build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - МАН)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 23-May-2020 at 16:54

Не е неизводливо, креативност е у прашање. Може да ја ѕирнеш апликацијата IDOS што ја користам во Брно.
https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.mafra.jizdnirady&hl=en

Лесна и добро организирана апликација за користење. Може да се прават конекции преку ГПС, пример од Рекорд до Радишани и ти дава најбрзи рути, и од самата апликација може да се купи билет преку СМС.


ಠ_ಠ
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2180
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 23-May-2020 at 18:36
ЈСП и креативност баш и не одат заедно, мада треба да му се предложи идејата на градоначалникот или директорот. Тука плаќањето со СМС е многу непрактично, треба ~8 секунди да го држиш телефонот пред валидаторот и се прави гужва. За да се намали употребата на нееколошкиот билет за една употреба, преку JSP on the Go треба да се овозможи плаќање и со обична картичка од банка, со тоа што на тој начин не би имало поволности од „Скопска“. А пожелно би било истата да прерасне во „Македонска“, па јавниот транспорт насекаде низ државава да се плаќа со неа, а потоа да бидат интегрирани и културни и спортски институции. Ова би наметнало потреба од формирање ЈП „Билети на Северна Македонија“ и САМО ТОА ДА БИДЕ НАДЛЕЖНО, во спротивно Општина Штип, преку Министерството за Транспорт и Врски ќе се кара со Општина Кичево зашто утнале нешто у МНТ и „Македонска“ ќе пропадне во лавиринтите за надлежност.

IDOS личи подобро од JSPotG, ни треба опција за комбинирање линии.
_________________________________________________
(политика)промена на флотилата одеднаш. Од проста причина што на тој начин, целата флотила наеднаш се амортизира и станува неупотреблива. Ние годинава менуваме 33, а за две години уште 60 автобуси. Со наши, градски пари. Не ни се поклон од државата.

(политика)




facebook.com/petreshilegov
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 6482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 05-Jun-2020 at 11:18
Вчера започна обуката на возачите на ЈСП. Наскоро, еколошките автобуси стануваат дел од јавниот транспорт во Скопје







https://www.facebook.com/petreshilegov
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1135
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 06-Jun-2020 at 21:26
Уште отсега ми е мака какви ќе се за некој месец, непрепознатливи спрема овие слики.Али ајде аирлија нека е.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 6482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 07-Jun-2020 at 10:54
Утре пристигнуваат уште три еколошки автобуси

Неделава од производителот МАН во Скопје ќе пристигнат уште три од вкупно 33 еколошки автобуси што град Скопје ги најавува за подновување на возниот парк на ЈСП-Скопје. Како што информираат од Градот, ќе пристигнат два зглобни автобуси со капацитет за 149 патници и еден единечен за 81 патник.

Досега во Скопје се стигнати 13 нови еко-автобуси, десет единечни и три зглобни. Новите еко-автобуси во петокот почнаа со пробно возење низ улиците на Скопје и наскоро ќе станат дел од јавниот транспорт. Празните улици беа искористени да се направи обука на возачите кои по официјалното пуштање на автобусите во сообраќај ќе ги возат по петмина дневно. Предвидено е пробно возење да има и во наредниве денови.

– Обуката ја врши сертифициран возач од Хрватска, а се обучуваат по пет возачи дневно – објаснија од ЈСП, но не прецизираат точен датум кога новите автобуси ќе се вклучат во сообраќај.

од ЈСП сè уште немаат утврдено на кои линии ќе сообраќаат новите автобуси, но извесно е дека дел од нив ќе возат на линии со поголема фреквенција на патници.

Од ЈСП обелоденија дека еден зглобен автобус чини 334.500 евра, а единечен 268.900 евра. Притоа, како што објаснија, во цената на секој автобус е вклучено и одржување на автобусите (промена на масло, филтри, лесно отстранливи дефекти…) во гарантниот период од 3 години, како и специјален наменски алат за сервис и одржување на ЦНГ автобуси кој е изработен од специјални материјали (комбинација на пластика, алуминиум и нерѓосувачки челик). Оригиналните резервни делови имаат 2 години гаранција.

Набавката на новите еколошки автобуси чини 10 милиони евра, а парите се обезбедени преку кредит од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР).

Со новите еколошки автобуси годишно ќе се заштедат 25.000 евра за гориво во споредба со двокатните кинески и воопшто нема да загадуваат, бидејќи емитуваат незначителна концентрација на ПМ-честички. Ќе прават годишна потрошувачка од 16.418 евра.

