build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - МАН)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 5>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Возен парк (ЈСП - МАН)
    Posted: 15-Aug-2021 at 16:28
Оштетен е еден од автобусите на линија 24 поточно има напукнато стакло





https://www.facebook.com/burevesnik.net
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 12-Jul-2021 at 09:08

Значи автобусите беа најавувани како бесмртни без никаква потреба за резервни делови? Еј какви глупости пишуваат пред избори. А некаква пресметка колку е заштедено на гориво? На крајот ќе испадне MAN не чинеле, а ЛАЗ и 宇通 биле бомбона.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 12-Jul-2021 at 07:07
Нови 377.000 евра за „квалитетните“ и „штедливи“ автобуси на Шилегов по само една година

Новите автобуси кои ги промовираше градоначалникот на град Скопје, Петре Шилегов беа набавени со кредит од Европската банка за обнова и развој во висина од 10 милиони евра, објави Инфомакс.

Шилегов потенцираше новите автобуси на гас споредбено со кинеските дизел е 60 евра од еден автобус дневно, односно годишно со набавката на 33 автобуси ќе се заштедат од 700.000 до 900.000 евра.

Но на точно една година од пуштањето во употреба на новите автобуси, објавена е тендерската постапка за набавка на резервни делови, опрема и материја за одржување за истите, што значи дека заштедите не се толкави како што најавуваше Петре Шилегов.

https://plusinfo.mk/novi-377-000-evra-za-kvalitetnite-i-shtedlivi-avtobusi-na-shilegov-po-samo-edna-godina/
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 26-Aug-2020 at 18:28
Имаше најави за можност за надополнување возења преку апликацијата за мобилен, знае некој што се деси со ова? Безвезе е у време на корона а и 21 век да мора да идеш физички до трафика за да стаиш возења кога може со 2 клика преку платежна картичка од дома
ಠ_ಠ
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 26-Aug-2020 at 16:24
ЈСП ќе гради станици за полнење гас на новите екоавтобуси

Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ склучи договор со трговското друштво „Филбис“ од Скопје за изработка на проектна документација со ревизија за потреба од изградба на станици за полнење на возила со ЦНГ во автобазата во Автокоманда и во Ѓорче Петров.

Изработката на проектната документација со ревизијата за потребата од изградба на станици за полнење ќе чини 354.000 денари со вклучен ДДВ, додека проценетата вредност била 1.416.000 денари со вклучен ДДВ.

За изработка на идејниот проект, избраниот понудувач има рок од 60 дена од воведувањето во работа и предавање на потребните подлоги, додека за изработка на елаборат за претходна согласност за локација, рокот е 15 работни денови од прифаќањето на идејниот проект.

Од JСП не се одважија и по четири дена барање одговор да појаснат кога ќе почне изградбата на овие станици и какви ќе бидат тие и кога ќе бидат готови. Исто така, не одговорија колку ќе чини изведбата на станиците.

Новите 33 екоавтобуси на гас, од германската компанија MAN се дел од возниот парк на ЈСП и од 10 јули возат по скопските улици и тоа на линиите: 2,5, 15 и 57.

Од 33 екоавтобуси 21 се единечни, додека 12 се зглобни.

Возачите коишто ги возат, имаа стручна обука од сертифициран возач од Хрватска.

https://skopjeinfo.mk/jsp-kje-gradi-stanici-za-polnenje-gas-na-novite-ekoavtobusi
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 06-Aug-2020 at 14:19
ПЕНЗИОНЕРИ СО ШТРАФЦИГЕР ГИ КРАДАТ ПОЛНАЧИТЕ ЗА ТЕЛЕФОНИ ОД НОВИТЕ АВТОБУСИ НА ЈСП „СКОПЈЕ“

Граѓани опремени со штрафцигери се обидуваат да ги украдат полначите за телефони кои ги има во новите автобуси на гас на ЈСП „Скопје“. Откако 33 автобуси беа пуштени во сообраќај секојдневно во нив има контроли во цивилка кои проверуваат дали патниците ги уништуваат возилата. Досега биле фатени четворица граѓани како се обидуваат да ги украдат полначите.

„Еден од патниците кој го фативме како со штрафцигер сака да ги извади полначите кои се вградени во држачите, беше 72-годишен пензионер. Во сите четири случаи навремено интервенираа контролорите и не дозволија уништување на дополнителната опрема во автобусите. Случаите се пријавени во Министерството за внатрешни работи. Навистина не ни е јасно зошто ги вадат и крадат, кога тие потоа никако не можат да се користат“, велат од ЈСП „Скопје“.

Низ градот веќе еден месец на линиите 2,5, 15, 24 и 57 возат 33 автобуси на гас од германскиот производител МАН. Од нив 21 е eдинечен со капацитет за 81 патник и 12 се зглобни за 149 патници.

Новите автобуси се енергетски ефикасни, во согласност со последните технолошки трендови во оваа индустрија и ги задоволуваат стандардите за емисија на еуро 6. Овој тип на автобуси е прогласен за еко автобус за 2016 година во Европа, а во Германија ја поседува ознаката ‘Син ангел‘ бидејќи воопшто не го загадуваат воздухот.

Еден еко автобус годишно ќе заштедува до 25.000 евра за гориво во споредба со потрошувачката на старите дизел автобуси, што дополнително ќе ги намали трошоците на ЈСП „Скопје“, а истовремено го намалува и загадувањето на животната средина преку издувни гасови.

Набавката на новите еколошки автобуси чини 10 милиони евра, а парите се обезбедени преку кредит од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР). Еден зглобен автобус чини 334.500 евра, а единечен 268.900 евра.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/penzioneri-so-shtraftsiger-gi-kradat-polnachite-za-telefoni-od-novite-avtobusi-na-jsp-skopje/
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 17-Jul-2020 at 05:55
Аирлија Новината, морам да ги пофалам новиве МАНои Вожњата ТОП им фали уште одел за Пушачи за цело биде ко има се‘ за сите единствена забелешка може ет што во 5-ката во која се качив Шоферо забораил маската да ја стаи, ем можев и муабет сонего да си правам бидејќи не беше ораден просторо околу него, ама се бев качил за три станици па си поќутив ...

е сега ко зглобен Автобусо клизаше фино по Булевар заради летни ем ковидни околности, само се прашувам како утре ќе се вклопи сред шпицои особено онаму каде ставија Вело Патеки на Асфалт ... за вакво нешто а со сеуште некомплетирана Примарна Сообраќајна мрежа во Градо требаше да одат со Жолта Лента по Булевари, а в среде нив евентуално Вело Патека, но македонско-удбалитичарска работа бутај се’ у едно! можеби можат натака да ја оправат попаметно, само напат им стои и каубојкио табиет на мнозина болидџии по Улици, чунки Дашкам по Шасии би решели вакви проблеми лесно!?

камо и Двокатните да имаа вакви перформанси, со Лаз-оите ич да не ги споредувам , се прашувам само дали ако на Санос му се дадеше да истера некогаш МАН Франшиза ќе извадеше нешто слично ко ова, капак па да беше то нивната двокатна верзија!?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 14-Jul-2020 at 13:44








https://www.facebook.com/CityofSkopje
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 13-Jul-2020 at 21:46
Дека новиве автобуси возат и на двојка и на петка, имав прилика низ Ѓорчево да ги видам и единечните и зглобните и реално доста добро изгледаат. Особено се радувам на зглобните, иако не планирам во скоро време да се качам во автобус

Што се однесува до дисплеите, веројатно не им се наместени кај сите, зашто имаше една двојка со дисплеј ЈСП (МАН) и имаше закачено хартија со број 2, па така тоа била изгледа причината зашто не светеле сите.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 13-Jul-2020 at 16:27
Стигнаа сите автобуси за ЈСП на гас

Денеска пристигнаа уште седум зглобни и еден единечен екоавтобус, кои Град Скопје ги набави за потребите на ЈСП „Скопје“.

„Со ова завршува испораката на вкупно 33 автобуси од набавката. Откако ќе ги поминат сите процедури и овие автобуси ќе бидат пуштени во сообраќај, што очекуваме да се слуи за две недели“, велат од ЈСП „Скопје.

Новите екоавтобуси се на гас, а се произведени од германската компанија MAN, а од пред некој ден возат по скопските улици.

Возачите коишто ги возат новите автобуси на линии 2, 5, 15 и 57, имаа стручна обука од сертифициран возач од Хрватска.

Новите автобуси се енергетско ефикасни, во согласност со последните технолошки трендови во оваа индустрија и ги задоволуваат стандардите за емисија на Euro 6. Овој тип на автобуси е прогласен за екоавтобус за 2016 година во Европа, а во Германија ја поседува ознаката „Син ангел“ бидејќи емитуваат значително помалку ЦО2 и речиси воопшто не го загадуваат воздухот.
Еден екоавтобус заштедува до 25.000 евра гориво на годишно ниво, односно во споредба со потрошувачката на старите дизел автобуси, овие автобуси трошат речиси двојно помалку гориво, што дополнително ќе ги намали трошоците на ЈСП, а истовремено го намалува и загадувањето на животната средина преку издувни гасови.

Град Скопје со набавката на новите 33 нископодни MAN CNG автобуси за ЈСП, на претпријатието му овозможи да врши превезување на речиси двојно повеќе патници коишто имаат поголем простор и комоција за движење, што придонесува за побрз проток на патниците низ возилото, со повеќе врати за влез и излез, како и валидатори на предната и на задната врата. Ваков тип на екоавтобуси веќе се користат во јавниот превоз на Шпанија, Норвешка, Унгарија и Полска.

Новите екоавтобуси, односно 21 нископоден автобус се со поединечен капацитет од 85 патници и 12 зглобни нископодни автобуси со поединечен капацитет од 149 патници.

https://nezavisen.mk/stignaa-site-avtobusi-za-jsp-na-gas/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=stignaa-site-avtobusi-za-jsp-na-gas
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 13-Jul-2020 at 16:26
Пристигнаа еко-автобусите за ЈСП Скопје



Денеска пристигнаа уште седум зглобни и еден единечен еко-автобус, кои Град Скопје ги набави за потребите на ЈСП „Скопје“.

-Со ова завршува испораката на вкупно 33 автобуси од набавката. Откако ќе ги поминат сите процедури и овие автобуси ќе бидат пуштени во сообраќај, што очекуваме да се слуи за две недели, велат од ЈСП „Скопје.

Новите еко-автобуси се на гас, а се произведени од германската компанија MAN.

https://24info.mk/пристигнаа-еко-автобус-за-јсп-скопје/
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 10-Jul-2020 at 22:52
Хрватска
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 10-Jul-2020 at 22:44
Овие Манови се склапани во Турција...луѓе што се возеа ми пренесоа импресија да не се нешто како што би биле ако се фул Дојче.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 10-Jul-2020 at 20:48
Originally posted by ehrlich

Дали дисплеиве не им работат од прв ден? Или по грешка е оставена и хартијата со бројот на автобусот?


Дисплеите се во функција,барем оној кој го видов денес на линија број 15 за хартиите незнам зошто се поставени(се совпаѓаат со бројот на дисплеите) ама се непотребни се надевам ќе ги тргнат.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 10-Jul-2020 at 20:34
Дали дисплеиве не им работат од прв ден? Или по грешка е оставена и хартијата со бројот на автобусот?
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 10-Jul-2020 at 12:31
Вчера ги начекав како полнеа плин на бензинската на Партизанска со 8ми Септември.
3 двојни и 4 единечни автобуси.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 10-Jul-2020 at 09:59
НОВИТЕ ЕКОАВТОБУСИ ПОЧНАА ДА ВОЗАТ НИЗ УЛИЦИТЕ НА СКОПЈЕ

Новите екоавтобуси на гас, од германската компанија MAN се дел од возниот парк на ЈСП и од денеска возат по нашите улици, со што Скопје стана дел од европски метрополи коишто користат екоавтобуси. Возачите коишто ги возат новите автобуси на линии 2, 5, 15 и 57, имаа стручна обука од сертифициран возач од Хрватска.

Новите автобуси се енергетско ефикасни, во согласност со последните технолошки трендови во оваа индустрија и ги задоволуваат стандардите за емисија на Euro 6. Овој тип на автобуси е прогласен за екоавтобус за 2016 година во Европа, а во Германија ја поседува ознаката „Син ангел“ бидејќи емитуваат значително помалку ЦО2 и речиси воопшто не го загадуваат воздухот.

Градот одлуката за набавка на ваков тип автобуси ја направи по извршеното тест возење низ Скопје кога пробно сообраќаа 3 различни модели на автобуси на гас и еден електричен автобус од различни производители, вклучувајќи го и автобусот од MAN, а тој според патниците беше најдобро оценет и најсоодветен за јавниот сообраќај во Скопје.

Еден екоавтобус заштедува до 25.000 евра гориво на годишно ниво, односно во споредба со потрошувачката на старите дизел автобуси, овие автобуси трошат речиси двојно помалку гориво, што дополнително ќе ги намали трошоците на ЈСП, а истовремено го намалува и загадувањето на животната средина преку издувни гасови.

Колку за потсетување, автобусите што беа набавени пред 8 години, 202 двокатни кинески автобуси на дизел, чинеа премногу, се со лош квалитет и секојдневно се расипуваат, а ЈСП со години има проблем со кинеските автобуси поради непостоење овластен застапник, а со тоа и сервисна и техничка поддршка.

За разлика од претходните автобуси набавени од старото раководство, за да се избегнат проблемите при одржувањето, овојпат во цената на секој нов MAN екоавтобус е вклучено и одржувањето на автобуси како промена на масло, филтри и лесно отстранливи дефекти во гарантниот период од 3 години, како и специјален наменски алат за сервис и одржување на автобуси, кој е изработен од специјални материјали (комбинација на пластика, алуминиум и нерѓосувачки челик). Еден зглобен автобус чини 334.500 евра, а единечен 268.900 евра.

Град Скопје со набавката на новите 33 нископодни MAN CNG автобуси за ЈСП, на претпријатието му овозможи да врши превезување на речиси двојно повеќе патници коишто имаат поголем простор и комоција за движење, што придонесува за побрз проток на патниците низ возилото, со повеќе врати за влез и излез, како и валидатори на предната и на задната врата. Ваков тип на екоавтобуси веќе се користат во јавниот превоз на Шпанија, Норвешка, Унгарија и Полска.

Во моментот на улиците на Скопје возат 25 нови екоавтобуси на гас од кои 20 се единечни и 5 зглобни, а во текот на месецот ќе пристигнат и преостанатите 8 автобуси што се дел од договорот што го потпиша Градот за набавка на 33 нови екоавтобуси, односно 21 нископоден автобус со поединечен капацитет од 85 патници и 12 зглобни нископодни автобуси со поединечен капацитет од 149 патници.















https://www.facebook.com/CityofSkopje
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 10-Jul-2020 at 09:48
Предизборно...

Новите автобуси на ЈСП од утрово пуштени во сообраќај



Новите автобуси на течен нафтен гас кои ги купи Град Скопје од утрово се пуштени во сообраќај од страна на Јавното сообраќајно претпријатие (ЈСП).

Станува збор за првите 25 од 33-те нови автобуси кои пристигнаа во Скопје во неколку фази.

Станува збор за автобуси на гас, за кои тендерот го доби „Ауто Хрватска ПСЦ“.



https://faktor.mk/foto-novite-avtobusi-na-jsp-od-utrovo-pushteni-vo-soobrakjaj
За сè има вторпат
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 27-Jun-2020 at 15:08
Може ние да бидеме комисија, на видео-повик ќе ги интервјуираме
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 27-Jun-2020 at 11:07
Originally posted by гитардемон


Јасно е дека само партиски полтрони ќе седат на директорските позиции во сообраќајните (и општински, а и државни) претпријатија, но некој мора да почне да врши притисок тоа да бидат стручњаци од полето, а не луѓе кои до вчера биле во министерство за земјоделие, па преминале во државна изборна комисија, и на крајот станале директори на МЖ.
Vistinski strucnjaci se biraat od strucna komisija preku oglas so aplikacija i 2-3 intervjua bez nadvoresna intervencija. Partiite ne se sposobni za vakov proces na izbor na kadri. Toa ednostavno e nevozmozno.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.