build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Проширување на бул. Никола Карев (Пластичарска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 78910>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 10-Apr-2021 at 20:59
А да не зборам што овде требало, можеби и ќе треба еден ден да поминува урбан автопат (по еден од старите ГУП - ови, и по планот од 60 - те на Kenzo Tange).

Ќе мора во иднина кога тогаш да се најде решение и да се сруши пластичарска целосно...
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 22-Apr-2021 at 14:33
од фб(16-19.04)









Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 27-Apr-2021 at 15:04
СЕ ГРАДИ И ПРОШИРУВА БУЛЕВАРОТ НИКОЛА КАРЕВ







https://www.facebook.com/p.shilegov/videos/175914334395705
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 02-May-2021 at 12:55
Што мислите, дали би било паметно да се уреди сообраќајниот режим на овој "булевар" на следниов начин.

Да се постави ѕид на средина како што се направи на Цветан Димов, и тоа по целата должина од клучка Бит-Пазар до клучка Момин-Поток. Всушност да се постави ѕид по целата должина каде овој коридор не е со булеварски профил 3+3 со одвоени лева и десна трака. И притоа, многу важно, вклучување исклучување да биде дозволени само во правец на десно, да не укинат семафори и да неможе да се свртува лево со пресекување на булеварот. На тој начин драстично би се зголемила проточноста, а недостапните правци би се надоместиле со свртување за 180 назад преку клучките Бит-Пазар и новата Момин-Поток.

Друг позитивен ефект би било намалување на диво свртување преку дупла линија на Пластичарска, намалување на криминалитет во делот на Топаанско Поле, намалување на значењето на Пластичарска воопшто како трговки значајна точка, а со тоа прелевање на бизнисите кон други делови од градот како и отворање на можност за експропријација во догледна иднина и комплетирање на профилот.

Сега за сега проточноста мора да се обезбедува со овакви методи. Ова воопшто не е нешто ново, се користи по свет.




Edited by user8642 - 02-May-2021 at 12:56
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 10-May-2021 at 07:43
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 22-May-2021 at 10:33
ПРИВРШУВААТ ГРАДЕЖНИТЕ РАБОТИ НА БУЛЕВАРОТ НИКОЛА КАРЕВ

Градежните работи за проширување и реконструкција на булеварот Никола Карев, на потегот од крстосницата кај касарната „Илинден“ до Момин поток влегуваат во завршна фаза. На терен се работи на траса долга околу 1 километар, постојниот коловоз се проширува на 4 сообраќајни ленти, се прави простор за разделно зеленило и се оформуваат мешани пешачко-велосипедски патеки од двете страни.

На булеварот Никола Карев, во оваа втора фаза од реконструкцијата, се изведува и нова атмосферска канализација, потпорен ѕид во должина од 690 метри и ново лед осветлување од двете страни. Реконструкцијата на оваа улица се користи и за замена на дел од старата и поставување нова подземна инфраструктура онаму каде што е потребно од различни субјекти, за да се избегне прекопување на новиот асфалт по завршувањето на реконструкцијата.

Овој проект е дел од реализацијата на секундарниот северен сообраќаен прстен во Скопје. Очекувам изградбата на булеварот Никола Карев во оваа втора фаза да заврши кон средината на јуни. Во јули почнуваме со изградба на големата клучка кај Момин поток. Со целосната изградба на булеварот Босна и Херцеговина и со изградбата на булеварот Христијан Тодоровски Карпош, пак, веќе овозможивме директен излез на обиколницата. Кога сето тоа ќе се спои ќе се оформи цел еден концепт што ќе овозможи развој на северниот дел од градот – вели градоначалникот Петре Шилегов.









https://www.facebook.com/CityofSkopje
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 10-Jun-2021 at 17:02
od fb







Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 17-Jun-2021 at 12:55
СЕ АСФАЛТИРА БУЛЕВАРОТ НИКОЛА КАРЕВ

Екипите на Град Скопје почнаа со асфалтирање на булеварот Никола Карев, кој се проширува и реконструира на потегот од крстосницата кај касарната „Илинден“ до Момин поток. Деновиве се поставува носечкиот слој асфалт на проширениот дел од овој нов булевар, а асфалтирањето ќе продолжи и во наредниот период.

