Метробус Скопје (Bus rapid transit / BRT) |
Post Reply | Page <1 34567 22> |
Author | |
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19780 |
Quote Reply #81 Posted: 17-Nov-2021 at 17:38 |
ЕБОР ја чека Арсовска да објасни што планира со проектот „автобуско метро“
Слушнале за најавата од градоначланичката Арсовка, но за да се изјаснат за ова, треба, како што велат, подобро ги разберат намерите на новата градска администрација. Планот на Арсовска е да побара од ЕБОР да ги пренамени 70 милиони евра кои ги обезбеди владата за овој проект, но сепак според одговорот на банката, Скопје ќе остане без овие средства. -Проектите на ЕБОР се одобрени од нашиот менаџмент и Бордот на директори, после детална проценка на самиот проект, како за специфичната потреба на средства кои ги обезбедуваме. Ова значи дека средствата на ЕБОР треба да се користат за специфичен проект, за кој е одобрена имплементација.До сега вложивме голем труд во овој проект, работиме на него две години, а истото го сторија и македонските власти, како на централно, така на локално ниво. Ова е првиот БРТ проект во регионот, кој го прави Скопје поинакво од другите главни градови, привлекува големо внимание и признанија. БРТ системот е веќе длабоко навлезен во имплементација. Во моментов во тек се две паралелни постапки за јавни набавки, велат од ЕБОР. За првата траса од Ѓорче Петров до Ново лисиче веќе процесот за избор на изведувач е веќе започнат, а за втората траса се бираат консултанти. Арсовска денеска се појави на конститутивната седница на Советот на Град Скопје, но не даваше изјави за медиумите... Новоизбраните советниците, пак, се со поделени мислења за проектот автонуско метро.. На денешната конситутивна седница, за нов претседавач на градскиот совет, беше избран Трајко Славески, кој што беше носител на советничката листа на ВМРО-ДПМНЕ, која во следните 4 години ќе го има мнозинството.. https://kanal5.com.mk/ebor-ja-cheka-arsovska-da-objasni-shto-planira-so-proektot-avtobusko-metro/a503708 |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #82 Posted: 15-Nov-2021 at 00:11 |
па дали сериозно ќе не лишат од нови решенија поради политичко препуцавање, по 1000ти пат во историјата?
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19780 |
Quote Reply #83 Posted: 13-Nov-2021 at 15:53 |
Владата засега не добила информација од Град Скопје за прекинување на тендерот за БРТ-то, став допрва ќе гради
Владата на РСМ и Министерството за финансии засега немаат добиено информација од Градот Скопје дека планираат да ја прекинат реализацијата на проектот за воведување Бас рапид транзит – БРТ во Скопје, односно дека се откажуваат од автобуското метро. „Доколку Владата и Министерството за финансии добијат официјално известување од страна на Град Скопје, дополнително ќе се произнесат за истото и воедно ќе се извести и ЕБОР за предметното барање“, информираат за „Мета“ од Министерството за финансии. Од ова министерство објаснуваат дека станува збор за претходно договорен проект со Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), за кој Министерството за финансии во име на Владата на РСМ има потпишано Договор за заем со ЕБОР на 21.04.2021 година, а врз основа на претходно донесен Закон за задолжување за овој проект од страна на Собранието на РСМ, објавен во Сл.