build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Метробус Скопје (Bus rapid transit / BRT)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 22>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 01-Nov-2021 at 18:16
Zavisi vo koja faza e procesot. Ako e se potpisano i finansiski sredstva odobreni, togas tesko deka ke se zapre gradbata, odnosno sekoja promena pa i zapiranje na proektot dopolnitelno ke gi cini danocnite obvrznici. Inaku kredit ne moze taka lesno da seprenameni.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 01-Nov-2021 at 18:45
Распишан е само тендерот, може да се повлече. Нема ништо дотерано to-the-point-of-no-return. Не е Македонија до толку напреден системот, да може нешто админситративно да се дотера до таму од кај што нема враќање и неизбежно ќе се манифестира во физичкиот свет. Не се залажувајте.

А кога ќе се погледне подобро можда и добро е што ќе се батали баш овој проект, за кој сеуште има толку дилеми и нејасностии. Има потенцијал да се појават мал милион мрти агли у пректирањето, превидени работи кои никој не ги ни претпоставил во проектирањето. Јас сум едноставно присталица на теоријата, дека све што треба да имитира метро, едноставно е добро да пропадне како идеја додека не бидеме финансиски способни да изградиме метро, или било која форма на физички одвоен сообраќај од постоечките три сообраќајни ленти.

Edited by user8642 - 01-Nov-2021 at 18:46
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 01-Nov-2021 at 19:49
Не е добро да пропадне, исто како што не беше добро да пропадне Клинички пред 4-5 години. Сега за смешна сума од 70 милиони веќе ќе имавме колку толку солиден комплекс на постојнава локација.

Данела може добро да изигра од ПР аспект ако успее да ги пренамени средствата за набавка на голем број автобуси, подобрување на трасите со одвоени ленти каде што е можно и поголем број возила по линија.

Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 01-Nov-2021 at 22:17
Nezaviosno od toa dali proektot e dobar ili ne, no triesetina godini propagaat golemite proekti vo javniot skopski soobrakaj, vo vreme koga gradot permanentno galopiracki raste i se gusi vo soobrakajniot metez.
Back to Top
anna75 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-Sep-2021
Online Status: Offline
Posts: 47
  Quote anna75 Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 01-Nov-2021 at 23:45
Абе ај!!! Дојде еден на власт, оп поништува одлуки и проекти на претходниот. После ќе дојде друг и тој ќе поништи!!! И така... ќе се вртиме во круг...
Море МРШ!!!
Back to Top
vlad View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 09-Sep-2019
Online Status: Offline
Posts: 2
  Quote vlad Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 02-Nov-2021 at 10:43
Не знам дали сте запознаени, но за планираната изградба на депо во Ново Лисиче треба да се уништи оформен парк од 7 хектари! А чим веќе е планирано да се руши и обнови мостот Обединети Нации, зошто не се инвестира и во нов мост кој ќе ги спојува Ново Лисиче и Маџари? Така ќе може депото да се направи во Вардариште и со тоа можеби и ќе се среди ситуацијата со депонијата, а ќе го зачуваме паркот во Ново Лисиче.

Значи ако преовладува разумот и се ревидира проектов може да имаме вин-вин ситуација:
1. Ќе го зачуваме паркот од 7 хектари
2. Депото во Вардариште би бил еден почеток на урбанизација на тој дел и ставање крај на депонијата
3. Ќе имаме мост кој ќе ги спојува Ново Лисиче и Маџари и драстично намалување на гужвата по бул. Србија

Една светла точка е што мостот е дел од програмата на Данела. Ќе видиме што ќе испадне.
Back to Top
JovanOdGjorche View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 511
  Quote JovanOdGjorche Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 02-Nov-2021 at 16:34
Мостовите се можеби од најголемо значење за градот. Мора да се најде некоја алтернативе за делот кај Ист Гејт. Често проаѓам од тука и скоро да нема ден кога не е блокирано. Мислам, супер што се направи трговскиот центар но барем да се понудат алтернативи за поврзување.
Можеби со нови автобуси и слободен превоз за сите, народов ќе му текне дека јавниот транспорт е подобра варијанта, кој знае, само прашањето останува - колку ќе нѐ чини, бидејќи секако нема ништо беспари...
And something, somewhere was lost in 1938...
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 528
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 02-Nov-2021 at 21:33
Originally posted by JovanOdGjorche

Мостовите се можеби од најголемо значење за градот. Мора да се најде некоја алтернативе за делот кај Ист Гејт. Често проаѓам од тука и скоро да нема ден кога не е блокирано. Мислам, супер што се направи трговскиот центар но барем да се понудат алтернативи за поврзување.
...