На терен се работи на траса долга околу еден километар, постојниот коловоз се проширува на 4 сообраќајни ленти, се прави простор за разделно зеленило и се оформуваат мешани пешачко-велосипедски патеки од двете страни.

На булеварот Никола Карев, во оваа втора фаза од реконструкцијата, се изведува и нова атмосферска канализација и потпорен ѕид во должина од 690 метри, а ќе се постави и ново лед осветлување од двете страни.







https://www.facebook.com/CityofSkopje/

Back to Top
JovanOdGjorche View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 512
  Quote JovanOdGjorche Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 17-Jun-2021 at 15:22
Ужасна гужва во овој дел, денеска поминав, ајде нека завршат веќе, претераа со ова срамота до избори ќе го тераат.
And something, somewhere was lost in 1938...
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 17-Jun-2021 at 18:44
Какви се бе овие коментари како теткици на фејсбук. За моментално задоволство да не се правела улицата за трајно.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 17-Jun-2021 at 19:09
Прашањето е што правиме со завршениот дел. Ништо од најавите за бариери, столпчиња, паркинзи.
Back to Top
JovanOdGjorche View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 512
  Quote JovanOdGjorche Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 17-Jun-2021 at 22:32
Originally posted by user8642

Какви се бе овие коментари како теткици на фејсбук. За моментално задоволство да не се правела улицата за трајно.


Ти научи македонски прво, јас не напишав за да не се правела улицата, велам дека срамота е да се чека толку време за да се сече лента а ти како сакаш сфати си го тоа. Можат по организирано да работат, не е страшно да бараме ефикасно работење или дека е против оваа гарнитура па тебе ти смета нешто? Ех едно општетво на папир.

Edited by JovanOdGjorche - 17-Jun-2021 at 22:37
And something, somewhere was lost in 1938...
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 18-Jun-2021 at 09:06
На ваков бришан простор можеше да се изгради пристоен велосипедски пат со две ленти, одделен и од коловозот и од пешачките патеки, но тие будалите пак избраа мали тротоарчиња на секоја страна од коловозот, со ленти во еден правец.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 23-Jun-2021 at 00:46
Originally posted by гитардемон

На ваков бришан простор можеше да се изгради пристоен велосипедски пат со две ленти, одделен и од коловозот и од пешачките патеки, но тие будалите пак избраа мали тротоарчиња на секоја страна од коловозот, со ленти во еден правец.
да не го заборавиме и trademark-от на скопските булевари, бандери на сред патека
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 23-Jun-2021 at 16:45
Originally posted by zabegan

да не го заборавиме и trademark-от на скопските булевари, бандери на сред патека
Скопските улици имаат еден друг trademark, воведен у времето на Коце. Новокомпоновани сливници со умпровизиран пресечен тротоар и спуштена шахта на ниво на улица. Неможам да најдам соодветна слика, ако може некој нека пушти.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 23-Jun-2021 at 22:02
1. Бандери, ама да не ги заборавиме и бројните семафори.
2. Автобуските кои ги има на целата должина на Партизанска.
3. Контејнерите на Партизанска.
4. Непрегледноста при вртење десно на автомобили, односно патеката најдобро е да не искривува за да продолжиш право, туку да биде право долж самиот коловоз.

И редица други работи...
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 23-Jun-2021 at 22:34
Originally posted by ehrlich

1. Бандери, ама да не ги заборавиме и бројните семафори.
2. Автобуските кои ги има на целата должина на Партизанска.
3. Контејнерите на Партизанска.
4. Непрегледноста при вртење десно на автомобили, односно патеката најдобро е да не искривува за да продолжиш право, туку да биде право долж самиот коловоз.

И редица други работи...
за се се согласувам, освен за велосипедската патека, баш со тоа што патеката е слеана со пешачката, има подобра прегледност за велосипедисти, со оглед на тоа колку немаме култура да гледаме во ретровизор при вртење десно
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19705
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 09-Jul-2021 at 17:17
од фб







Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Online
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 10-Jul-2021 at 07:30
За некој што се чука во гради како Скопје ќе го направел вело-град булеваров излезе тешка брука. Автопатски ленти за коли и некакво мизерно тротоарче за пешаци, точаци и бандери. И по Коце - Коце!
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 10-Jul-2021 at 12:08
А од кај знаеш дека нема да нацртаат велосипедски патеки во склоп на коловозот??
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 78910>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.221 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.