весник бр.77 од 06.04.2021. Најавата за прекин на реализацијата на БРТ-то во Скопје стигна вчера од новата градоначалничка Данела Арсовска, која рече дека во наредните денови ќе има состаноци со експертите на Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) за да се запознае со условите и што досега било договорено и направено, но и кажа дека БРТ нема да се гради. Тендерот за изградба на првата линија од БРТ-то во Скопје беше распишан кон крајот на октомври годинава, при што заинтересираните компании во првата претквалификациска фаза ќе треба најдоцна до 14 декември да ги достават своите претквалификациски понуди. Тендерот е објавен на веб-страницата на ЕБОР. Во слична ситуација за време на локалните избори во 2009 година, тогашниот скопски градоначалник Трифун Костовски беше принуден да го поништи тендерот за изградба на првата трамвајска линија од Ново Лисиче до центарот на Скопје, откако тогашниот состав на Антикорупциската комисија побара да се сопре реализацијата на тендерот за трамвајот. Новиот градоначалник од ВМРО-ДПМНЕ Коце Трајановски не се согласуваше со моделот за изградба на трамвајот во Скопје на дотогашниот градоначалник Трифун Костовски, по што се обиде преку јавно-приватно партнерство да ја реализира првата трамвајска линија од Ново Лисиче до Ѓорче Петров, но не успеа во ова. Експертите коишто ги консултираше „Мета“ денеска ѝ порачаа на скопската градоначалничка Данела Арсовска да не брза со донесувањето на стратешки одлуки за иднината на јавниот превоз во Скопје, бидејќи главниот град веќе изгуби неколку децении во ваквите промени на одлуките од новите градски раководства. https://meta.mk/vladata-zasega-ne-dobila-informacija-od-grad-skopje-za-prekinuvanje-na-tenderot-za-brt-to-stav-doprva-kje-gradi/ |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19780 |
Quote Reply #84 Posted: 13-Nov-2021 at 15:30 |
Дали проектот автобуско метро заминува во историјата?
Автобуското метро кое што го најавуваше Шилегов стигна до тендерска постапка, распишана од страна на ЕБОР пред 20 дена, но по стапувањето на Данела Арсовска на градоначалничката функција овој капитален проект за кој беше земен кредит од 70 милиони евра, е на чекор да биде стопиран.. Што ќе биде со кредитот, дали тој може да се пренамени и дали може и под кои услови да се стопира тендерската постапка, ги прашавме во Европската банка за обноваи развој, но таму рекоа дека со став за новонастанатат ситуација ќе излезат во следените неколку дена.. Арсовска на првиот брифинг со новинарите најави дека конечната одлука ќе биде донесена по разговорите со експертите на ЕБОР, но останува на ставот дека скопјни гласале за бесплатен јавен превоз, а не за проектот на Шилегов.. Скопјаните пак кои ги анкетиравме, се со поделни мислења... Арсовска иако најавена денеска не дојде на настанот со градночланикот на Ѓорче Петров, Алкесандар Стојкоски, за чистење на депонија во општината, која требаше да биде и почетната станица на автобуското метро... БРТ како целосно еколошки систем, ЕБОР и Шилегов го најавија пред неколку месеци.. Идејата беше да се реорганизира целиот скопски сообраќај, со двете траси по кои би се движело автомуското метро.. Сега, идејата на Арсовска е да се купат 250 нови еколошки автобуси, а превозот да биде бесплатен.. https://kanal5.com.mk/dali-proektot-avtobusko-metro-zaminuva-vo-istorijata/a502968 |
|
Théoden
Senior Member Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 538 |
Quote Reply #85 Posted: 11-Nov-2021 at 18:46 |
Ако средствата од кредитот за БАС се искористатат само за нови автобуси и крпење на буџетот на ЈСП за неколку години тогаш имаме уште полошо решение. Јас сум против изведба на метробус во овој момент поради недостаток на инфраструктура, за што е зборувано понапред во темава, но токму таа сообраќајна инфраструктура треба да добие приоритет. Идеално на сметка на БРТ би се финансирале некои покапитални проекти кои дополнително би го растеретиле постоечкиот сообраќај со воведување на нови линии од јавниот превоз.
|
|
Vire
Senior Member Joined: 17-Aug-2021 Online Status: Offline Posts: 349 |
Quote Reply #86 Posted: 11-Nov-2021 at 18:24 |
Не знам што се мавате од земи,или не сте ја прочитале програмата или ??
