build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Метробус Скопје (Bus rapid transit / BRT)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 22>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 12-Apr-2021 at 18:51
Originally posted by Cloverstack

Имаш грешка кај линијата 2. Јужниот терминал всушност е планиран кај железничката станица Лисиче. Линијата не оди толку далеку и воопшто не стига до Пинтија.

Линија 2 во идејата ја продолжив за 3 станици. Мислам дека не е многу добро решение терминалот да биде километар пред Пинтија и пинтијаши да се качуваат во автобус за да стигнат дотаму; многу подобро е населбата да биде директно поврзана и сите собирни линии да завршуваат таму.

Зашто не би било исплатливо жс Лисиче да се дислоцира километар на југозапад (башка таму се одделуваат и линиите за северозапад и југозапад), линијата ја продолжив уште малку, до сегашните ниви каде предлагам нова жс и населба со куќи со ниска густина.

И терминалот Скопје Север го преместив малку на запад со цел БРТ да го избегне внатрешниот прстен, освен доколку и тој во иднина не стане БРТ линија.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 12-Apr-2021 at 23:24
Прво, сметам дека со метробусов губиме дополнителни 2 децении. Според мене, треба да се загриза куршумот и да се почне со изведба на метро. Но, веќе кога неговата реализација се наѕира, имам идеја да се премести линијата 2 малку на север, да почнува од клучката на бул.Христијан Тодоровски - Карпош со обиколницата, при што ќе се добие одлична можност за Park+Ride.

Сепак, во оваа варијанта железничката станица Скопје-Север би била малку пооддалечена од најблиската станица (800 метри до станицата на раскрсницата на бул.Христијан Тодоровски - Карпош со бул.Босна и Херцеговина, па сметам дека не е лоша идеја и дислокација на железничката малку на исток. Во моментов станицата е сместена во зона на лесна индустрија и трговија, и со преместување би била на помалку од 250 метри од метробус станицата (сосем прифатливо за пешачење од метробус до железничка станица, а и многу поблиску до резицендијална зона).

The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 12-Apr-2021 at 23:45




Наместо да се преместува железничката станица, што мислиш за идејата БРТ да поминува по улица Бутелска?
Поточно авенија Бутелска во случајов:
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=3838


Клучна придобивка е што БРТ ќе поминува по средината на Бутел, наместо периферно, а плус тоа многу подобро ќе го покрие Скопје Север.



Во ваков случај треба да се прошири подвозникот на Бутелска под пругите, но тоа веројатно не е поскапо од преместување на целата железничка станица.

За прераснување на Бутелска во авенија ќе треба одредена инвестиција, но тоа би било фино дури и без БРТ (хортикултура и дебели дрвореди, вело патеки, паралелно паркирање...).
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 13-Apr-2021 at 00:07
Не дека не ми текнало и на таа варијанта. Бидејќи се работи за метробус, а не метро, скршнувањето од бул.Христијан Тодоровски - Карпош налево кон бул.Босна и Херцеговина, како и потоа надесно кон ул.Бутелска би било сосем изводливо.

Секако, оваа варијанта е интересна и бидејќи просечната оддалеченост од било кој дел на Бутел 1 до некоја од станиците би била пократка отколку варијантата линијата да поминува на бул.Христијан Тодоровски - Карпош.

Проширувањето на ул.Бутелска не треба да оди во насока на спојување со ул.Александар Урдаревски бидејќи оваа уличка е потребна како сервисна за нормалните на неа улички. Од безбедносен аспект, како и генерално од сообраќаен аспект не е добро булевар да има толку влезови и излези кон/од секоја од тие улички.

Edited by alexgizh - 13-Apr-2021 at 00:09
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 13-Apr-2021 at 00:15
Сега ми текнаа и две причини против скршнувањето на линијата кон ул.Бутелска:

1. Според мене, метробус (па и метро) линија треба да ја следи примарната градска мрежа. Бул.Христијан Тодоровски - Карпош Е ДЕЛ од примарната мрежа, додека ул.Бутелска НЕ Е (дел е од секундарната мрежа). По улиците од секундарната мрежа ќе продолжат да сообраќаат автобусите на ЈСП (57-ца). Ако некој сака, ќе може да се префрли од метробус на автобус, па да продолжи по ул.Бутелска.

2. Среднорочно/долгорочно гледано, мислам дека ридот источно од бул.Христијан Тодоровски - Карпош ќе стане населба, па така метробус линија по бул.Христијан Тодоровски - Карпош ќе биде средишна линија помеѓу Бутел 1 и евентуалната нова населба.

Edited by alexgizh - 13-Apr-2021 at 00:18
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 13-Apr-2021 at 00:16
Ајде уште едно прашање. Што мислите, дали се исплати трајно да се вгради оваква девијација во трасата?! Линијата да скршнува од Партизанска по булевар "8ми Септември", да ги инкорпорира СЦ "Борис Трајковски", заедно со паркингот како Park&Ride опција, воедно и идна почетна точка на жирачата кон Водно. Понатаму ја инкорпорира Воена Болница, односно сегашната главна градска болница и се враќа на Партизанска повторно.

Вкупна должина што се додава плус е 1200 метри. Па сега пресметајте дали тоа време се исплати трајно да се вгради во трасата за да се добие поврзување на главниот спортски центар и главната градска болница, како и најголемиот веќе постоечки пaркинг најблизу до трасата. Јас мислам дека се исплати. Линиите не постојат за да изгледаат убаво на мапа, туку за да бидат што пофункционални.



Edited by user8642 - 13-Apr-2021 at 00:18
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 13-Apr-2021 at 00:29
Моето мислење е дека не треба вака да скршнува. Погледни ја точка 1 од овој пост. Не се работи за „изгледање убаво на мапа“, туку за општи принципи на сообраќајно планирање, како и долгорочен развој на градот наспроти привремени и инцидентни половични решенија (поради какви што сме тука каде што сме). Пристапот до СЦ „Борис Трајковски“ би се решил лесно со воведување на и онака потребната кружна линија 3:

The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 13-Apr-2021 at 00:36

@ User8642

Јас би преферирал СЦБТ, болницата, и неколку други точки во пакет, во прво време да бидат опфатени со крак од линија 1.

А во иднина, може и со посебна, нова линија. На прмер (грубо) од СЦБТ на југ кон Козле, потоа источно по Јужен Булевар, па потоа по Кочо Рацин или Крушевска Република до булевар Гоце Делчев, а оттаму преку АСНОМ и Интернационални бригади, до крајна станица Автокоманда.


EDIT:
Предлогот на alexgizh е исто така добра основа за размислување за идна линија 3






Edited by Cloverstack - 13-Apr-2021 at 01:13
Back to Top
zlate676 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 30-Aug-2019
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19
  Quote zlate676 Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 14-Apr-2021 at 12:55
Проектот доколку го уништи зеленилото на булевар Јане Сандански и Партизанска е нешто што Скопје не треба да го дозволи. Овие булевари се направени според сите снадарди во едно дамнешно време кога се водело сметка за хумано живеење. Нема никаква студија како ќе би се одвивало фунционирањето, еве едно обично преминување на раскрсница каде ќе чекаат пешаците доколку е на средината патеката за "брзиот автобус". Да не зборуваме за тоа дека главната цевка за вода како што се спомна е тука ..
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 456
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 14-Apr-2021 at 14:27
Sredisnoto zelenilo nema da se unisti. Sredisnoto zelenilo e postaveno kako barera ili stit za ogrmni vodovdni cevki koj pominuvaat niz celata taa trasa. 3tata najleva lenta od bulevarot ke se izdvoi so nekoj vid na stubcinja i ke bide lenta za avtobusi koj ke dvizat kako tramvai bez zastanuvanje osven na postojkite. I ke gi ima na sekoi 3-4 min. Za mene e samo problem mostot obedineti nacii kako bi se resil. Mora da se prosiri.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 14-Apr-2021 at 18:49
Park & Ride треба да биде на самата периферија, СЦБТ баш и не е погодно место за такво нешто.

Добро би било прво да се види како ќе функционираат линиите 1 и 2 пред да се планираат други. Доколку системот со собирни автобуски линии функционира добро и нема сериозно укочување на останатиот сообраќај (иако намалување треба да има, тоа е и целта на БРТ) може да се оди на 3, 4, 5 линија. Најголем проблем би било укинувањето на автобуски линии долж БРТ линиите; комплицирањето со преседнување баш и не ми е привлечно.

Други придобивки од БРТ би биле ослободување на сообраќајните ленти од паркирани возила (инаку ќе крахира сообраќајот со еднолентни Партизанска и Јане Сандански) и неможност за паркирање на тротоар онаму каде што БРТ е на крајната десна лента, не знам како би ги средиле бројните приклучоци на Борис Трајковски, Цветан Димов и останатите булевари (во иднина улици) каде што се планира БРТ да биде на десна лента.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 14-Apr-2021 at 19:06
Цело време слушаме дека е донесен законот, дека се отпочнува проектот, но многу малку внимание се посветува на важниот дел за мрежата на автобуските линии, кои ќе останат. Освен тоа дека на местото каде што ќе поминува БРТ нема да има автобуси, ние не слушаме друго.

Почнувајќи дека скоро сите градски автобуски линии минуваат низ Рекорд моментално, мора уште сега да се каже што ќе се прави со тие линии.

Како пример:
1. линија број 5 во делот на трасата Хром-Митрополит Теодосиј Гологанов-АМСМ е само паралелна на БРТ, но се сече со него кај Рекорд и понатаму се поклопува.
2. линија број 2 во делот Сарај-Ѓорче не се поклопува, понатаму во делот на Партизанска се поклопува целосно, за од Битпазар до крајна станица да не се поклопува.

Поентата ми е дека со несмасно и непланско решение на вакви моменти, наместо зголемен број на патници, може да се добие контра ефект и ова е важно да се планира и зборува претходно, а не после тоа.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 21-Apr-2021 at 12:52
Трамвајот на тркала“ ќе се гради со 70 милиони евра заем од ЕБОР, рокот за изведба е крајот на 2025 година

Најдоцна до крајот на 2024 година во Скопје ќе треба да профункционира линијата од Ново Лисиче до Ѓорче Петров на брзиот автобуски систем (БАС) во Скопје, додека втората линија од „трамвајот на тркала“ ќе се пушти во употреба во 2025 година. Ова го најави скопскиот градоначалник Петре Шилегов, кој денеска заедно со министрите за финансии Фатмир Бесими и транспорт и врски Благој Бочварски го потпишаа договорот за заем од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) во висина од 70 милиони евра.

Иако договор за заем за „трамвајот на тркала“ веќе е потпишан, изработката на основниот проект допрва ќе се реализира и ќе биде вклучена во тендерската постапка што летово ќе се објави, а ќе биде финансирана од ЕБОР. Досега се изработувал идејниот проект и пропратната документација.

„Екипите на Градот Скопје и на Јавното сообраќајно претпријатие досега работеа на подготовка на техничката документација за овој систем. Идејното сообраќајно решение веќе е изработено од стручњаците од Битола, Скопје, Белград, Лондон и Брисел и ќе претставува основ за тендерската документација која што набавка очекувам дека ќе ја започнеме во текот на ова лето“, изјави градоначалникот Шилегов.

Шилегов вети дека идејното сообраќајно решение ќе ѝ биде претставено на јавноста пред распишувањето на тендерот за реализацијата на првата БАС линија од Ново Лисиче до Ѓорче Петров, од страна на консултантите од ЕБОР и стручњаците кои Градот Скопје ги ангажирал. Овој документ веќе е предаден на верификација на консултантите на ЕБОР.

Во однос на самото функционирање на брзиот автобуски систем, Шилегов денеска најави дека автобуските постојки од „трамвајот на тркала“ ќе бидат од затворен тип, што би значело дека валидацијата на билетите ќе се врши пред влезот на патниците на самата постојка. Исто така, планирано е да се изгради „топла врска“ помеѓу Железничката станица во Скопје и првата БАС линија, која ќе им овозможи на граѓаните директно од пероните да се префрлат во автобусите.

Во однос на цената на билетите во скопскиот јавен превоз, градоначалникот Шилегов засега немаше конкретен одговор дали тие би поскапеле, но појасни дека двете БАС линии ќе бидат интегрирани во скопскиот јавен превоз. Ќе се работи на посебен систем за билети, кој ќе се изработува паралелно со имплементацијата на „трамвајот на тркала“. Целта е на граѓаните да им се овозможат поголеми број на билети, кои ќе бидат поразновидни, како што е на пример билетот за користење на јавниот превоз во времетраење од 1 час.

Министерот за транспорт и врски Благој Бочварски изјави дека двете БАС линии меѓу Ново Лисиче и Ѓорче Петров, како и помеѓу Пинтија и Скопје Север, кога ќе профункционираат, треба да ја подобрат ефикасноста и економичноста на скопскиот јавен превоз, но и да се намали загадувањето на воздухот бидејќи граѓаните помалку би ги користеле автомобилите за своите патувања.

Бочварски рече дека Министерството за транспорт и врски и Градот Скопје се во фаза на изработка на целокупната техничка документација, за што тој вети дека ќе се работи со стручните лица за да се направи најдоброто можно решение за брзиот автобуски систем.

Претставникот на ЕБОР одговорен за нашата земја, Анри Аранитаси изјави дека согласно плановите, новиот систем на БАС предвидува намалување на емисијата на јаглероден моноксид од над 95 отсто, на ПМ честичките за приближно 90 отсто и нитроген оксид и јаглероден диоксид за најмалку една четвртина.

Кредитот од ЕБОР ќе се повлече во две транши. Првата во висина од 47,6 милиони евра треба да служи за изведба на линијата од Ново Лисиче до Ѓорче Петров. Втората транша која е предвидено да се повлече во 2023 година, кога ќе се распише тендерот за реализација на линијата од населбата Пинтија до населбата Скопје Север, за што треба да се издвојат 22,4 милиони евра.

Со кредитот треба да се набават нископодни автобуси на природен гас, 26 возила за првата линија и 22 возила за втората линија. Воедно, со средствата треба да се изградат две нови депоа во Ново Лисиче и во рамките на постојното депо во Ѓорче Петров, да се направат интервенции во инфраструктурата на скопските булевари и улици, да се изградат автобуските постојки и да се имплементираат посебни софтверски решенија за автоматизирано функционирање на системот.

Очекувањата се целокупниот систем со две БАС линии во Скопје да биде функционален во 2025 година. Шилегов накратко спомена и за промената на постојните градско-приградски линии од скопскиот јавен превоз, коишто во иднина ќе служат за да ги доведат патниците до самите БАС линии, каде што ќе се врши трансферот на патници. Сепак, повеќе детали за ова тој најави во самата презентација на проектот.

Кредитот од ЕБОР е со рок на отплата од 15 години, со вклучен грејс период од 4 години. Банката ќе додели и неповратен грант од 1,5 милиони евра за техничка поддршка на Градот Скопје и на Министерството за транспорт и врски. Министерот за транспорт и врски информираше дека во неговото министерство ќе се работи и на нова студија за развој на урбаниот транспорт во Скопје.

https://meta.mk/tramvajot-na-trkala-kje-se-gradi-so-70-milioni-evra-zaem-od-ebor-rokot-za-izvedba-e-krajot-na-2025-godina/
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 992
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 21-Apr-2021 at 13:42
Крајот на 2025'та...метро линии се градат на вакви рокови
Back to Top
Шарла View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 06-Apr-2021
Online Status: Offline
Posts: 38
  Quote Шарла Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 21-Apr-2021 at 14:25
Со 70 милиони евра кредит се почнува изградба на Метро,па макар било од Расадник до Рекорд......

И кога нема да се зголеми бројот на патници во автобусиве,кога нема да се намали загадувањето,користењето на автомобили за главен превоз,што тогаш ? Пак ќе се раскопува градот за да се дојде до единственото решение што може на долга стаза да се бори со овие проблеми-меторото ?

Никаков ground-breaking прокет и план а преголем кредит за враќање.

Back to Top
Urbanista View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 28-Dec-2020
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 36
  Quote Urbanista Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 21-Apr-2021 at 15:56
Bas taka mozese barem metro linija postepeno da pocnat. I mnogu mi e strav deka guzva ke bide puta 3. Prva lenta ke bide blokirana od parkirani koli a po “metro”bus lenta ke vozat i koli(sum go videl nadvor ova)..
A Inaku prv pat i da kazam edna pofalba za gradskava vlast: pominav po prviot del od ul orce nikolov sto se rekonstruira i mi zalice deka navistina ubavo ke dojde. Samo se nadevam deka i ke ja odrzuvaat a ne kako boemska da se trkalaat betonski topki i da se parkira haoticno po trotoari..
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 21-Apr-2021 at 19:43
Метро би чинело најмалку 10 пати повеќе, нема споредба со БРТ.

Добро е што не утнале и проектот ќе се прави да во иднина може да го користат возила од 24 метри, иако засега ќе се набавуваат само 18-метарски автобуси.

Ако првиве 2 линии се покажат добро, во иднина би имало простор за бар уште 2

(1)
3 (жолта) од Хиподром (можен иден терминал на линија 1), преку Маџари, Автокоманда и северен булевар до пред Визбегово, од каде би вртела на внатрешна обиколница преку Бардовци до н. Даме Груев (Т на линија 1).

4 (зелена) од цементара, преку внатрешна обиколница до Ѓорче, па низ Хром, јужен Булевар до тутунски и Првомајска оттаму назад.

(2)
3 по иста траса од (1), но од Момин Поток преку ул. Скупи, Ацо Шопов и внатрешна обиколница би одела до идниот Клинички центар.

4 исто како (1) но преку Рекорд наместо под Лимак за да има поврзаност и со линија 1.


Во подалечна иднина има простор за поекстензивна железничка и БРТ мрежа која горе-долу би чинела колку 1 метро линија. Заедно би имале трансформирачки ефект на јавниот превоз и би овозможиле поголем и поправилен развој на градот. За почеток линиите може да одат до Арачиново (наместо Никуштак, со можност да продолжи и до Куманово како агломерациска железница) и Рашче (наместо Радуша).

Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 21-Apr-2021 at 20:24

сонувам за денот кога ќе ги имаме сите траси од последната мапа
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 21-Apr-2021 at 20:55
Originally posted by Staro Skopje

Добро е што не утнале и проектот ќе се прави да во иднина може да го користат возила од 24 метри, иако засега ќе се набавуваат само 18-метарски автобуси.

Се согласувам. Во неизвесноста до објавувањето на идејниот проект, ова е еден важен позитивен индикатор. Ама не би избрзувал со оценки додека не го обелоденат идејниот проект. Особено важно е како се решени крстосниците и станиците.

Она за што може веќе да се коментира се роковите, барем ако е точно тоа што е навдено во текстот на „мета“. Крајот на 2024 за да профункционира првата линија и крајот на 2025 за втората линија е несносливо баввно. И тоа под претпоставка дека нема дополнително да се завлечкаат. Веројатно се имам изјаснето и порано, вакви рокови може да бидат прифатливи само доколку бидат опфатени поширок спектар на инфраструктурни работи, кои не се дел од проектот за БРТ, но сепак директно се поврзани. На пример изградба на трет мост „Обединети Нации“ и завршен бул АСНОМ низ Ќерамидница, пред пуштање во употреба на линијата 1, како и завршување на планираните мост и тунели под Кале пред пуштање на линијата 2.

Edited by Cloverstack - 21-Apr-2021 at 20:55
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 21-Apr-2021 at 21:14
Шилегов спомена дека пристап до станицата ќе има само со билет, односно ќе има врати пред влезот на станицата, така што кога ќе пристигне автобусот ќе нема застој при качувањето. Нема вчитување/валидирање на билети, туку влез и излез како од метро.

Исто така, спомена дека станицата ќе има заштитни врати кон коловозот кои ќе се отвораат кога ќе пристигне автобусот, налик на оние во светските метроа.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.172 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.