(А.П.)

https://www.vecer.press/утре-пристигнуваат-уште-три-еколошки/
Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 07-Jun-2020 at 15:41



За Многу Години Света Троица


Да Даде Господ да сме поекспедитивни и во однос околностите со ковид-пандемијата, ако сакаат властите да остават добар пример на граѓаните како да се однесуваат индивидуално предострожно (И Така Заштедиле Многу) најнапред Тие нека впрегнат сили за 24/7 Антиковид Предострожност што во нивниот случај значи Перфекционстичка Дезинфекција после секоја Релација (не само на крај од денот) што и за старите и за новите Автобуси значи 5 минутно Кирби освежување пред или по 20 минутна UV-C Дезинфекција кај секоја една Последната Станица (една 35w ув-ц неонка е 15 евра) а за безбеден а цилисходен дезинфекциски ефект треба само да се покрива со Церада автобусот и одвнатре да се Озрачи Културно ...

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=485&PID=237529#237529


... треба да мислат и на вентилационите канали на еркондишните, а можат заради поопуштена Атмосфера да се задумаат околу отшроумна Ароматерапија и Музикотерапија, можеби со органски есенцијални дестилати од Еукалиптус како дополнително би им отварале плуќа на Патници, а заради народно анимирање и за ова и за Избор на Музика да стокмат бар за вакво нешто еФорум на страната на ЈСП ако не на Градот каде Народ би заверглал соодветен премер ко Антистрес поука за надлежните ...

... дополнителен штимунг ќе беше Чисто од Разонода да донесеа бар неколку хонконшко-германски дублери, иако дизајнот ќе им беше ептен скоцкан, ето од сличен им збоктисало на сингапурџани, та сега баарт нешто тро флуид за 2020 приновата, абер во третиот линк ...

1] https://busphoto.eu/vehicle/367986/

Singapore authority assesses three-door double-decks Bus & Coach Professional May 6, 2016

https://landtransportguru.net/three-door-double-decker-buses-procured-by-lta/



Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 6482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 20-Jun-2020 at 14:05
ЕКО АВТОБУСИ НЕ СЕ ПУШТААТ ВО СООБРАЌАЈ ОТИ МИНИСТЕРКАТА ЗА ФИНАНСИИ АНГЕЛОВСКА ОДБИЛА ДА МУ ПРЕБИЕ ДДВ НА ШИЛЕГОВ



Новите еколошки автобуси за јавниот превоз во Скопје не можат да се пуштат во сообраќај бидејќи Министерството за финансии не го ослободува ЈСП „Скопје“ од плаќање ДДВ за набавените возила.

Парите за набавка на автобусите се обезбедени преку кредит од Европската банка за обнова и развој, кој го отплаќа јавното сообраќајно претпријатие. Кредитот е во висина од 10 милиони евра и за оваа вредност претпријатието треба да плати и ДДВ на државата во висина од 1,8 милиони евра. На потпишувањето на договорот за кредитирање со ЕБОР пред една година, директорот на ЈСП „Скопје“ Кристијан Чушков кажа дека ДДВ ќе се плати на државата од сопствени средства на претпријатието.

Но, сега поради епидемијата на КОВИД-19 претпријатието има потешкотии во работењето и нема пари да го плати данокот. Поради намалениот број на патници изминативе три месеци ЈСП „Скопје“ имаат загубата од околу 4,5 милиони евра.

Поради тоа, како што дознава САКАМДАКАЖАМ.МК од извори од претпријатието, било испратено барање до Министерството за финансии за ослободување од плаќањето на ДДВ во висина од 1,8 милиони евра. Бидејќи ЈСП е голем даночен обврзник пари од платениот данок на државата ќе му бидат вратени преку повраток на ДДВ, па всушност било побарано само да се направи пребивање. Но, ваквиот предлог бил одбиен од министерката за финансии Нина Ангеловска.

Сега новите автобуси на гас мораат да седат во гаражата на ЈСП „Скопје“ оти без платен данок не можат да се пуштат во сообраќај. Кога ќе се плати данок за нив од претпријатието не знаат бидејќи и понатаму секојдневно работат со загуби, а состојбата со коронавирусот според проценките на епидемиолозите ќе трае и наредниот период.

Министерката за финансии Нина Ангеловска на денешната прес-конференција за платформата „Отворени финансии“ на прашањето на САКАМДАКАЖАМ.МК зошто не му се излегува во пресрет и не му се помогне на ЈСП „Скопје“ и јавниот превоз во Скопје рече дека станувало збор за системски данок и ќе дошло до нарушување во функционирањето на системот.