Истото е само не го викаат брт,туку посебна лента за автобуси,нови автобуси,нови постојки...истото. Ако не ви чини безплатно па продолжете со плаќање |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #87 Posted: 11-Nov-2021 at 16:30 |
Скопје по којзнае кој пат гласаше да биде село. Традиција уште од првиот референдум за трамвај. Следен логичен чекор би било да се врати доручекот на мост
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #88 Posted: 11-Nov-2021 at 15:25 |
Dodeka se jadat megusebe politicarite graganite stradaat. Se prosiruvaat ulicite a tesnite grla na raskrsnicite ostanuvaat, LUDA rabota. Gradot raste, javniot prevoz kako vo 80-tite, taxi-prevozot odvraten... KATASTROFA.
|
|
IN_MOTION
Senior Member Joined: 11-Jul-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 203 |
Quote Reply #89 Posted: 11-Nov-2021 at 15:02 |
Арсовска: БРТ нема да има, ќе има бесплатен јавен превоз и нови автобуси.
– Скопјани да сакаа БРТ ќе го гласаа кандидатот кој тоа им го вети. Но гласајќи ме мене, тие покажаа дека сакаат бесплатен превоз и нови автобуси. Затоа јас ќе се фокусирам на проектите кои им ги ветив на граѓаните а за кои добив гласови на изборите, рече Арсовска. https://www.slobodenpecat.mk/arsovska-brt-nema-da-ima-kje-ima-besplaten-javen-prevoz-i-novi-avtobusi/ Очигледно е дека вака ги добија пензионерите. Се што е бесплатно за нив е win. За жал Скопје уште долго нема да го реши јавниот превоз Со нови автобуси ништо не е решено. Со бесплатен превоз уште помалку. |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15065 |
Quote Reply #90 Posted: 09-Nov-2021 at 17:01 |
БРТ системот во Богота (со население од околу 8 милиони), Колумбија:
Секој автобус има капацитет од 270 патници, постојките се на платформи: извор: https://varlamov.ru/1qxcgaOBkBb |
|
За сè има вторпат
|
|
xnx
Senior Member Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
Quote Reply #91 Posted: 04-Nov-2021 at 10:37 |
se slagam, najdobroto resenie za Skopje koe e veke dovedeno do faza na izvedba bi bilo steta za zitelite na gradot ako ne se izvede zaradi partiski sueti. Voedno i za Danela bi bilo najdobar poteg ako bide gradonacalnikot sto ke go realizira ovoj proekt za koj se zboruva veke so decenii |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #92 Posted: 03-Nov-2021 at 22:28 |
Ќе биде колосална штета ако проектов не се реализира. Некој олку голем чекор напред Скопје не памети со децении! А ако продолжиме да се потпираме само на класичен автобуски превоз (без разлика какви би биле тие автобуси), дефинитивно одиме во катастрофа. ДПМНЕ и Данела нека го спинуваат како сакаат, само нека го продолжат БРТ проектот. За вакви работи, личните и партиските суети не смеат да надвладеат. Се надевам дека ќе се има толку доблест. |
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #93 Posted: 03-Nov-2021 at 01:10 |
Мислам дека никој не избегнува јавен превоз затоа што му е скап билетот така да бесплатниов (ако се воведе воопшто) ништо нема да реши. Ако се напушти БРТ може бар да се преземат/адаптираат некои од решенијата што со него се нудат:
1. лента само за автобуси тамо кај што е можно. Еднаш се проба ама не успеа, треба овојпат поцврсто да се поработи на тоа. 2. Дополнителни линии, и долги (пример Ѓорче-Маџари) и кратки (кружни, по примерот на таа што сега ја воведоа или ќе ја воведеа? што врти од Трнодол до Ситимол). |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19780 |
Quote Reply #94 Posted: 02-Nov-2021 at 21:57 |
Со трупањето нови автобуси не гледам како би се решил проблемот сообраќајниот хаос и како би се забрзал транспортот во градот само Итонг и Лаз ќе се заменат со некоја нова марка и истите пак ќе заглавуваат на критичните точки низ градот.