Алтернативата се вика булевар „Крушевска Република“, но него никој не го споменува. А искрено се надевав дека ќе се актуелизира како тема за овие локални избори...
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 02-Nov-2021 at 21:57
Со трупањето нови автобуси не гледам како би се решил проблемот сообраќајниот хаос и како би се забрзал транспортот во градот само Итонг и Лаз ќе се заменат со некоја нова марка и истите пак ќе заглавуваат на критичните точки низ градот.
Она на кое градот треба интензивно да се посвети да работи е инфраструктурата да се даде финиш на она кое веќе е започнато(Лимак и АСНОМ) а потоа да се премине и кон други планирани поврзувања. Бидејќи се додека раскрсниците се на едно ниво во отсуство на денивелации и кружни текови ќе биде многу хаотично.
И секако треба многу поревносно казнување на сите узурпатори на крајна десна лента кои му создаваат секојдневни проблеми на јавниот превоз.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 03-Nov-2021 at 01:10
Мислам дека никој не избегнува јавен превоз затоа што му е скап билетот така да бесплатниов (ако се воведе воопшто) ништо нема да реши. Ако се напушти БРТ може бар да се преземат/адаптираат некои од решенијата што со него се нудат:
1. лента само за автобуси тамо кај што е можно. Еднаш се проба ама не успеа, треба овојпат поцврсто да се поработи на тоа.
2. Дополнителни линии, и долги (пример Ѓорче-Маџари) и кратки (кружни, по примерот на таа што сега ја воведоа или ќе ја воведеа? што врти од Трнодол до Ситимол).
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 03-Nov-2021 at 22:28

Ќе биде колосална штета ако проектов не се реализира. Некој олку голем чекор напред Скопје не памети со децении! А ако продолжиме да се потпираме само на класичен автобуски превоз (без разлика какви би биле тие автобуси), дефинитивно одиме во катастрофа.

ДПМНЕ и Данела нека го спинуваат како сакаат, само нека го продолжат БРТ проектот.

За вакви работи, личните и партиските суети не смеат да надвладеат. Се надевам дека ќе се има толку доблест.

Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 04-Nov-2021 at 10:37
Originally posted by Cloverstack


Ќе биде колосална штета ако проектов не се реализира. Некој олку голем чекор напред Скопје не памети со децении! А ако продолжиме да се потпираме само на класичен автобуски превоз (без разлика какви би биле тие автобуси), дефинитивно одиме во катастрофа.

ДПМНЕ и Данела нека го спинуваат како сакаат, само нека го продолжат БРТ проектот.

За вакви работи, личните и партиските суети не смеат да надвладеат. Се надевам дека ќе се има толку доблест.



se slagam, najdobroto resenie za Skopje koe e veke dovedeno do faza na izvedba bi bilo steta za zitelite na gradot ako ne se izvede zaradi partiski sueti. Voedno i za Danela bi bilo najdobar poteg ako bide gradonacalnikot sto ke go realizira ovoj proekt za koj se zboruva veke so decenii
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15015
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #333 Posted: 09-Nov-2021 at 17:01
БРТ системот во Богота (со население од околу 8 милиони), Колумбија:



Секој автобус има капацитет од 270 патници, постојките се на платформи:







извор: https://varlamov.ru/1qxcgaOBkBb
За сè има вторпат
Back to Top
IN_MOTION View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Jul-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 203
  Quote IN_MOTION Quote  Post ReplyReply #334 Posted: 11-Nov-2021 at 15:02
Арсовска: БРТ нема да има, ќе има бесплатен јавен превоз и нови автобуси.

– Скопјани да сакаа БРТ ќе го гласаа кандидатот кој тоа им го вети. Но гласајќи ме мене, тие покажаа дека сакаат бесплатен превоз и нови автобуси. Затоа јас ќе се фокусирам на проектите кои им ги ветив на граѓаните а за кои добив гласови на изборите, рече Арсовска.

https://www.slobodenpecat.mk/arsovska-brt-nema-da-ima-kje-ima-besplaten-javen-prevoz-i-novi-avtobusi/

Очигледно е дека вака ги добија пензионерите. Се што е бесплатно за нив е win. За жал Скопје уште долго нема да го реши јавниот превоз

Со нови автобуси ништо не е решено. Со бесплатен превоз уште помалку.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #335 Posted: 11-Nov-2021 at 15:25
Dodeka se jadat megusebe politicarite graganite stradaat. Se prosiruvaat ulicite a tesnite grla na raskrsnicite ostanuvaat, LUDA rabota. Gradot raste, javniot prevoz kako vo 80-tite, taxi-prevozot odvraten... KATASTROFA.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #336 Posted: 11-Nov-2021 at 16:30
Скопје по којзнае кој пат гласаше да биде село. Традиција уште од првиот референдум за трамвај.

Следен логичен чекор би било да се врати доручекот на мост
Back to Top
Vire View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Aug-2021
Online Status: Offline
Posts: 349
  Quote Vire Quote  Post ReplyReply #337 Posted: 11-Nov-2021 at 18:24
Не знам што се мавате од земи,или не сте ја прочитале програмата или ??
Истото е само не го викаат брт,туку посебна лента за автобуси,нови автобуси,нови постојки...истото.

Ако не ви чини безплатно па продолжете со плаќање
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 528
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #338 Posted: 11-Nov-2021 at 18:46
Ако средствата од кредитот за БАС се искористатат само за нови автобуси и крпење на буџетот на ЈСП за неколку години тогаш имаме уште полошо решение. Јас сум против изведба на метробус во овој момент поради недостаток на инфраструктура, за што е зборувано понапред во темава, но токму таа сообраќајна инфраструктура треба да добие приоритет. Идеално на сметка на БРТ би се финансирале некои покапитални проекти кои дополнително би го растеретиле постоечкиот сообраќај со воведување на нови линии од јавниот превоз.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #339 Posted: 13-Nov-2021 at 15:30
Дали проектот автобуско метро заминува во историјата?



Автобуското метро кое што го најавуваше Шилегов стигна до тендерска постапка, распишана од страна на ЕБОР пред 20 дена, но по стапувањето на Данела Арсовска на градоначалничката функција овој капитален проект за кој беше земен кредит од 70 милиони евра, е на чекор да биде стопиран..

Што ќе биде со кредитот, дали тој може да се пренамени и дали може и под кои услови да се стопира тендерската постапка, ги прашавме во Европската банка за обноваи развој, но таму рекоа дека со став за новонастанатат ситуација ќе излезат во следените неколку дена..

Арсовска на првиот брифинг со новинарите најави дека конечната одлука ќе биде донесена по разговорите со експертите на ЕБОР, но останува на ставот дека скопјни гласале за бесплатен јавен превоз, а не за проектот на Шилегов..

Скопјаните пак кои ги анкетиравме, се со поделни мислења...

Арсовска иако најавена денеска не дојде на настанот со градночланикот на Ѓорче Петров, Алкесандар Стојкоски, за чистење на депонија во општината, која требаше да биде и почетната станица на автобуското метро...

БРТ како целосно еколошки систем, ЕБОР и Шилегов го најавија пред неколку месеци.. Идејата беше да се реорганизира целиот скопски сообраќај, со двете траси по кои би се движело автомуското метро.. Сега, идејата на Арсовска е да се купат 250 нови еколошки автобуси, а превозот да биде бесплатен..

https://kanal5.com.mk/dali-proektot-avtobusko-metro-zaminuva-vo-istorijata/a502968
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #340 Posted: 13-Nov-2021 at 15:53
Владата засега не добила информација од Град Скопје за прекинување на тендерот за БРТ-то, став допрва ќе гради

Владата на РСМ и Министерството за финансии засега немаат добиено информација од Градот Скопје дека планираат да ја прекинат реализацијата на проектот за воведување Бас рапид транзит – БРТ во Скопје, односно дека се откажуваат од автобуското метро.

„Доколку Владата и Министерството за финансии добијат официјално известување од страна на Град Скопје, дополнително ќе се произнесат за истото и воедно ќе се извести и ЕБОР за предметното барање“, информираат за „Мета“ од Министерството за финансии.

Од ова министерство објаснуваат дека станува збор за претходно договорен проект со Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), за кој Министерството за финансии во име на Владата на РСМ има потпишано Договор за заем со ЕБОР на 21.04.2021 година, а врз основа на претходно донесен Закон за задолжување за овој проект од страна на Собранието на РСМ, објавен во Сл.весник бр.77 од 06.04.2021.

Најавата за прекин на реализацијата на БРТ-то во Скопје стигна вчера од новата градоначалничка Данела Арсовска, која рече дека во наредните денови ќе има состаноци со експертите на Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) за да се запознае со условите и што досега било договорено и направено, но и кажа дека БРТ нема да се гради.

Тендерот за изградба на првата линија од БРТ-то во Скопје беше распишан кон крајот на октомври годинава, при што заинтересираните компании во првата претквалификациска фаза ќе треба најдоцна до 14 декември да ги достават своите претквалификациски понуди. Тендерот е објавен на веб-страницата на ЕБОР.

Во слична ситуација за време на локалните избори во 2009 година, тогашниот скопски градоначалник Трифун Костовски беше принуден да го поништи тендерот за изградба на првата трамвајска линија од Ново Лисиче до центарот на Скопје, откако тогашниот состав на Антикорупциската комисија побара да се сопре реализацијата на тендерот за трамвајот. Новиот градоначалник од ВМРО-ДПМНЕ Коце Трајановски не се согласуваше со моделот за изградба на трамвајот во Скопје на дотогашниот градоначалник Трифун Костовски, по што се обиде преку јавно-приватно партнерство да ја реализира првата трамвајска линија од Ново Лисиче до Ѓорче Петров, но не успеа во ова.

Експертите коишто ги консултираше „Мета“ денеска ѝ порачаа на скопската градоначалничка Данела Арсовска да не брза со донесувањето на стратешки одлуки за иднината на јавниот превоз во Скопје, бидејќи главниот град веќе изгуби неколку децении во ваквите промени на одлуките од новите градски раководства.

https://meta.mk/vladata-zasega-ne-dobila-informacija-od-grad-skopje-za-prekinuvanje-na-tenderot-za-brt-to-stav-doprva-kje-gradi/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.110 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.