарната. Горе кај Словенија веќе не е Момин Поток.

Edited by Staro Skopje - 19-May-2020 at 11:42
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
user8642 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Online
Posts: 93
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #114 Posted: Yesterday at 01:04
Не ми е јасна општина Чаир како може да има толко поволна политичка позиција и да не успее да ја искористи на креативен начин кога се однесува на прашањето на целата таа сиво зона Пластичарска/БитПазар. Имаат позиција од која можат да спорведат катна гаража во делот меѓу Паластичарска и БитПазар некаде во околина на полициската станица и после тоа сами да воведат ред во паркирањето во цел тој дел ос намера да си направат муштерии за катната гаража. Ова е единствен дел од градот во кој до толку екстермно не е решено паркирањето има огвромен простор за позитивен business-case за такво нешто. Што па да не и возила од околнител екстермно тесни улички со месечни карти. Па тоа е позиција за која сонуваат некои градоначалници, ем сам да забрануваш паркирање било каде, ем да е у твоја сопственост гаражата. Ја имаат позицијата и не ја користат, дозволуваат да им се случува овој хаос и уживаа во него.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4372
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #115 Posted: Today at 11:59
ГРАД СКОПЈЕ ЈА РЕНОВИРАШЕ ПЛАСТИЧАРСКА УЛИЦА, АМА ОСТАВИ ПЕШАЧКИТЕ ПАТЕКИ ДА БИДАТ ОКУПИРАНИ ОД КОЛИ



Тротоарите долж булеварот Никола Карев или Пластичарска улица не се ослободени за движење на пешаци и велосипеди после реконструкцијата. Од двете страни долж булеварот тротоарите се окупирани со коли, иако градоначалникот Петре Шилегов при стартот на градежните работи најави дека во рамките на реконструкцијата ќе бидат изведени пешачки и велосипедски патеки. Тротоарите се реновирани, поставен е нов слој асфалт, но не се поставени столпчиња за да се спречи паркирањето на возила.

Од Град Скопје велат дека ќе постават столпчиња и ќе го ослободат овој дел за движење на пешаци и велосипеди откако ќе обезбедат место за паркирање за жителите и сопственците на дуќаните. Не прецизираат кога ќе се случи тоа и како и каде ќе обезбедат место за паркирање.

„Градот Скопје деновиве заврши со реконструкцијата на булеварот Никола Карев. Покрај работата на булеварот и сите негови елементи, во моментов се работи и на решавање на проблемот со паркирање во овој дел од Скопје. По неговото решавање и овозможување на простор за паркирање на жителите и објектите на оваа локација, Градот ќе пристапи на поставување на столпчиња“, велат од Град Скопје.

Град Скопје минатата недела заврши со реконструкцијата на првата фаза од улицата Пластичарска од Бит пазар до касарната Илинден. Сега Пластичарска улица има по две сообраќајни ленти во двата правци и средишно зеленило онаму каде што тоа го дозволува просторот. На целиот потег е изведена атмосферска канализација која досега не постоеше. Реконструкцијата чини 2,1 милион евра.

Градоначалникот Петре Шилегов најави дека пролетва Градот ќе почне со градежни работи за проширување и реконструкција на сообраќајницата до крстосницата кај Момин поток.

[https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/grad-skopje-ja-renovirashe-plasticharska-ulitsa-ama-ostavi-peshachkite-pateki-da-bidat-okupirani-od-koli/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 456

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.