Она на кое градот треба интензивно да се посвети да работи е инфраструктурата да се даде финиш на она кое веќе е започнато(Лимак и АСНОМ) а потоа да се премине и кон други планирани поврзувања. Бидејќи се додека раскрсниците се на едно ниво во отсуство на денивелации и кружни текови ќе биде многу хаотично. И секако треба многу поревносно казнување на сите узурпатори на крајна десна лента кои му создаваат секојдневни проблеми на јавниот превоз. |
|
Théoden
Senior Member Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 538 |
Quote Reply #95 Posted: 02-Nov-2021 at 21:33 |
Алтернативата се вика булевар „Крушевска Република“, но него никој не го споменува. А искрено се надевав дека ќе се актуелизира како тема за овие локални избори...
|
|
JovanOdGjorche
Senior Member Joined: 13-Oct-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 514 |
Quote Reply #96 Posted: 02-Nov-2021 at 16:34 |
Мостовите се можеби од најголемо значење за градот. Мора да се најде некоја алтернативе за делот кај Ист Гејт. Често проаѓам од тука и скоро да нема ден кога не е блокирано. Мислам, супер што се направи трговскиот центар но барем да се понудат алтернативи за поврзување.
Можеби со нови автобуси и слободен превоз за сите, народов ќе му текне дека јавниот транспорт е подобра варијанта, кој знае, само прашањето останува - колку ќе нѐ чини, бидејќи секако нема ништо беспари... |
|
And something, somewhere was lost in 1938...
|
|
vlad
Newbiе Joined: 09-Sep-2019 Online Status: Offline Posts: 2 |
Quote Reply #97 Posted: 02-Nov-2021 at 10:43 |
Не знам дали сте запознаени, но за планираната изградба на депо во Ново Лисиче треба да се уништи оформен парк од 7 хектари! А чим веќе е планирано да се руши и обнови мостот Обединети Нации, зошто не се инвестира и во нов мост кој ќе ги спојува Ново Лисиче и Маџари? Така ќе може депото да се направи во Вардариште и со тоа можеби и ќе се среди ситуацијата со депонијата, а ќе го зачуваме паркот во Ново Лисиче.
Значи ако преовладува разумот и се ревидира проектов може да имаме вин-вин ситуација: 1. Ќе го зачуваме паркот од 7 хектари 2. Депото во Вардариште би бил еден почеток на урбанизација на тој дел и ставање крај на депонијата 3. Ќе имаме мост кој ќе ги спојува Ново Лисиче и Маџари и драстично намалување на гужвата по бул. Србија Една светла точка е што мостот е дел од програмата на Данела. Ќе видиме што ќе испадне. |
|
anna75
Groupie Joined: 16-Sep-2021 Online Status: Offline Posts: 47 |
Quote Reply #98 Posted: 01-Nov-2021 at 23:45 |
Абе ај!!! Дојде еден на власт, оп поништува одлуки и проекти на претходниот. После ќе дојде друг и тој ќе поништи!!! И така... ќе се вртиме во круг...
Море МРШ!!! |
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #99 Posted: 01-Nov-2021 at 22:17 |
Nezaviosno od toa dali proektot e dobar ili ne, no triesetina godini propagaat golemite proekti vo javniot skopski soobrakaj, vo vreme koga gradot permanentno galopiracki raste i se gusi vo soobrakajniot metez.
|
|
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1113 |
Quote Reply #100 Posted: 01-Nov-2021 at 19:49 |
Не е добро да пропадне, исто како што не беше добро да пропадне Клинички пред 4-5 години. Сега за смешна сума од 70 милиони веќе ќе имавме колку толку солиден комплекс на постојнава локација.
Данела може добро да изигра од ПР аспект ако успее да ги пренамени средствата за набавка на голем број автобуси, подобрување на трасите со одвоени ленти каде што е можно и поголем број возила по линија. |
|
Post Reply | Page <1 34567 22> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |