build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - МАН)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 5>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 22-Apr-2020 at 12:37
Originally posted by stef4o

Поради короната ќе доцни пристигнувањето на новите автобуси за ЈСП – Скопје

Пандемијата на корона вирусот ќе влијае и на испораката на новите еколошки автобуси за ЈСП – Скопје. Првата пратка од новиот возен парк требаше да пристигне до крајот на март, но поради околностите со вирусот Ковид-19 во речиси цела Европа таа ќе се одложи на неодредено време. Од Јавното сообраќајно претпријатие за „Мета.мк“ велат дека се во постојана комуникација со добавувачот, којшто треба да ги испорача автобусите од германскиот производител „МАН“.

– Во актуелната ситуација, неблагодарно е да најавуваме нови термини кога би се реализирала испораката на првата пратка возила – посочуваат од ЈСП – Скопје.

Засега е сигурно дека очекуваната динамика на испорака на набавените 33 еколошки автобуси нема да се исполни. Скопските градски власти пред еден месец објавија дека обновата на возниот парк на ЈСП ќе почне кон крајот на март, посочувајќи дека дел од автобусите веќе се произведени и е потребно само да бидат испорачани. Сепак, корона кризата ја промени планираната динамика на испорака.

Градот Скопје и ЈСП во септември минатата година го потпишаа договорот за набавка на 21 единечен и 12 зглобни автобуси за потребите на јавниот превоз на главниот град. Новите автобуси треба да ја намалат годишната потрошувачка на гориво за 25.000 евра по автобус, додека за 700 отсто ќе се намали испуштањето на ПМ честички во воздухот од нивното работење.

https://meta.mk/poradi-koronata-ќe-doczni-pristignuvaњeto-na-novite-avtobusi-za-јsp-skopјe/


Еве го изгледот на новите МАН-ови...









https://www.facebook.com/petreshilegov
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 22-Apr-2020 at 14:02
Убаво изгледаат.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 25-Apr-2020 at 10:47
Еве ги единечните и внатрешноста од дводелните











https://www.facebook.com/petreshilegov
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 25-Apr-2020 at 10:58
ВО МАЈ ЌЕ СТАСААТ НОВИТЕ ЕКО АВТОБУСИ НА ЈСП „СКОПЈЕ“, ДОЦНАТ ПОРАДИ КОРОНАВИРУСО

Доцни испораката на новите еко автобуси на ЈСП „Скопје“ поради пандемијата на вирусот КОВИД-19 и затворените граници. Првите единечни и зглобни автобуси од германскиот производител „МАН“ требаше да стасаат во Скопје кон средината на март.

„Дел од автобусите се готови и чекаат испорака во Скопје. Очекуваме во текот на мај да се обезбедени транспорт и автобусите да стасаат. Скопје е град што вложува во својот развој и покрај тешките услови. Пандемијата ќе помине, животот ќе мора да продолжи, а жителите на Скопје ќе имаат нов јавен превоз“, вели градоначалникот Петре Шилегов.

Според договорот кој беше потпишан лани во септември, ќе бидат набавени вкупно 33 нископодни автобуси, 21 единечен со капацитет за 81 патник и 12 зглобни за 149 патници. Во сите автобуси ќе има дополнителна опрема, како вградени полначи за телефони. Со новите еколошки автобуси годишно ќе се заштедат 25.000 евра за гориво во споредба со двокатните кинески и воопшто нема да загадуваат, бидејќи емитуваат незначителна концентрација на ПМ честички.Новите возила имаат пониска бучавост, полесно и поевтино одржување, поголем век на траење.

Набавката на новите еколошки автобуси чини 10 милиони евра, а парите се обезбедени преку кредит од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР). Според постигната цена на тендерот, еден единечен автобус чини 263.000 евра, а зглобните по 334.000 евра. Рокот на испорака на сите 33 автобуси е 10 месеци или до јуни годинава, но постигнат е договор со производителот „МАН“, сите автобуси во Скопје да стигнат пред предвидениот рок.

А. АНТЕВСКА

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/vo-maj-ke-stasaat-novite-eko-avtobusi-na-jsp-skopje-dotsnat-poradi-koronavirusot/
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 25-Apr-2020 at 11:02
Е ова е автобус, а не да се лупам во ѕидови секад кога се спуштам/качувам по скалите на двокатните. Особено како што возат, чудно што досега некој не скршил рака или нешто друго во двокатниве, или пак се десило но не знаеме.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
David View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Feb-2020
Online Status: Offline
Posts: 211
  Quote David Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 25-Apr-2020 at 12:19
Мене па баш симпатични ми беа двокатните,посебно ако сакаш приватност можеш да си се качиш горе без да ти дише некој во врат....

Се надевам нема комплетно да ги тргнат од возен ред.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 25-Apr-2020 at 12:25
Da vidime kolku ke gi cuvaat i odrzuvaat. Vakvi trebaat barem uste stotina.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 25-Apr-2020 at 19:12
Originally posted by David

Мене па баш симпатични ми беа двокатните,посебно ако сакаш приватност можеш да си се качиш горе без да ти дише некој во врат....

Се надевам нема комплетно да ги тргнат од возен ред.


Јавен превоз не служи за да обезбеди приватност, туку да обезбеди масовна мобилност на населението, водејќи се од следниве критериуми:
- брзина
- економичност
- достапност
- безбедност

Но не се грижи, секако двокатните нема да ги тргнат од возен ред во било која догледна иднина. Бројката што се набави гарантира дека тие уште долго време ќе бидат доминантен дел од флотата на ЈСП. Следствено на тоа, поради својата неефикасност и неекономичност, двокатните кинези ќе продолжат да бидат камен околу вратот на јавниот превоз во Скопје.


Edited by Cloverstack - 25-Apr-2020 at 19:14
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 25-Apr-2020 at 19:59
Едно од главните ветувања на нашиот сегашен градоначалник беше целосно реосмислување на планот на ЈСП, што изгледа ќе се сведе на набавка од 33 автобуси.

И со сегашните капацитети ЈСП може да стане многу подобро претпријатие од тоа што е, ама не се има волја очигледно.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 25-Apr-2020 at 20:05
Колку ЛАЗ-ови се уште во функција?
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 19-May-2020 at 17:01
Prvih 7 (od 33) novih crvenih Lavova je danas krenulo za JSP Skopje (ЈСП Скопје) iz Zagreba. Busevi su nabavljeni putem projekta EBRD-a, a tender je dobila AUTO HRVATSKA PSC.





https://www.facebook.com/autobusihr
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 20-May-2020 at 17:02
Стасани дома. 7 од 33 .









https://www.facebook.com/petreshilegov
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 20-May-2020 at 19:35
Колку автобуси би биле потребни за развиен јавен превоз доколку се реализира БРТ-то (и целиот нов концепт со него)?
Моментално има 345* (202 двокатни, 80 ЛАЗ, 33* МАН, 16 мини). Со укинувањето на автобускиот превоз по Јане Сандански, Партизанска, Цветан Димов, Кочо Рацин, делови од Борис Трајковски итн. и трансформацијата на автобусите во собирни средства за БРТ-ињата, но и отворањето нови линии, малку би требало да се намали бројот на потребни автобуси.

Во секој случај потребна е набавка на уште 50-тина за ЛАЗ-овите (и САНОС-ите) да се исфрлат од употреба (дел од нив веќе и се ако не се лажам), а понатаму треба уште ~150 за целосна обнова на ЈСП со функционални и еколошки возила. Ако се реализира БРТ-то, верувам дека кога-тогаш ќе се обнови и возниот парк, а ако не се реализира не би бил сигурен.

Edited by Staro Skopje - 20-May-2020 at 19:41
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 21-May-2020 at 13:35
Eкоавтобусите во гаража ќе ги чекаат обучувачите од Хрватска

Засега, тие од вторник ќе бидат во гаражите на ЈСП, бидејќи ќе се чекаат да пристигнат обучувачи од Хрватска, за да ги обучат за управување со нив возачите на ЈСП, бидејќи се работи за современа електроника која се наоѓа на контролната табла пред возачот. – Ќе се чека да биде укинат задолжителниот карантин од 14 дена, за да можат да пристигнат обучувачите, па дури потоа автобусите ќе бидат пуштени во сообраќај, нагласи директорот на ЈСП, Кристијан Чушков, кој за весникот ВЕЧЕР испрати ексклузивни фотографии од внатрешноста на автобусите



Седумте екоавтобуси што пристигнаа од Загреб засега нема да возат по скопските улици. Откако ќе ги поминат царинските формалности, од вторник ќе бидат паркирани во гаражите на ЈСП-Скопје и ќе ги чекаат обучувачите од Хрватска кои треба да ги научат возачите за управување со нив.

Веста дека автобусите се пристигнати прв ја објави скопскиот градоначалник Петре Шилегов кој дури и се пофали дека уредно била платена патарината пред влезот во Скопје.

Директорот на ЈСП – Скопје, Кристијан Чушков за весникот ВЕЧЕР истакна дека автобусите во моментов се наоѓаат на царинскиот терминал „Фершпед“, за да се обават царинските формалности.

– Веќе наредната недела, на почетокот на јуни се очекува да пристигнат уште шест автобуси, а до средината на јули треба да се донесат и преостанатите автобуси. Набавката на автобусите доцнеше, поради тоа што, поради пандемијата со коронавирусот, не работеше фабриката, па возилата останаа на лента недоправени – изјави Чушков.

Тој за весникот ВЕЧЕР испрати ексклузивни фотографии од внатрешноста на новите автобуси, од кои може да се забележи дека имаат карирани седишта во сива боја со бели и црвени коцки и жолти држачи. Обуката за возење на овие автобуси е неопходна бидејќи истите се опремени со современа електроника која се наоѓа на шалт-таблата, односно контролната табла пред возачот.

– Ќе се чека да биде укинат задолжителниот карантин од 14 дена, за да можат да пристигнат обучувачите, па дури потоа автобусите ќе бидат пуштени во сообраќај – нагласи Чушков.

За да се направи место за паркирање на новите екоавтобуси, Чушков вели дека за време на полицискиот час, се разбира со потребните дозволи, старите возила што не се во возна состојба ги пренеле од гаражата на ЈСП во Автокоманда, во гаражата во Ѓорче Петров.

Првично беше кажано дека првите десет, од купените 33 екоавтобуси требаше да пристигнат во март, но транспортот се одложи поради пандемијата и затворените граници.

Според договорот со хрватската компанија „Ауто Хрватска“ потпишан во септември 2019 година, набавката треба да биде сукцесивна, со тоа што сите автобуси токму овој месец требаше да бидат во Скопје.

Набавката се однесува за 33 нископодни автобуси од кои 21 единечен со капацитет за 81 патник и 12 зглобни за 149 патници. Автобусите ќе имаат мотори еуро 6 стандард и во нив ќе има дополнителна опрема, како што се вградени полначи за телефони. Со новите еколошки автобуси годишно ќе се заштедат 25.000 евра за гориво во споредба со двокатните кинески и воопшто нема да загадуваат, бидејќи емитуваат незначителна концентрација на ПМ-честички. Ќе прават годишна потрошувачка од 16.418 евра.

(А.П.)

https://www.vecer.press/eкоавтобусите-во-гаража-ќе-ги-чекаат-об/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15002
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 23-May-2020 at 09:49
https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/so-novite-eko-avtobusi-javniot-prevoz-ke-bide-mnogu-pokvaliteten-otkolku-so-dvokatnite-veli-direktorot-na-jsp-skopje-chushkov/









Edited by Џоле - 23-May-2020 at 09:54
За сè има вторпат
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 23-May-2020 at 13:07
Зошто е USB-to?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 23-May-2020 at 13:28
Полнач за телефон,приклучок за лаптоп??...моја претпоставка,нешто такво беше спомнато уште кога се збореше за набавката...не сум сигурен
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 23-May-2020 at 13:31
Од сега ги гледам сите USB приклучоци наполнети со изџвакани мастики.
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Online
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 23-May-2020 at 16:06
Супер што донесоа нови автобуси, сега на ред е една асална обука на сите шофери до еден да почнат посериозно да пристапуваат према застанувањето на постојки. Може да ги класифицираат станиците на задолжителни и „по потреба“, за овие вторите нека застануваат само ако некој го притисне копчето „Стоп“ или ако некој од надвор крене рака на автобуската постојка.
ಠ_ಠ
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 23-May-2020 at 16:28
Може на помалите постојки да постават дисплеј и секој патник да бира која линија му треба, па возачот електронски ќе биде известен на која од „по потреба“ постојките некој ја чека линијата која ја вози. Дисплеи кај шоферите во автобусите веќе има и тие се користат, треба да се надгради или воведе нов софтвер. Исто така, во двокатните треба да стават стоп копче веднаш до самата задна врата, сегашното е далеку.

И апликацијата JSP on the Go, која за чудо функционира како што треба, може да се вклопи во горниот систем. Може и да се персонализира и поврзе со „Скопска“ картичките, па дури и да се воведе опција билет да се плаќа и преку самата апликација (по што таа би повлекла пари од картичката) наместо со валидирање на апарат. Така би се намалиле гужвите на врата, а оние кои користат временски билети ќе знаат уште колку точно време им останува.

Edited by Staro Skopje - 23-May-2020 at 16:28
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.094 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.