„Точно е дека за ова прашање разговаравме на владина седница. Разбирам дека претпријатието поради кризата има потешкотии во работењето, но ако ослободиме едно претпријатие од оваа обврска тогаш и други ќе бараат. Автобусите се царинети, па му овозможивме друга флексибилност на ЈСП односно наместо за 30 дена, му дадовме подолг рок да го плати ДДВ“, рече Ангеловска.

Како што дознава САКАМДАКАЖАМ.МК Град Скопје но и други општини побарале и финансиска помош од Владата поради корона кризата, но и ова барање било одбиено од министерката за финансии Ангеловска. И на денешната прес-конференција таа кажа дека барањето на Општини во оваа состојба не може да им се помогне и дека градоначалниците треба да го менаџираат работењето и да скратат од непродуктивните трошоци.

Досега во Скопје од Хрватска се стигнати 16 автобуси, а уште 9 треба да пристигнат в понеделник. Со тоа ќе бидат испорачани 25 од вкупно 33 нарачани еколошки автобуси за јавниот превоз во Скопје.

Двокатните автобуси кои беа набавени од претходната власт на ВМРО-ДПМНЕ, беа купени со средства од буџетот на Владата односно ЈСП „Скопје“ и Град Скопје не дадоа пари за нивната набавка.

А. АНТЕВСКА

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/eko-avtobusi-ne-se-pushtaat-vo-soobrakaj-oti-ministerkata-za-finansii-angelovska-odbila-da-mu-prebie-ddv-na-shilegov/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Online
Posts: 4731
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 20-Jun-2020 at 14:59
Каква глаголска форма е „ќе дошло“? Неписмени новинари на секој чекор.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 20-Jun-2020 at 18:00
Идно прекажано време ако не грешам. И јас го имам истиот проблем со нашиве портали (не сакам да речам новинари, бидејќи мнозинството не се), ама во случајов мислам дека е точно.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Online
Posts: 4731
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 20-Jun-2020 at 19:20
„Ќе дојдело“ е правилно. „Ќе дошло“ не постои. Малку офтопик ама затоа не се за верување повеќето од статииве низ нашево интернет пространство.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 663
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 21-Jun-2020 at 08:29
Дојдело не постои. Дошло е правилна свршена форма.

Edited by <Fresno> - 21-Jun-2020 at 08:29
Back to Top
JovanOdGjorche View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 263
  Quote JovanOdGjorche Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 21-Jun-2020 at 10:25
::: Надвор од Темава :::

http://www.makedonski.info/search/%D0%B4%D0%BE%D1%88%D0%BB%D0%BE

И едното и другото постои. Ако постои „дојдел“ има и наставка -ла/ло/ли е сега кој како го прафиќа тоа е друго, зависи од дијалектите и тоа како го гледате јазикот. На пример во последниве години ни се сервира зборот „посекако“ којшто јас никогаш нема го користам .
And something, somewhere was lost in 1938...
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1770
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 21-Jun-2020 at 12:08
Originally posted by гитардемон

Каква глаголска форма е „ќе дошло“? Неписмени новинари на секој чекор.
Vo Makedonija nema standardi, zatoa nema nivo na odnesuvanje i izrazuvanje. Novinarite spagaat vo posebna kategorija na unistuvaci na makedonskiot jazik.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Online
Posts: 4731
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 21-Jun-2020 at 12:34
Originally posted by <Fresno>

Дојдело не постои. Дошло е правилна свршена форма.



Друго е минато свршено време, друго е ова што го разговараме. „Ќе дошол“ или „ќе дојдел“? „Ќе купил“ или „ќе купувал“? „Ќе изел“ или „ќе јадел“? Оттука, „ќе дошло“ не постои како форма. Ќе дојдело, или ќе дојде, зависи што сака да каже писателот.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1770
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 21-Jun-2020 at 13:44
Originally posted by гитардемон

Originally posted by <Fresno>

Дојдело не постои. Дошло е правилна свршена форма.



Друго е минато свршено време, друго е ова што го разговараме. „Ќе дошол“ или „ќе дојдел“? „Ќе купил“ или „ќе купувал“? „Ќе изел“ или „ќе јадел“? Оттука, „ќе дошло“ не постои како форма. Ќе дојдело, или ќе дојде, зависи што сака да каже писателот.
Pa toa ti kazuvam. Nema standardi, zatoa nikoj ne vnimava na jazikot. Zboruvaat kako ke im dojde.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7347
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 21-Jun-2020 at 22:47
мислам дека потрагичното во тексотв е што се поставува прашање „Зошто министерката не му излезе во пресрет на претпријатието кое работи со големи загуби?“

што е ЈСП бе? дом за сирачиња? добротворна организација што се базира на донации? ...катастрофа е тоа каков ни е менталитетот и како лошо се потркепува од медиумите
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 6482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 22-Jun-2020 at 12:36
СТИГНАА УШТЕ 9 ЕКО АВТОБУСИ, СЕ НАДЕВАМЕ МИНИСТЕРСТВОТО ЗА ФИНАНСИИ ЌЕ СЕ ПРЕМИСЛИ И ЌЕ СЕ ПУШТАТ ВО СООБРАЌАЈ, ВЕЛАТ ОД ЈСП „СКОПЈЕ“

Уште 9 еко автобуси стигнаа денеска од Загреб во Скопје. Со тоа на ЈСП„ Скопје“ досега од германскиот производител МАН му се испорачани 25 од вкупно 33 автобуси на гас за јавниот превоз во градот. Автобусите во моментов се на царина и најдоцна до утре ќе бидат во гаражата на претпријатието.

„Кога ќе бидат пуштени во сообраќај не можеме да кажаме. Поради актуелната ситуација со КОВИД-19, се соочуваме со финансиски потешкотии во работењето и затоа побаравме од Министерството за финансии да бидеме ослободени од плаќањето на ДДВ за возилата, односно да ни дозволат да се пребиеме со средствата кои ќе треба да ги добиеме по основ поврат на ДДВ. За жал, на барањето не добивме позитивен одговор. Сепак, се надеваме дека надлежните ќе имаат разбирање, ќе се предомислат и ќе ни излезат во пресрет, имајќи ја предвид нашата основна дејност, која е во интерес на граѓаните“, велат од ЈСП „Скопје“.

Министерката за финансии Нина Ангеловска во саботата на прашањето на САКАМДАКАЖАМ.МК зошто не се излегува во пресрет на јавното претпријатие и не им се одговори позитивно на барањето за пребивање на данокот, рече дека станувало збор за системски данок и ќе дошло до нарушување во функционирањето на системот.

„Разбирам дека претпријатието поради кризата има потешкотии во работењето, но ако ослободиме едно претпријатие од оваа обврска, тогаш и други ќе бараат. Автобусите се царинети, па му овозможивме друга флексибилност на ЈСП, односно наместо за 30 дена, му дадовме подолг рок да го плати ДДВ“, рече Ангеловска.

Од почетокот на епидемијата на КОВИД-19 ЈПС „Скопје“ има загуби во работењето од 4,5 милиони евра.

А. АНТЕВСКА

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/stignaa-ushte-9-eko-avtobusi-se-nadevame-ministerstvoto-za-finansii-ke-se-premisli-i-ke-se-pushtat-vo-soobrakaj-velat-od-jsp-skopje/
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1770
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 22-Jun-2020 at 13:27
Originally posted by zabegan

мислам дека потрагичното во тексотв е што се поставува прашање „Зошто министерката не му излезе во пресрет на претпријатието кое работи со големи загуби?“

што е ЈСП бе? дом за сирачиња? добротворна организација што се базира на донации? ...катастрофа е тоа каков ни е менталитетот и како лошо се потркепува од медиумите
Te razbiram, no da ne bide zagubar karatata treba da bide 100 denari. Spremni ste na toa?
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 22-Jun-2020 at 15:01
Не треба билетот да е скап за ЈСП да е во добивка. Треба само бројот на патници да се зголеми т.е 70% од граѓаните да користат јавен транспорт, 30% моторни возила. За тоа да се случи ЈСП прво треба да донесе уште 200 нови автобуси и да ги модернизира линиите на движење, и конечно да профункционираат нормални ноќни линии. Финансискиот товар за овие нови автобуси може да го сноси Владата.
ಠ_ಠ
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1770
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 22-Jun-2020 at 15:12
Originally posted by Macedonicus

Не треба билетот да е скап за ЈСП да е во добивка. Треба само бројот на патници да се зголеми т.е 70% од граѓаните да користат јавен транспорт, 30% моторни возила. За тоа да се случи ЈСП прво треба да донесе уште 200 нови автобуси и да ги модернизира линиите на движење, и конечно да профункционираат нормални ноќни линии. Финансискиот товар за овие нови автобуси може да го сноси Владата.
Epa toa e poentata. Vo vakvi okolnosti mora Vladata da go snosi finansiskiot tovar. Zosto cela Makedonija da go finansira gradskiot prevozvo Skopje? Ako sakate germanski javen prevoz treba i cenite da se germanski. Bidejki toa za makedonskiot dzeb e neizdrzlivo togas mora Vladata da pomaga.
PS: Da bese Makedonija normalna drzava kako sto ne e finansiskata pomos treba da ja prezeme "Grad Skopje".
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.